|
|
|
|
|
|
|
News24 wystartuje w ciągu 6 tygodni. Nadawca finalizuje rozmowy z Canal+ i samorządami
Kanał informacyjny News24 rozpocznie nadawanie w ciągu 6 tygodni. Finalizowane są rozmowy z platformą cyfrową Canal+, sieciami kablowymi i samorządami - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Krystian Kuczkowski nowym dyrektorem programowym Telewizji Polskiej
W środę decyzją zarządu TVP Krystian Kuczkowski - dotychczasowy wicedyrektor programowy TVP - został powołany na stanowisko dyrektora programowego publicznego nadawcy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dotychczasowa p.o. dyrektora, Agnieszka Dejneka, wraca do biura kontrolingu.
więcej
|
Krzysztof Ziemiec z autorskim programem w TVP Info. ,,Szukamy treści premium"
W drugiej połowie września TVP Info rusza z nowym cyklicznym programem autorskim Krzysztofa Ziemca - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Będą to kilkunastominutowe rozmowy o tematyce społeczno-politycznej, przeprowadzane poza studiem. - To nasz sposób na szukanie treści „premium” - komentuje dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej, Jarosław Olechowski.
więcej
|
TVP1 liderem sierpnia, TVN wyprzedził Polsat w 16-49. Mecz Polska-Francja hitem
Liderem oglądalności wśród wszystkich widzów w sierpniu br. była TVP1. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 na pierwsze miejsce awansował TVN, który wyprzedził Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat Box zastąpił markę Cyfrowy Polsat. W ofercie nowy dekoder i Eleven Sports 1 w 4K
W ofercie platformy Polsat Box (do niedawna działającej pod marką Cyfrowy Polsat) pojawiły się cztery kanały 4K oraz dekoder obsługujący ten standard. Dekoder 4K jest oferowany klientom Polsat Box w formule użyczenia w cenie od 49 zł.
więcej
|
,,Polskie złote rączki" od października w Zoom TV
Od 1 października w piątkowe wieczory Zoom TV emitować będzie nowy autorski program „Polskie złote rączki”, który na zlecenie stacji produkuje Constantin Entertainment Polska. - Po „Magia nagości. Polska” zdecydowaliśmy się na coś bardziej swojskiego: zabawną serię o drobnych naprawach, której bohaterami są zwykli Polacy - polskie złote rączki - mówi Rafał Freyer, dyrektor programowy Zoom TV.
więcej
|
Od piątku festiwal TVP w Opolu. Krzysztof Krawczyk "pojawi się" i "zaśpiewa" dzięki nowoczesnej technologii
W najbliższy piątek, 3 września, rusza 58. Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu. Wydarzenie organizuje Telewizja Polska wespół z miastem Opole. Dyrektorem artystycznym festiwalu jest Remigiusz Trawiński, a kierownikiem muzycznym Grzegorz Urban. Publiczny nadawca zapowiada, że najważniejszym punktem będzie niedzielny koncert, poświęcony pamięci Krzysztofa Krawczyka.
więcej
|
Eurosport ma dalej transmitować Puchar Świata w skokach narciarskich
Według nieoficjalnych informacji Discovery kupiło na kolejne kilka sezonów prawa do transmisji w Polsce Pucharu Świata w skokach narciarskich. W efekcie zawody w całości będą pokazywane w Eurosporcie, a same konkursy będzie też można oglądać w Telewizji Polskiej.
więcej
|
TVP nie chce komentować występu Joanny Moro na Wakacyjnej Trasie Dwójki. "Wewnętrzne sprawy"
Nie milkną echa po nieudanym występie aktorki Joanny Moro w Sopocie, podczas finału Wakacyjnej Trasy Dwójki. Media piszą o surowych konsekwencjach dla realizatorów transmisji koncertu, jednak Telewizja Polska nie chce sprawy komentować. " to sprawy wewnętrzne spółki" - odpowiada na pytania Wirtualnemedia.pl TVP.
