Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 8 Października 2021
 
 
 
Skoki narciarskie w TVN: prztyczek dla TVP, szansa na poszerzenie widowni, ryzyko reklamowe
 
Prawie wszystkie zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich będą pokazywane w głównym TVN, po ponad dwóch dekadach znikną z Telewizji Polskiej. Publiczny nadawca jest oburzony, wiąże sprawę z polityką, czym potwierdza, jak duża to dla niego strata. Natomiast dla TVN to szansa na zdobycie nowej widowni i ryzyko, bo dotąd właściwie nie miał sportu w ramówce - komentują dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z branży telewizji i marketingu sportowego. więcej
 
 
Rząd kupi Polakom odbiorniki DAB+? ,,To de facto dotacja dla Polskiego Radia"
 
Przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański chce, żeby rząd kupił Polakom płacącym abonament tunery DAB+, aby przyspieszyć cyfryzację radia. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl do pomysłu odniósł się Juliusz Braun, także zasiadający w Radzie Mediów Narodowych. więcej
 
 
Protest dziennikarzy białostockich tytułów Polska Press
 
Pracownicy „Kuriera Porannego” i „Gazety Współczesnej” (Polska Press) protestują przeciwko objęciu funkcji zastępczyni redaktora naczelnego przez Agnieszkę Siewiereniuk-Maciorowską. Podpisali list w tej sprawie skierowany do kierownictwa spółki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. „Jest znana z posługiwania się językiem nienawiści w przestrzeni publicznej” i „nie zachowuje podstawowych zasad etyki dziennikarskiej - bezstronności, rzetelności i obiektywizmu” - komentują. „Do zarządu Polska Press Grupy nie wpłynął żaden list” - odpowiada biuro prasowe spółki. więcej
 
 
Rafał Ziemkiewicz: w Londynie zostałem opluty w zastępstwie wszystkich Polaków, będę walczył
 
- Od Brytyjczyków będę domagał się przeprosin w maksymalnej formie i przestrzeni. Padłem ofiarą jakiegoś sądu kapturowego. Nie ma żadnego mojego zdania, żadnej mojej wypowiedzi, w której zaprzeczałbym Holokaustowi - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Rafał Ziemkiewicz. Dodaje też, że będzie dochodził swoich praw przed brytyjskim wymiarem sprawiedliwości - o ile otrzyma pomoc od środowisk Polonijnych. więcej
 
 
Trójka z 30 proc. spadkiem wpływów z reklam, Jedynka z dużym wzrostem. "Marketerzy przenoszą budżety"
 
Po ośmiu miesiącach br. radio zwiększa przychody z reklam w skali roku o blisko 8 proc., wyniki publicznych stacji: Trójki i Jedynki mocno zaskakują. Trójka zmniejsza wpływy z reklam o ponad 30 proc., a Jedynka zwiększa je o ponad 80 proc. Dla ekspertów z domów mediowych nie jest to zaskoczeniem, bo jak tłumaczą - wyniki sprzedażowe z reklam odzwierciedlają rynkową pozycję stacji pod względem słuchalności. Ta w przypadku Trójki jest najniższa w historii, przez co zyskuje Jedynka, charakteryzująca się niezwykle wiernymi słuchaczami. I to do Jedynki przechodzi część reklamodawców Programu III. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
2,27 mln gospodarstw domowych może stracić dostęp do telewizji. ,,W kwietniu może dojść do małej katastrofy" więcej
 
TVN24 na czele oglądalności, duży spadek Polsat News we wrześniu. Udany debiut Wydarzenia24 więcej
 
TVP i Polsat zapłaciły więcej podatku dochodowego niż TVN, a spółki Amazona niż Google i Facebook. Na czele Play i Allegro więcej
 
Awaria Facebooka przypomniała markom, że nie warto opierać komunikacji tylko na jego platformach więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Montażysta telewizyjny TVN GRUPA DISCOVERY
Design Manager Kino Polska TV SA
Dziennikarz Motoryzacyjny AutoSwiat.pl Ringier Axel Springer
Account Manager Kino Polska TV SA
Starszy Specjalista ds. IT Telewizja Puls
Redaktor serwisu Plejada.pl Ringier Axel Springer
Handlowiec Jet Line
Specjalista / Specjalistka ds. Komunikacji Papaya Films
Trener / Trenerka Zespołu Produkcji Papaya Films
REDAKTOR Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Skoki narciarskie w TVN: prztyczek dla TVP, szansa na poszerzenie widowni, ryzyko reklamowe

