|
|
|
|
|
|
|
Polskie telewizje ucierpią na słabnącym złotym? Najmocniej narażeni nadawcy sportu z zagranicy
Od kilku tygodni euro i dolar są rekordowo drogie względem złotego. Nadawcy telewizyjni, którzy kupują za granicą licencje do filmów, seriali, programów i transmisji sportowych, zapewniają portal Wirtualnemedia.pl, że są zabezpieczeni przed słabnięciem naszej waluty. - Szybkie zrównoważenie dodatkowych kosztów zwiększonymi wpływami z reklam i opłat abonamentowych jest w obecnych warunkach mało prawdopodobne - ocenia Marek Sowa.
więcej
|
Serial TVP o Dolnym Śląsku od roku leży na półce. Co z premierą?
Serial historyczny „Dom pod Dwoma Orłami” ma trafić do nadchodzącej zimowej ramówki TVP1 - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Rok temu planowano, że Jedynka pokaże go zeszłej zimy, ale do tego nie doszło.
więcej
|
TVN7 przymierza się do realizacji dwóch kolejnych edycji ,,Hotelu Paradise"
Telewizyjna Siódemka rozważa realizację dwóch kolejnych sezonów reality-show „Hotel Paradise”, ale ostateczna decyzja w sprawie jeszcze nie zapadła - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Spada zainteresowanie mszami świętymi w TVP1
Codzienne transmisje mszy świętej w TVP1 śledzi 363 tys. widzów. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej relacje straciły 206 tys. oglądających.
więcej
|
Dwa nowe kanały sportowe Canal+
Będą zmiany w portfolio kanałów sportowych Canal+ we Francji. Regulator Autorité de régulation de la communication audiovisuelle et numérique zdecydował o przyznaniu koncesji stacjom Canal+ Sport 360 i Canal+ Foot. Nowe kanały ruszą 31 sierpnia br. To kolejny etap przebudowy oferty platformy satelitarnej Canal+ i serwisu streamingowego MyCanal nad Loarą.
więcej
|
Canal+ dzięki hitom Premier League utrzyma abonentów, odejście Lewandowskiego z Bayernu osłabi wzrosty Viaplay
Canal+ kupił od Viaplay sublicencję do transmisji dwóch najciekawszych meczów z każdej kolejki piłkarskiej ligi angielskiej, a dzięki transferowi Roberta Lewandowskiego do FC Barcelony będzie, na spółkę z Eleven Sports, pokazywał mecze ligowe z jego udziałem. - Entuzjazm Viaplay został na pewno mocno ostudzony przez ten transfer - komentuje Maciej Akimow z Shark Agency.
więcej
|
Jest pełna obsada ,,Tańca z Gwiazdami". Ostatnia uczestniczka znana jest z TVN
Polsat skompletował pełny skład uczestniczek i uczestników 13. edycji show „Dancing with the Stars. Tańca z Gwiazdami”. Ostatnią ujawnioną gwiazdą, która pojawi się na parkiecie, jest modelka Karolina Pisarek, znana m.in. z programu TVN „Top model”. Start emisji tanecznego show 29 sierpnia.
więcej
|
Rosja będzie mieć satelitę tylko z krajowych części
W 2026 na orbitę trafi satelita Express-AMU4, który będzie wykorzystywany do celów telekomunikacyjnych i nadawczych. Powstanie wyłącznie w oparciu o części wyprodukowane w Rosji. W ten sposób Moskwa chce pokazać, że nie straszne są jej zachodnie sankcje i ryzyko utraty dostępu do części usług satelitarnych.
więcej
|
,,Pytanie na śniadanie" najchętniej oglądane. ,,Dzień dobry TVN" liderem w 16-49
Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w czerwcu br. wśród wszystkich widzów miało „Pytanie na śniadanie”. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 pozycję lidera zajęło „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Gra o Tron" w wersji 4K HDR. Serialowy klasyk na nowo
Stacja HBO, prowadząca platformę VoD HBO Max zapowiedziała, że zamierza udostępnić użytkownikom kultowy serial „Gra o Tron” w wyższej niż dotąd jakości 4K HDR. Odbiorcy będą mogli cieszyć się też dźwiękiem w formacie Dolby Atmos, jednak opcje te są zarezerwowane dla użytkowników najdroższych, płatnych pakietów.
więcej
|
Zmarł Andrzej Muras. Nestor telewizji w Polsce, miał 84 lata
W wieku 84 lat zmarł Andrzej Muras - przez ostatnie dwie dekady wiceprezes kanału Tele 5, wcześniej związany m.in. z Polskim Radiem i Telewizją Polską.
więcej
|
707 tys. widzów ,,Teleexpressu Extra" w TVP Info
Nadawany na antenie TVP Info „Teleexpress Extra” w tym roku ogląda średnio 707 tys. osób. Jest to o 21 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej, ale audycja zanotowała wzrost rynkowych udziałów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Drugi sezon randkowego show od roku czeka na premierę w TVN7 i Player.pl
W najbliższym czasie do oferty TVN7 i platformy Player.pl nie trafi drugi sezon reality show „40 kontra 20”, nakręconego latem ub.r. - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Premiera cyklu planowana była wcześniej na późną wiosnę.
więcej
|
Spada liczba subskrypcji streamingowych. Winne inflacja i oszczędności
Dalszy spadek liczby subskrybentów serwisów streamingowych w Wielkiej Brytanii. Z raportu Kantar Entertainment on Demand wynika, że 488 tys. gospodarstw domowych anulowało w sumie 1,66 mln subskrypcji SVoD w II kwartale.
więcej
|
Znasz przepisy drogowe? Rozwiąż test kierowcy i zdobądź zniżkę na OC i AC w LINK4 Lubisz łączyć przyjemne z pożytecznym? Rozwiąż internetowy Test Wiedzy Kierowców, a zyskasz nawet 12 procent zniżki na OC i OC/AC w LINK4. A przy okazji sprawdzisz, jak z twoją znajomością najnowszych przepisów kodeksu drogowego. Lepiej dowiedzieć się tego w trakcie internetowej zabawy niż na drodze od policjanta. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ponad 80 proc. Polaków słucha radia
Z opublikowanego na stronie Krajowego Instytutu Mediów raportu mówiącego o charakterystyce słuchania radia jasno wynika, że radio jest powszechnym medium, z którego korzystanie w ciągu ostatniego miesiąca deklaruje ponad 80 proc. Polaków. Połowa z nich robi to w samochodzie.
więcej
|
|
Radio Łódź podwoiło zysk, ma 78 pracowników
W ub.r. Radio Łódź przy wzroście przychodów o 9,5 proc. do 19,02 mln zł osiągnęło 1,54 mln zł zysku netto (wobec 830 tys. rok wcześniej). Na koniec ub.r. zatrudnienie w rozgłośni wynosiło 78,5 etatów.
więcej
|
|
Fala zmian w Polskim Radiu. Siedem gwiazd, które na niej się wybiły
Gdy w 2015 r. władzę w Polsce przejęło PiS, jedną z pierwszych decyzji Jarosława Kaczyńskiego była wymiana ludzi w mediach publicznych. W Polskim Radiu stało się to w ciągu niecałych trzech miesięcy od wyborów. Zmienili się nie tylko dyrektorzy poszczególnych anten, ale i zasiadający przed mikrofonem dziennikarze. Najwięcej przyszło ich z telewizji i mediów prawicowych.
