|
|
|
|
|
|
|
Holenderska koncesja TVN7 nie rozwiązuje problemu nadawania naziemnego
Po 25 lutego br. TVN7 może być ponownie dostępny tylko w sieciach kablowych i na platformach cyfrowych. TVN Grupa Discovery rozesłała komunikat, w którym potwierdza uzyskanie holenderskiej licencji. Informuje też o możliwych skutkach nieprzedłużenia polskiej koncesji.
więcej
|
,,Fakty" liderem programów informacyjnych w styczniu
Pozycję nowego lidera wśród programów informacyjnych w styczniu br. zajęły „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS, które wyprzedziły „Teleexpress” TVP1 i TVP Info. Wszystkie serwisy odnotowały spadki oglądalności - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Przez Atlantyk" wiosną w TVN. ,,Istotą wyprawy stworzenie drużyny i współpraca"
Wiosną 2022 roku TVN pokaże pierwszą edycję przygodowego programu „Przez Atlantyk”. Uczestnikami będą: Renata Kaczoruk, Maja Hirsch, Natalia Przybysz, Antoni Królikowski, Piotr Liroy-Marzec i Zygmunt Miłoszewski, a w roli kapitana wystąpi Roman Paszke. - „Przez Atlantyk” jest programem zbudowanym na pomyśle, który w przeciwieństwie do innych reality show tego typu nie zakłada rywalizacji między uczestnikami - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Marta Więch, producent „Przez Atlantyk”.
więcej
|
Bez okolicznościowych kanałów Eurosport w Canal+
W piątek ruszą okolicznościowe kanały Eurosport 3-5 oraz Eurosport 4K. Będą dostępne do końca Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pekinie. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl negocjacje w sprawie dołączenia ich do platformy Canal+ skończyły się niepowodzeniem.
więcej
|
Złotkowska i Małysz wśród ekspertów TVP na Igrzyska Olimpijskie w Pekinie
Adam Małysz i Luiza Złotkowska znaleźli się w gronie ekspertów Telewizji Polskiej na startujące w piątek Igrzyska Olimpijskie w Pekinie. Ceremonię otwarcia relacjonować będą Przemysław Babiarz i Piotr Sobczyński, zaś studio olimpijskie w Warszawie w czasie całej olimpiady poprowadzą m.in. Sylwia Dekiert i Maciej Kurzajewski. TVP podała też, kto skomentuje poszczególne dyscypliny.
więcej
|
Nowe pasmo w TV Republika i zmiany w programie ,,Dzisiaj"
Z początkiem lutego na antenie Telewizji Republika zadebiutowało pasmo „Dzień z Republiką”. Jest nadawane od poniedziałku do piątku od godz. 12 do 15. Zastąpiło emitowane w tym czasie powtórki programów i telezakupy. Do zmian doszło też w sztandarowym programie informacyjnym stacji - „Dzisiaj”.
więcej
|
Szef CNN odchodzi, bo nie ujawnił prywatnej relacji z szefową marketingu
Jeff Zucker zrezygnował z funkcji prezesa CNN i szefa pionu informacji i sportu w WarnerMedia, ponieważ okazało się, że wbrew zasadom obowiązującym w firmie nie ujawnił prywatnej relacji łączącej go z Allison Gollust, wiceprezes i szefową marketingu CNN.
więcej
|
,,The Voice Kids 5" od 26 lutego w TVP2. Skład jury i gospodarzy bez zmian
Od 26 lutego w sobotnie wieczory telewizyjna Dwójka emitować będzie piątą edycję talent-show „The Voice Kids” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Bez zmian jurorami w programie będą Dawid Kwiatkowski, Tomson i Baron z zespołu Afromental oraz Cleo, a show poprowadzą Tomasz Kammel i Ida Nowakowska.
więcej
|
Serwis streamingowy SkyShowtime w Polsce ruszy w tym roku
Comcast Corporation i ViacomCBS Inc. ogłosiły uzyskanie pełnej zgody organów regulacyjnych na uruchomienie nowego serwisu streamingowego SkyShowtime. Start platformy planowany jest w tym roku w ponad 20 europejskich krajach, m.in. w Polsce.
więcej
|
,,Ninja Warrior Polska 5" od 1 marca w Polsacie, Karolina Gilon gospodynią (wideo)
Od 1 marca Telewizja Polsat rozpocznie emisję piątego sezonu show „Ninja Warrior Polska”, cykl będzie można oglądać we wtorkowym prime-time. Program został już nagrany, ponownie poprowadzi go Karolina Gilon.
