|
|
|
|
|
|
|
Skargi do KRRiT na brak reakcji Kajdanowicza na obelgi Frasyniuka. ,,Dziennikarz powinien odciąć się od słów gościa"
- Nikomu nie można zabronić mówienia obelżywych rzeczy, lecz reakcję Grzegorza Kajdanowicza oceniam negatywnie - tak sprawę obelg wypowiedzianych o żołnierzach przez Władysława Frasyniuka w „Faktach po Faktach” ocenia publicysta Łukasz Warzecha. – Frasyniuk swoimi słowami dał „argument" stronie rządowej za odebraniem koncesji TVN - uzupełnia Marcin Makowski z Wirtualnej Polski. Na brak reakcji Kajdanowicza w poniedziałek wpłynęło do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji osiem skarg.
więcej
|
Polsat Media doliczy reklamodawcom widownię telewizyjną poza domem. TVN to analizuje, domy mediowe zaskoczone
Od września Polsat Media, biuro reklamy Telewizji Polsat, będzie sprzedawać i rozliczać kampanie reklamowe w oparciu już nie tylko o dane o oglądalności Nielsena. Doda do nich dane Gemiusa o oglądalności telewizji poza domem. - Może to oznaczać dla reklamodawców wzrost kosztów dotarcia do ich grup celowych o nawet kilkanaście procent z dnia na dzień. Agencje mediowe kupują kampanie zgodnie z aktualnie posiadaną wiedzą z obecnego monitoringu, ale rozliczać je mają wg nowych danych, których nikt na rynku nie zna - podkreśla Rafał Wachnik, chief strategy officer w Group One.
więcej
|
KRRiT wciąż wypracowuje stanowisko ws. koncesji dla TVN24
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w piśmie do rzecznika praw obywatelskich zaznacza, że rada posiada „szereg pogłębionych interpretacji art. 25” oraz „dysponuje również znacznie szerszą wiedzą w zakresie struktury właścicielskiej Grupy Discovery”, co służy jej do wypracowania stanowiska. KRRiT nie podjęła decyzji w tej sprawie od 17 miesięcy.
więcej
|
Igrzyska Paraolimpijskie w TVP i Polskim Radiu
Blisko 100 godzin transmisji z Igrzysk Paraolimpijskich w Japonii przygotowuje na nadchodzące dni Telewizja Polska. Zawody będą transmitowane na antenach TVP Sport, TVP1 i TVP2, a relacjonować je będą reporterzy, którym szefują: Sylwia Michałowska, Mateusz Jarecki i Maciej Barszczak. Relacje z imprezy zapowiada także Polskie Radio, które na miejsce wysłało jednego dziennikarza.
więcej
|
22. sezon ,,M jak miłość" od 6 września w TVP2
Od 6 września telewizyjna Dwójka będzie emitować 22. sezon serialu „M jak miłość”, który będzie pokazywany w dotychczasowym paśmie - w poniedziałki i wtorki o godz. 20.55.
więcej
|
UPC Polska wprowadza na rynek kanały 4K w standardzie DVB-C
Operator kablowy UPC Polska wprowadził do oferty DVB-C cztery nowe kanały: FunBox UHD, Telewizja wPolsce.pl, Insight TV UHD i Ultra TV 4K.
więcej
|
Antyszczepionkowcy wdarli się do telewizyjnej firmy produkcyjnej w Londynie
Ponad 100 antyszczepionkowców wdarło się w poniedziałek po południu do siedziby telewizyjnej firmy produkcyjnej ITN w Londynie, w której produkowane są m.in. wiadomości dla stacji ITV, Channel 4 i Channel 5.
więcej
|
64,9 tys. zł za spot przy "Kuchennych rewolucjach" w TVN
W ofercie reklamowej TVN Media na wrzesień najwyżej wyceniono spot emitowany w bloku reklamowym przy "Kuchennych rewolucjach", który kosztuje 64,9 tys. zł. Ponad 60 tys. zł trzeba też zapłacić za reklamy przy niedzielnych "Faktach" i serwisie sportowym.
więcej
|
TVN nowym liderem, TV Puls na podium w 16-49. Top of the Top Sopot Festiwal hitem tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły Top of the Top Sopot Festival oraz „Fakty”. Nowym liderem w rynku zarówno w grupie 4+, jak i w 16-49 został TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Viaplay w ofercie UPC, w reklamach Marcin Prokop
UPC Polska wprowadza na rynek „Inteligentne WiFi” - samouczące się oprogramowanie, które ma być dostępne dla ponad 850 tys. klientów. Nowością jest też serwis Viaplay w odświeżonych pakietach cyfrowej rozrywki. Ambasadorem marki został Marcin Prokop.
więcej
|
Wiktoria Gąsiewska i Patryk Cebulski poprowadzą kulisy ,,Dancing with the Stars 12" w Polsat Cafe
Od 30 sierpnia Polsat emitować będzie dwunastą edycję show „Dancing with the stars. Taniec z Gwiazdami”. Tuż po zakończeniu show w Polsat Cafe będzie można oglądać kulisy, które poprowadzą Wiktoria Gąsiewska i Patryk Cebulski.
więcej
|
Nie żyje współzałożyciel A+E Networks. Nick Davatzes zmarł w wieku 79 lat
Nickolas "Nick" Davatzes, emerytowany dyrektor generalny A+E Networks nie żyje. Zmarł w sobotę, 21 sierpnia w swoim domu w Wilton w stanie Connecticut.
więcej
|
Magiczne Zakończenie Wakacji: Przebój Lata RMF FM i Polsatu Świętokrzyska Gala Kabaretowa w weekend w Polsacie
28 sierpnia i 29 sierpnia Polsat będzie transmitował Magiczne Zakończenie Wakacji: w sobotę konkurs Przebój Lata RMF FM i Polsatu, dzień później na antenie stacji zagości Świętokrzyska Gala Kabaretowa.
więcej
|
1,79 mln widzów Top of the Top Sopot Festival 2021
Tegoroczną edycję Top of the Top Sopot Festival oglądało średnio 1,79 mln widzów, o 80 tys. mniej niż odsłonę widowiska sprzed dwóch lat. TVN w czasie transmisji imprezy był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 11,25 mln zł.
więcej
|
Łukasz Wiśniowski i Jakub Polkowski w redakcji sportowej Canal+
Łukasz Wiśniowski i Jakub Polkowski dołączają do redakcji sportowej Canal+.
więcej
|
Niezależna telewizja Dożd uznana w Rosji za "zagranicznego agenta". Protest w Moskwie
Niezależna rosyjska telewizja Dożd została w piątek umieszczona przez ministerstwo sprawiedliwości Rosji w wykazie mediów "pełniących funkcje zagranicznego agenta". Na tej samej liście resort umieścił też portal Ważnyje Istorii. Tymczasem rosyjscy dziennikarze protestowali w sobotę w Moskwie. Zatrzymano dziewięć osób.
więcej
|
Innowacyjny program bezpieczeństwa dzieci i młodzieży Kocham To Dbam z Gwiazdami Kocham To Dbam to ogólnopolski program bezpieczeństwa, oferujący niezwykle korzystne warunki ubezpieczenia, wysokie wypłaty świadczeń oraz bardzo szeroki zakres. Ubezpieczenie dziecka w ramach Kocham to Dbam zarówno poprzez Portal jak i przystąpienie w Placówce, do której uczęszcza dziecko, jest rozwiązaniem dla rodziców ceniących transparentność produktów ubezpieczeniowych, którzy wymagają kompleksowej ochrony dla swojego dziecka, przy zachowaniu najwyższych sum ubezpieczenia w przystępnej cenie. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Piotr Maślak porównał pograniczników do SS-manów. Agora się dystansuje, minister zawiadomi prokuraturę
Dziennikarz Radia Tok FM (Grupa Radiowa Agory), Piotr Maślak, porównał strażników granicznych do żołnierzy SS. Po komentarzach oburzonych internautów skasował wpis. - Strażników, którzy tak postępują, dzieli krok od metod stosowanych przez SS - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl. Agora nie chce komentować sprawy, a minister spraw wewnętrznych i administracji Mariusz Kamiński zapowiedział, że o wpisie Maślaka zawiadomi prokuraturę.
więcej
|
|
Igrzyska Paraolimpijskie w TVP i Polskim Radiu
Blisko 100 godzin transmisji z Igrzysk Paraolimpijskich w Japonii przygotowuje na nadchodzące dni Telewizja Polska. Zawody będą transmitowane na antenach TVP Sport, TVP1 i TVP2, a relacjonować je będą reporterzy, którym szefują: Sylwia Michałowska, Mateusz Jarecki i Maciej Barszczak. Relacje z imprezy zapowiada także Polskie Radio, które na miejsce wysłało jednego dziennikarza.
