|
|
|
|
|
|
|
Czego życzyć TVN24 z okazji dzisiejszych 20 urodzin? Szef stacji: Żebyśmy nadal byli sobą
9 sierpnia 2001 roku o godz. 12 rozpoczął nadawanie TVN24. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl szef stacji Michał Samul, dziennikarka Monika Olejnik i eksperci rynku telewizyjnego mówią o najbardziej pożądanych życzeniach urodzinowych i przyszłości pierwszego kanału informacyjnego w Polsce.
więcej
|
TVP o Donaldzie Tusku niemal wyłącznie źle
Od chwili, gdy Donald Tusk został p.o. przewodniczącym PO, w „Wiadomościach” TVP poświęcono mu 78 artykułów, wzmianek i notek, z czego tylko trzy miały wydźwięk neutralny (dwie notki i jedna wzmianka), a zero – pozytywny. Ekwiwalent reklamowy polityka w samych „Wiadomościach” osiągnął 18,8 mln zł - wynika z analizy Press-Service Monitoring Mediów dla Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Protesty ws. TVN w kilkudziesięciu miastach. "Nie wykluczamy żadnego scenariusza"
Ponad 70 miejscowości zgłosiło już akces do zapowiadanych na wtorek marszów KOD w obronie wolnych mediów. - To jest walka o wolność słowa, to jest bastion wokół art.54 Konstytucji RP. Stoimy przy nim - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jakub Karyś, przewodniczący Komitetu Obrony Demokracji.
więcej
|
Koniec Ipli coraz bliżej. W Polsat Box Go pojawią się nowe pakiety telewizyjne
Po rebrandingu platformy streamingowej Ipla na Polsat Box Go pojawią się nowe pakiety telewizyjne. Obecni klienci będą mogli korzystać z wykupionych przez siebie ofert do zakończenia okresu rozliczeniowego, na który zostały wykupione.
więcej
|
Serial ,,Remiza" od września w TVP1
W jesiennej ramówce TVP1 pokaże nowym codziennym serial „Remiza”, który będzie można oglądać w dni powszednie około godz. 18.30 - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Aktualnie trwają zdjęcia do produkcji, w obsadzie pojawią się m.in. Mariusz Czajka i Małgorzata Then-Stępień i Jan Mizerski.
więcej
|
TVN24 liderem kanałów informacyjnych w lipcu, duży spadek TVP Info
Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w lipcu br. było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła stacja Biznes24, a największy spadek odnotowało TVN24 BiS - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Tour de Pologne przez 4 lata na antenie Polsat Sport, TVP produkuje międzynarodowy sygnał
Wyścig Tour de Pologne do 2024 roku będzie będzie gościł na antenie przez Polsat Sport: nadawca zyskał prawa do transmisji. Tegoroczny konkurs startuje w poniedziałek, 9 sierpnia. Zmagania kolarzy w tym roku będzie można też oglądać na antenach Telewizji Polskiej, która jest producentem sygnału międzynarodowego.
więcej
|
,,Przyjaciółki 18" od września w Polsacie
Na początku września Polsat rozpocznie emisję osiemnastej serii „Przyjaciółek”. Zdjęcia do nowych odcinków wystartowały w czerwcu, do obsady dołączył Paweł Ławrynowicz.
więcej
|
Pandemia napędziła sprzedaż telewizorów Smart TV
Pandemia koronawirusa znacząco wpłynęła na nawyki związane z oglądaniem telewizji i konsumpcją treści wideo w USA. Najnowsze badania pokazują, że nowe trendy mogą się utrzymać także w rzeczywistości po wirusie.
więcej
|
Twórcy ,,South Parku" podpisali lukratywny kontrakt z ViacomCBS
Trey Parker i Matt Stone - twórcy kultowego „South Parku" - podpisali opiewający na 900 milionów dolarów kontrakt z ViacomCBS.
więcej
|
Finałowy sezon ,,The Walking Dead" od 23 sierpnia w FOX, ostatni odcinek widzowie zobaczą w 2022 roku
W poniedziałek, 23 sierpnia w FOX odbędzie się premiera jedenastego - finałowego - sezonu hitowego serialu „The Walking Dead”. Ostatni odcinek serii ma zostać pokazany w 2022 roku.
