|
|
|
|
|
|
|
Amazon Prime Video z wypożyczalnią filmów. Hity SkyShowtime i HBO Max od 2,99 zł
Serwis streamingowy Amazon Prime Video wprowadził możliwość wypożyczenia lub zakupienia filmów, które nie są dostępne w podstawowym pakiecie. Niektóre z oferowanych produkcji wchodzą w skład oferty SkyShowtime i HBO Max. Wiele filmów można obejrzeć za 2,99 zł.
więcej
|
TVN24 liderem kanałów informacyjnych. Polsat News stracił najwięcej
Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w kwietniu było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła Telewizja wPolsce.pl, a najwięcej stracił Polsat News. Zerowy udział miał News24 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Apel o pozostawienie naziemnej telewizji cyfrowej
Ponad 100 nadawców i instytucji kulturalnych podpisało się pod nowym „Wezwaniem do Europy” dotyczącym zabezpieczenia pasma częstotliwości UHF (470-694 MHz) dla naziemnej transmisji telewizyjnej. W połowie maja Komisja Europejska przedstawi stanowisko przed konferencją WRC-23. Może na niej zapaść decyzja o przekazaniu części pasma telekomom.
więcej
|
Nowy teleturniej TVN "Kto to wie?" gromadził 350 tys. widzów
Nowy teleturniej TVN „Kto to wie?” oglądało średnio 352 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Na razie nie wiadomo, czy powstanie kolejna seria programu.
więcej
|
Canal+ przez miesiąc za darmo po zakupie loda
Do końca sierpnia potrwa promocja pod nazwą „Loteria Kaktus”. Osoby, które zakupią lody wodne mogą wykorzystać kod umieszczony na patyczku, aby sięgnąć po jedną z nagród gwarantowanych. To miesięczny dostęp za darmo do Canal+ online, Empik Go lub 20 proc. rabat w sklepie worldbox.pl.
więcej
|
459 tys. widzów nowego serialu ,,Lulu" w Polsacie
Nowy serialu Polsatu „Lulu” z Anną Dereszowską w roli głównej oglądało średnio 459 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
373 tys. widzów nowego serialu ,,Sekrety życia" w TVN
Nowy serial paradokumentalny Sekrety życia” w TVN oglądało średnio 373 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Rusza casting na niemedialnego uczestnika kolejnej edycji ,,Twoja twarz brzmi znajomo"
W 19. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”, która trafi na antenę jesienią br., ponownie pojawi się niemedialny uczestnik - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Polsat rusza z jego poszukiwaniami, zgłoszenia przyjmowane będą do połowy czerwca.
więcej
|
Komisja Europejska zaleca szybkie blokowanie pirackich transmisji IPTV
Komisja Europejska przyjęła zalecenie, w którym wzywa państwa członkowskie Unii Europejskiej do skuteczniejszej walki z piractwem IPTV. Chodzi o szybkie blokowanie m.in. nielegalnych transmisji sportowych. Organizacje walczące z piractwem krytykują UE za powolne i niedostateczne działania w tym zakresie. Chcą twardych przepisów zamiast zaleceń.
więcej
|
Ruszyła pilotażowa emisja naziemnej telewizji cyfrowej w standardzie 5G Broadcast
W czeskiej Pradze wznowiono testy kanałów telewizyjnych radiowych w standardzie 5G Broadcast. Dzięki nim możliwy jest odbiór telewizji w wysokiej rozdzielczości za pośrednictwem smartfonów i tabletów, bez potrzeby mobilnej transmisji danych. Rozwiązanie może być przydatne m.in. w podróży.
więcej
|
Dziennikarz Telewizji WTK przechodzi do kanału Wydarzenia24
Kanał informacyjny Wydarzenia24 będzie miał nowego prezentera serwisów sportowych. Jak dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl, od 1 czerwca do związanej z Polsatem stacji dołączy Mateusz Menkina, który ostatnio był prezenterem i wydawcą poznańskiej Telewizji WTK.
więcej
|
Marek Solon-Lipiński ponownie wybrany członkiem Komitetu Telewizyjnego EBU
W czwartek Marek Solon-Lipiński (TVP) został powtórnie wybrany na stanowisko członka Komitetu Telewizyjnego Europejskiej Grupy Nadawców (EBU TV Committee). Solon-Lipiński reprezentował już polskiego nadawcę publicznego w Komitecie Telewizyjnym EBU od 2021 roku, od marca 2023 roku, pełni także funkcję koordynatora grupy środkowoeuropejskiej Europejskiej Unii Nadawców (CEE Group).
więcej
|
Michał Tokarczyk reporterem Polsat News. Przeszedł z "Gazety Wyborczej"
Po odejściu z trójmiejskiej „Gazety Wyborczej” Michał Tokarczyk został trójmiejskim reporterem stacji Polsat News - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Saturday Night Live" z udziałem Pete'a Davidsona został odwołany z powodu strajku scenarzystów
„Saturday Night Live” w tym tygodniu się nie odbędzie. Sobotni odcinek, który miał być prowadzony przez Pete'a Davidsona, został odwołany z powodu strajku hollywoodzkich scenarzystów.
więcej
|
W najnowszym sezonie ,,U nas w Filadelfii" pojawią się bohaterowie ,,Breaking Bad"
W szesnastym sezonie serialu „U nas w Filadelfii” zobaczymy dobrze znanych bohaterów „Breaking Bad”. FX Networks opublikowało pierwszy zwiastun najnowszej odsłony komedii, która wraca 7 czerwca.
więcej
|
Biletomat.pl przejmuje dwie kolejne bileterie online. "Kiedy inni się cofają, my robimy krok do przodu" Biletomat.pl zyskał wsparcie inwestorów ze spółki inwestycyjnej Impera Invest i dokonał akwizycji dwóch kolejnych bileterii: Ticketos.pl oraz Bilety.fm. - Ta fuzja to kluczowy krok w realizacji naszej ambitnej strategii rozwoju - mówi Konrad Kubaczewski, CEO Biletomat.pl. - Budujemy pozycję silnego gracza na rynku biletów online. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NIK stwierdził nieprawidłowości przy zarządzaniu reklamami w Poznaniu. Będzie wniosek do prokuratury
NIK zapowiedziała skierowanie do prokuratury zawiadomień ws. nieprawidłowości w sposobie zarządzania reklamami zewnętrznymi w Poznaniu w latach 2018-2022. Według poznańskiego magistratu informacje o nieprawidłowościach są jednostronne i niekompletne.
więcej
|
Zdjęcia wygenerowane przez sztuczną inteligencję w reklamach HalfPrice
HalfPrice, sieć off-price należąca do Grupy CCC, przedstawiła swoją pierwszą kampanię reklamową, w której wykorzystano grafiki stworzone przez sztuczną inteligencję. Kampania nie tylko prezentuje HalfPrice Club, ale także możliwości, jakie przed działami marketingów otwiera sztuczna inteligencja.
więcej
|
Daniel Kotliński odchodzi z agencji Tigers, stawia na własną działalność
Po 4,5 roku współpracy z agencji marketingowej Tigers odchodzi Daniel Kotliński, szef działu strategii i senior strategy planner.
więcej
|
Stołeczny ratusz chce zatrudnić agencję marketingową
Urząd Miasta Warszawy prowadzi przetarg na wybór agencji marketingowej - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżet to 245 tys. zł netto.
więcej
|
PKP Intercity reklamuje podróżowanie koleją
„Dbamy o dobre relacje” to hasło nowej kampanii promocyjnej PKP Intercity, która ma zachęcić Polaków do jazdy pociągami.
więcej
|
Potrzebny producent spotów dla kancelarii premiera
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów chce wybrać firmę, która zajmie się na jej zlecenie produkcją spotów radiowych, telewizyjnych i internetowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Do wzięcia jest 800 tys. zł netto.
więcej
|
10-latki pracowały w sieci McDonald's w USA
Franczyzobiorca McDonald's w Kentucky zatrudnił dwoje 10-letnich dzieci z naruszeniem federalnego prawa pracy. Pracowały czasem nawet do drugiej nad ranem, a jeden z nich obsługiwał frytownicę z gorącym olejem - wykazało dochodzenie amerykańskiego Departamentu Pracy.
więcej
|
"Odepnij wrotki, rozluźnij szelki" w nowych spotach Żywca
Grupa Żywiec promuje tegoroczne nowości Lekkiego Żywca – teraz dostępnych w zielonych butelkach zwrotnych.
więcej
|
Heyah promuje "Nielimitowane rozmowy do Ukrainy"
Hasłem „Heyah Ukraińcy!” marka Heyah zwraca się do swoich ukraińskich klientów informując o ofercie nielimitowanych rozmów do Ukrainy. Autorem kampanii jest agencja PZL.
więcej
|
Pudliszki przypominają o sobie w sezonie grillowym
Marka ketchupu Pudliszki ruszyła z kampanią nawiązującą do rozpoczętego sezonu grillowego. Za działania prowadzone pod hasłem ,,Grill bez Pudliszek to jak…” odpowiada Spot and Dot.
więcej
|
"Wygraj nagrody w stylu espresso" w loterii marki Lavazza
Marka Lavazza ponownie promuje linię Lavazza Espresso. Po loterii „Ruszaj szlakiem espresso” agencja NAV zorganizowała nową ogólnopolską loterię z szerokim wsparciem in-store i digital.
więcej
|
Enea sponsorem Lotto SuperLigi
Grupa Enea ponownie została sponsorem głównym rozgrywek tenisowych Lotto SuperLIGA. Współpraca w sezonie 2023 obejmuje między innymi sponsoring tytularny specjalnych nagród Enea MVP.
więcej
|
Przeczytał poradnik, kupił wymarzony samochód. Jak content marketing wspiera użytkowników OTOMOTO Decyzja o kupnie wymarzonego samochodu rzadko kiedy jest spontaniczna. Kupujący tygodniami potrafią analizować i porównywać parametry upatrzonych modeli i szukać najlepszych ofert. Nieocenioną pomocą w wyborze okazują się także testy aut czy bieżące rankingi modeli - tu ze wsparciem przychodzi Motopedia, portal wydawany przez OTOMOTO z bogatą bazą tekstów nie tylko o samochodach, ale także o szeroko pojętym rynku motoryzacyjnym. materiał reklamowywięcej |
|
|
Zbigniew Ziobro zabiera się za patostreamerów. Będą kary więzienia
W przyszłym tygodniu do Sejmu trafi projekt ustawy, zgodnie z którą patostreaming będzie uznany za przestępstwo, a twórcy, którzy nagrywają patologiczne zachowania, mogą trafić do więzienia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To reakcja na film, w którym ojciec z Dąbrowy Górniczej dusił swojego syna i transmitował to na żywo.
więcej
|
"Fenomenalna" Caroline Derpienski. "Jej Instagram pełen kupionych obserwujących i lajków"
Jednak ostatnie dni w mediach show-biznesowych należą do 22-letniej modelki i celebrytki Caroline Derpienski. Kobieta chwali się między innymi tym, że jej konto na Instagramie jest drugim najpopularniejszym w Polsce, zaraz za Robertem Lewandowskim. Tyle tylko, że zdecydowana większość followersów to kupione fejkowe konta - ujawnił ekspert ds. marketingu internetowego Wojciech Kardyś. - Podejrzewam, że kupuje najtańsze "paczki" followersów, żeby wyboostować konto - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl ekspert.
więcej
|
Do sieci trafiła Biblia po polsku w wersji audio. Wydali ją Świadkowie Jehowy
Blisko 90 godzin - to czas trwania nowej produkcji dźwiękowej wydanej przez Świadków Jehowy po trzech latach nagrań. Chodzi o całą Biblię w wersji audio. Treść 66 ksiąg Pisma Świętego jest czytana z podziałem na role, do czego zaangażowano prawie 600 lektorów i aktorów. Nagrania są dostępne bezpłatnie w internecie.
więcej
|
Komisja Europejska zaleca szybkie blokowanie pirackich transmisji IPTV
Komisja Europejska przyjęła zalecenie, w którym wzywa państwa członkowskie Unii Europejskiej do skuteczniejszej walki z piractwem IPTV. Chodzi o szybkie blokowanie m.in. nielegalnych transmisji sportowych. Organizacje walczące z piractwem krytykują UE za powolne i niedostateczne działania w tym zakresie. Chcą twardych przepisów zamiast zaleceń.
więcej
|
Jolanta Molińska szefową Onet Premium
Jolanta Molińska objęła nowo utworzone stanowisko szefowej redakcyjnego zespołu Onet Premium. Ostatnio pracowała w Agorze.
więcej
|
Klub zakupowy napędza wyniki Zalando. Wyższe przychody, niższa strata netto
Zalando, niemiecka platforma z odzieżą i obuwiem, w I kwartale br. zwiększyła przychody, zmalała też jej stata netto. Najmocniej wzrosły wyniki klubu zakupowego Zalando Lounge. Zdaniem firmy popyt ze strony konsumentów jest "wyciszony".
więcej
|
Nie żyje autor popularnego bloga. Zginął w czasie majówki
Adam Zagalski zginął tragicznie w czasie majówki w wypadku motocyklowym, do którego doszło w Łódzkiem. Był fanem motocykli i autorem bloga „Podróż na cztery łapy”, w którym opisywał, jak pomagał psom znaleźć nowy dom. W tym roku przewiózł w Polsce i Europie prawie 90 psów.
więcej
|
Nowa oferta reklamowa 360 od Burda Media Polska Burda Media jest dziś jednym z największych podmiotów internetowych w segmencie kobiecym w Polsce. Jest także liderem w kluczowych dla kobiet kategoriach tematycznych: moda i uroda oraz kulinaria, a także istotnym wydawcą w kategorii podróże, życie gwiazd i parenting. materiał reklamowywięcej |
|
|