|
|
|
|
|
|
|
Jan Pospieszalski rozmawia z TVP o przywróceniu ,,Warto rozmawiać", apeluje o to CMWP
Telewizja Polska obstaje przy stanowisku, że ostatni odcinek „Warto rozmawiać” naruszył zasady etyki dziennikarskiej. Redakcja programu nie przyjmuje jednak tego orzeczenia do wiadomości, podkreślając, że zostało ono wydane z pominięciem obowiązujących procedur. W obronie twórców programu stanęło Centrum Monitoringu Wolności Prasy przy SDP.
więcej
|
Szefowa Teatru Telewizji odwołana ze stanowiska
Dotychczasowa szefowa Teatru Telewizji Kalina Zalewska została pod koniec marca odwołana. Nie wiadomo co z dalszymi planami powrotu Telewizji Polskiej do Teatru Sensacji czy Teatru dla Dzieci i Młodzieży, które były hucznie zapowiadane w 2018 roku.
więcej
|
901 tys. widzów serialu ,,Żywioły Saszy - Ogień" w TVN
Serial „Żywioły Saszy - Ogień” po trzech tygodniach emisji w TVN ogląda średnio 901 tys. widzów, minimalnie mniej niż emitowany w poprzednich tygodniach w tym paśmie serial „Chyłka - Rewizja”. Produkcja daje TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Rolnicy. Podlasie" hitem Fokus TV, trzeci sezon śledzi 1 mln widzów
Trzeci sezon programu „Rolnicy. Podlasie” ogląda średnio 1 mln widzów. Cykl ma kilkukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników Fokus TV, kanał w paśmie nadawania audycji jest czwartą najchętniej oglądaną stacją w rynku - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kanał Dizi w ofercie Biura Reklamy TVP. Emisja reklam od maja
Emitujący tureckie seriale kanał Dizi - najnowsza stacja z portfolio Grupy Kino Polska TV - trafił do oferty Biura Reklamy TVP, które odpowiada na polskim rynku za sprzedaż czasu reklamowego, sponsoring i akcje niestandardowe. Reklamy w Dizi pojawią się od maja. - Nasze portfolio powiększa się nie tylko o nową stację, ale też o nowego nadawcę - mówi Ewelina Czuba, dyrektor BR TVP.
więcej
|
Magda Łucyan z ,,Rozmowami o końcu świata" w TVN24
W najbliższą niedzielę TVN24 zacznie emitować „Rozmowy o końcu świata” - cykl wywiadów dziennikarki „Faktów” Magdy Łucyan. Jego pierwsze odcinki udostępniono już na platformie TVN24 GO.
więcej
|
Antyrządowe hasło w ,,Klanie"? Producent dementuje: czasem cygaro jest tylko cygarem
Widzowie telenoweli „Klan” (TVP1) zauważyli, że w jednym z ostatnich odcinków serialu kapsułki z kawą, umieszczone w pojemniku na ścianie, układają się w antyrządowe hasło symbolizowane przez osiem gwiazdek. - Czasem cygaro jest tylko cygarem, zapraszamy do oglądania kolejnych odcinków - odpowiada producent serialu.
więcej
|
Marcin Prokop prowadzącym ,,Miłe Wieści" na kanałach TVN, partnerem Milka
„Miłe wieści” to nowy program w ramówce TVN, TVN7 oraz TTV. Audycja powstała we współpracy z marką Milka (Mondelez Polska), gospodarzem jest Marcin Prokop.
więcej
|
Player.pl udostępnił pierwszy teaser ,,Szadzi 2", premiera serialu 11 maja (wideo)
Player.pl udostępnił pierwszy teaser drugiego sezonu serialu „Szadź”. Nowe odcinki produkcji w serwisie będzie można oglądać od wtorku, 11 maja. - W drugim sezonie „Szadzi” ponownie skupimy się na postaci Piotra Wolnickiego, bohatera który jednocześnie przeraża i przyciąga - mówi Adrianna Przetacka, producentka serialu.