więcej
|
Kaczyński odrzuca poprawkę Gowina do ,,lex TVN": ogromne ryzyko narkobiznesu i prania brudnych pieniędzy w polskich mediach
Prezes PiS i wicepremier Jarosław Kaczyński krytycznie ocenił propozycję Porozumienia, żeby w projekcie nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji zamiast Europejskiego Obszaru Gospodarczego wpisać OECD. - Ryzyko z tym związane, w tym z praniem brudnych pieniędzy, wejściem do polskich mediów narkobiznesu, byłoby ogromne - stwierdził.
więcej
|
1,41 mln widzów ,,Na Wspólnej" w sezonie 2020/2021. 266,09 mln zł z reklam
Serial „Na Wspólnej” w sezonie 2020/2021 gromadził średnio 1,41 mln widzów, o 410 tys. osób mniej niż rok wcześniej. TVN w paśmie nadawania produkcji był wiceliderem rynku w 4+ i liderem w 16-49, a wpływy z reklam wyniosły 266,09 mln zł - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
767 tys. widzów ,,Teleexpressu Extra", TVP Info dystansuje konkurencję
Nadawany na antenie TVP Info „Teleexpress Extra” w tym roku ogląda średnio 767 tys. widzów. Stacja w czasie emisji informacyjnej audycji zdecydowanie wygrywa walkę o widza z innymi stacjami newsowymi - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Ojciec Mateusz 26" jesienią w TVP1, trwają zdjęcia
Jesienią telewizyjna Jedynka pokazywać będzie 26. sezon „Ojca Mateusza”. Produkcja najprawdopodobniej - tak jak w ramówce wiosennej - emitowana będzie w piątkowe wieczory.
więcej
|
Poprzedni sekretarz stanu USA o sytuacji TVN: stawka jest wysoka, USA inwestują w Polsce na gigantyczną skalę
Mam nadzieje, że polski rząd podejmie dobrą decyzję - powiedział Mike Pompeo, były sekretarz stanu USA, mówiąc o procedowanej w Polsce ustawie medialnej. Ostrzegł, że wprowadzenie prawa godzącego w amerykańskie interesy będzie miało szkodliwy wpływ na inwestycje USA w Polsce.
więcej
|
"The Voice of Poland" od 11 września w TVP2
W dwunastej edycji show „The Voice of Poland" uczestników oceniać będą Justyna Steczkowska, Sylwia Grzeszczak, Marek Piekarczyk oraz Tomson i Baron z zespołu Afromental. Premiera programu odbędzie się 11 września w TVP2.
więcej
|
Kongresmeni ws. ,,lex TVN" wzywają Polskę do ochrony ,,wolnych, niezależnych mediów"
Członkowie Izby Reprezentantów Stanów Zjednoczonych z obydwu partii wezwali w piątek we wspólnym oświadczeniu polskie władze do zagwarantowania "wolnych i niezależnych mediów oraz inwestycji USA w Polsce" w kontekście debaty na temat nowelizacji ustawy medialnej i losu telewizji TVN.
więcej
|
CNN zwolniło trzy osoby za przyjście do pracy bez szczepień na Covid-19
Telewizja CNN poinformowała swoich pracowników, że trzy osoby zostały zwolnione za naruszenie polityki sanitarnej stacji, przychodząc do pracy bez szczepienia przeciwko Covid-19.
więcej
|
Decathlon uruchamia marketplace Producent sprzętu sportowego i sieć sklepów sportowych Decathlon to lider omnichannel w Polsce. Marka chce zachęcić jak najwięcej osób do uprawiania sportu, dlatego zdecydowała się otworzyć swój ekosystem na zewnętrznych partnerów, którzy będą angażować się w rozwój sportu nad Wisłą. Na decathlon.pl powstał właśnie pierwszy sportowy marketplace, na którym będzie można kupić produkty od partnerów Decathlon. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio Wnet dostępne w Łodzi. Wkrótce emisja w kolejnych miastach
Mieszkańcy Łodzi na częstotliwości 106,1 FM mogą słuchać Radia Wnet. Z okazji rozpoczęcia nadawania w tym mieście, piątkowy program poranny rozgłośni, twórca stacji Krzysztof Skowroński poprowadził z ulicy Piotrkowskiej.
więcej
|
|
RadioZET.pl z większą przewagą nad RMF24.pl, RadioMaryja.pl mocno w dół (TOP15)
Wśród serwisów internetowych stacji i nadawców radiowych zdecydowanym liderem jest RadioZET.pl. W czerwcu duże spadki odwiedzalności zanotowały RMF24.pl, RMFmaxxx.pl, Planeta.pl i RadioMaryja.pl, a niewiele poprawiły się wyniki RadioZET.pl, Antyradio.pl i Voxfm.pl.
