|
|
|
|
|
|
|
SkyShowtime rusza w Polsce 14 lutego. Eksperci liczą na promocję i chwalą bibliotekę
Ruszający 14 lutego SkyShowtime będzie kosztował 24,99 zł miesięcznie. Wielu ekspertów w rozmowie z Wirtualnemedia.pl nie kryje, że na zatłoczonym rynku serwisów streamingowych, nowy gracz powinien zadebiutować z promocyjną ofertą. Krytykują platformę za „skazy” techniczne i chwalą jej bibliotekę.
więcej
|
TVP porozmawia ze związkowcami o kolejnych podwyżkach
W przyszłym tygodniu Telewizja Polska ma rozpocząć z „Solidarnością” rozmowy dotyczące podwyżki pensji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Poprzednio nadawca podniósł wynagrodzenia w ub.r., realizując część postulatów związkowców.
więcej
|
Maryla Rodowicz krytykuje TVP i PiS. Co dalej z jej udziałem w "The Voice Senior"?
- TVP to reżimowa, rządowa telewizja - powiedziała w wywiadzie Maryla Rodowicz, popularna wokalistka i jedna z trenerek programu "The Voice Senior" nadawanego w TVP2. Jak się dowiaduje portal Wirtualnemedia.pl, w Telewizji Polskiej trwają rozmowy, jak zareagować na słowa piosenkarki. Już wcześniej publiczny nadawca nie przedłużył umowy z Andrzejem Piasecznym, również trenerem "The Voice Senior", który na swoich urodzinach skandował wulgarne hasła wymierzone w obecnie rządzących.
więcej
|
Zmiany w poranku Polsat News: Małgorzata Świtała zastąpi Martę Budzyńską
Małgorzata Świtała dołączy w lutym br. do grona prowadzących poranne pasmo „Nowy dzień z Polsat News”. Zastąpi Martę Budzyńską, która pozostaje w stacji i zajmie się nowym projektem - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Aleksander Sikora nowym współgospodarzem ,,You can dance - nowa generacja 2", debiut w najbliższy piątek
Od najbliższego piątku współprowadzącym drugiego sezonu „You can dance - nowa generacja” - obok Edyty Herbuś - będzie Aleksander Sikora - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
31. Finał WOŚP oglądało 646 tys. widzów w TVN, 390 tys. w TVN24 i 162 tys. w TTV
Relacje z 31. Finału WOŚP pokazywane na antenie TVN oglądało średnio 646 tys. widzów, o 50 tys. osób mniej niż przed rokiem. Transmisje w TVN24 śledziło 390 tys. osób, a w TTV - 162 tys. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVN Turbo pokaże na żywo sportową galę MMA. ,,Szersze grono fanów sportów walki"
Stacja TVN Turbo w sobotę, 18 stycznia będzie transmitować na żywo trzecią galę Strife. - Obecnie wszyscy zainteresowani muszą płacić za oglądanie gal MMA. Dzięki współpracy z organizacją Strife, widzowie TVN Turbo będą mogli zobaczyć wydarzenie bez dodatkowych opłat - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Przemysław Kwiatkowski, dyrektor kanału telewizyjnego TVN Turbo.
więcej
|
Zmiana na liście kanałów naziemnej telewizji cyfrowej
Kanał EWTN Polska nie jest już dostępny na 47 pozycji listy programowej w ramach naziemnej telewizji cyfrowej. Stację nadawaną z multipleksu eksperymentalnego BCAST w Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu można teraz oglądać na pozycji 57.
więcej
|
Play ma więcej światłowodów, przejął operatora z Podbeskidzia
Grupa kapitałowa Play kupiła 83,5 proc. akcji spółki SferaNet - operatora kablowego działającego na Podbeskidziu.
więcej
|
Komentator Viaplay Michał Gutka w szpitalu. ,,Kwestie pracy schodzą na dalszy plan"
Komentator piłkarski Michał Gutka, związany z platformą Viaplay, poinformował, że jego nieobecność w transmisjach wynika z tego, że od dwóch tygodni jest w szpitalu, gdzie przeszedł trzy zabiegi. - Kwestie pracy schodzą na dalszy plan, bo zdrowie naprawdę jest najważniejsze - zaznaczył.
