|
|
|
|
|
|
|
Szef Warner Bros. Discovery: TVN nie jest na sprzedaż. W czwartek spotka się z Andrzejem Dudą
CEO Warner Bros. Discovery David Zaslav w poniedziałek spotkał się z pracownikami polskiego oddziału firmy. Mówił o znaczeniu lokalnych produkcji i zapewnił, że TVN nie jest na sprzedaż. Zapowiedział też, że spotka się w czwartek z prezydentem Andrzejem Dudą - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polska odsłona ,,The a talks" w TVN, dziennikarze ze spektrum autyzmu porozmawiają z celebrytami
Stacja TVN zakupiła licencję na realizację polskiej odsłony francuskiego programu „The a talks”, w którym 30 dziennikarzy ze spektrum autyzmu rozmawia z celebrytami. Premiera cyklu odbędzie się jesienią - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Adrian Klarenbach wraca dziś na antenę TVP Info. Ale pozostaje w "TVP3 Info"
Adrian Klarenbach wraca dzisiaj do TVP Info, gdzie znów poprowadzi dwa publicystyczne programy „Minęła 8” i „Minęła 9”. Nadal ma też prowadzić pasmo „TVP3 Info” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jego powrót na antenę informacyjną Telewizji Polskiej w kuluarach określany jest jako „ostrożny i stopniowy”, a Klarenbach będzie w TVP Info na razie rzadziej niż jeszcze kilka miesięcy temu.
więcej
|
UKE zgodził się na zmiany w MUX-8. ,,Spodziewamy się ciekawych propozycji programowych"
UKE zmienił decyzję rezerwacyjną MUX-8. Pozwoli to KRRiT przeprowadzić konkurs dotyczący 3 miejsc na tym multipleksie. - Czekamy na ogłoszenie konkursu przez KRRIT. Zakładamy że powinno się ono pojawić lada dzień - informuje Wirtualnemedia.pl Agnieszka Sobucka, p.o. dyrektora biura marketingu i komunikacji, rzecznik prasowy Emitela.
więcej
|
Stacja TVP ABC kupiła serial od niemieckiej telewizji
Stacja TVP ABC nabyła prawa do emisji nowego serialu animowanego dla dzieci „Agent 203”, który powstaje dla niemieckiej stacji Super RTL (RTL Group). Transakcja została sfinalizowana podczas targów MIPTV w Cannes.
więcej
|
Trzykrotny wzrost liczby użytkowników LG Channels w Europie
W ciągu ostatniego roku LG Channels, darmowa usługa streamingowa należąca do LG Electronics, potroiła liczbę użytkowników. Platformy typu FAST, oferujące bezpłatnie linearne kanały telewizyjne cieszą się coraz większą popularnością w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Europie Zachodniej.
więcej
|
Resort rodziny wydał w TVP i Polskim Radiu prawie milion zł
W ub.r. Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej na działania reklamowe w Telewizji Polskiej i Polskim Radiu przeznaczyło 924,6 tys. zł. Zdecydowana większość trafiła do TVP.
więcej
|
Rekordowa transmisja meczu Ligi Mistrzów w serwisie streamingowym
Faza ćwierćfinałowa Ligi Mistrzów UEFA rozpoczęła się 11 kwietnia od starcia pomiędzy Manchesterem City i Bayernem Monachium, w którym mistrzowie Premier League pokonali Niemców 3-0 na Etihad Stadium. Z transmisji na żywo w serwisie streamingowym Amazon Prime Video korzystali wówczas widzowie z ponad 4 mln gospodarstw domowych.
więcej
|
Globalne przychody z usług OTT TV przekroczą 235 mld dol.
