|
|
|
|
|
|
|
UOKiK nie dostał wniosku ws. wspólnej platformy VoD TVN i Cyfrowego Polsatu
Projekt wspólnej platformy VoD Cyfrowego Polsatu oraz TVN Grupy Discovery nie rozwija się, choć od zapowiedzi, które padły w październiku 2019 roku minęło już półtora roku. Nadawcy najpierw złożyli dokumenty w tej sprawie do Komisji Europejskiej, jednak zgodę na tę transakcję musi wydać polski UOKiK. - Ten wniosek jeszcze nie wpłynął - informuje nas Małgorzata Cieloch, rzeczniczka UOKiK.
więcej
|
Kuba Wojewódzki chwali się jazdą 250 km/h, sprawę bada policja. "Prowokacja spójna z jego wizerunkiem"
Gwiazdor TVN Kuba Wojewódzki pochwalił się w sieci jazdą luksusowym autem z prędkością 250 km/h. Wpis krytykują internauci. - Za to powinna być grzywna proporcjonalna do zarobków i konfiskata samochodu - ocenił aktywista Jan Mencwel z Miasto Jest Nasze. - Obserwując zachowanie celebryty od momentu publikacji postu, zaczynam nabierać podejrzeń, że jest to świadoma prowokacja - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Urszula Podraza z agencji Planet Partners.
więcej
|
1,66 mln widzów dokumentu podkomisji smoleńskiej w TVP1
Pokazany w sobotę wieczorem w TVP1 dokument „Wyniki prac podkomisji do ponownego zbadania wypadku lotniczego” oglądało średnio 1,66 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,75 mln widzów ,,To był rok! 3". TVP1 liderem rynku
Trzeci sezon „To był rok!” ogląda średnio 1,75 mln osób, o 110 tys. widzów mniej niż nadawana rok temu druga odsłona produkcji. Audycja daje TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego w grupie 4+ i drugie miejsce w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,25 mln widzów ,,Dance Dance Dance 3", TVP2 wiceliderem
Trzeci sezon „Dance Dance Dance” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,25 mln osób, o 350 tys. widzów mniej względem pokazywanej rok temu 2. odsłony show. TVP2 w czasie emisji programu jest wiceliderem rynku.
więcej
|
Program ,,Love Island. Wyspa miłości" zyskał 132 tys. widzów, Polsat wyraźnym liderem w 16-49
Trzeci sezon randkowego programu Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” oglądało 761 tys. widzów, o 132 tys. osób więcej niż nadawana pół roku temu w tym pasmie druga seria. Polsat w czasie nadawania reality-show zajął drugą lokatę w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i pierwsze miejsce w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 18,34 mln zł.
więcej
|
688 tys. widzów El Clásico w Eleven Sports 1 i Canal+
Transmisję meczu pomiędzy Realem Madryt a FC Barceloną na antenie Eleven Sports 1 i Canal+ w zeszłą sobotę oglądało 688 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP1 liderem, Polsat wyprzedził TVN w 16-49. ,,M jak miłość", ,,Fakty" i ,,Stulecie Winnych" hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Fakty” oraz „Stulecie Winnych”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 na pierwsze miejsce awansował Polsat, który wyprzedził TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Koniec zdjęć do odcinka specjalnego "Przyjaciół"
Na planie odcinka specjalnego kultowego serialu komediowego "Przyjaciele" padł właśnie ostatni klaps. Na razie nie podano daty emisji.
więcej
|
Cyfrowy Polsat pokaże galę KSW 60, transmisja także w Ipli
W sobotę, 24 kwietnia, odbędzie się gala KSW 60. Walką wieczoru będzie pojedynek Phila De Friesa i Tomasza Narkuna o mistrzowski pas kategorii ciężkiej. Galę – w systemie PPV - mogą oglądać abonenci Cyfrowego Polsatu i serwisu Ipla, a zamówienia można składać do momentu rozpoczęcia głównego pojedynku.
więcej
|
Zmarł "Kazio z Descha", uczestnik programu "Złomowisko PL"
Nie żyje Kazimierz "Kazik" Gawlik, uczestnik programu Discovery Channel Polska "Złomowisko PL".
więcej
|
Kuba Wojewódzki pochwalił się jazdą z prędkością 250 km/h, policja podjęła czynności sprawdzające
Stołeczni policjanci wszczęli czynności sprawdzające w związku z możliwością popełniania przestępstwa przez Kubę Wojewódzkiego. Policyjne czynności dotyczą wpisu na jednym z portali społecznościowych celebryty, na którym zamieszczono zdjęcia prędkościomierza wskazującego 250 km/h.
