|
|
|
|
|
|
|
Nowa lista kanałów must carry, must offer. Członek KRRiT mówi o prawach nabytych
Jeśli nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji stanie się faktem, to Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji będzie musiała wskazać kanały objęte zasadą must carry, must offer. Zdaniem zasiadającego w KRRiT prof. Tadeusza Kowalskiego, wszystkie stacje obecnie objęte tą regulacją, powinny być dalej obowiązkowe w ofercie sieci kablowych i platform cyfrowych.
więcej
|
1,30 mln widzów ,,MasterChefa 11" w TVN
Średnia oglądalność jedenastej edycji „MasterChefa” wyniosła 1,30 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program stracił 170 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Platforma cyfrowa wprowadziła opłaty za pomijanie reklam
Brytyjska platforma cyfrowa Sky wprowadziła dla klientów korzystających z usług streamingowych Sky Stream i Sky GO opłaty za szybkie pominięcie reklam. Dotychczas narzędzie Ad Skipping Add On było bezpłatne. Od grudnia za funkcję trzeba płacić 5 funtów miesięcznie, czyli równowartość 27 zł.
więcej
|
Włodzimierz Cimoszewicz wygrywa w sądzie z TVP. Będą przeprosiny i wpłata dla WOŚP
Były premier, a obecnie europoseł Włodzimierz Cimoszewicz poinformował w mediach społecznościowych o wygranym sporze sądowym z Telewizją Polską za materiał obarczający go odpowiedzialnością za dewastację leśniczówki. W przeszłości w tej sprawie polityk wygrał proces z "Gazetą Polską".
więcej
|
TVN Style ze specjalnym programem po finale ,,Top model". Gospodarzem Mateusz Hładki
W środę 7 grudnia, czyli dniu finału 11. edycji „Top model” w TVN, kanał TVN Style pokaże specjalne wejścia antenowe ze studia show, a po zakończeniu finałowego odcinka nada program specjalny - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Gospodarzem całości będzie Mateusz Hładki, dziennikarz „Dzień dobry TVN”.
więcej
|
Rzecznik rządu: Dostawcy telewizji nie będą zmuszać abonentów do wykupywania pakietów
Podczas konferencji prasowej rzecznik rządu Piotr Müller zaprzeczył zarzutom opozycji jakoby dodatkowe 700 mln zł rekompensaty dla mediów publicznych, było związane z propagandą w roku wyborczym. Przekonywał też, że głównym celem nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji jest umożliwienie abonentom sieci kablowych i platform cyfrowych, płacenia za pojedyncze kanały.
więcej
|
10,75 mln widzów meczu Francja-Polska w TVP1, TVP Sport i TVP 4K
Niedzielny mecz 1/8 finału MŚ w piłce nożnej pomiędzy Francją a Polską na antenie TVP1, TVP Sport i TVP 4K oglądało łącznie 10,75 mln widzów - wynika z najnowszych danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Telewizja Puls nie kończy współpracy z Polsat Media. Jest umowa na kolejne lata
Biuro reklamy Polsat Media przez kolejne lata będzie sprzedawać czas reklamowy Telewizji Puls, nadawcy naziemnych stacji TV Puls i Puls 2. Obie spółki podpisały umowę o kontynuacji współpracy.
więcej
|
TVP Seriale liderem wśród kanałów filmowo-serialowych w listopadzie, Canal+ Family zyskał najwięcej
Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w listopadzie 2022 roku zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Canal+ Family, a liderem spadków była stacja Comedy Central - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Stacja TBN Polska w ofercie UPC i Play Now
Do oferty sieci kablowej UPC Polska i usługi telewizyjnej Play Now dołączyła stacja TBN Polska. To telewizja familijna o charakterze chrześcijańskim.
więcej
|
John Ryley odchodzi ze Sky News
John Ryley, wieloletni szef Sky News, wiosną przyszłego roku ustąpi ze stanowiska.