Do 2028 roku globalne przychody usług OTT i telewizyjnych, oferujących m.in. filmy i seriale, wzrosną o 81 mld dolarów. Z prognozy Digital TV Research wynika, że w ciągu pięciu lat przekroczą 235 mld dol. W zeszłym roku wynosiły one 154 mld dol. W samym 2023 roku mają wzrosnąć o 17 miliardów.
więcej
|
W serialu ,,Harry Potter" wytwórni Warner Bros. wystąpi zróżnicowana etnicznie obsada
Wytwórnia Warner Bros. i platforma Max (wcześniej HBO Max) zaskoczyły wszystkich, gdy oficjalnie ogłosiły, że trwają prace nad serialem o Harrym Potterze wraz z zupełnie nową obsadą i dziesięcioletnim planem adaptacji wszystkich książek.
więcej
|
"M jak miłość" i finał Eurowizji z najwyższymi cenami reklam w TVP
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na maj. Najwyższe ceny mają spoty emitowane przy serialu "M jak miłość" w TVP2 oraz finał 67. Konkursu Piosenki Eurowizja.
więcej
|
TVP Seriale liderem wśród kanałów filmowo-serialowych w marcu, Canal+ Family zyskał najwięcej
Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w marcu 2023 roku zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Canal+ Family, a liderem spadków była stacja AXN Spin - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Canal+ zapowiada serial ,,Kiedy ślub?". W rolach głównych Maria Dębska i Eryk Kulm Jr.
Trwają zdjęcia do nowego serialu Canal+ „Kiedy ślub?”. W rolach głównych komediodramatu występują Maria Dębska i Eryk Kulm Jr. Za reżyserię odpowiadają Piotr Domalewski i Łukasz Ostalski.
więcej
|
Koniec zdjęć do drugiego sezonu ,,I tak po prostu..." HBO
Sarah Jessica Parker, czyli gwiazda serialu „I tak po prostu…” ogłosiła w swoich mediach społecznościowych koniec prac nad drugim sezonem produkcji.
więcej
|
1,62 mln zł zebrano w 30. edycji "Reklamy Dzieciom" w TVP
Ponad dziewięćdziesiąt organizacji oraz placówek zostało beneficjentami 30. jubileuszowej akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”, organizowanej przez Telewizję Polską. Dochód ze specjalnego bloku reklamowego wyemitowanego 25 grudnia 2022 roku w TVP1, tuż po głównym wydaniu „Wiadomości”, wyniósł 1,62 mln zł. Akcję wsparło siedemnastu reklamodawców.
więcej
|
Netflix nie dał rady z programem na żywo. Przeprasza fanów ,,Miłość jest ślepa"
Netflix miał duże problemy techniczne z emisją na żywo specjalnego odcinka swojego randkowego reality-show „Miłość jest ślepa”. Platforma przeprosiła subskrybentów, z jej wpadki żartowali konkurenci streamingowi i telewizyjni.
więcej
|
Robert Stopyra i Sylwia Montuori w polskim biurze Viaplay
Viaplay rozbudowuje zespół business operations w Polsce. Robert Stopyra objął stanowisko partnerships operations manager Continental Europe and Baltics, natomiast Sylwia Montuori będzie pełniła funkcję public viewing sales & operations manager.
więcej
|
Nowy cykl ,,Jak to działa - Ekologia" w TVP Nauka, Radosław Brzózka gospodarzem
Stacja TVP Nauka rozpoczęła emisję nowego cyklu „Jak to działa - Ekologia”. Gospodarzem audycji jest Radosław Brzózka.
więcej
|
Adrian Klarenbach wraca do TVP Info
We wtorek Adrian Klarenbach będzie prowadził w TVP Info programy „Minęła 8” i „Minęła 9”. Dziennikarz wróci do stacji po prawie miesięcznej przerwie, w czasie której dołączył do gospodarzy wspólnego pasma informacyjnego TVP3.
