|
|
|
|
|
|
|
KRRiT ogłosiła konkurs na koncesję naziemną w miejsce ATM Rozrywki. Stacja może mieć dowolny profil
W Monitorze Polskim ukazało się ogłoszenie przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o możliwości uzyskania koncesji na miejsce na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej zajmowane obecnie przez ATM Rozrywkę. Zainteresowani nadawcy mogą składać wnioski przez 45 dni - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Viaplay z meczami Bundesligi będzie kosztować w Polsce 34 zł miesięcznie. "Przyszłościowa alternatywa"
Skandynawska platforma VoD Viaplay od połowy 2021 roku będzie transmitować w Polsce mecze niemieckiej ligi piłkarskiej, dostęp do niej będzie kosztował 34 zł miesięcznie. Bundesliga to pierwsze ważne rozgrywki, które będzie można oglądać wyłącznie w płatnym serwisie internetowym. - Serwisy streamingowe są przyszłościową alternatywą dla telewizji w pokazywaniu lig piłkarskich, być może zajmie się tym też Facebook - mówi Wirtualnemedia.pl Michał Pol.
więcej
|
Polsat: w 2021 roku wzrost na rynku reklamy o 3,5-4 proc., dobra sytuacja Grupy mimo pandemii koronawirusa
- Wzrost rynku reklamy telewizyjnej w IV kwartale powinien być zbliżony do tego do ubiegłego roku. Jeśli chodzi o 2021 rok, wzrost rynku powinien wynieść 3,5-4 proc. - uważa Stanisław Janowski, prezes Telewizji Polsat.
więcej
|
357 widzów śledzi Biznes24. Winnicki: kanał jest bliski osiągnięcia progu rentowności
Nowy kanał Biznes24 po ponad siedmiu miesiącach nadawania ogląda średnio 357 widzów, co daje stacji 0,006 proc. udziału w rynku. - Stacja jest bliska osiągnięcia progu rentowności, ale potrzebujemy do tego zwiększenia zasięgu technicznego - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Winnicki, członek zarządu Biznes24.
więcej
|
569 tys. widzów docu-soap ,,Rozwód. Walka o wszystko" w TVN
Po ponad czterech tygodniach nowy docu-soap „Rozwód. Walka o wszystko” ogląda średnio 569 tys. widzów. TVN w czasie nadawania produkcji zajmuje ostatnie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”.
więcej
|
Telewizja Polsat skraca ,,Wydarzenia" o 10 minut, dłuższy ,,Gość Wydarzeń"
Od wtorku, 10 listopada główne wydanie „Wydarzeń” kończy się o godz. 19.20, o 10 minut wcześniej niż dotychczas. Polsat i Polsat News w zamian emitują dłuższe wydania „Gościa Wydarzeń”.
więcej
|
Canal+ Polska nie wejdzie na giełdę, TVN Media i Liberty Global wycofały ofertę
TVN Media i Liberty Global Ventures Holding odwołały ofertę sprzedaży 49 proc. akcji Canal+ Polska poprzez debiut na warszawskiej giełdzie. Uzasadniają to „zmiennością na rynkach finansowych w ostatnim czasie”.
więcej
|
,,MasterChef Junior 6" w wiosennej ramówce TVN. Wystartował casting online (wideo)
Telewizja TVN w wiosennej ramówce 2021 roku pokaże szóstą edycję kulinarnego programu „MasterChef Junior”. Właśnie rozpoczęły się poszukiwania uczestników do talent-show, którego skład jurorski pozostaje bez zmian. Do programu zgłaszać się można online.
więcej
|
"Król" zachwyca. "Najlepszy serial 2020 roku"
Recenzenci nie kryją zachwytu nad nowym serialem Canal+ "Król" na podstawie książki Szczepana Twardocha. W komentarzach, jakie zebrał portal Wirtualnemedia.pl, eksperci podkreślają doskonale dopracowaną warstwę realizacyjną i udane przeniesienie realiów lat 30. na mały ekran. Zdaniem recenzentów "Król" ma także duże szanse na podbicie rynków zagranicznych.
więcej
|
Nowe zasady w trzech finałowych odcinkach ,,The Voice of Poland", nagrane zostaną wcześniej bez udziału publiczności
Telewizja Polska trzy finałowe odcinki „The Voice of Poland 11” nagra wcześniej. W poprzednich edycjach finałowe odcinki muzycznego talent-show nadawane były na żywo.
więcej
|
Cyfrowy Polsat zapłacił 19 mln zł za pozostałe udziały w Fokus TV i Nowa TV
W połowie września Telewizja Polsat przejęła od Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych pozostałe udziały spółki TV Spektrum, nadającej kanały Fokus TV i Nowa TV. Dopiero teraz ujawniła, że zapłaciła za nie 19 mln zł.
więcej
|
TVN pokaże w czwartek dokument Marcina Gutowskiego ,,Don Stanislao. Druga twarz kardynała Dziwisza"
Główna antena TVN wyemituje w czwartek reportaż Marcina Gutowskiego o braku reakcji kard. Stanisława Dziwisza na zgłaszane mu przestępstwa seksualne duchownych. W poniedziałek materiał pokazała TVN24 w ramach reporterskiego cyklu „Czarno na Białym”.
więcej
|
,,Virtuosos V4+. Gramy w tym samym języku" wspólnym talent-show 5 europejskich nadawców, Ida Nowakowska współprowadzącą
Pięciu europejskich nadawców telewizyjnych - w tym m.in. Telewizja Polska - pracuje nad nowym talent-show „Virtuosos V4+. Gramy w tym samym języku”.
więcej
|
,,Gość Wydarzeń" i ,,Fakty po Faktach" ze wzrostem oglądalności, ,,Gość Wiadomości" na minusie
Spośród magazynów publicystycznych nadawanych po dziennikach największą widownię notuje „Gość Wydarzeń”, który od kilku miesięcy jest nadawany również w Polsacie. Dalej plasują się „Fakty po Faktach” i „Gość Wiadomości” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Analitycy pozytywnie o wynikach finansowych Cyfrowego Polsatu w III kwartale
Analitycy pozytywnie ocenili wyniki finansowe Cyfrowego Polsatu w III kwartale br., okazały się one lepsze od prognoz. W środę kurs akcji był na minimalnym plusie.
więcej
|
W TVN24 dokument o roli kard. Dziwisza w tuszowaniu pedofilii. Hierarcha chce niezależnej komisji, dziennikarze chwalą autora
W poniedziałek TVN24 wyemitował film dokumentalny Marcina Gutowskiego wskazujący, że kardynał Stanisław Dziwisz brał udział w ukrywaniu przestępstw seksualnych księży. Hierarcha w oświadczeniu proponuje, by tymi sprawami zajęła się niezależna komisja. Część dziennikarzy doceniło dokument Gutowskiego jako wstrząsający i ważny.
więcej
|
Platforma Viaplay przejmie od Eleven Sports i Canal+ transmisje Bundesligi w Polsce
Od połowy przyszłego roku niemiecką ligę piłkarską Bundesliga będzie pokazywać w Polsce platforma internetowa Viaplay należąca do skandynawskiej NENT Group. W sierpniu 2021 roku ma zadebiutować na naszym rynku. Obecnie Bundesligę transmitują Eleven Sports i Canal+ Sport.
więcej
|
W Fox News przerwano transmisję konferencji rzeczniczki Donalda Trumpa po słowach o ,,nielegalnych głosach"
Fox News w poniedziałek przerwał transmisję konferencji prasowej Kayleigh McEnany, rzeczniczki prasowej prezydenta Donalda Trumpa, po tym jak zaczęła mówić o „nielegalnych głosach”. Dziennikarz stacji podkreślił, że nie przedstawiła żadnych dowodów na potwierdzenie tezy, że były takie głosy.
więcej
|
Post Production Forum 2020 od 4 do 6 grudnia, twórcy ,,Spider Man", ,,Transformers" oraz ,,Wiedźmina" wśród prelegentów Od 4 do 6 grudnia odbywać się będzie Post Production Forum 2020, które będzie przeprowadzane online. Wśród prelegentów znajdą się m.in. Dan Lebental, Allan McKay i Michał Niewiara. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
newonce.media przy 6,7 mln zł wpływów miało 800 tys. zł straty
Spółka newonce.media - właściciel internetowych newonce.net i newonce.radio, drukowanego „newonce.paper”, lokalu newonce.bar, a od br. także newonce.sport - w ub.r. zanotowała 6,75 mln zł przychodów, a przy 7,48 mln zł kosztów operacyjnych miała 796,9 tys. zł straty netto.
więcej
|
|
UOKiK ma zastrzeżenia wobec przejęcia Eurozetu przez Agorę. ,,Może doprowadzić do zaburzeń konkurencji"
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów przekazał Agorze zastrzeżenia wobec planowanego przez firmę kupna kontrolnego pakietu akcji Eurozetu. Nie przesądza to, czy wyrazi zgodę na tę transakcję.
więcej
|
|
Najgorszy w historii wynik Trójki. Słuchalność spadła poniżej 3 proc.