więcej
|
|
Artyści współpracujący z Radiem Nowy Świat nagrali piosenkę ,,Chodź tu"
Muzycy związani z Radiem Nowy Świat nagrali wspólnie utwór - jako zespół The Redaktors. W powstawaniu piosenki pt. „Chodź tu” wzięli udział Wojciech Waglewski, Fisz, Monika Borzym, Kuba Badach, Krzysztof Grabowski i Marek Napiórkowski. Projektem kieruje Waglewski, piosenka jest zaproszeniem do słuchania rozgłośni.
więcej
|
|
Magiczne Zakończenie Wakacji: Przebój Lata RMF FM i Polsatu Świętokrzyska Gala Kabaretowa w weekend w Polsacie
28 sierpnia i 29 sierpnia Polsat będzie transmitował Magiczne Zakończenie Wakacji: w sobotę konkurs Przebój Lata RMF FM i Polsatu, dzień później na antenie stacji zagości Świętokrzyska Gala Kabaretowa.
więcej
|
|
Maciej Sztykiel w RMF FM
Do newsroomu warszawskiej redakcji radia RMF FM dołączył Maciej Sztykiel, reporter związany przez ostatnich pięć lat z Radiem Zet.
więcej
|
|
RMF FM nokautuje konkurencję w Aglomeracji Śląskiej, RMF MAXXX i AntyRadio na podium
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należy do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze RMF MAXXX i AntyRadio - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
|
|
Polsat Media doliczy reklamodawcom widownię telewizyjną poza domem. TVN to analizuje, domy mediowe zaskoczone
Od września Polsat Media, biuro reklamy Telewizji Polsat, będzie sprzedawać i rozliczać kampanie reklamowe w oparciu już nie tylko o dane o oglądalności Nielsena. Doda do nich dane Gemiusa o oglądalności telewizji poza domem. - Może to oznaczać dla reklamodawców wzrost kosztów dotarcia do ich grup celowych o nawet kilkanaście procent z dnia na dzień. Agencje mediowe kupują kampanie zgodnie z aktualnie posiadaną wiedzą z obecnego monitoringu, ale rozliczać je mają wg nowych danych, których nikt na rynku nie zna - podkreśla Rafał Wachnik, chief strategy officer w Group One.
więcej
|
Tauron ruszył z przetargiem na kompleksową obsługę kreatywną
Spółka Tauron Sprzedaż rozpoczęła przetarg na kompleksową obsługę kreatywną w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych i innych działań marketingowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wybierze w nim maksymalnie cztery agencje, z którymi zawrze tzw. umowy ramowe na 18 miesięcy.
więcej
|
Jest odpowiedź Lidla na akcję z maskotkami Biedronki. Pluszaki z bajek Disneya w akcji ,,Warzywa i owoce mają supermoce!"
W poniedziałek 30 sierpnia startuje wspólna akcja lojalnościowa sieci Lidl i Disneya „Warzywa i owoce mają supermoce!". W ramach promocji do nabycia są maskotki Svena z Krainy Lodu czy Simby z Króla Lwa.
więcej
|
64,9 tys. zł za spot przy "Kuchennych rewolucjach" w TVN
W ofercie reklamowej TVN Media na wrzesień najwyżej wyceniono spot emitowany w bloku reklamowym przy "Kuchennych rewolucjach", który kosztuje 64,9 tys. zł. Ponad 60 tys. zł trzeba też zapłacić za reklamy przy niedzielnych "Faktach" i serwisie sportowym.
więcej
|
Amazon największym detalistą w USA, wyprzedził Wallmart. Chce rozwijać sklepy stacjonarne
Amazon prześcignął sieć handlową Walmart pod względem przychodów i tym samym stał się największym na świecie sprzedawcą detalicznym poza Chinami - wynika z danych Wall Street opracowanych przez firmę badawczą FactSet.
więcej
|
Lidl Polska nauczy pracowników języka niemieckiego i angielskiego. Sieć zrekrutuje 500 osób do sklepów i magazynów
Na kandydatów do pracy w Lidl Polska czeka obecnie ponad 500 miejsc w sklepach i magazynach sieci w naszym kraju. Detalista szuka nowych sposobów na uatrakcyjnienie swojej oferty jako pracodawcy i zapowiada, że począwszy od września osoby zatrudnione w firmie uzyskają dostęp do platformy online służącej do samodzielnej nauki języków obcych.
więcej
|
Raport Havas: Stworzenie produktów i usług dopasowanych do starzejącej się populacji głównym wyzwaniem dla marek
Boomersi są coraz starsi, ale wciąż należy do nich większość przychodów gospodarstw domowych. Marki muszą wziąć to pod uwagę i dopasować do nich swoje produkty, jednocześnie unikając w komunikacji szufladkowania konsumentów - wynika z raportu Havas Prosumer „Future of Aging”
więcej
|
Leo Burnett wiodącą agencją dywizji AGD w Samsung Electronics Polska
Agencja Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe) wygrała przetarg na obsługę kreatywną dywizji digital appliances Samsung Electronics Polska, producenta AGD na polskim rynku.
więcej
|
Marcin Ostrzycki: z HackerU Polska do Selectivv
Marcin Ostrzycki objął stanowisko chief operating officer w Selectivv, firmie dostarczającej usług reklamowych i badawczych.
więcej
|
AMS wprowadza cyfrowe citylighty na przystankach w Warszawie
Firma reklamy zewnętrznej AMS za zgodą Zarządu Transportu Miejskiego wprowadza na przystankach Warszawskiego Transportu Publicznego cyfrowe citylighty. W pierwszym etapie pilotażowego programu pojawią się one w 15 lokalizacjach. Dzięki nim pasażerowie zyskają dostęp do szczegółowych informacji o przejazdach w formie interaktywnej oraz przydatne treści za sprawą kanału informacyjnego Cityinfo.
więcej
|
Hasłem ,,Mistrzowskie rozegranie w Netii" operator reklamuje oferty światłowodu do 1 Gb/s
Wystartowała telewizyjna kampania reklamowa pakietów światłowodowego internetu z telewizją pod hasłem „Mistrzowskie rozegranie w Netii".
więcej
|
InterSport Polska zatrudnia do współpracy PromoTraffic
Krakowska agencja PromoTraffic od września będzie odpowiadała za działania PPC oraz analitykę dla marki InterSport Polska.
więcej
|
"Przepisy Auchan" w nowej kampanii promującej sieć sklepów (wideo)
W poniedziałek wystartowała kampania wizerunkowa sieci sklepów Auchan - „Przepisy Auchan”. Za kreację odpowiada agencja Havas Engage Warsaw.
więcej
|
Centrum Handlowe Focus Bydgoszcz startuje z loterią
Agencja Unique One wygrała przetarg na organizację loterii w Centrum Handlowym Focus Bydgoszcz.
więcej
|
Grupa Płodni.com obsługuje Senpo
Grupa Płodni.com zajmie się dzianiami social media dla firmy Senpo, dostawcy wyposażenia sypialni.
więcej
|
Alior Bank promuje własną aplikację mobilną (wideo)
W najnowszej kampanii marketingowej Alior Bank pokazuje zalety swojej aplikacji mobilnej oraz promuje Konto Jakże Osobiste. Akcję przygotowały PZL, Mets, Sigma Bis, Televisor i Juice.
więcej
|
"Urban Legends" w kampanii CCC
Streetwearowe marki z oferty CCC znalazły się w obiektywie nowojorskiej fotografki Lei Winkler.
więcej
|
Nowy spot wizerunkowy LINK4 LINK4 rozpoczął kampanię promującą osiągnięcia firmy na przestrzeni ostatnich pięciu lat. W reklamie LINK4 podkreśla postęp w rozwoju, m.in. pozyskanie pół miliona nowych klientów, dwukrotne zwiększenie liczby sprzedanych polis, zdobycie wielu prestiżowych nagród przyznanych przez najwyższej klasy ekspertów za efektywność kampanii reklamowych. Dzisiaj LINK4 jest drugą najlepiej rozpoznawalną firmą ubezpieczeniową w Polsce. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Piotr Walter na czele rady nadzorczej Wirtualnej Polski
W nowej kadencji holdingu Wirtualna Polska przewodniczącym rady nadzorczej będzie Piotr Walter, a wiceprzewodniczącym - Aleksander Wilewski. Rada na kolejną kadencję powołała trójkę członków zarządu firmy: Michała Brańskiego, Elżbietę Bujniewicz-Belkę i Krzysztofa Sierotę.
