|
|
|
|
|
|
|
Problemy z aplikacją TVP Sport w czasie meczów Euro 2020
Telewizja Polska od miesięcy podkreślała, że mecze Euro 2020 będą dostępne w aplikacji TVP Sport. Wprowadzono nawet jej wersje na dodatkowe systemy operacyjne. W ostatnich dniach wielu internautów narzeka na liczne błędy w działaniu aplikacji.
więcej
|
TVN rezygnuje z serialu ,,Lab". Tylko 452 tys. widzów
Nowy docu-soap „Lab” oglądało średnio 452 tys. widzów. TVN w czasie nadawania produkcji zajął ostatnie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”, a wpływy z reklam wyniosły 23,24 mln zł. Telewizja TVN z powodu słabych wyników oglądalności nie planuje produkcji, ale w zamian na jesień na to pasmo szykuje nowy serial.
więcej
|
Czwarty sezon ,,Hotelu Paradise" jesienią w TVN7, w planach dwa kolejne. ,,Nowa egzotyczna lokalizacja"
Telewizyjna Siódemka w jesiennej ramówce pokaże czwarty sezon „Hotelu Paradise”, który został już nakręcony na Zanzibarze. Stacja planuje nakręcenie kolejnych dwóch sezonów produkcji, które będą realizowane w nowym miejscu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Do kolejnych sezonów poszukamy nowej egzotycznej lokalizacji - mówi nam Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.
więcej
|
Specjalny odcinek ,,Przyjaciół" hitem HBO. ,,Najchętniej oglądany program w polskim HBO Go"
Specjalny odcinek programu „Przyjaciele: Spotkanie po latach” okazał się sukcesem dla HBO - wynika z danych firmy analitycznej Antenna. Zgodnie z nimi materiał wygenerował na platformach HBO Max i HBO Go więcej nowych rejestracji użytkowników niż ostatnie kinowe hity. - „Przyjaciele: Spotkanie po latach" było najchętniej oglądanym programem, spośród filmów i seriali, w maju w HBO Go - informuje Wirtualnemedia.pl Agnieszka Niburska, szefowa komunikacji HBO Europe.
więcej
|
MTV Polska i Music Box Polska z tęczowymi logo z okazji Miesiąca Dumy LGBTQ+, ale krócej niż w USA i Niemczech
MTV Polska po raz kolejny wesprze społeczność LGBTQ+ podczas Miesiąca Dumy. Z tego powodu m.in. logo kanału w dniach 26-27 czerwca będzie tęczowe. Podobne zmiany planuje także Music Box Polska. W USA i Niemczech niektóre kanały MTV już mają tęczowe loga.
więcej
|
KRRiT ukarała TVP za "ukryte przekazy handlowe" w "Wiadomościach"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nałożyła na TVP 30 tys. zł kary za materiał o włoskim serialu i zapowiedzi programowe w "Wiadomościach" z 4 maja 2020 roku. Rzeczniczka KRRiT w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl mówi o "ukrytych przekazach handlowych".
więcej
|
,,Kryminalne śledztwa PRL" kolejną lokalną produkcją CBS Reality, premiera w drugiej połowie 2021 roku (wideo)
W drugiej połowie 2021 roku w CBS Reality zadebiutuje seria dokumentalna „Kryminalne śledztwa PRL”. Widzowie stacji zobaczą także drugi sezon „Kryminalnych akt inspektor Biskupskiej”.
więcej
|
Telewizja Polska kupuje 37 notebooków do pracy zdalnej
Telewizja Polska w ramach postępowania niepublicznego zamawia 37 notebooków, które mają służyć do pracy zdalnej.
więcej
|
Lotos, UPC Polska i Sokołów partnerami miniserialu TVP1 ,,Gra na maksa" (wideo)
Do 11 lipca kanały Telewizji Polskiej w różnych pasmach emitują miniserial „Gra na maksa”. Produkcja powstaje we współpracy z Lotos, UPC Polska oraz marką Sokołów.
więcej
|
Trwają prace nad CNN+. Premiera serwisu w ciągu 12 miesięcy
John Stankey, szef koncernu AT&T potwierdził, że należąca do niego stacja CNN uruchomi płatną platformę streamingową CNN+. Według planów serwis ma zostać uruchomiony w ciągu 12 miesięcy, jednak szczegóły na temat oferty i cen nie są na razie znane.
więcej
|
Disney planuje prequel ,,Pięknej i bestii". Będzie 8-odcinkowy serial
Disney zapowiedział, że nakręci 8-odcinkowy serial będący prequelem filmu „Piękna i bestia” z 2017 roku. Produkcja ma ruszyć w 2022 roku, serial będzie dostępny na platformie Disney+.
więcej
|
NIE MUSIMY ROZMAWIAĆ O REKLAMACH? Jak tworzyć reklamy z potencjałem na szum internetowy? Jak to później zmierzyć? Wykorzystaj 4 proste rady dla marketerów, a następnie sprawdź wyniki swojej pracy dzięki Social Power, syntetycznemu indeksowi do mierzenia zaangażowania z pomocą narzędzia Creative|Spark. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 1,4 mln użytkowników i ponad 5 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 170 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 54 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dziennikarze Studia Reportażu Polskiego Radia o pracy z Mirosławem Rogalskim: "Wpadał w furię, biegał po redakcji, krzyczał"
- Sugerował, że radio to medium archaiczne, nieprzystające do dzisiejszych czasów. Wiele razy zastanawialiśmy się, po co on w takim razie do nas przyszedł - mówią byli i obecni dziennikarze Studia Reportażu Polskiego Radia po wywiadzie z ich byłym szefem Mirosławem Rogalskim.
więcej
|
|
,,Lato z Radiem": będą koncerty bez publiczności, interaktywne słuchowisko i rowerowy peleton
W poniedziałek, 21 czerwca, ruszy 50. edycja „Lata z Radiem”. Audycje będą nadawane z różnych miast, raz w tygodniu organizowane będą koncerty bez publiczności, transmitowane w internecie i mediach społecznościowych. Szykują się też niespodzianki dla słuchaczy.
więcej
|
|
|
|
FCB Bridge2fun ze spadkiem wpływów o 49 proc. i 1 mln zł straty
W ub.r. spółki Bridge2fun i 4fun Communication, prowadzące działalność jako agencja reklamowa FCB Bridge2fun, zanotowała spadek przychodów o 49 proc. do 4,96 mln zł, a jej wynik netto poszedł w dół z 69,9 tys. zł zysku do 1,03 mln zł straty.
więcej
|
Amazon wprowadza technologię Just Walk Out
Wchodzisz do sklepu, robisz zakupy, omijasz kasę i wychodzisz. Amazon wprowadza technologię Just Walk Out, która wykorzystuje kamery, czujniki zamontowane na półkach i kody QR. W ten sposób klienci mają szybciej robić zakupy, bo nie będą tracić czasu na czekanie w kolejce do kasy i wykładanie towarów z koszyka.
więcej
|
Lidl i Kaufland zrezygnują z czarnego plastiku
Sieci handlowe Lidl i Kaufland sobie za cel wyeliminowanie czarnego plastiku z opakowań marek własnych do końca 2021 roku, co ma znacznie zwiększyć możliwość ich recyklingu.
więcej
|
Fabryka Komunikacji Społecznej zajmie się kampanią promującą czytelnictwo w Polsce
Instytut Książki sfinalizował przetarg na realizację w tym roku kampanii promującej czytelnictwo w Polsce. Do współpracy wybrał Fabrykę Komunikacji Społecznej, o zlecenie starały się też cztery inne agencje.
więcej
|
Żywiec Męskie Granie 2021: będą cztery koncerty plenerowe, bilety najpierw dla użytkowników Allegro Smart!