więcej
|
Rozwiązanie Adform w obszarze identyfikacji znacząco zwiększa przychody wydawców Adform, jedyna globalna, w pełni zintegrowana i niezależna platforma dla nowoczesnych marketerów, ma przyjemność podzielić się najnowszymi sukcesami współpracy z globalnymi wydawcami, na kilka dni po pojawieniu się oświadczenia wydanego przez Google, a zmieniającego obowiązujące zasady prywatności. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Prezes Polskie Radia przejęła tymczasowo obowiązki dyrektora Trójki
Agnieszka Kamińska, prezes Polskie Radia przejęła tymczasowo obowiązki dyrektora Programu III Polskiego Radia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
RMF FM zwiększyło przewagę nad Radiem Zet, Trójka straciła 60 proc. słuchaczy (dane z I kwartału)
W pierwszym kwartale br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei zdecydowanie najwięcej straciła Trójka, która została wyprzedzona przez Jedynkę, A 17, RMF Maxxx, VOX FM, Złote Przeboje, Antyradio i TOK FM - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Wpłaty na Radio Maryja teraz możliwe także online. ,,Liczne prośby"
Ojciec Tadeusz Rydzyk, dyrektor Radia Maryja uruchomił możliwość wsparcia stacji oraz Telewizji Trwam za pośrednictwem przelewów online - za pomocą kart kredytowych, debetowych i płatności elektronicznych.
więcej
|
|
UKE ogłosił konkurs na operatorów siedmiu multipleksów lokalnych radia cyfrowego DAB+
Urząd Komunikacji Elektronicznej rozpisał konkurs na siedem rezerwacji częstotliwości multipleksów lokalnych radia cyfrowego DAB+ dla zainteresowanych operatorów.
więcej
|
|
Ida Nowakowska z serią podcastów w Polskim Radiu Dzieciom. Tematem macierzyństwo
W środę, 14 kwietnia, zadebiutuje nowa seria podcastów Polskiego Radia Dzieciom, poświęconych ciąży i macierzyństwu. Jedną z ich autorek będzie dziennikarka związana z TVP - Ida Nowakowska. Premierowych audycji będzie można słuchać co środa na platformie Podcasty.polskieradio.pl.
więcej
|
|
|
|
Reklama zewnętrzna w 2020 roku zmalała o 39 proc. Najwięcej nośników ma AMS
W ub.r. wydatki na reklamę zewnętrzną zmniejszyły się rok do roku o 38,8 proc. do 351,6 mln zł, a tylko w czwartym kwartale spadek wyniósł 39,7 proc. Do AMS należy 20,5 tys. nośników, a Synergic i Ströer Polska mają ich po nieco ponad 15 tys.
więcej
|
Grupa Lotos wybiera agencje BTL do dwuletniej współpracy
Grupa Lotos zaprasza agencje do składania ofert w postępowaniu na wybór agencji do obsługi wszystkich spółek Lotosu w zakresie usług BTL - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybranymi w nim firmami będzie pracować przez dwa lata.
więcej
|
Marcin Dyczak nie jest już dyrektorem marketingu Allegro, jego obowiązki przejął Adam Szałamacha
Stanowisko dyrektora marketingu w grupie Allegro zostało zlikwidowane, z związku z czym z firmą pożegnał się CMO Marcin Dyczak. Jego obowiązki przejął Adam Szałamacha.
więcej
|
Kancelaria premiera szuka agencji reklamowej
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów szuka w przetargu agencji, która zajmie się przygotowaniem i realizacją kampanii informacyjno-promocyjnej na temat potencjału cyfrowych zasobów kultury i nauki oraz korzyści z ich wykorzystywania - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Akcja potrwa kilka tygodni, a jej budżet wynosi niecałe 300 tys. zł.
więcej
|
250 tysięcy złotych za papierek po lodach Ekipy Friza
Limitowana edycja lodów Koral, sygnowana przez grupę youtuberów Ekipa Friza, szybko zyskała popularność. Teraz w serwisach aukcyjnych opakowania po lodach osiągają cenę nawet 250 tysięcy złotych.
