Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 1 Kwietnia 2022
 
 
 
Patryk Pallus redaktorem naczelnym Wirtualnemedia.pl
 
Od 1 kwietnia stanowisko redaktora naczelnego portalu Wirtualnemedia.pl, największego serwisu o mediach i marketingu w Polsce, obejmie Patryk Pallus. Marcin Szumichora pozostaje dyrektorem zarządzającym. więcej
 
 
Nielsen poszerza panel mierzący oglądalność wideo do 2 tys. gospodarstw. W tym roku ruszy crossmediowy pomiar treści
 
Firma Nielsen Audience Measurement do końca 2022 roku poszerzy panel mierzący oglądalność treści wideo do 2 tys. gospodarstw - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Firma pracuje również nad crossmediowym pomiarem treści, który ma zostać udostępniony klientom jeszcze w tym roku. Dzięki temu klienci otrzymają pełny pomiar wszystkich treści wideo - nie tylko telewizji linearnej i platform VOD, ale i także wszelkich innych audycji wizualnych odtwarzanych w internecie. - Nasza strategia to zintegrowany pomiar funkcjonujący pod nazwą Niesen One - mówi nam Agnieszka Gosiewska, dyrektor zarządzający Nielsen Audience Measurement. więcej
 
 
Polska Press ze wzrostem wpływów i 1,8 tys. pracowników, szykuje nowy portal horyzontalny
 
W ub.r. wydawnictwo Polska Press osiągnęło niewielki wzrost przychodów, do 318 mln zł, natomiast liczba jego pracowników zmalała do 1 827. Na początku marca przejęło spółkę PL24, która ma przygotować nowy ogólnopolski portal horyzontalny. więcej
 
 
Polsat Box i Canal+ dołączą 15 kanałów TVP? Jest wniosek do KRRiT
 
Rada Programowa TVP przyjęła uchwałę, w której wzywa KRRiT do wyegzekwowania obecności wszystkich wersji TVP3 na platformach satelitarnych Canal+ i Polsat Box. Podczas posiedzenia prezes TVP Jacek Kurski miał też m.in. krytykować TVN Grupę Discovery za transmisje ze skoków narciarskich. więcej
 
 
Poczobut, ,,Voice Senior", Nowakowska, ,,Osiecka" i Dębska z Wiktorami
 
Reaktywowane po kilku latach przerwy nagrody Wiktory otrzymali m.in. Andrzej Poczobut, Robert Lewandowski, Maria Dębska, Marcin Dorociński, Krystian Ochman, Ida Nowakowska i twórcy programu „The Voice Senior”, serialu „Osiecka” i podcastu „Raport o stanie świata”. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Czesław Michniewicz ryzykowny reputacyjnie dla reklamodawców więcej
 
TVP nie zmienia standardu. ,,Stacje komercyjne stracą setki milionów złotych" więcej
 
Spółki skarbu państwa wydały na reklamy w ubiegłym roku 1,23 mld zł. Setki tys. zł płyną do "Sieci", "Gazety Polskiej Codziennie" i ,,Do Rzeczy" więcej
 
Netflix otworzy biuro w Warszawie, przez dwa lata zainwestował w Polsce 490 mln zł więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. PR ConTrust Communication
Asystent Techniczny Studia COLOROFFON
E-commerce Client Partner Ringier Axel Springer
Account Manager 2 KOMA 7
Wydawca Strony Głównej Ringier Axel Springer
Producent/Kierownik Produkcji TVP
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY LEADER Papaya Films
SALES AND SPECIAL PROJECTS SPECIALIST Papaya Films
Dziennikarz Motoryzacyjny AutoSwiat.pl Ringier Axel Springer
Account Manager Publicis Media
Producent audycji telewizyjnych TVP
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Polsat Box i Canal+ dołączą 15 kanałów TVP? Jest wniosek do KRRiT

Rada Programowa TVP przyjęła uchwałę, w której wzywa KRRiT do wyegzekwowania obecności wszystkich wersji TVP3 na platformach satelitarnych Canal+ i Polsat Box. Podczas posiedzenia prezes TVP Jacek Kurski miał też m.in. krytykować TVN Grupę Discovery za transmisje ze skoków narciarskich. więcej