Po rocznej przerwie spowodowanej pandemią powraca trasa koncertowa Żywiec Męskie Granie. W tym roku, ze względu na ograniczenia pandemiczne, muzycy zagrają w czterech miastach, a koncerty odbędą się zarówno w piątki, jak i soboty. Przedsprzedaż biletów została zaplanowana na 21 czerwca, a premiera tegorocznego singla na 30 czerwca.
więcej
|
Blowek opuszcza sieć partnerską LTTM na rzecz Fantasyexpo
Po 6 latach Karol "Blowek" Gązwa zmienia sieć partnerską i podejmuje współpracę z agencją Fantasyexpo. Poprzednio był związany z siecią LTTM, a wcześniej Gamellon.
więcej
|
Aga Nowak-Dadas i Adam Czartoryski w zespole kreacji Saatchi & Saatchi
Do zespołu kreacji agencji Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) dołączyli Aga Nowak-Dadas na stanowisku art directorki i Adam Czartoryski jako copywriter. Oboje przeszli z Feeders.agency.
więcej
|
Wegański KitKat wkrótce do kupienia w Polsce
Koncern Nestle wprowadza wegańską wersję batona KitKat równolegle na sześć rynków. Obok Polski, nowość będzie dostępna w sklepach Estonii, Litwy, Łotwy, Portugalii i Wielkiej Brytanii. Wkrótce dołączą do nich kolejne kraje, w tym Australia i Brazylia. Będzie go można kupić w Żabce.
więcej
|
Lotos, UPC Polska i Sokołów partnerami miniserialu TVP1 ,,Gra na maksa" (wideo)
Do 11 lipca kanały Telewizji Polskiej w różnych pasmach emitują miniserial „Gra na maksa”. Produkcja powstaje we współpracy z Lotos, UPC Polska oraz marką Sokołów.
więcej
|
Totalizator Sportowy szuka firmy, która oceni kampanie realizowane przez dom mediowy
Totalizator Sportowy zaprasza firmy doradcze do składania ofert na świadczenie usług związanych z oceną kampanii reklamowych realizowanych przez dom mediowy - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną firmą zamierza współpracować dwa lata.
więcej
|
Lubella, Opel i promocja Champions League na podium YouTube Leaderboard w maju
W maju 2021 roku zestawienie YouTube Ads Leaderboard zdominowała reklama makaronu Lubella, w której grały szczęśliwe kury nioski z wolnego wybiegu. Na podium zestawienia znalazła się także reklama elektrycznego Opla Manta GSe. Trzeci wynik należał do klipu reklamującego ceremonię otwarcia UEFA Champions League.
więcej
|
Paul Pogba odsunął na konferencji butelkę Heinekena
Grający w barwach Francji Paul Pogba na konferencji prasowej w trakcie Euro 2020 odsunął od siebie butelkę piwa Heineken. Koncern jest jednym ze sponsorów piłkarskich mistrzostw Europy w piłce nożnej.
więcej
|
,,Odkryj nowy wymiar przyjemności" w reklamach lodów Magnum z Anją Rubik (wideo)
Trwa kolejna kampania reklamowa lodów Magnum (produkowanych przez koncern z udziałem modelki Anji Rubik. Jest realizowana pod hasłem „Odkryj nowy wymiar przyjemności”.
więcej
|
Katarzyna Niczypor weszła do zarządu Group One Media
Do zarządu grupy komunikacyjnej Group One Media, do której należą takie agencje mediowe, jak Value Media, SalesTube, Labcon dołączyła Katarzyna Niczypor, head of cuman capital w firmie.
więcej
|
Timecode Film Production: awans Lidii Pęzy, dołącza Łukasz Rusek
Studio produkcyjne Timecode Film Production awansowało Lidię Pęzę na junior producenta. Do zespołu dołączył motion designer Łukasz Rusek.
więcej
|
Marka Bracia Sadownicy zasadzi łąkę kwitną dla pszczół
W ramach akcji „Bracia i Maja dla pszczół" producent soków i owoców Bracia Sadownicy wspólnie z Mają Popielarską zasadzą 10 milionów kwiatów w postaci łąki kwietnej. Wszystko po to, żeby zapewnić pszczołom pokarm, a tym samym przetrwanie.
więcej
|
Dorota Bubka szefową kreacji w GoldenSubmarine
Na czele kreacji warszawskiej agencji GoldenSubmarine stanęła Dorota Bubka. Jako dyrektorka kreatywna będzie odpowiedzialna za rozwój zespołu kreacji.
