|
|
|
|
|
|
|
Polsat Box i Canal+ dołączą 15 kanałów TVP? Jest wniosek do KRRiT
Rada Programowa TVP przyjęła uchwałę, w której wzywa KRRiT do wyegzekwowania obecności wszystkich wersji TVP3 na platformach satelitarnych Canal+ i Polsat Box. Podczas posiedzenia prezes TVP Jacek Kurski miał też m.in. krytykować TVN Grupę Discovery za transmisje ze skoków narciarskich.
więcej
|
Poczobut, ,,Voice Senior", Nowakowska, ,,Osiecka" i Dębska z Wiktorami
Reaktywowane po kilku latach przerwy nagrody Wiktory otrzymali m.in. Andrzej Poczobut, Robert Lewandowski, Maria Dębska, Marcin Dorociński, Krystian Ochman, Ida Nowakowska i twórcy programu „The Voice Senior”, serialu „Osiecka” i podcastu „Raport o stanie świata”.
więcej
|
TVP Info i TV Republika chronione przed piractwem
Międzynarodowa Koalicja Nadawców Przeciwko Piractwu (IBCAP) chroni teraz także treści polskojęzycznych. Objęła bowiem swoimi działaniami kilka kanałów Telewizji Polskiej, TV Republika i stacje 4fun.tv. IBCAP zwraca uwagę, że w Stanach Zjednoczonych popularne są pirackie usługi, obejmujące dostęp do polskich kanałów telewizyjnych.
więcej
|
TVP chce wybudować nową siedzibę oddziału w Olsztynie, ogłosiła przetarg
Telewizja Polska ogłosiła przetarg dotyczący zaprojektowania i budowy nowej siedziby jej oddziału w Olsztynie. Na oferty będzie czekała do 27 maja.
więcej
|
Quiz o Azji i aplikacja sieci kablowej Vectra w HbbTV TVN
TVN znów stawia na reklamy w ramach telewizji hybrydowej. Odbiorcom naziemnym z podłączonymi do internetu telewizorami HbbTV po uruchomieniu kanału TVN wyświetlają się teraz aplikacje sieci kablowej Vectra i producenta zupek chińskich Oyakata.
więcej
|
Karolina Kowalska przeszła z ,,Rzeczpospolitej" do TVN24.pl
Karolina Kowalska dołączyła do redakcji portalu TVN24.pl. Będzie zajmowała się tematyką dotyczącą ochrony zdrowia.
więcej
|
162 tys. widzów ostatniego sezonu ,,19+" w TVN7
Emitowany w Siódemce ostatni sezon „19+” po pierwszym miesiącu nadawania ogląda średnio 162 tys. widzów. Produkcja ma niższe wyniki od średnich długookresowych udziałów stacji - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kino Polska TV z rekordowymi wpływami i zyskiem, mocno w górę Stopklatka
Grupa kapitałowa Kino Polska TV w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 21,4 proc. do 257,16 mln zł i zysku netto z 27,24 do 48,64 mln zł. Mocno zwiększyły się wyniki finansowe Stopklatki, a Zoom TV zmniejszył stratę.
więcej
|
14. sezon programu ,,Demakijaż" od 10 kwietnia w Polsat Cafe
Od 10 kwietnia w niedzielne popołudnia Polsat Cafe emitować będzie czternasty sezon programu „Demakijaż”.
więcej
|
Zatrzymano mężczyznę ws. zabójstwa współpracownika TVN, prokuratura zarzuca mu pomoc sprawcy
We wtorek po południu Zakończyło się przesłuchanie 37-latka zatrzymanego w śledztwie dotyczącym zabójstwa w Parku Śląskim w Chorzowie dziennikarza współpracującego w TVN. Mężczyzna, który usłyszał zarzut pomocy sprawcy tej zbrodni w śledzeniu kobiety, z którą spotkał się dziennikarz i która była świadkiem zabójstwa, trafił pod dozór policji.