więcej
|
,,Demokratyzujemy rynek marketingu internetowego" Eskimi to innowacyjna zautomatyzowana platforma reklamowa z ponad 1,5 miliardem zasięgów i ambitnymi planami na rozwój w Polsce. CEO Vytautas Paukštys oraz dyrektor regionalna EMEA Egle Ribaciauskaite opowiadają o tym co wyróżnia Eskimi na rynku marketingu internetowego i powiewie świeżości, który zamierzają wnieść w świat programmatic wraz z rozwojem swoich usług w Polsce. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kanał Dizi w ofercie Biura Reklamy TVP. Emisja reklam od maja
Emitujący tureckie seriale kanał Dizi - najnowsza stacja z portfolio Grupy Kino Polska TV - trafił do oferty Biura Reklamy TVP, które odpowiada na polskim rynku za sprzedaż czasu reklamowego, sponsoring i akcje niestandardowe. Reklamy w Dizi pojawią się od maja. - Nasze portfolio powiększa się nie tylko o nową stację, ale też o nowego nadawcę - mówi Ewelina Czuba, dyrektor BR TVP.
więcej
|
,,Babcia" na kursie prawa jazdy reklamuje jajecznicę w McDonald's (wideo)
Ruszyła kolejna kampania reklamowa sieci gastronomicznej McDonald’s z bohaterem o ksywce „Babcia”. Promuje wprowadzoną do menu śniadaniowego jajecznicę w McWrapie.
więcej
|
Najsłynniejszy kibic świata w nowej kampanii Tyskiego przed Euro 2020 (wideo)
„Jesteśmy Mistrzami Europy w przechodzeniu na TY" - pod tym hasłem wystartowała kampania promocyjna marki Tyskie (KOompania Piwowarska), przygotowana na turniej Euro 2020, który rozpocznie się w czerwcu. Głównym nośnikiem kampanii jest spot reklamowy z udziałem kibiców z całego świata i Manolo – najbardziej znanego na świecie fana piłki nożnej.
więcej
|
Beata Nanasik szefową marketingu blinkee.city
Beata Nanasik objęła nowe stanowisko head of marketing and customer sales w blinkee.city, polskim start-upie świadczącym usługę wynajmu elektrycznych hulajnóg, skuterów i rowerów.
więcej
|
UOKiK: sieci handlowe w trakcie współpracy zmieniają 74 proc. rabatów dla dostawców żywności
74 proc. rabatów, które duże sieci sklepów i hurtowni udzielają dostawcom produktów rolno-spożywczych, jest zmieniana w trakcie współpracy, co może być niekorzystne dla dostawców - wynika z analizy UOKiK. Regulator opisał kilka praktyk sieci handlowych, które można uznać za nieuczciwe wykorzystywanie przewagi kontraktowej.
więcej
|
H&M wypożycza bezpłatnie garnitury
Firma odzieżowa H&M wprowadziła usługę bezpłatnego wynajmu męskich garniturów. Trzeba je zwrócić w ciągu 24 godzin. Marka chce w ten sposób dodać pewności siebie osobom podczas rozmów kwalifikacyjnych. Promuje to kampanią.
więcej
|
Marcin Prokop prowadzącym ,,Miłe Wieści" na kanałach TVN, partnerem Milka
„Miłe wieści” to nowy program w ramówce TVN, TVN7 oraz TTV. Audycja powstała we współpracy z marką Milka (Mondelez Polska), gospodarzem jest Marcin Prokop.
więcej
|
T-Mobile promuje dostęp do 5G w ofercie na kartę
T-Mobile rusza z pierwszą telewizyjną kampanią promującą sieć piątej generacji w ofercie na kartę.
więcej
|
Polak na czele amerykańskiego Lidla
Michał Łagunionek zostanie nowym szefem sieci detalicznej Lidl w Stanach Zjednoczonych. Zastąpi Johannesa Fiebera, który zrezygnował ze stanowiska.
więcej
|
Bezmięsny Veggie Burger w stałym menu McDonald's
Od 21 kwietnia w stałej ofercie McDonald's Polska dostępny jest Veggie Burger, czyli burger warzywny. Kanapka jest dostępna we wszystkich restauracjach McDonald’s w Polsce.
więcej
|
Carrefour rozszerza skup butelek zwrotnych na wszystkie swoje sklepy
Po fazie pilotażu w wybranych miastach Polski Carrefour Polski wprowadza od czwartku odbiór butelek zwrotnych we wszystkich swoich 250 hiper- i supermarketach na terenie całego kraju. Przy ich zwrocie w sklepach sieci nie trzeba mieć paragonu potwierdzającego zakup.
więcej
|
Energetyk Rockstar z nową globalną strategią
Marka napojów energetycznych Rockstar Energy Drink (PepsiCo) rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampania marketingowa „Rockstar. Przejmij scenę”.