więcej
|
MGID uruchamia interaktywne reklamy w formacie rich media, pozwalające reklamodawcom przyciągnąć uwagę odbiorców i zwiększyć ich zainteresowanie reklamą Globalna platforma reklamowa MGID ogłosiła wprowadzenie interaktywnych reklam typu rich media do swojego portfolio przeznaczonego dla wydawców premium, oferując im zwiększoną skuteczność reklamową poprzez większe zaangażowanie i uwagę odbiorców. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rozdano Nagrody Mediów Publicznych, wśród laureatów Maria Dłużewska i prof. Andrzej Zybertowicz
Laureatami tegorocznej edycji Nagród Mediów Publicznych zostali doradzający prezydentowi Andrzejowi Dudzie socjolog prof. Andrzej Zybertowicz w kategorii "Słowo", poeta i piosenkarz Leszek Długosz w kategorii „Idea”, reżyser Maria Dłużewska w kategorii "Obraz" oraz dyrygent Łukasz Borowicz w kategorii „Muzyka”.
więcej
|
|
Wspólna akcja Polskiego Radia Łódź i Lidla. "Nie było problemu, że to niemiecka marka"
Rozgłośnia Polskiego Radia w Łodzi rozpoczęła świąteczną akcję promocyjną organizowaną z siecią sklepów Lidl. Stacja rozstawia swoje "Mikołajkowe Studio Radiowe" przed 10 marketami tej marki w województwie łódzkim. - Próbujemy dotrzeć przede wszystkim do naszych najmłodszych słuchaczy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Andrzej Malinowski, kierownik działu promocji Radia Łódź.
więcej
|
|
WP Radio zaczęło nadawanie w DAB+
Rozgłośnia WP Radio (należąca do Wirtualnej Polski) rozpoczęła emisję w technologii DAB+ w siedmiu miastach, m.in. Warszawie, Poznaniu i Katowicach. Szefem stacji, nadawanej od wiosny 2020 roku, został Grzegorz Betlej.
więcej
|
|
Radio Gra liderem słuchalności w Toruniu, duży spadek Meloradia
Liderem rynku radiowego w Toruniu jest Radio Gra. Na podium znajdują się jeszcze TOK FM i TOK FM - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Renata Przemyk nie chce Nagrody Mediów Publicznych. ,,Ciągle rozpaczam po dawnej Trójce"
Piosenkarka Renata Przemyk poinformowała, że odmawia przyjęcia Nagrody Mediów Publicznych, do której została nominowana w kategorii Muzyka. - Linia programowa mediów publicznych rozmija się z moją linią światopoglądową - uzasadniła.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
Katarzyna Kamińska zakłada Empify Social Impact Co.
Katarzyna Kamińska uruchomiła nową agencję Empify Social Impact Co.
więcej
|
Polscy marketerzy obawiają się recesji
Źródłem obaw marketerów są przede wszystkim recesja gospodarcza w Polsce, rosnące koszty działania oraz oczekiwany spadek dochodów klientów i popytu - wynika z badania Chartered Institute of Marketing Officers. Jednocześnie badani planują zwiększyć aktywność marketingową, co może być związane z wchodzeniem w najgorętszy w handlu okres świąteczny, ale także stanowić odpowiedź na dostrzegane zagrożenia rynkowe.
więcej
|
Telewizja Puls nie kończy współpracy z Polsat Media. Jest umowa na kolejne lata
Biuro reklamy Polsat Media przez kolejne lata będzie sprzedawać czas reklamowy Telewizji Puls, nadawcy naziemnych stacji TV Puls i Puls 2. Obie spółki podpisały umowę o kontynuacji współpracy.
więcej
|
Natalia Wasyluk szefową międzynarodowego projektu w Green Parrot
Natalia Wasyluk, wcześniej szefowa kreacji w warszawskiej agencji marketingowej Green Parrot, objęła kierownictwo nad rozwojem projektu Human Intelligence on Demand.
więcej
|
Izabela Franke head of advisory w Future Mind
Do zespołu firmy technologiczno-doradczej Future Mind dołączyła Izabela Franke obejmując stanowisko head of advisory. Ostatnio pracowała w PwC Polska.