więcej
|
|
RMF FM liderem w największych miastach, Trójka spadła z 5. na. 13. miejsce
W największych polskich miastach najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w drugim kwartale 2021 roku było RMF FM. Największym wzrostem pochwalić się mogło Antyradio, a zdecydowanie najwięcej straciła Trójka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Przedsiębiorca z Włocławka z koncesją na lokalne radio. "Kupię gotowe audycje, wystarczy dwóch prezenterów"
Sprzedaje motocykle i komputery, zajmuje się projektowaniem stron w internecie, a teraz będzie też prowadzić radio. Lokalna firma z Włocławka otrzymała 10-letnią koncesję na nadawanie stacji o charakterze wyspecjalizowanym muzycznym. Właściciel zapowiada, że nie sprzeda jej największym sieciom radiowym.
więcej
|
|
Radio Gra liderem słuchalności w Toruniu w I półroczu, TOK FM awansowało na podium
Liderem rynku radiowego w Toruniu w pierwszym półroczu br. było Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i TOK FM - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Media Group bez 20 proc. przychodów i 1,5 mln zł zysku netto
W ub.r. przychody sprzedażowe agencji mediowej Media Group zmalały o 20,3 proc. do 63,75 mln zł, a zysk netto - z 3,47 do 1,93 mln zł.
więcej
|
KER: reklama rajstop Adrian z samobójczynią niedopuszczalnie wykorzystuje zaburzenia psychiczne
Billboardy Fabryki Rajstop Adrian z wizerunkiem kobiety w kałuży krwi naruszyły granice wykorzystania zaburzeń psychicznych, jakimi są depresja oraz myśli samobójcze, do przekazów marketingowych - orzekła Komisja Etyki Reklamy. W jej ocenie ich treść jest niestosowna i nieakceptowalna w przestrzeni publicznej.
więcej
|
Kampania "#CzarnekOUT" pojawi się w kolejnych miastach. "Minister sam nagłośnił tę akcję"
- Gdyby nie minister Czarnek, akcja nie miałaby takiego zasięgu - ocenia kampanię billbordową Akcji Demokracji dr Mirosław Oczkoś, ekspert od wizerunku. W tym tygodniu w 11 miastach Polski pojawiły się plakaty z hasłem nawołującym do dymisji ministra edukacji Przemysława Czarnka. - Chcemy, by cała Polska pokryła się komunikatem "#CzarnekOUT" - zapowiada koordynator kampanii Bogumił Kolmasiak.
więcej
|
Walk Creative przy spadku wpływów o 34 proc. zwiększyła zysk
Agencja reklamowa Walk Creative w ub.r. zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 34,3 proc. do 11,27 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę ze 136,4 do 376 tys. zł. W ramach tarcz kredytowych otrzymała 1,44 mln zł pożyczek od Polskiego Funduszu Rozwoju.
więcej
|
PKP Intercity szuka agencji do obsługi w social mediach
Spółka PKP Intercity zaprasza agencje do składania ofert na świadczenie usług social media marketingu - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Lucyna Koba: z Gemiusa do RTB House
W sierpniu Lucyna Koba objęła stanowisko senior business development manager w firmie RTB House, zajmującej się marketingiem internetowym.
więcej
|
Snickers po oskarżeniu o homofobię usuwa reklamę
Marka Snickers (Mars Wrigley) po oskarżeniach o homofobię wstrzymała w Hiszpanii emisję spotu, który wzbudził ogromne kontrowersje.
więcej
|
Bartosz Zmarzlik reklamuje zegarki Aztorin (wideo)
Żużlowiec Bartosz Zmarzlik został ambasadorem reklamowym marki biżuterii i zegarków Aztorin (dystrybuowanych w Polsce przez firmę Apart).
więcej
|
Marta Manowska w rządowej kampanii szczepień na koronawirusa (wideo)
W nowej odsłonie rządowej kampanii „Szczepimy się” promującej szczepienia na covid-19 występuje Marta Manowska, prezenterka znana z programów Telewizji Polskiej.
więcej
|
MullenLowe Warsaw wygrywa przetarg Jameson Whiskey
Po długim, wieloetapowym przetargu Wyborowa Pernod Ricard ponownie zdecydowała się powierzyć MullenLowe Warsaw strategiczne prowadzenie i obsługę kreatywną marki whisky Jameson.
