|
|
|
|
|
|
|
Koniec serialu ,,Zakochani po uszy". ,,Nie możemy go rozciągać w nieskończoność"
Telewizyjna Siódemka od lipca ograniczy emisję premierowych odcinków serialu „Zakochani po uszy” z czterech do trzech w tygodniu. Finał serialu odbędzie się pod koniec lata. - Serial od początku był pomyślany jako zamknięta historia, nie możemy go rozciągać w nieskończoność - mówi nam Bogdan Czaja, zastępca dyrektora programowego TVN.
więcej
|
0,15 proc. udziału w rynku TVP Kobieta, 0,38 proc. w DVB-T. Hitem ,,Velvet"
Nowy kanał TVP Kobieta po ponad trzech miesiącach nadawania ogląda średnio 9,4 tys. widzów, co daje stacji 0,15 proc. udziału w rynku w 4+ i 0,38 proc. w DVB-T. Największą widownię w stacji zgromadził jeden z odcinków serialu „Velvet” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Justyna Steczkowska w jury ,,The Voice of Poland 12". Zastąpi Edytę Górniak
W jury dwunastej edycji „The Voice of Poland” pojawi się Justyna Steczkowska, która już była trenerem w drugiej, czwartej i piątej edycji programu.
więcej
|
TVP podała obsadę komentatorską meczów 1/8 finału Euro 2020
Osiem duetów komentatorskich będzie relacjonowało na antenach TVP najbliższe mecze Euro, rozgrywane w fazie 1/8 finału. Tymczasem po środowym starciu Polska - Szwecja fala krytyki spadła na Dariusza Szpakowskiego, który ma także komentować mecz finałowy mistrzostw.
więcej
|
Nowe pakiety z Eurosportem i szersza oferta sportowa Playera
Od 24 czerwca użytkownicy platformy streamingowej Player mają dostęp do jeszcze większej oferty relacji sportowych. Wszystko dzięki dodatkowym treściom dostarczanym przez Eurosport, który pokaże m.in. zbliżające się Letnie Igrzyska Olimpijskie w Tokio.
więcej
|
Cyfrowy Polsat wypłaci rekordową dywidendę, Solorzowie w radzie nadzorczej
Walne zgromadzenie Cyfrowego Polsatu zdecydowała, że spółka w dwóch transzach wypłaci rekordową w swojej historii dywidendę - 767,5 mln zł, po 1,20 zł na akcję. Nowymi członkami rady nadzorczej firmy zostali jej większościowy akcjonariusz Zygmunt Solorz, jej były prezes Tobias Solorz, prawnik Jarosław Grzesiak i rektor UW Alojzy Nowak.
więcej
|
8,42 mln widzów meczu Szwecja-Polska w TVP1, TVP Sport i TVP 4K (dane minuta po minucie)
Środowy mecz reprezentacji Polski ze Szwecją na antenie TVP1, TVP Sport i TVP 4K oglądało łącznie 8,42 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtuanemedia.pl.
więcej
|
Jest pierwszy zwiastun nowego filmu Lifetime o Harrym i Meghan (wideo)
Stacja telewizyjna Lifetime udostępniła pierwszy zwiastun "Harry & Meghan: Escaping the Palace" - trzeciej części aktorskiego filmu o królewskiej parze Sussex.
więcej
|
Sitcom ,,Call Me Kat" w Comedy Central
W Comedy Central można oglądać nowy sitcom „Call Me Kat”. W roli głównej w produkcji występuje znana z „Teorii wielkiego podrywu” Mayim Bialik.
więcej
|
Zmarł Tomasz Nowak, dziennikarz TVP3 Łódź
W wieku 51 lat zmarł Tomasz Nowak, dziennikarz i reportażysta przez prawie 30 lat związany z TVP3 Łódź.
więcej
|
NIE MUSIMY ROZMAWIAĆ O REKLAMACH? Jak tworzyć reklamy z potencjałem na szum internetowy? Jak to później zmierzyć? Wykorzystaj 4 proste rady dla marketerów, a następnie sprawdź wyniki swojej pracy dzięki Social Power, syntetycznemu indeksowi do mierzenia zaangażowania z pomocą narzędzia Creative|Spark. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Starcom: wpływy w dół, 4,2 mln zł zysku więcej
W ub.r. dom mediowy Starcom (należący do koncernu Publicis Groupe) zanotował spadek przychodów o 5,4 proc. do 977,36 mln zł, a przy ograniczeniu kosztów operacyjnych o 6,3 proc. jego zysk netto wzrósł z 24,37 do 28,63 mln zł.
więcej
|
Google opóźnia blokadę plików cookie w Chrome do 2023 roku
Google aż o blisko dwa lata przesuwa w czasie moment wprowadzenia w przeglądarce internetowej Chrome blokady, która uniemożliwi zewnętrznym stronom śledzenie użytkowników za pomocą plików cookies.
więcej
|
Wielka Brytania ograniczy reklamy niezdrowego jedzenia w telewizji i internecie
Rząd Wielkiej Brytanii przygotowuje przepisy znacznie ograniczające reklamy produktów zaliczanych do tak zwanego śmieciowego jedzenia. W telewizji będą one mogły być reklamowane jedynie po godzinie 21, mają zaś w ogóle zniknąć z przestrzeni cyfrowej, w tym z serwisów spoołecznościowych.
więcej
|
Carrefour Polska na sprzedaż
Francuski właściciel sieci sklepów Carrefour szuka nowego nabywcy polskiego i tajwańskiego oddziału firmy - podał francuski magazyn "Challenges".
więcej
|
Polskie Zrzeszenia Producentów Bydła Mięsnego wybiera agencję reklamową
Polskie Zrzeszenia Producentów Bydła Mięsnego chce zatrudnić agencję, która zajmie się kampanią promującą w telewizji polską wołowinę - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Cannes Lions: Ogilvy z drugim Lwem, McCann z czwartą nominacją
Agencja reklamowa Ogilvy Polska otrzymała drugiego Brązowego Lwa za kampanię "Green Instructions" dla LEGO Polska, a McCann Poland - czwartą nominację podczas tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2021.
więcej
|
Spór inicjatorki i realizatorów kampanii ,,Kochajcie mnie mamo i tato". ,,Byłam wykluczana"
Rysowniczka Karolina Plewińska-Szarosen, pomysłodawczyni i inicjatorka akcji „Kochajcie mnie mamo i tato”, zarzuciła organizacji Miłość Nie Wyklucza, że nie przedstawiła jej umowy na współpracę w ramach akcji, a także wykluczała ją w trakcie jej trwania. Bez jej wiedzy zmieniono także cel zbiórki, którą zainicjowano na akcję. Stowarzyszenie odpowiada oświadczeniem, w którym podkreśla: informacje są nieprawdziwe i godzą w jego dobre imię.
więcej
|
T-Mobile zachęca "Śmigaj w najszybszej sieci!" (wideo)
Sieć T-Mobile ruszyła z kampanią pod hasłem "Śmigaj w najszybszej sieci!" promującej jej ofertę na kartę. Działania reklamowe powstały we współpracy z agencjami DDB Warszawa, Mindshare (GroupM), Digitas Poland (ARC - Grupa Publicis) i VMLY&R.
więcej
|
Szczepan Twardoch ambasadorem salonu Alpine
Pisarz Szczepan Twardoch nawiązał współpracę z Alpine Katowice - autoryzowanym salonem sprzedaży samochodów sportowych. Pisarz zasiądzie za kółkiem modelu Alpine A110S.
więcej
|
Loteria szczepionkowa potrwa trzy miesiące. Nagrody za ponad 16 mln zł, Totalizator Sportowy pokryje podatek
Loteria promująca szczepienia przeciw koronawirusowi potrwa od 1 lipca do końca września, za jej realizację odpowiada Totalizator Sportowy. W puli są nagrody pieniężne (ponad 16 mln zł), hulajnogi elektryczne i samochody, podatek od nagród pokryje za zwycięzców Totalizator Sportowy.
więcej
|
Klocki z recyklingowanego plastiku w ofercie Lego
Najsłynniejszy duński producent zabawek Lego zapowiedział, że wprowadzi do sprzedaży klocki wykonane z plastiku z butelek po recyklingu.
więcej
|
Koń w reklamie środka na erekcję Inventum Max
Aflofarm rozpoczął kampanię reklamową środka na erekcję Inventum Max. Kampanię marketer przygotował we współpracy z domem mediowym Starcom.
więcej
|
Nietypowa reklama T-Mobile z ginem w tle
Amerykański oddział T-Mobile przygotował reklamę sieci 5G, wykorzystując do tego limitowaną edycję alkoholu - Ultra Capacity 5Gin.
więcej
|
Żabka odświeżyła wizerunek oferty gastronomicznej
Sieć sklepów Żabka Polska odświeżyła wizerunek swojej oferty gastronomicznej. Wprowadzono wyraziste, kolorowe, „popowe” opakowania oraz kreatywne nazwy i reklamy, które "mają budzić uśmiech klientów".
więcej
|
Paradyż promuje kolekcję od Gosi Baczyńskej
Pod koniec czerwca wystartowała kampania promocyjna nowych kolekcji ceramiki marki Paradyż My Way by Gosia Baczyńska.
więcej
|
Kacper Skrzypiec-Nowak SEM team leaderem w K2 Precise
Kacper Skrzypiec-Nowak awansował na stanowisko SEM team leadera w K2 Precise (Grupa K2).
więcej
|
Papaya Films kręci swoje filmy
Studio produkcyjne Papaya Films zainicjowało projekt produkcji oryginalnych treści filmowych Papaya Originals. Pierwszym filmem w ramach projektu będzie fabuła "Wilk" Jana Dybusa.
więcej
|
Matchbox oferuje kierowcom ,,wymarzony samochód"
Matchbox w kampanii „Twój wymarzony samochód” oferuje fanom możliwość posiadania luksusowego samochodu już od 6,90 zł. Cena dotyczy modeli zabawek.
więcej
|
Damien Lemaitre global commerce media directorem w Dentsu
Grupa reklamowa Dentsu International, do której należą takie agencje, jak Carat, iProspect mianowała Damiena Lemaitre'a na nowe stanowisko global commerce media directora.
więcej
|
Nowe otwarcie marki Pudliszki na branżę foodservice
Marka produktów żywnościowych Pudliszki (Heinz Polska) startuje z nową komunikacją skierowaną do szefów kuchni i właścicieli punktów gastronomicznych.
więcej
|
Kuba Kossak dołącza do impresariatu bluebird artists
Wraz z początkiem lata do bluebird artists dołącza Kuba Kossak - reżyser i operator z doświadczeniem w dziedzinie filmów beauty.
więcej
|
Adform zwraca się do wszystkich CMO, zachęcając do szybszej adopcji identyfikatorów 1st Party. Wydawcy w swoich wynikach udowadniają gotowość do funkcjonowania w świecie bez ciasteczek 3rd Party Według najnowszych danych zebranych przez Adform poziom adopcji identyfikatorów 1st party w ekosystemie reklamowym szybko zbliża się do poziomu ilości ciasteczek 3rd party. Większość wydawców obecnych na kluczowych europejskich rynkach przekazuje identyfikatory 1st party do otwartego systemu reklamowego. Tym samym, wydawcy pokazują już swoją gotowość na zapowiadane wycofanie wsparcia dla ciasteczek 3rd party. Patrząc na te postępy, Adform zwraca się do wszystkich CMO, aby wzięli aktywny udział w tworzeniu przyszłych rozwiązań cyfrowych. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Grzegorz Nowosielski prezesem Polska Press w Krakowie
Od lipca Grzegorz Nowosielski, były dziennikarz RMF FM i Telewizji Puls, będzie nowym prezesem krakowskiego oddziału Polska Press - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dotychczasowa prezes oddziału Małgorzata Cetera-Bulka odchodzi z firmy.
więcej
|
Agora bez dywidendy, Tomasz Grabowski zatwierdzony w zarządzie
Walne zgromadzenie akcjonariuszy Agory zdecydowało, że jej strata netto z ub.r. zostanie pokryta z wcześniejszych zysków. Ponadto zaakceptowało powołanie Tomasza Grabowskiego do zarządu spółki.
więcej
|
IMM: Onet i RMF FM najbardziej opiniotwórcze w maju, w czołówce Wirtualnemedia.pl
W maju najczęściej cytowanym medium w Polsce był Onet - wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Podium uzupełniają radio MF FM i stacja TVN24. W czołówce mediów internetowych kolejny miesiąc są Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Marcin Wątrobiński wicenaczelnym ,,Głosu Wielkopolskiego"
Marcin Wątrobiński od 15 lipca będzie zastępcą redaktora naczelnego „Głosu Wielkopolskiego” (Polska Press) ds. subregionów oraz menedżerem oddziału ds. subregionów - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Tomasz Piątek prawomocnie wygrał z wydawcą ,,Wprost"
Tomasz Piątek wygrał w apelacji proces z wydawcą „Wprost” i „Do Rzeczy”, PMPG Polskie Media SA. Chodziło o to, że Piątek w książce przedstawiał tezy o powiązaniach spółki z Rosją i sprzyjaniu przez jej pisma rosyjskim interesom.
więcej
|
Prodemokratyczny dziennik ,,Apple Daily" skończył działalność
Po 26 latach pracy największy prodemokratyczny dziennik w Hongkongu, „Pinggwo Yatbou” („Apple Daily”), został zmuszony do zamknięcia przez władze regionu. W czwartek setki ludzi od wczesnego rana ustawiały się w kolejkach po ostatnie wydanie gazety.
więcej
|
Poseł Zjednoczonej Prawicy do naczelnego ,,Głosu Wielkopolskiego": jesteś zakompleksionym grubaskiem
Redaktor naczelny „Głosu Wielkopolskiego” (Polska Press) Wojciech Wybranowski w twitterowej dyskusji z posłem Kamilem Bortniczukiem z Partii Republikańskiej napisał: „Jak na razie trenujesz chyba jedynie picie na potęgę”. - Podły jesteś stary człowieku... Jesteś wg mnie zakompleksionym grubaskiem, który sobie odbija na tt - odparł Bortniczuk.
więcej
|
|
|
Google opóźnia blokadę plików cookie w Chrome do 2023 roku
Google aż o blisko dwa lata przesuwa w czasie moment wprowadzenia w przeglądarce internetowej Chrome blokady, która uniemożliwi zewnętrznym stronom śledzenie użytkowników za pomocą plików cookies.
więcej
|
Wielka Brytania ograniczy reklamy niezdrowego jedzenia w telewizji i internecie
Rząd Wielkiej Brytanii przygotowuje przepisy znacznie ograniczające reklamy produktów zaliczanych do tak zwanego śmieciowego jedzenia. W telewizji będą one mogły być reklamowane jedynie po godzinie 21, mają zaś w ogóle zniknąć z przestrzeni cyfrowej, w tym z serwisów spoołecznościowych.
więcej
|
Nowe pakiety z Eurosportem i szersza oferta sportowa Playera
Od 24 czerwca użytkownicy platformy streamingowej Player mają dostęp do jeszcze większej oferty relacji sportowych. Wszystko dzięki dodatkowym treściom dostarczanym przez Eurosport, który pokaże m.in. zbliżające się Letnie Igrzyska Olimpijskie w Tokio.
więcej
|
IMM: Onet i RMF FM najbardziej opiniotwórcze w maju, w czołówce Wirtualnemedia.pl
W maju najczęściej cytowanym medium w Polsce był Onet - wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Podium uzupełniają radio MF FM i stacja TVN24. W czołówce mediów internetowych kolejny miesiąc są Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
LPP na początku roku z 2,35 mld zł przychodu i 21,5 mln zł zysku. Rosną wpływy z e-commerce
Koncern odzieżowy LPP, właściciel takich marek jak Reserved, Croop, House i Sinsay, odnotował w pierwszym kwartale bieżącego roku obrotowego 2021-2022 zysk netto w wysokości 21,5 miliona złotych - poinformowano w raporcie. W kanale e-commerce grupa zarobiła 988,3 mln zł ze sprzedaży, co oznacza skok o 157,3 proc. w skali roku.
więcej
|
Aplikacja Kuaishou ma miliard użytkowników. Platforma pokaże olimpiadę w Tokio
Aplikacja Kuaishou, największy konkurent TikToka ma obecnie miliard użytkowników - podała firma Kuaishou Technology, właściciel platformy. Tym samym Kuaishou znalazła się w gronie największych chińskich platform tego typu obok TikToka i WeChat i ma szansę poważnie zagrozić konkurentom. W aplikacji pojawią treści związane z tegoroczną olimpiadą w Tokio.
więcej
|
UODO: organizator imprezy nie ma prawa żądać informacji o zaszczepieniu przeciw Covid-19
Organizator imprezy np. wesela, komunii nie ma prawa żądać od uczestników takiego wydarzenia informacji o zaszczepieniu przeciw Covid-19; osoba taka ewentualne może to zrobić z własnej inicjatywy - przekazał w czwartek Urząd Ochrony Danych Osobowych.
więcej
|
Shopify partnerem polskiego TikToka
TikTok w Polsce rozpoczął partnerstwo z globalną platformą e-commerce Shopify. To część globalnej współpracy obu podmiotów.
więcej
|
NIE MUSIMY ROZMAWIAĆ O REKLAMACH? Jak tworzyć reklamy z potencjałem na szum internetowy? Jak to później zmierzyć? Wykorzystaj 4 proste rady dla marketerów, a następnie sprawdź wyniki swojej pracy dzięki Social Power, syntetycznemu indeksowi do mierzenia zaangażowania z pomocą narzędzia Creative|Spark. materiał partnerskiwięcej |
|
|