|
|
|
|
|
|
|
Polsat powołał spółkę Polsat Talenty
W Grupie Polsat utworzono nową spółkę - Polsat Talenty, która ma odpowiadać za współpracę z artystami i prezenterami stacji. Ma także zajmować się poszukiwaniami nowych talentów. Prezesem zarządu została Katarzyna Wajda.
więcej
|
Agnieszka Trysła i Marcin Barcz poza zarządem TVN, ale bez zmian w obowiązkach
Członkami zarządu TVN nie są już dyrektor personalna Agnieszka Trysła oraz dyrektor komunikacji korporacyjnej Marcin Barcz. Firma zapewnia, że to tylko formalna zmiana, a Trysła i Barcz mają dotychczasowy zakres odpowiedzalności.
więcej
|
785 tys. nowych odcinków ,,BrzydUli"
Emitowaną w Siódemce „BrzydUlę” w tym roku ogląda średnio 785 tys. widzów. Stacja w czasie emisji produkcji wypada lepiej od TV4, TV Puls i TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,19 mln widzów ,,Blondynki", TVP1 wiceliderem
Dziewiąty sezon „Blondynki” ogląda średnio 1,19 mln widzów, czyli o 720 tys. osób mniej niż ósmą edycję nadawaną rok temu. Serial daje TVP1 pozycję wicelidera rynku telewizyjnego w 4+ - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowy kanał Music Box Polska zastąpił Music Box UA
Firma Music Box Group uruchomił nowy kanał Music Box Polska. Stacja zastąpiła Music Box UA.
więcej
|
Anna Grochowska prowadzi pasma informacyjne w TVP Info
Anna Grochowska na stałe dołączyła do prowadzących serwisy i pasma informacyjne w TVP Info.
więcej
|
Polsat pokaże ,,Design Dream. Pojedynek na wnętrza", prowadzącą Anna Wyszkoni
W wiosennej ramówce Polsatu znajdzie się nowy program „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”. Prowadzącą będzie piosenkarka Anna Wyszkoni.
więcej
|
TVP1 liderem, TVP2 wyprzedziła Polsat. ,,M jak miłość" i skoki narciarskie hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, PŚ w skokach narciarskich i „Teleexpress”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a Dwójka wyprzedziła Polsat. W 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Netflix uruchomi globalnie swoją "telewizję"
Netflix ogłosił sukces pilotażu serwisu internetowego Direct, w którym treści ułożone są tak jak w tradycyjnym kanale telewizyjnym. Platforma ma zostać wprowadzona globalnie.
więcej
|
Zbigniew Pruski za Granta Wellanda w zarządzie BBC Studios Polska
Z zarządu BBC Studios Polska odszedł Grand Welland, a jedynym członkiem został Zbigniew Pruski, commercial director koncernu BBC w Europie Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
Kuba Wojewódzki wycofuje się z projektu gastronomicznego ,,Niewinni Czarodzieje 2.0", stawia na własne restauracje
Prezenter i dziennikarz Kuba Wojewódzki ogłosił, że nie będzie już wspólnikiem sieci restauracji „Niewinni Czarodzieje 2.0”, którą tworzył wspólnie z restauratorem Józefem Krawczykiem. Uruchomi własny koncept lokali, pierwszy powstanie w Gdyni.
więcej
|
VOWOS wybrał Nevion Virtuoso jako platformę IP dla swojego rozwiązania playout Transformcja IP w broadcastingu nabiera tempa. W ubiegłym roku warszawska firma software’owa VOWOS uruchomiła pierwszą w Polsce komercyjną emisję kanału TV w architekturze „software defined”, czyli bez dedykowanego sprzętu broadcast. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grupa RMF pracuje nad uruchomieniem stacji RMF News
Grupa RMF planuje uruchomić stację radiową RMF News, która ma się znaleźć w ofercie platformy RMF On. Ma zawierać więcej serwisów i informacji, a mniej muzyki. Słuchacze mogą pomóc także w wyborze hasła reklamowego, promującego nowe radio.
więcej
|
|
Piotr Kaczkowski w Radiu 357. Poprowadzi audycję ,,Max 357"
Na antenę Radia 357 trafi niebawem audycja Piotra Kaczkowskiego „Max 357”, nawiązująca do jego kultowego programu „MiniMax” w Trójce - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarz pracował w Polskim Radiu przez 57 lat.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Łodzi. Awans Radia ZET
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Łodzi w drugim półroczu ub.r. było RMF FM. W czołówce znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Eska i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Czas reklamowy na RMF ON do kupienia w DSP Adform
Od stycznia agencje reklamowe, które dokonują zakupu modelu programatycznym za pomocą platformy DSP Adform, mają dostęp do zakupu w tym modelu czasu reklamowego w portalu RMF ON.
więcej
|
|
7. urodziny Rock Radia: konkursy, specjalne audycje a na koniec zabawa na Zoomie
31 stycznia Rock Radio (Grupa Radiowa Agory) obchodzić będzie siódme urodziny, w związku z czym w poniedziałek (25 stycznia) zaczynają się antenowe obchody jubileuszu. Pojawią się specjalne audycje i konkursy, a finałem akcji będzie impreza urodzinowa organizowana online. Obchody zakończą się w nocy, z soboty na niedzielę (30/31 stycznia).
więcej
|
|
|
|
Monika Kowalewska dyrektor marketingu firmy Wawel
Od lutego na czele działu marketingu firmy Wawel, producenta słodyczy stanie Monika Kowalewska. Ostatnio pracowała w agencji doradztwa strategicznego Stratosfera.
więcej
|
Mediacap przyjął program motywacyjny dla Marcina Jeziorskiego, wyda do 3,5 mln zł na skup swoich akcji
Akcjonariusze holdingu marketingowo-badawczego Mediacap przyjęli zasady programu motywacyjnego, w ramach którego wiceprezes Marcin Jeziorski będzie mógł objąć do 1,11 mln akcji firmy. Natomiast spółka wyda do 3,5 mln zł na skup swoich akcji.
więcej
|
Byli badacze Kantara z własną agencją badawczą Minds&Roses
Katarzyna Król, Krzysztof Tomczak i Michał Ścibior-Rylski, do niedawna związani z firmą badawczą Kantar założyli własną agencję badawczą Minds&Roses.
więcej
|
Joanna Hutnik i Piotr Gajek kierują agencją City Phonic
Piotr Gajek i Joanna Hutnik, którzy do sierpnia 2020 roku zarządzali firmą reklamy zewnętrznej Synergic kierują specjalizującą się w reklamie outdoorowej agencji City Phonic Media - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Budweiser rezygnuje reklamy przy Super Bowl, woli promować szczepienia przeciw COVID-19
Po raz pierwszy od 37 lat Budweiser rezygnuje z emisji spotu reklamowego przy transmisji telewizyjnej z meczu Super Bowl. Inwestycje przenosi na działania mające edukować o konieczności szczepień i dostępie do szczepionek na COVID-19.
więcej
|
Piwo Tyskie: "Więcej nas łączy niż dzieli" w reklamach, imiona na puszkach i butelkach (wideo)
Ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej piwa Tyskie (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) "Przejdźmy na Ty". Akcję przygotowały Bardzo, Gong, Oto Film, Juice, Televisor, Zenith, Huta 19. Im. Joachima Fersengelda.
więcej
|
Huawei sprzeda flagowe marki smartfonów? Firma zaprzecza
Według informacji Reuters chiński Huawei przymierza się do sprzedaży swoich flagowych marek smartfonów z serii P i Mate. Koncern zaprzecza.
więcej
|
Justyna Steczkowska reklamuje herbatę Loyd ,,z nutą magii" (wideo)
W telewizji i internecie trwa nowa kampania reklamowa herbaty Loyd (produkowanej przez Grupę Mokate) z udziałem jej ambasadorki marketingowej, piosenkarki Justyny Steczkowskiej.
więcej
|
Dove wprowadza ekologiczny dezodorant
Należąca do Unilevera marka kosmetyczna Dove rozszerza portfolio o dezodoranty w opakowaniach wielokrotnego użytku.
więcej
|
IKEA wycofuje dwie partie pieczywa chrupkiego Multigrain 250 g. Nie należy go spożywać
IKEA wycofuje dwie partie pieczywa chrupkiego Multigrain 250 g ze względu na wykrycie tlenku etylenu w sezamie będącym składnikiem tego produktu – wynika z ostrzeżenia publicznego Głównego Inspektoratu Sanitarnego, zamieszonego w poniedziałek na jego stronie internetowej.
więcej
|
Havas Media Group ma nowe logo
Grupa reklamowo-mediowa Havas Media Group wprowadził nowe logo. Przygotował je globalny zespół firmy.
więcej
|
Puma sponsoruje lekkoatletów - Ewę Swobodę, Kornelię Lesiewicz i Piotra Liska
Puma nawiązała długoterminową współpracę z trzema polskimi lekkoatletami - to Ewa Swoboda, Kornelia Lesiewicz i Piotr Lisek. Sportowcy w trakcie zawodów lekkoatletycznych występują w sprzęcie sponsora.
więcej
|
Paweł Orleański ambasadorem Synergio
Aktor i prowadzący program "Galileo" Paweł Orleański został ambasadorem marki Synergio, dostarczającej rozwiązania z zakresu czystej i taniej energii.
więcej
|
Philips Monitors partnerem drużyny FIFA Team Vitality
MMD - producent monitorów marki Philips - zostaje wyłącznym dostawcą monitorów dla drużyny FIFA Team Vitality.
więcej
|
Harbingers content marketingowo dla Neonet
Sieć elektromarketów Neonet rozpoczyna współpracę z agencją performance marketingu Harbingers. Zespół realizuje dla klienta aż 13 równocześnie prowadzonych projektów content marketingowych.
więcej
|
Ubezpiecz dziecko od zachorowania na COVID-19 Powrót najmłodszych dzieci do szkół nie oznacza, że trwająca od blisko roku, pandemia koronawirusa jest już za nami. Zasłanianie ust i nosa w przestrzeniach publicznych oraz częste mycie rąk to podstawy, o których musimy pamiętać zarówno my, jak i nasze dzieci. powinniśmy im o tym przypominać zwłaszcza teraz, gdy część znów uczy się w klasach. Kolejną rzeczą, którą możemy zrobić dla swoich pociech jest wyposażenie ich w odpowiednie ubezpieczenie. Polisę na wypadek zachorowania na COVID-19 oferuje LINK4 Mama. materiał partnerskiwięcej |
|
|
,,Gazeta Wyborcza" z nowymi pakietami prenumeraty cyfrowej. Dla klubowiczów wideoczat z Michnikiem
„Gazeta Wyborcza” uruchomiła nową, poszerzoną formę prenumeraty - Klub Wyborcza.pl. Dołączając do klubu można wejść w bezpośredni kontakt z redakcją lub uczestniczyć w spotkaniach online dziennikarzy. Zmieniają się też dwa dotychczasowe pakiety: Podstawowy i Premium.
więcej
|
,,Kukbuk" będzie ukazywał się jako kwartalnik, znikają trzy wydania specjalne
Magazyn kulturalno-kulinarny „Kukbuk” (Wydawnictwo Kukbuk) zmienia cykl wydawniczy: od 2021 roku ukazywać się będzie już nie jako dwumiesięcznik, tylko jako kwartalnik. - Zmiana wpisuje się w długofalową strategię wydawnictwa, której początek dał start portalu Kukbuk.pl - przekonuje Daria Pawlewska, redaktor naczelna i wydawczyni magazynu.
więcej
|
Daniel Obajtek: w statucie Orlenu jest wpisane wydawanie gazet
Wchodzimy tylko w te obszary, które przyniosą wymierne korzyści finansowe i umożliwią rozwój naszych biznesów - mówi o zakupie Polska Press w poniedziałkowej "Rzeczpospolitej" prezes PKN Orlen Daniel Obajtek.
więcej
|
|
|
Spór Chomikuj.pl i producentów filmowych trafił do Sądu Najwyższego. ,,Serwis wciąż generuje dużo nielegalnych udostępnień"
Sąd Najwyższy zaczął rozpatrywać trwający od ponad sześciu lat spór sądowy Stowarzyszenia Filmowców Polskich i kilku producentów z właścicielem serwisu Chomikuj.pl. Filmowcy twierdzą, że platforma powinna monitorować treści zamieszczane przez użytkowników i usuwać profile z nielegalnymi kopiami filmów. W dwóch instancjach sądowych zapadły korzystne dla nich wyroki, wydawca Chomikuj złożył kasację. - Serwis Chomikuj wciąż generuje dużą skalę nielegalnych udostępnień - komentuje prawnik SFP.
więcej
|
MSZ zwolnił urzędnika za udostępnienie tekstu z OKO.Press. ,,Gorzka satysfakcja, jesteśmy niebezpieczni dla władzy"
Ministerstwo Spraw Zagranicznych zwolniło z pracy urzędnika w randze radcy za to, że udostępnił na Facebooku post z serwisu OKO.Press, dotyczący podpisaniu przez Polskę deklaracji blokującej uznanie prawa do aborcji za prawo człowieka. - Gorzką pociechą jest „docenienie” nas jako medium niebezpiecznego dla przedstawicieli władzy - komentuje Piotr Pacewicz, redaktor naczelny OKO.Press.