więcej
|
Coca-Cola ujednolica opakowania wszystkich swoich napojów
Coca-Cola zmodyfikowała opakowania Coca-Coli i Diet Coke, aby dostosować je do odświeżonego projektu Coca-Cola Zero Sugar, będącego kontynuacją strategii „One Brand”, którą określa jako „integralną” ze swoim podejściem marketingowym
więcej
|
Hubert Świtalski odpowiada za rozwój Meetrics w Europie Środkowo-Wschodniej
Hubert Świtalski, country manager firmy technologicznej Meetrics na Polskę, awansuje na stanowisko regional manager CEE. Jest odpowiedzialny za rozwój biznesu agencji na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
więcej
|
Robert Lewandowski pierwszym piłkarzem na świecie z własną talią kart Uno
Z okazji 50-leci gry karcianej Uno, jej producent Mattel stworzył limitowaną, liczącą tylko 50 sztuk, edycję kart dla Roberta Lewandowskiego - UNO X RL9. Jest pierwszym Polakiem i pierwszym piłkarzem w historii wyróżnionym w ten sposób przez Uno.
więcej
|
Coca-Cola tworzy w Europie nową jednostkę biznesową
Koncern Coca-Cola połączył swoje oddziały w Europie Zachodniej i Europie Środkowo-Wschodniej tworząc nową jednostkę biznesową. To część strategicznego planu transformacji firmy, mającego na celu przyspieszenie wzrostu po pandemii.
więcej
|
Chóralny "czarny sen" Maleńczuka w reklamie Warki Radler
Ruszyła kolejna kampania reklamowa bezalkoholowego wariantu Warki Radler (Grupa Żywiec), tym razem o smaku kiwi z pigwą i ananasa z cytrusami. W reklamie kolejny raz występuje artysta Maciej Maleńczuk. Za działania odpowiadają Lvov, Twin, Starcom i Hope.
więcej
|
Rafał Ryś na czele kreacji w Havas Creative Group
Rafał Ryś dołącza do Havas Creative Group, gdzie został dyrektorem kreatywnym. Do tej pory to stanowisko nie było obsadzone.
więcej
|
Aleric reklamowany w nowych opakowaniach (wideo)
Marka preparatów Aleric zyskała nową identyfikację wizualną. Towarzyszy temu kampania reklamująca jej nowy produkt - Aleric Spray. Akcję przygotowały firmy marketingowe Feno, Selfish3 i Wavemaker.
więcej
|
Nowe piwo Kompanii Piwowarskiej Hardmade z szeroką kampanią promocyjną (wideo)
Pod hasłem "You can but you don't have to" rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca debiut rynkowy nowego piwa w ofercie Kompanii Piwowarskiej - Hardmade. Przygotowały ją agencje Cukier i Zenith (Publicis Media).
więcej
|
Piwo Namysłów promuje się jako marka otwarta
Wokół otwartości zbudowano tegoroczną strategię i komunikację brandu Namysłów (Grupa Żywiec). Właśnie wystartowała kampania telewizyjna "Namysłów należy do otwartych", której kontynuacją będą działania influencer marketingowe i digitalowe. Za koncept, spot oraz influencer marketing odpowiada agencja Plej, a za zakup mediów Starcom.
więcej
|
Neymar Jr, Cara Delevingne, Usain Bolt, Winnie Harlow i Lewis Hamilton w kampanii ,,Only See Great" Pumy
Neymar Jr, Cara Delevingne, Usain Bolt, Winnie Harlow i Lewis Hamilton to gwiazdy nowej kampanii Pumy „Only See Great”.
więcej
|
Autentyczni użytkownicy PPK w reklamach Pracowniczych Planów Kapitałowych (wideo)
Pod hasłem "PPK. Ja zostaję" rozpoczęła się nowa odsłona kampanii Polskiego Funduszu Rozwoju promującej Pracownicze Plany Kapitałowe. Przygotowały ją agencje PRO Media House i Demo Effective Launching.
więcej
|
Constance Jablonski w kampanii Lasocki wiosna-lato 2021
Constance Jablonski, francuska supermodelka o polskich korzeniach, wystąpiła w kampanii najnowszej kolekcji marki Lasocki dostępnej w sklepach CCC.
więcej
|
More Bananas dla Mobile Vikings na YouTube
More Bananas odpowiada za przeprowadzenie kampanii marki Mobile Vikings na YouTube.
więcej
|
Agnieszka Radwańska ambasadorką wody Jurajska
Była tenisistka Agnieszka Radwańska została ambasadorką marki wody mineralnej Jurajska (Grupa Hortex).
więcej
|
Agencje należące do Group One z kampanią Hochland na Ukrainie
Należące do Group One agencje Value Media, Labcon oraz Change Serviceplan realizują kampanie dla marek firmy mleczarskiej Hochland na Ukrainie.
więcej
|
Bartłomiej Dudzik marketing managerem w Brand Active
Do zespołu Brand Active Shopify& eCommerce Agency dołączył Bartłomiej Dudzik. Objął nowe stanowisko marketing managera.
