|
|
|
|
|
|
|
Polsat Box i Canal+ włączą 15 stacji TVP? Kosztowałoby to do 6 mln zł rocznie
Telewizja Polska zabiega o to, żeby platformy satelitarne Polsat Box i Canal+ oferowały abonentom wszystkie 16 wersji TVP3. Paweł Piotrowski, ekspert ds. techniki satelitarnej w rozmowie z Wirtualnemedia.pl szacuje, że za wynajem transpondera na satelicie płaciłyby blisko 4-6 mln zł rocznie w zależności od efektu negocjacji z operatorem Eutelsat.
więcej
|
9 osób rozstało się z TVP World. ,,Zmiany uwzględniają ciągłość nadawania"
Siedmioro prezenterów w ciągu ostatnich trzech miesięcy zniknęło z anteny TVP World; z kanałem pożegnali się także dwaj redaktorzy. Nadawca w takiej rotacji nie widzi jednak zagrożenia: - Zmiany w składzie prowadzących miały związek z rebrandingiem Poland In i uruchomieniem anteny TVP World - informuje Telewizja Polska, zapewniając, że zmiany te „przeprowadzane są z uwzględnieniem zachowania ciągłości nadawania”.
więcej
|
Odejścia z portalu TV Republika. Pracownicy chcą zaległych wynagrodzeń
Z końcem marca z redakcją portalu Telewizji Republika pożegnali się prawie wszyscy dziennikarze, m.in. redaktor naczelna Monika Maciejewska i były wicenaczelny Andrzej Grochal. Jako główny powód wskazują opóźnienia w wypłacie wynagrodzeń. - Nie mamy żadnych zaległości wobec byłych pracowników, a ich żądania dotyczą wynagrodzenia za niewykonane umowy - przekonuje Radosław Dobrzyński, dyrektor generalny TV Republika.
więcej
|
TVN wygrywa w sądzie z KRRiT. ,,Całkowicie bezprawne działanie"
Grupa TVN nie kryje satysfakcji z wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie, który stwierdził bezczynność KRRiT. Nadawca podkreśla w oświadczeniu przesłanym Wirtualnemedia.pl, że odwlekanie przedłużenia koncesji dla TVN24 było całkowicie bezprawne.
więcej
|
,,Gazeta Wyborcza" z nowymi pozwami od TVP. ,,W związku z atakami napastliwych mediów"
Tylko w 2022 roku „Gazeta Wyborcza” (Agora) otrzymała trzy różne pozwy od Telewizji Polskiej. W sumie trafiło ich do redakcji sześć – informuje portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Agory. - Telewizja Polska została zmuszona do sądowej obrony, w związku z atakami przez coraz bardziej napastliwych przedstawicieli mediów - kontruje publiczna telewizja.
więcej
|
Lawinowy spadek liczby abonentów sieci kablowych i platform cyfrowych
Zaledwie 51 proc. widzów w Stanach Zjednoczonych to abonenci sieci kablowych i platform satelitarnych Analitycy z firmy Horowitz Research, którzy przygotowali raport „State of Pay TV, OTT & SVOD 2022” zauważają, że ten odsetek wynosił 63 proc.
więcej
|
KPRM: nadużycia z bonami na telewizory do DVB-T2/HEVC, zawiadomiono organa ścigania
Złożono już ponad 112 tys. wniosków o dofinansowanie do zakupu telewizora i dekodera na potrzeby nowego standardu telewizji naziemnej DVB-T2/HEVC. - Identyfikujemy jednak nadużycia w tym zakresie - informuje kancelaria premiera, podkreślając, że bony są przeznaczone wyłącznie dla gospodarstw domowych w trudniej sytuacji materialnej.
więcej
|
ATM Grupa ze wzrostem przychodów i zysku, Netflix i Viaplay wypełniły lukę po ATM Rozrywka
W ub.r. ATM Grupa mimo zamknięcia kanału ATM Rozrywka osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 13,1 proc. do 131,45 mln zł, a udział produkcji programów, seriali i filmów we wpływach zwiększył się z 70,4 do 87,2 proc. Zysk netto spółki poszedł w górę z 10,46 do 14,5 mln zł.