więcej
|
Znamy logo i hasło Konkursu Piosenki Eurowizji 2023. Czcionka ma nazwę "Penny Lane"
BBC zaprezentowało identyfikację wizualną promującą tegoroczny Konkurs Piosenki Eurowizji, który odbędzie się w maju w Liverpoolu. Przygotowały go wspólnie agencje kreatywne z Wielkiej Brytanii i Ukrainy. Hasłem wydarzenia będzie "Zjednoczeni przez muzykę".
więcej
|
Roseanne Barr wraca do telewizji
Roseanne Barr powraca z nowym stand-upem i już w jego tytule odwołuje się do skandalu sprzed pięciu lat, kiedy stacja ABC wyrzuciła ją z jej własnego serialu.
więcej
|
Showtime staje się częścią Paramount Global. Zmiany dotkną amerykańską widownię
Showtime nie będzie już samodzielną marką. Paramount Global ujawnił, że firma zmienia nazwę sieci kablowej premium na „Paramount + z Showtime” w ramach szeroko zakrojonej fuzji, która łączy obie marki także w jedną platformę streamingową.
więcej
|
Aleksandra Ziarek nową gospodynią cyklu ,,Nowy aranż", program zmienia nazwę
W niedzielę, 16 kwietnia Telewizja WP rozpocznie emisję piątego cyklu „Nowy aranż”, w którym nową gospodynią będzie Aleksandra Ziarek. Cykl będzie nadawany pod zmienionym tytułem „Nowy aranż z Ola Ziarek”.
więcej
|
El Clasico w półfinale Pucharu Króla. Dwumecz w TVP
W półfinale Pucharu Króla w Hiszpanii dojdzie do El Clasico, czyli rywalizacji Realu Madryt z FC Barceloną. Właśnie ogłoszono oficjalne daty spotkań. Dwumecz pokaże Telewizja Polska.
więcej
|
Rosyjscy żołnierze zgwałcili na Ukrainie dziennikarkę z kremlowskiej telewizji
W mediach społecznościowych pojawił się skan pisma wiceszefa rosyjskiej stacji propagandowej NTV, który opisuje, że dwa tygodnie temu dziennikarka została zgwałcona przez żołnierzy w ukraińskim mieście kontrolowanym przez Rosjan. Nadawca domaga się od władz śledztwa w tej sprawie.
więcej
|
Co niebawem zniknie z oferty HBO Max?
Chcesz obejrzeć „Uwierz w ducha” albo trylogię „Hobbit”? Pospiesz się, ponieważ wiele filmów zniknie w lutym z oferty HBO Max.
więcej
|
Kanał Da Vinci z odświeżoną szatą graficzną
Na kanale Da Vinci zadebiutowała nowa oprawa graficzna i logotyp, a także pojawiła się odświeżona komunikacja wizualna. - Kanał stara się poszerzać wiedzę u dzieci - programy dobierane są tak, aby uczyć dzieci „umiejętności XXI wieku” - komentuje nam Tom Gibson, business development dyrektor Da Vinci na Europę.
więcej
|
TVC z codziennym pasmem filmowym ,,TVCodziennie o 20.00"
W poniedziałek, 30 stycznia w TVC wystartowało pasmo filmowe „TVCodziennie o 20.00”.
więcej
|
Lubimy radio Radio jest jedynym medium, które może nam towarzyszyć w zasadzie wszędzie i przy każdej okazji. Jest z nami w samochodzie, w domu i w pracy, a także w trakcie spaceru, podczas uprawiania sportu, w sklepie, u fryzjera, w podróży i wielu innych sytuacjach. Każdego dnia radia słucha średnio 19,5 mln* Polaków, a w ciągu tygodnia - blisko 26 mln (w populacji 15-75 lat, liczącej 29,9 mln). Lubimy słuchać radia i spędzamy z nim codziennie średnio 4 godz. i 14 min. Nie dzieje się tak przez przypadek, ponieważ radio, oprócz powszechnej dostępności, ma również tę zaletę, że dobrze współgra z naszym rytmem dnia i czynnościami, które w ciągu dnia wykonujemy. materiał partnerskiwięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Multipleks eksperymentalny DAB+ musiał zwolnić miejsce dla ogólnopolskiego
Mieszkańcy Szczecina i okolic stracili dostęp do stacji z multipleksu eksperymentalnego DABCOM. Firma informuje Wirtualnemedia.pl, że ma to związek ze zmianą kanału, którym jest nadawany MUX. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji planuje, żeby dotychczasowy kanał 10A przypadł multipleksowi ogólnopolskiemu.