więcej
|
Disney+ zamawia europejskie produkcje. Na liście serial o Karlu Lagerfeldzie
Platforma streamingowa Disney+ chce wyprodukować 60 europejskich seriali oryginalnych do 2024 roku - ogłosił regionalny szef serwisu Jan Koeppen.
więcej
|
Z TVN znika ,,Uwaga! Koronawirus", dłuższe ,,Fakty"
Z końcem sierpnia po półtora roku TVN przestał emitować cykl „Uwaga! Koronawirus”. W konsekwencji wydłużone o kilka minut w dni powszednie zostało główne wydanie „Faktów”.
więcej
|
TVP bez przetargu przedłuża umowę z Value Media do kwietnia 2022 roku
Telewizja Polska bez przetargu przedłużyła do końca kwietnia 2022 roku, umowę na obsługę mediową z domem mediowym Value Media należącym do Group One - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Kontrakt wart jest 22,6 mln zł.
więcej
|
Korespondent TVP w Moskwie, któremu nie przedłużono akredytacji opuścił Rosję
Korespondent TVP w Moskwie Tomasz Jędruchów opuścił w środę Rosję na skutek wcześniejszej decyzji MSZ Rosji o nieprzedłużeniu jego akredytacji korespondenckiej i związanej z nią wizy. MSZ uzasadniało tę decyzję działaniami Polski wobec rosyjskiego dziennikarza.
więcej
|
Vectra wprowadza modem Wi-Fi 6 i internet 1,2 Gb/s. W reklamie rozrywka ,,zawsze tam, gdzie Ty!" z Cezarym Pazurą
Sieć kablowa Vectra wprowadza do swojej oferty modem Wi-Fi 6 oraz udostępnia internet o prędkości do 1,2 Gb/s. Dodatkowo ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę operatora opartą o możliwości superszybkiego internetu światłowodowego oraz platformę telewizyjną TV Smart. Tematem przewodnim kampanii jest hasło „Zawsze tam, gdzie Ty”, podkreślające misję Vectry by być blisko klientów. W kampanii przygotowanej przez Freundschaft The Digitals bierze udział aktor Cezary Pazura.
więcej
|
HBO Max wchodzi na kolejne rynki w Europie
WarnerMedia ogłosiło start platformy HBO Max w krajach skandynawskich i Hiszpanii już na jesieni tego roku. W Europie Środkowo-Wschodniej i Portugalii usługa wystartuje w 2022 roku.
więcej
|
Mecze mistrzostw Europy siatkarzy także w Telewizji Polskiej
Telewizja Polska poinformowała, że wszystkie mecze Polaków podczas Mistrzostw Europy Siatkarzy pokaże na swoich otwartych antenach.
więcej
|
Serial ,,Doktor Quinn" w Zoom TV
Od 2 września Zoom TV emitować będzie serial „Doktor Quinn”.
więcej
|
Nowe sezony ,,Daleko od miasta" i ,,Wyzwanie - nowe mieszkanie" jesienią w Canal+ Domo
Jesienią stacja Canal+ Domo pokaże ósmą serię cyklu „Daleko od miasta” i 14. odsłonę „Wyzwanie - nowe mieszkanie”. Widzowie zobaczą także nowy australijski cykl „Nasz idealny dom na wsi”, a także trzeci sezon reality-show „Szybcy i twórczy”.
więcej
|
,,Warsaw Shore 16" od 19 września w MTV Polska
Stacja MTV Polska od 16 września emitować będzie szesnastą edycję reality-show „Warsaw Shore”.
więcej
|
Bartłomiej Eider w TVN24 GO, Karolina Brzezińska w TVN24.pl
Bartłomiej Eider, poprzednio związany z RMF FM, we wrześniu obejmie funkcję koordynatora produkcji premium w TVN24 GO. Natomiast Karolina Brzezińska przeszła z „Gazety Wyborczej” na stanowisko wydawcy strony głównej TVN24.pl.
więcej
|
Empik Go organizuje drugą edycję konkursu na scenariusz audio Empik Go uruchomił drugą edycję konkursu na scenariusz serialu audio skierowanego zarówno do młodych, jak i doświadczonych twórców. Zwycięski scenariusz zostanie zrealizowany w 2022 roku. W tym roku głównemu konkursowi towarzyszy dodatkowy - na opowiadanie o miłości. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Po 16 latach koniec reklam Danio z Małym Głodem
Z początkiem września ruszyła kampania reklamowa nowych serków Danio, produkowanych przez Danone. Nie występuje w niej popularny brand hero marki, Mały Głód. Kampanię przygotowały VMLY&R Poland oraz Mediacom.
więcej
|
MullenLowe MediaHub wygrał przetarg mediowy marki biżuterii YES
Firma biżuteryjna YES rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową wybierając do współpracy dom mediowy MullenLowe MediaHub. Ostatnio marka współpracowała w tym zakresie z MediaCom (GroupM/WPP).
więcej
|
TVP bez przetargu przedłuża umowę z Value Media do kwietnia 2022 roku
Telewizja Polska bez przetargu przedłużyła do końca kwietnia 2022 roku, umowę na obsługę mediową z domem mediowym Value Media należącym do Group One - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Kontrakt wart jest 22,6 mln zł.
więcej
|
Dominik Wałęga wraca z Havas Media do Performics
Dominik Wałęga, dotychczas chief digital officer w Havas Media Group, objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju biznesu i produktów w agencji marketingu efektywnościowego Performics, należącej do Publicis Groupe.
więcej
|
Z Avonu odchodzi szef działu digital Marcin Winkler
Marcin Winkler, head of digital department i członek zarządu w Avon Cosmetics Polska po trzech latach pracy odchodzi z firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Relacje międzyludzkie motywem przewodnim kampanii IKEA
Od września IKEA wystartowała z nową kampanią zwracającą uwagę, że w domowym życiu najbardziej liczą się relacje z najbliższymi i przeżywanie emocji. "Są rzeczy ważniejsze niż rzeczy" - głosi hasło akcji, której koncept opracowała Instinct Russia, a na polskim rynku wdrożyła VMLY&R, Wavemaker i Garden of Words.
więcej
|
Vectra wprowadza modem Wi-Fi 6 i internet 1,2 Gb/s. W reklamie rozrywka ,,zawsze tam, gdzie Ty!" z Cezarym Pazurą
Sieć kablowa Vectra wprowadza do swojej oferty modem Wi-Fi 6 oraz udostępnia internet o prędkości do 1,2 Gb/s. Dodatkowo ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę operatora opartą o możliwości superszybkiego internetu światłowodowego oraz platformę telewizyjną TV Smart. Tematem przewodnim kampanii jest hasło „Zawsze tam, gdzie Ty”, podkreślające misję Vectry by być blisko klientów. W kampanii przygotowanej przez Freundschaft The Digitals bierze udział aktor Cezary Pazura.
więcej
|
Anna Gruszka industry directorem w polskim biurze Teads
Do zespołu platformy mediowej Teads dołącza Anna Gruszka, obejmie funkcję industry directora na polskim rynku. Wcześniej pracowała m.in. w IPG Mediabrands, Codemedia i Media Contacts.
więcej
|
MullenLowe Warsaw wygrał przetarg Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
Agencja MullenLowe Warsaw (Octopus Warsaw) wygrała przetarg Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej związany z uruchomieniem youtube'owego kanału o elektromobilności - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Żabka wprowadza teleporady lekarskie
Od 1 września Żabka oferuje swoim klientom pierwszą w Polsce usługę przedpłaconego vouchera na telekonsultację lekarską, przygotowaną przez firmę HomeDoctor. Usługa dostępna jest we wszystkich sklepach sieci.
więcej
|
Jan Blumczyński dyrektorem zarządzającym działu animacji Platige Image, Agata Bereś dyrektorem produkcji
Od września funkcję dyrektora zarządzającego działu animacji Platige Image (managing director of the animation department) objął Jan Blumczyński, a na stanowisko dyrektora produkcji (head of production) powołana została Agata Bereś.
więcej
|
Natalia Kukulska ambasadorką perfum Avon
Piosenkarka Natalia Kukulska została ambasadorką linii zapachów Eve, produkowanych przez Avon.
