|
|
|
|
|
|
|
Koniec naziemnej emisji TVN, TVN7, TTV i Metro? ,,Nasze niekodowane kanały są zagrożone"
TVN Grupa Discovery przekonuje, że uzyskanie przez TVN24 holenderskiej koncesji nie rozwiązuje sporu z KRRiT i rządzącą partią. Przedstawicielka firmy poinformowała portal Wirtualnemedia.pl, że zagrożona jest dalsza emisja naziemna jej niekodowanych kanałów.
więcej
|
TVN24 dzięki holenderskiej koncesji gwarantuje sobie ciągłość nadawania
Holenderska koncesja na nadawanie TVN24 - jeśli wejdzie w życie będzie 13. zagraniczną koncesją nadawcy. - Należy rozważyć, gdzie nadawca będzie podejmował „decyzje redakcyjne”, oraz gdzie będzie „istotna część osób zatrudnionych do prowadzenia działalności programowej na podstawie stosunku pracy” - komentuje prof. Janusz Kawecki z KRRiT.
więcej
|
Jesień w TVN: ,,Receptura" w niedzielne wieczory, w poniedziałki - ,,Chyłka-Inwigilacja"
TVN nowy serial „Receptura” emitować będzie w niedziele o godz. 21.30, na poniedziałki przewidziano emisję „Chyłka-Inwigilacja”, wtorki - „Ślub od pierwszego wejrzenia, a środy - „Top model” - wynika z ramówki stacji.
więcej
|
Kamil Durczok szykuje aplikację mobilną Durczokracja, zaoferuje w niej płatne treści
Z początkiem września Kamil Durczok uruchomi aplikację mobilną, która nazywa się jak prowadzony niegdyś przez niego program w Polsat News - Durczokracja. Dziennikarz zamieszczać w niej będzie teksty, wideo i inne autorskie treści publicystyczne. - Większość contentu będę produkował osobiście - zapowiada.
więcej
|
Zoom TV pokaże show ,,Magia nagości. Polska", premiera 3 września
Od 3 września w piątki o godz. 23.00 Zoom TV emitować będzie nowy show „Magia nagości. Polska” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Cykl miał mieć swoją premierę 14 maja, ale nadawca w trybie nagłym zawiesił jego emisję.
więcej
|
Darmowa platforma streamingowa Polsat Go już działa
Zgodnie z zapowiedziami w poniedziałek ruszyła darmowa platforma streamingowa Polsat Go. Umożliwia dostęp do dwóch kanałów telewizyjnych i tysięcy pozycji na żądanie oferowanych z przerwami reklamowymi. Serwis działa na telewizorach ze Smart TV, Android TV, telefonach komórkowych i komputerach.
więcej
|
Ruszył nowy multipleks lokalny DVB-T na Dolnym Śląsku
W weekend rozpoczęły się testy multipleksu lokalnego firmy MWE Teleport na Dolnym Śląsku. Nawet kilkanaście kanałów naziemnej telewizji cyfrowej ma być wkrótce dostępnych dla mieszkańców Jeleniej Góry, Lubania i Bolesławca.
więcej
|
,,Twoim prawem jest wiedzieć" w kampanii reklamowej TVN24
Stacja TVN24 rozpoczęła drugą odsłonę kampanii wizerunkowej związanej z 20 urodzinami stacji. Jej hasło brzmi „Twoim prawem jest wiedzieć”.
więcej
|
Łukasz Wiśniowski przeszedł z Eleven Sports do Canal+ Sport, współprowadzi ,,Hola La Liga"
Dziennikarz piłkarski Łukasz Wiśniowski dołączył do redakcji sportowej Canal+ Polska, został współprowadzącym nowy program „Hola La Liga” o piłkarskiej lidze hiszpańskiej. Poprzednio przez trzy lata współpracował z Eleven Sports, jest też współautorem kanału youtube’owego Foot Truck.
