|
|
|
|
|
|
|
Play zamyka salony UPC Polska. ,,Optymalizujemy połączoną sieć"
Abonenci sieci kablowej UPC Polska otrzymują SMS-y o zamknięciu salonów i punktów sprzedażowych tego operatora w kolejnych miastach. Obsługą klienta mają zajmować się placówki sieci komórkowej Play. Biuro prasowe firmy potwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że trwa „optymalizacja połączonej sieci salonów sprzedaży”.
więcej
|
Koniec ,,Nie da się ukryć". Program znika z TVP Info po sześciu latach
Kanał TVP Info w poniedziałek 5 czerwca wyemitował ostatni odcinek magazynu informacyjno "Nie da się ukryć" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nieoficjalnie wiadomo, że jednym z powodów zdjęcia programu z anteny jest za niska oglądalność.
więcej
|
,,Fakty" liderem programów informacyjnych w maju, ,,Teleexpress" na czele spadków
Pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych w maju br. zajęły „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki oglądalności, a na czele pod tym względem znalazł się „Teleexpress” TVP1 i TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Połowa Polaków czerpie informacje z telewizji, z prasy tylko 1 proc.
49 proc. Polaków czerpie informacje przede wszystkim z telewizji - wynika z badania CBOS. 37 proc. w tym celu zagląda do internetu. Połowa elektoratu Konfederacji nie ogląda telewizji, dla 70 proc. wyborców PiS głównym źródłem wiadomości są programy TVP, a dla sympatyków KO – TVN i TVN24.
więcej
|
Były szef informacji TVP został rzecznikiem prasowym Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej
Były dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej Jarosław Olechowski od wtorku, 6 czerwca, będzie rzecznikiem prasowym Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Informację tę w poniedziałek wieczorem potwierdziła nam Rusłana Krzemińska, dotychczasowa pełnomocniczka zarządu PAŻP ds. komunikacji i kontaktu z mediami.
więcej
|
Promocyjny pakiet Canal+ z 70 kanałami i Netfliksem za 49 zł miesięcznie
Salony platformy cyfrowej Canal+ rozpoczęły sprzedaż pakietu Entry+ z planem Standard serwisu streamingowego Netflix za 49 zł miesięcznie. Promocja zbiegła się z zablokowaniem dostępu do najpopularniejszej platformy SVoD na świecie osobom spoza gospodarstw domowych jej subskrybentów.
więcej
|
15,4 proc. udziału TVN24 podczas relacji z marszu opozycji. TVP Info nie pokazywało wydarzenia
Średnio 2,08 mln widzów oglądało każdą minutę trwającej ok. cztery godziny transmisji z marszu opozycji, który odbył się w niedzielę 4 czerwca w Warszawie. Zdecydowanie najwięcej widzów relację śledziło w TVN24, która pokonała wszystkie stacje w Polsce, za nią znalazł się TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Reporter TVP ukrył nazwę swojej stacji na marszu Tuska. "Brak standardów dziennikarskich"
Pracownik Telewizji Polskiej Adrian Borecki przeprowadzał rozmowy z uczestnikami niedzielnego marszu opozycji bez kostki na mikrofonie, która wskazywałaby, z jakiego jest medium. Materiał został wyemitowany w wieczornych "Wiadomościach. Medioznawca i prawnik uważają, że to niedochowanie standardów dziennikarskich. - Standardem dziennikarza informacyjnego jest informowanie z jakiej stacji jest, wtedy ktoś, komu zdajemy pytanie wie, komu udziela tej informacji. Bo może przecież jej odmówić. Takie potajemne działania są przyjęte tylko w dziennikarstwie śledczym, które działa w interesie społecznym. W przypadku czystej informacji dziennikarz zawsze powinien się przedstawić, aby rozmówca zdecydował, czy chce z nim rozmawiać – mówi prof. Jacek Dąbała.
więcej
|
Doda skarży się na reżysera Opola, ten przeprasza. "Występ niezagrożony"
Dorota Rabczewska zamieściła w swoich mediach społecznościowych wideo, w którym emocjonalnie opowiedziała o potraktowaniu przez reżysera na próbach przed festiwalem w Opolu, organizowanym przez TVP - Jestem tak roztrzęsiona, że to jest po prostu koniec, nie? Skończyliśmy nagrywać wizualizacje do Opola. Jest tak okropna atmosfera - powiedziała ze łzami w oczach Doda. Rzecznika opolskiego festiwalu Agata Konarska zapewnia Wirtualnemedia.pl, że występ Dody się odbędzie, ale reżyserować będzie kto inny, - Na próbach zdarzają się emocje. Którąś ze stron one poniosły zbyt mocno. Jeśli chodzi o występ, to jest on niezagrożony - mówi nam Konarska.
więcej
|
Skargi do KRRiT na TVP Info i ,,Wiadomości" za sposób relacji z marszu opozycji
Agnieszka Kublik poinformowała, że złożyła skargę do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na sposób, w jaki kanał TVP Info oraz "Wiadomości" relacjonowały marsz opozycji 4 czerwca. Wcześniej swoją skargę złożyło kilku członków rady programowej TVP, nieoficjalnie wiemy, że z podobnym pomysłem noszą się też niektórzy posłowie PO. Ile skarg wpłynęło na publicznego nadawcę? Takiej informacji KRRiT nam nie udzieliła.
więcej
|
Bogusław Kisielewski po 20 latach odchodzi z Kino Polska TV
Bogusław Kisielewski zrezygnował ze stanowiska prezesa Kino Polska TV i jej spółki zależnej Stopklatka. Z nadawcą był związany przez prawie 20 lat.
więcej
|
Czy ,,Idol" to rzeczywiście porno z torturami? Recenzja nowości HBO Max
O „Idolu” było głośno na długo przed premierą. Magazyn „Rolling Stone” ujawnił kontrowersje związane z nagłą zmianą reżysera i chaos organizacyjny na planie, a także przepisywanie scenariusza w trakcie zdjęć. Czy to największy problem nowego serialu HBO?
więcej
|
Znana stacja poprawiła jakość obrazu w UPC Polska
Abonenci sieci kablowej UPC Polska mogą już oglądać kanał Polonia 1 w wysokiej rozdzielczości (HD). Dotychczas stacja była nadawana jedynie w standardowej rozdzielczości (SD). - Pakietyzacja nie uległa zmianie - jest dostępna w pakietach: Start HD, Select, Max, Max Premium - informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Play i UPC Polska.
więcej
|
YouTube jak Amazon Prime Video. Usługa Primetime Channels w Europie
YouTube na niemieckim rynku wprowadza usługę płatnej telewizji Primetime Channels. Będzie oferowana w podobnym modelu, co Prime Video Channels koncernu Amazon, którego serwis streamingowy Prime Video jest bardzo popularny za Odrą.
więcej
|
Debiut nowego programu ,,Demaskatorzy" śledziło 510 tys. widzów w TVP Info
Pokazany w sobotę w TVP Info pierwszy odcinek nowego cyklu „Demaskatorzy” oglądało średnio 510 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Dlaczego Brian Cox nie obejrzał finału ,,Sukcesji" HBO?
Finał „Sukcesji” HBO już za nami, a okazuje się, że nie wszyscy aktorzy z głównej obsady serialu, obejrzeli ostatni odcinek. Brian Cox, odtwórca roli Logana, czyli głowy rodziny Royów, nie planuje seansu. Dlaczego?
więcej
|
Rada programowa TVP oburzona ,,Wiadomościami". Jest skarga do KRRiT
Pięcioro członków rady programowej TVP złożyło w poniedziałek w KRRiT skargę na „Wiadomości” TVP oraz kanał TVP Info. Powodem są "skrajnie nierzetelne i nieobiektywne" relacje z marszu 4 czerwca. Skarżący uważają, że Telewizja Polska działała w tym przypadku sprzecznie z ustawą o radiofonii i telewizji i domagają się od szefa Rady Macieja Świrskiego ukarania nadawcy.
więcej
|
Siatkarska Liga Narodów w Polsacie Sport
We wtorek, 6 czerwca rozpocznie się tegoroczny sezon Ligi Narodów siatkarzy, od kilku dnia trwa turniej z udziałem kobiet. Sportową imprezę relacjonują kanały sportowe Polsatu oraz serwis Polsat Box Go.
więcej
|
,,TOP 3 Marka Sierockiego" oraz nowe odcinki ,,Fajnej Polski" i ,,Kamperem po Południu" w TVP Polonia
Z okazji nadchodzących wakacji TVP Polonia przygotowała specjalną ofertę programową. Już w czerwcu rusza dziesiąty sezon „Fajnej Polski”, który zabierze widzów w podróż po najpiękniejszych zakątkach naszego kraju. Na antenie pojawi się także cykl „TOP 3 Marka Sierockiego”, poświęcony polskim wykonawcom. W wakacyjnej ramówce nie zabraknie również kolejnych odcinków programu „Kamperem po Południu” oraz teleturnieju „Polacy to wiedzą!”.
więcej
|
,,Wiadomości" bez rzetelnej relacji z marszu 4 czerwca, skupiły się tylko na nienawiści. Reporter ukrył logo TVP
W niedzielnych „Wiadomościach” pojawiły się dwa materiały o marszu 4 czerwca zorganizowanym przez opozycję, w obu skupiono się jedynie na nienawistnych hasłach i wypowiedziach, nie przekazując podstawowych informacji o wydarzeniu. Adrian Borecki zbierał wypowiedzi uczestników marszu, korzystając z mikrofonu bez kostki z logo Telewizji Polskiej.
więcej
|
Odchodzi szef Viaplay Group. Firma obniża prognozy, bo inflacja szkodzi streamingowi
Z Viaplay Group żegna się CEO Anders Jensen, jego stanowisko przejmuje Jorgen Madsen Lindemann. Firma obniża swoje prognozy co do przychodów i rentowności w całym br., platforma Viaplay na koniec czerwca ma mieć 7,7 mln subskrybentów. Na giełdzie akcje spółki staniały natychmiast o 60 proc.
więcej
|
Zhakowano telewizję na Krymie. Puszczono wideo o ukraińskiej armii
Na anektowanym Krymie ktoś zhakował kilka kanałów telewizyjnych i puścił nagranie o ukraińskich siłach zbrojnych - poinformował w niedzielę rzecznik odeskiej administracji Serhij Bratczuk.
więcej
|
Bank Pekao S.A. wprowadza pierwsze Family Office w banku w Polsce Family Office to wsparcie przy kompleksowym zarządzaniu prywatnymi majątkami rodzinnymi. Ułatwia m.in. przekazywanie firm kolejnym pokoleniom oraz powoływanie fundacji rodzinnych. Pekao S.A. jako pierwszy bank w Polsce wprowadza tę usługę dla klientów bankowości prywatnej i firm rodzinnych. Wyróżnikiem oferty są narzędzia do nowoczesnego zarządzania filantropią pozwalającą na budowanie silnej marki w obszarze dobroczynności. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rekordowe 300 mln zasięgu marszu 4 czerwca w social mediach. "PO osiągnęła maksymalny efekt skali"
W polskich mediach społecznościowych zasięg dotarcia marszu 4 czerwca to około 300 mln - wynika z danych profilu Polityka w Sieci, które poznał portal Wirtualnemedia.pl. To niekwestionowany rekord w polskiej infosferze, przebijający zasięgi Strajków Kobiet z 2020 roku. - PO osiągnęła komunikacyjnie maksymalny efekt skali - przez cały dzień partii jako brandowi udało się zapełnić przestrzeń mediów społecznościowych w stu procentach - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Michał Fedorowicz z Polski w Sieci oraz Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych.
więcej
|
Ilona Kachniarz szefową zespołu prasowego w PKN Orlen
Ilona Kachniarz objęła stanowisko kierowniczki zespołu prasowego koncernu PKN Orlen - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Poprzednio pracowała w Polskiej Grupie Zbrojeniowej.
więcej
|
Rafineria Gdańska nie wybrała agencji PR, postępowanie bez rozstrzygnięcia
Spółka Rafineria Gdańska zakończyła postępowanie na wybór agencji do obsługi public relations, nie wyłaniając zwycięzcy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Apple zaprezentowało okulary AR
W poniedziałek Apple zaprezentowało gogle rozszerzonej rzeczywistości Vision Pro. Do sprzedaży w USA trafią na początku 2024 roku, ich cena to 3499 dolarów.
więcej
|
Adam Zdeb dyrektorem kreacji w Brain, Jakub Kamiński - CEO
Do zespołu kreacji agencji reklamowej Brain dołączył Adam Zdeb jako dyrektor kreacji. Dotychczasowy szef kreacji i współwłaściciel agencji Jakub Kamiński został jej CEO.
więcej
|
Warszawa chce się promować w sklepach RTV/AGD i siłowniach, szuka agencji
Władze Warszawy wybierają w przetargu agencje, które zajmą się obsługą mediową kampanii stolicy w sieciach sklepów RTV/AGD, siłowniach i klubach fitness - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
PKO Bank Polski chce przyspieszyć rozwój w Metaverse
PKO Bank Polski chce pojawić się na platformach gamingowych oraz rozwinąć aktywność na platformach klasy Metaverse. W związku z tym poszukuje firm, które posiadają doświadczenie technologiczne i podejmą współpracę w zakresie projektowania oraz utrzymania wirtualnych przestrzeni.
