|
|
|
|
|
|
|
Rusza przetarg na transmisje PKO BP Ekstraklasy. ,,Canal+ na musiku, Viaplay z agresywną strategią"
Piłkarska Ekstraklasa wysyła zaproszenia do przetargu dotyczącego transmisji rozgrywek przez cztery sezony. Władze Canal+ Polska, od lat pokazującego ligę, spotkały się z działaczami grających w niej klubów. - To pokazuje, że Canal+ jest na musiku. Stara się utrzymać produkt, w który inwestował przez lata i na którym opiera swoją ofertę sportową. W rywalizacji z Viaplay nadal ma sporo przewag - komentują dla Wirtualnemedia.pl menedżerowie z agencji marketingu sportowego.
więcej
|
EBU potwierdza nieprawidłowe głosowanie polskie jury na Eurowizji. Mogą być dalsze konsekwencje
Europejska Unia Nadawców (EBU) po tym, jak anulowała czwartkowe głosowanie jurorów z sześciu krajów, publikuje oświadczenie w tej sprawie. Przyznaje, że wykryto "nieprawidłowe wzorce głosowania", a sześć krajów, w tym Polska, miało sobie wzajemnie przekazywać głosy.
więcej
|
Inwigilacja widzów przez KRRiT? ,,Niezrozumienie projektu badawczego"
Krajowa Izba Gospodarcza Elektroniki i Telekomunikacji w stanowisku na temat rządowego rozporządzenia wyraziła obawę, że nowe uprawnienie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji może zostać odebrane jako inwigilacja społeczeństwa. Rzeczniczka KRRiT zapewnia Wirtualnemedia.pl, że doszło do niezrozumienia intencji regulatora.
więcej
|
Zmiany w aplikacjach telewizji hybrydowej TVP, Polsatu i TVN
Czołowi nadawcy zmodyfikowali swoje aplikacje telewizji hybrydowej. TVP w serwisie HbbTV TVP GO wprowadziła możliwość korzystania z płatnej oferty. Polsat serwis Polsat VOD zastąpił znanym ze streamingu serwisem Polsat GO. Ten sam nadawca i TVN wdrożyli też nową reklamową aplikację. Na kanale Metro pojawiła się aplikacja informująca o standardzie DVB-T2/HEVC.
więcej
|
Wrócił testowy multipleks MWE. Gdzie można oglądać dodatkowe kanały?
Multipleks eksperymentalny Grupy MWE w DVB-T2/HEVC znów jest dostępny na Śląsku. Po 10 dniach przerwy w emisji, wznowiono ją, ale z innego nadajnika. W związku z tym zasięg dodatkowych kanałów w naziemnej telewizji cyfrowej jest mniejszy niż wcześniej. Jeśli UKE nie wyda nowego pozwolenia dla multipleksu, to jego emisja za kilka dni może znowu zostać zakończona.
więcej
|
Nowy serial ,,Mecenas Porada" śledziło 615 tys. widzów, będzie drugi sezon
Nowy serial „Mecenas Porada” oglądało średnio 615 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Aktualnie trwają zdjęcia do drugiego sezonu.
więcej
|
TVP pracuje nad drugą edycją ,,You can dance - nowa generacja", będą zmiany w jury?
Telewizja Polska będzie kontynuować program „You can dance - nowa generacja”. W najbliższym czasie wystartują precastingi do drugiej edycji. Bez zmian jurorem będzie Agustin Egurrola - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Golec uOrkiestra, Piekarczyk, Rodowicz i Sławomir wśród gwiazd 59. KFPP w Opolu
Podczas 59. KFPP w Opolu wystąpią m.in.: Golec uOrkiestra, Marek Piekarczyk, Piersi, Maryla Rodowicz, Sławomir, Helena Vondráčková, Zakopower i Natalia Zastępa. Właśnie ruszyła sprzedaż biletów na wydarzenie.
więcej
|
Poczta Polska przyjęła 150 tys. wniosków o bon na telewizor lub dekoder do nowego standardu naziemnej tv
Poczta Polska informuje, że w ciągu dwóch miesięcy przyjęła ponad 150 tys. wniosków o dofinansowanie kupna dekodera lub telewizora do odbioru naziemnej telewizji cyfrowej w nowym standardzie DVB-T2/HEVC. Bony w postaci kodów wydawane są od 21 marca, ale największe zainteresowanie oferta przeżywa od kilku tygodni, gdy placówki w całej Polsce przyjmują niemal 5 tys. wniosków dziennie.
więcej
|
Spółka Canal+ likwiduje płatny pakiet naziemny. ,,Tylko setki klientów"
Anténa+, płatny pakiet w ramach naziemnej telewizji cyfrowej w Czechach w ciągu kilku najbliższych tygodni zniknie z rynku. Decyzję w tej sprawie podjęła należąca do Canal+ spółka M7 Group, która oferuje usługi płatnej telewizji na wybranych rynkach europejskich. Usługa cieszyła się bardzo znikomym zainteresowaniem.
więcej
|
Kolejne kanały TVP w naziemnej telewizji na Litwie, będą także na ogólnokrajowym multipleksie
W maju do czterech kanałów Telewizji Polskiej dostępnych na regionalnym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej na Litwie dołączą TVP World i Biełsat TV. Ponadto TVP dostała koncesję na emisję swoich sześciu stacji na multipleksie ogólnokrajowym.
więcej
|
Platforma SkyShowtime ruszy szybciej? Strona internetowa i zagadkowy spot
Serwis streamingowy SkyShowtime ma ruszyć do końca roku. Polska strona jest już dostępna w internecie, a internauci wypatrzyli spot, gdzie firma miała informować o współpracy z Canal+ i Polsat Box. Biuro prasowe platformy w rozmowie z Wirtualnemedia.pl nie potwierdza tych doniesień.
więcej
|
Cztery produkcje TVP na targach filmowych Marché du Film w Cannes
„Miłość jest blisko”, Magdalena”, „Republika Dzieci” i „Lokatorka” – te cztery filmy prezentowane są podczas trwających w Cannes Marché du Film. To targi filmowe, towarzyszące słynnemu festiwalowi w tym mieście. Targi trwają do 25 maja.
więcej
|
Właściciel Viaplay zmienił nazwę
Nordic Entertainment Group (NENT Group), międzynarodowa firma oferująca usługi streamingowe, oficjalnie zmieniła nazwę na Viaplay Group. Zmiana została zatwierdzona podczas corocznego walnego zgromadzenia akcjonariuszy (AGM), które odbyło się 18 maja.
więcej
|
FilmBox Premium HD promuje się kosmicznym pokazem dronów
160 migoczących dronów pojawiło się na nocnym warszawskim niebie, układając się w 8-minutowy pokaz zainspirowany Kosmosem. W ten sposób kanał FilmBox Premium HD promował się z okazji przypadającego w najbliższą sobotę Światowego Dnia Kosmosu.
więcej
|
Zoom TV ma nową dyrektor programową. Przeszła z TVN
Do zespołu Kino Polska TV dołączyła Katarzyna Białek, związana dotąd z Grupą TVN. Objęła stanowisko dyrektor programowej Zoom TV w miejsce Rafała Freyera.
więcej
|
To już pewne. Siódmy sezon serialu "Riverdale" będzie ostatnim
Amerykańska telewizja The CW zapowiedziała, że kończy realizację serialu "Riverdale" na siódmym sezonie. Kilka dni temu stacja ogłosiła także, że nie będzie już kontynuować "Dynastii", która doczekała się pięciu serii.
więcej
|
"Fakty" najdroższe w cenniku reklamowym TVN, ponad 50 tys. zł za 30 sekund
W ofercie reklamowej TVN Media na czerwiec najwyżej wyceniono reklamy przy niedzielnym, wieczornym serwisie sportowym i sobotnich "Faktach". Kosztują ponad 50 tys. zł netto.
więcej
|
Show ,,O Lala! - Dzień Dziecka" w TVN, Anna Starmach i Michel Moran gospodarzami
W niedzielę, 5 czerwca TVN wyemituje specjalny show „O Lala! - Dzień Dziecka”, który poprowadzą Anna Starmach i Michel Moran.
więcej
|
Żelisław Żyżyński opuścił Zanzibar. Wraca do Canal+ Sport
Dziennikarz Żelisław Żyżyński po półtorarocznej przerwie dołącza z powrotem do redakcji sportowej Canal+ Polska. Poprzednio przez ponad rok pracował na Zanzibarze w sieci hoteli PiliPili, przeżywającej obecnie duże problemy.
więcej
|
,,Comedy Club 8" od 21 maja w Comedy Central, Rafał Rutkowski gospodarzem
W sobotę, 21 maja Comedy Central rozpocznie emisję ósmego sezonu programu „Comedy Club”, w którym występują polscy stand-up’erzy. Program już po raz czwarty prowadzi Rafał Rutkowski.
więcej
|
,,Koncert Fundacja Polsat - jesteśmy dla dzieci", czyli Dzień Dziecka w Skierniewicach
W niedzielę, 29 maja Polsat z okazji Dnia Dziecka pokaże koncertu „Fundacja Polsat - jesteśmy dla dzieci” z okazji Dnia Dziecka.
więcej
|
TVN24 pokaże dokument ,,Nawalny"
W niedzielę, 22 maja, o godzinie 12:45 TVN24 pokaże głośny dokument „Nawalny” w reżyserii Daniela Rohera. Film dostępny jest także w TVN24 GO, a za miesiąc pokaże go TVN.
więcej
|
Korespondentka TVP z medalem Pro Patria od Urzędu do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych
Korespondentka Telewizji Polskiej we Włoszech Magdalena Wolińska-Riedi otrzymała medal Pro Patria za „kultywowanie pamięci o walce o niepodległość RP”. Medale wręczono kilkunastu osobom podczas uroczystości z okazji 78. rocznicy bitwy o Monte Cassino i 130. rocznicy urodzin generała Władysława Andersa.
więcej
|
Marka Mentos w gamingu Marki nieendemiczne, głównie z sektora FMCG, coraz częściej wykorzystują aktywności gamingowe, by dotrzeć do szerokiej i zróżnicowanej demograficznie grupy odbiorców, która wykazuje określone nawyki zakupowe i zachowania. Działania wizerunkowe i prosprzedażowe w obrębie tego passion pointu zazwyczaj przekładają się na konkretne wyniki, które realizują założenia strategii marek. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sieć Meloradio z nowymi nazwami lokalnych stacji
Na czwartkowym posiedzeniu Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podjęła decyzję o zmianie nazw swoich 14 stacji działających pod wspólną marką Meloradio (Grupa Eurozet).
więcej
|
|
Agora wydłuża czas na rozmowy ws. kupna reszty udziałów nadawcy Radia ZET
Na mocy kolejnego aneksu wydłużono od końca czerwca czas, w którym Agora może rozmawiać z czeską spółką SFS Ventures na temat zmiany terminu kupna pozostałych 60 proc. udziałów Eurozetu. Agora nie może zrealizować transakcji, bo zakazał tego prezes UOKiK, przy czym niedawno jego decyzję w całości zmienił sąd pierwszej instancji.
więcej
|
|
Radio TOK FM ze wzrostem wpływów o 30 proc. wypłaci Agorze i Polityce 2,4 mln zł dywidendy
Nadająca Radio TOK FM spółka Inforadio osiągnęła w ub.r. wzrost przychodów o 30,1 proc. do 15,26 mln zł i zysku netto z 1,39 do 2,42 mln zł. Cały zysk wypłaci swoim udziałowcom - spółkom zależnym Agory i Polityki.
więcej
|
|
RMF FM zdecydowanym liderem w Olsztynie w IV i I kwartale, Eska awansowała na podium
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie w czwartym kwartale ub.r. i pierwszym kwartale br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze takie anteny, jak: Eska i Radio Olsztyn - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Leroy Merlin dalej sprzedaje produkty z Rosji i Białorusi
Sieć marketów branży budowlanej Leroy Merlin wciąż sprzedaje produkty pochodzące z Rosji i Białorusi - alarmują aktywiści z grupy Ogólnopolski Bojkot Leory Merlin. Detalista wyjaśnia, że sprzedaje tylko to, co ma "na stanie".
więcej
|
Reklama zewnętrzna w Polsce zyskała 70 proc., już 16 proc. wydatków na nośniki cyfrowe
Sprzedaż w segmencie reklamy zewnętrznej w pierwszym kwartale br. wyniosła 109,71 mln zł, o 70,1 proc. więcej niż rok wcześniej - wynika z danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej i domu mediowego Starcom (Publicis).
więcej
|
Nowy zarząd Unique One
Agencja Unique One powiększyła struktury zarządu o trzy nowe osoby - Aleksandrę Izraelską, Emilię Kostkę i Macieja Olszankę. Grzegorz Bonder niezmiennie pozostaje prezesem firmy.
więcej
|
BeDigital z obsługą marki Nestea w 4 krajach
Grupa Maspex, która jest dystrybutorem marki Nestea, wybrała do obsługi działań social mediowych agencję BeDigital. Odpowiada ona za przygotowywanie kreacji oraz prowadzenie profili marki na czterech rynkach: polskim, litewskim, łotewskim oraz estońskim.
więcej
|
Turek i Sobota z awansami w PZL, do zespołu dołączył Tytus Klepacz
Dominik Turek awansował na associate creative director, a Magdalena Sobota została client service directorem w agencji PZL. Do zespołu dołączył Tytus Klepacz jako digital&concept consultant. Agencja wraca do realizacji projektów z zakresu designu, identyfikacji i projektowania opakowań.
więcej
|
"Fakty" najdroższe w cenniku reklamowym TVN, ponad 50 tys. zł za 30 sekund
W ofercie reklamowej TVN Media na czerwiec najwyżej wyceniono reklamy przy niedzielnym, wieczornym serwisie sportowym i sobotnich "Faktach". Kosztują ponad 50 tys. zł netto.
więcej
|
Polska Grupa Górnicza chce zatrudnić agencję reklamową na dwa lata
Polska Grupa Górnicza wybiera agencję, która zajmie się przeprowadzenie kampanii reklamowych paliw konfekcjonowanych
oraz sklepu internetowego w oparciu o system reklamowy Google Ads - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Będzie z nią pracować dwa lata.
więcej
|
Rosyjskie aktywa McDonald's kupił lokalny franczyzobiorca Alexander Govor
McDonald's ogłosił sprzedaż rosyjskich aktywów partnerowi franczyzowemu Alexandrowi Govorowi, który ma sieć 25 restauracji w miastach Syberii. Przejmie on całe portfolio restauracji i rozwinie je pod nową marką.
więcej
|
McDonald's pozwany za reklamy burgerów
Pewien mieszkaniec Nowego Jorku pozwał McDonald's, bo uważa reklamy burgerów fastfoodu za wprowadzające w błąd. Dlaczego? Bo kanapki są przedstawiane jako większe niż są w rzeczywistości.
więcej
|
Polacy za prawnymi regulacjami rynku reklamy outdoorowej
Prawie połowa Polaków uważa, że zamieszczanie reklamy na nośnikach zewnętrznych powinno być uregulowane ustawami środowiskowymi - wynika z sondażu Research Partner na panelu Ariadna. Aż 19 proc. badanych chce całkowicie zakazać reklam outdoorowych.
więcej
|
Singiel Sary James z okazji jubileuszu Coca-Coli
„Magia jest w nas” to tytuł najnowszego singla Sary James, zwyciężczyni "Voice Kids" w TVP2. Utwór, który jest aranżacją legendarnego przeboju z lat 90-tych, wykonywanego m.in. przez Kasię Kowalską „Chcę zatrzymać ten czas” powstał we współpracy z marką Coca-Cola z okazji 50-tej rocznicy marki w Polsce.
więcej
|
Human Ark skraca nazwę i rozszerza działalność
Z okazji 15-lecia na rynku studio produkcyjne Human Ark zmienia nazwę na Human i przechodzi rebranding.
więcej
|
Dawtona reklamuje nową linię ketchupów
Dawtona rozpoczęła kampanię reklamową, w której promuje nową linię ketchupów. Firma chce też działaniami reklamowymi odświeżyć wizerunek marki. Akcję realizuje RL Media, agencja należąca do Group One.
więcej
|
Dowóz zakupów do parku czy na plażę. To pierwsza taka usługa w Polsce
Działający w kilkunastu miastach Lisek jest pierwszą usługą quick-comemrce w Polsce, która dowozi zakupy nie tylko pod konkretny adres domowy, ale w dowolne miejsce w strefie dowozu na podstawie pinezki zaznaczonej w aplikacji.
więcej
|
125 LAT SCYZORYKA - ENERGIA. HISTORIA. IKONA.
Rodzinna marka Victorinox świętuje jubileusz flagowego wielofunkcyjnego produktu – 125 lat ciekawości, kreatywności i odkrywania nowych umiejętności.
więcej
|
Żeńska reprezentacja w branży esportowej - kobiety w świecie stereotypowo zarezerwowanym dla mężczyzn W sieci można znaleźć wiele historii o kobietach-graczkach, które nie przyznawały się do swojej płci podczas rozgrywek online. Obawiały się, że nie będą traktowane na równi z resztą drużyny, w której często przeważała płeć męska. Powodem tego lęku jest stereotyp dotyczący grania w gry wideo, który przez lata utrwalał się w społeczeństwie – że jest to obszar zainteresowań przeznaczony dla mężczyzn i nie ma w nim miejsca dla kobiet. Faktyczny stan rzeczy wygląda zgoła inaczej. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Tekst o prawach pacjentów LGBT+ wróci do rządowego portalu? ,,Opublikowany z pominięciem akceptacji"
Zdjęty w środę z portalu pacjent.gov.pl materiał o prawach pacjentów ze społeczności LGBT+ został - według NFZ - opublikowany bez wymaganej akceptacji dyrekcji. Przedstawiciel Funduszu twierdzi, że po jej uzyskaniu ma wrócić do serwisu.
więcej
|
Kami - pierwsza wirtualna influencerka z zespołem Downa
Organizacja charytatywna Down Syndrome International zaprezentowała wirtualnego awatara Kami - wymyśloną przez agencję Forsman & Bodenfors Singapore i The Diigitals influencerkę z zespołem Downa. Model cyfrowy ma na celu zmianę „wyidealizowanych” standardów tworzenia integracyjnej przestrzeni cyfrowej.
więcej
|
Właściciel Reserved i Sinsay sprzedaje rosyjski biznes Chińczykom, bez praw do marek
Polski koncern odzieżowy LPP, właściciel marek Reserved, Sinsay, House, Cropp i Mohito, zdecydował się sprzedaż swoją rosyjską spółkę zależną RE Trading OOO chińskiemu konsorcjum. Wraz z finalizacją transakcji po ponad 20 latach obecności wycofa się z rosyjskiego rynku.
więcej
|
Answear.com odczuł wojnę i rabaty. 3,3 mln zł kwartalnej straty, akcje tanieją o ponad 10 proc.
E-commerce’owa platforma z odzieżą Answear.com przy wzroście przychodów o 44,3 proc. do 178,18 mln zł zanotowała spory spadek rentowności. Tłumaczy go wstrzymanie sprzedaży w Ukrainie oraz większymi rabatami. W czwartek przed południem kurs giełdowym spółki malał o ok. 12 proc.
więcej
|
Viaplay krytykowana za problemy techniczne w czasie finału Ligi Europy
Część subskrybentów platformy Viaplay skarżyła się na duże problemy techniczne z transmisją środowego finału piłkarskiej Ligi Europy. Użytkownicy parokrotnie wytykali już Viaplay takie usterki.
więcej
|
Rodo w marketingu W jakich obszarach działalności marketingowych i reklamowych pojawia się aspekt danych osobowych? materiał partnerskiwięcej |
|
|