więcej
|
Telewizja TVN przywraca ,,Ślub od pierwszego wejrzenia" do ramówki TVN, szósty sezon od 7 września
Od 7 września we wtorkowym prime-time TVN emitować będzie szósty sezon „Ślubu od pierwszego wejrzenia”. Tym samym program zostanie przywrócony do głównej anteny, dwie ostatnie serie pokazała Siódemka.
więcej
|
TVP1 i Polsat liderami, rekordowy tydzień TVN24. ,,Fakty" i ,,Festiwal muzyki chrześcijańskiej" hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził dziennik „Fakty”, koncert „Jasna strona mocy. Festiwal muzyki chrześcijańskiej” oraz „Wiadomości”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka, a w 16-49 - Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,You can dance - nowa generacja" od 10 września w TVP2, mniej ,,Barw szczęścia"
Od 10 września o godz. 20.00 TVP2 emitować będzie nowy program „You can dance - nowa generacja”, który przygotowuje Endemol Shine Polska. Stacja w piątki nie będzie emitować „Barw szczęścia”.
więcej
|
Globalny rynek telewizyjny w górę
Globalny rynek telewizyjny powoli wychodzi z pandemii. W najbliższych latach jego wartość będzie rosła średnio o 6 proc. rocznie, aby w roku 2025 sięgnąć blisko 300 mld dolarów - prognozuje firma badawcza The Business Research Company (TBRC).
więcej
|
TVN24 dostał holenderską koncesję, będzie nadawał bez względu na decyzję KRRiT
Zarząd TVN poinformował, że uzyskał w Holandii koncesję satelitarną dla TVN24, dzięki czemu kanał będzie mógł być dalej nadawany w Polsce, jeśli Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nie przedłuży jego polskiej koncesji wygasającej 26 września.
więcej
|
Innowacyjny program bezpieczeństwa dzieci i młodzieży Kocham To Dbam z Gwiazdami Kocham To Dbam to ogólnopolski program bezpieczeństwa, oferujący niezwykle korzystne warunki ubezpieczenia, wysokie wypłaty świadczeń oraz bardzo szeroki zakres. Ubezpieczenie dziecka w ramach Kocham to Dbam zarówno poprzez Portal jak i przystąpienie w Placówce, do której uczęszcza dziecko, jest rozwiązaniem dla rodziców ceniących transparentność produktów ubezpieczeniowych, którzy wymagają kompleksowej ochrony dla swojego dziecka, przy zachowaniu najwyższych sum ubezpieczenia w przystępnej cenie. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
W Polskim Radiu 24 o ,,żydokomunistycznym lobby" i ,,genderowcach". "Naruszono cztery zasady etyczne"
Moderując na antenie Polskiego Radia 24 rozmowę ze związkowcami, Antoni Opaliński nie reagował, gdy uczestnicy dyskusji mówili o „żydokomunistycznym lobby” działającym w Polsce, a także o „genderowcach” i „zrobieniu porządku z TVN”. Tym samym złamano cztery zasady, zapisane w Karcie Etycznej Mediów: tolerancji, prawdy, szacunku i pierwszeństwa dobra odbiorcy - orzekła Rada Etyki Mediów, zajmująca się jedyną skargą, jaka wpłynęła na program.
więcej
|
|
|
|
Lotos szykuje się do przetargu reklamowego
Grupa Lotos szykuje się do przetargu, w którym wybierze agencje reklamowe do współpracy przez dwa najbliższe lata - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Właśnie rozsyła do agencji zapytanie o chęć udziału w przetargu.