więcej
|
Nowy soft dostępny dla wszystkich dekoderów 4K UltraBox+ od ADB
Platforma satelitarna Canal+ udostępniła nowe oprogramowanie kolejnym posiadaczom dekoderów 4K UltraBox+ (model NCP-3670SF). Oznacza to, że na wszystkich dekoderach 4K UltraBox+ wyprodukowanych przez firmę ADB jest dostępny nowy soft.
więcej
|
KRRiT przyznała koncesję Teletop Telewizji Gorzów
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podczas czwartkowego posiedzenia przyznała spółce Teletop koncesję na rozpowszechnianie w sieciach telekomunikacyjnych kanału informacyjno-publicystycznego Teletop Telewizja Gorzów.
więcej
|
Canal+ nakręcił serial ,,Minuta ciszy" z Robertem Więckiewiczem
Canal+ zakończył zdjęcia do nowego serialu „Minuta ciszy” z Robertem Więckiewiczem w roli głównej. W produkcji wystąpią także Mirosław Zbrojewicz, Aleksandra Konieczna, Piotr Rogucki i Karolina Bruchnicka. Jeszcze nie jest znana data premiery produkcji.
więcej
|
BBC zapowiada oszczędności. Koniec z nowymi produkcjami w wybranych kanałach
W obliczu cięć w rządowym finansowaniu i rosnącej konkurencji ze strony platform streamingowych konieczne jest poszukiwanie dalszych oszczędności - zapowiada szefostwo BBC. Nadawca planuje rezygnację z nowych produkcji w wybranych kanałach telewizyjnych, będą w nich dostępne tylko treści archiwalne. To krok w kierunku wypracowania rocznych oszczędności na poziomie 285 mln funtów.
więcej
|
,,Więzienie kobiet" nową serią Polsat Cafe, premiera 9 maja (zdjęcia)
W poniedziałek, 9 maja Polsat Cafe rozpocznie emisję nowej 9-odcinkowej serii „Więzienie kobiet”. Bohaterkami serialu dokumentalnego są kobiety skazane na karę pozbawienia wolności. Widzowie zobaczą, jak wygląda ich życie za kratami.
więcej
|
TVN24 pokaże bieg ,,Wings For Life World Run"
W niedzielę, 8 maja o godz. 13.00 rozpocznie się „Wings For Life World Run”. Cały dochód z imprezy przeznaczony będzie na badania nad przerwanym rdzeniem kręgowym. Relację na żywo będzie można oglądać w TVN24 i TVN24 GO.
więcej
|
Katarzyna Cichopek zniknie z "Pytania na śniadanie"? TVP dementuje
W ostatnich dniach media showbiznesowe rozpisywały się o możliwym odejściu Katarzyny Cichopek z zespołu "Pytania na śniadanie" w TVP2. Prezenterka i ekipa programu dementują te pogłoski. Cichopek zapewniła, że jej współpraca z impresariatem TVP układa się bardzo dobrze.
więcej
|
User goes first: czyli jak na przestrzeni lat zmienia się nasze otoczenie cyfrowe Globalny rynek AdTech ulega intensywnym i dynamicznym zmianom. Dawniej oczekiwania reklamodawców i użytkowników były zbieżne - ci pierwsi chcieli przedstawić swój produkt i zainteresować odbiorcę, natomiast ci drudzy byli otwarci na odbiór prezentowanego przekazu reklamowego. Obecnie wszystko jest inaczej. Marki skupiają się na strategiach efektywnościowych, które wymagają prześwietlenie klienta, natomiast użytkownicy poszukują ochrony swojej prywatności, wręcz anonimowości. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Właściciel Radia Fama startuje w konkursie na radio akademickie w Krakowie. "Jestem dogadany z rektorami"
Najwięksi nadawcy radiowi nie chcą uruchomić radia akademickiego w Krakowie. Kilka dni temu minął termin na składanie wniosku w tej sprawie. Konkurs rozpisała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Zainteresowany stworzeniem stacji studenckiej jest Jan Jagielski, właściciel Radia Fama: - Chcę stworzyć żywe radio akademickie z prawdziwego zdarzenia.
