|
|
|
|
|
|
|
Edward Miszczak nie jest już wiceprezesem TVN, Grzegorz Ziółkowski za Katarzynę Kieli w zarządzie Discovery Polska
Z zarządu spółki Discovery Polska odeszła Katarzyna Kieli, prezes i dyrektor zarządzająca Discovery w regionie EMEA, a jej miejsce zajął Grzegorz Ziółkowski. Natomiast Edward Miszczak w zarządzie TVN przestał pełnić funkcję wiceprezesa - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,BrzydUla" hitem TVN7. Nowe odcinki od stycznia
Emitowaną w Siódemce „BrzydUlę” w jesiennej ramówce oglądało średnio 871 tys. widzów. Stacja w czasie emisji produkcji wypadła słabiej od TV4, ale lepiej od TV Puls i TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Koniec serialu ,,Szpital" w TVN. Ostatni sezon oglądało 421 tys. widzów
Pokazywany jesienią czternasty - ostatni - sezon serialu „Szpital” oglądało średnio 421 tys. widzów. Paradokument dał TVN ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 28,16 mln zł.
więcej
|
TVP w tym roku bez ,,Szopki noworocznej". Papierowa wersja w ,,Gazecie Polskiej"
Telewizja Polska w tym roku nie planuje realizacji „Szopki noworocznej”. Papierowa wersja satyry dostępna będzie w najbliższym numerze „Gazecie Polskiej” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,17 mln widzów ,,Lego Masters", TVN liderem w 16-49
Nowy program „Lego Masters” oglądało średnio 1,17 mln widzów. Produkcja dała TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i pozycję lidera w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 14,21 mln zł.
więcej
|
,,Down the road. Zespół w trasie 2" od 10 stycznia w player.pl
Od niedzieli, 10 stycznia 2021 roku w serwisie player.pl dostępny będzie drugi sezon programu „Down the road. Zespół w trasie”. Zdjęcia do produkcji realizowane były jesienią, gospodarzem pozostaje Przemysław Kossakowski.
więcej
|
TVP1 i Polsat liderami tygodnia. ,,M jak miłość", ,,Teleexpress" i ,,Fakty" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Teleexpress” i „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 na pierwsze miejsce awansował Polsat, który wyprzedził TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
60,7 tys.zł za reklamę przy "Kevin sam w Nowym Jorku" w Polsacie
W ofercie reklamowej Polsat Media na styczeń 2021 roku najdrożej kosztuje spot przy filmie "Kevin sam w Nowym Jorku", który Polsat pokaże w Nowy Rok. Trzeba za niego zapłacić 60,7 tys.zł.
więcej
|
Drugi sezon ,,Księgi czarownic" w styczniu na serwisie HBO GO
Od 8 stycznia w HBO GO będzie można oglądać drugi sezon serialu „Księga czarownic”. Do obsady dołączyli James Purefoy, Steven Cree, Paul Rhys i Sheila Hancock.
więcej
|
Od dzisiaj zmiany w prawie telekomunikacyjnym. Zwiększają uprawnienia abonentów firm telekomunikacyjnych
Zwiększenie uprawnień abonentów firm telekomunikacyjnych, w tym możliwość rozwiązania umowy mailem, obowiązek poinformowania o automatycznym przedłużaniu umowy – to jedne ze zmian w Prawie telekomunikacyjnym, które obowiązują od poniedziałku. Regulacje mają polepszyć standardy obsługi konsumenckiej.
więcej
|
Zmarł ks. Leszek Surma, współpracownik Telewizji Polskiej
W wieku 57 lat zmarł ks. Leszek Surma – długoletni współpracownik TVP3 Lublin, prowadzący m.in. program „Dziedzictwo”.