więcej
|
Polsat z prawami do transmisji zimowych igrzysk paraolimpijskich w Pekinie i Paryżu
Telewizja Polsat kupiła wyłączne prawa do transmisji z zimowych igrzysk paraolimpijskich w Pekinie (2022 r.) oraz letnich igrzysk paraolimpijskich Paryżu (2024 r.). Dla każdej edycji igrzysk nadawca przewiduje od 250 do 300 godzin transmisji.
więcej
|
Televisa i Univision uruchomią hiszpańskojęzyczną platformę streamingową
Meksykańska spółka medialna Grupo Televisa i amerykańska Univision Communications sfinalizowały fuzję i ogłosiły powstanie firmy TelevisaUnivision, która w najbliższych miesiącach uruchomi hiszpańskojęzyczną platformę streamingową.
więcej
|
Serial o sportowej emeryturze Caroline Wozniacki i Davida Lee w marcu na Viaplay
"Wozniacki i Lee" to historia o tym, jak zmieniło się życie pary gwiazd światowego tenisa i koszykówki na sportowej emeryturze, gdy na świecie pojawiła się ich córka. 6-odcinkowy serial dokumentalny będzie miał swoją premierę 21 marca na platformie streamingowej Viaplay.
więcej
|
TVP wyda 215 tys. zł na zabudowę wozu transmisyjnego
Telewizja Polska uznała za najkorzystniejszą ofertę spółki BCC Polska dotyczącą wykonania zabudowy wozu transmisyjnego dla oddziału TVP w Rzeszowie. Nadawca zapłaci za to 214,6 tys. zł.
więcej
|
DAZN blisko przejęcia BT Sport
Platforma streamingowa DAZN jest coraz bliżej przejęcia telewizji BT Sport wraz z prawami do pokazywania meczów piłkarskiej Premier League. W grze pozostaje jeszcze koncern Discovery.
więcej
|
Whoopi Goldberg przeprasza za słowa wypaczające Holokaust. Aktorka zawieszona przez ABC News
Aktorka Whoopi Goldberg zszokowała amerykańską opinię publiczną słowami, że "Holokaust nie dotyczył kwestii rasy". Za swoje wypowiedzi wypaczające przyczyny ludobójstwa przeprosiła. Natomiast telewizja ABC News na dwa tygodnie zawiesiła ją w roli prowadzącej program "The View".
więcej
|
Telewizja Jambox ma już ponad 100 tys. abonentów
W styczniu telewizja Jambox (SGT) przekroczyła próg 100 tys. abonentów. Jak podaje operator, korzystają oni ze 160 tysięcy dekoderów. – To efekt pracy zespołu i naszych partnerów – komentuje Bartłomiej Czardybon, prezes STG. Telewizja nadaje od 2008 roku.
więcej
|
Minister sportu zagłosował w Sejmie w czasie wywiadu w ,,Gościu Wiadomości"
Kamil Bortniczuk, poseł Zjednoczonej Prawicy, od października ub.r. minister sportu i turystyki, we wtorek wieczorem wziął udział w głosowaniu sejmowym podczas wywiadu udzielanego w „Gościu Wiadomości”. - Mam podzielną uwagę :) - skomentował.
więcej
|
Bezpieczna jazda się opłaca! Kasa Wraca w LINK4 Bezpieczna jazda jest miarą naszej odpowiedzialności za zdrowie i życie własne i innych. Niby oczywiste, a jednak w praktyce nie zawsze wystarcza, by przekonać kierowców do zdjęcia nogi z gazu. Stąd ostatnie zmiany w przepisach, zaostrzające dość drastycznie kary za wykroczenia drogowe. Poza wysokimi mandatami jest też inny sposób, by zachęcić kierowców do przepisowej jazdy. To się po prostu opłaca - przekonuje LINK4 i proponuje zwrot części pieniędzy wydanych na ubezpieczenie OC lub OC/AC w nagrodę za bezpieczną jazdę. Nawet do 30% składki wraca do kieszeni kierowcy. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Koniec radia WeszłoFM. "Nigdy nie stało się samowystarczalne pod względem finansowym
Z końcem lutego internetowe radio sportowe WeszłoFM po czterech latach zakończy emisję, część jego zespołu ma przygotowywać podcasty. - Radio nigdy nie stało się samowystarczalne pod względem finansowym. Drugim powodem zamknięcia radia jest bardzo dynamiczny rozwój Kanału Sportowego - wyjaśnił Krzysztof Stanowski. W ub.r. cała Grupa Weszło, na czele z portalem Weszlo.com, osiągnęła wzrost wpływów o 22 proc. do 4,43 mln zł i 668,1 tys. zł dochodu.
więcej
|
|
Multipleksy lokalne DAB+ w Warszawie i Poznaniu już działają
Firma DABCOM uruchomiła multipleksy cyfrowego radia w Warszawie i Poznaniu. W stolicy Polski z nowego lokalnego MUX można słuchać jedynie Radia Kolor, które jest też dostępne w analogowym eterze.
więcej
|
|
Rada Mediów Narodowych wybierze szefa Radia Olsztyn
We wtorek 8 lutego odbędzie się posiedzenie Rady Mediów Narodowych. Jej członkowie zajmą się wyborem prezesa Radia Olsztyn, członków rady nadzorczej tej rozgłośni i członków rady nadzorczej Radia Wrocław.
więcej
|
|
YouTube usunął z kanału Radia Maryja wykład o epidemii. CMWP: to wyjątkowo bulwersująca cenzura
Administracja YouTube’a usunęła z kanału Radia Maryja zapis wykładu dr. Zbigniewa Martyki na temat służby zdrowia w okresie epidemii, uzasadniając, że naruszył zasady platformy. - Ze względu na powszechność serwisu internetowego YouTube działanie takie ma charakter cenzury - uważa Centrum Monitoringu Wolności Prasy działające przy SDP, apelując o przywrócenie nagrania.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Bydgoszczy w II półroczu, Radio ZET wyprzedziło Eskę
Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w drugim półroczu ub.r. należała do RMF FM. Podium uzupełniają Radio ZET i Eska - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Ponad
190 tys. estymowanego miesięcznego ruchu organicznego na nowym blogu.
Działania SEO dla Netia.pl - case study
W jaki sposób wygenerowaliśmy ponad 190 000 estymowanego ruchu organicznego
miesięcznie w serwisie dostawcy telekomunikacyjnego? Sprawdź case study ze
współpracy Netia.pl z agencją performance MBridge - Marketing Experts.
Poznaj największe wyzwania i efekty partnerskiej współpracy SEO. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Małgorzata Tereszczenko i Marcin Sosiński współzarządzają McCann
Małgorzata Tereszczenko oraz Marcin Sosiński awansowali na stanowiska co-managing directorów w agencji reklamowej McCann. Będą razem kierować działaniami operacyjnymi agencji.
więcej
|
Carat zajmie się obsługą mediową Empiku
Dom mediowy Carat z grupy dentsu Polska wygrał przetarg na obsługę mediową spółki Empik, właściciela m.in. sieci salonów pod tą nazwą. Umowa ma charakter długofalowy.
więcej
|
Tauron wybiera agencję do obsługi w social mediach
Spółka Tauron Polska Energia prowadzi przetarg na wybór agencji do obsługi jej profili w mediach społecznościowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Będzie z nią pracować przez rok, począwszy od marca br.
więcej
|
PepsiCo wypuszcza na rynek nowy napój. Rockstar Energy Unplugged powstał we współpracy z MTV
Amerykański koncern PepsiCo zaprezentował nowy napój Rockstar Energy Unplugged, który jest nasycony olejem z nasion konopi. Firma ViacomCBS, do której należy MTV, liczy, że dzięki niemu uda się ożywić serię popularnych koncertów akustycznych "MTV Unplugged".
więcej
|
AmRest nie będzie rozwijał Burger Kinga w Polsce
Spółka AmRest, operator marki Burger King, nie będzie rozwijał sieci w Polsce i kilku innych krajach Europy. Właściciel marki rozwiązał z firmą umowę z początkiem lutego.
więcej
|
,,Czeskie rewolucje" - Magda Gessler reklamuje piwo Kozel
Wystartowała internetowa piwa Velkopopovicky Kozel (produkowanego przez Kompanię Piwowarską), w której występuje restauratorka Magda Gessler, znana głównie z programów kulinarnych TVN Grupy Discovery. Akcję przygotowały i realizują firmy Stars4Brands i Zenith.
więcej
|
PKN Orlen, adidas i Nike najbardziej znanymi sponsorami sportu
Prawie trzy czwarte Polaków uważa, że sponsoring ma korzystny wpływ na kondycję polskiego sportu. 40 proc. przyznaje, że chętniej kupowałoby produkty i usługi firm sponsorujących sport. Najbardziej znanymi sponsorami sportu są: PKN Orlen, adidas i Nike - wynika z najnowszego badania Sponsoring Monitor za 2021.
więcej
|
Kulinarny rap w spocie pizzy Proste Historie Iglotex
W nowej kampanii dań gotowych marki Iglotex z cyklu „Proste Historie” reklamowana jest pizza. Spot do akcji przygotowała GPD Agency.
więcej
|
Mondelez we współpracy z Warner Bros wprowadza ciastka Oreo Batman
Na rynek trafiły ciastka Oreo Batman. To efekt współpracy marki (należy do Mondelez International) z producentem filmowym Warner Bros oraz premiery nowego filmu „The Batman”. Limitowana seria Oreo wspierana jest silną kampanią autorstwa agencji Carla Zuri, Publicis i Mindshare.
więcej
|
Profi klientem Value Media
Dom mediowy Value (Group One) wygrał przetarg na obsługę mediową spółki Profi. Zajmie się strategią oraz planowaniem i zakupem mediów dla marek Profi i Jemy Jemy.
więcej
|
Lidl ruszył z testami elektronicznych gazetek dla klientów
Sieć sklepów Lidl Polska ruszyła z promocją elektronicznych gazetek promocyjnych wśród klientów. Testy obejmują kilkaset sklepów na terenie Polski.
więcej
|
T-Mobile przed walentynkami przekonuje, że każde ,,teraz" ma znaczenie w miłości
Startuje walentynkowa odsłona kampanii T-Mobile „Teraz ma znacznie”. Operator promuje w niej ofertę internetu.
więcej
|
Pływak Jan Kozakiewicz nowym ambasadorem Decathlonu
Olimpijczyk, pięciokrotny Mistrz Polski w pływaniu stylem klasycznym, aktualny rekordzista Polski na czterech dystansach i czwarty zawodnik Mistrzostw Europy 2021 - Jan Kozakiewicz - został nowym ambasadorem marki Decathlon.
więcej
|
Uwaga na reklamy spółki Obligacje Społeczne Prosta. UOKiK: chodzi o pożyczkę, a nie obligacje
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie wobec spółki Obligacje Społeczne Prosta SA i wydał ostrzeżenie przed jej ofertą. Chodzi w niej nie o papiery wartościowe, a o umowę pożyczki, która może się wiązać z poważnym ryzykiem - wskazał Urząd.
więcej
|
FedEx uruchomił platformę edukacyjną "Kierunek jutro"
Agencja mediowa OMD oraz odpowiedzialna za działania branded content spółka Fuse (Grupa OMD) wystartowały z niestandardowymi działaniami dla marki usług kurierskich i transportowych FedEx. We współpracy z "Business Insider" stworzyły platformę edukacyjną „Kierunek jutro” dedykowaną małym i średnim przedsiębiorstwom.
więcej
|
Bezpieczna jazda się opłaca! Kasa Wraca w LINK4 Bezpieczna jazda jest miarą naszej odpowiedzialności za zdrowie i życie własne i innych. Niby oczywiste, a jednak w praktyce nie zawsze wystarcza, by przekonać kierowców do zdjęcia nogi z gazu. Stąd ostatnie zmiany w przepisach, zaostrzające dość drastycznie kary za wykroczenia drogowe. Poza wysokimi mandatami jest też inny sposób, by zachęcić kierowców do przepisowej jazdy. To się po prostu opłaca - przekonuje LINK4 i proponuje zwrot części pieniędzy wydanych na ubezpieczenie OC lub OC/AC w nagrodę za bezpieczną jazdę. Nawet do 30% składki wraca do kieszeni kierowcy. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Skarpa Warszawska wydaje pismo ,,Z kobiecej strony". Na projekt odpowiada Gabriela Gargaś
Agencja Wydawniczo-Reklamowa Skarpa Warszawska wprowadza na rynek pismo „Z Kobiecej Strony”. Pierwszy numer ukaże się na rynku w poniedziałek 7 lutego.
więcej
|
Znika strona internetowa ,,PC Format". Odchodzi redaktor naczelny miesięcznika
Wbrew wcześniejszym zapowiedziom, wydawca zamykanego miesięcznika „PC Format’” (GTEM) zawiesza też jego stronę internetową. Większość dziennikarzy zasili redakcję „CD-Action”, ale mają też pracować nad nową formułą Pcformat.pl. - Po 21 latach istnienia "PC Format" przechodzi w niebyt - komentuje redaktor naczelny, Adam Chabiński, z którym wydawca także się rozstaje.
więcej
|
Firma Hajdarowicza kupiła akcje właściciela Gremi Media za 4 mln zł
Kontrolowana przez Grzegorza Hajdarowicza luksemburska spółka Gremi International przejęła w poniedziałek za 4,05 mln zł pakiet 3,616 mln akcji KCI, jednego z głównych akcjonariuszy Gremi Media (to wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”).
więcej
|
|
|
Prawie 24 mln zł wpływów z "podatku od VoD" w 2021 roku
Do Polskiego Instytutu Sztuk Filmowej w całym 2021 roku wpłynęło ponad 23,7 mln zł opłaty od audiowizualnych usług medialnych, potocznie znanej jako "podatek od VoD" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Meta z niższym zyskiem i prognozami, wylicza problemy. Kurs 23 proc. w dół
Koncern Meta, do którego należą platformy Facebook, Messenger, Instagram i WhatsApps, w czwartym kwartale ub.r. zanotował wyniki nieco niższe od oczekiwań: wzrost wpływów o 20 proc. do 33,67 mld dolarów i spadek zysku netto (z 11,22 do 10,28 mln zł). Firma obniżyła prognozę na bieżący kwartał, a w komunikacie dla inwestorów wyliczyła trudności wewnętrzne i ogólnorynkowe. W handlu posesyjnym jej akcje taniały o ponad 20 proc.
więcej
|
eSky ze wzrostem sprzedaży o 34 proc., MCI zainwestuje 158 mln zł w 55 proc. akcji
Fundusz MCI.PrivateVentures FIZ należący do notowanego na giełdzie MCI Capital zawarło umowę kupna 55 proc. akcji internetowej platformy turystycznej eSky. - Dzięki inwestycji ze strony MCI pozyskamy środki na realizację naszych kolejnych strategicznych celów, w tym znaczną automatyzację procesów z obszaru obsługi klienta, zwiększenie świadomości marki eSky na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej oraz transformację w wiodącego gracza na rynku dynamicznego pakietowania - zapowiada Łukasz Habaj, prezes Grupy eSky.
więcej
|
Co najchętniej oglądają widzowie Netfliksa w Polsce i na świecie? Dużo nowości i zmian w czołówce
Platforma streamingowa Netflix publikuje najnowsze zestawienie najchętniej oglądanych filmów i seriali. Komedia romantyczna "W królewskim stylu" jest globalnym liderem, z kolei wśród nieanglojęzycznych seriali znów na podium wskoczyła produkcja z Korei Południowej. W Polsce nadal najchętniej ogląda się film Maciej Kawulskiego "Jak pokochałam gangstera".
więcej
|
Televisa i Univision uruchomią hiszpańskojęzyczną platformę streamingową
Meksykańska spółka medialna Grupo Televisa i amerykańska Univision Communications sfinalizowały fuzję i ogłosiły powstanie firmy TelevisaUnivision, która w najbliższych miesiącach uruchomi hiszpańskojęzyczną platformę streamingową.
więcej
|
Netflix ułatwia porządkowanie listy "Oglądaj dalej"
Netflix zareagował na prośby użytkowników dotyczące funkcji "Oglądaj dalej", wprowadzając na wszystkich urządzeniach możliwość usuwania z niej wybranych tytułów.
więcej
|
Alphabet z 20,6 mld dolarów kwartalnego zysku. Wpływy reklamowe Google 32 proc. w górę
Koncern Alphabet, właściciel Google, przedstawił dużo lepsze od oczekiwań wyniki za czwarty kwartał 2021 roku zarówno na poziomie zysków, jak i przychodów. W efekcie akcje spółki w handlu pozasesyjnym drożały o ponad 6 proc.
więcej
|
Sklepy CCC z większym wzrostem wpływów niż eobuwie, już 61 sklepów HalfPrice
W zeszłym kwartale finansowym, czyli od listopada ub.r. do stycznia br., według szacunkowych danych przychody grupy CCC zwiększyły się rok do roku o 46 proc. do 2,04 mld zł, a udział sprzedaży internetowej zmalał z 61 do 56 proc. Sieć CCC zanotowała wzrost wpływów o 51 proc., eobuwie o 23 proc., a Modivo o 123 proc. Na koniec stycznia działało 61 proc. rozwijanej od wiosny ub.r. sieci HalfPrice.
więcej
|
Internet bez nich byłby uboższy. Laureaci nagrody nazwa.pl wystąp! Przyszedł czas na coroczne wręczenie nagród przyznawanych przez nazwa.pl podmiotom przyczyniającym się do cyfrowego rozwoju Polski. Wyróżnienia mają na celu podkreślenie ich pozytywnego wkładu w kształtowanie krajowego Internetu, zwiększanie konkurencyjności polskiej gospodarki i propagowanie wiedzy. W tym roku nazwa.pl przyznała nagrody w czterech kategoriach: Ekspert Inwestycji, Ekspert Edukacji, Ekspert Badań i Rozwoju, a także Ekspert Rekrutacji w IT. materiał partnerskiwięcej |
|
|