więcej
|
|
Radio Track z pozytywną oceną audytu CESP. Zlecili go najwięksi nadawcy
Badanie Radio Track, będące standardem pomiaru słuchalności radia w Polsce, przeszło niezależny audyt przeprowadzony przez międzynarodowy instytut CESP (Centre d'Etude des Supports de Publicite), specjalizujący się w doradztwie i kontroli pomiaru mediów. W opinii przedstawicieli instytutu, Radio Track jest jednym z najlepiej zaprojektowanych badań radia i został określony mianem badania premium.
więcej
|
|
W majówkę startuje letnia trasa koncertowa RMF MAXXX. Wśród gwiazd Kasia Nosowska, Gromee, Cleo
W niedzielę, 1 maja radio RMF MAXXX rozpoczyna piątą edycję swojej letniej trasy koncertowej "Lato #naMAXXXa". Stacja odwiedzi m.in. Gorlice, Kozienice, Głogów czy Wałbrzych. W każdym z miast wystąpią artyści, m.in. Vito Bambino, Kasia Nosowska, Feel, Gromee, Roksana Węgiel czy Sylwia Grzeszczak. RMF MAXXX będzie też towarzyszyć sanah w trasie koncertowej.
więcej
|
|
Majówka w radiowej Jedynce tylko z polskimi piosenkami
Program Pierwszy Polskiego Radia między 1 a 3 maja będzie emitował przez całą dobę wyłącznie utwory w języku polskim. Piosenki rodzimych artystów zabrzmią też przez cały maj w audycji „Muzyczna Jedynka”.
więcej
|
|
Radio ZET z majową akcją ,,Daję słowo"
W poniedziałek, 2 maja w Radiu ZET rozpoczyna się zabawa antenowa „Daję słowo”, w której słuchacze codziennie będą wygrywać gotówkę. Akcję wspiera kampania outdoorowa w największych polskich miastach.
więcej
|
|
37 proc. udziału RMF FM w Aglomeracji Śląskiej. Antyradio wiceliderem
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej należy do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze AntyRadio i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia za czwarty kwartał ub.r. i pierwszy kwartał br.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Marka Śniadaniowa w gronie klientów agencji Insignia
Agencja Insignia wygrała przetarg firmy Bielmar na całoroczną, kompleksową obsługę reklamową marki Śniadaniowa.
więcej
|
Pepco zmienia logo i wygląd sklepów oraz rozszerza ofertę
Sieć dyskontów z odzieżą i akcesoriami do domu Pepco wprowadza nowy koncept wizualny oraz aranżację swoich sklepów, a także rozszerza ofertę produktową. Pierwsze polskie lokalizacje Pepco w zupełnie nowej odsłonie zostały w ramach testu otwarte już we Wrocławiu.
więcej
|
Nowy sklep Coca-Coli ma budować miłość do marki
Coca-Cola otworzyła w czwartek nowy flagowy sklep w Londynie, próbując wzbudzić „miłość do marki” wśród swoich klientów. Firma twierdzi, że koncentruje się na dostarczaniu konsumentom „niepowtarzalnych” doświadczeń zarówno online, jak i poprzez oferty fizyczne.
więcej
|
,,Tomorrow Is Yours to Take" w reklamach Budweiser
Marka piwa Budweiser (produkowanego przez AB InBev) zaprezentowała w czwartek nową globalną platformę komunikacji i kreatywną kampanię pod hasłem "Tomorrow is Yours to Take". Powstała ona we współpracy z Andersonem .Paak'iem, producentem, autorem tekstów, artystą i reżyserem. Ma inspirować wschodzących twórców na całym świecie.