Prawie wszystkie zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich będą pokazywane w głównym TVN, po ponad dwóch dekadach znikną z Telewizji Polskiej. Publiczny nadawca jest oburzony, wiąże sprawę z polityką, czym potwierdza, jak duża to dla niego strata. Natomiast dla TVN to szansa na zdobycie nowej widowni i ryzyko, bo dotąd właściwie nie miał sportu w ramówce - komentują dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z branży telewizji i marketingu sportowego. więcej

Debata ,,Strefa zamknięta" zamiast ,,Sprawdzam" w piątek, w przyszłym tygodniu decyzja dotycząca Skórzyńskiego

TVN24 w najbliższy piątek już po raz trzeci z rzędu nie pokaże kolejnego wydania programu „Sprawdzam” - autorskiego programu Krzysztofa Skórzyńskiego, który pozostaje zawieszony w pracy. Tym razem lukę w paśmie wypełni debata „Strefa zamknięta” o stanie wyjątkowym na białoruskiej granicy, którą poprowadzi Piotr Marciniak. Najprawdopodobniej w przyszłym tygodniu mają się zakończyć działania wyjaśniające sprawę Skórzyńskiego - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Kanał TVP World ma ruszyć 1 stycznia

TVP od 1 stycznia 2022 roku chce uruchomić anglojęzyczny TVP World. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl TVP planuje, żeby od stycznia stacja była dostępna z satelity Astra 19,2E dla mieszkańców Europy Zachodniej i z platformy Dish Network dla obywateli Stanów Zjednoczonych. więcej

Nielsen wprowadza pakiet mierzący platformy streamingowe

Firma Nielsen specjalizująca się w badaniu oglądalności kanałów telewizyjnych wprowadza w Stanach Zjednoczonych jeden pakiet mierzący treści oferowane na platformach streamingowych. Narzędzie to nosi nazwę Nielsen Streaming Solutions. więcej

Nadawca TV Trwam i Wyższa Szkoła Kultury Społecznej i Medialnej z 2,3 mln zł dotacji od MSZ

W latach 2016-2021 związana z o. Tadeuszem Rydzykiem Wyższa Szkoła Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu uzyskała od Ministerstwa Spraw Zagranicznych 1,62 mln zł dotacji, a Fundacja Lux Veritatis nadająca Telewizję Trwam - 718 tys. zł. więcej

Nagany dla niezaszczepionych w TV Republika. Sakiewicz pisze o ,,inspiracji z Moskwy"

Prezes i zarazem redaktor naczelny TV Republika Tomasz Sakiewicz wysłał e-mail do pracowników tej stacji, w którym wzywa ich do noszenia maseczek, jeśli wcześniej nie zaszczepili się przeciwko koronawirusowi. Szef kanału pisze także m.in. o „inspiracjach z Moskwy”. więcej

TVN24 w niedzielę pokaże debatę ,,Psychiatria dzieci i młodzieży w kryzysie"

Stacja TVN24 w najbliższą niedziele o godz. 20.00 wyemituje debatę „Psychiatria dzieci i młodzieży w kryzysie”. Audycję poprowadzi Marcin Zaborski - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Dawid Król: z TVP Sport do Viaplay

Dziennikarz piłkarski Dawid Król na stałe dołączył do redakcji platformy streamingowej Viaplay. Poprzednio przez cztery lata pracował w TVP Sport. więcej

Gigantyczne odszkodowanie za piractwo. Jest wyrok ws Universe IPTV

Sąd Federalny w Teksasie wydał wyrok przeciwko Universe IPTV i jego właścicielom, którzy nielegalnie przesyłali treści użytkownikom w Stanach Zjednoczonych i naruszali prawa autorskie. Sąd zdecydował o konieczności wypłacenia maksymalnego odszkodowania w wysokości 7 mln dolarów. więcej

Ekstraklasa szykuje się do przetargu na transmisje. Sprzedaż w pakiecie z Fortuna I Ligą?