więcej
|
|
Radosław Nałęcz przechodzi z Muzo.fm do Trójki
Radosław Nałęcz, dotychczas prezenter radia Muzo.fm, od lutego dołączy do zespołu Programu III Polskiego Radia. - Pracę w Muzo.FM wspominam jako jeden z najfajniejszych etapów w moim życiu zawodowym - mówi nam Nałęcz.
więcej
|
|
Robert Brauła dołącza do zespołu Antyradia. Będzie wiceszefem muzycznym
Od środy, 1 lutego do Antyradia (Eurozet) dołącza Robert Brauła, związany uprzednio z Kinem Polska. Obejmie stanowisko zastępcy dyrektora muzycznego stacji.
więcej
|
|
Radio ZET z akcją ,,Odsetki od Zetki". Stacja pomoże spłacać kredyty słuchaczy
W środę, 1 lutego w Radiu ZET ruszy zabawa antenowa „Odsetki od Zetki”, w której słuchacze będą mogli wygrać spłatę swoich rat kredytowych. Akcję wspiera kampania promocyjna w telewizji, kinach, przestrzeni miejskiej i w internecie.
więcej
|
|
Radio Gra liderem słuchalności w Toruniu w II półroczu, TOK FM awansowało na podium
Liderem rynku radiowego w Toruniu w drugim półroczu ub.r. było Radio Gra. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i TOK FM - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał partnerskiwięcej
|
|
|
|
UOKiK nie będzie zajmował się reklamami politycznymi influencerów w social mediach
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nie podejmie tematu treści o charakterze politycznym na koncie tiktoktera Filipa Zabielskiego. Niektóry internauci komentujący jego ostatnie materiały uważali, że twórca powinien zostać sprawdzony przez regulatora pod kątem nieoznaczonej reklamy.
więcej
|
Bartosz Kwarciak odchodzi z Polska Press. Jego funkcję przejął Szymon Zieliński
Dyrektor regionalnego biura reklamy Polska Press Bartosz Kwarciak pożegnał się z wydawnictwem - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Firma przekazała pracownikom, że zwolnione stanowisko objął Szymon Zieliński.
więcej
|
Jakub Kossut na czele EssenceMediacom w Polsce
Agencja EssenceMediacom, której start holding WPP ogłosił wiosną ub.r., rozpoczyna działalność operacyjną. W Polsce na jej czele stoi Jakub Kossut, poprzednio szef domu mediowego Mediacom (GroupM).
więcej
|
DDB Warszawa przejmuje od Grey Group Poland obsługę reklamową Pepco
Agencja reklamowa DDB Warszawa wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną sieci sklepów Pepco. Dotychczas, od siedmiu lat, markę obsługiwała agencja Grey Group Poland.
więcej
|
Polska informuje w USA o skutkach wojny w Ukrainie. Akcja BGK za 3 mln dolarów
Bank Gospodarstwa Krajowego realizuje obecnie dwie kampanie informacyjne w Stanach Zjednoczonych, które mają uświadamiać opinię publiczną o konsekwencjach wojny Rosji z Ukrainą, zwłaszcza o kryzysie humanitarnym i wyzwaniach wynikających z wojny. Robi to na zlecenie Kancelarii Premiera, a budżet tych działań to ponad 3 mln dolarów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Corny w gronie klientów 19 Południka
Do grona klientów agencji 19 Południk dołączyła marka batoników Corny. Agencja odpowiada za jej komunikację na polskim rynku.
więcej
|
Wyzwania 2023 roku według Pauliny Trzaskowskiej z Coca-Cola Poland Services
O wpływie wojny w Ukrainie na branżę napojową oraz trendach i wyzwaniach 2023 roku opowiada portalowi Wirtualnemedia.pl Paulina Trzaskowska, Poland communications manager w Coca-Cola Poland Services.
