Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 8 Czerwca 2021
 
 
 
"Vogue" zostaje w Polsce na kolejne lata
 
Wydawnictwo Visteria odnowiła licencję na wydawanie magazynu "Vogue Polska" na pięć kolejnych lat. Równocześnie zapowiada powrót do cyklu dwunastu wydań na rok - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Media wciąż pracują zdalnie i zachęcają pracowników do szczepień
 
Redakcje przygotowują się do powrotów pracowników do pracy z biur, ale w większości wciąż pracują zdalnie. Część mediów prowadzi zakładowe szczepienia dla chętnych, firmy podkreślają jednak, że decyzja należy do pracownika. więcej
 
 
Związkowa Alternatywa chce stabilnych warunków dla współpracowników TVP
 
Przedstawiciele Związkowej Alternatywy spotykają się we wtorek ze współpracownikami Telewizji Polskiej, żeby rozpocząć walkę o przekształcenie tzw. umów śmieciowych u publicznego nadawcy w umowy etatowe - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - Odezwało się do nas kilkunastu współpracowników firmy, skarżąc się na niestabilne zatrudnienie - mówi nam szef organizacji Piotr Szumlewicz. - Wszystkie umowy są oskładkowane zgodnie z prawem - zapewnia TVP. więcej
 
 
Wydawca serwisu Niezalezna.pl zwiększył wpływy o ponad 30 proc.
 
W ub.r. Słowo Niezależne, wydawca portalu Niezalezna.pl i miesięcznika „Nowe Państwo”, osiągnęło wzrost przychodów o 32,3 proc. do 11,32 mln zł oraz zysku netto z 1,1 do 1,43 mln zł. Spółka wypłaci 148,2 tys. zł dywidendy - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Paweł Trochimiuk i Adam Łaszyn apelują do Sebastiana Stępaka "o rzetelność i etyczne zachowanie"
 
Adam Łaszyn, prezes Alert Media Communications i Paweł Trochimiuk, szef Partner of Promotion, w otwartym liście wyrazili sprzeciw wobec słów Sebastiana Stępaka, które wypowiedział w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl. Chodzi o stwierdzenia, że kierowane przez menadżerów organizacje opuściły ZFPR na rzecz budowy nowego związku branżowego - Stowarzyszenia Agencji Public Relations. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Sigma BiS miała 2,1 mln zł straty w 2020 roku. 9 mln zł pożyczek od Orlenu i PZU więcej
 
Wydawnictwo Polityka z 680 tys. zł straty, 3,5 mln zł odpisu dot. Ruchu więcej
 
Mirosław Rogalski pierwszy raz o pracy w Trójce: "Tam toczyła się wojna" więcej
 
,,Fakty" liderem oglądalności w maju. Wszystkie programy straciły widzów więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dziennikarz - specjalizacja seriale Wirtualnemedia.pl
Freelance Editorial Assistant Internship GLOBAL LISTINGS
Redaktor - news Polskieradio.pl
Performance Ad Product Manager Ringier Axel Springer
Kierownik projektów wydawniczych Burda Media Polska
Specjalista ds. Mediów Społecznościowych Pomorze Zachodnie
Redaktor Online TVN GRUPA DISCOVERY
Business Development Consultant TERRITORY INFLUENCE
SENIOR ONLINE CONTENT EDITOR GLOBAL LISTINGS
Social & User Loyalisation Product Manager Ringier Axel Springer
Producent Transmisji Live TVN GRUPA DISCOVERY
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 400 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 54 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Związkowa Alternatywa chce stabilnych warunków dla współpracowników TVP

Przedstawiciele Związkowej Alternatywy spotykają się we wtorek ze współpracownikami Telewizji Polskiej, żeby rozpocząć walkę o przekształcenie tzw. umów śmieciowych u publicznego nadawcy w umowy etatowe - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. - Odezwało się do nas kilkunastu współpracowników firmy, skarżąc się na niestabilne zatrudnienie - mówi nam szef organizacji Piotr Szumlewicz. - Wszystkie umowy są oskładkowane zgodnie z prawem - zapewnia TVP. więcej

,,Ojciec Mateusz" w nowym paśmie stracił 1,18 mln widzów

Wiosenne odcinki „Ojca Mateusza” nadawane w piątkowe wieczory ogląda średnio 1,85 mln widzów, o 1,18 mln osób mniej niż serial gromadził przed rokiem w czwartki. Produkcja nadal dała TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego w grupie 4+ - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Dokument TVP o Jarosławie Kaczyńskim. Poseł PiS nie wyklucza sabotażu