więcej
|
Bus #tematdlauwagi ponownie wyruszył w trasę. ,,Chcemy dotrzeć do widzów, którzy nie korzystają z internetu"
W czwartek, 31 marca w trasę po Polsce ponownie wyruszył bus #tematdlauwagi. Prowadzący program „Uwaga!” odwiedzili Sosnowiec, w kolejne czwartki udadzą się do Wałbrzycha, Ostrowa Wielkopolskiego i Pabianic.
więcej
|
Pakiet OC/AC w LINK4 - szeroka ochrona na prostych zasadach Wybierając ubezpieczyciela, dobrze jest postawić na wiarygodnego partnera z polskim kapitałem. Szeroką, a zarazem przejrzystą i zorientowaną na użytkownika ofertą, są propozycje LINK4. Towarzystwo to od lat wyróżnia przyjazne podejście, proste zasady ubezpieczenia i kompetentni konsultanci. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zamilska odeszła z radiowej Czwórki. Na pożegnanie powiedziała, co myśli o rządzie i prezes Kamińskiej
- Mam nadzieję usiąść jeszcze przed mikrofonem Polskiego Radia, kiedy prezesem tej instytucji będzie osoba kompetentna, mająca pojęcie i szanująca idee publicznych mediów - powiedziała na koniec audycji "Noc Rezydentów - Nocny TransPort" w Czwórce Natalia Zamilska. Dodała, że prezes Agnieszka Kamińska okazała się "bezkonkurencyjna w przypadku prowadzenia Polskiego Radia do ostatecznego upadku".
więcej
|
|
60. urodziny Trójki. W każdym paśmie trójka prowadzących, wieczorem niespodzianka dla słuchaczy
W piątek, 1 kwietnia mija 60. rocznica powstania Programu Trzeciego Polskiego Radia. Z tej okazji rozgłośnia przygotowała jubileuszową ramówkę oraz koncert charytatywny "Trójka dla Ukrainy". Tego samego dnia zacznie działać nowa aplikacja i strona internetowa stacji.
więcej
|
|
Paweł Karpiński dyrektorem muzycznym Radia Eska, Rafał Adamczak - szefem anteny
Trzy osoby w redakcji Radia Eska (Grupa Radiowa Time) awansowały na stanowiska kierownicze. Michał Sobkowski objął stanowisko zastępcy dyrektora programowego, Paweł Karpiński został dyrektorem muzycznym, a Rafał Adamczak - szefem anteny.
więcej
|
|
RMF FM na czele w Białymstoku, 16 pkt. proc. przewagi nad konkurencją
Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w okresie od września ub.r. do lutego br. należała do RMF FM. Na podium uplasowały się jeszcze: Radio ZET i Radio Białystok - wynika badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Nielsen poszerza panel mierzący oglądalność wideo do 2 tys. gospodarstw. W tym roku ruszy crossmediowy pomiar treści
Firma Nielsen Audience Measurement do końca 2022 roku poszerzy panel mierzący oglądalność treści wideo do 2 tys. gospodarstw - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Firma pracuje również nad crossmediowym pomiarem treści, który ma zostać udostępniony klientom jeszcze w tym roku. Dzięki temu klienci otrzymają pełny pomiar wszystkich treści wideo - nie tylko telewizji linearnej i platform VOD, ale i także wszelkich innych audycji wizualnych odtwarzanych w internecie. - Nasza strategia to zintegrowany pomiar funkcjonujący pod nazwą Niesen One - mówi nam Agnieszka Gosiewska, dyrektor zarządzający Nielsen Audience Measurement.
więcej
|
Google pracuje nad Sandboxem. Ruszają testy interfejsów
Zespół Chrome uruchamia fazę origin trials interfejsów w Privacy Sandbox: Topics, FLEDGE i Attribution Reporting. Wraz z uruchomieniem testów zaktualizowano ustawienia, aby użytkownicy mogli lepiej zrozumieć i kontrolować swój udział w próbach. To kolejny etap zapowiedzianej rezygnacji z plików cookies w przeglądarce Chrome.
więcej
|
Maspex zapowiada wyeliminowanie cukru z napojów dla dzieci oraz z farmaceutyków. Nowa strategia "Efekt Kolibra"
Grupa Maspex Wadowice, właściciel takich marek, jak Tymbark, Kubuś, Lubella zwiększa zaangażowanie w zrównoważony rozwój dzięki nowej strategii „Efekt Kolibra”. To m.in. całkowite wyeliminowanie cukru z napojów dedykowanych dzieciom oraz z produktów farmaceutycznych, co najmniej 98 proc. oferty produktowej pochodzenia roślinnego.
więcej
|
Microsoft, IBM i SAP pozostają jedną nogą w Rosji. Pracownicy protestują
Pomimo wcześniejszych deklaracji Big Techów o wycofaniu się z Rosji, część firm z tego sektora postanowiła pozostać w tym kraju, aby wspierać niektóre obszary państwa, między innymi służbę zdrowia. Jednak pracownicy Microsoftu, IBM-a i SAP zaprotestowali przeciwko takiej polityce, a władze Ukrainy wciąż naciskają na koncerny, aby całkowicie zerwały współpracę z Rosją.
więcej
|
Wojna w Ukrainie jeszcze bez większego wpływu na nastroje konsumenckie Polaków. Rosną obawy o przyszłość
W marcu 2022 r. firma GfK odnotowała w Polsce minimalny spadek wskaźnika nastrojów konsumenckich. Wybuch wojny w Ukrainie nie wpłynął jeszcze istotnie na bieżące odczucia finansowe i zakupowe Polaków, ale znalazł już odzwierciedlenie w obawach dotyczących przyszłości. Bardziej niż przed miesiącem martwi nas np. przyszła sytuacja gospodarcza kraju. Wartość tego wskaźnika spadła w stosunku do lutego br. aż o ponad 7 pkt. proc.
więcej
|
Rosja w reklamowej zapaści. Wydatki w dół o prawie 50 proc.
W związku z inwazją na Ukrainę wydatki reklamowe na rynku rosyjskim spadną w 2022 roku o 49,7 procent – prognozuje firma analityczna Insider Intelligence. Reklamowa zapaść będzie spowodowana przede wszystkim wycofaniem się z rosyjskiego rynku wielu znanych zachodnich marek i bojkotem Rosji ze strony największych platform reklamowych.
więcej
|
Krzysztof Zalewski reklamuje wodę Żywiec Zdrój Delikatnie Musujący
Do sprzedaży trafia nowa wersja wody Żywiec Zdrój Delikatnie Musujący (produkowanej przez Danone Polska). Wspiera to kampania reklamowa z udziałem piosenkarza Krzysztofa Zalewskiego.
więcej
|
Rafał Zakrzewski rezygnuje z funkcji prezesa Digitree Group, odejdzie z firmy na początku maja
Rafał Zakrzewski złożył rezygnację ze stanowiska prezesa Digitree Group z dniem 6 maja br. Zarządza firmą od sierpnia 2020 roku.
więcej
|
Karta Moja Biedronka ma blisko 12 mln użytkowników. Rośnie jej popularność także poza Polską
Program lojalnościowy Moja Biedronka (Jeronimo Martins) ma już ponad 11,8 miliona aktywnych użytkowników. Od roku mogą z niego korzystać również użytkownicy zagranicznych numerów telefonów z sąsiednich krajów. Obecnie z karty Moja Biedronka najaktywniej korzystają Czesi, zaraz za nimi są Ukraińcy i Litwini.
więcej
|
Wawel wyśle na Ukrainę 24 tys. specjalnych czekolad. Wyprodukował je w kolorze żółto-niebieskim
Firma Wawel, producent słodyczy, przygotowała specjalną, dedykowaną Ukrainie wersję czekolady. Do przebywających na terenie dotkniętego wojną kraju trafi czekolada gorzka 70% cocoa z linii premium w opakowaniu nawiązującym do ukraińskiej flagi.
więcej
|
Matuszkiewicz, Smoliński, Szymańska i Osiadacz w zespole Value Media
Do działu client service agencji mediowej Value Media (Group One) dołączają cztery osoby: Aleksandra Matuszkiewicz i Mateusz Smoliński jako senior communication plannerzy, Małgorzata Osiadacz jako digital expert oraz Paulina Szymańska w roli communication planner specialist.
więcej
|
Canpol babies klientem agencji Rozgłos, szersza współpraca z Lovi
Agencja Rozgłos poszerza obsługę mediową marki Lovi o nowe działania, a także zaczyna obsługę kolejnej marki parentingowej – Canpol babies.
więcej
|
Jędrzej Zarychta dyrektorem rozwoju i marketingu w Hemp Juice
Do spółki Hemp Juice, oferującej suplementy i kosmetyki wzbogacone CBD dołącza jako współwłaściciel i growth & marketing director Jędrzej Zarychta.
więcej
|
Kross rusza z największą akcją wizerunkową w swojej historii
Producent rowerów Kross rozpoczyna kampanię wizerunkową „Nic nie musisz. Wszystko możesz".
więcej
|
Dr Witt i Alcalia wśród klientów BeDigital
Grupa Maspex rozpoczęła współpracę z agencją BeDigital, powierzając jej obsługę social media marek Dr Witt i Alcalia. BeDigital przejęło prowadzenie profili oraz obsługę kreatywną.
więcej
|
Hot-dog gratis w Żabce za zakup startera T-Mobile z 1200 GB
T-Mobile wraz z siecią sklepów Żabka przygotował promocję, w której kupując dowolny starter T-Mobile na kartę w jednym ze sklepów, otrzymuje się dodatkowo bon uprawniający do odbioru hot-doga z oferty sieci. Sam starter umożliwia skorzystanie z oferty, która pozwala na zgarnięcie łącznie 1200 ekstra GB do wykorzystania przez 365 dni.
więcej
|
First Line Polska przygotowała promocję dla firmy Innvigo
Polski producent specjalistycznej chemii dla rolnictwa, firma Innvigo powierzyła agencji First Line Polska przygotowanie akcji cashback. Zlecenie agencja pozyskała w wyniku wygranego przetargu. Działania wspiera kampania reklamowa.
więcej
|
David Hasselhoff ratuje żółwie w reklamie SodaStream
Marka SodaStream (PepsiCo) rozpoczyna kampanię z okazji tegorocznego Dnia Ziemi. Marka wyemitowała viralowy klip wideo, w którym słynny ratownik David Hasselhoff w nieco przerysowany sposób ratuje potrzebujących - tym razem żółwie morskie.
więcej
|
Sabina Janocha: z Imagine Nation do endorfina events
Do agencji eventowej endorfina events dołączyła Sabina Janocha, na stanowisko senior project managerki. Wcześniej związana była z agencją Imagine Nation.
więcej
|
Mazurski Smak w nowej odsłonie kampanii podkreśla naturalne pochodzenie
Mlekpol rozpoczął nową kampanię marki Mazurski Smak, w której przede wszystkim zwraca uwagę na naturalne pochodzenie produktów.
więcej
|
Reżyserka Daria Woszek dołącza do bluebird artists
Do agencji bluebird artists dołączyła Daria Woszek – reżyserka filmowa, serialowa i teatralna. Autorka nagradzanych filmów – „Hycel" oraz „Maryjki".
więcej
|
Pakiet OC/AC w LINK4 - szeroka ochrona na prostych zasadach Wybierając ubezpieczyciela, dobrze jest postawić na wiarygodnego partnera z polskim kapitałem. Szeroką, a zarazem przejrzystą i zorientowaną na użytkownika ofertą, są propozycje LINK4. Towarzystwo to od lat wyróżnia przyjazne podejście, proste zasady ubezpieczenia i kompetentni konsultanci. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Polska Press ze wzrostem wpływów i 1,8 tys. pracowników, szykuje nowy portal horyzontalny
W ub.r. wydawnictwo Polska Press osiągnęło niewielki wzrost przychodów, do 318 mln zł, natomiast liczba jego pracowników zmalała do 1 827. Na początku marca przejęło spółkę PL24, która ma przygotować nowy ogólnopolski portal horyzontalny.
więcej
|
Instytut Literacki przejmuje wydawanie ,,Toposu", w sprawę zaangażowane Ministerstwo Kultury
W czwartek podpisano umowę, na mocy której Instytut Literacki przejął od Towarzystwa Przyjaciół Sopotu wydawanie dwumiesięcznika literackiego „Topos”. Powodem jest brak dotacji samorządowej dla dwumiesięcznika i tym samym groźba jego upadku. Redaktorem naczelnym pozostaje Krzysztof Kuczkowski, zmienia się natomiast siedziba redakcji: od teraz znajduje się ona w Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku.
więcej
|
Burda Media Polska sfinalizowała przejęcie Grupy Edipresse w Polsce
Burda Media Polska i Edipresse Group w czwartek sfinalizowały umowę sprzedaży wydawnictwa Edipresse Polska. Burda przejmie cyfrowe i papierowe portfolio Edipresse. Prezesem połączonych wydawnictw zostanie Maciej Klepacki, dotychczasowy dyrektor generalny Edipresse Polska.
więcej
|
Sąd umorzył postępowanie wytoczone przez ,,Gazetę Polską" Tomaszowi Lisowi
Sąd umorzył postępowanie karne, jakie redaktorowi naczelnemu „Newsweek Polska” Tomaszowi Lisowi wytoczyła „Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie). Lis nazwał tytuł „gazetą faszystowską” za to, że do jednego z wydań dołączono naklejki „strefa wolna od LGBT”.
więcej
|
|
|
Patryk Pallus redaktorem naczelnym Wirtualnemedia.pl
Od 1 kwietnia stanowisko redaktora naczelnego portalu Wirtualnemedia.pl, największego serwisu o mediach i marketingu w Polsce, obejmie Patryk Pallus. Marcin Szumichora pozostaje dyrektorem zarządzającym.
więcej
|
Premier spotkał się z influencerami. Rząd będzie mocniej walczyć z dezinformacją w internecie
Premier Mateusz Morawiecki spotkał się w czwartek z gronem ekspertów i influencerami, by porozmawiać o skutecznej walce z dezinformacją w przestrzeni publicznej. Szef rządu opowiedział się za zdecydowaną walką z zagrażającą stabilności państwa falą fałszywych informacji, płynącą głównie z mediów społecznościowych.
więcej
|
Google pracuje nad Sandboxem. Ruszają testy interfejsów
Zespół Chrome uruchamia fazę origin trials interfejsów w Privacy Sandbox: Topics, FLEDGE i Attribution Reporting. Wraz z uruchomieniem testów zaktualizowano ustawienia, aby użytkownicy mogli lepiej zrozumieć i kontrolować swój udział w próbach. To kolejny etap zapowiedzianej rezygnacji z plików cookies w przeglądarce Chrome.
więcej
|
Google odsyła do najczęściej cytowanych źródeł w wyszukiwarce. Kolejny sposób walki z dezinformacją
Google zapowiedział nowy sposób walki z dezinformacją w sieci. Koncern zamierza udostępniać w wyszukiwarce wiarygodne źródła dotyczące konkretnych informacji oznaczone etykietą „najczęściej cytowane”. Na początek opcja będzie widoczna dla użytkowników w Stanach Zjednoczonych.
więcej
|
Google tnie pornograficzne wyniki wyszukiwania. Efekt działania algorytmu BERT
W ciągu ostatniego roku obniżyliśmy o 30 procent wyniki wyszukiwania, które po wprowadzeniu określonych haseł prowadziły do szkodliwych treści, między innymi pornograficznych - zapewnia Google. Bardziej skuteczna ochrona internautów przed niebezpiecznymi linkami ma wynikać z funkcjonowania nowego algorytmu wyszukiwarki o nazwie BERT.