więcej
|
Anna Domoń integrated communication managerem w LiquidThread
Anna Domoń awansowała na stanowisko integrated communication managera w LiquidThread (Publicis Groupe).
więcej
|
Artur Manista odpowiada za rozwój Flying Bisons
Flying Bisons, firma z branży digital consultingu zatrudniła Artura Manistę na stanowisku head of growth.
więcej
|
Justyna Górniak odpowiada za "zieloną zmianę" w Papaya Films
Dom produkcyjny Papaya Films utworzył stanowisko chief sustainability officer. Objęła je Justyna Górniak, która odpowiada w firmie za politykę kadrową.
więcej
|
Kasztelan ponownie z loterią podkapslową
Ruszyła właśnie ogólnopolska loteria marki Kasztelan (Carlsberg Polska), wspiera ją kampania reklamowa. Przygotowały ją Brainbox i Dynamo.
więcej
|
W spotach Yope występuje prezeska firmy (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa nowej serii kosmetyków do twarzy Yope pod hasłem "Wild things are coming". W reklamach występuje szefowa firmy - Karolina Kuklińska-Kosowicz.
więcej
|
Grupa Carrefour na plusie mimo pandemii. W Polsce słabszy wynik
W pierwszym kwartale br. sprzedaż like-for-like (LFL) grupy Carrefour wzrosła o 4,2 proc. W kanale internetowym sprzedaż poszybowała aż o 56 proc. W Polsce sprzedaż porównywalna spadła o 2,3 proc. rok do roku.
więcej
|
Samsung w kampanii wykorzystuje reklamę konwersacyjną
Agencja mediowa Starcom (Publicis Groupe) nawiązała współpracę z firmą Cavai, aby wprowadzić nowe rozwiązanie w kampaniach dla firmy Samsung. Banery konwersacyjne zostały wykorzystane w działaniach informujących o nowych modelach smartfonów Samsung serii Galaxy S21 5G.
więcej
|
,,Otocz drewno opieką" w kampanii marki Vidaron (wideo)
Trwa kampania reklamowa środków do ochrony i dekoracji drewna Vidaron (produkowanych przez firmę Snieżka). Kreację akcji przygotowała agencja Feno.
więcej
|
Kluby wycofują się z Superligi. ,,Cnotę stracili, a rubelka nie zarobią"
Sześć angielskich klubów piłkarskich poinformowało we wtorek, że wycofuje się z zapowiedzianej dwa dni wcześniej Superligi. W środę taką decyzję ogłosiły kolejne kluby. Projekt skrytykowali kibice i niektórzy piłkarzy, a jeden ze sponsorów Liverpoolu zapowiedział zakończenie współpracy. Superliga zapowiada, że projekt będzie kontynuowany w zmienionym kształcie. Zdaniem dziennikarzy zaangażowane w to kluby na razie poniosły duże straty wizerunkowe, a nic nie zyskały.
więcej
|
Marka wódki Finlandia otwiera wirtualny bar ,,Barmański po Fińsku"
Marka Finlandia Vodka (Brown-Forman Polska) rozpoczęła kampanię „Barmański po Fińsku”, przygotowaną przez agencję K2 Create (Grupa K2).
więcej
|
,,Demokratyzujemy rynek marketingu internetowego" Eskimi to innowacyjna zautomatyzowana platforma reklamowa z ponad 1,5 miliardem zasięgów i ambitnymi planami na rozwój w Polsce. CEO Vytautas Paukštys oraz dyrektor regionalna EMEA Egle Ribaciauskaite opowiadają o tym co wyróżnia Eskimi na rynku marketingu internetowego i powiewie świeżości, który zamierzają wnieść w świat programmatic wraz z rozwojem swoich usług w Polsce. materiał partnerskiwięcej |
|
|
,,NIE" zaproponowało Lechowi Wałęsie pracę
Tygodnik „NIE” (Urma) zaproponował Lechowi Wałęsie pracę przy promocji tytułu. - Mógłby działać w onlinie, ale zapraszamy byłego prezydenta też na łamy, propozycja jest poważna - mówi nam Michał Marszał, dziennikarz „Nie”.
