|
|
|
|
|
|
|
Nina Terentiew o Polsat SuperHit Festiwal 2022: przygotowujemy go wspólnie ze słuchaczami oraz kupującymi płyty
W najbliższy weekend zorganizowany zostanie Polsat SuperHit Festiwal 2022, w którym odbędą się m.in. jubileusze T.Love, LemON i Dody - Wydarzenie wyróżnia fakt, że przygotowujemy je wspólnie ze słuchaczami rozgłośni radiowych oraz osobami kupującymi płyty - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Nina Terentiew, dyrektor programowa Telewizji Polsat.
więcej
|
KRRiT pracuje nad analizą o WarnerBros.Discovery. ,,Trwa zbieranie dokumentów"
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zapowiadała, że po fuzji WarnerMedia z Discovery przyjrzy się nowemu właścicielowi TVN. Teresa Brykczyńska, rzeczniczka prasowa KRRiT, zdradza portalowi Wirtualnemedia.pl, że prace nad specjalną analizą wciąż trwają. Jej przygotowanie nie jest jednak proste, bo wymaga m.in. współpracy z Brukselą.
więcej
|
Finał Eurowizji w TVP1 i TVP Polonia zyskał 2,29 mln widzów
Sobotni finał 66. Konkursu Piosenki Eurowizji obejrzało w TVP1 i TVP Polonia 3,77 mln widzów, o 2,29 mln osób więcej niż zeszłoroczny finał - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. TVP podała, że występ polskiego reprezentanta - Krystiana Ochmana - śledziło 4,5 mln osób.
więcej
|
2,38 mln oglądających ,,Sanatorium miłości 4". Program stracił 860 tys. widzów, ale będzie piąty sezon
Czwarty sezon „Sanatorium miłości” oglądało średnio 2,39 mln widzów, o 860 tys. osób mniej niż trzeci sezon programu emitowany ponad rok temu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,51 mln widzów ,,Twoja twarz brzmi znajomo 16", jesienią kolejna edycja
Nadawaną w wiosennej ramówce w piątkowym prime-time szesnastą edycję show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało średnio 1,51 mln widzów, o 140 tys. osób mniej niż miała czternasta odsłona pokazana przed rokiem - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
1,07 mln widzów ,,MasterChefa Juniora 7", TVN wiceliderem w 16-49
Siódmy sezon talent-show „MasterChef Junior” oglądało średnio 1,07 mln osób. W porównaniu do szóstego sezonu, emitowanego w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 310 tys. widzów. TVN w czasie nadawania produkcji był trzeci w całym rynku i drugi w 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Problemy z cofnięciem Eurowizji w catch up TV TVP
Odbiorcy naziemnej telewizji cyfrowej ze sprzętami kompatybilnymi z HbbTV, które są podłączone do internetu, mogą cofać programy nadawane przez TVP do początku. Podczas finału Eurowizji doszło jednak do usterki i nie było to możliwe.
więcej
|
Jakimowicz żąda od Trzaskowskiego ukarania strażników miejskich. Powód: pozwolili wisieć tęczowej fladze
Aktor i prezenter TVP Jarosław Jakimowicz, wysłał w poniedziałek pismo do prezydenta Warszawy, Rafała Trzaskowskiego, w którym skarży się na bezczynność straży miejskiej w kwestii „zaniechania obrony flagi państwowej w dniu Święta Państwowego” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Chodzi o tęczową flagę, która wisiała obok flagi polskiej na budynku przy ul. Belwederskiej w Warszawie. - Niech wiedzą, że to jeszcze nie jest koniec - zapowiada w rozmowie z nami Jakimowicz.
więcej
|
Inea ma już 300 tys. klientów, 260 tys. osób korzysta ze światłowodu
Wielkopolska sieć kablowa Inea ma już ponad 300 tys. klientów indywidualnych. 30 lat temu zaczynała jako lokalna firma, dzisiaj dostarcza usługi w ośmiu województwach. - Przed nami plany związane z docieraniem z usługami do nowych lokalizacji i obszarów, gdzie rośnie potrzeba korzystania z usług światłowodowych - komentuje prezes spółki, Maciej Piechociński.
więcej
|
,,Dzielnica strachu 2" z minimalnym wzrostem oglądalności, drugi sezon miał 232 tys. widzów
Nadawany w Puls 2 drugi sezon serialu „Dzielnica strachu” oglądało średnio 232 tys. widzów, minimalnie więcej niż emitowana jesienią ub.r. pierwsza odsłona produkcji - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Spider-Man w całości na HBO Max. Jest nowa umowa z Sony
WarnerMedia i wytwórnia Sony Pictures Television zawarły nowe porozumienie w sprawie treści dostępnych w serwisie HBO Max, obecnym także w Polsce. W efekcie w ofercie platformy pojawi się komplet filmów ze Spider-Manem, a także inne przebojowe tytuły, w tym Venom 2: Carnage. Pozycje mają się znaleźć na HBO Max w czerwcu i lipcu 2022 roku.
więcej
|
Disney+ wyprzedzi Netfliksa w 2025 roku. W ciągu 5 lat przybędzie 485 mln subskrypcji serwisów streamingowych
Do roku 2027 globalna liczba subskrypcji serwisów streamingowych przekroczy 1,69 mld. Z prognozy Digital TV Research wynika też, że w ciągu 5 lat przybędzie 485 mln subskrypcji. Już za 3 lata liderem rynku pod względem liczby subskrybentów ma stać się ruszająca w Polsce w czerwcu platforma Disney+.
więcej
|
Pod koniec 2023 roku premiera filmu ,,Akademia Pana Kleksa"
Katowice zostały oficjalnym partnerem planowanej nowej ekranizacji książki Jana Brzechwy pt. „Akademia Pana Kleksa” – poinformowano podczas poniedziałkowej konferencji prasowej z udziałem władz miasta i realizatorów filmu, towarzyszącej podpisaniu porozumienia.
więcej
|
Marco Nobili szefem Paramount+ International. Ekspansja serwisu na 60 rynków
Marco Nobili został dyrektorem generalnym Paramount+ International, działu ViacomCBS odpowiedzialnego za rozwój platform VoD Paramount+ i SkyShowtime. Do końca 2022 roku oba serwisy mają wystartować na sześćdziesięciu nowych rynkach na świecie, w Polsce pojawi się SkyShowtime.
więcej
|
KRRiT nie karze TVP za propagandę o Tusku, po skargach kolejne upomnienie
Posłanka PO Agnieszka Pomaska złożyła do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji skargę na materiały "Wiadomości" poświęcone Donaldowi Tuskowi. W odpowiedzi na jej pismo przewodniczący KRRiT stwierdził, że TVP w relacjach o byłym premierze "nie stanowiły bezstronnej informacji".
więcej
|
Eurowizja 2022: zmowa sześciu państw, w tym Polski, podczas głosowania jury?
Europejska Unia Nadawców (EBU) anulowała czwartkowe i sobotnie głosowanie jurorów z sześciu krajów. Poinformowała o tym jednak dopiero dwa dni później, w czasie finału 66. Konkursu Piosenki Eurowizji. Wśród krajów, których głosu ekspertów nie uznano, jest Polska.
więcej
|
Europejska Unia Nadawców kwestionuje głosowanie polskiego jury na Eurowizji
Europejska Unia Nadawców (EBU) zakwestionowała w sześciu krajach, w tym w Polsce, wyniki głosowania podczas konkursu piosenki Eurowizji 2022. Komisja miała wątpliwości co do rzetelności i uczciwości procesu.
więcej
|
Cyfrowy Polsat i spółki Solorza chcą wydać 780 mln zł na skup akcji
W ramach skupu akcji własnych Cyfrowy Polsat i kontrolowane przez Zygmunta Solorza wehikuły inwestycyjne Reddev Investments i Tobe Investments Group zamierzają kupić maksymalnie 35 mln akcji firmy po 22,28 zł za sztukę.
więcej
|
Producent ,,Familiady" po starcie News24 ze stratą dwa razy wyższą od przychodów
W pierwszym kwartale firma Astro, produkująca teleturniej „Familiada” oraz nadająca kanały E-Sport TV i News24 osiągnęła wzrost przychodów z 673,4 do 710,7 tys. zł. Koszty uruchomienia News24 przełożyły się na pogłębienie straty netto ze 186,6 tys. zł do 1,43 mln zł.
więcej
|
Smart Casco - dopasowana ochrona na miarę potrzeb Obawiasz się konkretnego zagrożenia: kradzieży auta, uszkodzenia karoserii z powodu gradobicia czy wichury? Jeśli posiadasz ubezpieczenie OC, a z różnych powodów nie planujesz zakupu dodatkowej polisy AC, idealnym rozwiązaniem dla Ciebie będzie oferowane przez LINK4 Smart Casco. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Robert Kozyra nie jest już szefem studia filmowego Dominiki Kulczyk
Niecałe pół roku prezesem studia filmowego dFlights, należącego do holdingu Dominiki Kulczyk, był Robert Kozyra, w przeszłości m.in. redaktor naczelny Radia ZET - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Obecnie firma skupia się na promocji filmu "Infinite Storm" w reżyserii Małgorzaty Szumowskiej.
więcej
|
|
KRRiT z zyskiem. Bez dotacji dla KIM i Telemetria Polska koszty zmalały o połowę
W ub.r. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przy spadku przychodów netto o 26,3 proc. do 27,74 mln zł i kosztów operacyjnych o 48 proc. do 29,08 mln zł osiągnęła wzrost wyniku netto z 11,69 mln zł straty do 5,75 mln zł zysku.
więcej
|
|
Dawid Wildstein został wicedyrektorem radiowej Trójki
Dziennikarz, publicysta i wicedyrektor TVP World, Dawid Wildstein, został zastępcą redaktora naczelnego i dyrektora radiowej Trójki, dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. To nie oznacza, że zrywa z Telewizją Polską: prawdopodobnie w niej zostanie, choć może stracić dyrektorskie stanowisko. Informację potwierdza Polskie Radio.
więcej
|
|
Bartłomiej Graczak gospodarzem ,,Śniadania w Trójce"
Jako gospodarz audycji publicystycznej „Śniadania w Trójce” w Programie III Polskiego Radia zadebiutował dziennikarz TVP Info Bartłomiej Graczak. Z rozgłośnią współpracuje od końcówki 2020 roku.
więcej
|
|
RMF FM na czele w IV i I kwartale, Radio Białystok awansowało na podium
Pozycja lidera rynku radiowego w Białymstoku w czwartym kwartale ub.r. i pierwszym kwartale br. należała do RMF FM. Na podium uplasowały się jeszcze: Radio ZET i Radio Białystok - wynika badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Firmy stawiające na ekologię zerwały współpracę z Maciejem Orłosiem. Dziennikarz im odpowiada
Po tym, jak portal Wirtualnemedia.pl napisał, że Maciej Orłoś wkracza na rynek aut elektrycznych, spółki Bohema House i Eko Cykl Organizacja Odzysku Opakowań zerwały współpracę z dziennikarzem. Obie firmy przekonują, że tego typu pojazdy są mniej ekologiczne niż te z silnikami Diesla. Wspominają o greenwashingu i konflikcie interesów. - Stanowczo nie zgadzam się z argumentacją dotyczącą wpływu technologii aut elektrycznych oraz jej przyszłości na środowisko naturalne - odpowiada Maciej Orłoś.
więcej
|
Grupa Dentsu z 9,1 proc. wzrostem w I kwartale
Grupa Dentsu (należą do niej takie agencje, jak dentsu x, Carat, iProspect) odnotowała wzrost organiczny na poziomie 9,1 proc., a Dentsu International - na poziomie 8,4 proc., osiągając w pierwszym kwartale br. rekordowe wyniki w zakresie przychodów netto, bazowego i statutowego zysku operacyjnego. Grupa podwyższa prognozę wzrostu organicznego na rok 2022 do 4 proc. - 5 proc. z wcześniejszych 4 proc.
więcej
|
McDonald's znikne z Rosji. Sprzeda lokale, wycofa swoją markę
Sieć gastronomiczna McDonald's oficjalnie zapowiedziała, że przygotowuje się do definitywnego opuszczenia rosyjskiego rynku, na którym na 850 lokali. Koncern zawiesił ich działalność w pierwszej połowie marca.
więcej
|
Wezwania do bojkotu Calvina Kleina za kampanię z ciężarnym transpłciowym mężczyzną
Marka modowa Calvin Klein rozpoczęła z okazji zbliżającego się Dnia Matki kampanię, której jednym z bohaterów jest transpłciowy mężczyzna w zaawansowanej ciąży. Internauci zareagowali natychmiast, w większości krytykując markę i wzywając do jej bojkotu.
więcej
|
Unilever wprowadza nowe lody Algida dla dzieci. Ambasadorką Daria Ładocha
Unilever poszerza ofertę marki Algida o nowe lody dla dzieci, które powstały we współpracy z firmą Disney. Koncern zapowiada, że będzie je promować odpowiedzialnie - nie będzie kierować reklam do najmłodszych. Ambasadorką marki została Daria Ładocha.
więcej
|
Mieszko Guć TikTok client partnerem w Httpool Polska
Mieszko Guć dołączył do Httpool Polska. Objął stanowisko TikTok client partnera, raportować będzie do Adama Puchalskiego, strategic sales lead.
więcej
|
Monika Jabłońska pokieruje Papaya Roster
Monika Jabłońska dołącza do zespołu Papaya Films jako szefowa Papaya Roster.
więcej
|
Kupony promocyjne KFC w nowej wersji. W kampanii influencer MrKryha
Sieć restauracji KFC odświeża linię swoich kuponów promocyjnych, co reklamuje kampanią digitalową „KuRpony z KFC robią wrażenie”. W akcji wziął udział influencer MrKryha.
więcej
|
Katarzyna Nosowska ambasadorką Alpro
Piosenkarka Katarzyna Nosowska została obok Borysa Szyca i Darii Ładochy twarzą nowego produktu Alpro, napoju roślinnego Alpro Nie Mlek*.
więcej
|
Lidl z kampanią ,,Ahoj Przygodo". Szuka pracowników do wakacyjnej pracy
Sieć dyskontów Lidl Polska poszukuje ok. 300 pracowników do pracy w sklepach w miejscowościach turystycznych podczas wakacji. Oferta skierowana jest do obecnych pracowników sieci, a rekrutację wspiera kampania wewnętrzna pod hasłem „Ahoj przygodo”.
więcej
|
Rosja nacjonalizuje lokalne aktywa Renault
Rosyjskie władze przejęły na własność lokalne aktywna Renault, francuskiego koncernu motoryzacyjnego - poinformowało Ministerstwo Przemysłu i Handlu.
więcej
|
We wrześniu Wielkie Granie na 10-lecie stadionu PGE Narodowy
Stadion PGE Narodowy im. Kazimierza Górskiego świętuje w tym roku swoje 10. urodziny. Największym wydarzeniem muzycznym, organizowanym w ramach obchodów 10-lecia areny, jest planowane na 10 września 2022 Wielkie Granie na PGE Narodowym.
więcej
|
Notus w reklamie pyta "Bo jak nie my to kto?"
Ruszyła pierwsza w tym roku kampania digitalowa firmy pośrednictwa finansowego Notus pod hasłem „Bo jak nie my to kto”. W akcji wykorzystano hit Łukasza „Mroza” Mrozowskiego.
więcej
|
Lux Med Ubezpieczenia zachęca, żeby odetchnąć
Lux Med Ubezpieczenia, ubezpieczyciel należący do Grupy Lux Med wprowadził na rynek Ubezpieczenie Szpitalne – Pełna Opieka. Nową usługę promuje kampania reklamowa pod hasłem: "Odetchnij – zadbamy o Ciebie”, realizowana obecnie na kanałach VOD, w radio, mediach społecznościowych i Google.
więcej
|
CUK Ubezpieczenia z nową strategią komunikacji i kampanią
CUK Ubezpieczenia rozpoczął nową kampanię reklamową pod hasłem "MY.TY.". Przygotowane działania marketingowe są częścią nowej strategii komunikacji marki.
więcej
|
Greyotters obsłuży Omnipack na 18 rynkach
Firma Omnipack zdecydowała się rozszerzyć dotychczasową współpracę z zakresu SEO z greyotters. Teraz agencja będzie pracować dla klienta na 18 rynkach w Europie.
więcej
|
Tic Tac w loterii ,,łączy latem"
Ruszyła loteria promująca drażetki Tic Tac (produkowane przez Ferrero Polska). Za obsługę akcji, prowadzonej pod hasłem „Tic Tac łączy latem”, odpowiada agencja Hand Made.
więcej
|
Ruszyła loteria ,,Milion nagród od Grycana"
Marka Grycan – Lody od pokoleń startuje z loterią dla konsumentów.
więcej
|
Greg Albrecht doradcą zarządu Nieagencji
Do zespołu Nieagencji - jako doradca zarządu - dołączył Greg Albrecht. Menadżer wesprze firmę w rozwoju i budowie kultury organizacyjnej.
więcej
|
MullenLowe Warsaw dla Tchibo Exclusive
Agencja MullenLowe Warsaw po wygranym przetargu zrealizowała kampanię digital dla marki Tchibo Exclusive.
więcej
|
Żeńska reprezentacja w branży esportowej - kobiety w świecie stereotypowo zarezerwowanym dla mężczyzn W sieci można znaleźć wiele historii o kobietach-graczkach, które nie przyznawały się do swojej płci podczas rozgrywek online. Obawiały się, że nie będą traktowane na równi z resztą drużyny, w której często przeważała płeć męska. Powodem tego lęku jest stereotyp dotyczący grania w gry wideo, który przez lata utrwalał się w społeczeństwie – że jest to obszar zainteresowań przeznaczony dla mężczyzn i nie ma w nim miejsca dla kobiet. Faktyczny stan rzeczy wygląda zgoła inaczej. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Tauron rezygnuje z biuletynu, w zamian pracownicze prenumeraty dzienników Polska Press
„Puls Taurona”, wewnętrzne wydawnictwo spółki, nie będzie już wydawany. W zamian za to dzienniki Polska Press Grupy raz w tygodniu wydrukują wkładkę z informacjami dla pracowników energetycznej firmy. Ta z kolei wykupiła dla nich kilkanaście tysięcy prenumerat orlenowskich gazet. - Współpraca z wydawcą została zawarta zgodnie z prawem - podkreśla w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Łukasz Zimnoch, rzecznik Grupy Tauron.
więcej
|
W Polsce zadebiutuje magazyn motoryzacyjny ,,EVO". Naczelnym Adam Kornacki
28 czerwca w Polsce ukaże się „EVO” (Monza Publishing Polska) - wydawany w 11 krajach dwumiesięcznik o motoryzacji. Jego redaktorem naczelnym został Adam Kornacki. Wśród felietonistów znalazł się natomiast Adam Małysz.
więcej
|
Wydawca ,,Rzeczpospolitej" i ,,Parkietu" ze spadkiem wpływów i zysku, przyczynami wojna i skok cen papieru
W pierwszym kwartale br. Gremi Media, wydawca m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”, zanotował spadek skonsolidowanych przychodów sprzedażowych o 5,2 proc. do 20,69 mln zł i zysku netto z 2,03 mln zł do 681 tys. zł.
więcej
|
|
|
Wysyp antyukraińskich wpisów po finale Eurowizji. Dominująca narracja: Ukraina nie okazuje nam wdzięczności za pomoc
Bezpośrednio po finale konkursu Eurowizji w polskim internecie zaroiło się od wpisów o charakterze antyukraińskim, bazujących na informacji o nieprzyznaniu Polsce punktów przez ukraińskie jury - informują portal Wirtualnemedia.pl Instytut Badania Internetu i Mediów Społecznościowych oraz organizacja Demagog. - Zasięg tematu w mediach społecznościowych i na portalach od soboty wynosi 56 mln - mówi nam Marcin Wiśniewski, dyrektor IBIMS.
więcej
|
Wirtualna Polska urosła o 19 proc. i zainwestowała w Audiotekę. Telewizja WP ze spadkiem
W pierwszym kwartale br. holding Wirtualna Polska zanotował wzrost przychodów o 19,1 proc. do 213,15 mln zł i zysku netto z 27,29 do 45,1 mln zł. Wakacje.pl osiągnęły przychody wyższe niż przed epidemią, natomiast pogorszyły się wyniki Telewizji WP.
więcej
|
Marek Kopeć, szef Onet Poczty: E-mail marketing to sposób na wyróżnienie się w tłumie, mamy do tego narzędzia
Wymiana maili wciąż pozostaje najpopularniejszą formą kontaktu w internecie, i nadal jest skutecznym kanałem komunikacji dla marek. E-mail marketing oznacza bliską relację z adresatem przekazu, precyzyjne targetowanie i łatwą ocenę skuteczności kampanii prowadzonych w ten sposób. Ale żeby nie trafić do SPAM-u, trzeba znać kilka najważniejszych reguł - mówi Marek Kopeć, head of Mailbox & Logged In User w RAS Polska.
więcej
|
Młodzi śledzą influencerów głownie dla rozrywki
87 proc. młodych Polaków zna choćby ze słyszenia, a 81 proc. obserwuje w social mediach jakiegoś influencera - wynika z autorskiego badania Świat Młodych 6 agencji badawczej IQS. Trzy czwarte badanych widzi u influencerów oznaczenia reklam w social mediach.
więcej
|
Zweryfikowany Nadawca w Onet Poczcie z nowymi opcjami. Zabezpieczenia dla domen i raporty
Zweryfikowany Nadawca, bezpłatna usługa Onet Poczty dla użytkowników biznesowych i instytucjonalnych zyskała nowe funkcje. Wśród najważniejszych zmian znalazły się m.in.: możliwość konfiguracji zabezpieczeń dla domen, raporty i statystyki, prezentujące stan bezpieczeństwa domen i skuteczność wysyłanych mailingów.
więcej
|
Answear.com wznowił sprzedaż w Ukrainie
Polski sklep internetowy z odzieżą Answear.com po 2,5 miesiącach przerwy wznowił sprzedaż i dostawy zakupów w Ukrainie, z wyłączeniem południowo-wschodniej części kraju, gdzie prowadzone są działania wojenne.
więcej
|
Legimi: wpływy 34 proc. w górę, e-booki też mogą podrożeć
Firma Legimi, wydawca platformy z e-bookami i audiobookami, w zeszłym kwartale osiągnęła wzrost skonsolidowanych przychodów sprzedażowych o 33,8 proc. do 14,61 mln zł i zysku netto z 525,2 do 685,7 tys. zł. Firma spodziewa się, że wzrost cen książek papierowych przełoży się także na ceny e-booków.
więcej
|
Google buduje w Krakowie zespół inżynierów. Będą pracować nad chmurą obliczeniową
Google rozpoczął tworzenie zespołu inżynierów IT, którzy będą pracować w centrum w Krakowie. Specjaliści mają się zajmować tworzeniem nowych technologii i rozwiązań dotyczących głównie rozwoju usług chmurowych, w tym Content Delivery Network i systemu Borg. Aktualnie trwa proces rekrutacyjny.
więcej
|
Netflix z programami na żywo? Nowy pomysł na przyciągnięcie użytkowników
Netflix ma nową koncepcję na przyciągnięcie nowych użytkowników i zatrzymanie odpływu obecnych abonentów. Serwis zamierza oferować programy na żywo, takie jak talent shows czy stand-upy. W bardziej odległych planach są także transmisje sportowe.
więcej
|
Meczyki.pl pokażą teleturniej ,,Profesor Sportu", gospodarzem Mietczyński
Od końcówki maja do czerwca portal Meczyki.pl (Online Venture) będą emitować teleturniej „Profesor Sportu”. Jego prowadzącym będzie youtuber Bartłomiej Szczęśniak, lepiej znany jako Mietczyński.
więcej
|
Żeńska reprezentacja w branży esportowej - kobiety w świecie stereotypowo zarezerwowanym dla mężczyzn W sieci można znaleźć wiele historii o kobietach-graczkach, które nie przyznawały się do swojej płci podczas rozgrywek online. Obawiały się, że nie będą traktowane na równi z resztą drużyny, w której często przeważała płeć męska. Powodem tego lęku jest stereotyp dotyczący grania w gry wideo, który przez lata utrwalał się w społeczeństwie – że jest to obszar zainteresowań przeznaczony dla mężczyzn i nie ma w nim miejsca dla kobiet. Faktyczny stan rzeczy wygląda zgoła inaczej. materiał partnerskiwięcej |
|
|