|
|
|
|
|
|
|
Mecze SuperLigi mogą pojawić się na Facebooku. Twórcy ligi rozmawiają z gigantami mediów
12 najbogatszych klubów piłkarskich planuje uruchomić Superligę, bo są przekonane, że same mogą zarabiać dużo więcej niż współpracując z UEFA. Łatwo znajdą sponsorów i sprzedadzą prawa do transmisji nowych rozgrywek. UEFA na razie straszy wykluczeniami, ale dla lig krajowych byłoby to zbyt kosztowne - komentują dla Wirtualnemedia.pl specjaliści od marketingu sportowego.
więcej
|
Hanna Baka dyrektorką programową kanałów z Grupy MWE Networks
Od maja Hanna Baka obejmie stanowisko dyrektorki programowej wszystkich kanałów telewizyjnych Grupy MWE Networks, w tym nowego kanału Antena HD (dawniej SILVER TV), który będzie nadawany w telewizji naziemnej - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,The Voice Kids 4" straciło prawie 600 tys. widzów
Czwartą edycję „The Voice Kids” oglądało średnio 1,89 mln osób, o 590 tys. widzów mniej względem pokazywanej ponad rok temu trzeciej odsłony widowiska. TVP2 w czasie emisji programu nadal była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 5,93 mln zł.
więcej
|
Nowy serial Polsatu ,,Piękni i bezrobotni" oglądało 890 tys. widzów
Nowy serial „Piękni i bezrobotni” oglądało średnio 890 tys. widzów. Produkcja dała Polsatowi trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 7,37 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,68 mln widzów dokumentu ,,Stan zagrożenia" w TVP1
Pokazany w niedzielę wieczorem w TVP1 dokument „Stan zagrożenia” oglądało średnio 1,68 mln widzów.
więcej
|
Rada Etyki Mediów: relacja ,,Wiadomości" o sutenerach wspartych przez PFR wbrew zasadom etycznym
Materiał „Wiadomości” atakujący Pawła Borysa złamał zasady prawdy, obiektywizmu, oddzielania informacji od komentarza i uczciwości - stwierdza Rada Etyki Mediów.
więcej
|
701 tys. widzów nowego programu ,,Kabaret. Super show Dwójki"
Nowy program „Kabaret. Super show Dwójki” oglądało średnio 701 tys. widzów. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajęła pierwsze miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki” - wynika z raportu wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP1 liderem, TVN wyprzedził Polsat w 16-49. ,,M jak miłość", ,,Stulecie Winnych" i ,,Fakty" hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Stulecie Winnych” oraz „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 na pierwsze miejsce awansował TVN, który wyprzedził Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Drugi sezon serialu ,,Szadź" od 11 maja w Player.pl
We wtorek, 11 maja 2021 roku w serwisie Player.pl zadebiutuje drugi sezon serialu „Szadź”.
więcej
|
Ze ,,Stanu zagrożenia" usunięto wątek ,,egzekucji(?)", Ewa Stankiewicz ma zrobić o tym osobny dokument
Ewa Stankiewicz, autorka pokazanego w TVP1 w niedzielę dokumentu „Stan zagrożenia” o katastrofie smoleńskiej, poinformowała, że usunięto z niego wątek pokazujący „egzekucję(?) w miejsce akcji rat” oraz analizę akt prokuratury. - Obiecano mi w TVP możliwość zrobienia dokumentu na ten temat. Zobaczymy - zaznaczyła. Dziennikarze najmocniej komentują zdjęcia Ewy Kopacz w prosektorium, w którym identyfikowano ofiary katastrofy.
więcej
|
,,Demokratyzujemy rynek marketingu internetowego" Eskimi to innowacyjna zautomatyzowana platforma reklamowa z ponad 1,5 miliardem zasięgów i ambitnymi planami na rozwój w Polsce. CEO Vytautas Paukštys oraz dyrektor regionalna EMEA Egle Ribaciauskaite opowiadają o tym co wyróżnia Eskimi na rynku marketingu internetowego i powiewie świeżości, który zamierzają wnieść w świat programmatic wraz z rozwojem swoich usług w Polsce. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mecze SuperLigi mogą pojawić się na Facebooku. Twórcy ligi rozmawiają z gigantami mediów
12 najbogatszych klubów piłkarskich planuje uruchomić Superligę, bo są przekonane, że same mogą zarabiać dużo więcej niż współpracując z UEFA. Łatwo znajdą sponsorów i sprzedadzą prawa do transmisji nowych rozgrywek. UEFA na razie straszy wykluczeniami, ale dla lig krajowych byłoby to zbyt kosztowne - komentują dla Wirtualnemedia.pl specjaliści od marketingu sportowego.
więcej
|
Kancelaria premiera szuka agencji do kampanii portalu dane.gov.pl
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów prowadzi przetarg na przygotowanie i realizację kampanii informacyjno-promocyjnej w internecie zachęcającej do korzystania z danych z portalu dane.gov.pl oraz promującej otwartość danych i portal dane.gov.pl.
więcej
|
Ruszył przetarg na serwis www w związku z udziałem Polski w Expo 2020 Dubai
Polska Agencja Inwestycji i Handlu ogłosiła przetarg na stworzenie koncepcji oraz wdrożenie serwisu internetowego poświęconego udziałowi Polski w Wystawie Światowej Expo 2020 Dubai, która ma stanowić cyfrową wizytówkę Polski – podstawę uniwersalnej opowieści o naszym kraju zagranicą.
więcej
|
Intersport powołuje Radę Dyrektorów. Na czele marketingu Agata Prorok
Sieć sklepów sportowych Intersport powołuje Agatę Prorok na stanowisko dyrektorki marketingu. W spółce powstał też nowy zespół zarządzający - Rada Dyrektorów.
więcej
|
Dentsu uruchamia nowe centrum usług contentowych, na czele Radim Kamenik
Grupa Dentsu CEE, do której należą takie agencje, jak Carat, Amplifi, iProspect uruchamia nowe centrum świadczenia usług contentowych i produkcyjnych dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Na czele hubu stanął Radim Kamenik, head of Content Symphony dentsu CEE.
więcej
|
Tyskie przekonuje czytelników "Newsweeka" i "Sieci", że coś ich łączy
Kompania Piwowarska wykupiła przestrzeń reklamową w konkurencyjnych tygodnikach „Newsweek" i „Sieci" i opublikowała w każdym z nich połowę reklamy. Po złączeniu reklam odbiorca widzi całość - dłonie stukające się butelkami z imionami: Paweł i Gaweł.
więcej
|
Najtańsze jedzenie zdrożało o 9 proc. w ciągu roku. Najniższe ceny ma Auchan
W marcu koszyk zakupowy złożony z najtańszych produktów FMCG kosztował 178,66 zł, więcej o 3,30 zł niż w lutym - wynika z danych agencji ASM Sales Force Agency. W skali roku najtańszy koszyk podrożał o 9,17 proc. Najbardziej zdrożały napoje, słodycze, dodatki oraz używki i alkohol. Najniższe ceny ma Auchan, najwyższe - sklepy internetowe i Selgros.
więcej
|
Rośnie widoczność reklam w polskim internecie
Wskaźniki widoczności reklam w polskim internecie po sporym spadku w końcówce ubiegłego roku, wróciły do normy i europejskiej średniej. Viewability zarówno reklam graficznych, jak i wideo, znacznie wzrosło w pierwszym kwartale 2021 roku - wynika z najnowszego raportu "Viewability Benchmark" firmy Meetrics.
więcej
|
Heineken w nowej kampanii "We'll meet again" celebruje ludzką kreatywność w czasie lockdownu (wideo)
Marka piwa Heineken rozpoczęła w poniedziałek globalną kampanię "We'll meet again", w której celebruje ludzką kreatywność w czasie pandemii i związanych z nią ograniczeń. Przygotowała ją agencja Publicis Italy.
więcej
|
Boys band BTS będzie firmował nowy zestaw w McDonald's. Kawałki kurczaka i nowe sosy
Popularny koreański boys band BTS będzie promował nowy zestaw w menu sieci McDonald’s. Zapowiadany posiłek złożony z 10 kawałków kurczaka McNuggets oraz dwóch nowych sosów zostanie wprowadzony do oferty od 26 maja 2021 roku na 50. rynkach na świecie.
więcej
|
Gigantyczny kod QR na niebie użyty w promocji gry
W Szanghaju latające drony utworzyły na niebie ogromnych rozmiarów kod QR. To element promocji gry „Princess Connect Re: diving”.
więcej
|
IKEA stawia na pokrowce na sofy z recyklingu
IKEA we współpracy z holenderską firmą Mud Jean będzie produkować pokrowce na sofy ze starych spodni.
więcej
|
Atlas pokazuje prawdę o pracy na budowach (wideo)
Producent chemii budowlanej Atlas rozpoczął kampanię "Razem możemy więcej", poświęconą wykonawcom z branży budowlanej.
więcej
|
Bezalkoholowy Desperados z telewizyjną kampanią reklamową
Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię reklamową bezalkoholowego piwa Desperados Virgin 0.0%. Przygotowały ją Lvov, Starcom, Film Produkcja i Televisor.
więcej
|
Biotifem Max z biotyną reklamowany w telewizji
Natur Produkt Zdrovit ruszył z promocją leku Biotifem Max. Kampanię przygotowały Peppers Ghost i Havas Media.
więcej
|
"Historie rodzinne" w kampanii nowej metody płatności Przelewy24 i Santander Consumer Banku
Rozpoczyna się kampania telewizyjna nowej metody płatności P24NOW, wprowadzonej na rynek przez serwis Przelewy24 we współpracy z Santander Consumer Bank.
więcej
|
TVN Media i Edipresse Polska przedłużyły współpracę reklamową
TVN Media i Edipresse Polska podpisały umowę, na mocy której kontynuują współpracę na wyłączność w zakresie reprezentacji handlowej przez TVN Media sprzedaży powierzchni reklamowej video in-stream w serwisach Edipresse Polska m.in. polki.pl, wizaz.pl, mamotoja.pl, party.pl, viva.pl, gotujmy.pl, ilewazy.pl.
więcej
|
Budżet państwa w ciągu dwóch lat zarobił na foliówkach nieco ponad 266 mln zł
Przez dwa lata do budżetu państwa z tytułu tzw. opłaty foliówkowej wpłynęło nieco ponad 266 mln zł z planowanych w 2020 roku 1,2 mld zł - wynika z informacji przekazanych przez klimatu i środowiska. Na razie nie ma danych nt. liczby wprowadzonych na rynek toreb.
więcej
|
Nabilaton ma nową identyfikacją wizualną
Nabilaton, firma z branży inżynierii sanitarnej, obchodzi właśnie 10 lat istnienia na polskim rynku. Po dekadzie działalności firma zdecydowała się również na wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej. Autorem zmian jest agencja kreatywna Lotna.
więcej
|
Czołowe kluby piłkarskie chcą Superligi, FIFA i UEFA grożą im wykluczeniem
12 czołowych klubów piłkarskich z Wielkiej Brytanii, Włoch i Hiszpanii zapowiedziało utworzenie własnej Superligi, w której ma grać 20 drużyn. Pomysł skrytykowali m.in. premier Wielkiej Brytanii i prezydent Francji, a UEFA i FIFA zagroziły klubom wykluczeniem z obecnych rozgrywek.
więcej
|
Nogańska, Oleksiuk, Mucha i Sosnowski w zespole Circlewise
Do zespołu warszawskiego biura Circlewise dołączyły dwie nowe osoby - Zuzanna Nogańska i Katarzyna Oleksiuk. Równolegle do międzynarodowych struktur firmy dołączyła też dwójka key account managerów, którzy wcześniej pracowali w agencji AdHydra (przejętej pod koniec ubiegłego roku przez Circlewise) - Marlena Mucha i Mateusz Sosnowski.
więcej
|
Vision Express promuje okulary przeciwsłoneczne korekcyjne. Prowadzi także działania sprzedażowe
Vision Express, firma z branży optycznej rozpoczęła dwie równoległe kampanie reklamowe: jedna promuje okulary przeciwsłoneczne korekcyjne, druga to działania sprzedażowe. Obie przygotowane zostały przez Szut Szut Studio i Walk Creative.
więcej
|
Powstał Kodeks Dobrych Praktyk branży Direct Mail
Główne firmy branży Direct Mail, działającej w strukturach Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB (tworzące Radę Rynku Direct Mail), stworzyły i podpisały Kodeks Dobrych Praktyk.
więcej
|
Publicis Groupe z nowym programem akceleracyjnym dla startup'ów
Publicis Groupe uruchomiło w ramach departamentu Business Transformation program akceleracyjny . Ma on pomóc startupom w skalowaniu ich rozwiązań, wśród klientów grupy. Na czele zespołu stanęła Marta Zuska, która dotychczas odpowiadała za partnerstwa biznesowe w strukturach Commerce w Publicis Groupe.
więcej
|
Harbingers pracuje dla marki Wawel
Krakowska agencja Harbingers nawiązała współpracę z producentem słodyczy Wawel.
więcej
|
Pentagon Research dalej partnerem reprezentacji w ampfutbolu
Firma badawcza Pentagon Research przedłużyła do 2023 roku umowę z Amp Futbol Polska, w ramach której jest partnerem reprezentacji Polski w ampfutbolu.
więcej
|
,,Demokratyzujemy rynek marketingu internetowego" Eskimi to innowacyjna zautomatyzowana platforma reklamowa z ponad 1,5 miliardem zasięgów i ambitnymi planami na rozwój w Polsce. CEO Vytautas Paukštys oraz dyrektor regionalna EMEA Egle Ribaciauskaite opowiadają o tym co wyróżnia Eskimi na rynku marketingu internetowego i powiewie świeżości, który zamierzają wnieść w świat programmatic wraz z rozwojem swoich usług w Polsce. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Zakupy spożywcze z dostawą w kwadrans. Jokr wchodzi do Polski
Jokr - wspierany przez SoftBank, Tiger Global, HV Capital oraz polski fundusz Market One Capital - uruchamia globalną platformę umożliwiającą wygodne zakupy online z błyskawiczną dostawą w czasie do 15 minut. Usługa ma się pojawić w Warszawie.
więcej
|
Pudelek z mniejszą przewagą nad Plotkiem, mocno w górę sekcje o2.pl i Radiozet.pl
Wśród serwisów o tematyce show-biznesowej liderem jest Pudelek.pl, który podobnie jak Kozaczek.pl zanotował spory spadek liczby użytkowników. Mocno w górę poszły natomiast wyniki sekcji show-biznesowych o2.pl i Radiozet.pl.
więcej
|
Rośnie widoczność reklam w polskim internecie
Wskaźniki widoczności reklam w polskim internecie po sporym spadku w końcówce ubiegłego roku, wróciły do normy i europejskiej średniej. Viewability zarówno reklam graficznych, jak i wideo, znacznie wzrosło w pierwszym kwartale 2021 roku - wynika z najnowszego raportu "Viewability Benchmark" firmy Meetrics.
więcej
|
Agnieszka Czajka zamiast Przemysława Vonau general managerem otoMoto.pl
Agnieszka Czajka objęła funkcję generalnej menedżerki w należącym do Grupy OLX serwisie otoMoto.pl, zastąpiła na stanowisku odchodzącego Przemysława Vonau. Wcześniej była dyrektorką ds. operacyjnych w otoMoto.pl.
więcej
|
Clubhouse z zastrzykiem pieniędzy od inwestorów. Wartość firmy rośnie do 4 mld dolarów
Clubhouse, aplikacja pozwalająca na grupowe spotkania audio w sieci otrzymała wsparcie w nowej rundzie finansowania. Jego wysokość nie jest znana, wśród inwestorów znalazły się fundusze Andreessen Horowitz, DST Global, Tiger Global oraz Elad Gil. Nieoficjalnie po dofinansowaniu rynkowa wartość Clubhouse może wzrosnąć do ponad 4 mld dolarów.
więcej
|
Przesyłki Super-Pharm do odbioru w Paczkomatach InPost
Od teraz zamawiając produkty z drogerii internetowej Super-Pharm, można odebrać je w Paczkomatach firmy InPost.
więcej
|
,,Demokratyzujemy rynek marketingu internetowego" Eskimi to innowacyjna zautomatyzowana platforma reklamowa z ponad 1,5 miliardem zasięgów i ambitnymi planami na rozwój w Polsce. CEO Vytautas Paukštys oraz dyrektor regionalna EMEA Egle Ribaciauskaite opowiadają o tym co wyróżnia Eskimi na rynku marketingu internetowego i powiewie świeżości, który zamierzają wnieść w świat programmatic wraz z rozwojem swoich usług w Polsce. materiał partnerskiwięcej |
|
|