więcej
|
Totalizator Sportowy wybrał Instytut Audytu Mediowego i Media Strategy Warsaw
Totalizator Sportowy rozstrzygnął przetarg dotyczący oceny kampanii reklamowych realizowanych przez dom mediowy. Spółka do współpracy wybrała Instytut Audytu Mediowego i Media Strategy Warsaw - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ben's Original z pierwszą kampanią po zmianie nazwy (wideo)
Marka ryżu Ben's Original (produkowanego przez Mars Food) zadebiutowała ze swoją pierwszą kampanią marketingową od czasu zmiany marki z Uncle Ben's we wrześniu ubiegłego roku. Kampania autorstwa agencji The&Partnership pod hasłem „Everyone's Original” podkreśla wartość różnych perspektyw. Reklamy przedstawiają sześć prawdziwych rodzin z różnych środowisk, które przygotowują różnorodne dania z tej samej torebki ryżu jaśminowego Ben's Original.
więcej
|
Globalny rynek telewizyjny w górę
Globalny rynek telewizyjny powoli wychodzi z pandemii. W najbliższych latach jego wartość będzie rosła średnio o 6 proc. rocznie, aby w roku 2025 sięgnąć blisko 300 mld dolarów - prognozuje firma badawcza The Business Research Company (TBRC).
więcej
|
Jan-Krzysztof Duda ze wsparciem od Orlenu
Polski arcymistrz szachowy Jan Jan-Krzysztof Duda dołączył do grona sportowców wspieranych przez PKN Orlen.
więcej
|
Agencja Plej wygrała przetarg na kampanię Allegro ,,Nie pytamy po co, ważne że mają"
Agencja Plej wygrała przetarg na przygotowanie i realizację kampanii Allegro skierowanej do osób w wieku 18-30 lat. Jej hasło brzmi „Nie pytamy po co, ważne że mają".
więcej
|
,,Mężczyzna idealny szuka pary" w reklamie sprzętu Amica
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii urządzeń parowych Amica pod hasłem „Mężczyzna idealny szuka pary”.
więcej
|
Snickers promowany loterią "Głodny kasy?"
Pod hasłem "Głodny kasy?" ruszyła loteria konsumencka marki batonów Snickers, produkowanych przez Mars Wrigley Polska. Za jej realizację odpowiada agencja Brandcomm Polska.
więcej
|
Woda Perrier w butelce z plastiku z recyklingu enzymatycznego
Francuska marka gazowanej naturalnej wody mineralnej Perrier (Nestlé Waters) zaprezentowała swoją pierwszą butelkę wykonaną w 100 proc. z przetworzonego tworzywa PET, uzyskanego dzięki metodzie recyklingu enzymatycznego. Technologię opracowało francuskie konsorcjum Carbios.
więcej
|
Nowożeńcy reklamują Prince Polo jako "po prostu doskonałe" (wideo)
Mondelez International rozpoczął kampanię reklamową wafelków Prince Polo promując je hasłem "Po prostu doskonałe". Przygotowały ją agencje Publicis Lion i Mindshare (GroupM/WPP).
więcej
|
Tarczyński Studio Live uzyskało wyłączność prawa do transmisji Malta Vibes
Tarczyński Studio Live uzyskało wyłączne prawa do polskiej wersji językowej transmisji turnieju e-sportowego Malta Vibes, z pulą nagród 300 tys. dolarów.
więcej
|
Serwis Nieruchomosci-online reklamuje się w radiu kampanią ,,Tu zaczyna się dom"
„Tu zaczyna się dom” - pod takim hasłem wystartowała kampania radiowa portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.
więcej
|
Medme tworzy najzdrowsze miejsce w Internecie - nowa identyfikacja wizualna serwisu Medme.pl, jeden z największych serwisów o zdrowiu w Polsce, przeszedł rebranding. Nowy logotyp i identyfikacja wizualna symbolizują profesjonalizm, troskę o zdrowie swoich czytelników, jak i dynamiczny rozwój usług serwisu. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Jarosław Kurski polemizuje z szefem rady nadzorczej Agory na łamach Wyborcza.pl
- Przez lata na dzisiejszy wynik „Gazety Wyborczej" pracowały i kina Helios, i reklama zewnętrzna (AMS). Zaś decyzję o cyfryzacji dziennika dekadę temu podjęła rada nadzorcza zarząd Agory - pisze w otwartym liście do Jarosława Kurskiego szef rady nadzorczej spółki, Andrzej Szlęzak. - Gdy przez kilka lat „Wyborcza" radziła sobie średnio - była to wina redakcji, gdy teraz radzi sobie dobrze - jest to zasługa rady nadzorczej i zarządu - odpowiada mu Kurski. Polemikę opublikował portal Wyborcza.pl.