więcej
|
Arkadiusz Milik ma kontrakt z adidasem
Piłkarz Arkadiusz Milik podpisał kontrakt reklamowy z firmą adidas.
więcej
|
Travelist wraca z kampanią po rocznej przerwie (wideo)
Marka Travelist po niemal rocznej nieobecności wraca z kampanią telewizyjną na lato. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media, komunikację w telewizji wspierają działania online, za które odpowiada agencja SalesTube. Labcon z kolei przygotował adaptację spotów. Wszystkie trzy spółki należą do Group One.
więcej
|
NIE MUSIMY ROZMAWIAĆ O REKLAMACH? Jak tworzyć reklamy z potencjałem na szum internetowy? Jak to później zmierzyć? Wykorzystaj 4 proste rady dla marketerów, a następnie sprawdź wyniki swojej pracy dzięki Social Power, syntetycznemu indeksowi do mierzenia zaangażowania z pomocą narzędzia Creative|Spark. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Blumsztajn, Łuczywo i Hojka: Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, żeby wyjść z kryzysu
Seweryn Blumsztajn, Bartosz Hojka, Helena Łuczywo, Barbara Piegdoń-Adamczyk i Wanda Rapaczyński, czyli członkowie spółki Agora Holding, chcą być „gwarantem bezpieczeństwa obu stron” procesu integracji Wyborcza.pl i Gazeta.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Filip Niedenthal żegna się z ,,Vogue Polska". "Pismo wzbogaca rynek luksusowej prasy"
Zdaniem ekspertów, magazyn "Vogue Polska" (Visteria) to silna marka na rynku prasy, na obecności której korzysta również konkurencja. Zaznaczają jednak oni, że pismu pomogłaby większa rozpoznawalność naczelnej oraz informowanie o wysokości sprzedaży egzemplarzowej.
więcej
|
Powstaje koalicja mediów prawicowych i chrześcijańskich
Utworzenie koalicji mediów, którym bliskie są wartości chrześcijańskie wyznaczone przez Roberta Schumana, było celem debaty "Schuman Media to Stop Superstate (SM2S)", która odbyła się w środę w siedzibie Instytutu Felczaka w Warszawie.
więcej
|
Aleksandra Karasińska redaktor naczelną ,,Forbes Women"
W dwumiesięczniku „Forbes Women” (Ringier Axel Springer Polska) stanowisko redaktor naczelnej objęła Aleksandra Karasińska, natomiast nową redaktor prowadzącą została Magdalena Papuzińska-Mill.
więcej
|
Reporterzy sejmowi wrócili do normalnego trybu pracy. ,,Ograniczenia nakładane były w porozumieniu z nimi"
Po 15 miesiącach pandemicznych ograniczeń Sejm wraca do zwykłego trybu pracy. - Wracają więc także normalne zasady pracy reporterów sejmowych - mówi nam Andrzej Grzegrzółka, dyrektor Centrum Informacyjnego Sejmu. Jednak jeszcze w środę wchodzący do budynku Sejmu dziennikarze byli rejestrowani, ze względu na nadzwyczajny tryb obrad.
więcej
|
,,Gazeta Polska" prawomocnie przegrała z Cimoszewiczem, musi wpłacić 25 tys. zł na WOŚP
Wydawca i dziennikarze „Gazety Polskiej” mają zapłacić 25 tys. zł na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy za naruszenie dóbr osobistych europosła Włodzimierza Cimoszewicza w tekście sugerującym, że w bardzo złym stanie pozostawił wynajmowaną leśniczówkę - orzekł prawomocnie sąd drugiej instancji.
więcej
|
,,Gazeta Polska" przegrała prawomocnie ws. zdjęć na okładce atakującej uchodźców
Sąd Apelacyjny w Gdańsku w pełni podtrzymał orzeczenie pierwszej instancji, na mocy którego wydająca „Gazetę Polską” spółka Niezależne Wydawnictwo Polskie ma zapłacić 20 tys. zł na rzecz Polskiej Akcji Humanitarnej oraz przeprosić fotoreporterów Rafała Wojczala i Wojciecha Wilczyńskiego za wykorzystanie ich zdjęć do fotomontażu na okładce z napisem „Uchodźcy przynieśli śmiertelne choroby”.
więcej
|
Marcin Mamoń zastępcą naczelnego ,,Dziennika Polskiego", odpowiada za wideo
Nowo utworzone stanowisko zastępcy redaktora naczelnego „Dziennika Polskiego” (Polska Press Grupa) objął Marcin Mamoń. Ma odpowiadać za segment wideo i nadzorować dziennikarzy śledczych.
więcej
|
PAP odmówiło publikacji informacji o Poznań Pride Week 2021 i Marszu Równości w Poznaniu
Polska Agencja Prasowa nie wyraziła zgody na publikację w swoim serwisie informacji o zbliżających się Poznań Pride Week 2021 i Marszu Równości w Poznaniu. Tłumaczyła, że informacja zawiera "sformułowania zagrażające dobrom osobistym osób trzecich". Zdaniem aktywistów, chodzi o TVP.
więcej
|
|
|
Comarch szykuje platformę e-commerce, chce rywalizować z Allegro
Firma informatyczna Comarch chce wzmocnić swoją obecność w sektorze e-commerce i rozwijać własną platformę sprzedażową. Wiceprezes Zbigniew Rymarczyk przekonuje, że spółka jest gotowa zainwestować w przedsięwzięcie kilkadziesiąt milionów zł i zapowiada, że celem jest rzucenie wyzwania takim graczom jak Allegro.
więcej
|
Allegro Smart dostępne przy droższych dostawach
Maksymalny koszt dostaw u jednego sprzedającego, przy którym można korzystać na Allegro z opcji Allegro Smart!, został podwyższony z 40 do 100 zł. Nowy limit będzie obowiązywał do końca października.
więcej
|
Krzysztof Gonciarz współpracuje z giełdą kryptowalut Binance
Influencer Krzysztof Gonciarz nawiązał współpracę z Binance Polska, giełdą i ekosystem blockchain.
więcej
|
Blowek opuszcza sieć partnerską LTTM na rzecz Fantasyexpo
Po 6 latach Karol "Blowek" Gązwa zmienia sieć partnerską i podejmuje współpracę z agencją Fantasyexpo. Poprzednio był związany z siecią LTTM, a wcześniej Gamellon.
więcej
|
Lubella, Opel i promocja Champions League na podium YouTube Leaderboard w maju
W maju 2021 roku zestawienie YouTube Ads Leaderboard zdominowała reklama makaronu Lubella, w której grały szczęśliwe kury nioski z wolnego wybiegu. Na podium zestawienia znalazła się także reklama elektrycznego Opla Manta GSe. Trzeci wynik należał do klipu reklamującego ceremonię otwarcia UEFA Champions League.
więcej
|
Viaplay pokaże w Polsce mistrzostwa świata piłkarek w 2023 roku
Platforma Viaplay (należąca do NENT Group) będzie transmitować w Polsce mistrzostwa świata piłkarek nożnych zaplanowane na 2023 rok. Właściciel Viaplay wcześniej pozyskał już prawa do pokazywania tego turnieju w Szwecji, Norwegii i Danii.
więcej
|
Facebook wprowadza Streamer Fan Groups. Nowe narzędzia dla twórców na platformie Facebook Gaming
Facebook zapowiedział wprowadzenie pakietu o nazwie Streamer Fan Groups. Pozwoli on na lepsze dotarcie przez twórców do odbiorców streamów z gier, a także większą integrację wewnątrz społeczności graczy w Facebook Gaming.
więcej
|
NIE MUSIMY ROZMAWIAĆ O REKLAMACH? Jak tworzyć reklamy z potencjałem na szum internetowy? Jak to później zmierzyć? Wykorzystaj 4 proste rady dla marketerów, a następnie sprawdź wyniki swojej pracy dzięki Social Power, syntetycznemu indeksowi do mierzenia zaangażowania z pomocą narzędzia Creative|Spark. materiał partnerskiwięcej |
|
|