więcej
|
NASK: dezinformacja w polskim internecie skupiona teraz na "przywilejach" dla Ukraińców i "planach rozbioru Ukrainy"
Opinie o rzekomo lepszym traktowaniu Ukraińców w Polsce oraz "rozbiór Ukrainy" to zmapowane przez ekspertów NASK jedne z głównych tematów dezinformacji w polskich mediach społecznościowych.
więcej
|
Facebook finansował kampanię wymierzoną w TikToka. ,,Jesteśmy głęboko zaniepokojeni"
Koncern Meta, właściciel Facebooka opłacił medialną kampanię mającą na celu zdyskredytowanie jednego z największych konkurentów, platformę TikTok - podał „The Washington Post”. Realizacją projektu zajmowała się powiązana z Republikanami firma Targeted Victory. - Dostarczanie lokalnym mediom doniesień na temat rzekomych trendów, których nie znaleziono na platformie, może spowodować szkody w świecie rzeczywistym - ocenia TikTok w komunikacie skierowanym do Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Bianka Mikołajewska i Paweł Figurski przechodzą do Wirtualnej Polski
Wicenaczelna OKO.press Bianka Mikołajewska od lipca dołączy do zespołu WP Magazynu (Wirtualna Polska). Natomiast od kwietnia w WP Magazynu będzie pracował Paweł Figurski, poprzednio związany z „Gazetą Wyborczą” (Agora).
więcej
|
InPost ze 174 mln zł kwartalnego zysku, mniejszy udział wpływów od Allegro
W czwartym kwartale ub.r. przychody InPostu prawie się podwoiły, m.in. w efekcie przejęcia Mondial Relay, a zysk netto z działalności kontynuowanej poszedł w górę ze 144 do 174,2 mln zł. Udział Allegro w całorocznych wpływach InPostu w Polsce zmalał z 48 do 46 proc.
więcej
|
Pakiet OC/AC w LINK4 - szeroka ochrona na prostych zasadach Wybierając ubezpieczyciela, dobrze jest postawić na wiarygodnego partnera z polskim kapitałem. Szeroką, a zarazem przejrzystą i zorientowaną na użytkownika ofertą, są propozycje LINK4. Towarzystwo to od lat wyróżnia przyjazne podejście, proste zasady ubezpieczenia i kompetentni konsultanci. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Nielsen poszerza panel mierzący oglądalność wideo do 2 tys. gospodarstw. W tym roku ruszy crossmediowy pomiar treści
Firma Nielsen Audience Measurement do końca 2022 roku poszerzy panel mierzący oglądalność treści wideo do 2 tys. gospodarstw - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Firma pracuje również nad crossmediowym pomiarem treści, który ma zostać udostępniony klientom jeszcze w tym roku. Dzięki temu klienci otrzymają pełny pomiar wszystkich treści wideo - nie tylko telewizji linearnej i platform VOD, ale i także wszelkich innych audycji wizualnych odtwarzanych w internecie. - Nasza strategia to zintegrowany pomiar funkcjonujący pod nazwą Niesen One - mówi nam Agnieszka Gosiewska, dyrektor zarządzający Nielsen Audience Measurement.
więcej
|
Wojna w Ukrainie jeszcze bez większego wpływu na nastroje konsumenckie Polaków. Rosną obawy o przyszłość
W marcu 2022 r. firma GfK odnotowała w Polsce minimalny spadek wskaźnika nastrojów konsumenckich. Wybuch wojny w Ukrainie nie wpłynął jeszcze istotnie na bieżące odczucia finansowe i zakupowe Polaków, ale znalazł już odzwierciedlenie w obawach dotyczących przyszłości. Bardziej niż przed miesiącem martwi nas np. przyszła sytuacja gospodarcza kraju. Wartość tego wskaźnika spadła w stosunku do lutego br. aż o ponad 7 pkt. proc.
więcej
|
|
|