więcej
|
Afgańskie dziennikarki próbują zniszczyć ślady swojego istnienia
Brytyjski dziennik "The Guardian" podał w poniedziałek, że afgańskie dziennikarki błagają o pomoc i próbują zniszczyć ślady swojego istnienia, przygotowując się na zemstę talibów. "Dookoła widzimy ciszę wypełnioną strachem przed talibami" - powiedziała jedna z dziennikarek.
więcej
|
Resort zdrowia ogranicza informacje dla dziennikarki ,,Rzeczpospolitej" po krytycznym tekście? Rzecznik zaprzecza
Dziennikarka „Rzeczpospolitej” (Gremi Media) Karolina Kowalska poinformowała w TVN24, iż rzecznik Ministerstwa Zdrowia ma jej nie udzielać żadnych informacji, w odpowiedzi na jej artykuł z krytycznymi wypowiedziami ekspertów. Rzecznik resortu Wojciech Andrusiewicz zaprzecza temu.
więcej
|
Wydawca ,,Rzeczpospolitej" i ,,Parkietu": wpływy 10 proc. w górę, 4,7 mln zł zysku, 6 etatów mniej
W drugim kwartale br. grupa kapitałowa Gremi Media, wydawca m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” oraz większościowy akcjonariusz E-Kiosku zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 10,5 proc. do 25,09 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 5,49 do 4,68 mln zł.
więcej
|
Jan Złotorowicz pierwszym zastępcą naczelnego w ,,Super Expressie". Ma rozwijać portal SE.pl
Jeden z czterech zastępców redaktora naczelnego „Super Expressu” (ZPR Media), Jan Złotorowicz, w poniedziałek objął nowo utworzone w redakcji stanowisko pierwszego zastępcy. Do jego kompetencji należeć będzie teraz zarządzanie zespołami redakcyjnymi cyfrowych sekcji serwisu SE.pl.
więcej
|
,,20 ludzi XX-lecia Newsweeka". Rusza jubileuszowy konkurs tygodnika
W poniedziałek wystartował jubileuszowy konkurs tygodnika „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Media). Konkurs ma dwa etapy, nominowano w nim osobowości ostatnich dekad w dziewięciu kategoriach. W kategorii „Media” głosować można m.in. na Adama Michnika, Teresę Torańską czy Edwarda Miszczaka.
więcej
|
Dobry drugi kwartał Grupy PTWP. Bieżący cel: rozwój segmentu online i e-commerce
Wydawca specjalistycznych serwisów internetowych, Grupa PTWP, wypracował w drugim kwartale br. 3,9 mln zł zysku brutto, wobec straty w analogicznym okresie 2020 roku (- 1,9 mln zł.). Narastająco, osiągnięty zysk brutto wyniósł 4 mln zł, po pierwszym półroczu 2020 Grupa miała 3,33 mln zł straty.
więcej
|
|
|
Merlin Group bez 77 proc. wpływów, strata mniejsza dzięki umorzeniu pożyczki od PFR
W zeszłym kwartale przychody Merlin Group, właściciela kilku platform e-commerce, zmalały rok do roku z 9,33 do 2,14 mln zł, a strata netto - z 2,89 mln zł do 116,4 tys. zł. Firma ciągle stara się lepiej wypozycjonować swoje e-sklepy w Google.
więcej
|
Messenger z szyfrowaniem rozmów głosowych i wideo
Facebook wprowadza do komunikatora Messenger możliwość szyfrowania rozmów głosowych i wideo.