więcej
|
Maryla Rodowicz dołącza do wyzwania "Czy ktoś powiedział Pyszne.pl"
Piosenkarka Maryla Rodowicz dołącza do wyzwania "Czy ktoś powiedział Pyszne.pl" na TikToku. W konkursie można wziąć udział do 6 grudnia.
więcej
|
Pracownicy Biedronki skarżą się na nieudany konkurs. "Słaba organizacja"
Na forach sieci Biedronka (Jeronimo Martins Polska) część osób skarży się na problemy techniczne w trakcie konkursu z nagrodami dla pracowników sklepów.
więcej
|
UOKiK w kampanii "Stracisz dane, stracisz pieniądze!" ostrzega przed oszustwami w przestrzeni cyfrowej. Spoty w TVP i Polskim Radiu
Rusza ogólnopolska kampania społeczna prezesa UOKiK „Stracisz dane, stracisz pieniądze!”. Tomasz Chróstny ostrzega konsumentów przed próbami wyłudzania danych i kradzieży pieniędzy.
więcej
|
McDonald's testuje drive-thru przyszłości
McDonald's ogłosił otwarcie nowej restauracji testowej w Fort Worth w Teksasie, której celem jest przeniesienie doświadczenia sieci drive-thru w przyszłość. W lokalu nie ma stołów ani krzeseł do spożywania posiłków, a klient odbiera zamówienie ze specjalnego taśmociągu.
więcej
|
Michał Mastalerz nowym prezesem PwC Polska
Z początkiem stycznia 2023 roku funkcję prezesa firmy doradczej PwC Polska obejmie Michał Mastalerz. Zastąpi Adama Krasonia.
więcej
|
PepsiCo promuje chrupki Cheetos w ksztłacie hashtagów
Pod hasłem „A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” ruszyła ogólnopolska kampania, w której koncern PepsiCo promuje limitowane chrupki Cheetos o kształcie w postaci hashtagu. Ich debiut wspiera kampanią i konkursem.
więcej
|
Startuje platforma do współpracy reklamowej Marketplace X
Admitad, globalny dostawca rozwiązań z zakresu performance marketingu, uruchomił nową platformę do wyszukiwania i udostępniania przestrzeni reklamowych – Marketplace X.
więcej
|
"Technologie dla Ciebie. Bezpieczeństwo dla wszystkich" w nowej kampanii Škody
Wystartowała nowa kampania Škody zwracająca uwagę na bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg. Za przygotowanie kampanii odpowiadają Dentsu Creative oraz PHD Media.
więcej
|
WP ujawniła, ile premier obiecał piłkarzom za sukces na mundialu. Dziennikarze: absurdalne wyjaśnienia rzecznika rządu
Przed wylotem piłkarskiej reprezentacji Polski ma mundial w Katarze premier Mateusz Morawiecki zapowiedział, że za sukces dostaną specjalną premię. Według Wirtualnej Polski miała wynieść 30 mln zł. - Premier Mateusz Morawiecki rozmawiał z prezesem PZPN oraz trenerem reprezentacji piłki nożnej o funduszu na szkolenia czy rozwój infrastruktury; warunkiem był awans z grupy na mistrzostwach świata - stwierdził w poniedziałek po południu rzecznik rządu Piotr Müller.
więcej
|
Poznaliśmy zwycięzców Young Creatives Eurobest Planners
W konkursie Young Creatives Eurobest w kategorii Planners zwyciężyli Sebastian Brys i Jan Mazur z agencji Heart&Brain Warsaw.