więcej
|
|
Sejm zdecydował: troje posłów PiS w Radzie Mediów Narodowych
Sejm wybrał w piątek troje członków Rady Mediów Narodowych posłów PiS Joannę Lichocką i Piotra Babinetza oraz byłego posła tej partii Krzysztofa Czabańskiego. Dla Lichockiej i Czabańskiego to druga kadencja, Babinetz zastąpi w RMN europosłankę PiS Elżbietę Kruk.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Ile zarabiają gwiazdy TikToka? Liczba obserwujących wcale nie najważniejsza
Stawki za reklamę na TikToku sięgają nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych - uważają eksperci. Trudno tu jednak o klasyczne widełki, bo na ostateczną wycenę współpracy ma wpływ wiele różnych czynników, i wcale nie najważniejszym musi być liczba obserwatorów danego twórcy.
więcej
|
Agencja Freundschaft z większym zyskiem, wypłaci 2,2 mln zł dywidendy
W ub.r. agencja reklamowa Freundschaft (należy do holdingu Mediacap) zanotowała spadek przychodów o 2,9 proc. do 23,24 mln zł. Przy zmiejszeniu kosztów operacyjnych o 5,8 proc. jej zysk netto wzrósł z 1,17 do 1,58 mln zł.
więcej
|
Piotr Zagórski: z MediaOn do Axon
Piotr Zagórski objął stanowisko chief executive officera w firmie Axon, która zajmuje się dostawą mediów cyfrowych do wyświetleń i wideo o zasięgu globalnym - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Sportfive Poland: złożyliśmy lukratywną ofertę współpracy z PZPN
Według nieoficjalnych informacji Polski Związek Piłki Nożnej nie przedłuży wygasającej z końcem lipca br. umowy z firmą Sportfive, która zajmuje się m.in. marketingiem polskiej reprezentacji piłkarskiej. Tomasz Rożenek, dyrektor sprzedaży w Sportfive Poland przekazał w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że firma złożyła PZPN intratną ofertę i chce kontynuować dotychczasową współpracę.
więcej
|
Tauron bada rynek przed przetargiem mediowym
Spółka Tauron Sprzedaż szykuje się do przetargu na planowanie i zakup mediów do jej kampanii - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Obecnie sonduje rynek pod jego kątem.
więcej
|
Porsche ma ponad 90 lat i wciąż to samo logo
Marka Porsche istnieje od 1931 roku. A od 1963 roku ma praktycznie niezmienione logo, znane chyba nie tylko miłośnikom motoryzacji. Na rynku taki brak modyfikacji to ewenement. - Porsche nie jest jak inne marki, i chce rzeczy zrobić po swojemu, a nie w tłumie naśladowców - ocenia Arkadiusz Łoś z Dragon Rouge.
więcej
|
Kancelaria premiera chce promować korzyści z technologii cyfrowych, wyda 15 mln zł
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów prowadzi przetarg na realizację kampanii edukacyjno-informacyjnych dotyczących upowszechniania korzyści z technologii cyfrowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet zaplanowanych działań to 15 mln zł.
więcej
|
Google reklamuje swoją wyszukiwarkę młodym internautom
Google stworzyło kampanię marketingową pod hasłem "Let's Internet Better" ("Let's google better"), w ramach której emituje serię krótkich animowanych filmów o dezinformacji, oszustach i catphishingu (rodzaj oszustwa w internecie z tworzeniem fałszywy profil w sieciach społecznościowych). Chce w ten sposób zwiększyć wśród młodych zainteresowanie wyszukiwarką.
więcej
|
Czytelnia, wypożyczalnia sprzętu, a wkrótce placówka medyczna? Tak sklepy obchodzą zakaz handlu
Zaledwie w siedem niedziel w ciągu roku mogą być czynne sklepy. W pozostałe obowiązuje je zakaz handlu, chyba że za ladą stanie właściciel sklepu lub jego rodzina. Oznacza to, że sklepy należące do sieci handlowych nie mogą pracować w te dni. Szukają jednak sposobów, by zakaz handlu ominąć - stają się np. wypożyczalniami sprzętu sportowego albo czytelniami.
więcej
|
Wirtualność nasza powszednia, czyli 5 trendów, które zdefiniują komunikację marketingową w najbliższych latach
- Powiedzenie, że komunikacja marketingowa stanowi soczewkę przemian społecznych i technologicznych zakrawa niemal o truizm, jednak rzadko kiedy stwierdzenie to wydaje się tak dobitnie namacalne, jak w kontekście przemian wieszczonych przez prelegentów tegorocznej konferencji AdWeek Europe - opowiada portalowi Wirtualnemedia.pl Jan Twaróg, senior strategy planner w Albedo Marketing.
więcej
|
Lidl kolejną siecią z limitem na zakup cukru
Sieć dyskontów Lidl w piątek 22 lipca wprowadziła limit na zakup cukru. Na jeden paragon można teraz kupić 10 kg tego produktu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Takie same ograniczenia wprowadziły wcześniej Biedronko, Netto i Stokrotka. Natomiast w sklepach Aldi limit jest zdecydowanie ostrzejszy.
więcej
|
Żabka sponsoruje "Projekt Plaża" w TVN i promuje się nad morzem
Sieć sklepów Żabka Polska rozpoczęła w nadmorskich miejscowościach akcję promującą dobre żywienie i zrównoważony styl życia. Sieć w ramach kampanii promującej markę własną Foodini rozpoczyna swój udział w „Projekcie Plaża 2022” TVN jako jego sponsor.
więcej
|
Performance Media rozszerza współpracę z SBM Life Science
Performance Media rozszerza współpracę z Protect Garden, czyli SBM Company na europejską skalę.
więcej
|
Moc korzyści dla kierowców! Dodatkowe punkty dzięki ORLEN VITAY i LINK4 Każdy kierowca korzystający z aplikacji ORLEN VITAY może dostać dodatkowe punkty i nagrody za zakup ubezpieczenia w LINK4. Propozycja jest bardzo atrakcyjna i obejmuje nie tylko polisy OC, Autocasco, NNW i Smart Casco, ale także ubezpieczenia nieruchomości oraz podróżne. materiał partnerskiwięcej |
|
|
"Gazeta Wyborcza" tygodnikiem? Bartkowiak: to byłoby przekroczenie Rubikonu
- Końca prasy właściwie nie będzie. Nadal będzie istniała, może w trochę innej formie. Jej charakter stanie się bardziej magazynowy, ale też będzie starała się bardziej odróżnić od innych mediów - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Wojciech Bartkowiak, od niedawna członek zarządu Agory odpowiedzialny za segment Prasa i pion Administracja.
więcej
|
Pracownicy Agory dostaną dodatki inflacyjne. To efekt rozmów związkowców z zarządem
Jednorazowe dodatki do pensji, w wysokości do 1751 zł brutto, otrzymają w sierpniu najmniej zarabiający pracownicy Agory. Ich wysokość będzie ściśle powiązana z wysokością pobieranej pensji. Dodatkowe pieniądze dostaną wyłącznie osoby, które zarabiają nie więcej niż 8,3 tys. zł brutto. - To niezbędne działanie doraźne, inne długofalowe też już się rozpoczęły - informują związkowcy.
więcej
|
Agnieszka Burzyńska zawieszona od trzech tygodni. Co dalej ze sprawą?
Dziennikarka Agnieszka Burzyńska na początku lipca została zawieszona przez naczelnych „Faktu” i Onetu (Ringier Axel Springer Polska) przez „potencjalny konflikt interesów”. Po trzech tygodniach RASP zdradza jedynie, że sprawa jest w trakcie wyjaśniania.
więcej
|
Po 30 latach z Polska Press odchodzi Krzysztof Krupa, prezes wydawcy ,,Nowej Trybuny Opolskiej"
Ze spółki Pro Media (należy do Polska Press) wydającej „Nową Trybunę Opolską” odchodzi jej prezes Krzysztof Krupa. Szefował jej od 15 lat, w sumie z mediami Polska Press związany był przez 30 lat. Zastąpi go Dariusz Kołacz, szef oddziału wydawcy w Lublinie i na Śląsku.
więcej
|
Wydawca ,,Wprost" i ,,Do Rzeczy" znów przejrzy opcje strategiczne, chce szybciej rozwijać ofertę cyfrową
PMPG Polskie Media, której spółki zależne wydają m.in. tygodniki „Wprost” i „Do Rzeczy”, kolejny raz w ostatnim okresie ogłosiła przegląd opcji strategicznych, jedną z nich jest współpraca z potencjalnymi inwestorami. Firma chce rozwijać się przede wszystkim w obszarze cyfrowym.
więcej
|
Redaktor naczelny "Gazety Lubuskiej" zawiadamia prokuraturę o podejrzeniu "tłumienia krytyki prasowej"
Redaktor naczelny "Gazety Lubuskiej" Janusz Życzkowski skierował do prokuratury zawiadomienie o podejrzeniu "utrudniania i tłumienia krytyki prasowej" oraz przekroczenia uprawnień, którego - w jego opinii - miała się dopuścić marszałek woj. lubuskiego Elżbieta Polak. Marszałek odpiera zarzuty: apelowaliśmy o stosowanie prawa prasowego i nie wprowadzanie opinii publicznej w błąd.
więcej
|
Poważne oskarżenia wobec naczelnego w Polska Press. Powołano specjalną komisję
Po zawiadomieniu od osoby z zespołu „Kuriera Lubelskiego” Polska Press powołała komisję badającą zachowanie szefa redakcji Wojciecha Pokory - ustalił Onet. Podwładni zarzucają mu, że często na nich wrzeszczy, a pracownicom wysyłał dwuznaczne wiadomości.
więcej
|
Dziennikarze nikaraguańskiego antyrządowego dziennika "La Prensa" uciekli z kraju w obawie przed aresztowaniem
Wszyscy dziennikarze, redaktorzy, fotoreporterzy i inni pracownicy nikaraguańskiego, antyrządowego dziennika "La Prensa" opuścili w tajemnicy kraj w obawie przed aresztowaniem.
więcej
|
|
|
Ile zarabiają gwiazdy TikToka? Liczba obserwujących wcale nie najważniejsza
Stawki za reklamę na TikToku sięgają nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych - uważają eksperci. Trudno tu jednak o klasyczne widełki, bo na ostateczną wycenę współpracy ma wpływ wiele różnych czynników, i wcale nie najważniejszym musi być liczba obserwatorów danego twórcy.
więcej
|
Sukces zbiórki na Bayraktara dla Ukrainy: Polacy wpłacili ponad 23 mln zł
W uruchomionej przez Sławomira Sierakowskiego zbiórce na platformie Zrzutka.pl na dron bojowy Bayraktar dla ukraińskiego wojska wpłacono wyznaczoną sumę - 22,5 mln zł. W niedzielę wpłacających równocześnie było tak wielu, że Zrzutka.pl się zawieszała.
więcej
|
Sekcje regionalne Onetu, Fakt.pl i WP z dużymi wzrostami, Trojmiasto.pl przyciąga na najdłużej
Wśród platform internetowych z informacjami i publicystyką regionalną i lokalną zdecydowanym liderem zasięgowym pozostaje Nasze Miasto, a najdłuższy czas korzystania przez odwiedzającego osiąga Trojmiasto.pl. Dużo użytkowników zyskały sekcje regionalne Onetu, Fakt.pl i WP.pl, za to duże spadki zanotowały analogiczny dział Wyborcza.pl i witryna „Gazety Pomorskiej”.
więcej
|
Szalony Reporter: tiktoker, który pojechał na wojnę i oburzył internautów. Baca-Pogorzelska: "To nieodpowiedzialne"
O jego ostatnich filmach i zdjęciach z Ukrainy jest głośno w mediach społecznościowych. Bo tam Szalony Reporter zdobywa popularność. Tiktoker wyjechał na wojnę za naszą wschodnią granicę, a swoimi publikacjami wywołał wojnę w sieci. - Nagrywanie z ukrycia twarzy żołnierzy i miejsc, w których przebywają, jest niedopuszczalne - komentuje Tomasz Jędruchów, korespondent TVP Info w Kijowie. A Karolina Baca-Pogorzelska, dziennikarka "Wprost" dodaje: - Dla influencerów wyjazd na wojnę to szansa, by w oczach swoich followersów stać się bohaterem.
więcej
|
Google reklamuje swoją wyszukiwarkę młodym internautom
Google stworzyło kampanię marketingową pod hasłem "Let's Internet Better" ("Let's google better"), w ramach której emituje serię krótkich animowanych filmów o dezinformacji, oszustach i catphishingu (rodzaj oszustwa w internecie z tworzeniem fałszywy profil w sieciach społecznościowych). Chce w ten sposób zwiększyć wśród młodych zainteresowanie wyszukiwarką.
więcej
|
Spada liczba subskrypcji streamingowych. Winne inflacja i oszczędności
Dalszy spadek liczby subskrybentów serwisów streamingowych w Wielkiej Brytanii. Z raportu Kantar Entertainment on Demand wynika, że 488 tys. gospodarstw domowych anulowało w sumie 1,66 mln subskrypcji SVoD w II kwartale.
więcej
|
WP SportoweFakty z mniejszą przewagą nad Onet Sport, mocno w górę sekcje sportowe o2.pl i Fakt.p
Liderem wśród internetowych platform sportowych pozostają WP SportoweFakty, ale w czerwcu ich przewaga nad Onet Sport zmalała o prawie 900 tys. użytkowników. Duże wzrosty osiągnęły natomiast działy sportowe portali o2.pl i Fakt.pl oraz witryna TVP Sport, w której internauci spędzają najwięcej czasu.
więcej
|
"Morska bestia" kolejny tydzień najchętniej oglądanym filmem wśród widzów Netfliksa
W ostatnim tygodniu w gronie najchętniej oglądanych filmów i seriali na Netfliksie są m.in. animowane kino przygodowe "Morska bestia", adaptacja kolejnej powieści Jane Austen "Perswazje". Nadal wysoko utrzymuje się również czwarty sezon serialu "Stranger Things". Sprawdzamy, jakie jeszcze tytuły znalazły się w czołówce zestawienia.
więcej
|
Jak dbać o prywatność w mediach społecznościowych
Nieostrożne publikowanie prywatnych treści w mediach społecznościowych może przysporzyć wielu problemów. Są jednak łatwe sposoby, dzięki którym można na co dzień ograniczyć takie ryzyko. Jak chronić swoją prywatność na Facebooku, Instagramie czy TikToku?
więcej
|
Wyniki badań PwC jednoznacznie wskazują na korzystny wpływ first-party ID w działaniach marketerów Adform jako jedyna globalna, niezależna i w pełni zintegrowana platforma reklamowa dla nowoczesnego marketera udostępnia niezależny raport z badań PWC pokazujący, że identyfikatory first party dostarczają znacznej wartości dodanej w kampaniach programatycznych opartych o technologię Adform ID Fusion. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Millenialsi i Zetki proszą o podwyżki i awanse
Niemal połowa przebadanych przedstawicieli pokolenia Z (44 proc.) oraz Millenialsów (46 proc.) poprosi o podwyżkę w trakcie najbliższych dwunastu miesięcy, a 35 proc. respondentów obu grup zwróci się do pracodawcy z prośbą o awans a oczekiwania płacowe są zbliżone w Polsce i na świecie - wynika z polskiej edycji badania Global Workforce Hopes & Fears Survey 2022 przeprowadzanego przez PwC.
więcej
|
Koalicja Obywatelska w sondażu Kantara wyprzedziła PiS
Gdyby wybory odbyły się w połowie lipca, wygrałaby je Koalicja Obywatelska (27 proc.) przed PiS (26 proc.) - wynika z najnowszego sondażu Kantar Public. KO wysunęła się na sondażowe prowadzenie po raz pierwszy od dłuższego czasu.
więcej
|
|
|