|
|
|
|
|
|
|
TVP zdominuje naziemną telewizję? ,,Będziemy domagać się odszkodowania"
Prezes UKE na wniosek szefa MSWiA zgodził się, żeby zajmowany przez kanały TVP MUX-3 naziemnej telewizji cyfrowej mógł dalej nadawać w starym standardzie. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl nadawcy prywatni domagają się przesunięcia przejścia na DVB-T2/HEVC i zapowiadają walkę o odszkodowania. Ruszają też nowe emisje z lokalnych multipleksów w DVB-T.
więcej
|
Ruszyła zmiana standardu naziemnej telewizji cyfrowej. Jakie kanały objęła?
W poniedziałek w województwach dolnośląskim i lubuskim rozpoczął się proces zmiany standardu naziemnej telewizji cyfrowej. W starym standardzie DVB-T można oglądać głównie kanały TVP. W DVB-T2/HEVC nadaje większość stacji komercyjnych. Część widzów utraciła do nich dostęp.
więcej
|
Więcej kanałów w eksperymentalnym multipleksie TVP
Telewizja Polska potwierdziła, że będzie kontynuować emisję w starym standardzie DVB-T w MUX-3 naziemnej telewizji cyfrowej. Prezes TVP Jacek Kurski tłumaczy to „sytuacją wyjątkową”. Jednocześnie nadawca publiczny zapowiada rozszerzenie oferty testowego multipleksu.
więcej
|
Prezenterka TVP Info po 8 latach odchodzi z Telewizji Polskiej
Jeszcze w zeszłym tygodniu Marta Radziach prowadziła serwisy informacyjne na antenie TVP Info. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl teraz, po 8 latach odchodzi z Telewizji Polskiej.
więcej
|
Polsat pracuje nad kolejną edycją ,,Tańca z Gwiazdami", rozmowy także z Dodą
Jesienią Polsat pokaże trzynasty sezon tanecznego show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” - wynika z naszych nieoficjalnych ustaleń. Prace nad kolejną edycją już trwają, a jedną z możliwych gwiazd show jest Dorota "Doda" Rabczewska. Telewizja Polsat nie potwierdza tych informacji.
więcej
|
HBO przyznaje: Nie wszystkie tytuły z HBO GO trafiły do HBO Max
Po starcie serwisu streamingowego HBO Max część subskrybentów narzekało, że na nowej platformie brakuje niektórych treści, znanych z HBO GO. Przedstawicielka HBO w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zapowiada, że firma będzie starała się uzupełnić ofertę o brakujące tytuły.
więcej
|
Operator satelitarny rozczarowany 4K
Eutelsat liczył, że kanały 4K doprowadzą do znaczącego wzrostu zapotrzebowania na jego usługi. Tak się jednak nie stało. Na 7 tysięcy nadawanych przez operatora satelitarnego stacji telewizyjnych, tylko 34 to kanały UHD. Kilka z nich oferują polskie platformy cyfrowe.
więcej
|
UPC Polska zachęca do kupienia telewizorów z DVB-T2/HEVC
Choć zmiana standardu naziemnej telewizji cyfrowej nie dotyczy abonentów sieci kablowych, to operator UPC Polska przypomina w korespondencji do abonentów o przejściu na DVB-T2/HEVC. Zachęca też do zakupu we własnym sklepie telewizorów obsługujących nowy standard.
więcej
|
Program ,,Love Island. Wyspa miłości 5" stracił 242 tys. widzów
Piąty sezon randkowego programu Telewizji Polsat „Love Island. Wyspa miłości” po trzech tygodniach emisji ogląda 504 tys. widzów, o 242 tys. osób mniej niż nadawana rok temu w tym pasmie trzecia seria - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
"Wiadomości" TVP znów atakują Donalda Tuska. Ekspert: "zachowują się jak hieny"
"Tusk kłamie". "Tusk jest politykiem prorosyjskim". "Tusk chce dzielić Polaków". A dlaczego? Bo Koalicji Obywatelskiej spada poparcie, a Tusk sprzyja Rosji. Takie zdania codziennie słyszą widzowie telewizyjnej Jedynki po godz. 19:30. - To nie jest dziennikarstwo, tylko praca funkcjonariuszy aparatu partyjnej propagandy, która niczym się nie różni od państwowych mediów w Rosji - uważa prof. Tadeusz Kowalski, medioznawca z UW. Odpowiada mu Jarosław Olechowski, szef Telewizyjnej Agencji Informacji: - Widzowie zobaczyli, że zachodnie elity polityczne sprzyjały prezydentowi Rosji i robiły z nim interesy, dzięki czemu zdobył on pieniądze oraz polityczne wpływy i w efekcie mógł dokonać bandyckiej agresji na Ukrainę.
więcej
|
Abonenci sieci kablowych i platform cyfrowych pytają o wymianę dekoderów
W poniedziałek rozpocznie się zmiana standardu naziemnej telewizji cyfrowej. Część jej odbiorców musi wymienić tunery lub telewizory. Problem nie dotyczy abonentów platform satelitarnych i sieci kablowych, choć operatorzy otrzymują takie zapytania od klientów.
więcej
|
TVP Seriale liderem wśród kanałów filmowo-serialowych w lutym, Warner TV spadł o 45 proc.
Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w lutym 2022 roku zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Warner TV, a liderem spadków była stacja Warner TV - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wzrastają wydatki platform streamingowych na prawa do transmisji sportowych
Serwisy streamingowe będą odpowiadać za jedną piątą wszystkich wydanych w tym roku praw do transmisji sportowych na największych europejskich rynkach. Tak wynika z najnowszych prognoz firmy analitycznej Ampere Analysis.
więcej
|
Samuel Pereira chce zmiany sędziego w procesie, który wytoczył mu Krzysztof Brejza
Szef portalu Tvp.info Samuel Pereira poinformował, że wniósł o zmianę sędziego w procesie o naruszenie dóbr osobistych, który wytoczył mu senator KO Krzysztof Brejza. „Uznali, że moje dowody należy odrzucić” - wyjaśnił. Pełnomocniczka polityka Dorota Brejza zaznacza, że Pereira unikał odebrania pozwu i „ze swojej winy spóźnił się z inicjatywą dowodową”.
więcej
|
Samsung reklamuje telewizory dostosowane do standardu DVB-T2/HEVC
Samsung rozpoczął ogólnopolską kampanię promującą telewizory QLED, które odpowiadają nowemu standardowi DVB-T2 z obsługą kodeka HEVC. Działania przygotowały VMLY&R, Starcom, d*fusion communication i K2.
więcej
|
Animacje z ukraińskim dubbingiem w PlayPuls.pl. ,,Bezpieczne bajki bez przemocy"
Telewizja Puls uruchomiła na swojej platformie PlayPuls.pl możliwość oglądania animacji z ukraińskim dubbingiem. -Jeśli możemy sprawić, aby przebywające w Polsce dzieci, którym udało się uciec przed dramatem wojny, chociaż na chwilę zapomniały o smutnej rzeczywistości, da to nam wiele radości i satysfakcji - komentuje Dariusz Dąbski, Prezes Telewizji Puls.
więcej
|
1,12 mln widzów serialu ,,Kowalscy kontra Kowalscy 2" w Polsacie
Drugi sezon serialu „Kowalscy kontra Kowalscy” ogląda średnio 1,12 mln widzów, o 580 tys. osób mniej niż początek pierwszej odsłony emitowanej rok temu w tym samym paśmie - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Sting odwołał występ na gali Wiktorów w TVP
Piosenkarz Sting, wbrew wcześniejszym zapowiedziom, nie wystąpi w najbliższy czwartek na gali rozdania Wiktorów, którą będzie transmitować TVP1.