więcej
|
Olśniewający mural marki kosmetycznej Rituals w ścisłym centrum Warszawy! Mural zrealizowany przez Braughman Group Media na warszawskim Powiślu przy ul. Tamka promuje wyjątkowe zestawy podarunkowe marki kosmetycznej Rituals. Jest to kampania non-standard, czyli połączenie muralu z techniką iluminacji laserowej. materiał partnerskiwięcej |
|
|
,,Gazeta Wyborcza" mocno przycina treści lokalne. W dużych miastach znikają codzienne dodatki
Agora od stycznia zamyka trzy tygodniki w kujawsko-pomorskiem, likwiduje lokalne grzbiety w dużych miastach i zamyka piątkowe tygodniki w dziewięciu innych ośrodkach - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. W ten sposób wydawca wdraża oszczędności: trwające w firmie zwolnienia grupowe są tylko jednym - początkowym - elementem tych oszczędności.
więcej
|
Dziennikarze już wracają z mundialu. RMF FM i Radio ZET bez dalszych korespondencji z Kataru
Po tym jak Polska odpadła z mundialu w Katarze, wielu dziennikarzy również opuszcza piłkarską imprezę. Turniej potrwa jeszcze do 18 grudnia, ale po zakończeniu fazy 1/8 finału meczów będzie już o wiele mniej. Katar opuszcza część wysłanników największych portali, a także wszyscy korespondenci RMF FM i Radia ZET.
więcej
|
Bartosz Węglarczyk w ,,Newsweeku"
Redaktor naczelny portalu Onet, Bartosz Węglarczyk, zadebiutował w poniedziałek na łamach tygodnika „Newsweek Polska” (RASP) w - nowej dla siebie roli - felietonisty. Będzie co tydzień pisał o serialach, pierwszy tekst poświęcił serialowi „Potwór: historia Jeffreya Dahmera”. Węglarczyk prowadzi już podcast, także poświęcony serialom.
więcej
|
Ponad tysiąc pracowników dziennika "New York Times" grozi strajkiem, w tle spór o płace
Jeżeli do czwartku nie dojdziemy do porozumienia z władzami firmy w sprawie nowego, pełnego i sprawiedliwego kontraktu zbiorowego, podejmiemy 24-godzinny strajk - przekazał związek zawodowy NYT NewsGuild w oświadczeniu podpisanym przez ponad tysiąc pracowników dziennika "New York Times".
więcej
|
Paulina Smaszcz chce przeprosin od mediów. ,,Niszczycie osobę, która i tak leży"
Paulina Smaszcz zapowiedziała, że będzie domagać się na drodze sądowej przeprosin od wszystkich witryn publikujących nieprawdziwe informacje o jej działaniach związanych z nowym związkiem jej byłego męża, dziennikarza TVP Macieja Kurzajewskiego.
więcej
|
Kolejny transport ,,Wyborczej" dotarł do potrzebujących we Lwowie i Tarnopolu
Przedstawiciele „Gazety Wyborczej" i fundacji Nidaros w weekend dowieźli do Tarnopola i Lwowa kolejne rzeczy, przygotowane z myślą o potrzebujących. Dary, na które w ramach akcji „Ciepło dla Ukrainy" złożyli się czytelnicy „Wyborczej", trafiły m.in. do uchodźców wewnętrznych oraz domów dziecka. Zaś generator prądu, przekazany przez Agorę, pojedzie do Kupiańska, gdzie będzie służyć lekarzom w szpitalach polowych.
więcej
|
Magazyn o grach ,,Pixel" znika z rynku. "Bolesny krok"
Firma Idea Ahead zawiesza wydawanie magazynu „Pixel” poświęconego tematyce gier wideo. Jego ostatni numer ukaże się 21 grudnia. Wydawca tłumaczy, że powodem tej decyzji jest „obecne otoczenie rynkowe i drastyczny wzrost kosztów wydawniczych, szczególnie papieru, druku, energii elektrycznej i logistyki”.
więcej
|
Prezydent Ukrainy Zełenski człowiekiem roku dziennika "Financial Times"
Prezydent Ukrainy Wołodymyr Zełenski został w poniedziałek uznany przez brytyjski dziennik "Financial Times" człowiekiem roku 2022. "Jestem bardziej odpowiedzialny niż odważny... ?Po prostu nie lubię zawodzić ludzi" - powiedział laureat.