więcej
|
Kupujesz auto? Sprawdź historię pojazdu i zapewnij sobie ochronę ubezpieczeniową Wiosna to najlepszy moment na zakup samochodu? Wielu tak myśli, planując już wakacje i wycieczki nowym autem. Decyzji nie należy jednak podejmować pochopnie. Wiąże się ona przecież często z niemałym wydatkiem. Przed zawarciem transakcji, warto sprawdzić historię pojazdu, a potem go mądrze ubezpieczyć. LINK4 oferuje ochronę Autocasco idealnie dopasowaną do Twoich potrzeb i budżetu. Dowiedz się, jaki wariant wybrać dla siebie. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TVN i TVP miały uwagi do kampanii "Tak dla podpasek". Spot bez krwi menstruacyjnej
Rusza pierwsza w Polsce telewizyjna kampania społeczna o menstruacji Kulczyk Foundation i Okresowej Koalicji. TakDlaPodpasek.pl to apel do polityków, by przyjęli ustawę o darmowym dostępie do podpasek w każdej szkole. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, emisji spotu w pełnej wersji z powodu pokazania krwi menstruacyjnej odmówiły TVP i TVN. Za to cały film pokazuje Polsat.
więcej
|
Biedronka przegrała w sądzie ws. 60 mln zł kary. Błędnie oznaczała, skąd są owoce i warzywa
Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów podtrzymał grzywnę nałożoną przez prezesa UOKiK na właściciela sieci Biedronka. Spółka ma zapłacić 60,1 mln zł za nieprawidłowe oznaczenia w sklepach krajów pochodzenia sprzedawanych warzyw i owoców.
więcej
|
Agnieszka Derewońko dyrektor operacyjną agencji Polot, Kamila Olasek odpowiada za content
Do zespołu agencji digitalowej Polot dołączają Agnieszka Derewońko jako chief operating officer i Kamila Olasek jako head of content & moderation. Obie wzmacniają agencję w obszarach social mediów, oraz zarządzania projektami.
więcej
|
"M jak miłość" i finał Eurowizji z najwyższymi cenami reklam w TVP
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na maj. Najwyższe ceny mają spoty emitowane przy serialu "M jak miłość" w TVP2 oraz finał 67. Konkursu Piosenki Eurowizja.
więcej
|
Były CEO Betfan szefem E-Toto
Współpracę z E-Toto rozpoczął Piotr Sienkiewicz, obejmując nowo utworzone stanowisko chief managing director. Wcześniej był CEO konkurencyjnej firmy bukmacherskiej Betfan.
więcej
|
,,100% zwrot kasy" - Carrefour w promocji daje bony za zakupy
Sieć hipermarketów Carrefour rozpoczęła tygodniową promocję, w ramach której przy zakupie wybranych produktów niespożywczych klienci dostają bony do tej sieci o wartości wydanej kwoty. Maksymalnie można otrzymać 2 tys. zł.
więcej
|
1,62 mln zł zebrano w 30. edycji "Reklamy Dzieciom" w TVP
Ponad dziewięćdziesiąt organizacji oraz placówek zostało beneficjentami 30. jubileuszowej akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”, organizowanej przez Telewizję Polską. Dochód ze specjalnego bloku reklamowego wyemitowanego 25 grudnia 2022 roku w TVP1, tuż po głównym wydaniu „Wiadomości”, wyniósł 1,62 mln zł. Akcję wsparło siedemnastu reklamodawców.
więcej
|
"Na ryby w cekinach, do ślubu w dresie" w reklamach Answear
Ruszyła emisja spotu telewizyjnego platformy e-commerce Answear pod tytułem "Na ryby w cekinach, do ślubu w dresie". W najnowszej realizacji marka zachęca klientów do przesuwania granic, tak daleko, jak tylko mają ochotę. Kampania (w telewizji i internecie) będzie dostępna na 11 rynkach: w Polsce, Czechach, Słowacji, Ukrainie, Węgrzech, Rumunii, Chorwacji, Grecji, Cyprze oraz Słowenii.
więcej
|
Hanna Galewska jako senior digital media planner w Mido
Hanna Galewska dołącza do agencji mediowej Mido. Jako senior digital media planner będzie odpowiadała za negocjacje z dostawcami oraz za współpracę z klientami.
