|
|
|
|
|
|
|
News24 ledwo ruszył, a naczelny już na długim urlopie. "Powadzi swoje projekty"
Andrzej Andrysiak, redaktor naczelny stacji News24, od połowy marca przebywa na urlopie - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Andrysiak prowadzi też swoje projekty, sygnalizował mi taką możliwość już w chwili zatrudnienia. Nie ma w tym niczego nadzwyczajnego - tłumaczy Ryszard Krajewski, prezes nadającej kanał spółki Astro.
więcej
|
Serwis streamingowy Player poszerza ofertę w 4K
Należący do TVN Grupy Discovery serwis streamingowy Player poszerzył w ostatnim czasie ofertę w 4K. W tej jakości obrazu są dostępne m.in. nowe odcinki programu „Kobieta na krańcu świata” Martyny Wojciechowskiej i nowe seriale. TVN Grupa Discovery od dłuższego czasu w Ultra HD produkuje wszystkie seriale tygodniowe.
więcej
|
Ukraiński kanał trafi do części multipleksów w Polsce
Komercyjna stacja 1+1 z Ukrainy weszła w skład czeskiego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej. Odbiorcy naziemni na Śląsku mogą z kolei oglądać kanał Ukraina 24. Wkrótce trafi on także do kolejnych multipleksów Grupy MWE. Także tych, które jeszcze nie zaczęły działać.
więcej
|
Skargi do KRRiT na film Tulickiego o Tusku i Putinie, zarzuty stronniczości i drastycznych ujęć z wojny
W sobotę TVP1 i TVP Info pokazały 75-minutowy film dokumentalny Marcina Tulickiego zatytułowany „Nasz człowiek w Warszawie”. Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji napłynęło sześć skarg po emisji produkcji przygotowanej przez reportera „Wiadomości”.
więcej
|
Marcin Feddek odsunięty od komentowania przez Polsat Sport, przyczyną błędy i ,,Gucci-srucci" w czasie meczu Ligi Mistrzów
Komentator piłkarski Marcin Feddek został został odsunięty na miesiąc przez kierownictwo Polsat Sport od relacjonowania spotkań, po tym jak w trakcie relacjonowania meczu Ligi Mistrzów mylił fakty dotyczące zawodników, a kontrakt jednego z nich z marką Gucci podsumował słowami „Gucci-srucci”. Nadawca oficjalnie nie komentuje sprawy.
więcej
|
Nowy kanał telewizyjny z muzyką imprezową
Choć w USA i Europie Zachodniej liczba kanałów telewizyjnych nieznacznie spada, to w Niemczech zadebiutowała nowa muzyczna stacja Ballermann TV. Prezentuje hity imprezowe. Na razie nie jest dostępna drogą satelitarną.
więcej
|
Właściciel TVN ma apetyt na sport. Będzie znaczącym graczem w tym segmencie
Warner Bros. Discovery, medialny kolos stworzony z połączenia WarnerMedia i Discovery stanie się nie tylko poważnym uczestnikiem globalnego rynku telewizji i streamingu. Koncern postawi też na segment transmisji sportowych, gdzie zmierzy się z konkurentami w prawach do oferowania na swoich platformach relacji z najbardziej popularnych dyscyplin i sportowych wydarzeń.
więcej
|
"Pierwsza miłość" ciągle przyciąga ponad milion widzów
Wiosenne odcinki nadawanego w Polsacie serialu „Pierwsza miłość” gromadzą średnio 1,09 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polski serial "Odwilż" europejskim hitem HBO Max
Polski serial Max Original "Odwilż" jest najchętniej oglądaną produkcją w Europie w HBO Max - przekazał nadawca.
więcej
|
,,Skazana" zastąpi ,,Przez Atlantyk". TVN pokaże hit Playera
Od środy, 27 kwietnia o godz. 21.30 w TVN będzie można oglądać nowy serial „Skazana”, który od kilku miesięcy dostępny jest w Player.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Serial w swoim paśmie zastąpi „Przez Atlantyk”.
więcej
|
Nowy wydawca w tvn24.pl. Przeszedł z "Gazety Wyborczej"
Bartosz Chyż od początku kwietnia pracuje na stanowisku wydawcy w serwisie factcheckingowym Konkret24, będącym częścią portalu tvn24.pl (TVN Grupa Discovery).
więcej
|
,,Fantastyczne zwierzęta: Tajemnice Dumbledore'a" ocenzurowane w Chinach. Poszło o wątki homoseksualne
Oczekiwana, kinowa produkcja fantasy „Fantastyczne zwierzęta: Tajemnice Dumbledore’a” trafiła do kin w Chinach w formie zmienionej w porównaniu z oryginałem. Z filmu zostały usunięte przez producentów niewielkie fragmenty odwołujące się do homoseksualnych relacji między jednymi z głównych bohaterów. Stojąca za filmem wytwórnia Warner Bros. wyjaśnia, że musiała dostosować się do lokalnego rynku.
więcej
|
TVN zapowiada ,,Listy do M. 5". Kultowa seria wróci do kin
4 listopada premierę będzie miał piąty film z serii „Listy do M.”. W rolach głównych ponownie zobaczymy Tomasza Karolaka, Wojciecha Malajkata czy Agnieszkę Dygant. Reżyserem jest Łukasz Jaworski, który ma w dorobku m.in. serial „39 i pół”. To powrót kultowej serii do kin, bo czwarta część "Listów do M." była pokazywane jedynie w Playerze.
więcej
|
,,Wiadomości" przepraszają za pasek z ,,ukraińskim barbarzyństwem". ,,Chodziło o rosyjskie"
W poniedziałek, podczas głównego wydania „Wiadomości” TVP, na informacyjnej belce zapowiadającej jeden z materiałów, pojawił się napis „Debata o ukraińskim barbarzyństwie”. Po kilku minutach prowadząca sprostowała pomyłkę na antenie mówiąc, że "chodziło o rosyjskie". To samo uczynił też zespół programu tuż po jego zakończeniu - na Twitterze.
więcej
|
Jedenasty sezon reality-show ,,Gry małżeńskie" w Polsat Cafe
Od 7 kwietnia Polsat Cafe emituje jedenasty sezon reality-show „Gry małżeńskie”.
więcej
|
,,Odwilż" w HBO MAX z Wajdą i Lindą, w Empik Go z Mazur i Myszką 1 kwietnia, równocześnie z premierą pierwszego polskiego serialu HBO MAX, w aplikacji Empik Go wystartował podcast „Odwilż”, który przybliży działania osób pracujących przy sprawach kryminalnych. Narratorami zostali Justyna Mazur i Marcin Myszka. To pierwsza tak duża współpraca platform subskrypcyjnych w Polsce. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grupa Azoty wybiera agencję kreatywną
Grupa Azoty wybiera w przetargu agencję, która będzie wspierać spółkę w działaniach kreatywnych - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Będzie z nią współpracować do końca 2023 roku.
więcej
|
Biedronka znalazła sposób na drożyznę. Ma własną Tarczę Antyinflacyjną
Sieć sklepów Biedronka rozpoczęła kampanię reklamową podkreślającą, że do końca czerwca br. nie podwyższy cen 150 najczęściej kupowanych produktów. Oferta jest promowana jako „Tarcza Biedronki - Antyinflacyjna”.
więcej
|
Michał Dębski na stanowisku international business development director w LTTM
Do zespołu LTTM (LifeTube, Gameset, TalentMedia) dołączył Michał Dębski. Jako international business development director zajmie się rozwojem biznesu LTTM na rynkach międzynarodowych oraz umacnianiu obecności grupy w Bułgarii, Rumunii i Grecji.
więcej
|
Jedna trzecia zagranicznych reklamodawców odmówiła prowadzenia kampanii w Rosji
Sytuacja na rynku reklamowym w Rosji diametralnie się zmieni w 2022 roku. To skutki wojny Federacji Rosyjskiej rozpętanej w Ukrainie, która spowodowała, że większość międzynarodowych koncernów zakończyło lub zawiesiło swoją dotychczasową działalność na rynku rosyjskim i przestało się reklamować w mediach w tym kraju.
więcej
|
Ponad 3 mln zł w przetargu na kampanię o sprawiedliwej transformacji energetycznej
Ministerstwo Klimatu i Środowiska szuka w przetargu agencji, która zajmie się ogólnopolską kampanią na temat tzw. sprawiedliwej transformacji energetycznej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet wynosi ponad 3 mln zł netto.
więcej
|
Grupa Cyfrowy Polsat chce przejąć biznes chmurowy od K2
K2 Holding otrzymał od Netii (należącej do grupy Cyfrowy Polsat) ofertę kupna 100 proc. akcji spółki Oktawave, polskiej platformy publicznej chmury obliczeniowej
więcej
|
Producent Persila i Fa zostaje w Rosji, z firmy odchodzi członek zarządu
Firma Henkel, właściciel takich marek, jak Persil, Taft, Schauma, Fa czy Pur zdecydowała, że mimo inwazji Rosji na Ukrainę będzie kontynuować swoją dotychczasową działalność na rynku rosyjskim. W proteście wobec tej decyzji z firmy odchodzi członek jej zarządu, Nikolas Krauss.
więcej
|
Yes sprzedaje przypinki "Slava Ukraini" i "Putin idi na ch.."
Marka biżuterii Yes rozpoczęła akcję sprzedaży przypinek z hasłami "Slava Ukraini" i "Putin idi na ch..". To wyraz solidarności z narodem ukraińskim oraz sprzeciw marki wobec działań rosyjskiego agresora.
więcej
|
Katarzyna Nosowska promuje konkurs ING skierowany do start-upów i młodych naukowców
ING Bank Śląski rozpoczął kampanię, w której Katarzyna Nosowska zachęca młodych naukowców i start-upy do udziału w konkursie na najlepsze rozwiązania dotyczące zielonej energii. Celem programu grantowego banku jest wsparcie projektów z obszaru zrównoważonego rozwoju. Pula nagród to 1 mln zł. Za działania reklamowe odpowiadają agencje Gong i MullenLowe MediaHub.
więcej
|
Centra handlowe czują odwilż po pandemii. Więcej przychodów przy mniejszej liczbie klientów
Z najnowszego raportu Retail Research Forum, przygotowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych, wynika, że kluczowy wpływ na drugą połowę 2021 r. wciąż miała pandemia. Obroty najemców od maja wykazywały stałą tendencję wzrostową i były tylko o 0,75 proc. niższe niż w 2019 r. (130,1 proc. obrotów porównując do drugiego półrocza 2020 r.). Odwiedzalność z kolei osiągnęła poziom 92,4 proc. w porównaniu do drugiej połowy 2019 r. i 126,8 proc. do drugiego półrocza 2020 r.
więcej
|
Anna Górecza i Kamila Tomaszewska awansowały w VMLY&R Poland
Anna Góreczna, dotychczas group account manager, objęła stanowisko business director. Kamila Tomaszewska, wcześniej senior account executive, awansowała na stanowisko account manager.
więcej
|
W marcu w sklepach było drożej średnio o ponad 15 proc.
W marcu br. w sklepach było drożej średnio o proc. 15 proc. w ujęciu rocznym - wynika z najnowszego "Indeksu cen w sklepach detalicznych". Wzrost odnotowały wszystkie z 12 analizowanych kategorii produktów.
więcej
|
Streetcom ponownie dla marki Purina
Agencja Streetcom po raz kolejny wygrała przetarg na realizację kampanii dla marki jedzenia dla zwierząt Purina Pro Plan Sterilised (Nestle Polska).
więcej
|
Piwo Trybunał reklamowane jako "ulubione w regionie"
Browar Piotrków rozpoczął kampanię reklamową piwa Trybunał. Działania prowadzone są na nośnikach reklamy zewnętrznej.
więcej
|
Kostiumografka Stefania Lazar reprezentowana przez bluebird artists
Do twórców reprezentowanych przez agencję bluebird artists dołącza stylistka, kostiumografka i art director Stefania Lazar.
więcej
|
,,Odwilż" w HBO MAX z Wajdą i Lindą, w Empik Go z Mazur i Myszką 1 kwietnia, równocześnie z premierą pierwszego polskiego serialu HBO MAX, w aplikacji Empik Go wystartował podcast „Odwilż”, który przybliży działania osób pracujących przy sprawach kryminalnych. Narratorami zostali Justyna Mazur i Marcin Myszka. To pierwsza tak duża współpraca platform subskrypcyjnych w Polsce. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Wirtualna Polska zmniejszyła o 26 proc. rezerwę na procesy sądowe
Na koniec ub.r. rezerwa Wirtualnej Polski na sprawy sądowe wynosiła 783 tys. zł, po spadku o 282 tys. zł (26,5 proc.).
więcej
|
Netflix szykuje 18 polskich produkcji. Będzie film "Broad Peak", seriale oparte na książkach Żulczyka i Mroza
Na Netfliksa w tym i kolejnym roku trafi niemal osiemnaście nowych polskich produkcji oryginalnych. Jeszcze w tym roku premiera monumentalnego, kręconego w Himalajach filmu "Broad Peak", inspirowanego historią tragicznie zmarłego Macieja Berbeki. Biblioteka seriali powiększy się między innymi o ekranizację "Informacji zwrotnej" Jakuba Żulczyka czy "Detektywa Forsta" na motywach powieści Remigiusza Mroza.
więcej
|
Prawie jedna trzecia Polaków nie zdaje sobie sprawy z faktu posiadania subskrypcji
W ostatnich latach popularność subskrypcji zdecydowanie wzrosła i możemy spodziewać się utrzymania tego trendu w przyszłości. Raport Deloitte Digital „Mity i fakty usług subskrypcyjnych” prezentuje najpopularniejsze przekonania dotyczące modelu abonamentowego. Powszechnie zakłada się, że wygoda jest najważniejszym czynnikiem wpływającym na decyzję o zakupie subskrypcji, jednak47 proc. Polaków wskazuje na korzyści finansowe. Z kolei faktem jest, że usługi abonamentowe zwiększają lojalność klientów oraz ich wydatki.
więcej
|
Wirtualna Polska przyjęła pierwszą Strategię Zrównoważonego Rozwoju
Wirtualna Polska Holding przyjęła Strategię Zrównoważonego Rozwoju na lata 2022-2025. W dokumencie opisane zostały trzy główne obszary działań – środowisko, społeczeństwo i ład korporacyjny, w których spółka realizować będzie wyznaczone zadania. Wśród najważniejszych celów są: niezależność mediów, zielona energia, edukacja klimatyczna, różnorodność oraz cyberbezpieczeństwo. Strategia zawiera także założenia długoterminowe, z zakresem realizacji do 2030 roku.
więcej
|
Wirtualna Polska z nowym szefem strony głównej
Tomasz Michalski, dotychczasowy szef strony głównej Wirtualnej Polski, przeszedł na stanowisko proces project managera. Obecnie zespołem wydawców strony głównej kieruje Michał Gąsior, head of content w portalu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ruszyła FIFA+, nowa cyfrowa platforma z darmowymi transmisjami meczów z całego świata
FIFA, czyli Międzynarodowa Federacja Piłki Nożnej, uruchomiła we wtorek, 12 kwietnia własną platformę streamingową FIFA+. Można na niej oglądać nie tylko transmisje meczów, ale też dokumenty i mnóstwo archiwalnych materiałów filmowych dotyczących futbolu.
więcej
|
Rosyjscy influencerzy przenoszą się z Instagrama do Telegramu
Rosyjscy influencerzy, którzy jeszcze do niedawna korzystali z Instagrama po jego zamknięciu zaczęli szukać innych kanałów, w których mogą się promować. Większość wybrała Telegram, ale zarabiają tam dużo mniej niż na Instagramie.
więcej
|
W raporcie podkomisji Macierewicza zdjęcia ciał ofiar katastrofy smoleńskiej. Dokument zniknął z portalu MON
Na stronie internetowej z raportem sejmowej podkomisji Antoniego Macierewicza badającej katastrofę smoleńską przez ponad dobę dostępne były drastyczne zdjęcia ciał ofiar tej katastrofy. Kiedy we wtorek zwrócili na to uwagę dziennikarze i politycy, raport zniknął ze strony. - Za niedopuszczalny błąd publikacji tych zdjęć wywołujących ból i traumatyczne przeżycia bardzo przepraszam Rodziny i wszystkich Państwa, którzy zapoznali się z tym materiałem zdjęciowym - stwierdził Macierewicz.
więcej
|
RAS Polska i Biedronka z cyklem programów ,,Ekore/akcja"
13 kwietnia rusza nowy projekt wideo o nazwie „Eko re/akcja”. Prowadzącymi trzyodcinkowego cyklu będą Małgorzata Gec oraz Piotr „Vienio” Więcławski, którzy staną przed nietypowymi ekologicznymi wyzwaniami. „Eko re/akcja” to wspólny projekt Ringier Axel Springer Polska i sieci sklepów Biedronka, który powstał w ramach akcji #NiechŻyjePlaneta.
więcej
|
Netflix pokazuje oficjalny zwiastun ,,Stranger Things 4". Kiedy premiera?
Netflix zaprezentował oficjalny zwiastun czwartego sezonu serialu „Stranger Things”. Emisja produkcji zostanie podzielona dwie części, pierwsza rusza 27 maja, a druga - 1 lipca 2022 roku.
więcej
|
Auto Assistance w LINK4 najlepszym wyborem dla kierowców Jeżdżąc samochodem, musimy liczyć się z różnymi nieprzewidzianymi scenariuszami. Kiedy życie jest reżyserem, nie zawsze mamy okazję być gwiazdą. Czasem przychodzi nam zagrać rolę osoby poszkodowanej. Pytanie, czy jesteśmy na to przygotowani? materiał partnerskiwięcej |
|
|