Poczobut, ,,Voice Senior", Nowakowska, ,,Osiecka" i Dębska z Wiktorami

Reaktywowane po kilku latach przerwy nagrody Wiktory otrzymali m.in. Andrzej Poczobut, Robert Lewandowski, Maria Dębska, Marcin Dorociński, Krystian Ochman, Ida Nowakowska i twórcy programu „The Voice Senior”, serialu „Osiecka” i podcastu „Raport o stanie świata”. więcej

TVP Info i TV Republika chronione przed piractwem

Międzynarodowa Koalicja Nadawców Przeciwko Piractwu (IBCAP) chroni teraz także treści polskojęzycznych. Objęła bowiem swoimi działaniami kilka kanałów Telewizji Polskiej, TV Republika i stacje 4fun.tv. IBCAP zwraca uwagę, że w Stanach Zjednoczonych popularne są pirackie usługi, obejmujące dostęp do polskich kanałów telewizyjnych. więcej

TVP chce wybudować nową siedzibę oddziału w Olsztynie, ogłosiła przetarg

Telewizja Polska ogłosiła przetarg dotyczący zaprojektowania i budowy nowej siedziby jej oddziału w Olsztynie. Na oferty będzie czekała do 27 maja. więcej

Quiz o Azji i aplikacja sieci kablowej Vectra w HbbTV TVN

TVN znów stawia na reklamy w ramach telewizji hybrydowej. Odbiorcom naziemnym z podłączonymi do internetu telewizorami HbbTV po uruchomieniu kanału TVN wyświetlają się teraz aplikacje sieci kablowej Vectra i producenta zupek chińskich Oyakata. więcej

Karolina Kowalska przeszła z ,,Rzeczpospolitej" do TVN24.pl

Karolina Kowalska dołączyła do redakcji portalu TVN24.pl. Będzie zajmowała się tematyką dotyczącą ochrony zdrowia. więcej

162 tys. widzów ostatniego sezonu ,,19+" w TVN7

Emitowany w Siódemce ostatni sezon „19+” po pierwszym miesiącu nadawania ogląda średnio 162 tys. widzów. Produkcja ma niższe wyniki od średnich długookresowych udziałów stacji - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Kino Polska TV z rekordowymi wpływami i zyskiem, mocno w górę Stopklatka

Grupa kapitałowa Kino Polska TV w ub.r. osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 21,4 proc. do 257,16 mln zł i zysku netto z 27,24 do 48,64 mln zł. Mocno zwiększyły się wyniki finansowe Stopklatki, a Zoom TV zmniejszył stratę. więcej

14. sezon programu ,,Demakijaż" od 10 kwietnia w Polsat Cafe

Od 10 kwietnia w niedzielne popołudnia Polsat Cafe emitować będzie czternasty sezon programu „Demakijaż”. więcej

Zatrzymano mężczyznę ws. zabójstwa współpracownika TVN, prokuratura zarzuca mu pomoc sprawcy

We wtorek po południu Zakończyło się przesłuchanie 37-latka zatrzymanego w śledztwie dotyczącym zabójstwa w Parku Śląskim w Chorzowie dziennikarza współpracującego w TVN. Mężczyzna, który usłyszał zarzut pomocy sprawcy tej zbrodni w śledzeniu kobiety, z którą spotkał się dziennikarz i która była świadkiem zabójstwa, trafił pod dozór policji. więcej

Bus #tematdlauwagi ponownie wyruszył w trasę. ,,Chcemy dotrzeć do widzów, którzy nie korzystają z internetu"

W czwartek, 31 marca w trasę po Polsce ponownie wyruszył bus #tematdlauwagi. Prowadzący program „Uwaga!” odwiedzili Sosnowiec, w kolejne czwartki udadzą się do Wałbrzycha, Ostrowa Wielkopolskiego i Pabianic. więcej

Pakiet OC/AC w LINK4 - szeroka ochrona na prostych zasadach

Wybierając ubezpieczyciela, dobrze jest postawić na wiarygodnego partnera z polskim kapitałem. Szeroką, a zarazem przejrzystą i zorientowaną na użytkownika ofertą, są propozycje LINK4. Towarzystwo to od lat wyróżnia przyjazne podejście, proste zasady ubezpieczenia i kompetentni konsultanci. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Zamilska odeszła z radiowej Czwórki. Na pożegnanie powiedziała, co myśli o rządzie i prezes Kamińskiej

- Mam nadzieję usiąść jeszcze przed mikrofonem Polskiego Radia, kiedy prezesem tej instytucji będzie osoba kompetentna, mająca pojęcie i szanująca idee publicznych mediów - powiedziała na koniec audycji "Noc Rezydentów - Nocny TransPort" w Czwórce Natalia Zamilska. Dodała, że prezes Agnieszka Kamińska okazała się "bezkonkurencyjna w przypadku prowadzenia Polskiego Radia do ostatecznego upadku". więcej

 
60. urodziny Trójki. W każdym paśmie trójka prowadzących, wieczorem niespodzianka dla słuchaczy

W piątek, 1 kwietnia mija 60. rocznica powstania Programu Trzeciego Polskiego Radia. Z tej okazji rozgłośnia przygotowała jubileuszową ramówkę oraz koncert charytatywny "Trójka dla Ukrainy". Tego samego dnia zacznie działać nowa aplikacja i strona internetowa stacji. więcej

 
Paweł Karpiński dyrektorem muzycznym Radia Eska, Rafał Adamczak - szefem anteny

Trzy osoby w redakcji Radia Eska (Grupa Radiowa Time) awansowały na stanowiska kierownicze. Michał Sobkowski objął stanowisko zastępcy dyrektora programowego, Paweł Karpiński został dyrektorem muzycznym, a Rafał Adamczak - szefem anteny. więcej

 
RMF FM na czele w Białymstoku, 16 pkt. proc. przewagi nad konkurencją

Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w okresie od września ub.r. do lutego br. należała do RMF FM. Na podium uplasowały się jeszcze: Radio ZET i Radio Białystok - wynika badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Nielsen poszerza panel mierzący oglądalność wideo do 2 tys. gospodarstw. W tym roku ruszy crossmediowy pomiar treści

Firma Nielsen Audience Measurement do końca 2022 roku poszerzy panel mierzący oglądalność treści wideo do 2 tys. gospodarstw - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Firma pracuje również nad crossmediowym pomiarem treści, który ma zostać udostępniony klientom jeszcze w tym roku. Dzięki temu klienci otrzymają pełny pomiar wszystkich treści wideo - nie tylko telewizji linearnej i platform VOD, ale i także wszelkich innych audycji wizualnych odtwarzanych w internecie. - Nasza strategia to zintegrowany pomiar funkcjonujący pod nazwą Niesen One - mówi nam Agnieszka Gosiewska, dyrektor zarządzający Nielsen Audience Measurement. więcej

Google pracuje nad Sandboxem. Ruszają testy interfejsów

Zespół Chrome uruchamia fazę origin trials interfejsów w Privacy Sandbox: Topics, FLEDGE i Attribution Reporting. Wraz z uruchomieniem testów zaktualizowano ustawienia, aby użytkownicy mogli lepiej zrozumieć i kontrolować swój udział w próbach. To kolejny etap zapowiedzianej rezygnacji z plików cookies w przeglądarce Chrome. więcej

Maspex zapowiada wyeliminowanie cukru z napojów dla dzieci oraz z farmaceutyków. Nowa strategia "Efekt Kolibra"

Grupa Maspex Wadowice, właściciel takich marek, jak Tymbark, Kubuś, Lubella zwiększa zaangażowanie w zrównoważony rozwój dzięki nowej strategii „Efekt Kolibra”. To m.in. całkowite wyeliminowanie cukru z napojów dedykowanych dzieciom oraz z produktów farmaceutycznych, co najmniej 98 proc. oferty produktowej pochodzenia roślinnego. więcej

Microsoft, IBM i SAP pozostają jedną nogą w Rosji. Pracownicy protestują

Pomimo wcześniejszych deklaracji Big Techów o wycofaniu się z Rosji, część firm z tego sektora postanowiła pozostać w tym kraju, aby wspierać niektóre obszary państwa, między innymi służbę zdrowia. Jednak pracownicy Microsoftu, IBM-a i SAP zaprotestowali przeciwko takiej polityce, a władze Ukrainy wciąż naciskają na koncerny, aby całkowicie zerwały współpracę z Rosją. więcej

Wojna w Ukrainie jeszcze bez większego wpływu na nastroje konsumenckie Polaków. Rosną obawy o przyszłość

W marcu 2022 r. firma GfK odnotowała w Polsce minimalny spadek wskaźnika nastrojów konsumenckich. Wybuch wojny w Ukrainie nie wpłynął jeszcze istotnie na bieżące odczucia finansowe i zakupowe Polaków, ale znalazł już odzwierciedlenie w obawach dotyczących przyszłości. Bardziej niż przed miesiącem martwi nas np. przyszła sytuacja gospodarcza kraju. Wartość tego wskaźnika spadła w stosunku do lutego br. aż o ponad 7 pkt. proc. więcej

Rosja w reklamowej zapaści. Wydatki w dół o prawie 50 proc.

W związku z inwazją na Ukrainę wydatki reklamowe na rynku rosyjskim spadną w 2022 roku o 49,7 procent – prognozuje firma analityczna Insider Intelligence. Reklamowa zapaść będzie spowodowana przede wszystkim wycofaniem się z rosyjskiego rynku wielu znanych zachodnich marek i bojkotem Rosji ze strony największych platform reklamowych. więcej

Krzysztof Zalewski reklamuje wodę Żywiec Zdrój Delikatnie Musujący

Do sprzedaży trafia nowa wersja wody Żywiec Zdrój Delikatnie Musujący (produkowanej przez Danone Polska). Wspiera to kampania reklamowa z udziałem piosenkarza Krzysztofa Zalewskiego. więcej

Rafał Zakrzewski rezygnuje z funkcji prezesa Digitree Group, odejdzie z firmy na początku maja

Rafał Zakrzewski złożył rezygnację ze stanowiska prezesa Digitree Group z dniem 6 maja br. Zarządza firmą od sierpnia 2020 roku. więcej

Karta Moja Biedronka ma blisko 12 mln użytkowników. Rośnie jej popularność także poza Polską

Program lojalnościowy Moja Biedronka (Jeronimo Martins) ma już ponad 11,8 miliona aktywnych użytkowników. Od roku mogą z niego korzystać również użytkownicy zagranicznych numerów telefonów z sąsiednich krajów. Obecnie z karty Moja Biedronka najaktywniej korzystają Czesi, zaraz za nimi są Ukraińcy i Litwini. więcej

Wawel wyśle na Ukrainę 24 tys. specjalnych czekolad. Wyprodukował je w kolorze żółto-niebieskim

Firma Wawel, producent słodyczy, przygotowała specjalną, dedykowaną Ukrainie wersję czekolady. Do przebywających na terenie dotkniętego wojną kraju trafi czekolada gorzka 70% cocoa z linii premium w opakowaniu nawiązującym do ukraińskiej flagi. więcej

Matuszkiewicz, Smoliński, Szymańska i Osiadacz w zespole Value Media

Do działu client service agencji mediowej Value Media (Group One) dołączają cztery osoby: Aleksandra Matuszkiewicz i Mateusz Smoliński jako senior communication plannerzy, Małgorzata Osiadacz jako digital expert oraz Paulina Szymańska w roli communication planner specialist. więcej

Canpol babies klientem agencji Rozgłos, szersza współpraca z Lovi

Agencja Rozgłos poszerza obsługę mediową marki Lovi o nowe działania, a także zaczyna obsługę kolejnej marki parentingowej – Canpol babies. więcej

Jędrzej Zarychta dyrektorem rozwoju i marketingu w Hemp Juice

Do spółki Hemp Juice, oferującej suplementy i kosmetyki wzbogacone CBD dołącza jako współwłaściciel i growth & marketing director Jędrzej Zarychta. więcej

Kross rusza z największą akcją wizerunkową w swojej historii

Producent rowerów Kross rozpoczyna kampanię wizerunkową „Nic nie musisz. Wszystko możesz". więcej

Dr Witt i Alcalia wśród klientów BeDigital

Grupa Maspex rozpoczęła współpracę z agencją BeDigital, powierzając jej obsługę social media marek Dr Witt i Alcalia. BeDigital przejęło prowadzenie profili oraz obsługę kreatywną. więcej

Hot-dog gratis w Żabce za zakup startera T-Mobile z 1200 GB

T-Mobile wraz z siecią sklepów Żabka przygotował promocję, w której kupując dowolny starter T-Mobile na kartę w jednym ze sklepów, otrzymuje się dodatkowo bon uprawniający do odbioru hot-doga z oferty sieci. Sam starter umożliwia skorzystanie z oferty, która pozwala na zgarnięcie łącznie 1200 ekstra GB do wykorzystania przez 365 dni. więcej

First Line Polska przygotowała promocję dla firmy Innvigo

Polski producent specjalistycznej chemii dla rolnictwa, firma Innvigo powierzyła agencji First Line Polska przygotowanie akcji cashback. Zlecenie agencja pozyskała w wyniku wygranego przetargu. Działania wspiera kampania reklamowa. więcej

David Hasselhoff ratuje żółwie w reklamie SodaStream

Marka SodaStream (PepsiCo) rozpoczyna kampanię z okazji tegorocznego Dnia Ziemi. Marka wyemitowała viralowy klip wideo, w którym słynny ratownik David Hasselhoff w nieco przerysowany sposób ratuje potrzebujących - tym razem żółwie morskie. więcej

Sabina Janocha: z Imagine Nation do endorfina events

Do agencji eventowej endorfina events dołączyła Sabina Janocha, na stanowisko senior project managerki. Wcześniej związana była z agencją Imagine Nation. więcej

Mazurski Smak w nowej odsłonie kampanii podkreśla naturalne pochodzenie

Mlekpol rozpoczął nową kampanię marki Mazurski Smak, w której przede wszystkim zwraca uwagę na naturalne pochodzenie produktów. więcej

Reżyserka Daria Woszek dołącza do bluebird artists

Do agencji bluebird artists dołączyła Daria Woszek – reżyserka filmowa, serialowa i teatralna. Autorka nagradzanych filmów – „Hycel" oraz „Maryjki". więcej

Pakiet OC/AC w LINK4 - szeroka ochrona na prostych zasadach

Wybierając ubezpieczyciela, dobrze jest postawić na wiarygodnego partnera z polskim kapitałem. Szeroką, a zarazem przejrzystą i zorientowaną na użytkownika ofertą, są propozycje LINK4. Towarzystwo to od lat wyróżnia przyjazne podejście, proste zasady ubezpieczenia i kompetentni konsultanci. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
PRASA
 
Polska Press ze wzrostem wpływów i 1,8 tys. pracowników, szykuje nowy portal horyzontalny

W ub.r. wydawnictwo Polska Press osiągnęło niewielki wzrost przychodów, do 318 mln zł, natomiast liczba jego pracowników zmalała do 1 827. Na początku marca przejęło spółkę PL24, która ma przygotować nowy ogólnopolski portal horyzontalny. więcej

Instytut Literacki przejmuje wydawanie ,,Toposu", w sprawę zaangażowane Ministerstwo Kultury

W czwartek podpisano umowę, na mocy której Instytut Literacki przejął od Towarzystwa Przyjaciół Sopotu wydawanie dwumiesięcznika literackiego „Topos”. Powodem jest brak dotacji samorządowej dla dwumiesięcznika i tym samym groźba jego upadku. Redaktorem naczelnym pozostaje Krzysztof Kuczkowski, zmienia się natomiast siedziba redakcji: od teraz znajduje się ona w Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku. więcej

Burda Media Polska sfinalizowała przejęcie Grupy Edipresse w Polsce

Burda Media Polska i Edipresse Group w czwartek sfinalizowały umowę sprzedaży wydawnictwa Edipresse Polska. Burda przejmie cyfrowe i papierowe portfolio Edipresse. Prezesem połączonych wydawnictw zostanie Maciej Klepacki, dotychczasowy dyrektor generalny Edipresse Polska. więcej

Sąd umorzył postępowanie wytoczone przez ,,Gazetę Polską" Tomaszowi Lisowi

Sąd umorzył postępowanie karne, jakie redaktorowi naczelnemu „Newsweek Polska” Tomaszowi Lisowi wytoczyła „Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie). Lis nazwał tytuł „gazetą faszystowską” za to, że do jednego z wydań dołączono naklejki „strefa wolna od LGBT”. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Patryk Pallus redaktorem naczelnym Wirtualnemedia.pl

Od 1 kwietnia stanowisko redaktora naczelnego portalu Wirtualnemedia.pl, największego serwisu o mediach i marketingu w Polsce, obejmie Patryk Pallus. Marcin Szumichora pozostaje dyrektorem zarządzającym. więcej

Premier spotkał się z influencerami. Rząd będzie mocniej walczyć z dezinformacją w internecie

Premier Mateusz Morawiecki spotkał się w czwartek z gronem ekspertów i influencerami, by porozmawiać o skutecznej walce z dezinformacją w przestrzeni publicznej. Szef rządu opowiedział się za zdecydowaną walką z zagrażającą stabilności państwa falą fałszywych informacji, płynącą głównie z mediów społecznościowych. więcej

Google pracuje nad Sandboxem. Ruszają testy interfejsów

Zespół Chrome uruchamia fazę origin trials interfejsów w Privacy Sandbox: Topics, FLEDGE i Attribution Reporting. Wraz z uruchomieniem testów zaktualizowano ustawienia, aby użytkownicy mogli lepiej zrozumieć i kontrolować swój udział w próbach. To kolejny etap zapowiedzianej rezygnacji z plików cookies w przeglądarce Chrome. więcej

Google odsyła do najczęściej cytowanych źródeł w wyszukiwarce. Kolejny sposób walki z dezinformacją

Google zapowiedział nowy sposób walki z dezinformacją w sieci. Koncern zamierza udostępniać w wyszukiwarce wiarygodne źródła dotyczące konkretnych informacji oznaczone etykietą „najczęściej cytowane”. Na początek opcja będzie widoczna dla użytkowników w Stanach Zjednoczonych. więcej

Google tnie pornograficzne wyniki wyszukiwania. Efekt działania algorytmu BERT

W ciągu ostatniego roku obniżyliśmy o 30 procent wyniki wyszukiwania, które po wprowadzeniu określonych haseł prowadziły do szkodliwych treści, między innymi pornograficznych - zapewnia Google. Bardziej skuteczna ochrona internautów przed niebezpiecznymi linkami ma wynikać z funkcjonowania nowego algorytmu wyszukiwarki o nazwie BERT. więcej

NASK: dezinformacja w polskim internecie skupiona teraz na "przywilejach" dla Ukraińców i "planach rozbioru Ukrainy"

Opinie o rzekomo lepszym traktowaniu Ukraińców w Polsce oraz "rozbiór Ukrainy" to zmapowane przez ekspertów NASK jedne z głównych tematów dezinformacji w polskich mediach społecznościowych.  więcej

Facebook finansował kampanię wymierzoną w TikToka. ,,Jesteśmy głęboko zaniepokojeni"

Koncern Meta, właściciel Facebooka opłacił medialną kampanię mającą na celu zdyskredytowanie jednego z największych konkurentów, platformę TikTok - podał „The Washington Post”. Realizacją projektu zajmowała się powiązana z Republikanami firma Targeted Victory. - Dostarczanie lokalnym mediom doniesień na temat rzekomych trendów, których nie znaleziono na platformie, może spowodować szkody w świecie rzeczywistym - ocenia TikTok w komunikacie skierowanym do Wirtualnemedia.pl. więcej