więcej
|
Netflix ogłasza reżyserów i nowych aktorów w obsadzie ,,The Witcher: Blood Origin"
Podano nazwiska dziesięciorga kolejnych aktorów, którzy zagrają w serialu Netflixa „The Witcher: Blood Origin”, prequelu do hitowego „Wiedźmina”. Nową produkcję wyreżyserują Sarah O'Gorman i Vicky Jewson.
więcej
|
Wpływy Shopera 50 proc. w górę, 6,5 mln zł zysku EBITDA
Shoper szacuje, że skorygowana jednostkowa EBITDA spółki wyniosła w II kw. 2021 roku 7,5 mln zł wobec 5,9 mln zł przed rokiem, co oznacza wzrost rdr o 27 proc. - podała spółka w komunikacie. Przychody ze sprzedaży wzrosły w tym czasie do 17,5 mln zł z 11,6 mln zł przed rokiem.
więcej
|
Vimeo i Canva kolejnymi partnerami TikToka
Chińska platforma społecznościowa TikTok rozpoczęła współpracę z serwisami Vimeo i Canva w zakresie oferowanych rozwiązań reklamowych.
więcej
|
Dzięki Zrzutce zebrano pól miliarda złotych
Pół miliarda złotych zostało już wpłacone na platformie zrzutka.pl w ramach 726 tysięcy zbiórek online. W tym roku średnia wartość wpłaty w serwisie to 76,36 zł.
więcej
|
LPP ma nowy magazyn w Rosji
Firma LPP, właściciel takich arek odzieżowych jak Reserved, House i Cropp, uruchomiła pod Moskwą magazyn dedykowany obsłudze zamówień online z Rosji.
więcej
|
Innowacyjny program bezpieczeństwa dzieci i młodzieży Kocham To Dbam z Gwiazdami Kocham To Dbam to ogólnopolski program bezpieczeństwa, oferujący niezwykle korzystne warunki ubezpieczenia, wysokie wypłaty świadczeń oraz bardzo szeroki zakres. Ubezpieczenie dziecka w ramach Kocham to Dbam zarówno poprzez Portal jak i przystąpienie w Placówce, do której uczęszcza dziecko, jest rozwiązaniem dla rodziców ceniących transparentność produktów ubezpieczeniowych, którzy wymagają kompleksowej ochrony dla swojego dziecka, przy zachowaniu najwyższych sum ubezpieczenia w przystępnej cenie. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Kantar: KO dogoniła PiS. Minister Gliński: "prymitywna wrzutka marketingowa"
Z najnowszego sondażu preferencji wyborczych instytutu Kantar dla Platformy Obywatelskiej wynika, że rosną notowania Koalicji Obywatelskiej, którą obecnie popiera - podobnie jak Prawo i Sprawiedliwość - 26 proc. Polaków. - To jest po prostu prymitywna wrzutka marketingowa - tak wynik ten skomentował minister kultury Piotr Gliński. - Sondaże telefoniczne dla wszystkich realizujemy według tej samej metodologii - odpowiada Kuba Antoszewski, PR manager Kantara.
więcej
|
Globalny rynek telewizyjny w górę
Globalny rynek telewizyjny powoli wychodzi z pandemii. W najbliższych latach jego wartość będzie rosła średnio o 6 proc. rocznie, aby w roku 2025 sięgnąć blisko 300 mld dolarów - prognozuje firma badawcza The Business Research Company (TBRC).
więcej
|
Do 2025 roku elektroniczne zarządzanie dokumentacją w każdym urzędzie publicznym
Do 2025 roku systemy elektronicznego zarządzania dokumentacją powinny funkcjonować w każdym publicznym urzędzie - takie są założenia rządowe. Białostocki oddział NASK ma dostać w najbliższych latach po 50 mln zł rocznie na rozbudowę systemu EZD i jego wdrażanie.
więcej
|
|
|