więcej
|
Rada Etyki Mediów: nazwanie PiS ,,zorganizowaną grupą przestępczą" nie narusza zasad
Nazwanie członków Prawa i Sprawiedliwości „zorganizowaną grupą przestępczą” nie narusza zasad zapisanych w Karcie Etycznej Mediów - uznała Rada Etyki Mediów. Jej zdaniem takie sformułowanie nie przekracza dopuszczalnych granic wypowiedzi publicystycznej, a pojęcie „zorganizowanej przestępczości” jest nieprecyzyjne i szerokie.
więcej
|
W pandemii Polacy wzięli się do czytania, najchętniej książek Remigiusza Mroza i Olgi Tokarczuk
W roku 2020 roku poziom czytelnictwa w Polsce nieznacznie wzrósł. Co najmniej jedną książkę przeczytało 42 proc. Polaków, o 3 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z nowego raportu Biblioteki Narodowej. To najlepszy wynik od sześciu lat. Najczęściej czytaliśmy książki Remigiusza Mroza i Olgi Tokarczuk.
więcej
|
Do wydania nowego numeru National Geographic Polska nie ścięto ani jednego drzewa
Od czwartku, 22 kwietnia pojawi się w sprzedaży nowy numer National Geographic Polska (Burda Media Polska), który został wydrukowany na ekologicznym papierze. By mógł ukazać się cały nakład pisma nie ścięto ani jednego drzewa.
więcej
|
Agnieszka Mucha naczelną "Dobrych Rad", Renata Ciemięga na czele pism "Samo Zdrowie", "Zdrowie i Życie" i "Doktor Zdrowie"
Agnieszka Mucha została redaktor naczelną magazynu „Dobre Rady”, a Renata Ciemięga objęła taką funkcję w czasopismach „Samo Zdrowie”, „Zdrowie i Życie” i „Doktor Zdrowie” (wszystkie wydawane są przez Burda Media Polska).
więcej
|
Daniel Obajtek: czuję się zagrożony, publikacje prasowe to atak i zlecenie z zewnątrz
Jeżeli ktoś w kogoś uderza przez czterdzieści dni z rzędu, to jest to zaplanowane zlecenie. Czuję się zagrożony – mówi w wywiadzie w środowej "Rzeczpospolitej" prezes Orlenu Daniel Obajtek.
więcej
|
|
|
125 gazet w USA z pozwem przeciwko Google i Facebookowi
Wydawcy 125 dzienników w USA skierowali pozwy przeciwko Facebookowi i Google. Media zarzucają obu koncernom wykorzystywanie dominującej pozycji na rynku reklamy cyfrowej, co w efekcie prowadzi do załamania segmentu prasowego w Stanach Zjednoczonych. - Amerykańscy wydawcy prasy nieco później niż w Europie odczuli skalę dominacji największych firm technologicznych na rynku reklamy. Nie wiadomo jak zakończy się proces, ale atmosfera wokół Google i Facebooka staje się coraz bardziej napięta - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Paweł Nowacki, niezależny ekspert rynku medialnego.
więcej
|
Google ulepsza platformę Meet. Nowy interfejs i większy komfort transmisji wideo
Google zapowiedział zmiany na prowadzonej przez siebie platformie Meet służącej do prowadzenia spotkań online. W aplikacji wśród nowości mają się pojawić takie funkcje jak minimalizacja lub ukrycie widoku transmisji wideo, Autozoom, regulacja światła czy zastąpienie tła filmem.
więcej
|
Instagram zwiększy ochronę użytkowników. Wprowadza filtry hejterskich wiadomości
Należący do Facebooka serwis Instagram zapowiedział wprowadzenie narzędzia chroniącego użytkowników przed mową nienawiści i napastliwymi treściami wysyłanymi w wiadomościach. Właściciele kont w aplikacji będą mogli zastosować filtry, które zablokują wiadomości zawierające określone słowa lub elementy graficzne.
więcej
|
Arena.pl zainwestowała w Ekipę youtubera Friza
Notowana na giełdzie Arena.pl objęła 107,1 tys. akcji spółki Ekipa Holding, za którą stoi grupa youtuberów na czele z Karolem „Frizem” Wiśniewskim. Ekipa Holding niebawem ma pojawić się na bocznym rynku warszawskiej giełdy.
więcej
|
Dział sportowy Interii i Polsatsport.pl mocno w górę, Sport.pl ze spadkiem (TOP10)
W marcu WP SportoweFakty zwiększyły przewagę nad Onet Sport, umacniając się na pozycji lidera wśród serwisów sportowych. Procentowo najwięcej zyskały sekcja sportowa Interii i Polsatsport.pl, natomiast spadek jako jedyny w zestawieniu zanotował Sport.pl.
więcej
|
Twórca pirackiego serwisu z filmami prawomocnie skazany, ma zapłacić 47 mln zł odszkodowania
Sąd Apelacyjny w Białymstoku utrzymał wyrok pierwszej instancji wobec 25-letniego mężczyzny, który prowadził serwis internetowy z nielegalnie oferowanymi filmami. Sprawca został skazany na rok więzienia w zawieszeniu, ma zapłacić ponad 47 mln zł właścicielom praw autorskich. Apelację składała prokuratura, chciała dla oskarżonego 3,5 roku więzienia bez zawieszenia.
więcej
|
Internetowi celebryci przepraszają za promowanie kultu pieniądza
Po krytyce ze strony państwowych mediów kilku popularnych chińskich celebrytów internetowych przeprosiło za promowanie konsumpcjonizmu i kultu pieniądza. W sieci chwalili się m.in. wydawaniem równowartości 5,5 tys. zł na fryzjera i 221,6 tys. zł na garnitur.
więcej
|
Menedżerowie CDA objęli akcje za 500 tys. zł
W ramach programu motywacyjnego menedżerom CDA przyznano 18,75 tys. akcji spółki po 0,10 groszy za sztukę. Rynkowa wartość tego pakietu wynosi 498,7 tys. zł.
więcej
|
Inovo Venture Partners zainwestuje 245 mln zł w startupy z Polski i Europy
Inovo Venture Partners - fundusz venture capital - pozyskał 245 mln zł (54 mln euro) na inwestycje w startupy z Polski i całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Środki pozyskano w ramach drugiego, zamkniętego właśnie funduszu. Do końca 2022 r. Inovo planuje 20-25 inwestycji w spółki technologiczne.
więcej
|
Netflix z rekordowym zyskiem i tylko 4 mln nowych subskrybentów, traci na giełdzie
W pierwszym kwartale br. liczba subskrybentów Netflixa zwiększyła się o 3,98 mln, podczas gdy prognozowano wzrost o 6 mln. Firma zanotowała rekordowe przychody, zysk i marżę operacyjną. We wtorek wieczorem akcje Netflixa taniały o prawie 9 proc.
więcej
|
TikTok pozwany za wykorzystywanie danych dzieci
Brytyjska aktywistka oraz była komisarz ds. dzieci Anne Longfield pozwała platformę społecznościową TikTok w imieniu milionów dzieci z Wielkiej Brytanii oraz krajów Unii Europejskiej. Zarzuca platformie gromadzenie i wykorzystywanie danych dzieci bez wymaganych zgód. Aplikacji grożą miliardy funtów odszkodowania.
więcej
|
Jest petycja w sprawie usunięcia Kamusia z YouTube'a
W sieci pojawiła się petycja o usunięcie kanału patostreamera Łukasza W. vel Kamusia z serwisu YouTube. Patotwórca przebywa w areszcie, oskarżony o psychiczne znęcanie się nad osobą z niepełnosprawnością intelektualną.
więcej
|
Renata Luścińska head of data & privacy w Gazeta.pl
Portal Gazeta.pl (Agora) wprowadził zmiany w strukturze zespołu programmatic & adTech. Nowo utworzone stanowisko head of data & privacy objęła Renata Luścińska, a Martyna Matuszewska zwiększyła zakres swoich obowiązków jako business data & adTech owner.
więcej
|
Wirtualna Polska z testową farmą fotowoltaiczną
Wirtualna Polska zakończyła budowę testowej farmy fotowoltaicznej dla jednej ze swoich serwerowni, która będzie zasilała infrastrukturę firmy od tego miesiąca. To jedna z ekologicznych inwestycji, jakie zaplanowano.
więcej
|
,,Demokratyzujemy rynek marketingu internetowego" Eskimi to innowacyjna zautomatyzowana platforma reklamowa z ponad 1,5 miliardem zasięgów i ambitnymi planami na rozwój w Polsce. CEO Vytautas Paukštys oraz dyrektor regionalna EMEA Egle Ribaciauskaite opowiadają o tym co wyróżnia Eskimi na rynku marketingu internetowego i powiewie świeżości, który zamierzają wnieść w świat programmatic wraz z rozwojem swoich usług w Polsce. materiał partnerskiwięcej |
|
|