więcej
|
Sensacyjny debiut Tomasza Kota w Storytel Powieść „Lesio” w znakomitej interpretacji popularnego aktora Tomasza Kota, rozpoczęła serię audiobooków Joanny Chmielewskiej. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radosław Sikorski odmawia płacenia abonamentu rtv. Chce dochodzić swoich praw przed sądami w Polsce i Unii Europejskiej
Europarlamentarzysta Radosław Sikorski po blisko trzech miesiącach dostał ponaglenie do opłacenia zaległego abonamentu, ale ponownie odmówił uiszczenia go. Napisał w tej sprawie list z wyjaśnieniami do KRRiT. - Nie płacąc daję szansę Jackowi Sasinowi na dotrzymanie słowa. W lipcu obiecywał, że abonament nie będzie ściągany - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Jest wniosek do prokuratury o ściganie o. Tadeusza Rydzyka. ,,Zdeprawowany, pełen poczucia bezkarności"
Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych złożył zawiadomienie do grudziądzkiej prokuratury o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez o. Tadeusza Rydzyka. Chodzi o wypowiedź szefa Radia Maryja z początku grudnia br., gdy bagatelizował popełnianie przestępstw przez duchownych.
więcej
|
|
Ted Lipien szefem Radia Wolna Europa/Radia Swoboda
Amerykańska Agencja na rzecz Światowych Mediów (USAGM) powołała pochodzącego z Polski Teda Lipienia na stanowisko dyrektora generalnego Radia Wolna Europa/Radia Swoboda - poinformował w oświadczeniu szef agencji Michael Pack.
więcej
|
|
Grupa Radiowa Agory z koncesją dla Rock Radia w Poznaniu na kolejne 10 lat
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podczas grudniowego posiedzenia wyraziła zgodę na przedłużenie koncesji na kolejne 10 lat dla Rock Radia w Poznaniu.
więcej
|
|
RMF FM liderem w Poznaniu. TOK FM wyprzedziło Złote Przeboje i Eskę
Pozycję najchętniej słuchanej stacji radiowej w Poznaniu zajęło RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze TOK FM i Eska - wynika z fali badań słuchalności radia za okres od czerwca do listopada br.
więcej
|
|
Święta i sylwester w Radiu Pogoda: gwiazdy zadzwonią do słuchaczy, Chajzer poprowadzi prywatkę
Radio Pogoda (Grupa Radiowa Agory) na najbliższe dni przygotowało kilka specjalnych programów. Na antenie pojawią się m.in. kolędy i życzenia w wykonaniu gwiazd, skecze kabaretu Tey i taneczna prywatka, przygotowana przez Zygmunta Chajzera.
więcej
|
|
Politechnika Białostocka z przedłużoną koncesją na nadawanie Radia Akadera
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wyraziła zgodę na przedłużenie koncesji na kolejny okres dla Radia Akadera, nadawanego przez Politechnikę Białostocką.
więcej
|
|
|
|
Branża outdoor podsumowuje rok 2020. Najważniejsze prognozy na 2021
W kolejnej odsłonie naszego cyklu podsumowań roku prezentujemy najważniejsze wydarzenia i trendy w branży reklamy zewnętrznej (outdoor). Wypowiedzi udzielają przedstawiciele największych firm na rynku, m.in. AMS, Screen Network, Clear Channel Poland, Ströer Polska oraz branżowej Izby Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej.
więcej
|
Publicis Groupe konsoliduje działalność w Polsce z rynkami Ukrainy, Łotwy, Litwy i Estonii
Publicis Groupe tworzy nowy klaster w Europie. W ramach rozwoju modelu Power of One konsoliduje rynki Ukrainy, Łotwy, Litwy i Estonii z Publicis Groupe Polska.
więcej
|
PGE ruszyła z przetargiem mediowym, 500 tys. zł wadium
Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła przetarg na obsługę mediową PGE Polskiej Grupy Energetycznej i PGE Obrót - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną agencją będzie pracować dwa lata.
więcej
|
DDB Warszawa przygotowało spot świąteczny dla Deutsche Telekom
Agencje DDB Warszawa jest autorem spotu świątecznego na niemiecki rynek dla Deutsche Telekom.
więcej
|
Performics z regionalnym budżetem Procter&Gamble
Agencja marketingu efektywnościowego Performics, należąca do Publicis Groupe wygrała przetarg na regionalną obsługę kampanii searchowych koncernu Procter&Gamble.
więcej
|
Bouygues Telecom pomaga w kontakcie ze Świętem Mikołajem
Francuski operator telekomunikacyjny Bouygues Telecom uruchomił "gorącą linię" z siedzibą Świętego Mikołaja - fińską Laponią.
więcej
|
Totalizator Sportowy stawia na influencer marketing, szuka agencji
Totalizator Sportowy prowadzi przetarg, w którym wybierze agencję do obsługi w zakresie influencer marketingu. Będzie z nią pracować do końca 2021 roku.
więcej
|
60,7 tys.zł za reklamę przy "Kevin sam w Nowym Jorku" w Polsacie
W ofercie reklamowej Polsat Media na styczeń 2021 roku najdrożej kosztuje spot przy filmie "Kevin sam w Nowym Jorku", który Polsat pokaże w Nowy Rok. Trzeba za niego zapłacić 60,7 tys.zł.
więcej
|
IMS sprzeda udziały Closer Music za 140 tys. euro menedżerowi, który ma pozyskiwać klientów z Europy Zachodniej
Zajmująca się marketingiem sensorycznym firma IMS podpisała umowę sprzedaży za 140 tys. euro 4,9 proc. udziałów swojej spółki zależnej Closer Music. Nabywcą jest menedżer, który wesprze sprzedaż katalogów muzycznych Closer Music firmom z Europy Zachodniej.
więcej
|
E-commerce, ulice handlowe i centra typu "convinence", to kierunki rozwoju handlu po pandemii
Po spadkach sprzedaży w pandemii, centra handlowe usprawniają inne kanały dotarcia do klientów oraz poszukują możliwości rozwoju poprzez e-commerce, ulice handlowe i centra typu "convinence" - wskazuje CBRE w podsumowaniu roku 2020.
więcej
|
Mediaplus z obsługą Stada Polska w 2021 roku
Mediaplus, dom mediowy wchodzący w skład grupy komunikacyjnej Group One, kontynuuje obsługę mediową wszystkich marek z portfolio Stada Polska, wśród których są m.in. Nizoral, Orofar, Sinulan.
więcej
|
Pur, Fairy i Ludwik najlepszymi płynami do mycia naczyń, Tymek najtańszy (test UOKiK-u)
Według badania zrealizowanego na zlecenie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów spośród najpopularniejszych płynów do mycia naczyń najwyższą jakość zapewniają Pur, Fairy i Ludwik, a Tymek jest najtańszy w przeliczeniu na jedno zmywanie.
więcej
|
AMS zachęca do odpuszczenia fajerwerków dla dobra zwierząt
#NieStrzelamPomagam to hasło akcji społecznej firmy reklamy zewnętrznej AMS. Celem kampanii jest zachęcenie, by w świąteczno-sylwestrowym okresie kierować się empatią w stosunku do zwierząt i zrezygnować z głośnych wystrzałów.
więcej
|
Piwo Warka ma nową szatę graficzną
Marka piwa Warka (Grupa Żywiec) od grudnia sprzedawana jest w nowej szacie graficznej opakowań.
więcej
|
Trzy miliony złotych premii w programie Link4 "Kasa Wraca"
W ramach programu "Kasa Wraca" już 58 tys. kierowców ubezpieczonych w LINK4 otrzymało premię za bezpieczną jazdę.
więcej
|
Aneta Sobolewska i Juliusz Jagiełło awansowali w Nieagencji
Nieagencja powołała Juliusza Jagiełłę na digital directora, a Anetę Sobolewską na operations managera. To nowe stanowiska w agencji.
więcej
|
Procter & Gamble ogłasza 2021 "rokiem dobrych działań", startuje z kampanią ,,Lead with Love"
Koncern FMCG Procter & Gamble (P&G) zamierza w 2021 roku przekazać potrzebującym środki czystości i ochrony osobistej oraz środki finansowe o łącznej wartości kilkudziesięciu milionów dolarów. Aktywność wspiera kampania pod hasłem „Lead with Love".
więcej
|
200 zł brutto podwyżki dla pracowników Biedronki od stycznia
Jeronimo Martins Polska, właściciel dyskontów Biedronka wprowadza od stycznia 2021 roku podwyżki dla pracowników sklepów i centrów dystrybucyjnych. Pensje wyższe o 200 zł brutto otrzyma 58 tys. z 70 tys. zatrudnionych w firmie osób.
więcej
|
Przed świętami prawie połowa Polaków szuka wyprzedaży
Przed świętami prawie połowa Polaków szuka promocji i wyprzedaży - wynika z badania firmy doradczej Deloitte. Coraz więcej konsumentów planuje zwiększyć wydatki na żywność, alkohol i odzież.
więcej
|
Z OC nie dostaniesz za to odszkodowania! Wystarczy jeden silniejszy podmuch wiatru, by na zapakowane pod drzewem auto spadło drzewo lub konar. Skutki? Wybita szyba, wgnieciony dach, oberwane lusterko i koszty naprawy, których nie pokryje standardowe OC. Można pomyśleć o AC, które zapewni szeroką ochronę samochód także w takich przypadkach, ale można też wybrać Smart Casco, w ramach którego przewidziana jest pomoc m. in. w razie szkody spowodowanej przez silny wiatr. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Unilever wraca z reklamami na Facebook."To pokazuje, że nawet najwięksi reklamodawcy nie mają szans w starciu z tym gigantem"
Unilever, właściciel takich marek jak Dove czy Ben&Jerry’s po półrocznej przerwie wraca z kampaniami reklamowymi na Facebooka, Instagrama i Twittera. Ogłosił bojkot latem w odpowiedzi na mowę nienawiści, która szerzy się na tych platformach, a ich właściciel nie kontroluje w pełni publikowanych na nich treści. - To pokazuje, że nawet najwięksi reklamodawcy na świecie nie mają szans w starciu z duopolem Facebooka i Google i ostatecznie to marki będą uległe wobec platform, a nie odwrotnie - mówi Anna Robotycka, managing partner w F11 Agency.
więcej
|
Bank Pekao inwestuje w płatności internetowe, kupuje 38 proc. udziałów operatora Tpay
Bank Pekao podpisał umowę kupna 38,33 proc. Krajowego Integratora Płatności, właściciela systemu płatności internetowych Tpay. - Bank dostrzega duży potencjał kompleksowej obsługi finansowej podmiotów z rynku e commerce, których atrakcyjność dodatkowo wzrosła poprzez obecną sytuację związaną z COVID-19 - uzasadnia Leszek Skiba, p.o. prezesa Pekao.
więcej
|
LPP: wpływy z e-commerce 86 proc. w górę, dwie trzecie e-zakupów w mobile'u
Od sierpnia do października br. wpływy e-commerce’owe grupy LPP poszły w górę o 86,2 proc. do 446 mln zł i stanowiły już 18,2 proc. jej łącznych przychodów. Firma zdecydowanie najwięcej zarabia z marki Reserved, o 13 proc. zmalały wpływy z Mohito, a o 58 proc. wzrosły z Sinsay.
więcej
|
Allegro chce być jak InPost, zamawia 3 tys. automatów paczkowych
Allegro szuka firmy, która dostarczy 3 tys. automatów do odbioru zakupów z tej platformy. Od kilku lat współpracuje z wystawionym właśnie na sprzedaż InPostem, ma opcję jego pierwokupu.
więcej
|
Jerzy Zięba zarzuca Allegro promowanie się z użyciem jego publikacji, żąda przeprosin i wpłaty na cel społeczny
Autor kontrowersyjnych terapii Jerzy Zięba złożył pozew w poznańskim Sądzie Okręgowym przeciwko platformie Allegro o ochronę dóbr osobistych. Żąda 20 tys. zł zadośćuczynienia, przeprosin i wpłaty 100 tys. zł na cel społeczny. Chodzi o to, że platforma ma rzekomo promować się z użyciem jego wizerunku. Allegro konsekwentnie odmawia jakiegokolwiek komentarza.
więcej
|
Netflix pokazuje logo animowanego ,,Wiedźmina". Premiera w 2021 roku
W internecie pojawił się krótki teaser prezentujący logo filmu animowanego „Wiedźmin: Zmora wilka” szykowanego przez Netfliksa. Według zapowiedzi tytuł znajdzie się w ofercie serwisu prawdopodobnie wiosną 2021 roku.
więcej
|
Sprzedaż detaliczna zmalała słabiej niż prognozowano, e-commerce znów z ponad 11 proc. udziału
Sprzedaż detaliczna w cenach bieżących w listopadzie br. zmalała rok do roku o 5,3 proc., a udział e-commerce wzrósł z miesiąca na miesiąc z 7,3 do 11,4 proc. - szacuje GUS. Na oba parametry mocno wpłynęło zamknięcie większości sklepów niespożywczych w centrach handlowych. Analitycy są pozytywnie zaskoczeni, spodziewali się głębszego spadku.
więcej
|
Nethansa pozyskuje 8 mln złotych finansowania. Środki na dalszą ekspansję firmy
Polski startup Nethansa zajmujący się kompleksowym prowadzeniem kont na Amazonie oraz wsparciu i automatyzacji sprzedaży na tej platformie pozyskał od trzech funduszy finansowanie w wysokości 8 mln złotych. Według zapowiedzi środki te zostaną przeznaczone na dalszą ekspansję zagraniczną oraz rozwój systemu Clipperon w modelu SaaS.
więcej
|
35 stanów oskarża Google'a o praktyki monopolistyczne
35 amerykańskich stanów pozwało giganta technologicznego Google'a, zarzucając mu praktyki monopolistyczne. Działania te szkodzą klientom - oceniają stanowi prokuratorzy generalni.
więcej
|
Tekściory od Interii w nowej odsłonie, ma być wygodniejszy w mobile'u
Serwis Tekściory Interia zyskał nową, przejrzystą odsłonę. Ma ona umożliwić łatwiejsze przeglądanie tekstów piosenek na urządzeniach mobilnych.
więcej
|
Sensacyjny debiut Tomasza Kota w Storytel Powieść „Lesio” w znakomitej interpretacji popularnego aktora Tomasza Kota, rozpoczęła serię audiobooków Joanny Chmielewskiej. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Ekspedientka w Dino z wulgarnym hasłem politycznym na maseczce. "Sieć powinna wydać oświadczenie"
Ekspedientka sklepu Dino Polska w Pile obsługiwała klientów, mając założoną maseczkę z hasłem "JBC PIS". Temat podchwyciły Radio Poznań i TVP Info, a Dino Polska publicznie nie odniosło się do sprawy. Zdaniem ekspertów firma powinna w oświadczeniu zapewnić, że nie angażuje się w żadne kwestie polityczne, a od pracowników oczekuje kultury osobistej.
więcej
|
Polska Fundacja Narodowa wydała 16 mln zł na ,,Raport Pileckiego", a 11,2 mln zł na żeglarski ,,I Love Poland"
W ub.r. Polska Fundacja Narodowa przeznaczyła 17,4 mln zł na projekt „Reputacja”, 16 mln zł na produkcję filmu „Raport Pileckiego”, 11,2 mln zł na projekt żeglarski „I Love Poland”, a 11,6 mln zł na wsparcie sportowców w ramach „Team 100”. Zarząd PFN zarobił 877 tys. zł, zatrudnienie zmniejszono o 15 proc.
więcej
|
Aleksandra Matuszewska i Anna Ciepłucha w Grupie Komunikacja Plus
Aleksandra Matuszewska obejmie nowe stanowisko group account director w Grupie Komunikacja Plus. Anna Ciepłucha wesprze team digitalowy jako online campaign manager w Proomni, spółce należącej do Grupy.
więcej
|
Public Dialog pracuje dla SimFabric
Agencja Public Dialog rozpoczęła współpracę z SimFabric - wydawcą, studiem portującym i producentem gier komputerowych.
więcej
|
Beyond Public Relations wypromuje inwestycję Echo Investment
Deweloper Echo Investment powierzył agencji Beyond Public Relations komunikację jednej ze swoich czołowych inwestycji realizowanych w Łodzi - rewitalizacji dawnych zakładów Karola Scheiblera pod nazwą Fuzja.
więcej
|
|
|