więcej
|
Dove pokazuje toksyczny wpływ influencerów na nastolatki
Nowa reklama Dove porusza problem "toksycznych" influencerów i ich wpływu budowanie samoakceptacji i poczucia własnej wartości u nastolatek. Kreację przygotowała agencja Ogilvy.
więcej
|
Małgorzata Bierka szefową marketingu Technogym Polska. Michał Ryters na czele sprzedaży
Stanowisko dyrektora ds. marketingu i sprzedaży B2C firmy Technogym Polska objęła Małgorzata Bierka. Dyrektorem ds. sprzedaży i rozwoju rynku B2B został Michał Ryters.
więcej
|
Polski gigant odzieżowy chce sprzedać swoje rosyjskie spółki
Koncern odzieżowy LPP, do którego należą marki Reserved, Sinsay, House, Cropp i Mohito, podjął kierunkową decyzję o sprzedaży swoich rosyjskich spółek RE Ttrading OOO i LLC Re Development.
więcej
|
UOKiK sprawdza ,,Tarczę Antyinflacyjną" w Biedronce. ,,Może być nieopłacalna i uciążliwa"
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podjął postępowanie wyjaśniające dotyczące rozpoczętej w sklepach Biedronka promocji cenowej „Tarcza Antyinflacyjna”. - Skorzystanie z „Tarczy Biedronki Antyinflacyjnej” może być dla konsumentów nieopłacalne i uciążliwe. Sprawdzimy, jak klientom przedstawiane są benefity wynikające z promocji i zasady uczestnictwa w akcji - zapowiada prezes UOKiK Tomasz Chróstny.
więcej
|
Pieniądze i bilety na Męskie Granie w loterii Żywca ,,W Ż wygrywaj codziennie"
Marka Żywiec powraca z loterią, w której codziennie do wygrania jest 10 000 zł oraz tysiące nagród, w tym podwójne bilety na finałowe koncerty Męskiego Grania w Żywcu. Podobnie jak w ubiegłym roku, partnerem aktywacji jest Allegro Lokalnie. Sprzedaż promocyjna trwa od 26 kwietnia do 19 sierpnia 2022 roku.
więcej
|
Edyta i Cezary Pazurowie reklamują podłogi Jawor-Parkiet
Polski producent podłóg drewnianych - Jawor-Parkiet - startuje z długofalową kampanią, w której wystąpią ambasadorzy marki Edyta i Cezary Pazurowie.
więcej
|
"O podłogę się nie martw" hasłem kampanii Swiss Krono
Ruszyła nowa kampania digital podłóg Swiss Krono. Za strategię, kreację, zaplanowanie i zakup mediów oraz obsługę kampanii po raz kolejny odpowiada agencja Kerris.
więcej
|
Labcon reklamuje BlaBlaCar
Agencja Labcon (Group One) wystartowała z kampanią dla marki BlaBlaCar, reklamującą jej usługę autobusową. Odpowiada za opracowanie strategii oraz stworzenie koncepcji kreatywnej akcji.
więcej
|
4FIZJO klientem PromoTraffic
Agencja PromoTraffic rozpoczyna współpracę z 4FIZJO, firmą produkującą sprzęt sportowy i akcesoria do fizjoterapii.
więcej
|
Rusza trzecia edycja akcji ,,Róż się do lekarza"
Agencja Isobar i dentsu X (dentsu Polska) wystartowały z trzecią odsłoną akcji „Róż się do lekarza” realizowaną dla firmy Galderma.
więcej
|
Spektakularny mural dla marki TOUS w ścisłym centrum Warszawy! W kwietniu 2022 roku, Braughman Group Media zaprezentował najnowszy mural hiszpańskiej marki biżuteryjnej Tous, na prestiżowej lokalizacji w samym centrum Warszawy. materiał partnerskiwięcej |
|
|
,,Gazeta Wyborcza" z nowymi pozwami od TVP. ,,W związku z atakami napastliwych mediów"
Tylko w 2022 roku „Gazeta Wyborcza” (Agora) otrzymała trzy różne pozwy od Telewizji Polskiej. W sumie trafiło ich do redakcji sześć – informuje portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Agory. - Telewizja Polska została zmuszona do sądowej obrony, w związku z atakami przez coraz bardziej napastliwych przedstawicieli mediów - kontruje publiczna telewizja.
więcej
|
Onet najbardziej opiniotwórczym medium, awans Wirtualnemedia.pl
Według marcowego raportu Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) najbardziej opiniotwórczym medium miesiąca jest Onet z wynikiem 2035 cytowań w innych mediach. Na drugim miejscu znalazła się Wirtualna Polska, na której informacje inne redakcje w kraju powoływały się 1841 razy, a podium zamyka Rzeczpospolita z liczbą 1635 wzmianek w innych tytułach. Awans na miejsce czwarte w kategorii najbardziej opiniotwórczych mediów internetowych zanotowały Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowy szef Polska Press w Łodzi. Marcin Polak odchodzi po 17 latach
Po 17 latach z Grupą Polska Press rozstaje się Marcin Polak, prezes łódzkiego oddziału wydawnictwa - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Jego miejsce zajmuje Robert Glinkowski, który szefuje także oddziałowi w Kielcach. Z kolei Grzegorz Nowosielski jest teraz prezesem oddziałów w Krakowie i Rzeszowie. Zmiany wchodzą w życie od 1 maja.
więcej
|
Wydawca ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy" bez 18 proc. wpływów, zysk o 5 mln wyższy dzięki dywidendom
W ub.r. grupa kapitałowa PMPG Polskie Media, do której należą wydawcy „Wprost”, „Do Rzeczy” i „Historia Do Rzeczy”, zanotowała spadek przychodów o 18,2 proc. do 18,58 mln zł, a jej zysk netto wzrósł z 3,21 do 8,32 mln zł.
więcej
|
Na Ukrainie trwa wojna informacyjna; celem m.in. walka z rosyjską dezinformacją
Brytyjskie i amerykańskie służby wywiadowcze rozumieją, że wojna na Ukrainie jest także wojną informacyjną, stąd tak dużą ilość ujawnianych przez nie informacji wywiadowczych - mówi PAP Paul Rimmer, były zastępca szefa brytyjskiego wywiadu wojskowego (DI).
więcej
|
|
|
Onet najbardziej opiniotwórczym medium, awans Wirtualnemedia.pl
Według marcowego raportu Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) najbardziej opiniotwórczym medium miesiąca jest Onet z wynikiem 2035 cytowań w innych mediach. Na drugim miejscu znalazła się Wirtualna Polska, na której informacje inne redakcje w kraju powoływały się 1841 razy, a podium zamyka Rzeczpospolita z liczbą 1635 wzmianek w innych tytułach. Awans na miejsce czwarte w kategorii najbardziej opiniotwórczych mediów internetowych zanotowały Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Twitter ma 229 mln użytkowników. Koszty wzrosły mocniej od wpływów, bez miliarda ze sprzedaży s MoPub byłby na minusie
Na koniec marca br. Twitter miał 229 mln odwiedzających go codziennie użytkowników. Kwartale przychody platformy zwiększyły się o 16 proc. do 1,2 mld dolarów, a koszty - o 35 proc. do 1,33 mld dolarów. 513,4 mln zysku netto to efekt głównie rozliczenia sprzedaży sieci MoPub za 1,05 mld dolarów. W związku z planowanym przejęciem przez Elona Muska, Twitter odwołał prognozy swoich wyników.
więcej
|
Google z większymi możliwościami usuwania danych z wyszukiwarki. Na liście zdjęcia dokumentów tożsamości i adres zamieszkania
Google rozszerzył zakres poufnych danych, które mogą zostać usunięte z najpopularniejszej wyszukiwarki w internecie. Teraz będzie można wnioskować o ukrycie w wyszukiwaniach informacji w postaci zdjęć osobistych dokumentów, adresu zamieszkania, numeru telefonu czy danych logowania do usług internetowych. Dodatkowe opcje mają chronić internautów przed prześladowaniami i stalkingiem
więcej
|
G/O Media przejmuje biznesowy serwis Quartz
G/O Media, właściciel stron internetowych, które kiedyś należały do koncernu blogowego Gawker Media, przejął biznesowy serwis informacyjny Quartz. Wartość transakcji nie jest znana. Zach Seward, współzałożyciel i dyrektor naczelny Quartz pozostanie na swoim stanowisku. Według zapewnień nie będzie redukcji zatrudnienia w redakcji.
więcej
|
Kanadyjscy subskrybenci cyfrowych newsów z ulgami podatkowymi. 15 procent zwrotu kosztów abonamentu
Kanadyjski rząd wprowadził ulgi podatkowe dla obywateli, którzy wykupują subskrypcje w krajowych, cyfrowych mediach newsowych. Podatnicy mogą otrzymać zwrot w wysokości 15 procent kosztów poniesionych na opłatę abonamentu. Jednak tylko niewielki odsetek osób korzysta z ulgi, która zdaniem branży dziennikarskiej jest za niska.
więcej
|
Polski gigant odzieżowy chce sprzedać swoje rosyjskie spółki
Koncern odzieżowy LPP, do którego należą marki Reserved, Sinsay, House, Cropp i Mohito, podjął kierunkową decyzję o sprzedaży swoich rosyjskich spółek RE Ttrading OOO i LLC Re Development.
więcej
|
Rynek usług wideo w Rosji w poważnych tarapatach
Rosyjski rynek usług wideo online w 2022 roku po raz pierwszy w swojej historii może wykazać się spadkiem. Powodem będzie zawieszenie działalności reklamowej światowych marek w Federacji Rosyjskiej oraz ograniczenie praw licencyjnych do filmów i seriali - wynika z raportu J'son & Partners Consulting.
więcej
|
Weekend.gazeta.pl rusza z projektem reporterskim ,,Polska Stories"
Redakcja Weekend.gazeta.pl chce szukać i szkolić młodych reporterów i reporterki. Serwis ogłosił właśnie nabór do projektu „Polska Stories”, w ramach którego dziesięciu autorów weźmie udział w spotkaniach doskonalących warsztat dziennikarski pod okiem reportażystki Olgi Gitkiewicz, a następnie opublikuje własne teksty na stronie głównej Gazeta.pl.
więcej
|
Szymon Fiecek prezesem Grupy Comperia, odchodzi Wojciech Małek
Rada Nadzorcza mianowała Szymona Fiecka na prezesa Grupy Comperia. Ma kontynuować obraną przez spółkę strategię dywersyfikacji portfela.
więcej
|
Wirtualna Polska inwestuje w rozwój branży gastronomicznej. 20 milionów zł dla Restaumatic
Medialny gigant inwestuje w rozwój polskiej marki IT, dostarczającej narzędzia do zarządzania restauracją i obsługi zamówień online. To dobra wiadomość, która powinna ucieszyć zwłaszcza restauratorów.
więcej
|
Jak równość może odmienić firmę? Dominika Kulczyk, Ela Bonda, Bartosz Ciołkowski i dr Konrad Maj w Debacie Wirtualnej Polski Te same prawa i płace, możliwość rozwoju bez względu na płeć, troska o zdrowie i potrzeby zatrudnionych osób - to tylko kilka kwestii poruszonych podczas ostatniej Debaty Wirtualnej Polski. Goście programu emitowanego na stronie głównej WP rozmawiali m.in. na temat rywalizacji firm o pracowniczki i pracowników oraz dynamicznie zmieniającego się rynku pracy. materiał partnerskiwięcej |
|
|