więcej
|
Netflix wypuści na Walentynki pierwszą polską oryginalną komedię romantyczną "Miłość do kwadratu"
W lutym - miesiącu zakochanych - Netflix uraczy widzów romantycznymi filmami. W serwisie zadebiutuje "Malcolm i Marie" w reżyserii Sama Levinsona oraz pierwsza polska komedia romantyczna platformy, czyli "Miłość do kwadratu".
więcej
|
Profile mediów na Facebooku: w grudniu najbardziej angażowały Pikio, Fakt i TVN24
Z nowego raportu Facebook Trends Polska firmy analitycznej Sotrender wynika, że najbardziej angażującymi profilami mediów były w grudniu ub.r. Pikio.pl, Fakt24.pl i TVN24. Pod względem liczby zaangażowanych użytkowników podium tworzą "Tygodnik Nie", Fakt24.pl i TVN24.
więcej
|
Etykiety na Twitterze zmniejszyły zasięg ,,zewnętrznej propagandy" Chin
Oznaczenie przez Twittera kont mediów związanych z chińskim rządem zmniejszyło popularność ich wpisów, ograniczając zasięg „zewnętrznej propagandy”, na którą komunistyczne władze ChRL wydają miliony juanów - sugerują badacze z grupy China Media Project (CMP).
więcej
|
Jodie Turner-Smith dołącza do obsady serialu ,,The Witcher: Blood Origin"
Do obsady 6-odcinkowego prequela „Wiedźmina” dołącza Jodie Turner-Smith. Wcieli się w postać wojowniczki Éile. Serial nosić będzie tytuł „The Witcher: Blood Origin”.
więcej
|
IAB Polska powołuje grupę roboczą ds. influencer marketingu
W IAB Polska została powołana nowa grupa robocza, która skupi się na influencer marketingu.
więcej
|
Dużo chętnych na akcje InPostu. Krótsze zapisy, debiut giełdowy dwa dni wcześniej
InPost skrócił czas zapisów na kupno jego akcji do godz. 15:00 we wtorek, a termin debiutu na holenderskiej giełdzie przesunął z 29 na 27 stycznia. Firma uzasadniła to znaczącym popytem na jej walory.
więcej
|
VOWOS wybrał Nevion Virtuoso jako platformę IP dla swojego rozwiązania playout Transformcja IP w broadcastingu nabiera tempa. W ubiegłym roku warszawska firma software’owa VOWOS uruchomiła pierwszą w Polsce komercyjną emisję kanału TV w architekturze „software defined”, czyli bez dedykowanego sprzętu broadcast. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Odchodzący działacze krytykują władze ruchu Szymona Hołowni. "Szrama na wizerunku, tarcia typowe dla partii" (opinie)
Z ruchu Polska 2050 Szymona Hołowni odchodzi kilku lokalnych liderów ze Śląska, w internetowym wideo narzekali na słabą współpracę z zarządem organizacji. Zdaniem ekspertów od wizerunku i marketingu politycznego nie można tego traktować jako rozłamu w stowarzyszeniu. Jednak to, jaki wpływ będzie mieć ta sytuacja na wizerunek ruchu Szymona Hołowni będzie zależeć od rozwoju sytuacji. - Może to być dla otoczenia sygnałem, że Polska 2050 staje się takim samym bytem na scenie politycznej, jak obecne od lat partie, do których część społeczeństwa jest uprzedzona - komentuje dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska z Uniwersytetu Warszawskiego.
więcej
|
Grupa CCC klientem agencji Clear Communications Group
Do grona klientów obsługiwanych przez agencję Clear Communications Group dołączyła firma obuwnicza Grupa CCC.
więcej
|
Nowa marka gotowych produktów azjatyckich Goong, ambasadorką Ola Nguyen
Firma Pamapol, która oferuje gotowe dania wypuściła nową linię produktów kuchni azjatyckiej pod marką Goong. Ich ambasadorką została Ola Nguyen, zwyciężczyni VII edycji MasterChef Polska. Za prowadzenie kanałów marki w social media będzie odpowiadała agencja Kuźniar Media.
więcej
|
Big Picture z obsługą marek luksusowych z portfolio William Grant & Sons
Do grona klientów agencji Big Picture dołączyła globalna marka alkoholi premium - William Grant & Sons.
więcej
|
Lamborghini i Bentley obsługiwane przez Walk PR
Porsche Inter Auto Polska, polski przedstawiciel i właściciel salonów marek Lamborghini i Bentley, rozpoczęło stałą współpracę z agencją Walk PR w zakresie kompleksowej obsługi public relations.
więcej
|
|
|