więcej
|
Disney chce utajnienia procesu ze Scarlett Johansson
Koncern Disney złożył wniosek o arbitraż za zamkniętymi drzwiami w sprawie pozwu Scarlett Johansson. Chodzi o udostępnienie filmu „Czarna wdowa” w serwisie streamingowym, co zdaniem aktorki było naruszeniem warunków umowy.
więcej
|
Empik Premium Free: darmowe dostawy zakupów od 60 zł, a nie 40 zł
Od 6 września w ramach usługi Empik Premium Free bezpłatne dostawy będą dostępne dla jednorazowych zakupów za minimum 60 zł, a nie jak obecnie 40 zł.
więcej
|
Wirtualna Polska: wpływy 52 proc. w górę, 70 mln zł zysku, odżyły Wakacje.pl
W pierwszej połowie br. przychody Wirtualnej Polski Holding poszły w górę rok do roku o 52,3 proc. do 397,11 mln zł, a zysk netto - z 15,09 do 69,99 mln zł. Wynika to z poprawy sytuacji w reklamie internetowej i turystyce zagranicznej, którą zajmuje się spółka zależna Wakacje.pl.
więcej
|
Mapy Google'a pokażą, ile zapłacimy za przejazd autostradami
Nowe rozwiązanie, które wprowadzi gigant technologiczny, ma ułatwić planowanie podróży i wybór najkorzystniejszej finansowo trasy. Ta funkcja ma pojawić się wraz z aktualizacją map Google'a.
więcej
|
Netflix wprowadza obsługę dźwięku przestrzennego
Platforma streamingowa Netflix rozpoczyna wdrażanie obsługi dźwięku przestrzennego (Spatial Audio) w swoich aplikacjach na iPhone'a i iPada. Do tego trzeba mieć też specjalne słuchawki.
więcej
|
Julia Pietruszka: z Marquard Media Polska do Grupy naTemat
Współpracę z Grupą naTemat zaczęła Julia Pietruszka, obejmując funkcję business ownera projektu BRID. Wcześniej pracowała w Marquard Media Polska i newonce.media.
więcej
|
Facebook i Międzynarodowy Komitet Paraolimpijski wspierają globalną kampanię na rzecz osób z niepełnosprawnościami #WeThe15
Facebook we współpracy z Międzynarodowym Komitetem Paraolimpijskim stworzył serię filmów pokazujących pozytywy wpływ sportu na życie osób z niepełnosprawnością. W ten sposób wspierają ruch na rzecz praw człowieka #WeThe15.
więcej
|
Digitree Group: wpływy 27 proc. w górę, 156 tys. zł zysku netto
Według szacunkowych danych w pierwszej połowie br. grupa kapitałowa Digitree Group, zajmująca się głównie marketingiem internetowym, osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 27,3 proc. do ok. 32,3 mln zł i wyniku netto z 17 tys. zł straty do ok. 156 tys. zł zysku.
więcej
|
Hakerzy zaatakowali Monnari Trade, działania firmy bardzo utrudnione
Firma odzieżowa Monnari Trade poinformowała, że padła ofiarą ataku hakerskiego, przez co jej bieżące działania są bardzo utrudnione.
więcej
|
W Holandii w okresie wyborów parlamentarnych Facebook usunął 100 tys. postów
W okresie marcowych wyborów parlamentarnych w Holandii Facebook usunął około 100 tys. postów - podały miejscowe media. Firma zatrudnia ok. 30 tys. osób na całym świecie do filtrowania publikowanych treści.
więcej
|
Innowacyjny program bezpieczeństwa dzieci i młodzieży Kocham To Dbam z Gwiazdami Kocham To Dbam to ogólnopolski program bezpieczeństwa, oferujący niezwykle korzystne warunki ubezpieczenia, wysokie wypłaty świadczeń oraz bardzo szeroki zakres. Ubezpieczenie dziecka w ramach Kocham to Dbam zarówno poprzez Portal jak i przystąpienie w Placówce, do której uczęszcza dziecko, jest rozwiązaniem dla rodziców ceniących transparentność produktów ubezpieczeniowych, którzy wymagają kompleksowej ochrony dla swojego dziecka, przy zachowaniu najwyższych sum ubezpieczenia w przystępnej cenie. materiał partnerskiwięcej |
|
|