więcej
|
|
|
Netflix zapowiada nowe polskie produkcje. Będzie serial ,,Heweliusz", ,,Lady Janosik" i ,,Furioza 2 & 3"
Platforma Netflix nakręci w Polsce seriale „Heweliusz” i dwa kolejne filmy z serii „Furioza” oraz film „Lady Janosik”. W br. koncern na produkcje w naszym kraju wydał 400 mln zł.
więcej
|
Schwertner o zarzucie byłego prezesa PZT, że zapłacił za informacje: zmyślił tę historię
Mirosław Skrzypczyński, były prezes Polskiego Związku Tenisowego, w emocjonalnym wpisie zarzucił Januszowi Schwertnerowi i Jackowi Harłukowiczowi z Onetu, że opisując jego sprawę zapłacili 1000 zł za informacje skonfliktowanej z nim byłej teściowej. - Onet postanowił to nagłośnić bez weryfikacji - informuje Skrzypczyński. - On zmyślił tę historię, jest mitomanem - odpowiada w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Janusz Schwertner z Onetu.
więcej
|
Prime Video pokonał Netfliksa na kluczowym rynku
Netflix już nie jest najpopularniejszym serwisem streamingowym w Stanach Zjednoczonych. Z badania Park Associates wynika, że w 2022 roku pierwsze miejsce pod względem liczby płatnych subskrybentów zajmuje platforma Amazona - Prime Video. Najpopularniejsza na świecie platforma znalazła się na drugim miejscu.
więcej
|
Twitter kusi reklamodawców ofertą ,,drugie 500 tys. dolarów gratis", wracają Amazon i Apple
Amazon i Apple zamierzają wrócić z kampaniami reklamowymi na Twittera. Żeby zachęcić największych marketerów, platforma wyszła z ofertą, w której za wydanie na promocję na niej minimum 500 tys. dolarów, drugie tyle uzyskuje się gratis. Elon Musk dziękuje już marketerom za powrót na Twittera.
więcej
|
NASK ostrzega przed nową kampanią phishingową. Chodzi o regulamin Facebooka
„Wyjątkowo przebiegłą” nazwali nową kampanię phishingową eksperci od cyfrowego bezpieczeństwa z CSIRT NASK. Chodzi o kampanię, w której oszuści przekonują, iż użytkownik naruszył regulamin Facebooka, a gdy da się nabrać na takiego maila – wyłudzają hasła i przejmują nasze konta w mediach społecznościowych.
więcej
|
Brutalne filmy rosyjskich najemników z Grupy Wagnera mają 1 mld wyświetleń na TikToku
Platforma społecznościowa TikTok udostępniła aż 160 nagrań gloryfikujących przemoc rosyjskich najemników z Grupy Wagnera, które zawierały m.in. sceny zabójstwa. W sumie filmy te mają już ponad miliard odsłon.
więcej
|
Andrzej Duda spotkał się z szefem Netfliksa
W poniedziałek prezydent Andrzej Duda spotkał się w Pałacu Prezydenckim z Reedem Hastingsem - współzałożycielem i jednym z dwójki szefów platformy streamingowej Netflix.
więcej
|
Kolejny kraj chce, żeby Facebook i Google płaciły wydawcom za treści newsowe
Rząd Nowej Zelandii zapowiedział przepisy, na mocy których koncerny cyfrowe takie jak Meta Platforms czy Alphabet będą płaciły tradycyjnym wydawcom za ich treści.
więcej
|
MGID uruchamia interaktywne reklamy w formacie rich media, pozwalające reklamodawcom przyciągnąć uwagę odbiorców i zwiększyć ich zainteresowanie reklamą Globalna platforma reklamowa MGID ogłosiła wprowadzenie interaktywnych reklam typu rich media do swojego portfolio przeznaczonego dla wydawców premium, oferując im zwiększoną skuteczność reklamową poprzez większe zaangażowanie i uwagę odbiorców. materiał partnerskiwięcej |
|
|