więcej
|
Winiary promują nowe warianty smakowe linii Pomysł na
Pod hasłem "A Ty, co masz pod ręką?" wystartowała kampania marki Winiary (Nestle) promująca nowe warianty smakowe z linii Pomysł na. Działania przygotowała agencja Publicis Poland.
więcej
|
Chapter1 agencją kreatywno-konsultingową, chce się skupiać na strategiach
Agencja Chapter1, działająca od 2013 roku jako agencja kreatywno-produkcyjna, podjęła decyzję o repozycjonowaniu się w kierunku agencji kreatywno-konsultingowej. Chce się skupiać na tworzeniu strategii marketingowych, planuje też zmiany w strukturze i identyfikacji wizualnej.
więcej
|
Vetoquinol klientem Resolution
Należąca do Grupy OMD agencja Resolution rozpoczęła współpracę z marką Vetoquinol, międzynarodowym koncernem weterynaryjnym.
więcej
|
Pągowski, Kasprzyk i Socha sprawdzają materace w reklamie Salonów Agata
W najnowszej kampanii Salonów Agata ambasadorzy marki - Tomasz Pągowski, Ewa Kasprzyk i Małgorzata Socha - prezentują szeroką ofertę wygodnych materacy.
więcej
|
Black Energy Drink chce poszerzyć target, stawia na komunikację gamingową
Marka napojów energetycznych Black Energy Drink (FoodCare) rusza z długofalową komunikacją dla graczy. "Króluj w grach" to seria działań marki opracowana i realizowana przez Next Level Agency, tak aby rozszerzyć komunikację marki do graczy.
więcej
|
Dorota Szelągowska twarzą katalogu Kuchnie Castorama
Ambasadorką najnowszego katalogu kuchennego Castoramy jest Dorota Szelągowska, związana z marką od kilku lat.
więcej
|
delio w nowej kampanii przekonuje, że zakupy to nie zapasy
Pod hasłem „Zakupy to nie zapasy” trwa nowa kampania promująca supermarket online delio. Marka zachęca w niej do robienia przemyślanych zakupów.
więcej
|
Brad Pitt zachwala nowe ekspresy do kawy De'Longhi
Trwa kampania launchująca nowy ekspres De’Longhi Eletta Explore, za którą odpowiada agencja Mediaplus we współpracy z agencją SalesTube (Group One). Ambasadorem marki i twarzą wiosennej kampanii jest hollywoodzki gwiazdor, Brad Pitt.
więcej
|
Powstało Wiadomo*Studio, pierwszy projekt dla Dan Cake
Wyodrębnione ze struktur agencji 19 Południk studio strategiczne Wiadomo*Studio, stworzy kompleksową strategię rozwoju dla parasolowej marki Dan Cake. Prace rozpoczęły się z początkiem kwietnia i potrwają kilka miesięcy.
więcej
|
Sylwia Wojtkowska awansowała na event managera w Walk Events
Sylwia Wojtkowska, dotychczas event executive w agencji Walk Events, awansowała na stanowisko event managera.
więcej
|
Śmietanka Łaciata w nowej kampanii "nieźle miesza w kuchni"
Rozpoczęła się najnowsza kampania śmietanki UHT Łaciata, marki której właścicielem jest SM „Mlekpol” w Grajewie. Przygotował ją zespół agencji Opus B.
więcej
|
Polska agencja BSS oficjalnym przedstawicielem FC Barcelony
Firma BSS nawiązała współpracę z hiszpańskim klubem FC Barcelona w zakresie sponsoringu, merchandisingu, brandingu i doradztwa komercyjnego. Współpraca nie ma ograniczeń terytorialnych, a BSS jest jedyną polską agencją, która reprezentuje interesy hiszpańskiego klubu - podkreślono w komunikacie dla mediów.
więcej
|
180heartbeats + Jung v. Matt organizatorem wernisażu "Wildest moments"
W sobotę, 22 kwietnia agencja reklamowa 180heartbeats + Jung v. Matt organizuje w swoim biurze wernisaż Katarzyny Budki - “Wildest moments”.
więcej
|
W Rosji otwarto sklep podobny do IKEA. Klienci narzekają na ciasnotę
W Moskwie otwarto wczoraj sklep meblowy białoruskiej sieci Swed House, wyglądający jak IKEA. Część asortymentu pochodzi nawet z tej szwedzkiej sieci. Pierwsze reakcje klientów na sklep są jednak raczej chłodne.
więcej
|
Jak zmieniają się media w czasach AI i SoME? Jaka będzie rola nowoczesnego wydawcy? AI, czyli sztuczna inteligencja, to obecnie jedna z najważniejszych technologii, która realnie i masowo może zmienić oblicze mediów. Dostosowanie się do indywidualnych preferencji użytkowników, przewidywanie ich zachowania, automatyzacja procesów redakcyjnych i publikacji treści - to zaledwie kilka obszarów, w których coraz mocniej polegamy na AI. materiał reklamowywięcej |
|
|
Sztuczna inteligencja napisała artykuł w "Gazecie Wyborczej". ,,Nikt się nie zorientował, tekst był słaby"
Na portalu Wyborcza.biz kilka dni temu ukazał się tekst, którego autorem miał być Bolesław Breczko, ale tak naprawdę stworzony przez sztuczną inteligencję. Podpisany pod tekstem dziennikarz ten fakt zdradził dopiero w poniedziałek, podkreślając, że nikt - nawet redaktorzy, którzy przygotowywali materiał do emisji - nie wiedział o jego „eksperymencie społecznym”. - To był jednorazowy eksperyment - podkreśla w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Breczko.
więcej
|
Związek zawodowy w Bauerze z kilkudziesięcioma członkami
Kilkadziesiąt osób liczy już Komisja Tymczasowa Ogólnopolskiego Związku Zawodowego Inicjatywa Pracownicza, która niedawno zaczęła działać w Wydawnictwie Bauer i agencji AKPA. Jeszcze przed majówką ma odbyć się walne zebranie, na którym wybrane zostaną jego władze.
więcej
|
Andrzej Mikołajewski poza zarządem ,,Krytyki Politycznej". Irena Grudzińska-Gross w radzie nadzorczej
Z wydającym „Krytykę Polityczną” Stowarzyszeniem im. Stanisława Brzozowskiego pożegnał się Andrzej Mikołajewski. Do rady nadzorczej organizacji dołączyła natomiast historyczka Irena Grudzińska-Gross.
więcej
|
Szef Axel Springer przeprosił za obraźliwe wypowiedzi o Niemcach Wschodnich
Szef medialnej korporacji Axel Springer, Mathias Doepfner, przeprosił za wysyłane wewnętrznie wiadomości, które zostały upublicznione w minionym tygodniu przez media. Doepfner w SMS-ach i mailach wygłaszał obraźliwe komentarze na temat Niemców Wschodnich (tzw. Ossis) i próbować ingerować w kampanię wyborczą do Bundestagu.
więcej
|
|
|
Skoczyły wyniki SkyShowtime i VOD.pl. W górę także platformy Polsatu i Player, Disney+ przed HBO Max
W pierwszym pełnym miesiącu działania SkyShowtime odwiedziło prawie 2 mln polskich internautów, a nową odsłonę VOD.pl - 1,4 mln. Disney+ wykorzystał spadek odwiedzalnosci HBO Max i awansował na drugie miejsce, niezagrożonym liderem pozostaje Netflix. Polsat Box Go i Polsat Go zyskały w sumie 1,3 mln użytkowników, za to zmalały wyniki Canal+ online i CDA Premium.
więcej
|
Niepokojący raport o zdrowiu psychicznym dzieci i młodzieży. Internet nie pomaga
Przepełniony samotnością, skrajnie niską samooceną i niskim poczuciem sprawczości - taki obraz dzieci i młodzieży wyłania się z raportu "Młode głowy. Otwarcie o zdrowiu psychicznym". Co trzeci badany czuje się samotny, nie ma chęci do życia i ma podejrzenie depresji, a co drugi ma skrajnie niską samoocenę. Połowa uczniów w ciągu ostatniego miesiąca doświadczyła hejtu w sieci, a 1/3 silnie odczuwa FOMO.
więcej
|
Google idzie na starcie z ChatemGPT. Pracuje nad nową wyszukiwarką Magi
Oparta na sztucznej inteligencji wyszukiwarka Margi od Google ma rywalizować z botem od OpenAI ChatGPT i konkurencyjnymi wyszukiwarkami dopalanymi AI, jak Bing od Microsoftu. Projekt jest jeszcze na wczesnym etapie rozwoju.
więcej
|
Rekordowa transmisja meczu Ligi Mistrzów w serwisie streamingowym
Faza ćwierćfinałowa Ligi Mistrzów UEFA rozpoczęła się 11 kwietnia od starcia pomiędzy Manchesterem City i Bayernem Monachium, w którym mistrzowie Premier League pokonali Niemców 3-0 na Etihad Stadium. Z transmisji na żywo w serwisie streamingowym Amazon Prime Video korzystali wówczas widzowie z ponad 4 mln gospodarstw domowych.
więcej
|
Globalne przychody z usług OTT TV przekroczą 235 mld dol.
Do 2028 roku globalne przychody usług OTT i telewizyjnych, oferujących m.in. filmy i seriale, wzrosną o 81 mld dolarów. Z prognozy Digital TV Research wynika, że w ciągu pięciu lat przekroczą 235 mld dol. W zeszłym roku wynosiły one 154 mld dol. W samym 2023 roku mają wzrosnąć o 17 miliardów.
więcej
|
Butik erotyczny Netfliksa otwarty w Londynie
W związku z premierą miniserialu „Obsesja” Netflix nawiązując do seksualnych preferencji bohaterów, otworzył butik erotyczny w Londynie.
więcej
|
Netflix nie dał rady z programem na żywo. Przeprasza fanów ,,Miłość jest ślepa"
Netflix miał duże problemy techniczne z emisją na żywo specjalnego odcinka swojego randkowego reality-show „Miłość jest ślepa”. Platforma przeprosiła subskrybentów, z jej wpadki żartowali konkurenci streamingowi i telewizyjni.
więcej
|
Grupa CCC podwoiła stratę, przychody w górę o jedną czwartą. Firma sprzeda magazyny
W zeszłym roku finansowym grupa CCC przy wzroście przychodów o 23 proc. do 9,12 mld zł miała 443,9 mln zł straty netto. 52 proc. sprzedaży zrealizowano przez internet, a wpływy sieci Halfprice wzrosły ponad trzykrotnie. Firma chce w br. zmniejszyć zadłużenie o prawie 1 mld zł, m.in. poprzez emisję akcji (Dariusz Miłek zainwestuje w nie minimum 194 mln zł) i leasing zwrotny swoich magazynów.
więcej
|
Jak zmieniają się media w czasach AI i SoME? Jaka będzie rola nowoczesnego wydawcy? AI, czyli sztuczna inteligencja, to obecnie jedna z najważniejszych technologii, która realnie i masowo może zmienić oblicze mediów. Dostosowanie się do indywidualnych preferencji użytkowników, przewidywanie ich zachowania, automatyzacja procesów redakcyjnych i publikacji treści - to zaledwie kilka obszarów, w których coraz mocniej polegamy na AI. materiał reklamowywięcej |
|
|
Niepokojący raport o zdrowiu psychicznym dzieci i młodzieży. Internet nie pomaga
Przepełniony samotnością, skrajnie niską samooceną i niskim poczuciem sprawczości - taki obraz dzieci i młodzieży wyłania się z raportu "Młode głowy. Otwarcie o zdrowiu psychicznym". Co trzeci badany czuje się samotny, nie ma chęci do życia i ma podejrzenie depresji, a co drugi ma skrajnie niską samoocenę. Połowa uczniów w ciągu ostatniego miesiąca doświadczyła hejtu w sieci, a 1/3 silnie odczuwa FOMO.
więcej
|
|
|