Prezes PiS Jarosław Kaczyński miał zirytować się działaniami TVP, która pracuje nad dokumentem o jego działalności w opozycji antykomunistycznej. Poseł PiS, z którym rozmawiał portal Wirtualnemedia.pl twierdzi, że mogło dojść do sabotażu. więcej

1,72 mln widzów ,,To był rok! 3". TVP1 liderem rynku

Trzeci sezon „To był rok!” oglądało średnio 1,72 mln osób, o 310 tys. widzów mniej niż nadawana rok temu druga odsłona produkcji. Audycja dała TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego w grupie 4+ i drugie miejsce w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 8,48 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

TVN7 kontynuuje ,,Ślub od pierwszego wejrzenia", trwają castingi do 6 sezonu (wideo)

Telewizyjna Siódemka rozpoczęła poszukiwania uczestników do szóstej edycji programu „Ślub od pierwszego wejrzenia”. więcej

Miniserial ,,Gra na maksa" podczas Euro 2020 w kanałach TVP (wideo)

Od 11 czerwca kanały Telewizji Polskiej w różnych pasmach emitować będą miniserial „Gra na maksa”. W produkcji wystąpią Karolina Bacia, Marcin Korcz, Sebastian Mila i Jacek Laskowski. więcej

,,Na dobre i na złe" od 1 odcinka w TVP Seriale (wideo)

Kanał TVP Seriale od 7 czerwca emituje powtórki serialu „Na dobre i na złe” od pierwszego odcinka. więcej

Spadek oglądalności ,,wielkiej czwórki". ,,M jak miłość", mecz Polska-Rosja i ,,Fakty" hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, piłkarski mecz Polska-Rosja oraz dziennik „Fakty”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN, a w 16-49 - Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Cykl reportaży na temat tuszowania pedofilii w kościele w TVN24

Kanał informacyjny TVN24 zapowiada cykl reportaży "Bielmo" dotyczący pedofilii w kościele autorstwa Marcina Gutowskiego. Pierwszy reportaż jest dostępny od poniedziałku na platformie streamingowej TVN24 Go. więcej

Aplikacja Apple TV+ na telewizorach Philipsa

Posiadacze telewizorów Philips z systemem Android TV mogą już korzystać z aplikacji Apple TV+. Platforma trafi na wszystkie urządzenia z rocznika 2021, zaś właściciele wybranych wcześniejszych modeli mogą zainstalować aplikację samodzielnie.   więcej

,,Polska z góry 5" w Planete+ i Canal+ online

W poniedziałek, 7 czerwca w kanale Planete+ i serwisie Canal+ online odbyła się premiera piątej serii programu „Polska z góry”. więcej

Konferencja "Amazon Day by NextM" już 17 czerwca!

W czwartek, 17 czerwca br. odbędzie się „Amazon Day by NextM” – pierwsza taka konferencja online poświęcona Amazonowi. To wydarzenie dedykowane marketerom i przedsiębiorcom zainteresowanym rozwojem biznesu na platformie Amazon. Rejestracja na wydarzenie organizowane przez GroupM trwa. Konferencja została objęta akredytacją DIMAQ – posiadacze certyfikatów mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział w „Amazon Day by NextM”. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Media wciąż pracują zdalnie i zachęcają pracowników do szczepień

Redakcje przygotowują się do powrotów pracowników do pracy z biur, ale w większości wciąż pracują zdalnie. Część mediów prowadzi zakładowe szczepienia dla chętnych, firmy podkreślają jednak, że decyzja należy do pracownika. więcej

 
Audycja Bartosza Gila znika z anteny Radia 357

Niedzielna audycja Bartosza Gila w Radiu 357 „Wiszące ogrody” nie jest już emitowana na antenie, a dostępna wyłącznie jako podcast.  - Taki jest nasz pomysł na antenę: niektóre programy z czasem trafią właśnie tam, jako podcasty ekskluzywne - mówi nam Katarzyna Pruchnicka, kierująca rozwojem oferty programowej Radia 357. więcej

 
Andrzej Stankiewicz wyrzucił z debaty posła Konfederacji Grzegorza Brauna

Grzegorz Braun odpowiadając na zadane mu przez prowadzącego pytania, wyraził własną opinię na temat zachowań pewnych środowisk i polityków pełniących ważne stanowiska państwowe - czytamy w przekazanym przez KWW "Grzegorz Braun - Konfederacja" oświadczeniu dotyczącym wykluczenia Brauna z debaty kandydatów na prezydenta Rzeszowa. więcej

 
Spada słuchalność RMF FM w Olsztynie, Radio Olsztyn wyprzedziło Radio ZET

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w okresie od listopada ub.r. do kwietnia br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Radio Olsztyn i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej

 
Radio Złote Przeboje z konkursem ,,W co gramy" na Euro 2020

Radio Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory) w poniedziałek ruszyło z nawiązującym do rozpoczynających się Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej 2020 konkursem antenowym „W co gramy”, w którym można wygrać 10 tys. zł. więcej

 
Radio Gdańsk przygotowuje finał pierwszego Forum Morskiego. ,,Projekt przewidziany na lata"

W czwartek i piątek  (10-11 czerwca) Radio Gdańsk organizuje finał swojego Forum Morskiego. To zamyka cykl audycji, debat i spotkań kongresowych na tematy związane z morzem oraz jego gospodarczym wykorzystaniem. Podczas finału przyznane zostaną również nagrody branżowe. Honorowy patronat nad przedsięwzięciem sprawuje premier Mateusz Morawiecki. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Paybackowi nie zaszkodziły lockdowny. Większe wpływy i 2,3 mln zł zysku

W ub.r. spółka Loyalty Partner Polska, operator programu lojalnościowego Payback, osiągnęła wzrost przychodów o 17,3 proc. do mln zł oraz wyniku netto z 668,2 tys. zł straty do 2,32 mln zł zysku. Spadek obrotów w niektórych punktach stacjonarnych z naddatkiem zrekompensowały wzrosty w e-commerce. więcej

Łukasz Gwiazda ponownie szefem strategii w TalentMedia

Łukasz Gwiazda powraca do agencji influencer marketingu TalentMedia (grupa LTTM). Od czerwca obejmuje stanowisko head of strategy. więcej

,,Biedronka to MY. Codziennie" w kampanii Biedronki (wideo)

Sieć sklepów Biedronka (należy do Jeronimo Martins Polska) zaczęła kampanię, w której promuje się jako pracodawca. Akcja jest realizowana pod hasłem „Biedronka to MY. Codziennie”. więcej

,,Łączy nas smak jedności" w kampanii Coca-Coli na Euro 2020 (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa napoju Coca-Cola związana z piłkarskim Euro 2020. Akcja obejmuje promocję z naklejek Panini z czołowymi piłkarzami. więcej

Netflix wspiera osoby LGBT muralem z "Sex Education"

Platforma streamingowa Netflix odpowiada za tęczowy mural w Poznaniu. Jego treść nawiązuje do popularnego serialu serwisu pt. "Sex Education". więcej

Expansja Advertising zajmie się obsługą kreatywną POT

Agencja Expansja Advertising wygrała przetarg na obsługę kreatywną Polskiej Organizacji Turystycznej i jej zagranicznych ośrodków - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pokonała w nim Aplan Media, AltherMedia i agencję reklamową DSK. więcej

Zakupy online z odbiorem do bagażnika samochodu - rusza Auchan Drive

Auchan Retail Polska wprowadza usługę Auchan Drive, pozwalającą na odbiór zamówienia złożonego w internecie wprost do bagażnika swojego samochodu. więcej

Nowa odsłona sklepu Cropp dedykowana młodym ludziom

Firma odzieżowa LPP otworzyła właśnie nowy sklep marki Cropp w odświeżonej aranżacji. Jest zlokalizowany w Centrum Handlowym Avenida w Poznaniu. więcej

Sanah i Królikowski promują dwa razy więcej internetu w SmartDomu (wideo)

W nowej kampanii reklamowej programu SmartDom (grupa Cyfrowy Polsat) z udziałem piosenkarki Sanah i aktora Antoniego Królikowskiego promowany jest podwojony pakiet internetowy w jednym z pakietów abonamentowych Plusa. więcej

Adam Woronowicz "w swoim tempie" reklamuje piwo Łomża Pils (wideo)

Van Pur ruszył z drugą odsłoną kampanii pod hasłem "W swoim tempie". Występujący w niej Adam Woronowicz promuje piwo Łomża Pils. Za jej realizację odpowiadają agencja Brasil Warsaw, producent filmowy Wojtek Pałys, reżyser Sam Akina, Agencja Nie Do Ogarnięcia i MediaCom. więcej

Big Milk reklamowany jako ,,najbardziej spontaniczny lód" (wideo)

Trwa kampania reklamowa lodów Big Milk (produkowanych przez Unilever) pod hasłem „Najbardziej spontaniczny lód”. Jej kreacją zajęła się Agencja 2012. więcej

Prymat z promocją musztard ,,Ty zdecyduj, co wybierasz!"

Ruszyła akcja „Ty zdecyduj, co wybierasz!”, promująca musztardy Prymat. Za organizację i obsługę promocji odpowiada wrocławska agencja Amooco. więcej

Kampania Przeciw Homofobii sprawdziła, jak szybko da się kupić w Polsce tęczową flagę

Kampania Przeciw Homofobii w akcji „Gdzie po flagi?", przygotowanej na Miesiąc Dumy LGBT+, sprawdza jak szybko udaje się kupić w Polsce tęczowe flagi. więcej

Fundacja pro-life z kampanią "Każde życie jest cudem"

Ruszyła kampania "Każde życie jest cudem" - cykl reportaży i świadectw rodziców, którzy w czasie ciąży dowiedzieli się, że ich dziecko jest poważnie chore, a mimo to nie zdecydowali się na aborcję. Akcję przygotowała Fundacja Grupa Proelio, powołana przez Magdalenę Korzekwę-Kaliszuk i Zbigniewa Kaliszuka. więcej

Persil wspiera kobiety w konkursie #niezwyciężona

Firma Henkel Polska, powierzyła - w wyniku wygranego przetargu - agencji MullenLowe Warsaw opracowanie działań aktywacyjnych dla marki proszków do prania Persil. więcej

PZPN spotem zachęca do wspólnego kibicowania na Euro 2020 (wideo)

Polski Związek Piłki Nożnej emituje w internecie specjalny spot #LaczmySie, którym zachęca kibiców do wspólnego kibicowania podczas zbliżających się Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Euro 2020. Wystąpili w nim m.in. Wojciech Gąsowski i Piotr Kędzierski. więcej

Ruszyła kampania Snickersa z trenerem Jürgenem Kloppem

Na europejskich rynkach ruszyła kampania batonów Snickers (Mars Wrigley) z udziałem znanego trenera piłki nożnej – Jürgena Kloppa. W Polsce internetowa kampania będzie trwać do początku lipca. więcej

Warszawska mieszkaniówka w I kwartale 2021 roku - wnioski i podsumowania

Rok temu – gdy obostrzenia związane z pandemią prawie unieruchomiły rynek – większość deweloperów i analityków branży twierdziła, że spadek cen mieszkań jest nieunikniony. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
"Vogue" zostaje w Polsce na kolejne lata

Wydawnictwo Visteria odnowiła licencję na wydawanie magazynu "Vogue Polska" na pięć kolejnych lat. Równocześnie zapowiada powrót do cyklu dwunastu wydań na rok - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Media wciąż pracują zdalnie i zachęcają pracowników do szczepień

Redakcje przygotowują się do powrotów pracowników do pracy z biur, ale w większości wciąż pracują zdalnie. Część mediów prowadzi zakładowe szczepienia dla chętnych, firmy podkreślają jednak, że decyzja należy do pracownika. więcej

Wydawca serwisu Niezalezna.pl zwiększył wpływy o ponad 30 proc.

W ub.r. Słowo Niezależne, wydawca portalu Niezalezna.pl i miesięcznika „Nowe Państwo”, osiągnęło wzrost przychodów o 32,3 proc. do 11,32 mln zł oraz zysku netto z 1,1 do 1,43 mln zł. Spółka wypłaci 148,2 tys. zł dywidendy - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

Ziemkiewicz i Lisicki w programie dla subskrybentów cyfrowych ,,Do Rzeczy"

W ramach oferty subskrypcyjnej na portalu tygodnika „Do Rzeczy” (PMPG Polskie Media) zadebiutował w zeszłym tygodniu program „Polska Do Rzeczy”, którego gospodarzami są naczelny pisma Paweł Lisicki i Rafał Ziemkiewicz. więcej

Onet Sport, ,,Przegląd Sportowy" i ,,Fakt" z ofertą na Euro 2020 i Igrzyska Olimpijskie

Program „Misja Euro”, stałe studia meczowe, codzienny „Euroraport”, „Przegląd Kadr”, cykl redakcyjny „Korzenie Kadry” i dodatek „Przeglądu Sportowego” i „Faktu” „Skarb Kibica” – to oferta Ringier Axel Springer Polska na czas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej EURO 2020. więcej

Artur Wiśniewski dyrektorem ds. rozwoju technologii PMPG

Artur Wiśniewski od 1 czerwca jest dyrektorem ds. rozwoju technologii spółki PMPG Polskie Media. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Francja nakłada grzywnę na Google. 220 mln euro za monopol w reklamach

Francuski urząd antymonopolowy nałożył na Google grzywnę w wysokości 220 mln euro. To kara za nadużywanie przez amerykański koncern dominującej pozycji na rynku reklamy online. Poza karą finansową Google został zobowiązany do zmiany swojej polityki i zwiększenia możliwości reklamowania się w sieci przez firmy zewnętrzne.   więcej

Burza po wpisie Agnieszki Kaczorowskiej o "modzie na brzydotę". Teraz przeprasza

Aktorka i tancerka Agnieszka Kaczorowska skrytykowała na swoim Instagramie ruch body positive. Zdaniem influencerki, w Internecie panuje obecnie "moda na brzydotę", a pokazywanie swoich słabszych stron w naturalnym świetle to "siedzenie w błotku, w którym tak miło się taplać". Wpis skrytykowało wiele znanych osób, m.in. Karolina Korwin Piotrowska czy Katarzyna Nosowska. Kaczorowska już przeprosiła za swój wpis. więcej

Youtuber Kruszwil stanie przed sądem, jest oskarżony o pobicie 66-latka

Marek M., działający w internecie pod pseudonimem Kruszwil, odpowie przed sądem za pobicie. Jak opisuje Ośrodek Monitorowania Zachowań Rasistowskich i Ksenofobicznych, patoinfluencer miał uderzyć mężczyznę awanturującego się z jego ekipą filmową. 66-latek zmarł kilka miesięcy po zdarzeniu. więcej

Netflix wspiera osoby LGBT muralem z "Sex Education"

Platforma streamingowa Netflix odpowiada za tęczowy mural w Poznaniu. Jego treść nawiązuje do popularnego serialu serwisu pt. "Sex Education". więcej

Zakupy online z odbiorem do bagażnika samochodu - rusza Auchan Drive

Auchan Retail Polska wprowadza usługę Auchan Drive, pozwalającą na odbiór zamówienia złożonego w internecie wprost do bagażnika swojego samochodu. więcej

Wirtualna Polska z widżetem do odsłuchiwania artykułów

Audio Newsy to nowa funkcjonalność Wirtualnej Polski przeznaczona na urządzenia mobilne, która pozwala odsłuchiwać artykuły w formie audio. więcej

Konferencja "Amazon Day by NextM" już 17 czerwca!

W czwartek, 17 czerwca br. odbędzie się „Amazon Day by NextM” – pierwsza taka konferencja online poświęcona Amazonowi. To wydarzenie dedykowane marketerom i przedsiębiorcom zainteresowanym rozwojem biznesu na platformie Amazon. Rejestracja na wydarzenie organizowane przez GroupM trwa. Konferencja została objęta akredytacją DIMAQ – posiadacze certyfikatów mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział w „Amazon Day by NextM”. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Paweł Trochimiuk i Adam Łaszyn apelują do Sebastiana Stępaka "o rzetelność i etyczne zachowanie"

Adam Łaszyn, prezes Alert Media Communications i Paweł Trochimiuk, szef Partner of Promotion, w otwartym liście wyrazili sprzeciw wobec słów Sebastiana Stępaka, które wypowiedział w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl. Chodzi o stwierdzenia, że kierowane przez menadżerów organizacje opuściły ZFPR na rzecz budowy nowego związku branżowego - Stowarzyszenia Agencji Public Relations. więcej

Big Picture zajmie się komunikacją marki Finlandia

Firma Brown-Forman wybrała agencję Big Picture do obsługi nowego produktu z portfolio Finlandia Vodka - Finlandia Botanical. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Apple zapowiada system iOS 15. Nowości w komunikatorze, powiadomieniach i rozmowach wideo
Apple: Będzie system macOS 12 Monterey, zmiany w iCloud, AirPods pomogą osobom ze słabym słuchem
Jeff Bezos poleci w kosmos ze zwycięzcą aukcji Blue Orgin
Ten prosty test wykrywa ponad 50 nowotworów (wideo)
Zakupy online z odbiorem do bagażnika samochodu - rusza Auchan Drive
Brytyjski fundusz chce dymisji zarządu CD Projekt, powodem problemy z "Cyberpunk 2077"
Aplikacja Apple TV+ na telewizorach Philipsa
Anonymous grożą Elonowi Muskowi. Powodem kryptowaluty
T-Mobile oferuje zegarki Apple Watch. Ceny od 1649 zł i dodatkowa karta eSIM
Długi wobec telekomów w Polsce wynoszą 1,32 mld zł
Dwie sondy NASA będą odkrywały tajemnice Wenus
Naukowcy: nie można wykluczyć, że wirus SARS-CoV-2 pochodzi z laboratorium, ale to wciąż hipoteza
BoomBit z kolejnym rekordem wpływów, 29 mln pobrań gier
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Badanie Gemius/PBI - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj