|
|
|
|
|
|
|
Telewizja Polska dzięki TVP Plus chce mocniej ,,wejść w internet". TVP VOD z budżetem na własne produkcje
Linearne kanały Telewizji Polskiej będą od przyszłego roku stopniowo pojawiały się w ofercie nowego serwisu streamingowego nadawcy, a już od tej jesieni TVP Plus dysponuje własnym budżetem na zamawianie produkcji - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl prezes TVP Mateusz Matyszkowicz. Dodatkowo nowością są premiery dostępne tylko na VOD i rozbudowane aplikacje mobilne. - Po prostu zmienia się w TVP podejście do online’u: aplikacje i VOD przestają być wyłącznie „udostępniaczem” tego, co wyprodukowano na antenie - zapewnia Matyszkowicz.
więcej
|
Kilkadziesiąt firm wykupiło reklamy adresowalne w TVN. Geotargetowanie najpopularniejsze
Na początku października TVN wprowadził do oferty Addressable TV. Maciej Ziąbrowski, business developments & integrations director TVN Warner Bros. Discovery informuje Wirtualnemedia.pl, że na reklamy adresowalne zdecydowało się już kilkudziesięciu klientów. Pierwsze kampanie wyemitowano w serwisie Player.
więcej
|
Duży wzrost oglądalności TVP1 podczas mundialu, rekordowe wyniki TVP Sport
Zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego podczas pięciu pierwszych dni mundialu 2022 była TVP1, która zanotowała duży wzrost oglądalności. Spośród kanałów nadających mecze rekordowe udziały osiąga TVP Sport, wysokie wyniki notuje także TVP 4K. Z kolei udział TVP2 niemal się nie zmienił - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Pracownicy TVP dostali urodzinowe nagrody pieniężne. Związkowcy apelują o świąteczny dodatek
Etatowi pracownicy Telewizji Polskiej ze stażem powyżej roku otrzymali w listopadzie jubileuszowe nagrody pieniężne - informuje portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe nadawcy. Związkowcy i rada zakładowa nadawcy apelują jednak do prezesa Mateusza Matyszkowicza o przyznanie także przedświątecznych pieniężnych bonusów.
więcej
|
Mundial napędza sprzedaż telewizorów? "Wyjątkowy okres w historii sprzedaży elektroniki"
Polacy w tym roku kupili więcej telewizorów niż rok temu, co jest efektem zmiany standardu nadawania telewizji naziemnej. Wpływ na sprzedaż odbiorników ma też mundial, ale trudno jego efekt rozłączyć od promocji związanych z tzw. Black Week i przedświątecznych zakupów. Ostatnio coraz większą popularnością cieszą się telewizory o największej przekątnej ekranu.
więcej
|
Eurowizja: nowe zasady głosowania, w półfinałach zdecydują tylko widzowie
Europejska Unia Nadawców (EBU) zapowiedziała wprowadzenie znaczących zmian w zasadach głosowania podczas Konkursu Piosenki Eurowizji.
więcej
|
"Tajemnice polskich morderstw" nowym serialem Viaplay. Premiera 2 grudnia
Serwis Viaplay pokaże serial dokumentalny “Tajemnice polskich morderstw”, poświęcony brutalnym morderstwom popełnionym w Polsce. Każdy z sześciu odcinków opisuje jedną z głośnych spraw kryminalnych, które miały miejsce w naszym kraju. Premiera lokalnej produkcji planowana jest na 2 grudnia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,07 zgłoś się" kończy 46 lat. Wspominamy przygody porucznika Borewicza
„07 zgłoś się” to jeden z kultowych seriali TVP, który dobiega półwiecza. Mimo upływu lat serial niezmiennie cieszy się popularnością wśród widzów. Przyglądamy się przyczynom tego fenomenu.
więcej
|
,,Mieszkanie na miarę 2" od 5 grudnia w TVN Style
Od 5 grudnia stacja TVN Style emitować będzie nowy program „Mieszkanie na miarę”.
więcej
|
TVP1 i TVP2 w streamingu także dla abonentów satelitarnych Canal+
Abonenci satelitarni platformy cyfrowej Canal+ mogą już korzystać z kanałów TVP1 i TVP2 za pośrednictwem serwisu streamingowego Canal+ online. Wcześniej obie stacje były dostępne dla nich jedynie drogą satelitarną. W streamingu mogli z nich korzystać tylko subskrybenci.
więcej
|
Koniec ,,Świata według Kiepskich". Na czym polegał fenomen tego serialu?
Polsat wyemitował pierwszy odcinek 16 marca 1999, a ostatni 16 listopada tego roku. „Świat według Kiepskich” to aż 23 lata najnowszej historii Polski. Czy problemy Kiepskich, to odbicie naszych własnych? Skąd tak duża popularność produkcji na przestrzeni lat? Przyglądamy się jej przyczynom.
więcej
|
Skazano antyszczepionkowca, który groził Agnieszce Gozdyrze
Dwa lata ograniczenia wolności, 30 godzin prac społecznych i przeprosiny – to wyrok, na jaki sąd skazał mężczyznę, który groził na Twitterze dziennikarce Polsat News Agnieszce Gozdyrze. „Cieszę się. Zero pobłażania dla hejterów i agresji” - skomentowała Gozdyra.
więcej
|
Listonosze sprawdzą czy płacimy abonament RTV? Poczta Polska wyjaśnia procedurę
Wokół kontroli związanych z abonamentem radiowo-telewizyjnym narosło wiele mitów. Do egzekwowania obowiązku rejestracji odbiornika i opłat jest zobowiązana Poczta Polska. Jej biuro prasowe zapewnia Wirtualnemedia.pl, że tych funkcji nie należy łączyć z osobami wykonującymi zawód listonosza.
więcej
|
Dariusz Szpakowski ma skomentować finał mundialu
Finałowy mecz piłkarskich mistrzostw świata ma zostać skomentowany w Telewizji Polskiej przez Dariusza Szpakowskiego. Dziennikarz zapowiedział, że obecny mundial to ostatni, przy którym pracuje jako komentator.
więcej
|
Wzrosty oglądalności programów Rachonia ,,Jedziemy" i ,,Jedziemy dalej" w TVP Info
W jesiennej ramówce magazyn Michała Rachonia w TVP Info „Jedziemy” śledzi średnio 337 tys. widzów. Wyższą widownię - 446 tys. osób - gromadzi dodatkowa część cyklu „Jedziemy dalej”. Obie części audycji zanotowały wzrosty względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Koniec ,,Drugiego śniadania mistrzów" w TVN24, ostatnie odcinki zyskały widzów
Program „Drugie śniadanie mistrzów” w jesiennej ramówce oglądało średnio 417 tys. widzów. Audycja miała o 83 tys. oglądających więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Emisja programu została zakończona, ponieważ Marcin Meller rozstał się ze stacją.
więcej
|
Mecz Polska - Arabia Saudyjska do obejrzenia w telewizji i internecie
Mecz piłkarski Polska - Arabia Saudyjska w sobotę o godz. 14 będzie transmitowany w kanałach w Telewizji Polskiej. Transmisja będzie dostępna w telewizji oraz online, m.in. na kilku platformach streamingowych.
więcej
|
EUROPEJCZYCY NIE ZREZYGNUJĄ ZE ŚWIĄTECZNYCH ZAKUPÓW, MIMO ŻE DOTYKA ICH INFLACJA W październiku Grupa Offerista przeprowadziła badanie na wszystkich swoich rynkach, w Polsce, Bułgarii, na Węgrzech, w Rumunii, Niemczech i Austrii. Celem badania było sprawdzenie, co niepokoi konsumentów w tych niepewnych czasach i czy na ich zakupy w nadchodzącym sezonie świątecznym wpłynie w jakikolwiek sposób inflacja, wzrost cen gazu i konflikty wojenne. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hyde park ze słuchaczami i codzienne pasmo dla kierowców wśród nowości Trójki na przyszły rok
Od stycznia w Programie Trzecim Polskiego Radia mają się pojawić niedzielne wydania "Śniadania w Trójce" bez polityków, za to audycja "Klub Trójki" zostanie przesunięta na godz. 22. Zmian ma być znacznie więcej. Dotarliśmy do informacji o planowanych roszadach w ramówce Trójki na przyszły rok.
więcej
|
|
Rusza proces Piotra Maślaka z TOK FM oskarżonego o zniesławienie Straży Granicznej
W poniedziałek, 28 listopada w Sądzie Rejonowym w Sokółce na Podlasiu rozpoczyna się proces Piotra Maślaka. Dziennikarz radia TOK FM jest oskarżony o zniesławienie w sierpniu 2021 r. funkcjonariuszy Straży Granicznej, których porównał do SS - niemieckiej policji z okresu Trzeciej Rzeszy.
więcej
|
|
Zmarł Jan Marek Owsiński, były prezes Polskiego Radia i Radia Eska
W wieku 78 lat zmarł Jan Marek Owsiński, w przeszłości m.in. prezes Polskiego Radia i Radia Eska oraz wicedyrektor biura programowego Polskiego Radia.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności wśród kadry zarządzającej. Zyskała Trójka
Wśród kadry zarządzającej najchętniej słuchaną rozgłośnią radiową w okresie od sierpnia do października br. było RMF FM. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło Radio ZET. Z kolei najwięcej straciły Złote Przeboje - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Startuje szósta odsłona akcji ,,Spełniamy marzenia w Radiu ZET"
W poniedziałek, 28 listopada Radio ZET ruszy z szóstą odsłoną akcji „Spełniamy marzenia w Radiu ZET”.
więcej
|
|
Listonosze sprawdzą czy płacimy abonament RTV? Poczta Polska wyjaśnia procedurę
Wokół kontroli związanych z abonamentem radiowo-telewizyjnym narosło wiele mitów. Do egzekwowania obowiązku rejestracji odbiornika i opłat jest zobowiązana Poczta Polska. Jej biuro prasowe zapewnia Wirtualnemedia.pl, że tych funkcji nie należy łączyć z osobami wykonującymi zawód listonosza.
więcej
|
|
Łukasz Ciechański znów na TikToku. Nagrywa filmiki z poradami dla mężczyzn
Były kierownik redakcji muzycznej Trójki, a obecnie jej redaktor muzyczny - Łukasz Ciechański - nagrywa filmiki z poradami dla mężczyzn. Doradza m.in. co mają robić, gdy słyszą od partnerki, że za dużo czasu spędzają z kolegami.
więcej
|
|
RMF FM zdecydowanym liderem w Poznaniu. TOK FM wyprzedziło Eskę
Pozycję najchętniej słuchanej stacji radiowej w Poznaniu w okresie od maja do października br. zajęło RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze TOK FM i Eska - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Kilkadziesiąt firm wykupiło reklamy adresowalne w TVN. Geotargetowanie najpopularniejsze
Na początku października TVN wprowadził do oferty Addressable TV. Maciej Ziąbrowski, business developments & integrations director TVN Warner Bros. Discovery informuje Wirtualnemedia.pl, że na reklamy adresowalne zdecydowało się już kilkudziesięciu klientów. Pierwsze kampanie wyemitowano w serwisie Player.
więcej
|
Mexad będzie reklamować Polskę jako gospodarza igrzysk w 2023 roku
Agencja Mexad wygrała przetarg Polskiej Organizacji Turystycznej na przygotowanie i realizację kampanii promocyjnej Polski jako kraju atrakcyjnego turystycznie w kontekście kraju - gospodarza Igrzysk Europejskich 2023. Pokonała w nim 8 konkurentów - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Grupa Artemis wygrała przetarg na kampanię społeczną promującą szczepienia
Grupa Artemis wygrała przetarg Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego, Państwowego Zakładu higieny na kampanię społeczną promującą szczepienia - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Działania mają być realizowane jeszcze w tym roku, a ich budżet wynosi ponad pół miliona zł.
więcej
|
Polska reklama urosła dzięki handlowi, farmacji i mediom. Spadki w telewizji i magazynach
Według danych Publicis Groupe w pierwszych trzech kwartałach br. wartość polskiego rynku reklamowego zwiększyła się o 5,1 proc. do 7,67 mld zł. W internecie nastąpił wzrost o 7,9 proc., a zmalały wydatki w telewizji i magazynach. Kwotowo najmocniej inwestycje reklamowe zwiększyły firmy z branży handlowej, farmaceutycznej, mediowej i finansowej.
więcej
|
Grupa Interia z 2,4 mln zł dywidendy od agencji Mobiem Polska
Agencja marketingu internetowego Mobiem Polska wypłaci Grupie Interia 2,43 mln zł dywidendy. W ub.r. jej przychody poszły w górę o 60 proc. do 7,46 mln zł, a zysk netto - z 550,1 tys. zł do 2,43 mln zł.
więcej
|
Pizza Hut klientem Cut The Mustard
Agencja Cut The Mustard rozpoczyna współpracę z siecią restauracji Pizza Hut.
więcej
|
Grzegorz Duda twarzą kampanii TEC 2000, media zaplanował Media Context
Trwa kampania telewizyjna preparatów do ochrony silnika marki TEC 2000, której twarzą jest związany z TVN Turbo Grzegorz Duda. Media zaplanowała agencja Media Context.
więcej
|
Kanał Sportowy wrócił do współpracy reklamowej z Leroy Merlin. "Firma angażowała się w pomoc Ukraińcom"
Kanał Sportowy, który na początku rosyjskiej inwazji na Ukrainę obwieścił, że kończy współpracę z siecią Leroy Merlin (po wybuchu wojny nie wycofała się z Rosji), powrócił do niej. - Firma angażowała się w pomoc Ukraińcom, nie widzieliśmy żadnych przesłanek, by nie komunikować partnerstwa LM z reprezentacją Polski, bo na tym nasza współpraca polega - mówi Agnieszka Prachniak, dyrektorka ds. rozwoju biznesu Kanału Sportowego.
więcej
|
Majonez Kielecki wraca z bożonarodzeniową kampanią
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy "Społem" prowadzi bożonarodzeniową kampanię Majonezu Kieleckiego. Markę promuje zawsze w okresie okołoświątecznym.
więcej
|
Unilever zachowuje czterodniowy tydzień pracy
Koncern FMCG Unilever jest zadowolony z wyników pilotażu czterodniowego tygodnia pracy w Nowej Zelandii. W związku z tym, ten model zostanie utrzymany jeszcze przez co najmniej rok. Jak dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl, na razie nie ma planów wprowadzenia rozwiązania w Polsce.
więcej
|
Grupa K2 miała 1,16 mln zł zysku netto, 0,72 mln zł zysku EBIT w III kw. 2022 r.
Technologiczno-marketingowa Grupa K2 przekroczyła poziom 80 mln zł przychodów za okres trzech kwartałów, co było efektem wysokiej dynamiki rozwoju segmentu software. Zysk netto w pierwszych trzech kwartałach roku wyniósł 22,7 mln zł, co oznacza wzrost o 597,6 proc. w ujęciu rocznym. Wyniki spółki poprawiło zamknięcie sprzedaży spółki Oktawave.
więcej
|
WhitePress otwiera działalność w Brazylii
Międzynarodowa platforma do automatyzacji content marketingu WhitePress ogłosiła start działań w Brazylii.
więcej
|
Sylwia Spurek z szokującym spotem na 16 Dni Przeciw Przemocy Wobec Kobiet. ,,Powiedziałbyś tak do swojej matki, żony, córki?"
Dr Sylwia Spurek, była zastępczyni Rzecznika Praw Obywatelskich, a obecnie wiceprzewodnicząca Komisji Praw Kobiet i Równouprawnienia, angażuje się w kampanię 16 Dni Przeciw Przemocy Wobec Kobiet. W tym roku jej kampania koncentruje się na problemie cyberprzemocy wobec kobiet.
więcej
|
Apple zainteresowany kupnem Manchesteru United
Koncern Apple chce kupić piłkarski klub Manchester United. Amerykanie są gotowi zapłacić za jedną z czołowych drużyn Premier League 5,8 miliarda funtów (ponad 7 miliardów dolarów).
więcej
|
Olśniewający mural marki kosmetycznej Rituals w ścisłym centrum Warszawy!
Mural zrealizowany przez Braughman Group Media na warszawskim Powiślu przy ul. Tamka promuje wyjątkowe zestawy podarunkowe marki kosmetycznej Rituals. Jest to kampania non-standard, czyli połączenie muralu z techniką iluminacji laserowej.
więcej
|
Black Friday w Notino - największa drogeria internetowa w Europie przygotowała niezwykłą ofertę Notino znane jest jako największa drogeria internetowa w Europie. Tak było do tej pory, ale to już historia. Notino bowiem rośnie w siłę i asortyment. Dziś to wielobranżowy sklep, w którym ciekawe propozycje dla siebie znajdą zarówno sportowcy, jak i matki z dziećmi. Zobacz, co kupisz w Notino przed świętami. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Polska Press ogłasza nową strukturę makroregionów. Na czele Grzegorz Widenka
Grzegorz Widenka został zarządzającym nową strukturą makroregionalną w Polska Press - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie szefuje on też makroregionowi Zachód obejmującemu Wrocław i Zieloną Górę. Rzecznik prasowy spółki Wojciech Paczyński jest teraz krajowym koordynatorem eventów i marketingu i podlega Bogusławowi Kaczmarkowi.
więcej
|
Agora chce utajnić proces, pełnomocnicy Jerzego Wójcika protestują
W styczniu przed warszawskim sądem pracy ruszy proces, w którym Jerzy Wójcik domaga się od Agory m.in. cofnięcia jego dyscyplinarnego zwolnienia. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, Agora skierowała do sądu wniosek o utajnienie procesu. Pełnomocnicy Wójcika nie zgadzają się na to, argumentując, że „sprawa winna być rozpoznawana jawnie również z uwagi na jej szczególny charakter”. Wydawnictwo nie komentuje sprawy.
więcej
|
Zwolnienia w oddziałach lokalnych ,,Faktu"
W ramach likwidacji regionalnie mutowanych stron z „Faktem” (Ringier Axel Springer Polska) rozstają się dziennikarze oddziałów, m.in. szefowa krakowskiego Agnieszka Potoczny-Łagowska. Szef wrocławskiego Michał Chmielewski został dziennikarzem działu Polityka tabloidu.
więcej
|
Burda zwolni 71 pracowników. Będą dodatkowe odprawy
Burda Media Polska, która z końcem roku zamyka ponad 20 magazynów drukowanych, zdecydowała o zwolnieniach grupowych. Z firmą do końca roku rozstanie się grupa 71 pracowników i kilkunastu współpracowników. Jednocześnie blisko 10 osób z obszarów objętych redukcjami otrzymało propozycję zatrudnienia w innych zespołach. Zwalnia pracownicy o bardzo długim stażu pracy mogą liczyć na dodatkowe odprawy.
więcej
|
,,Polityka" najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii w III kwartale. ,,Newsweek" sprzedaje 62 tys. egz.
Liderem sprzedaży wydania wśród tygodników opinii w trzecim kwartale br. była „Polityka”, a na podium znalazły się jeszcze „Gość Niedzielny” i „Newsweek Polska” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Głównym akcjonariusz Gremi Media z 4,4 mln zł kwartalnego zysku
Kontrolowana przez Grzegorza Hajdarowicza grupa KCI, jeden z głównych akcjonariuszy Gremi Media wydającej m.in. „Rzeczpospolitą” i „Parkiet”, w zeszłym kwartale przy spadku przychodów o 2,2 proc. do 23,8 mln zł osiągnęła wzrost zysku netto z 4,19 do 4,38 mln zł.
więcej
|
Sławomir Wikariak szefem działu Firma i Prawo w "Dzienniku Gazecie Prawnej"
Od grudnia Sławomir Wikariak zastąpi Ewę Szadkowską w roli szefa działu Firma i Prawo oraz Prawnik w "Dzienniku Gazecie Prawnej" (Infor PL).
więcej
|
Dariusz Wołowski kolejny raz wrócił do ,,Gazety Wyborczej"
Teksty dziennikarza sportowego Dariusza Wołowskiego znowu pojawiają się na łamach „Gazety Wyborczej” (Agora). Niedawno Wołowski został zwolniony z Interii (Grupa Polsat-Interia). Dziennikarz z obiema redakcjami był już związany w przeszłości.
więcej
|
|
|
Przychody usług AVoD przekroczą 91 mld dol. w 2028 roku
Dzięki coraz większej popularności tańszych planów serwisów streamingowych z reklamami przychody usług w modelu AVoD na całym świecie przekroczą za 6 lat 91 mld dol. Z prognozy Digital TV Research wynika, że do 2028 roku aż 15 platform wygeneruje przychody z AVoD przekraczające miliard dol.
więcej
|
Wirtualna Polska nie planuje dużych zwolnień
Grupa Wirtualna Polska nie ma obecnie w planach znaczących redukcji zatrudnienie. - Co nie znaczy, że nie będziemy dokonywali jakichś jakościowych wymian czy redukcji, które wynikają z bieżącej oceny sytuacji - zaznacza prezes firmy Jacek Świderski. W trzech kwartałach br. wydatki pracownicze holdingu zwiększyły się o 11,1 proc.
więcej
|
Autor satyrycznej "Sekcji Gimnastycznej" szuka wsparcia na Zrzutce i Patronite
Michał Nowak, autor memów na satyrycznym profilu "Sekcja Gimnastyczna" na Facebooku oraz "Bareja by tego nie wymyślił" szuka "pracodawców", czyli finansowego wsparcia, bo stracił pracę. Zorganizował zbiórki na Patronite i Zrzutka.pl.
więcej
|
Shopee ze spadkiem, mocno w górę Amazon i Allegro Lokalnie. Najdłużej na Vinted (top platform e-commerce)
W październiku duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły Amazon i Allegro Lokalnie, natomiast znacząco zmalała liczba użytkowników Shopee. W segmencie e-commerce zdecydowanym liderem zasięgowym jest Allegro, a na najdłużej internautów przyciąga Vinted.
więcej
|
,,Plan lekcji" z Piotrem Witkowskim wylądował na Netfliksie. Recenzja polskiej nowości filmowej na platformie
„Plan lekcji” Daniela Markowicza to idealny produkt Netfliksa. Film napisany przez algorytm teoretycznie ma wszystko, aby podobać się międzynarodowej widowni. Czy jednak to wystarczy aby dotrwać do napisów końcowych?
więcej
|
Twitter zniknie ze sklepów z aplikacjami? Elon Musk: wtedy stworzę własnego smartfona
Elon Musk przyznał, że jeśli Twitter zostanie usunięty z należących do Apple i Google sklepów z aplikacjami, zbuduje własnego smartfona.
więcej
|
Kanał Sportowy wrócił do współpracy reklamowej z Leroy Merlin. "Firma angażowała się w pomoc Ukraińcom"
Kanał Sportowy, który na początku rosyjskiej inwazji na Ukrainę obwieścił, że kończy współpracę z siecią Leroy Merlin (po wybuchu wojny nie wycofała się z Rosji), powrócił do niej. - Firma angażowała się w pomoc Ukraińcom, nie widzieliśmy żadnych przesłanek, by nie komunikować partnerstwa LM z reprezentacją Polski, bo na tym nasza współpraca polega - mówi Agnieszka Prachniak, dyrektorka ds. rozwoju biznesu Kanału Sportowego.
więcej
|
Polki i Polacy coraz bardziej świadomi zagrożeń w sieci
Użytkownicy i użytkowniczki internetu w Polsce wykazują się coraz większą znajomością podstaw cyberbezpieczeństwa - większość nie otwiera załączników od nieznajomych i nie wchodzi na podejrzane strony. Niestety o bardziej złożonych zagrożeniach, na przykład o ataku DDoS czy ransomware, słyszała odpowiednio tylko co piąta i co szósta osoba w Polsce - wynika z najnowszego badania CBM Indicator, przeprowadzonego na zlecenie Google.
więcej
|
Ruszył podcast Onet Audio ,,Seria Kryminalna"
„Seria Kryminalna” to nowy podcast Onetu (Ringier Axel Springer Polska), który wystartował w piątek. Opowiada o najgłośniejszych historiach kryminalnych i kulisach mrocznych spraw z przeszłości.
więcej
|
Arkadiusz Grochot przeszedł z RMF FM do Wirtualnej Polski
Arkadiusz Grochot od listopada jest wydawcą WP Wiadomości (Grupa Wirtualna Polska). Do niedawna był dziennikarzem i wydawcą w RMF FM.
więcej
|
Lepsze przyspieszenie za opłatą. Nowy pomysł Mercedesa
Mercedes-Benz szykuje się do wprowadzenia dodatkowej opłaty dla posiadaczy samochodów elektrycznych, dzięki której mogliby oni korzystać ze zwiększonej mocy silnika.
więcej
|
Elon Musk zapowiada amnestię na Twitterze, zdecydował wynik sondy
- Amnestia zacznie się w przyszłym tygodniu - zapowiedział Elon Musk, po tym jak zdecydowana większość głosujących w ogłoszonej przez niego sondzie opowiedziała się za przywróceniem kont zablokowanych wcześniej przez administrację Twittera.
więcej
|
Połowa Polaków uważa, że w e-sklepach dane osobowe nie są bezpieczne
52 proc. Polaków uważa, że dane osobowe przetwarzane przez sklepy internetowe nie są bezpieczne - wynika z badania ChronPESEL.pl i Krajowego Rejestru Długów. Jednocześnie ponad 60 proc. z nas zdarza się automatycznie akceptować zgody na przetwarzanie danych osobowych bez czytania.
więcej
|
Storytel Original przedstawia reportaż z granicy z Białorusią oraz immersyjne doświadczenie wirtualne Najnowszy audioreportaż Storytel Original opowiada historię mieszkańców strefy przy granicy z Białorusią. Unikalne doświadczenie wirtualne pozwala lepiej poznać tych, którzy wówczas wybrali pomaganie. materiał partnerskiwięcej |
|
|