więcej
|
Bogusław Tobiasz dyrektorem nowej jednostki w Bayerze
Bogusław Tobiasz objął stanowisko dyrektora Digital Hubu firmy Bayer. Przeszedł z koncernu Amazon.
więcej
|
4F ubiera piłkarzy Zawiszy Bydgoszcz
4F (OTCF) został partnerem technicznym piłkarzy Zawiszy Bydgoszcz. To drugi klub piłkarski, który nawiązał współpracę z marką.
więcej
|
Anna Tokarek w zespole PR dentsu Polska
Od sierpnia Anna Tokarek dołączyla do dentsu Polska jako PR manager pionu creative.
więcej
|
"Metalowy Kubełek Za pół" w ofercie KFC
Sieć fast food KFC wprowadza do swojej oferty Metalowy "Kubełek Na Pół", który ma być nie tylko gadżetem, ale też umożliwia zakup zestawów w restauracji w promocyjnej cenie.
więcej
|
Ol Janus globalnym szefem danych w Havas CX
Havas wyznaczył Ol Janusa na nowo utworzone stanowisko globalnego szefa danych dla swojej dedykowanej sieci obsługi klienta - Havas CX.
więcej
|
Wavemaker z obsługą Under Armour w mediach cyfrowych
Agencja mediowa Wavemaker (GroupM/WPP) zajmie się obsługą marki Under Armour w mediach cyfrowych. Współpraca obejmuje strategię, planowanie i zakup mediów oraz innowacyjne treści.
więcej
|
Value Media z kampanią dla eobuwie.pl & Modivo w Czechach
Agencja Value Media wspólnie z Mediaplus Prague, które należy do Group One, prowadzą kampanię w radiu i na outdoorze oraz wspierają eobuwie.pl & Modivo w działaniach reklamowych w prasie (Metro Praha) na rynku czeskim. Komunikacja dotyczy otwarcia pierwszego stacjonarnego sklepu obu marek poza Polską.
więcej
|
Kaufland wprowadza tekstylia barwione wodooszczędną metodą dope-dyed
Sieć sklepów Kaufland korzysta z rozwiązań technologicznych, dzięki którym asortyment tekstyliów marek własnych jest wytwarzany w sposób bardziej zrównoważony. Właśnie w jej ofercie pojawiła się bielizna z tkanin barwionych wodooszczędną metodą dope-dyed.
więcej
|
Joanna Przerywacz w zespole OmniPro
Joanna Przerywacz dołączyła do agencji reklamowej OmniPro. Objęła stanowisko PR & marketing managerki.
więcej
|
STS sponsorem Górnika Łęczna
Bukmacher STS podpisał kontrakt sponsorski z Górnikiem Łęczna. Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2021/2022 z możliwością przedłużenia na kolejne lata.
więcej
|
Decathlon uruchamia marketplace Producent sprzętu sportowego i sieć sklepów sportowych Decathlon to lider omnichannel w Polsce. Marka chce zachęcić jak najwięcej osób do uprawiania sportu, dlatego zdecydowała się otworzyć swój ekosystem na zewnętrznych partnerów, którzy będą angażować się w rozwój sportu nad Wisłą. Na decathlon.pl powstał właśnie pierwszy sportowy marketplace, na którym będzie można kupić produkty od partnerów Decathlon. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wydawcy chcą, by UE zmusiła Facebooka do opłat za publikowanie ich artykułów
Prasowi wydawcy w Europie lobbują w UE chcąc wymusić wprowadzenie przepisów, nakłaniających Facebook i Google do płacenia im za treści medialne publikowane na ich platformach - podaje agencja Bloomberg. – To znakomita, napawająca nadzieją informacja. Walczymy o te opłaty od lat - komentuje Maciej Hoffman z zarządu Izby Wydawców Prasy, podkreślając, że europejscy wydawcy finiszują ze wspólną organizacją, mającą walczyć o ich interesy z platformami internetowymi.
więcej
|
Lidia Lemaniak w redakcji ,,Polska The Times"
Do warszawskiej redakcji „Polska The Times” (Polska Press) dołączyła dziennikarka Lidia Lemaniak, wcześniej związana m.in. z Niezalezna.pl, Telewizją Republika i „Gazetą Polską Codziennie”.