więcej
|
Błażej Piotrowski odpowiada za digtal marketing w Netto
Błażej Piotrowski dołączył do działu marketingu sieci detalicznej Netto, obejmując stanowisko digital&media managera.
więcej
|
Kaufland kolejną siecią sklepów czynnych w niehandlowe niedziele
Od 5 września br. wybrane sklepy sieci Kaufland Polska będą czynnie w niehandlowe niedziele. Detalista wykorzysta do tego fakt, że funkcjonują one jako placówki pocztowe.
więcej
|
K2 Holding znów będzie skupował swoje akcje, wyda maks. 11,6 mln zł
Zarząd K2 Holding zdecydował o rozpoczęciu drugiego programu skupu akcji własnych spółki w celu ich umorzenia - podała spółka w komunikacie. Łącznie może nabyć 463 531 akcji własnych, po cenie maksymalnej wynoszącej 25 zł za sztukę.
więcej
|
Kampania Lubelli Danie na ciepło reklamowana hasłem "Posłuchaj mamy" (wideo)
Grupa Maspex rozpoczęła kampanię reklamową marki Lubella Danie na ciepło autorstwa agencji Brainbox i Starcom (Publicis Groupe).
więcej
|
Ruszyła ,,Loteria mlekiem płynąca" OSM Piątnica
Firma mleczarska OSM Piątnica rusza z "Loterią mlekiem płynącą". Wspiera ją kampania przygotowana przez agencje Plej, Five Media, i Starcom.
więcej
|
Pół miliona złotych w loterii Cinkciarz
Użytkownicy Cinkciarz.pl, wykonując transakcje walutowe, mogą co miesiąc wygrywać nagrody pieniężne. Łączna pula wszystkich 190 nagród to 500 000 zł. Loteria fin-techu trwa od 1 września 2021 r. przez rok. Działania marketingowe obejmują landing page, banery, aktywności w internecie i social media oraz specjalne spoty promocyjne.
więcej
|
Anita Włodarczyk i Marek Kamiński promują ideę sprawiedliwego handlu
Fundacja Fairtrade Polska rusza z ogólnopolską kampanią wizerunkową „Wybieram Fairtrade". Jej celem jest spopularyzowanie idei Sprawiedliwego Handlu i zachęcenie konsumentów do wybierania produktów ze znakiem Fairtrade. Twarzami kampanii została mistrzyni olimpijska Anita Włodarczyk i podróżnik Marek Kamiński.
więcej
|
Miele rusza z globalną kampanią wizerunkową. "Jakość, która wyprzedza swój czas"
Pod hasłem „Jakość, która wyprzedza swój czas” ruszyła nowa globalna kampania wizerunkowa producenta AGD, firmy Miele, która obejmuje również Polskę. Jej główne przesłanie skierowane jest do konsumenta o świadomym i proekologicznym podejściu do zakupów.
więcej
|
Adam Małysz w nowej kampanii Banku Pocztowego promuje "Kredyt na raz"
Bank Pocztowy startuje z kampanią marketingową „Kredyt na raz”. W ramach oferty klienci mogą w trakcie jednej wizyty w placówce Banku, bądź Poczty Polskiej, uzyskać bez prowizji do 4 500 złotych i przeznaczyć je na dowolny cel. Nową ofertę promuje ambasador Banku Pocztowego - Adam Małysz.
więcej
|
Sprandi z kampanią w klimacie lat 90. z Taylor Hill
W swojej kampanii "Always Right" marka butów Sprandi postanowiła zreinterpretować legendarny spot z supermodelką Cindy Crawford, zapraszając do niego Taylor Hill oraz Matthew Noszkę.
więcej
|
Natasza Urbańska reklamuje najnowszą rodzinę smartfonów edge 20 Motoroli
Motorola zaprezentowała najnowszą rodzinę smartfonów edge 20 i nawiązała z tej okazji współpracę z aktorką i piosenkarką Nataszą Urbańską.
więcej
|
Bionorica Polska członkiem Rady Reklamy
Do grona członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy dołączyła firma Bionorica Polska, producent leków roślinnych, m.in. preparatu Sinupret na zatoki.
więcej
|
RL Media przygotowało kampanię "Back To School" dla Drugiego Śniadania Dawtony
Dawtona startuje z wrześniową kampanią marki musów Drugie Śniadanie. Promocja obejmuje emisję spotów w telewizji oraz działania w online. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa RL Media, którą w projekcie wspiera agencja martech & e-commerce SalesTube. Obie agencje należą do Group One.
więcej
|
Katarzyna Kalinowska senior event managerem w El Padre
Katarzyna Kalinowska awansowała na stanowisko senior event managera w El Padre.
więcej
|
Nie ma Cię na pierwszej stronie Google'a? Nie istniejesz Wartość reklam w polskim internecie w ciągu ostatniego roku poszła w górę o 142,7 mln zł (17,5 proc.). Jedną z przyczyn wzmożonego ruchu w sieci była z pewnością pandemia, jednak e-reklama rośnie w siłę od kilku lat i nie przewiduje się, by ten trend się odmienił. W marketingu internetowym coraz lepiej radzą sobie polskie agencje, zdobywając tytuły mistrzów świata i Europy w pozycjonowaniu stron www materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wyborcza.pl uruchamia serwisy lokalne w Kaliszu i Elblągu
Jesienią ruszą serwisy lokalne Wyborcza.pl (Agora) z informacjami o Kaliszu i Elblągu oraz ich okolicach - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Będą to już 32. i 33. serwisy lokalne tytułu.
więcej
|
Przemysław Szymańczyk redaktorem naczelnym ,,Głosu Dziennika Pomorza"
Przemysław Szymańczyk od września jest redaktorem naczelnym „Głosu Dziennika Pomorza” (Polska Press Grupa). Dotychczasowy szef dziennika - Marcin Stefanowski - pozostaje w redakcji jako wicenaczelny „Głosu Koszalińskiego”.
więcej
|
Julie Pace nową redaktor naczelną agencji Associated Press
Julie Pace, długoletnia dziennikarka z biura agencji Associated Press w Waszyngtonie, która m.in. relacjonowała wydarzenia związane ze szturmem zwolenników Donalda Trumpa na Kapitol, została mianowana na stanowisko redaktor naczelnej i wiceprezes agencji Associated Press (AP) - podała agencja w środę.
więcej
|
Michał Kaczmarski dyrektorem e-commerce w spółce Infor PL SA
Od września do zespołu Infor PL dołączył Michał Kaczmarski. Na stanowisku dyrektora e-commerce będzie odpowiedzialny za kanał sprzedaży online. Do niedawna pracował w Agorze, gdzie odpowiadał za subskrypcje Wyborcza.pl.
więcej
|
Dariusz Rosiak felietonistą miesięcznika ,,Znak"
Dziennikarz radiowy Dariusz Rosiak dołączył do grona felietonistów miesięcznika „Znak” (SIW Znak). Jego teksty poświęcone wartościowym książkom z przeszłości publikowane będą w rubryce „Książki zapomniane”.
więcej
|
Współdyrektorzy generalni w RTL po przejęciu wydawnictwa G+J
Niemiecki koncern telewizyjny RTL po przejęciu wydawnictwa Gruner + Jahr ogłosił zmiany w zarządzie. Dwóch dyrektorów awansowało na stanowiska współdyrektorów generalnych.
więcej
|
29 lat temu zaginął dziennikarz Jarosław Ziętara. "Zginął dlatego, że był dziennikarzem"
"Zginął dlatego, że był dziennikarzem" – głosi napis na tablicy upamiętniającej poznańskiego dziennikarza Jarosława Ziętarę. Dziennikarz śledczy "Gazety Poznańskiej" po raz ostatni widziany był 1 września 1992 roku. Według prokuratury został zamordowany, jego ciała nigdy nie odnaleziono.
więcej
|
Magazyn ,,Kontynenty" w ofercie Mediaklubu
Magazyn „Kontynenty” (Kontynenty) jest dostępny w ofercie platformy Mediaklub.pl (Ringier Axel Springer Polska).
więcej
|
|
|