więcej
|
Sinsay chce podbić południe Europy. Pierwsze salony we Włoszech i Grecji
Firma LPP uruchomiła pierwsze salony stacjonarne marki Sinsay we Włoszech i w Grecji. Otwarte na przełomie 2022/2023 r. sklepy we włoskim Marcon i greckim Heraklionie są kontynuacją planu ekspansji polskiej spółki na rynkach Europy Południowo-Zachodniej. Jeszcze w tym roku salony brandu pojawią się w Mediolanie, Salonikach czy Atenach.
więcej
|
Martyna Wojciechowska i jej koty ambasadorami marki Carnilove
Podróżniczka i dziennikarka Martyna Wojciechowska oraz jej dwa koty – Szary i Biały zostali nowymi ambasadorami marki karm dla zwierząt Carnilove.
więcej
|
Monika Michalak: z Grupy Tense do Harbingers
Do zespołu agencji Harbingers dołączyła Monika Michalak, obejmując funkcję content marketing managera. Poprzednio pracowała w Grupie Tense.
więcej
|
Ambasada Ukrainy dziękuje Polsce za wsparcie w czasie wojny
Ambasada Ukrainy w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Komunikacyjne Media Centrum przy Ambasadzie Ukrainy w RP przygotowali kampanię komunikacyjną „Dziękuję Ci, Polsko!" ("Thank You, Poland!"). Jej celem jest podkreślenie wdzięczności Ukraińców wobec Polaków za ogromną pomoc w łagodzeniu skutków pełnoskalowej wojny wywołanej przez Rosję.
więcej
|
Norbert Sinkiewicz na czele IC Project, został dyrektorem produktu i marketingu
Norbert Sinkiewicz objął nowe stanowisko dyrektora produktu i marketingu w polskim programie do zarządzania projektami IC Project. Tym samym stanął na czele całego projektu.
więcej
|
Oreo z limitowaną edycją ciastek z logo Xbox wsparte kampanią
Firma Mondelez wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję ciastek Oreo z emblematami giganta branży gamingowej Xbox. Launch produktu wspiera kampania i loteria konsumencka.
więcej
|
Polkomtel oraz kancelarie Osborne Clarke i Lewandowski Gradek Lewandowska dołączyli do IAA Polska
Kolejne organizacje poszerzają szeregi organizacji branży reklamowej IAA Polska - to Polkomtel, Osborne Clarke oraz Lewandowski Gradek Lewandowska.
więcej
|
,,Spełniaj Grzeszki, graj o przeżycia" w loterii wafelków Grześki
Pod hasłem „Spełniaj Grzeszki, graj o przeżycia" startuje loteria marki Grześki (Colian). Potrwa do końca lutego.
więcej
|
Marek Olwert senior paid social specialist w SalesTube
Marek Olwert dołącza do agencji martech & e-commerce SalesTube (Group One) jako senior paid social specialist. Wzmocni team zarządzany przez paid social manager Agnieszkę Dobrenko.
więcej
|
Maciej Sobieszek media strategy directorem w dentsu Polska
Maciej Sobieszek awansowała na stanowisko media strategy directora w pionie media & performance dentsu Polska. Będzie odpowiedzialny za wsparcie kluczowych klientów agencji oraz rozwój rozwiązań digitalowych.
więcej
|
Jan Sosnowski i Dorota Pomykała w zespole Kamikaze
Do zespołu obsługi klienta agencji Kamikaze, na stanowiska account executive, dołączyły dwie nowe osoby – Dorota Pomykała oraz Jan Sosnowski. Na co dzień pracują w łódzkim biurze agencji, która ma również oddział w Warszawie.
więcej
|
Minister sportu: napoje energetyczne tylko dla dorosłych, zakaz reklam
Politycy polskiej partii Republikańskiej chcą zakazu sprzedaży napojów energetycznych młodzieży do 18. roku życia i restrykcji dotyczących ich reklamy. Chcą też zakazać reklam energetyków. Projekt zmian przepisów przygotował wiceprezes partii, minister sportu Kamil Bortniczuk.
więcej
|
Publicis Groupe z partnerami rozpoczynają globalną kampanię ,,Working with Cancer"
Holding reklamowy Publicis Groupe, do którego należą takie agencje, jak Leo Burnett, Publicis, Starcom czy Zenith z partnerami rozpoczynają globalną kampanię „Working with Cancer”. Film zachęcający do wsparcia pracowników chorych na raka pojawi się między innymi podczas transmisji zbliżającego się Super Bowl.