więcej
|
Milena Walczak-Czarnecka: z MediaHub do Value Media
Milena Walczak-Czarnecka, po blisko 6 latach pracy w domu mediowym MediaHub Polska przeszła do agencji Value Media należącej do Group One.
więcej
|
Świat oczami młodych w globalnej kampanii LinkedIn
Biznesowy serwis społecznościowy LinkedIn rozpoczął globalną kampanię reklamową „Find your in”, przygotowaną przez Droga5.
więcej
|
Żabka i woshwosh wyczyszczą i naprawią buty Polaków
Sieć sklepów Żabka rozszerza portfolio oferowanych usług o naprawę i czyszczenie obuwia. Od 5 czerwca usługi są realizowane wspólnie z woshwosh, firmą zajmującą się cyrkularnością obuwia, która współpracuje z lokalnymi szewcami.
więcej
|
Męska historia miłosna w reklamie brytyjskiej loterii narodowej
Brytyjska państwowa loteria narodowa zaprezentowała spot reklamowy pokazujący, jak jeden los towarzyszy w życiu parzę zakochanych mężczyzn.
więcej
|
Sportfive ma wyłączność na sprzedaż oficjalnego programu Hospitality UEFA Euro 2024
Fortius i agencja Sportfive ogłosiły powołanie spółki joint venture 2024 Hospitality Experience AG, która przygotowała koncepcję i zapewnia dystrybucję programu Hospitality na UEFA Euro 2024 w Niemczech na wszystkie 51 meczów turnieju.
więcej
|
Farby Dekoral Effect 3in1 w reklamie ,,Odporne na niespodzianki, które przynosi życie"
Marka Dekoral ruszyła z kampanią promującą nową farbę do ścian i sufitów - Dekoral Effect 3in1. Hasło akcji to „Odporna na niespodzianki, które przynosi życie”.
więcej
|
Hand Made promuje produkty Rossmanna
Agencja reklamowa Hand Made odpowiada za kreację i nadzór produkcyjny najnowszego spotu reklamowego marki Babydream z portfolio Rossmanna.
więcej
|
Biedronka wydłuża godziny otwarcia sklepów przed długim weekendem
Ponad 2,7 tys. sklepów sieci Biedronka w rozpoczynającym się tygodniu przed Bożym Ciałem i długim weekendem będzie pracowało do godz. 23:30. Dodatkowo w godzinach wieczornych będzie można szukać dodatkowych rabatów na wybrane produkty.
więcej
|
Peppermint przygotowała koncepcję graficzną loterii Toffifee
Agencja Peppermint w ramach współpracy z firmą Storck Polska przygotowała kreacje graficzne promujące nową loterię konsumencką marki Toffifee.
więcej
|
Emblemat.Com zajmuje się obsługą kreatywną trzech lokalnych centrów handlowych
Specjalizująca się w obsłudze centrów handlowych agencja marketingowa Emblemat.com wygrała przetarg na kompleksową obsługę graficzną Focus Mall Zielona Góra, Focus Mall Piotrków Trybunalski i Galerii Tomaszów. Centra handlowe należą do grupy NEPI Rockcastle.
więcej
|
Bracia Kacperczyk reklamują okulary Carrera
Marka okularów Carrera wybrała braci Kacperczyk na swoich ambasadorów w Polsce. - Wyjątkowy duet, ze swoim innowacyjnym brzmieniem i bezprecedensowym stylem reprezentuje nowy punkt widzenia na polskiej scenie muzycznej i doskonale ucieleśnia ducha Carrery: śmiałość i odważną postawę, zawsze wyróżniającą się z tłumu - przekonuje marka.
więcej
|
"Zakupy last minute" w nowej kampanii platformy Klarna
Internetowa platforma finansowa Klarna wystartowała z wakacyjną akcją pod hasłem „Zakupy last minute. Płatność na spokojnie”. Działania komunikacyjne przygotowano z wybranymi partnerami marki, m.in. Ray Ban, Kubota, House, eZebra, God Save Queens, Surf Inc oraz Grail Point.
więcej
|
Bank Pekao na trzecie urodziny PeoPay Kids przedstawia grę edukującą o finansach Aplikacja bankowa dla dzieci PeoPay Kids Banku Pekao ma już trzy lata. Z tej okazji bank prezentuje raport poświęcony edukacji finansowej oraz prezentuje nową funkcjonalność - grę edukacyjną z elementami grywalizacji. Gra wesprze dzieci w odkrywaniu i zrozumieniu skomplikowanego świata finansów, nauczy oszczędzania i zarządzania wydatkami. PeoPay Kids Banku Pekao promuje nowa linia komunikacyjna z claimem "Jak nie teraz, to kiedy". materiał reklamowywięcej |
|
|
Połowa Polaków czerpie informacje z telewizji, z prasy tylko 1 proc.
49 proc. Polaków czerpie informacje przede wszystkim z telewizji - wynika z badania CBOS. 37 proc. w tym celu zagląda do internetu. Połowa elektoratu Konfederacji nie ogląda telewizji, dla 70 proc. wyborców PiS głównym źródłem wiadomości są programy TVP, a dla sympatyków KO – TVN i TVN24.
więcej
|
,,Dziennik Wschodni" bez 15 proc. wpływów, mocno wzrosła strata
Wydająca „Dziennik Wschodni” spółka Corner Media w ub.r. zanotowała spadek przychodów o 15,4 proc. do 2,27 mln zł, a jej strata netto pogłębiła się z 13,7 do 873,7 tys. zł.
więcej
|
Karol Gruszka: z Polska Press Grupy do Time
Karol Gruszka dołączył do zespołu spółki Time SA należącej do grupy ZPR Media. Przeszedł z Polska Press Grupy, w której pracował ponad 5 lat.
więcej
|
|
|
Viaplay z zadyszką i wymienia szefa. Spółka przeceniona o 60 proc. ,,Musi uciekać do przodu"
Właściciel platformy streamingowej Viaplay zmienił szefa i obniżył swoje tegoroczne prognozy finansowe, przyznając, że trudniej o wzrosty w obecnym otoczeniu gospodarczym. Kurs akcji spółki runął w poniedziałek o ponad 60 proc. - Każda platforma streamingowa musi mierzyć się z coraz większym nasyceniem rynku. Mówiąc wprost, nie można rosnąć w nieskończoność - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Michał Kozicki, były prezes HBO Polska.
więcej
|
Rekordowe 300 mln zasięgu marszu 4 czerwca w social mediach. "PO osiągnęła maksymalny efekt skali"
W polskich mediach społecznościowych zasięg dotarcia marszu 4 czerwca to około 300 mln - wynika z danych profilu Polityka w Sieci, które poznał portal Wirtualnemedia.pl. To niekwestionowany rekord w polskiej infosferze, przebijający zasięgi Strajków Kobiet z 2020 roku. - PO osiągnęła komunikacyjnie maksymalny efekt skali - przez cały dzień partii jako brandowi udało się zapełnić przestrzeń mediów społecznościowych w stu procentach - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Michał Fedorowicz z Polski w Sieci oraz Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych.
więcej
|
Połowa Polaków czerpie informacje z telewizji, z prasy tylko 1 proc.
49 proc. Polaków czerpie informacje przede wszystkim z telewizji - wynika z badania CBOS. 37 proc. w tym celu zagląda do internetu. Połowa elektoratu Konfederacji nie ogląda telewizji, dla 70 proc. wyborców PiS głównym źródłem wiadomości są programy TVP, a dla sympatyków KO – TVN i TVN24.
więcej
|
Koniec Netfliksa na czyimś koncie. Platforma blokuje polskich użytkowników
Netflix zaczął blokować w Polsce dostęp użytkownikom, którzy korzystali z kont subskrybentów z innych gospodarstw domowych. Jeśli subskrybent dalej chce udostępniać swoje konto, musi płacić dodatkowo 9,99 zł miesięcznie.
więcej
|
YouTube jak Amazon Prime Video. Usługa Primetime Channels w Europie
YouTube na niemieckim rynku wprowadza usługę płatnej telewizji Primetime Channels. Będzie oferowana w podobnym modelu, co Prime Video Channels koncernu Amazon, którego serwis streamingowy Prime Video jest bardzo popularny za Odrą.
więcej
|
Zasięgi jak na Time Square. Rusza Onet Ads, narzędzie do tworzenia kampanii video
Ringier Axel Springer wprowadza na rynek innowacyjny produkt reklamowy Onet Ads. Dzięki niemu markterzy tworzący kampanie video już za 5 tys. zł mogą dotrzeć do milionów użytkowników Onetu i serwisów RASP.
więcej
|
Relacja win-win między markami a graczami Po złapaniu postcovidowej równowagi marketing powoli wraca do formy, a wraz z nim obserwujemy, które działania reklamowe najlepiej zwracają wydane złotówki. Eventy gamingowe to przestrzeń, gdzie dobra zabawa wpływa na budowanie love brandów i przekłada się na wysokie efekty względem określonych KPI, a co za tym idzie - ta zabawa się opłaca. materiał reklamowywięcej |
|
|