więcej
|
Jarosław Kurski: to czytelnicy i dziennikarze są współwłaścicielami ,,Gazety Wyborczej"
- Dziś to Państwo, nasi Czytelnicy, i nasi dziennikarze jesteście i jesteśmy współwłaścicielami „Wyborczej” - stwierdził Jarosław Kurski, pierwszy wicenaczelny „GW” (Agora). Podkreślił rozwój oferty cyfrowej dziennika i zachęcił do udziału w manifestacjach w obronie TVN.
więcej
|
Burda przedłużyła umowę na wydawanie ,,Glamour"
Burda International podpisała na kolejne trzy lata umowę z Condé Nast Publications na wydawanie na polskim rynku miesięcznika „Glamour”, serwisu Glamour.pl i wydawanego w wersji mobilnej „Glamour Unicorn”.
więcej
|
Jan Piński wydaje magazyn ,,Historia Ekspert", felietonistą Grzegorz Braun
Na rynku ukazał się pierwszy numer nowego kwartalnika o tematyce historycznej „Historia Ekspert”. Wydawcą jest Instytut Zarządzania Informacją, który należy do Jana Pińskiego.
więcej
|
Dziennikarze sportowi jak słupy reklamowe. "Mam za złe kolegom, że weszli w ten biznes"
Coraz częściej dziennikarze sportowi występują w spotach promujących zakłady bukmacherskie. Firmy sięgają po znane twarze, by zyskać na takiej współpracy, a dziennikarze, choć rzadko mówią to wprost, mają z tego pieniądze. - To niezgodne z naszą etyką zawodową - uważa Mirosław Żukowski z "Rzeczpospolitej". Nie zgadza się z nim Michał Pol, który od 11 lat współpracuje z bukmacherami: - Nie widzę tu żadnego pola nieetycznej działalności.
więcej
|
Celebryci sami wyznaczają granicę tego, ile można o nich napisać
Czy plotkarskie media przekraczają granicę ingerencji w prywatność, produkując dziesiątki tekstów na delikatne tematy, jak choćby o rozstaniu Martyny Wojciechowskiej i Przemysława Kossakowskiego? - Tabloidy z zasady nie mogą przestrzegać żadnych granic, jeśli chcą być tabloidami. Na tym polega ta konwencja - mówi prof. Jacek Dąbała. - Granicę wyznaczają sami celebryci - uważa Grzegorz Zasępa.
więcej
|
RTL za 230 mln euro przejmuje wydawnictwo Gruner+Jahr
Grupa telewizyjna RTL i wydawca czasopism Gruner + Jahr łączą siły. Nowa połączona firma rozpocznie działalność na początku przyszłego roku - poinformowała Grupa Bertelsmann. Obie firmy należą do grupy medialnej Guetersloh.
więcej
|
|
|
Maja Staśko w sierpniu chce ruszyć z programem "Love Park" w internecie. Czy jej gościem będzie Krzysztof Stanowski?
- Nie chcę w programie robić nic wbrew woli moich gości, nawet jeśli będziemy się różnić światopoglądowo - zapowiada w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Maja Staśko, aktywistka na rzecz praw kobiet, dziennikarka i autorka dwóch książek o gwałtach. Jeśli się uda, jeszcze w tym miesiącu poprowadzi nowy program w sieci. Nam powiedziała, kim będą jej pierwsi goście i o czym będzie z nimi rozmawiać.
więcej
|
RadioZET.pl z większą przewagą nad RMF24.pl, RadioMaryja.pl mocno w dół (TOP15)
Wśród serwisów internetowych stacji i nadawców radiowych zdecydowanym liderem jest RadioZET.pl. W czerwcu duże spadki odwiedzalności zanotowały RMF24.pl, RMFmaxxx.pl, Planeta.pl i RadioMaryja.pl, a niewiele poprawiły się wyniki RadioZET.pl, Antyradio.pl i Voxfm.pl.
więcej
|
CDA z mniejszym wzrostem wpływów i 4,6 mln zł zysku, 337 tys. subskrybentów CDA Premium
W drugim kwartale br. przychody spółki CDA zwiększyły się rok do roku o 6,6 proc., dużo słabiej niż w poprzednich kwartałach. Na koniec czerwca z usługi CDA Premium korzystało 336,8 tys. subskrybentów, o 20 proc. więcej niż przed rokiem.