W okresie od sierpnia do października br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM. Najsłabszy wynik w historii badania Radio Track odnotowała Trójka, której udział wyniósł 2,9 proc. - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|
|
Polsat: w 2021 roku wzrost na rynku reklamy o 3,5-4 proc., dobra sytuacja Grupy mimo pandemii koronawirusa
- Wzrost rynku reklamy telewizyjnej w IV kwartale powinien być zbliżony do tego do ubiegłego roku. Jeśli chodzi o 2021 rok, wzrost rynku powinien wynieść 3,5-4 proc. - uważa Stanisław Janowski, prezes Telewizji Polsat.
więcej
|
Firma zarzuca Vectrze skopiowanie jej logotypu. Isobar: roszczenia są całkowicie bezzasadne
Działająca w Hiszpanii spółka Vallot Enterprise, zarządzana przez Polaków, twierdzi, że nowe logo Vectry jest lustrzanym odbiciem jej znaku towarowego i domaga się od operatora wycofania tej grafiki. Vectra nie zajmuje w tej sprawie stanowiska. - Jesteśmy wyłącznym twórcą nowego logo Vectry, a przedmiotowe roszczenia są całkowicie bezzasadne - odpowiada agencja Isobar Polska (dentsu), która przygotowała nową identyfikację wizualną Vectry.
więcej
|
Dentsu z 14 proc. spadkiem przychodów, zyski mniejsze o jedną czwartą
Sieć reklamowa Dentsu odnotowała 14 proc.spadek przychodów w III kwartale br., a jej zyski spadły o blisko jedną czwartą. Chociaż firma twierdzi, że wpływ pandemii jest na jej biznes mały to planuje redukcję kolejnych kosztów polegającą na zmniejszeniu liczby agencji międzynarodowych ze 160 do zaledwie 6.
więcej
|
Marka Grey znika z rynku. Zamiast niej AKQA
Holding reklamowy WPP poinformował, że łączy sieć interaktywnych agencji AKQA i Grey tworząc grupę AKQA, która ma łączyć digital i kreację. Oznacza to, że z rynku zniknie marka Grey istniejąca na nim od 103 lat.
więcej
|
Coca-Cola ze świąteczną kampanią. Reżyserem twórca "Jojo Rabbit"
Ruszyła globalna kampania reklamowa Coca-Coli pod hasłem „W te święta daj to, co możesz dać tylko Ty”. Kreację przygotowała agencja Wieden & Kennedy London.
więcej
|
Honor zostanie sprzedany za ponad 15 mld dolarów. Jednym z kupców komunistyczny rząd Chin
Należąca do Huawei marka Honor zostanie sprzedana konsorcjum z udziałem chińskich władz komunistycznych - wynika z nieoficjalnych informacji. Wartość transakcji szacuje się na 15,2 mld dolarów.
więcej
|
IPG uruchamia globalne Mediabrands Content Studio
Grupa IPG, do której należą m.in. domy mediowe Initiative i UM uruchomiła globalne Mediabrands Content Studio. Na jego czele stanął Brendan Gaul, który pokieruje nową jednostką na 12 rynkach.
więcej
|
Polacy uważają, że w pandemii centra handlowe to bezpieczne miejsce. Wysokie poparcie dla zniesienia zakazu handlu w niedziele
W ciągu ostatniego miesiąca galerię handlową odwiedziło 62 proc. badanych i zdecydowana większość z nich, bo 77 proc. czuło się bezpiecznie podczas wizyty - wynika z nowego badania agencji Inquiry, zrealizowanego we współpracy z Polska Radą Centrów Handlowych. 59 proc. respondentów chce zniesienia zakazu handlu w niedziele.
więcej
|
McDonald's testuje roślinnego burgera
McPlant to roślinna nowość od McDonald's, która ma trafić do menu popularnej sieci w przyszłym roku.
więcej
|
Agencja Kreatik wygrała przetarg Żabki
Zespół agencji Kreatik w ramach wygranego przetargu “Pierwsza Żabka w mieście” pracuje dla sieci sklepów convenience Żabka Polska.
więcej
|
Plej pracuje dla marki Andros
Do grona klientów agencji Plej dołącza producent soków i deserów owocowych marki Andros.
więcej
|
Vegeta z konkursem ,,Gotuj się na nagrody"
Producent przyprawy Vegeta, Podravka Polska, startuje z konkursem konsumenckim „Gotuj się na nagrody", skierowanym do miłośników gotowania. Akcja potrwa do końca lutego przyszłego roku.
więcej
|
Polskie? Bardzo chętnie
Czy w dobie globalnych marek, globalnego konsumenta i globalnego rynku istnieje coś takiego jak patriotyzm konsumencki? Wygląda na to, że mamy już za sobą okres bezkrytycznego zachwytu wszystkim, co „zachodnie”. Doceniamy dobre polskie produkty, a może i częściej dociera do nas, że rynek to naczynia połączone i nie jesteśmy wyłącznie konsumentami. Że warto wspierać polskie marki i producentów, szczególnie jeśli firma ma polski kapitał, płaci podatki lokalnie i nie transferuje zysków za granicę - pisze dla Wirtualnemedia.pl Barbara Puczyłowska, senior strategy planner w agencji Isobar (dentsu).
więcej
|
T-Mobile na święta z ofertą Mix Boxów (wideo)
T-Mobile prezentuje świąteczną ofertę Mix Boxów ze smartfonami i gadżetami. Promuje ją kampanią reklamową.
więcej
|
Space Cat tworzy sieć influencerską Space Cat Network
Agencja Space Cat, która zrzesza i reprezentuje we współpracy z markami grupę tiktokerów, teraz będzie robić to w ramach nowo utworzonej sieci influencerskiej Space Cat Network. Wśród twórców, którzy mają w niej działać są m.in. Lena Moonlight, Filip Zabielski, Ewa Zawada, Krystian Zietkowsky i Twins Style.
więcej
|
Organiczna kawa w ofercie Nespresso Professional
Firma Nespresso Professional wprowadza na rynek pierwszą własną organiczną kawę o nazwie Nespresso Origins Peru Organic.
więcej
|
RMF Digital - kompleksowa obsługa kampanii internetowych od Grupy RMF Grupa RMF udostępniła usługę RMF Digital, która oferuje kompleksową obsługę kampanii online, zarówno w portalach i serwisach własnych jak i u wydawców zewnętrznych. Adresowana jest zarówno do marketerów ogólnopolskich jak i przedsiębiorców lokalnych, działających na małych rynkach. RMF Digital oferuje planowanie i zakup kampanii display’owych, audio, wideo, a uzupełnieniem są m.in. usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Fotoreporter ,,Tygodnika Solidarność" postrzelony podczas Marszu Niepodległości
Tomasz Gutry, fotoreporter współpracujący z „Tygodnikiem Solidarność”, został postrzelony w czasie Marszu Niepodległości. Podczas zajść z chuliganami broni używali policjanci, rzecznik Komendy Stołecznej Policji nie skomentował zajścia, w którym ucierpiał Gutry.
więcej
|
Brytyjski etyk sugeruje płacenie ludziom za to, by szczepili się przeciwko COVID-19
Rządy powinny rozważyć wprowadzenie zachęt, materialnych lub niematerialnych, które skłoniłyby obywateli do szczepienia się przeciwko COVID-19, kiedy skuteczny preparat pojawi się na rynku. Pomoże to osiągnąć wymagany do rozwinięcia odporności stadnej poziom wyszczepialności i pozwoli stłumić pandemię - pisze brytyjski etyk z Oxfordu na łamach „Journal of Medical Ethics”.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" dodaje w czwartek kalendarz od Adama Wajraka
„Gazeta Wyborcza” (Agora) w czwartek 12 listopada dołącza do części nakładu kalendarz przyrodniczy na 2021 rok. Autorem zdjęć i opisów jest współpracujący z redakcją dziennikarz Adam Wajrak.
więcej
|
|
|
Viaplay z meczami Bundesligi będzie kosztować w Polsce 34 zł miesięcznie. "Przyszłościowa alternatywa"
Skandynawska platforma VoD Viaplay od połowy 2021 roku będzie transmitować w Polsce mecze niemieckiej ligi piłkarskiej, dostęp do niej będzie kosztował 34 zł miesięcznie. Bundesliga to pierwsze ważne rozgrywki, które będzie można oglądać wyłącznie w płatnym serwisie internetowym. - Serwisy streamingowe są przyszłościową alternatywą dla telewizji w pokazywaniu lig piłkarskich, być może zajmie się tym też Facebook - mówi Wirtualnemedia.pl Michał Pol.
więcej
|
,,Nowy Tygodnik Kulturalny" z Szydłowską i Wakarem pojawi się w internecie, wydawcą Centrum Kultury Filmowej
Zdjęty z anteny TVP „Tygodnik Kulturalny” jeszcze w tym roku powróci, będzie nadawany w sieci i pod zmienioną nazwą: „Nowy Tygodnik Kulturalny”. Jego wydawcą zostało Centrum Kultury Filmowej im. Andrzeja Wajdy - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Program będzie utrzymywał się z wpłat internautów. Za audycję odpowiadają Agnieszka Szydłowska i Jacek Wakar.