więcej
|
Jeszcze większe wsparcie w ramach Auto Assistance w LINK4 Liczba aut w Polsce przekroczyła już 24 miliony, co daje nam 5. miejsce w Unii Europejskiej. Trudno więc się dziwić, że konkurencja na rynku ubezpieczeniowym jest coraz większa. Rzecz jednak w tym, iż oferta ofercie nierówna. Wybierając ubezpieczyciela, warto wziąć pod uwagę proponowane ceny polis, ich zakres, ale też reputację danego towarzystwa, czy pochodzenie jego kapitału. Na polskim rynku taką wyróżniającą się firmą jest z pewnością LINK4. Zaufanie klientów i partnerów biznesowych, a także eksperckie opinie na temat działalności LINK4 znalazły odzwierciedlenie m.in. w wielu prestiżowych wyróżnieniach i nagrodach. Najnowszym sukcesem jest odznaczenie LINK4 TU SA Top Marką Lauru Klienta 2022 w segmencie ubezpieczeń komunikacyjnych direct oraz przyznanie złotego Lauru Klienta w segmencie jakości obsługi klientów indywidualnych. LINK4 nie zamierza jednak zadowolić się tymi sukcesami i wciąż uatrakcyjnia swoją ofertę. W marcu tego roku towarzystwo wprowadziło kolejne udogodnienia w OWU Auto Assistance dla klienta indywidualnego. Wszystko z myślą o klientach. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radio RMF24 z nowymi dżinglami i odświeżonym formatem muzycznym
Więcej serwisów informacyjnych, nowe pasmo weekendowe, baza muzyczna poszerzona o nowości i alternatywę oraz dżingle z głosem Grzegorza Pawlaka - to zmiany jakie po roku nadawania wprowadza dziś na antenę internetowe Radio RMF24.
więcej
|
|
Eurozet ze wzrostem wpływów o 11 proc., Agora zaksięgowała 24 mln zł zysku netto
W ub.r. grupa kapitałowa Eurozet osiągnęła wzrost przychodów o 10,7 proc. do 194,98 mln zł. Zysk netto nadawcy zaksięgowany przez jego mniejszościowego udziałowca Agorę zwiększył się z 16,51 do 23,97 mln zł.
więcej
|
|
Radio 357 rozbudowuje sieć korespondentów. Z Łodzi relacje przygotowuje Krzysztof Zimoch
Były dziennikarz Polskiego Radia, Krzysztof Zimoch, został nowym korespondentem Radia 357. Będzie przygotowywał materiały z rodzinnej Łodzi, głównie - do serwisów. To już piąty krajowy korespondent internetowej rozgłośni.
więcej
|
|
W ostatni piątek poranna audycja TOK FM bez "trzódki". Agora: "Czasem może się zdarzyć zmiana"
Piątkowy "Poranek Radia TOK FM" poprowadziła Karolina Lewicka, a nie Jacek Żakowski. W drugiej części programu zabrakło także stałego grona komentatorów, którzy od 19 lat omawiają bieżące tematy w tym samym składzie.
więcej
|
|
Wpływy z subskrypcji cyfrowych ,,Gazety Wyborczej" i TOK FM wzrosły o ponad 20 proc.
W ub.r. przychody „Gazety Wyborczej” (Agora) z cyfrowych reklam i subskrypcji (Agora) wyniosły prawie 40 proc. łącznych wpływów dziennika. Wpływy z subskrypcji cyfrowych „GW” zwiększyły się o blisko 24 proc., a z analogicznej oferty Radia TOK FM - o 23,1 proc.
więcej
|
|
RMF FM bezkonkurencyjne w Krakowie
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Krakowie w okresie od września 2021 roku do lutego 2022 roku należała do RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze TOK FM i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Bojkot detalistów zostających w Rosji wylał się z internetu. Protesty pod sklepami Decathlon, Auchan i Leroy Merlin - klienci rezygnują z zakupów
Konsumenci do tej pory krytykujący Decathlon, Auchan, Leroy Merlin w internecie za pozostawanie w Rosji, przenieśli się pod sklepy detalistów. Eksperci chwalą organizatorów za zaangażowanie i dalszą chęć wywierania presji na przedsiębiorców. Jednak ich zdaniem, nie ma co liczyć, że to zmieni postawę rodziny Mulliez, do której należy zostający w Rosji biznes. - Dużo zależy od prezydenta Macron'a i rządu Francji, który również powinien wywierać presję na francuskie firmy - uważa Szymon Gutkowski, szef DDB Warszawa.
więcej
|
Agora: Wpływ wojny na rynek reklamowy nie będzie istotny
Według prognoz Agory, wojna w Ukrainie nie będzie miała bezpośrednio szczególnie istotnego wpływu na sytuację na rynku reklamowym. - Istotniejszy będzie wpływ pośredni, to jest przez kondycję polskiej gospodarki - podkreślił prezes Agory Bartosz Hojka. Spółka przewiduje, że wartość rynku reklamy w Polsce w tym roku wzrośnie o ok. 4,5-6,5 proc.
więcej
|
W reklamach telewizyjnych Lidla będą napisy po ukraińsku
Sieć handlowa Lidl Polska zdecydowała się stosować podpisy w języku ukraińskim w wybranych telewizyjnych spotach reklamowych.
więcej
|
Szef Auchan uważa, że wyjście z Rosji oznacza zwolnienia pracowników, a nie pokój
Francuska sieć sklepów Auchan mimo licznych apelów ze strony wielu polityków, prezydenta Ukrainy i w obliczu bojkotu konsumenckiego nie zamierza zrezygnować z dalszej działalności w Rosji. Prezes Yves Claude twierdzi, że wyjście z rynku rosyjskiego oznaczałoby stratę pracy przez wielu ludzi, a nie pokój. - Nie ma sensu stawiać ludzi przeciwko sobie - powiedział.
więcej
|
Czy YouTuber, TikToker, gamer świadczą usługi VoD? Kilka słów o obowiązkach ciążących na dostawcach VoD
Ogłoszone w ostatnim czasie komunikaty Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, przypominające dostawcom audiowizualnych usług medialnych na żądanie (tzw. Video on Demand, w skrócie: VoD) o obowiązku zgłoszenia się do właściwego wykazu, wywołały niemałe poruszenie na rynku usług medialnych - zwłaszcza wśród tych podmiotów, które publikują treści za pomocą popularnych platform takich jak YouTube, TikTok czy Vimeo.
więcej
|
Zurich Insurance usuwa "Z" z logo, nie chce kojarzyć się z atakiem Rosji na Ukrainie
Firma ubezpieczeniowa Zurich Insurance zdecydowała się usunąć w mediach społecznościowych ze swojego logo literę "Z", by nie być posądzaną o wspieranie rosyjskiej agresji w Ukrainie.
więcej
|
Ocado rezygnuje z nowego logo z powodu podobieństwa do rosyjskiej "swastyki"
Internetowa grupa spożywcza Ocado została zmuszona do nagłego przeprojektowania nowego logo marki Zoom tydzień po jej premierze. Chodzi o podobieństwo do tzw. rosyjskiej swastyki, czyli charakterystycznej litery "Z".
więcej
|
Gong i Game Changer z projektem w przestrzeni metaverse na Robloxie dla ING
Agencja Gong odpowiada za pomysł i realizację kampanii dotyczącej utworzenia Miasta ING w przestrzeni metaverse na Robloxie. Opracowaniem koncepcji Miasta wraz z jego wdrożeniem oraz influencer marketingiem zajęła się agencja Game Changer.
więcej
|
Pyszne.pl dostarczy zamówienia z McDonald's. Globalna umowa
Just Eat Takeaway, właściciel platformy Pyszne.pl dostarczającej zamówienia z restauracji, podpisał długoterminową, globalną umowę z McDonald's.
więcej
|
Samsung reklamuje telewizory dostosowane do standardu DVB-T2/HEVC
Samsung rozpoczął ogólnopolską kampanię promującą telewizory QLED, które odpowiadają nowemu standardowi DVB-T2 z obsługą kodeka HEVC. Działania przygotowały VMLY&R, Starcom, d*fusion communication i K2.
więcej
|
,,Rosyjska" znika z nazwy Musztardy Kieleckiej
WSP „Społem” zapowiedziała, że w nazwie jednego z wariantu produkowanej przez nią Musztardy Kieleckiej słowo „rosyjska” zostanie zamienione na „ostrą”. Zaznaczyła, że odpowiada w ten sposób na sugestie konsumentów.
więcej
|
Rafał Orłoś w zespole agencji Starship
Do zespołu agencji marketingu muzycznego Starship dołączył Rafał Orłoś, który odpowiedzialny będzie za współpracę z markami oraz booking artystów reprezentowanych przez agencję.
więcej
|
Jeszcze większe wsparcie w ramach Auto Assistance w LINK4 Liczba aut w Polsce przekroczyła już 24 miliony, co daje nam 5. miejsce w Unii Europejskiej. Trudno więc się dziwić, że konkurencja na rynku ubezpieczeniowym jest coraz większa. Rzecz jednak w tym, iż oferta ofercie nierówna. Wybierając ubezpieczyciela, warto wziąć pod uwagę proponowane ceny polis, ich zakres, ale też reputację danego towarzystwa, czy pochodzenie jego kapitału. Na polskim rynku taką wyróżniającą się firmą jest z pewnością LINK4. Zaufanie klientów i partnerów biznesowych, a także eksperckie opinie na temat działalności LINK4 znalazły odzwierciedlenie m.in. w wielu prestiżowych wyróżnieniach i nagrodach. Najnowszym sukcesem jest odznaczenie LINK4 TU SA Top Marką Lauru Klienta 2022 w segmencie ubezpieczeń komunikacyjnych direct oraz przyznanie złotego Lauru Klienta w segmencie jakości obsługi klientów indywidualnych. LINK4 nie zamierza jednak zadowolić się tymi sukcesami i wciąż uatrakcyjnia swoją ofertę. W marcu tego roku towarzystwo wprowadziło kolejne udogodnienia w OWU Auto Assistance dla klienta indywidualnego. Wszystko z myślą o klientach. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Zawieszone prace nad wyodrębnieniem ,,Gazety Wyborczej" do osobnej spółki. Będą podwyżki pensji
Agora zawiesiła decyzje dotyczące wydzielenia „Gazety Wyborczej” do odrębnej spółki oraz jej konsolidacji z Gazeta.pl. Będzie je analizować przy okazji prac nad strategią na lata 2023-2027. Jednocześnie spółka zapowiada najwyższe od kilku lat wzrosty wynagrodzeń i nie wyklucza podwyżek cen spowodowanych rosnącymi kosztami papieru.
więcej
|
Pozew Jerzego B. Wójcika wciąż nie wpłynął do Agory
Jerzy B. Wójcik, były dyrektor wydawniczy „Gazety Wyborczej”, nie ma szans na powrót jako pracownik Agory - przypomniał w piątek jej prezes Bartosz Hojka. Jednocześnie zaznaczył, że nie ma nic przeciwko współpracy Wójcika jako publicysty z „Wyborczą”. Wójcik złożył do sądu pozew za zwolnienie dyscyplinarne, ale Agora do tej pory pozwu nie otrzymała.
więcej
|
Dezinformacja prorosyjska chce sparaliżować instytucje państwowe
Dezinformacja prorosyjska stosuje strategię obliczoną na: paraliż instytucji państwowych i budowanie braku zaufania do rządzących w krajach Zachodu, wreszcie odsunięcie demokratycznej klasy politycznej i zastąpienie jej swoją propagandą - powiedział Marcin Wiśniewski, dyrektor Instytutu Badania Internetu i Mediów Społecznościowych.
więcej
|
Rosja zablokowała portal internetowy Bild.de
Witryna Bild.de nie jest już dostępna dla czytelników w Rosji. Zablokowania strony niemieckiego dziennika zażądało biuro rosyjskiego prokuratora generalnego - podał w niedzielę RedaktionsNetzwerk Deutschland (RND).
więcej
|
Wpływy z subskrypcji cyfrowych ,,Gazety Wyborczej" i TOK FM wzrosły o ponad 20 proc.
W ub.r. przychody „Gazety Wyborczej” (Agora) z cyfrowych reklam i subskrypcji (Agora) wyniosły prawie 40 proc. łącznych wpływów dziennika. Wpływy z subskrypcji cyfrowych „GW” zwiększyły się o blisko 24 proc., a z analogicznej oferty Radia TOK FM - o 23,1 proc.
więcej
|
CMWP SDP krytykuje skazanie członkini zarządu Lux Veritatis ws. informacji publicznej
Centrum Monitoringu Wolności Prasy, działające przy Stowarzyszeniu Dziennikarzy Polskich, wyraziło stanowczy protest przeciw skazaniu Lidii Kochanowicz-Mańk z zarządu fundacji Lux Veritatis w procesie, który wytoczyło stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska w sprawie dostępu do informacji publicznej.
więcej
|
Oskarżony o gwałt dziennikarz Mariusz Z. wyjdzie z aresztu
Znany dziennikarz Mariusz Z., oskarżony o gwałt, będzie mógł wyjść z aresztu. Stołeczny sąd uchylił postanowienie o tymczasowym aresztowaniu dziennikarza - ustaliła w piątek PAP sądzie.
więcej
|
Agora z 24 mln zł kwartalnego zysku netto, wpływy wzrosły o 57 proc.
W czwartym kwartale ub.r. grupa Agora przy wzroście przychodów o 56,7 proc. do 351,7 mln zł osiągnęła 24,2 mln zł zysku netto, to jej pierwszy kwartalny zysk netto od dwóch lat. Całoroczna strata netto holdingu zmalała ze 130,2 do 46,6 mln zł.
więcej
|
|
|
Za miesiąc decyzja akcjonariuszy BBI ws. fuzji z Ekipa Holding
Na 25 kwietnia wyznaczono walne zgromadzenie akcjonariuszy Beskidzkiego Biura Inwestycyjnego dotyczące warunków połączenia ze spółką Ekipa Holding, którą tworzy grupa influencerów na czele z Karolem „Frizem” Wiśniewskim.
więcej
|
Telegram: medium Zełeńskiego, Kliczki, płaczących Rosjanek, uciekających Ukraińców i rosyjskich mediów
Choć jest rosyjski, z chęcią korzystają z niego Ukraińcy. Jedni mówią, że jest na usługach Kremla, inni że dominują tam treści antyrosyjskie. Telegram to komunikator, który w ostatnich tygodniach jest pierwszym źródłem wiedzy o tym, co dzieje się na wojnie za naszą wschodnią granicą. - Ktoś nakręcił smartfonem, jak bomba spadła obok jego domu. Ktoś inny pokazał swój zniszczony blok mieszkalny, a jakaś kobieta sfilmowała rany powstałe na ciele od odłamków. Wszystko to trafia na Telegram, który dla większości Ukraińców i Rosjan jest komunikatorem pierwszego wyboru - mówi dr Miłosz Babecki, medioznawca.
więcej
|
Elon Musk planuje własny serwis społecznościowy. W tle groźba kontroli jego wpisów na Twitterze
Elon Musk, szef firm Tesla i SpaceX rozważa stworzenie własnego serwisu społecznościowego. Nowa platforma miałaby być oparta na otwartym algorytmie, a jedną z jej filarów byłaby wolność wypowiedzi bez cenzury. Plany Muska mogą być związane z wnioskiem amerykańskiej Komisji papierów Wartościowych i Giełd o kontrolowanie wpisów miliardera przed ich publikacją w serwisach społecznościowych.
więcej
|
Digital Market Act od jesieni 2022 roku. Zawarto porozumienie
Negocjatorzy Parlamentu Europejskiego i Rady Europy uzgodnili nowe przepisy o nazwie Digital Market Act mające na celu ograniczenie siły rynkowej dużych platform internetowych. Największe Big Techy będą musiały współpracować z mniejszymi podmiotami, a użytkownicy zyskają nowe uprawnienia. Regulacje mogą wejść w życie jesienią 2022 roku.
więcej
|
Pięć typów osobowości influencerów. Najwięcej jest racjonalistów, najmniej gawędziarzy
Racjonaliści, modele, eksperci, światozmieniacze i gawędziarze - to pięć typów osobowości influencerów, które wyodrębniono podczas badania przeprowadzonego przez ekspertów z Uniwersytetu Macromedia. Ich wyniki mogą zwiększyć skuteczność przeprowadzanych kampanii bazujących na influence marketingu.
więcej
|
Rosja zablokowała portal internetowy Bild.de
Witryna Bild.de nie jest już dostępna dla czytelników w Rosji. Zablokowania strony niemieckiego dziennika zażądało biuro rosyjskiego prokuratora generalnego - podał w niedzielę RedaktionsNetzwerk Deutschland (RND).
więcej
|
Czy YouTuber, TikToker, gamer świadczą usługi VoD? Kilka słów o obowiązkach ciążących na dostawcach VoD
Ogłoszone w ostatnim czasie komunikaty Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, przypominające dostawcom audiowizualnych usług medialnych na żądanie (tzw. Video on Demand, w skrócie: VoD) o obowiązku zgłoszenia się do właściwego wykazu, wywołały niemałe poruszenie na rynku usług medialnych - zwłaszcza wśród tych podmiotów, które publikują treści za pomocą popularnych platform takich jak YouTube, TikTok czy Vimeo.
więcej
|
Onet zadowolony z wyników podcastu Wojewódzkiego i Kędzierskiego
Ringier Axel Springer Polska informuje, że wyniki pierwszych dwóch odcinków podcastu WojewódzkiKędzierski w Onecie „przeszły oczekiwania” firmy. Nie zdradza jednak, ile faktycznie osób odsłuchało audycje. Na YouTubie odcinek z Małgorzatą Rozenek-Majdan ma ponad 90 tys. wyświetleń.
więcej
|
Wzrastają wydatki platform streamingowych na prawa do transmisji sportowych
Serwisy streamingowe będą odpowiadać za jedną piątą wszystkich wydanych w tym roku praw do transmisji sportowych na największych europejskich rynkach. Tak wynika z najnowszych prognoz firmy analitycznej Ampere Analysis.
więcej
|
Polskie produkcje najchętniej oglądane przez polskich widzów Netfliksa
W ostatnim tygodniu polscy widzowie Netfliksa najchętniej oglądali rodzime produkcje. Wśród seriali najpopularniejsze są "Krakowskie potwory" Kasi Adamik, a z grona filmów włączaliśmy najczęściej komedię "Najmro. Kocha, kradnie, szanuje" w reżyserii Mateusza Rakowicza. A co najchętniej oglądali użytkownicy Netfliksa na świecie? Sprawdzamy czołówkę filmów i seriali.
więcej
|
Wojna w Google: Denazyfikacja Ukrainy, Auchan Rosja i broń chemiczna
Tocząca się wojna w Ukrainie wywołuje żywe zainteresowanie wśród polskich internautów, co widać w trendach w najpopularniejszej na świecie wyszukiwarce internetowej - wynika z analiz wykonanych dla Wirtualnemedia.pl przez firmę Google. Wskazują one, że w ostatnich dniach Polacy w związku z konfliktem ukraińskim najczęściej poszukiwali informacji o takich zagadnieniach jak Jaworów Ukraina, Auchan Rosja czy Broń chemiczna. Z kolei wśród pojedynczych haseł na szczycie znalazły się Denazyfikacja Ukrainy, Z na rosyjskich czołgach oraz Zagrożenie Polski wojną.