Bianka Mikołajewska i Paweł Figurski przechodzą do Wirtualnej Polski

Wicenaczelna OKO.press Bianka Mikołajewska od lipca dołączy do zespołu WP Magazynu (Wirtualna Polska). Natomiast od kwietnia w WP Magazynu będzie pracował Paweł Figurski, poprzednio związany z „Gazetą Wyborczą” (Agora). więcej

InPost ze 174 mln zł kwartalnego zysku, mniejszy udział wpływów od Allegro

W czwartym kwartale ub.r. przychody InPostu prawie się podwoiły, m.in. w efekcie przejęcia Mondial Relay, a zysk netto z działalności kontynuowanej poszedł w górę ze 144 do 174,2 mln zł. Udział Allegro w całorocznych wpływach InPostu w Polsce zmalał z 48 do 46 proc. więcej

Pakiet OC/AC w LINK4 - szeroka ochrona na prostych zasadach

Wybierając ubezpieczyciela, dobrze jest postawić na wiarygodnego partnera z polskim kapitałem. Szeroką, a zarazem przejrzystą i zorientowaną na użytkownika ofertą, są propozycje LINK4. Towarzystwo to od lat wyróżnia przyjazne podejście, proste zasady ubezpieczenia i kompetentni konsultanci. materiał partnerskiwięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Nielsen poszerza panel mierzący oglądalność wideo do 2 tys. gospodarstw. W tym roku ruszy crossmediowy pomiar treści

Firma Nielsen Audience Measurement do końca 2022 roku poszerzy panel mierzący oglądalność treści wideo do 2 tys. gospodarstw - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Firma pracuje również nad crossmediowym pomiarem treści, który ma zostać udostępniony klientom jeszcze w tym roku. Dzięki temu klienci otrzymają pełny pomiar wszystkich treści wideo - nie tylko telewizji linearnej i platform VOD, ale i także wszelkich innych audycji wizualnych odtwarzanych w internecie. - Nasza strategia to zintegrowany pomiar funkcjonujący pod nazwą Niesen One - mówi nam Agnieszka Gosiewska, dyrektor zarządzający Nielsen Audience Measurement. więcej

Wojna w Ukrainie jeszcze bez większego wpływu na nastroje konsumenckie Polaków. Rosną obawy o przyszłość

W marcu 2022 r. firma GfK odnotowała w Polsce minimalny spadek wskaźnika nastrojów konsumenckich. Wybuch wojny w Ukrainie nie wpłynął jeszcze istotnie na bieżące odczucia finansowe i zakupowe Polaków, ale znalazł już odzwierciedlenie w obawach dotyczących przyszłości. Bardziej niż przed miesiącem martwi nas np. przyszła sytuacja gospodarcza kraju. Wartość tego wskaźnika spadła w stosunku do lutego br. aż o ponad 7 pkt. proc. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Grayling zamyka swoją działalność w Moskwie po 23 latach

Agencja Grayling w odpowiedzi na inwazję Rosji na Ukrainę zdecydowała się zamknąć prowadzoną tam działalność. Firma zatrudnia w Moskwie 40 pełnoetatowych pracowników i działa tam od 23 lat. więcej

Lebrand klientem agencji Lepont

Polska marka modowa Lebrand dołączyła do grona klientów niedawno założonej, kreatywnej agencji PRowej Lepont. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Microsoft, IBM i SAP pozostają jedną nogą w Rosji. Pracownicy protestują
NASK: dezinformacja w polskim internecie skupiona teraz na "przywilejach" dla Ukraińców i "planach rozbioru Ukrainy"
Ministerstwo Zdrowia udostępniło aplikację ułatwiająca komunikację ukraińskim pacjentom
Szef Intela zarobił 178 mln dolarów, to 1711 razy więcej niż szeregowy pracownik koncernu
Hot-dog gratis w Żabce za zakup startera T-Mobile z 1200 GB
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj