|
|
|
|
|
|
|
Co z dekoderem TVP? ,,Projekt wymaga ponownej analizy sytuacji rynkowej"
Telewizja Polska zapowiadała wprowadzenie na rynek własnego naziemno-internetowego dekodera. Z powodu braku chipów planów nie zrealizowano. Nie wiadomo czy stanie się to w przyszłości. TVP informuje Wirtualnemedia.pl, że „projekt wymaga ponownej analizy sytuacji rynkowej”.
więcej
|
Emitel o kulisach przejścia na DVB-T2/HEVC: Jesteśmy na półmetku
W nocy z niedzieli na poniedziałek w północnozachodniej Polsce doszło do zmiany standardu naziemnej telewizji cyfrowej na DVB-T2/HEVC. Przedstawiciel Emitela zdradza Wirtualnemedia.pl, że w operację było zaangażowanych ponad 100 inżynierów i specjalistów.
więcej
|
,,The Voice Kids 5" straciło 280 tys. widzów. Kolejna edycja w 2023 roku
Piątą edycję „The Voice Kids” oglądało średnio 1,73 mln osób, o 280 tys. widzów mniej względem pokazywanej rok temu czwartej odsłony widowiska - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Kolejny sezon produkcji ma zostać pokazany w TVP2 w pierwszej połowie 2023 roku.
więcej
|
Kozidrak, Doda, Kamiński i Kwiatkowski kolejnymi gwiazdami Polsat Superhit Festiwal
Wśród gwiazd Polsat Superhit Festiwal 2022 znajdą się m.in. Beata Kozidrak i Bajm, Dawid Kwiatkowski i Ralph Kamiński, a Doda świętować będzie jubileusz 20-lecia pracy artystycznej. Widowisko poprowadzą m.in. Paulina Sykut-Jeżyna, Krzysztof Ibisz i Karolina Gilon.
więcej
|
"Matka" nowym serialem Polsatu. Olga Bołądź i Łukasz Simlat w obsadzie
Ruszyły zdjęcia do nowego serialu Polsatu "Matka". To trzymający w napięciu thriller psychologiczny. Pomysłodawcą i scenarzystą produkcji jest Igor Brejdygant. W obsadzie znaleźli się m.in. Olga Bołądź, Łukasz Simlat, Marcin Kowalczyk i Olaf Lubaszenko. Emisja najpierw w Polsat Box Go, a potem w Polsacie.
więcej
|
Canal+ Sport z Premier League i nowe stacje tematyczne
Czeska platforma cyfrowa Skylink i słowacka freeSAT wprowadzą do oferty Canal+ Sport, w którym będzie można obejrzeć m.in. mecze Premier League. Jaromír Glisník, członek zarządu M7 Group, należącego do Canal+ operatora tych platform zapowiedział też nowe kanały tematyczne.
więcej
|
Poseł Konfederacji oskarża TVP Info o manipulację. ,,Zrobili ze mnie potwora, internet oszalał"
Poseł Artur Dziambor z Konfederacji oskarża reportera Wirtualnej Polski, Michała Wróblewskiego, ale także dziennikarzy TVP Info o to, że zmanipulowali jego wypowiedź dotyczącą wojny w Ukrainie. - Zrobili ze mnie potwora. To absurd i gruby odlot, bo mówiłem dokładnie to, co polski rząd - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl parlamentarzysta. Zaznacza, że po namyśle zrezygnował z wnoszenia skarg na TVP.
więcej
|
Constantin Entertainment Polska wzmacnia zespół. Transfery z Rochstaru i Endemola
Do Constantin Entertainment Polska w ostatnim czasie dołączyli Aleksander Andrzejewski oraz Maciej Cichewicz - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej związani byli odpowiednio z Rochstar i Endemol Shine Polska.
więcej
|
Vectra sprzedała sieć za ponad 10 mln zł
Sfinalizowano sprzedaż przez Vectrę spółki Multimedia Capital Two, do której należy sieć kablowa w Pruszczu Gdańskim i Pogórzu. To jeden z warunków zgody prezesa UOKiK na przejęcie Multimedia Polska przez Vectrę.
więcej
|
4Fun Media zmieniło się w Digital Network. ,,Koncentrujemy się na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej"
Firma medialna 4Fun Media zmieniła nazwę na Digital Network. - Model biznesowy Digital Network polega na sprzedaży czasu reklamowego i realizowaniu kampanii marketingowych - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Wojciech Bieńkowski, prezes spółki.
więcej
|
Wpływy Vivendi w górę. Havas Group z większym wzrostem od Canal+
W pierwszym kwartale 2022 r. koncern Vivendi osiągnął wzrost przychodów o 13,4 proc. do 2,377 mld euro. Wpływy Canal+ Group zwiększyły się o 6,5 proc., Havas Group - o 17,7 proc., natomiast przychody wydawnictwa Editis zmalały o 1,7 proc.
więcej
|
Wpadka w ,,Wydarzeniach" Polsatu: reporterkę ,,Faktów" TVN nazwano ukraińską dziennikarką
W niedzielę w głównym wydaniu „Wydarzeń” pokazano krótką wypowiedź reporterki „Faktów” TVN Katarzyny Górniak na temat konferencji prasowej Wołodymyra Zełenskiego, podając nieprawdziwe personalia dziennikarki. - Jakby co, dam wam setkę także pod własnym nazwiskiem ;) Krysia z konkurencji - skomentowała Górniak.
więcej
|
Dwa półfinałowe mecze Ligi Mistrzów w Polsat Box Go w jakości 4K
We wtorek, 26 kwietnia rozpoczną się półfinały Ligi Mistrzów UEFA. Polsat Box Go dwa wybrane spotkania będzie transmitować w jakości 4K.
więcej
|
User goes first: czyli jak na przestrzeni lat zmienia się nasze otoczenie cyfrowe Globalny rynek AdTech ulega intensywnym i dynamicznym zmianom. Dawniej oczekiwania reklamodawców i użytkowników były zbieżne - ci pierwsi chcieli przedstawić swój produkt i zainteresować odbiorcę, natomiast ci drudzy byli otwarci na odbiór prezentowanego przekazu reklamowego. Obecnie wszystko jest inaczej. Marki skupiają się na strategiach efektywnościowych, które wymagają prześwietlenie klienta, natomiast użytkownicy poszukują ochrony swojej prywatności, wręcz anonimowości. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Radiowa Jedynka ma profil na TikToku. Sygnał "Lata z Radiem" hitem platformy
- Na TikToku radiowej Jedynki pokazujemy nie tylko radio od kulis, ale też będziemy emitować fragmenty naszych koncertów i audycji - zapowiada Monika Kuś, rzeczniczka Polskiego Radia. Na razie wideo z Romanem Czejarkiem, głosem "Lata z Radiem", ma ponad 360 tys. wyświetleń.
więcej
|
|
Radio ZET Ukraina chce nadal nadawać w Warszawie. W UKE nie mówią ani tak, ani nie
Do końca dnia we wtorek Radio ZET Ukraina może nadawać w Warszawie na częstotliwości 100,6 MHz. O północy stacji wygasa czasowe pozwolenie na emisję programu skierowanego do uchodźców przebywających w stolicy. I choć Grupa Eurozet, właściciel Radia ZET Ukraina, złożyła wniosek o przedłużenie możliwości nadawania, Urząd Komunikacji Elektronicznej do ostatniej chwili nie odpowiada wprost. - Być może wydamy do tego czasu decyzję, a być może nie - słyszymy w UKE.
więcej
|
|
Służby Putina zablokowały w Rosji strony Polskiego Radia dla Zagranicy
Służby podległe Putinowi zablokowały w Rosji strony internetowe Polskiego Radia. Chodzi o treści publikowane przez Sekcję Rosyjską Polskiego Radia dla Zagranicy, dotyczące inwazji na Ukrainę - poinformował w poniedziałek portal Polskie Radio 24.
więcej
|
|
Rada Etyki Mediów nie uznała skargi Ministerstwa Sprawiedliwości na Radio Zet
Rada Etyki Mediów stwierdziła, że skarga Ministerstwa Sprawiedliwości na artykuły Radiozet.pl o zhakowanych telefonach polityków Solidarnej Polski i żony Zbigniewa Ziobry jest bezzasadna. „Oba artykuły przytaczają ministerialne dementi” - podkreślono.
więcej
|
|
Podcast Magdaleny Rigamonti na Tokfm.pl
Co się stało z rosyjską duszą? Czy ona kiedykolwiek istniała, czy tylko chcieliśmy w nią wierzyć? Magdalena Rigamonti w pięcioodcinkowym podcaście „Rosja. Stan umysłu” zapyta o to tych, którzy Rosję znają najlepiej - m.in. Krystynę Kurczab-Redlich, Pawła Reszkę i Wacława Radziwinowicza.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Sigma Bis i Euvic Media wśród zwycięzców przetargu Ministerstwa Sprawiedliwości
Wspólna oferta Sigma Bis (agencja mediowa PKN Orlen i PZU) i Euvic Media znalazła się wśród wybranych przez Ministerstwo Sprawiedliwości do jego kompleksowej obsługi medialnej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet to 6,15 mln zł.
więcej
|
4Fun Media zmieniło się w Digital Network. ,,Koncentrujemy się na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej"
Firma medialna 4Fun Media zmieniła nazwę na Digital Network. - Model biznesowy Digital Network polega na sprzedaży czasu reklamowego i realizowaniu kampanii marketingowych - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Wojciech Bieńkowski, prezes spółki.
więcej
|
K2 Create wygrała przetarg na kampanie Google
Agencja K2 Create (Grupa K2) wygrała przetarg na realizację kampanii programu edukacyjnego „Umiejętności Jutra” dla Google Polska.
więcej
|
Kampania Rządowej Tarczy Antyinflacyjnej kosztowała 13 mln zł
W ciągu trzech miesięcy na przełomie roku materiały poświęcone promowaniu Rządowej Tarczy Antyinflacyjnej ukazały się ponad 100 razy w prasie i 1,8 tys. razy były wyemitowane w stacjach telewizyjnych - informuje kancelaria premiera w odpowiedzi na interpelację posła Krzysztofa Piątkowskiego z PO. Ogółem na promowanie programu wydano blisko 13 mln zł.
więcej
|
,,Nie ma nic cenniejszego niż drugie Ż" w kampanii piwa Żywiec
Nowa kampania reklamowa piwa Żywiec z cyklu „Chce się Ż” jest ilustracją sloganu: „Nie ma nic cenniejszego niż drugie Ż”. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe 2012 Agency, Opus Film, Televisor, Studio Głośno, Feeders, Starcom i Hope.
więcej
|
Rafał Zakrzewski: z Digitree Group do SFD
Rada nadzorcza SFD powołała warunkowo Rafała Zakrzewskiego na stanowisko wiceprezesa odpowiedzialnego za przychody. Zakrzewski 6 maja odejdzie z funkcji prezesa SFD, wcześniej pracował m.in. w Procter & Gamble.
więcej
|
Victoria's Secret ma pierwszego męskiego ambasadora
Producent i aktor Darren Barnet jest pierwszym w historii mężczyzną wybranym do roli ambasadora marki bieliźnianej Victoria’s Secret Pink.
więcej
|
Sony planuje reklamy w grach PlayStation
Sony ma plan wprowadzenia reklamy do gier na konsole PlayStation. Gigant technologiczny chce w ten sposób zachęcić deweloperów do dalszego tworzenia darmowych tytułów, umożliwiając ich monetyzację.
więcej
|
Avon prowadził "ślepe testy" swoich kosmetyków. ,,Szok! Ale jakość"
„Szok! Ale jakość" – pod takim hasłem ruszyła nowa kampania wizerunkowa Avon. Firma zaprosiła 10 Polek, które nigdy nie używały produktów Avon, do testowania w ciemno kultowych kosmetyków tej marki. Bazując na jakości ocenianych produktów, każda z nich była przekonana, że sprawdza kosmetyki droższych, renomowanych firm. Wszystkie były zaskoczone, gdy dowiedziały się, że to Avon.
więcej
|
Aplikacja Blix z pierwszą kampanią wizerunkową
„Blix – ma się tę rękę do zakupów!” to hasło pierwszej w historii kampanii wizerunkowej aplikacji smartshoppingowej Blix. Przygotowały ją Bardzo i Oversee.
więcej
|
Marta Jaskuła: z Polska Press do Httpool
Do zespołu Httpool Polska dołącza Marta Jaskuła, gdzie objęła stanowisko Snapchat client partner. Podlegać będzie Annie Stanisławskiej, sales lead.
więcej
|
Bank Pekao z pakietami medycznymi dla przedsiębiorców. 6 propozycji do wyboru
Bank Pekao wprowadził dla mikroprzedsiębiorców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą możliwość skorzystania z oferty pakietów medycznych PZU Zdrowie w specjalnej ofercie cenowej dla klientów banku. Do dyspozycji jest sześć ofert różniących się zakresem świadczeń.
więcej
|
AMS z siecią nośników w galeriach Atrium Poland Real Estate
Firma reklamy zewnętrznej AMS na przełomie maja i czerwca 2022 r. powiększy ofertę digital indoor o 12 galerii handlowych należących do Atrium Poland Real Estate.
więcej
|
Manuela Gretkowska oraz wokalistka Ofelia w ciałopozytywnej reklamie Pumy
Porównywanie się kobiet do siebie nawzajem jest tematem kolejnej odsłony kampanii Puma "She Moves Us". W roli głównej występuje pisarka Manuela Gretkowska, wokalistka Ofelia i ambasadorki marki.
więcej
|
Ruszył projekt ,,Czyste, Zielone Miasta" Stowarzyszenia Program Czysta Polska, promuje go mural w Rybniku
Stowarzyszenie Program Czysta Polska wystartowało z projektem „Czyste, Zielone Miasta”, aby propagować ekologiczne postawy i aktywizować mieszkańców w zakresie zmiany otoczenia na czyste i zielone. Akcja odbędzie się w 45 miastach w całej Polsce, promuje ją m.in. mural w Rybniku.
więcej
|
Rusza 12. edycja programu "5 porcji warzyw, owoców i soku"
Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) rusza z kolejną, 12. edycją programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. Jego celem jest promocja zdrowych nawyków żywieniowych i edukowanie o zasadach zdrowej zbilansowanej diety poprzez zachęcanie do większego spożycia warzyw, owoców i powstających z nich soków. Za realizację działań odpowiada agencja PR Hub.
więcej
|
Socha i Kasprzyk w reklamie Salonów Agata mówią, co ,,robi całą robotę" w domu
Aktorki Małgorzata Socha i Ewa Kasprzyk w nowej reklamie Salonów Agata promują ofertę asortymentu mebli i dodatków.
więcej
|
Książęce wprowadza warianty bezalkoholowe
Marka Książęce (Kompania Piwowarska) poszerzyła swoją kolekcję o piwa bezalkoholowe: Książęce IPA 0,0% i Książęce Złote Pszeniczne 0,0%.
więcej
|
Brad Pitt reklamuje nowy ekspres De'Longhi Eletta Explore
Wystartowała nowa kampania marki De'Longhi - launch nowego ekspresu do kawy Eletta Explore. Za planowanie, zakup mediów oraz nadzór nad całością kampanii odpowiada dom mediowy Mediaplus (Group One) we wsparciu agencji MarTech.
więcej
|
Bartek Prokopowicz reprezentowany przez Papaya Films
Bartek Prokopowicz dołącza do grona reżyserów reprezentowanych przez Papaya Films.
więcej
|
Spektakularny mural dla marki TOUS w ścisłym centrum Warszawy! W kwietniu 2022 roku, Braughman Group Media zaprezentował najnowszy mural hiszpańskiej marki biżuteryjnej Tous, na prestiżowej lokalizacji w samym centrum Warszawy. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Fundacja ,,Gazety Wyborczej" wypłaca pensje grupie ukraińskich dziennikarzy i dostarcza papier drukarniom
Ponad dwa miliony zł udało się uzbierać Fundacji „Gazety Wyborczej” na koncie Ukraińskiego Funduszu Medialnego. To nowa inicjatywa, polegająca na materialnym wspieraniu reporterów ukraińskich, którzy pracują na miejscu. Fundacja wypłaca im pensje i wysyła niezbędny do pracy sprzęt, ale także m.in. dostarcza papier potrzebny do drukowania gazet. Za rok ruszyć ma program odbudowy zrujnowanych wojną ukraińskich mediów, przygotowany przez Fundację.
więcej
|
Z ,,Gazety Wyborczej" do bydgoskiego ratusza
Redaktor i wydawca serwisu sportowego bydgoskiej „Gazety Wyborczej”, były szef sportu w tej redakcji, Wojciech Borakiewicz, po 26-ciu latach żegna się z firmą i mediami: będzie pracował w Urzędzie Miasta Bydgoszcz - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Informację potwierdza rzeczniczka prasowa Agory.
więcej
|
Bauer na 13 pism krzyżówkowych wydał 15,8 mln zł, ich poprzedni wydawca zwiększył przychody
W ub.r. firma Rozrywka, publikująca czasopisma z krzyżówkami i jolkami i sudoku, zwiększyła przychody o 1,5 proc. do 10,01 mln zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 6,9 proc. jej zysk sprzedażowy zmalał z 2,57 do 2,22 mln zł. Pod koniec roku sprzedała Wydawnictwu Bauer prawa do 13 tytułów za 15,8 mln zł.
więcej
|
|
|
Elon Musk kupi Twittera. Zawarto umowę
Twitter ogłosił, że zawarł umowę z Elonem Muskiem. Właściciel Tesli i SpaceX kupi serwis społecznościowy za kwotę ok. 44 mld dol. Notowania Twittera na nowojorskiej giełdzie zostały zawieszone. Musk zapowiada "odblokowanie" serwisu.
więcej
|
Internauci narzekają na szklanki Kanału Sportowego w Biedronce
W sklepach pojawiły się kieliszki i szklanki promowane wizerunkami twórców youtube’owego Kanału Sportowego. Sporo osób narzeka, że ich wizerunki są tylko na opakowaniach, a na samych szklankach umieszczono jedynie łatwo odklejającą się przylepkę z logo kanału. Władze firmy nie komentują tych zastrzeżeń.