więcej
|
Lubimy radio Radio jest jedynym medium, które może nam towarzyszyć w zasadzie wszędzie i przy każdej okazji. Jest z nami w samochodzie, w domu i w pracy, a także w trakcie spaceru, podczas uprawiania sportu, w sklepie, u fryzjera, w podróży i wielu innych sytuacjach. Każdego dnia radia słucha średnio 19,5 mln* Polaków, a w ciągu tygodnia - blisko 26 mln (w populacji 15-75 lat, liczącej 29,9 mln). Lubimy słuchać radia i spędzamy z nim codziennie średnio 4 godz. i 14 min. Nie dzieje się tak przez przypadek, ponieważ radio, oprócz powszechnej dostępności, ma również tę zaletę, że dobrze współgra z naszym rytmem dnia i czynnościami, które w ciągu dnia wykonujemy. materiał partnerskiwięcej |
|
|
Jaś Kapela chce 150 tys. zł od Sławomira Mentza za bezprawne wykorzystanie wizerunku
Jaś Kapela wysłał politykowi i przedsiębiorcy Sławomirowi Mentzenowi, od niedawna prezesowi partii Nowa Nadzieja (wcześniej: KORWiN), wezwanie do zaprzestania naruszania jego praw do wizerunku. Domaga się też od niego 150 tys. zł. Mentzen bez wiedzy i zgody publicysty wykorzystał jego wizerunek do reklamowania usług swojej kancelarii. „Czerpanie z ugruntowanego wizerunku oponenta ideologicznego (...) ma charakter bezprawnego, cynicznego i zamierzonego pasożytnictwa zmierzającego do osiągnięcia rozgłosu dla usług Kancelarii Mentzen” - zaznaczono w wezwaniu.
więcej
|
Artur Kiełbasiński nie jest już naczelnym ,,Dziennika Bałtyckiego". Ma inną rolę w firmie
Ze stanowiskiem redaktora naczelnego "Dziennika Bałtyckiego” (Polska Press Grupa) pożegnał się we wtorek Artur Kiełbasiński - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Zostaje jednak w wydawnictwie, na szczeblu centralnym zająć się ma rozwojem działalności wideo. "Dziennikiem Bałtyckim" kieruje teraz Przemysław Szymańczyk, naczelny „Głosu Szczecińskiego”.
więcej
|
Bartosz Kwarciak odchodzi z Polska Press. Jego funkcję przejął Szymon Zieliński
Dyrektor regionalnego biura reklamy Polska Press Bartosz Kwarciak pożegnał się z wydawnictwem - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Firma przekazała pracownikom, że zwolnione stanowisko objął Szymon Zieliński.
więcej
|
Z ,,Głosu Wielkopolskiego" odchodzi Maciej Szymkowiak
Po niespełna dwóch latach z redakcją „Głosu Wielkopolskiego” (Polska Press Grupa) żegna się Maciej Szymkowiak i przechodzi do portalu Wpoznaniu.pl.
więcej
|
Lubelska policja zatrzymała 35-latka. Jest podejrzany o zabójstwo dziennikarza w Amsterdamie
Policja z Lubelskiego zatrzymała 35-letniego Konrada G. podejrzanego o współudział w zabójstwie dziennikarza, do którego doszło latem ub.r. w Amsterdamie. Mężczyzna był poszukiwany Europejskim Nakazem Aresztowania. Został zatrzymany podczas akcji wymierzonej przeciwko grupie wytwarzającej narkotyki.
więcej
|
|
|
Wakacje.pl z zarzutami UOKiK za mylące ceny wyjazdów. Zarząd serwisu: jesteśmy zaskoczeni
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny postawił serwisowi Wakacje.pl (spółka zależna Grupy Wirtualna Polska) zarzut wprowadzania konsumentów w błąd. Spółce grozi kara do 10 proc. rocznego obrotu. "Jesteśmy zaskoczeni stanowiskiem Prezesa UOKIK, który jak zakładamy omyłkowo przypisał nam rolę, której nie pełnimy" - oświadczył zarząd Wakacje.pl w komunikacie przesłanym redakcji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Krzysztof Stanowski naczelnym Weszło, odchodzi Mateusz Rokuszewski
Z serwisu sportowego Weszło po 9 latach pracy odchodzi redaktor naczelny Mateusz Rokuszewski. Naczelnym będzie teraz Krzysztof Stanowski, założyciel i właściciel Grupy Weszło.
więcej
|
Zwolnili go z Twittera. Teraz buduje alternatywę
Jeden z byłych pracowników Twittera stworzył aplikację społecznościową Spill, która może okazać się poważną konkurencją dla przejętej przez Elona Muska platformy.
więcej
|
Agnieszka Maciaszek nową szefową Pomponika
Agnieszka Maciaszek obejmie od lutego stanowisko szefowej show-biznesowego serwisu Pomponik w portalu Interia.pl. Zastąpi Aleksandrę Pajewską-Klucznik, która pożegnała się z firmą.
więcej
|
Notatki na Instagramie pojawiły się w Polsce
Platforma Instagram ogłoszoną w połowie grudnia ub.r. opcję statusów tekstowych wprowadziła na kolejnych rynkach, m.in. w Polsce.
więcej
|
SkyShowtime rusza w Polsce 14 lutego. Cena to 24,99 zł miesięczne
Platforma streamingowa SkyShowtime zapowiedziała oficjalnie, że pojawi się na polskim rynku we wtorek 14 lutego. Podała też cenę subskrypcji.
więcej
|
Kaczyński wpłacił 50 tys. zł na siły zbrojne Ukrainy. To kończy spór z Sikorskim
Przyjmuję przeprosiny Jarosława Kaczyńskiego za nazwanie mnie "zdrajcą dyplomatycznym" w formie wpłaty na walczące w obronie całej Europy siły zbrojne Ukrainy. Cieszę się, że znaleźliśmy patriotyczne rozwiązanie - napisał we wtorek na Twitterze europoseł PO, były szef MSZ Radosław Sikorski. Do wpisu dołączył potwierdzenie wpłaty 50 tys. zł przez prezesa PiS na siły zbrojne Ukrainy. Wcześniej o wpłacie na siły zbrojne Ukrainy poinformował w oświadczeniu przesłanym przez swojego pełnomocnika sam prezes Kaczyński.
więcej
|
Minister sportu: napoje energetyczne tylko dla dorosłych, zakaz reklam
Politycy polskiej partii Republikańskiej chcą zakazu sprzedaży napojów energetycznych młodzieży do 18. roku życia i restrykcji dotyczących ich reklamy. Chcą też zakazać reklam energetyków. Projekt zmian przepisów przygotował wiceprezes partii, minister sportu Kamil Bortniczuk.
więcej
|
Szef TikToka wezwany na przesłuchanie przed Kongresem USA
CEO TikToka Shou Zi Chew ma się stawić się przed Kongresem Stanów Zjednoczonych na przesłuchanie 23 marca, w sprawie praktyk platformy w zakresie prywatności konsumentów i bezpieczeństwa danych.
więcej
|
,,Rok dla ciała" nowym podcastem Ofeminin
„Rok dla ciała” to nowy podcast Ofeminin, który prowadzi Karolina Kaja Gołuchowska, redaktorka naczelna portalu.
więcej
|
Paweł Czado żegna się z Interią i dziennikarstwem sportowym
Dziennikarz sportowy Paweł Czado po dwóch latach pracy żegna się z Interią, kończy też pracę w mediach. - Z przykrością piszę te słowa, ale to prawda: mam pusty bak - przyznał. Wcześniej przez 27 lat Czado pracował w „Gazecie Wyborczej”.
więcej
|
Lubimy radio Radio jest jedynym medium, które może nam towarzyszyć w zasadzie wszędzie i przy każdej okazji. Jest z nami w samochodzie, w domu i w pracy, a także w trakcie spaceru, podczas uprawiania sportu, w sklepie, u fryzjera, w podróży i wielu innych sytuacjach. Każdego dnia radia słucha średnio 19,5 mln* Polaków, a w ciągu tygodnia - blisko 26 mln (w populacji 15-75 lat, liczącej 29,9 mln). Lubimy słuchać radia i spędzamy z nim codziennie średnio 4 godz. i 14 min. Nie dzieje się tak przez przypadek, ponieważ radio, oprócz powszechnej dostępności, ma również tę zaletę, że dobrze współgra z naszym rytmem dnia i czynnościami, które w ciągu dnia wykonujemy. materiał partnerskiwięcej |
|
|