więcej
|
Wardęga wyśmiał tłumaczenia Wersow ws. skopiowanego logo. ,,Złodziej kupuje od złodzieja" (wideo)
Sylwester Wardęga mocno skrytykował tłumaczenia youtuberki Weroniki Sowy (lepiej znanej jako Wersow) dotyczące bezprawnego korzystania przez dwa lata z logo autorstwa francuskiego grafiki. Zwrócił uwagę, że podczas studiów prawniczych myślała o pisaniu pracy magisterskiej z prawa autorskiego.
więcej
|
Właściciel Viaplay będzie realizował produkcje ze studiem wiip
NENT Group, właściciel platformy streamingowej Viaplay, nawiązała współpracę z niezależnym, amerykańskim studiem filmowym wiip. Pierwszą wspólną produkcją będzie serial ,,The Uninhabitable Earth’’ poruszający tematykę zmian klimatycznych.
więcej
|
Agnieszka Wirtwein-Przerwa: z Burda Media Polska do INNPoland.pl
Z początkiem sierpnia Agnieszka Wirtwein-Przerwa objęła stanowisko head of product biznesowo-technologicznego serwisu INNPoland.pl (Grupa naTemat). Poprzednio była związana z Burda Media Polska.
więcej
|
Aliexpress ze spadkiem w Polsce. W górę Castorama.pl, eObuwie i Amazon (TOP10)
Wśród serwisów e-commerce zdecydowanie na czele nadal jest Allegro, a ponad 10 mln użytkowników zanotowały też Ceneo.pl i Mediaexpert.pl. Najbardziej w czołówce zmalały wyniki Aliexpress.com, natomiast spore wzrosty osiągnęły Castorama.pl, eObuwie i Amazon.
więcej
|
Ostatni film Ekipy nie przekonał internautów i ekspertów. "Traktowanie widzów jak idiotów"
- To wygląda jak "tanie przesłuchanie" szefa, który ruga swoich współpracowników - ocenia nagranie Ekipy Jacek Gadzinowski, ekspert marketingu internetowego. W filmie zamieszczonym w serwisie YouTube członkowie Ekipy tłumaczą się z zarzutów m.in. o plagiat, bezprawne używanie loga i hipokryzję. Wideo nie spodobało się internautom. Nie tylko im. - Powtarzające się argumenty, wyreżyserowane pytania i odpowiedzi, podkreślanie w każdym zdaniu, że niczemu nie zawinili - komentuje Katarzyna Poświata z agencji Mindshare.
więcej
|
Współzałożyciel Google Larry Page stał się rezydentem Nowej Zelandii
Jeden z założycieli koncernu Google, Larry Page stał się rezydentem Nowej Zelandii - poinformowały w piątek władze tego kraju. Decyzja rządu wzbudziła kontrowersje i zainicjowała debatę, czy miliarderzy mogą bez problemów wykupić sobie dostęp do kraju.
więcej
|
TikTok testuje swoje Stories
TikTok testuje znany z innych mediów społecznościowych format Stories - znikających po dobie filmów czy zdjęć.
więcej
|
Morawiecki: social media to niezbędne narzędzie we współczesnej polityce
Dokładnie dwa lata temu rozpoczęła się moja przygoda z Facebookiem i Instagramem - poinformował w czwartek premier Mateusz Morawiecki. Szef rządu podziękował też wszystkim obserwującym za aktywność i dodał, że ceni opinie - również te niezwykle krytyczne.
więcej
|
Profil Nagroda Złotego Goebbelsa usunięty przez Facebooka. ,,Żaden oficjalny powód nie został podany"
Administracja Facebooka trwale usunęła fanpage Nagroda Złotego Goebbelsa, na którym opisywano błędy, przeinaczenia i manipulacje mediów i osób publicznych. - Swoją decyzją Facebook Polska uderzył w ponad 100 tys. Użytkowników, którzy chcieli śledzić NZG i przez 6 lat budowali jej milionowe zasięgi - komentują autorzy profilu.
więcej
|
Decathlon uruchamia marketplace Producent sprzętu sportowego i sieć sklepów sportowych Decathlon to lider omnichannel w Polsce. Marka chce zachęcić jak najwięcej osób do uprawiania sportu, dlatego zdecydowała się otworzyć swój ekosystem na zewnętrznych partnerów, którzy będą angażować się w rozwój sportu nad Wisłą. Na decathlon.pl powstał właśnie pierwszy sportowy marketplace, na którym będzie można kupić produkty od partnerów Decathlon. materiał partnerskiwięcej |
|
|