więcej
|
Ekipa Holding niebawem na giełdzie, akcjonariusze BBI zaakceptowali fuzję
Akcjonariusze notowanego na bocznym rynku warszawskiej giełdy Beskidzkiego Biura Inwestycyjnego zaakceptowali warunki połączenia z Ekipą Holding tworzoną przez grupę influencerów na czele z Karolem „Frizem” Wiśniewskim. - Mam nadzieję, że jesteśmy już na finiszu niezbędnych działań prawno-organizacyjnych i zakończymy wprowadzenie naszej spółki na rynek NewConnect - mówi Krzysztof Misiałkiewicz, prezes Ekipa Holding.
więcej
|
Fałszywe wideo o wojnie w Ukrainie zyskują masową popularność na TikToku
Chiński TikTok stał się jedną z wiodących platform wykorzystywanych do rozpowszechniania fake newsów dotyczących wojny na Ukrainie - przekazała w poniedziałek stacja BBC. Spreparowane transmisje, nagrania i zdjęcia są oglądane przez miliony użytkowników tej mobilnej aplikacji internetowej.
więcej
|
Ewa Kasprzyk dołącza do prowadzących ,,Onet Styl Życia"
Aktorka Ewa Kasprzyk od środy będzie prowadzącą program „Onet Styl Życia” (Ringier Axel Springer Polska), gdzie będzie odpowiadać za cykl #doświadczenie.
więcej
|
Co 10. Polak nie wie jak rozpoznać próbę e-oszustwa
Co dziesiąty ankietowany nie wie, jak rozpoznać fałszywą wiadomość, w której cyberoszust powołuje się na bank lub instytucję publiczną, by wyłudzić dane osobowe - wynika z badania. Eksperci przestrzegają przed próbami podszywania się przestępców m.in. pod Urząd Skarbowy.
więcej
|
Jarosław Kaczyński chce przeprosin od Donalda Tuska za wpis twitterowy o wyborach w USA
Usunięcia wpisu na Twitterze dotyczącego wyborów w USA, zamieszczenia przeprosin na tym portalu oraz wpłaty 10 tys. zł na rzecz pomocy uchodźcom z Ukrainy domaga się wicepremier, szef PiS Jarosław Kaczyński w wezwaniu przedsądowym skierowanym do szefa PO Donalda Tuska.
więcej
|
Twitter jednak trafi w ręce Elona Muska? Decyzja w tym tygodniu
Elon Musk negocjuje zakup Twittera, do finalizacji transakcji może dojść jeszcze w tym tygodniu - podaje "The Wall Street Journal".
więcej
|
User goes first: czyli jak na przestrzeni lat zmienia się nasze otoczenie cyfrowe Globalny rynek AdTech ulega intensywnym i dynamicznym zmianom. Dawniej oczekiwania reklamodawców i użytkowników były zbieżne - ci pierwsi chcieli przedstawić swój produkt i zainteresować odbiorcę, natomiast ci drudzy byli otwarci na odbiór prezentowanego przekazu reklamowego. Obecnie wszystko jest inaczej. Marki skupiają się na strategiach efektywnościowych, które wymagają prześwietlenie klienta, natomiast użytkownicy poszukują ochrony swojej prywatności, wręcz anonimowości. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Polacy przez szalejącą inflację niechętnie myślą o wakacjach
Przez rosnącą inflację, niemal co czwarty Polak nie planuje żadnego wyjazdu wakacyjnego, a co piąty nie podjął w tym temacie jeszcze żadnej decyzji. Aż 66 proc. badanych przyznaje, że na ich decyzje wakacyjne ma duży wpływ inflacja oraz rosnące ceny – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
więcej
|
|
|
Kampania Rządowej Tarczy Antyinflacyjnej kosztowała 13 mln zł
W ciągu trzech miesięcy na przełomie roku materiały poświęcone promowaniu Rządowej Tarczy Antyinflacyjnej ukazały się ponad 100 razy w prasie i 1,8 tys. razy były wyemitowane w stacjach telewizyjnych - informuje kancelaria premiera w odpowiedzi na interpelację posła Krzysztofa Piątkowskiego z PO. Ogółem na promowanie programu wydano blisko 13 mln zł.
więcej
|
Big Picture obsługuje Alkemie Group
Alkemie Group, właściciel takich marek kosmetycznych jak Alkmie oraz MomMe, dołącza do grona klientów Big Picture.
więcej
|
|
|