więcej
|
Plejada z mniejszą przewagą nad Plotkiem i Pudelkiem, mocno w dół sekcja show-biznesowa o2.pl
Liderem zasięgowym wśród platform o tematyce show-biznesowej pozostaje Plejada.pl, przy czym po spadku liczby użytkowników zmalała jej przewaga nad Plotkiem i Pudelkiem. Duży spadek zanotowała sekcja show-biznesowa o2.pl, natomiast mocno wzrosły wyniki analogicznego działu Radiozet.pl i Jastrzabpost.pl.
więcej
|
Allegro wyemituje akcje za 1,88 mld zł na kupno Mall Group i WE|DO
1 kwietnia Allegro planuje sfinalizować przejęcie Mall Group i WE|DO za 881 mln euro. Częściowo zapłaci własnymi akcjami, wyemituje 33,649 mln walorów po 55,98 zł za sztukę.
więcej
|
Jeszcze większe wsparcie w ramach Auto Assistance w LINK4 Liczba aut w Polsce przekroczyła już 24 miliony, co daje nam 5. miejsce w Unii Europejskiej. Trudno więc się dziwić, że konkurencja na rynku ubezpieczeniowym jest coraz większa. Rzecz jednak w tym, iż oferta ofercie nierówna. Wybierając ubezpieczyciela, warto wziąć pod uwagę proponowane ceny polis, ich zakres, ale też reputację danego towarzystwa, czy pochodzenie jego kapitału. Na polskim rynku taką wyróżniającą się firmą jest z pewnością LINK4. Zaufanie klientów i partnerów biznesowych, a także eksperckie opinie na temat działalności LINK4 znalazły odzwierciedlenie m.in. w wielu prestiżowych wyróżnieniach i nagrodach. Najnowszym sukcesem jest odznaczenie LINK4 TU SA Top Marką Lauru Klienta 2022 w segmencie ubezpieczeń komunikacyjnych direct oraz przyznanie złotego Lauru Klienta w segmencie jakości obsługi klientów indywidualnych. LINK4 nie zamierza jednak zadowolić się tymi sukcesami i wciąż uatrakcyjnia swoją ofertę. W marcu tego roku towarzystwo wprowadziło kolejne udogodnienia w OWU Auto Assistance dla klienta indywidualnego. Wszystko z myślą o klientach. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Kamila Kończak i Łukasz Szczybelski założyli agencję Lepont
Lepont (“le pont” z fr. most) to nowa na rynku agencja specjalizująca się w kreatywnej komunikacji PR, realizująca projekty wizerunkowe oraz działania influencer marketingowe dla klientów z różnych kategorii. Jej założycielami są Kamila Kończak (wcześniej w Big Picture) i Łukasz Szczybelski, współwłaściciel agencji kreatywnej Feeders.
więcej
|
Magnifico dla Kross Rental
Agencja MagnifiCo Marketing&PR Consultants zajmie się obsługą komunikacji marki KROSS Rental i budowaniem jej wizerunku w mediach społecznościowych.
więcej
|
Polskie Stowarzyszenie Public Relations przyjęło dwie ekspertki z Ukrainy
Margaryta Sytnik oraz Alena Dalskaya-Latosiewicz to nowe członkinie Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, przyjęte po ogłoszeniu w ubiegłym tygodniu nowej inicjatywy organizacji #UkraincywPSPR.
więcej
|
Gedeon Richter Polska dalej z First Aid Communication
First Aid Communication po raz kolejny zajmie się stworzeniem koncepcji kreatywnej i organizacją ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-społecznej „W kobiecym interesie” koncernu Gedeon Richter Polska. Agencja będzie także realizować działania na rzecz portalu Zdrowa Ona.
więcej
|
|
|