więcej
|
Okocim z bezalkoholowym wariantem Mango z marakują
Marka Okocim (Carlsberg Polska) wprowadza na rynek bezalkoholową nowość na sezon letni – Okocim Radler 0,0% Mango z marakują.
więcej
|
Reprise certyfikowanym partnerem Amazona
Należąca do grupy Mediabrands agencja Reprise została preferowanym, certyfikowanym partnerem Amazona w Polsce i na świecie.
więcej
|
HiBrands z nowym projektem dla Nestle Pure Life
Agencja HiBrands stworzyła ideę programu #WeżŁyka i zaprojektowała opakowania linii produktowej wody Nestle Pure Life.
więcej
|
ABi Media zadba o reklamodawców w serwisie Strefainwestorow.pl ABi Media Holdings zostało wyłącznym dystrybutorem oferty formatów reklamowych serwisu Strefainwestorów.pl. Będzie koordynować całokształt współpracy portalu z klientami agencyjnymi i domami mediowymi. Paleta jego rozwiązań reklamowych kierowana jest przede wszystkim do podmiotów sektora bankowego, finansowego i inwestycyjnego, a także firm motoryzacyjnych, dostawców dóbr luksusowych czy deweloperów. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Sąd wstrzymuje przejęcie Polska Press przez Orlen. Apel do Doroty Kani ws. członkostwa w zarządzie
Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich poinformowało w poniedziałek, że sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wstrzymał zgodę prezesa UOKiK na kupno wydawnictwa Polska Press Grupa przez Orlen. - Apeluję do Doroty Kani, by zawiesiła swoje członkostwo w zarządzie Polska Press - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogusław Chrabota, szef Izby Wydawców Prasy.
więcej
|
Kuba Wojewódzki chwali się jazdą 250 km/h, sprawę bada policja. "Prowokacja spójna z jego wizerunkiem"
Gwiazdor TVN Kuba Wojewódzki pochwalił się w sieci jazdą luksusowym autem z prędkością 250 km/h. Wpis krytykują internauci. - Za to powinna być grzywna proporcjonalna do zarobków i konfiskata samochodu - ocenił aktywista Jan Mencwel z Miasto Jest Nasze. - Obserwując zachowanie celebryty od momentu publikacji postu, zaczynam nabierać podejrzeń, że jest to świadoma prowokacja - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Urszula Podraza z agencji Planet Partners.
więcej
|
,,Bild" uruchomi stację telewizyjną. ,,Damy głos zwykłym ludziom"
Niemiecki dziennik „Bild” chce uruchomić własny kanał telewizyjny - informuje jego wydawca, koncern Ringier Axel Springer. Telewizja miałaby nadawać kilka godzin na żywo, a redakcja mieściłaby się w nowych pomieszczeniach w siedzibie wydawcy. W tej chwili Axel Springer czeka na decyzję w sprawie przyznania koncesji przez urząd ds. mediów.
więcej
|
Zmarła Ewa Kluczkowska
W poniedziałek rano odeszła Ewa Kluczkowska, była dziennikarka i była wicenaczelna dziennika „Rzeczpospolita”.
więcej
|
Sąd wstrzymał zgodę UOKiK na przejęcie Polska Press przez Orlen
Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uwzględnił wniosek Rzecznika Praw Obywatelskich i wstrzymał zgodę prezesa UOKiK na kupno wydawnictwa Polska Press przez państwową firmę PKN Orlen.
więcej
|
|
|
250 tysięcy złotych za papierek po lodach Ekipy Friza
Limitowana edycja lodów Koral, sygnowana przez grupę youtuberów Ekipa Friza, szybko zyskała popularność. Teraz w serwisach aukcyjnych opakowania po lodach osiągają cenę nawet 250 tysięcy złotych.
więcej
|
Google zlikwiduje mobilną aplikację Shopping. Pozostaje tylko strona internetowa
Google zapowiedział, że w czerwcu 2021 roku zakończy wsparcie dla aplikacji mobilnej Shopping i przestanie ona działać w systemach Android oraz iOS. Użytkownicy poszukujący ofert zakupowych w sieci będą mogli korzystać wyłącznie z wyszukiwarki produktów dostępnej w internecie.
więcej
|
6 mln dolarów finansowania dla Sundose. Środki na rozwój i europejską ekspansję
Sundose, polska platforma e-commerce oferująca spersonalizowane suplementy diety pozyskała 6 mln dolarów w ramach finansowania w rundzie A. W spółkę zainwestowały fundusze Atmos Ventures, Aria, DX Ventures, Investible Club i Polipo Ventures. Uzyskane środki mają zostać przeznaczone na rozwój oferty Sundose oraz ekspansję na kolejne rynki europejskie.
więcej
|
Legimi z 3,7 mln zł od NCBiR na technologie rekomendacyjne, 14 kwietnia zadebiutuje na NewConnect
Internetowa platforma z audiobookmi i e-bookami Legimi pozyskała 3,7 mln zł dofinansowania z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju na rozwój technologii rekomendacyjnych wykorzystujących algorytmy sztucznej inteligencji. W środę 14 kwietnia spółka zadebiutuje na bocznym rynku giełdowym NewConnect.
więcej
|
Rozwiązanie Adform w obszarze identyfikacji znacząco zwiększa przychody wydawców Adform, jedyna globalna, w pełni zintegrowana i niezależna platforma dla nowoczesnych marketerów, ma przyjemność podzielić się najnowszymi sukcesami współpracy z globalnymi wydawcami, na kilka dni po pojawieniu się oświadczenia wydanego przez Google, a zmieniającego obowiązujące zasady prywatności. materiał partnerskiwięcej |
|
|
R4S to agencja lobbingowa, ale kontrowersje wokół niej szkodzą branży PR
„Gazeta Wyborcza” i OKO.press opisały polityczne powiązania Adama Hofmana i Roberta Pietryszyna z agencji R4S oraz możliwy wpływ na obsadzanie władz państwowych spółek. Zdaniem pytanych przez Wirtualnemedia.pl menedżerów z branży public relations to kolejne potwierdzenie, że R4S to raczej firma lobbingowa niż agencja PR. Mimo to kontrowersje wokół niej szkodzą także branży komunikacji.
więcej
|
Kuba Wojewódzki chwali się jazdą 250 km/h, sprawę bada policja. "Prowokacja spójna z jego wizerunkiem"
Gwiazdor TVN Kuba Wojewódzki pochwalił się w sieci jazdą luksusowym autem z prędkością 250 km/h. Wpis krytykują internauci. - Za to powinna być grzywna proporcjonalna do zarobków i konfiskata samochodu - ocenił aktywista Jan Mencwel z Miasto Jest Nasze. - Obserwując zachowanie celebryty od momentu publikacji postu, zaczynam nabierać podejrzeń, że jest to świadoma prowokacja - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Urszula Podraza z agencji Planet Partners.
więcej
|
Prokuratura wiąże uwolnienie Sławomira Nowaka z wywiadem Donalda Tuska w TVN24. ,,Absurd, Tusk tutaj nie rządzi"
Warszawski Sąd Okręgowy nie przedłużył w poniedziałek aresztu podejrzanemu o korupcję Sławomirowi Nowakowi, w konsekwencji czego opuścił on Areszt Śledczy Warszawa-Białołęka. Prokuratura Krajowa wiąże decyzję sądu decyzję z wywiadem, jakiego udzielił stacji TVN24 w piątek Donald Tusk. - To oczywisty absurd i próba wytłumaczenia wyborcom, co się stało - mówi publicysta „Gazety Wyborczej”, Paweł Wroński.
więcej
|
Coca-Cola tworzy w Europie nową jednostkę biznesową
Koncern Coca-Cola połączył swoje oddziały w Europie Zachodniej i Europie Środkowo-Wschodniej tworząc nową jednostkę biznesową. To część strategicznego planu transformacji firmy, mającego na celu przyspieszenie wzrostu po pandemii.
więcej
|
Hill+Knowlton Strategies pracuje dla Westinghouse Electric Company
Agencja Hill+Knowlton Strategies odpowiada za obsługę public relations Westinghouse Electric Company, firmy ze sektora energetyki jądrowej.
więcej
|
Anna Solarek odpowiada za komunikację Polpharma Biologics
Z początkiem kwietnia Anna Solarek objęła stanowisko dyrektora komunikacji w firmie farmaceutycznej Polpharma Biologics. Ostatnio pracowała w Coca-Coli.
więcej
|
,,GW" i OKO.press opisują polityczne powiązania Hofmana i Pietryszyna. R4S pytania do tekstu uznała za zniesławiające
W „Gazecie Wyborczej” i OKO.press ukazał się obszerny artykuł, przygotowany wspólnie z Fundacją Reporterów, o domniemanych wpływach Adama Hofmana i Roberta Pietryszyna z agencji R4S na nominacje do władz państwowych spółek i kulisach operacji CBA dotyczącej spółki. Pod koniec marca agencja R4S po otrzymaniu pytań o sprawy opisane w tekście zawiadomiła prokuraturę i zapowiedziała dalsze kroki prawne.
więcej
|
|
|