więcej
|
Serwis Kuaishou idzie na giełdę. Chce zagrozić TikTokowi
Chiński serwis społecznościowy Kuaishou złożył dokumenty poprzedzające jego wejście na giełdę w Hongkongu. Na wybranych rynkach firma chce realnie zagrozić ByteDance, właścicielowi aplikacji TikTok.
więcej
|
Komisja Europejska oskarża Amazona o łamanie prawa konkurencji, rozpoczyna dochodzenie
Komisja Europejska rozpoczęła postępowanie antymonopolowe wobec amerykańskego koncernu Amazon. Oskarża go o łamanie zasad konkurencji na rynku internetowej sprzedaży detalicznej. KE wszczęła też drugie dochodzenie w sprawie praktyk biznesowych firmy w handlu w sieci.
więcej
|
Space Cat tworzy sieć influencerską Space Cat Network
Agencja Space Cat, która zrzesza i reprezentuje we współpracy z markami grupę tiktokerów, teraz będzie robić to w ramach nowo utworzonej sieci influencerskiej Space Cat Network. Wśród twórców, którzy mają w niej działać są m.in. Lena Moonlight, Filip Zabielski, Ewa Zawada, Krystian Zietkowsky i Twins Style.
więcej
|
Platforma Viaplay przejmie od Eleven Sports i Canal+ transmisje Bundesligi w Polsce
Od połowy przyszłego roku niemiecką ligę piłkarską Bundesliga będzie pokazywać w Polsce platforma internetowa Viaplay należąca do skandynawskiej NENT Group. W sierpniu 2021 roku ma zadebiutować na naszym rynku. Obecnie Bundesligę transmitują Eleven Sports i Canal+ Sport.
więcej
|
Mondelez Polska rusza z własnym sklepem na Allegro
Koncern Mondelez Polska startuje z oficjalnym sklepem internetowym na platformie Allegro. Klienci mogą zamawiać na niej produkty marek takich jak Milka, Toblerone, Oreo, Delicje, Prince Polo, Lubisie oraz belVita.
więcej
|
Paulina Czarnota-Bojarska z cyklem wideo w Sport Interia
Paulina Czarnota-Bojarska będzie na łamach Interii Sport publikować odcinki wideo programu "Ekstraklasa Paulina Czarnota-Bojarska". Pierwszy z nich pojawił się 10 listopada.
więcej
|
Post Production Forum 2020 od 4 do 6 grudnia, twórcy ,,Spider Man", ,,Transformers" oraz ,,Wiedźmina" wśród prelegentów Od 4 do 6 grudnia odbywać się będzie Post Production Forum 2020, które będzie przeprowadzane online. Wśród prelegentów znajdą się m.in. Dan Lebental, Allan McKay i Michał Niewiara. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Dokument TVN24 zburzył wizerunek kard. Dziwisza. "Strategia audiencyjna, chowanie się za dorobkiem papieża nieeleganckie"
Ks. kard. Stanisław Dziwisz, tytułowy bohater reportażu Marcina Gutowskiego z TVN 24 „Don Stanislao”, mimo wielu prób dziennikarza nie udzielił ani jednej odpowiedzi na zadane mu pytania. Można było odnieść wrażenie, że chce za wszelką cenę nakłonić dziennikarza, by zrezygnował z przygotowywania dokumentu. Zdaniem ekspertów od wizerunku i komunikacji hierarcha zachowując się w ten sposób, jasno dał do zrozumienia, że temat jest dla niego niewygodny i że mimo posiadanej wiedzy nie chce o tym rozmawiać. - Kard. Dziwisz stosuje tę samą strategię kontaktu z mediami - audiencyjną. Jest otoczony gronem sekretarzy, unika otwartej rozmowy, chowa się za autorytetem papieża, żyjąc w przeświadczeniu skrzywdzenia przez dziennikarzy - ocenia publicysta Marcin Makowski.
więcej
|
Ron Klain szefem personelu Białego Domu
Wieloletni, zaufany współpracownik Joe Bidena, prawnik Rom Klain obejmie najprawdopodobniej stanowisko szefa personelu Białego Domu. "Prezydent-elekt Joseph R. Biden ogłosi tę nominację najpóźniej w czwartek" - podał "The New York Times".
więcej
|
|
|