Spółka zarządzająca piłkarską PKO BP Ekstraklasą przygotowuje się do przetargu dotyczącego krajowych praw mediowych do rozgrywek od sezonu 2023/24. Nie wyklucza, że zaoferuje też relacje z meczów Fortuna I Ligi i wybranych spotkań piłkarskiej Ekstraligi kobiet. więcej

Platforma Sky rozpoczyna sprzedaż telewizorów do streamingu

Brytyjska platforma cyfrowa Sky wprowadza do oferty urządzenia Sky Glass. To telewizory przystosowane do odbioru usług streamingowych. Operator podkreśla, że sprzęt nie wymaga anteny satelitarnej, dekodera, ani plątaniny kabli. więcej

TVP o utracie transmisji ze skoków narciarskich: Discovery złamało dane słowo, to próba wpisania sportu w spór polityczny

Telewizja Polska twierdzi, że Discovery zdecydowało się nie udzielać jej sublicencji do transmisji większości turniejów Pucharu Świata w skokach narciarskich mimo wielomiesięcznych negocjacji. - Trudno nie wiązać tej decyzji z próbą wpisania sportu w spór polityczny wokół stacji TVN i używania skoków narciarskich jako swoistego zakładnika w tym sporze - komentuje publiczny nadawca. więcej

Premiery filmów Studia Munka od 8 października w TVN Fabuła

Od 8 października, w kolejne piątki, TVN Fabuła pokazywać będzie wyprodukowane przez Studio Munka SFP krótkometrażowe filmy. Widzowie będą mogli zobaczyć produkcje, zrealizowane przez młodych twórców, w ramach programu „30 minut”. więcej

Skoki narciarskie znikają z TVP, transmisje w głównym TVN

Discovery przedłużyło do końca sezonu 2025/26 umowę dotyczącą transmisji m.in. z Pucharu Świata w skokach i innych dyscyplinach narciarskich. Nadawca nie udzielił sublicencji Telewizji Polskiej, prawie wszystkie turnieje skoków narciarskich będzie pokazywać w głównym TVN. więcej

10 przewag konferencji online

Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne.  Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody!  Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 8 mln odsłon.
Ponad 190 tys. obserwujących w social media.
Ponad 52 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Rząd kupi Polakom odbiorniki DAB+? ,,To de facto dotacja dla Polskiego Radia"

Przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański chce, żeby rząd kupił Polakom płacącym abonament tunery DAB+, aby przyspieszyć cyfryzację radia. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl do pomysłu odniósł się Juliusz Braun, także zasiadający w Radzie Mediów Narodowych. więcej

 
Trójka z 30 proc. spadkiem wpływów z reklam, Jedynka z dużym wzrostem. "Marketerzy przenoszą budżety"

Po ośmiu miesiącach br. radio zwiększa przychody z reklam w skali roku o blisko 8 proc., wyniki publicznych stacji: Trójki i Jedynki mocno zaskakują. Trójka zmniejsza wpływy z reklam o ponad 30 proc., a Jedynka zwiększa je o ponad 80 proc. Dla ekspertów z domów mediowych nie jest to zaskoczeniem, bo jak tłumaczą - wyniki sprzedażowe z reklam odzwierciedlają rynkową pozycję stacji pod względem słuchalności. Ta w przypadku Trójki jest najniższa w historii, przez co zyskuje Jedynka, charakteryzująca się niezwykle wiernymi słuchaczami. I to do Jedynki przechodzi część reklamodawców Programu III. więcej

 
Tomasz Zimoch wygrał prawomocnie drugi proces z Polskim Radiem

Były dziennikarz radiowy, dziś parlamentarzysta, Tomasz Zimoch, wygrał prawomocnie proces, który w 2016 roku wytoczył Polskiemu Radiu. Sąd orzekł, że rozwiązanie umowy przed pięciu laty nastąpiło z winy ówczesnego prawodawcy Zimocha i przyznał mu odszkodowanie w wysokości 30 tys. zł. - To cieszy, ale martwi, ze rację przyznano mi tak późno - komentuje były dziennikarz. więcej

 
RMF FM zdecydowanym liderem w Olsztynie, VOX FM wyprzedziło Radio ZET

Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w okresie od marca do sierpnia br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: VOX FM i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Trójka z 30 proc. spadkiem wpływów z reklam, Jedynka z dużym wzrostem. "Marketerzy przenoszą budżety"

Po ośmiu miesiącach br. radio zwiększa przychody z reklam w skali roku o blisko 8 proc., wyniki publicznych stacji: Trójki i Jedynki mocno zaskakują. Trójka zmniejsza wpływy z reklam o ponad 30 proc., a Jedynka zwiększa je o ponad 80 proc. Dla ekspertów z domów mediowych nie jest to zaskoczeniem, bo jak tłumaczą - wyniki sprzedażowe z reklam odzwierciedlają rynkową pozycję stacji pod względem słuchalności. Ta w przypadku Trójki jest najniższa w historii, przez co zyskuje Jedynka, charakteryzująca się niezwykle wiernymi słuchaczami. I to do Jedynki przechodzi część reklamodawców Programu III. więcej

UM zajmie się obsługą mediową Pyszne.pl

Agencja mediowa UM, należąca do grupy Mediabrands, wygrała przetarg na planowanie i zakup mediów firmy Just Eat Takeaway.com. W jego efekcie polski oddział agencji UM rozpoczyna współpracę z Pyszne.pl więcej

Sprzedaż aut osobowych w Polsce wzrosła o 17,7 proc. Liderem Toyota, najpopularniejszy model to Corolla

W okresie od stycznia do września br. w Polsce zarejestrowano 347 306 samochodów osobowych. To 17,68 proc. więcej w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego (+52 186 szt.) - podaje IBRM Samar powołując się na dane Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców. Najchętniej wybieraną przez klientów marką była Toyota, a modelem - Corolla. więcej

Wojciech Grohn zastąpi Piotra Rogowskiego w zarządzie Lidla. Polscy menadżerowie mają budować międzynarodową siłę dyskontera

Od października br. nowym członkiem zarządu ds. zakupów w Lidl Polska będzie Wojciech Grohn, związany z firmą od 18 lat. Zastąpi tym samym Piotra Rogowskiego, który obejmie stanowisko w międzynarodowych strukturach Lidla. więcej

Isobar Polska wygrała przetarg na obsługę Tefal

Agencja Isobar Polska (dentsu Polska) wygrała przetarg firmy Groupe Seb na obsługę marki Tefal. więcej

Tiktokerki Kinga Sawczuk i Antonina Flak reklamują odzież Cropp (wideo)

Pod hasłem „Magic. We have it” ruszyła kampania reklamowa odzieży Cropp (produkowanej przez LPP). Bohaterami reklam są influencerki Kinga Sawczuk (@kompleksiaraxx) i Antonina Flak (@samosiaa_yt), znane głównie z TikToka. więcej

Tina Turner sprzedała prawa do swoich piosenek. W ten sposób zarobiła 50 mln dolarów

Tina Turner, amerykańska wokalistka, która w tym roku skończy 82 lata, sprzedała prawa do swoich utworów wytwórni muzycznej BMG. Oficjalnie nie podano, ile pieniędzy dostanie piosenkarka w ramach podpisanej umowy. Branżowe media szacują jednak kwotę transakcji na 50 mln dolarów. więcej

,,Zakręć butelką" w promocji piw Carlsberg w Żabce (wideo)

W sklepach Żabka trwa akcja promująca piwa Carlsberg Polska oparta na aplikacji mobilne Żappka. Jest realizowana pod hasłem „Zakręć butelką”. więcej

H&M w nowej kampanii dziękuje młodym za to, że są sobą

H&M w nowej kampanii reklamowej "Dziękujemy, że jesteście sobą” oddaje głos młodemu pokoleniu, celebruje ich wrażliwość i wartości. więcej

Inea w nowej kampanii przekonuje ,,Ty jesteś szefem"

Inea prezentuje kolejną odsłonę kampanii „Ty jesteś szefem”, skierowanej do klientów biznesowych oraz instytucjonalnych. więcej

Kathryn Spaeth global chief transformation officerem w Wavemaker

Agencja Wavemaker (GroupM/WPP) wyznaczyła byłą dyrektor generalną Accenture, Kathryn Spaeth, na nowego dyrektora ds. transformacji globalnej. Managerka dołącza do globalnego zespołu kierowanego przez dyrektora generalnego Toby'ego Jennera. więcej

Graal w jesiennej kampanii zachęca do jedzenia ryb

Rusza jesienna kampania Graala - producenta przetworów rybnych w puszkach. Tym razem kampania telewizyjna będzie mocno wspierana w kanale digitalowym, trademarketingowym oraz w promocji sprzedażowej z nagrodami. Kampania potrwa do 28 listopada. więcej

Ruszyła kampania rebrandingowa innogy Polska

Pod hasłem "PoznajMY się!" ruszył pierwszy etap kampanii informującej o zmianie marki innogy Polska w E.ON Polska. Strategię i kreację rebrandingu przygotowała agencja 180heartbeats + Jung v Matt.   więcej

TikTok to efektywna platforma mediowa. Przekonała się o tym marka CCC

TikTok posiada niezwykle unikalną społeczność, która w dużej części nie korzysta z innych platform. To pozwala markom dotrzeć do nowej grupy odbiorców i tym samym zwiększyć swoją sprzedaż. Kluczowe jest odpowiednie podejście do komunikacji - oparte na działaniach organicznych połączonych ze wsparciem płatnym. Jak prowadzenie konta biznesowego wygląda z perspektywy marki CCC? O pierwszych krokach na platformie i bieżącej komunikacji z jej użytkownikami opowiada Michał Bednarek, Global Content & Influencer Marketing Team Leader w CCC. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Protest dziennikarzy białostockich tytułów Polska Press

Pracownicy „Kuriera Porannego” i „Gazety Współczesnej” (Polska Press) protestują przeciwko objęciu funkcji zastępczyni redaktora naczelnego przez Agnieszkę Siewiereniuk-Maciorowską. Podpisali list w tej sprawie skierowany do kierownictwa spółki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. „Jest znana z posługiwania się językiem nienawiści w przestrzeni publicznej” i „nie zachowuje podstawowych zasad etyki dziennikarskiej - bezstronności, rzetelności i obiektywizmu” - komentują. „Do zarządu Polska Press Grupy nie wpłynął żaden list” - odpowiada biuro prasowe spółki. więcej

Rafał Ziemkiewicz: w Londynie zostałem opluty w zastępstwie wszystkich Polaków, będę walczył

- Od Brytyjczyków będę domagał się przeprosin w maksymalnej formie i przestrzeni. Padłem ofiarą jakiegoś sądu kapturowego. Nie ma żadnego mojego zdania, żadnej mojej wypowiedzi, w której zaprzeczałbym Holokaustowi - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Rafał Ziemkiewicz. Dodaje też, że będzie dochodził swoich praw przed brytyjskim wymiarem sprawiedliwości - o ile otrzyma pomoc od środowisk Polonijnych. więcej

Na okładce "Playboya" po raz pierwszy homoseksualny mężczyzna

Gwiazdą okładki październikowego wydania “Playboya” jest 23-letni Bretman Rock - influencer znany z YouTube'a. To pierwszy homoseksualny mężczyzna na okładce tego pisma. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Po zeznaniach Frances Haugen Facebook opóźnia wprowadzanie nowych produktów

Wtorkowe wystąpienie byłej menedżerki Facebooka w amerykańskim Senacie spowodowało, że firma Marka Zuckerberga zmienia plany na najbliższe tygodnie. Facebook wstrzymał prace nad nowymi produktami, by ratować dobre imię firmy. - Zuckerberg wraz z całą Doliną Krzemową to banda cyników nastawionych na zysk, a nie na etykę - komentuje Wojciech Kardyś, ekspert ds. komunikacji i digital marketingu. więcej

Nielsen wprowadza pakiet mierzący platformy streamingowe

Firma Nielsen specjalizująca się w badaniu oglądalności kanałów telewizyjnych wprowadza w Stanach Zjednoczonych jeden pakiet mierzący treści oferowane na platformach streamingowych. Narzędzie to nosi nazwę Nielsen Streaming Solutions. więcej

Kolejne odejście z Business Insidera: Marta Bellon przechodzi do Wirtualnej Polski

Dziennikarka Marta Bellon po pięciu latach odchodzi z Business Insider Polska i dołączy do Wirtualnej Polski - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl. To kolejne już odejście z redakcji: we wrześniu odszedł Michał Wąsowski, a przed nim kilku innych dziennikarzy, w tym zastępca redaktora naczelnego. więcej

Spółka Snap reaguje na doniesienia o handlu fentanylem na Snapchacie

Właściciele aplikacji Snapchat ogłosili szereg działań, które podejmują, aby przeciwdziałać handlowi narkotykami na swojej platformie. Spółka chce także edukować użytkowników na temat niebezpieczeństw związanych z fentanylem i innymi narkotykami. więcej

Escola tworzy spółkę Escola LMS do zarządzania myVOD

Twórca aplikacji mobilnych i webowych Escola powołała nową spółkę Escola LMS, która będzie rozwijać LMS ( Learning Management System) stworzony w koncepcji headless. Drugim segmentem działalności Escola LMS będzie rozwój narzędzia myVOD, które bez wiedzy technicznej pozwala zbudować własny serwis do sprzedaży kursów i szkoleń online. więcej

Grupa Żabka tworzy start-up Lite e-Commerce, chce wejść na rynek q-commerce

W strukturze Grupy Żabka powstał start-up Lite e-Commerce. Będzie on odpowiadać za tworzenie rozwiązań na rynku ekspresowych zakupów. więcej

Niemcy kontra Facebook. Minister: czas nałożyć lejce i mocno je zacisnąć

Federalna minister sprawiedliwości Christine Lambrecht chce zaostrzyć restrykcje wobec Facebooka po doniesieniach na temat jego praktyk biznesowych. "Ostatnie rewelacje dotyczące Facebooka dowodzą, jak pilnie potrzebujemy silnej i skutecznej regulacji sieci społecznościowych w Europie" - mówi. więcej

10 przewag konferencji online

Konferencje online rozgościły się w przestrzeni eventowej na dobre. Podczas lockdownu były praktycznie jedyną alternatywą dla wydarzeń tradycyjnych, ale bardzo szybko okazało się, że zostaną z nami na dłużej, bo pod wieloma względami są bardziej efektywne.  Czy konferencje online są z marketingowego punktu widzenia “lepsze” niż stacjonarne? Mocna teza, ale... są na to dowody!  Zapraszamy do lektury artykułu. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Nielsen wprowadza pakiet mierzący platformy streamingowe

Firma Nielsen specjalizująca się w badaniu oglądalności kanałów telewizyjnych wprowadza w Stanach Zjednoczonych jeden pakiet mierzący treści oferowane na platformach streamingowych. Narzędzie to nosi nazwę Nielsen Streaming Solutions. więcej

W Warszawie powstaje Centrum Badań nad Sztuczną Inteligencją

W Warszawie powstanie Centrum Badań nad Sztuczną Inteligencją - zapowiedział w czwartek dyrektor Ośrodka Przetwarzania Informacji – Państwowego Instytutu Badawczego Jarosław Protasiewicz, podczas uroczystości 30-lecia OPI-BIP. Wyraził nadzieję, że zostanie otwarte w 2023 r. więcej

Większość Polaków popiera wprowadzenie stanu wyjątkowego na granicy

Blisko połowa Polaków popiera decyzję o wprowadzeniu stanu wyjątkowego na granicy z Białorusią (46 proc.) - wynika z sondażu Research Partner. Prawie 60 proc. jest przeciwnych przyjmowaniu ludzi ze wschodniej granicy. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
111 projektów nominowanych do Złotych Spinaczy. Najwięcej nominacji dla 24/7Communiaction, Grupy Komunikacja Plus i H+K Strategies

W tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze jury przyznało 111 nominacji. Najwięcej zdobyły agencje 24/7Communiaction (8 nominacji), Grupa Komunikacja Plus oraz Hill+Knowlton Strategies Poland (po 7 nominacji). więcej

Clue PR regionalnym hubem komunikacyjnym w NFON

Agencja Clue PR wygrała przetarg na hub komunikacyjny dla NFON AG, europejskiego dostawcy głosowej komunikacji biznesowej w chmurze. więcej

Iwona Zaczek PR managerką Katarzyny Pakosińskiej

Iwona Zaczek objęła stanowisko PR managerki Katarzyny Pakosińskiej - aktorki, satyryczki i osobowości medialnej. więcej

Panek klientem 38 Content Communication

Do grona klientów 38 Content Communication dołączyła firma carsharingowa Panek. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
W Warszawie powstaje Centrum Badań nad Sztuczną Inteligencją
Eksperci ostrzegają przed nowym złośliwym oprogramowaniem. Może przejąć kontrolę nad telefonem
Nestlé stworzyło roślinny zamiennik jaj
Platforma Sky rozpoczyna sprzedaż telewizorów do streamingu
Escola tworzy spółkę Escola LMS do zarządzania myVOD
Polska i Cypr mają wspólnie działać w sektorze cyberbezpieczeństwa
Ważna zmiana w App Store. Apple wymusi na producentach aplikacji możliwość usunięcia konta
Stawiają nowe fotoradary na polskich drogach. Tam, gdzie już są, kierowcy zwalniają
Windows 11 przyczyną problemów z wydajnością niektórych procesorów
Marka SteelSeries została wykupiona przez GN Store Nord
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj