Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 6 Czerwca 2023
 
 
 
Play zamyka salony UPC Polska. ,,Optymalizujemy połączoną sieć"
 
Abonenci sieci kablowej UPC Polska otrzymują SMS-y o zamknięciu salonów i punktów sprzedażowych tego operatora w kolejnych miastach. Obsługą klienta mają zajmować się placówki sieci komórkowej Play. Biuro prasowe firmy potwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że trwa „optymalizacja połączonej sieci salonów sprzedaży”. więcej
 
 
Viaplay z zadyszką i wymienia szefa. Spółka przeceniona o 60 proc. ,,Musi uciekać do przodu"
 
Właściciel platformy streamingowej Viaplay zmienił szefa i obniżył swoje tegoroczne prognozy finansowe, przyznając, że trudniej o wzrosty w obecnym otoczeniu gospodarczym. Kurs akcji spółki runął w poniedziałek o ponad 60 proc. - Każda platforma streamingowa musi mierzyć się z coraz większym nasyceniem rynku. Mówiąc wprost, nie można rosnąć w nieskończoność - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Michał Kozicki, były prezes HBO Polska. więcej
 
 
Rekordowe 300 mln zasięgu marszu 4 czerwca w social mediach. "PO osiągnęła maksymalny efekt skali"
 
W polskich mediach społecznościowych zasięg dotarcia marszu 4 czerwca to około 300 mln - wynika z danych profilu Polityka w Sieci, które poznał portal Wirtualnemedia.pl. To niekwestionowany rekord w polskiej infosferze, przebijający zasięgi Strajków Kobiet z 2020 roku. - PO osiągnęła komunikacyjnie maksymalny efekt skali - przez cały dzień partii jako brandowi udało się zapełnić przestrzeń mediów społecznościowych w stu procentach - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Michał Fedorowicz z Polski w Sieci oraz Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych. więcej
 
 
Koniec ,,Nie da się ukryć". Program znika z TVP Info po sześciu latach
 
Kanał TVP Info w poniedziałek 5 czerwca wyemitował ostatni odcinek magazynu informacyjno "Nie da się ukryć" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nieoficjalnie wiadomo, że jednym z powodów zdjęcia programu z anteny jest za niska oglądalność. więcej
 
 
,,Fakty" liderem programów informacyjnych w maju, ,,Teleexpress" na czele spadków
 
Pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych w maju br. zajęły „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki oglądalności, a na czele pod tym względem znalazł się „Teleexpress” TVP1 i TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Toruńska uczelnia zbadała dla KRRiT rodziny w telewizji. ,,Rozwiedzeni bohaterowie żyli harmonijnie" więcej
 
Stacje radiowe grają więcej polskich piosenek niż muszą. ,,Naruszenia sporadycznie" więcej
 
Dziennikarze przeszli w marszu opozycji, TVP Info bez relacji. ,,Powody nie tylko polityczne" więcej
 
Natemat nie jest na sprzedaż. Tomasz Lis: Jestem zły na siebie więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Specjalista ds. sprzedaży reklam SPORT W REGIONIE
WSPÓŁPRACA DZIENNIKARSKA PRZY TWORZENIU AUDYCJI TVP SPORT TVP
Key Accout Manager Forum Media Polska
WYDAWCA RADIOWY Twoja Telewizja Morska
Account Manager/ Senior Account Manager Adrino Mobile
Client Partner Adrino Mobile
Redaktor/ Redaktorka serwisu Onet Lifestyle i Ofeminin Ringier Axel Springer
Kierownik Postprodukcji / Postproduction Manager Smakjam
Copywriter (-ka) Kreatywny (-a) Społeczny Instytut Wydawniczy ZNAK sp. z o.o.
Direct Sales Manager Screen Network
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Play zamyka salony UPC Polska. ,,Optymalizujemy połączoną sieć"

Abonenci sieci kablowej UPC Polska otrzymują SMS-y o zamknięciu salonów i punktów sprzedażowych tego operatora w kolejnych miastach. Obsługą klienta mają zajmować się placówki sieci komórkowej Play. Biuro prasowe firmy potwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że trwa „optymalizacja połączonej sieci salonów sprzedaży”. więcej

Koniec ,,Nie da się ukryć". Program znika z TVP Info po sześciu latach

Kanał TVP Info w poniedziałek 5 czerwca wyemitował ostatni odcinek magazynu informacyjno "Nie da się ukryć" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nieoficjalnie wiadomo, że jednym z powodów zdjęcia programu z anteny jest za niska oglądalność. więcej

,,Fakty" liderem programów informacyjnych w maju, ,,Teleexpress" na czele spadków

Pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych w maju br. zajęły „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Wszystkie dzienniki odnotowały spadki oglądalności, a na czele pod tym względem znalazł się „Teleexpress” TVP1 i TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Połowa Polaków czerpie informacje z telewizji, z prasy tylko 1 proc.

49 proc. Polaków czerpie informacje przede wszystkim z telewizji - wynika z badania CBOS. 37 proc. w tym celu zagląda do internetu. Połowa elektoratu Konfederacji nie ogląda telewizji, dla 70 proc. wyborców PiS głównym źródłem wiadomości są programy TVP, a dla sympatyków KO – TVN i TVN24. więcej

Były szef informacji TVP został rzecznikiem prasowym Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej

Były dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej Jarosław Olechowski od wtorku, 6 czerwca, będzie rzecznikiem prasowym Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Informację tę w poniedziałek wieczorem potwierdziła nam Rusłana Krzemińska, dotychczasowa pełnomocniczka zarządu PAŻP ds. komunikacji i kontaktu z mediami.  więcej

Promocyjny pakiet Canal+ z 70 kanałami i Netfliksem za 49 zł miesięcznie

Salony platformy cyfrowej Canal+ rozpoczęły sprzedaż pakietu Entry+ z planem Standard serwisu streamingowego Netflix za 49 zł miesięcznie. Promocja zbiegła się z zablokowaniem dostępu do najpopularniejszej platformy SVoD na świecie osobom spoza gospodarstw domowych jej subskrybentów. więcej

15,4 proc. udziału TVN24 podczas relacji z marszu opozycji. TVP Info nie pokazywało wydarzenia

Średnio 2,08 mln widzów oglądało każdą minutę trwającej ok. cztery godziny transmisji z marszu opozycji, który odbył się w niedzielę 4 czerwca w Warszawie. Zdecydowanie najwięcej widzów relację śledziło w TVN24, która pokonała wszystkie stacje w Polsce, za nią znalazł się TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Reporter TVP ukrył nazwę swojej stacji na marszu Tuska. "Brak standardów dziennikarskich"

Pracownik Telewizji Polskiej Adrian Borecki przeprowadzał rozmowy z uczestnikami niedzielnego marszu opozycji bez kostki na mikrofonie, która wskazywałaby, z jakiego jest medium. Materiał został wyemitowany w wieczornych "Wiadomościach. Medioznawca i prawnik uważają, że to niedochowanie standardów dziennikarskich. - Standardem dziennikarza informacyjnego jest informowanie z jakiej stacji jest, wtedy ktoś, komu zdajemy pytanie wie, komu udziela tej informacji. Bo może przecież jej odmówić. Takie potajemne działania są przyjęte tylko w dziennikarstwie śledczym, które działa w interesie społecznym. W przypadku czystej informacji dziennikarz zawsze powinien się przedstawić, aby rozmówca zdecydował, czy chce z nim rozmawiać – mówi prof. Jacek Dąbała. więcej

Doda skarży się na reżysera Opola, ten przeprasza. "Występ niezagrożony"

Dorota Rabczewska zamieściła w swoich mediach społecznościowych wideo, w którym emocjonalnie opowiedziała o potraktowaniu przez reżysera na próbach przed festiwalem w Opolu, organizowanym przez TVP - Jestem tak roztrzęsiona, że to jest po prostu koniec, nie? Skończyliśmy nagrywać wizualizacje do Opola. Jest tak okropna atmosfera - powiedziała ze łzami w oczach Doda. Rzecznika opolskiego festiwalu Agata Konarska zapewnia Wirtualnemedia.pl, że występ Dody się odbędzie, ale reżyserować będzie kto inny, - Na próbach zdarzają się emocje. Którąś ze stron one poniosły zbyt mocno. Jeśli chodzi o występ, to jest on niezagrożony - mówi nam Konarska.  więcej

Skargi do KRRiT na TVP Info i ,,Wiadomości" za sposób relacji z marszu opozycji

Agnieszka Kublik poinformowała, że złożyła skargę do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na sposób, w jaki kanał TVP Info oraz "Wiadomości" relacjonowały marsz opozycji 4 czerwca. Wcześniej swoją skargę złożyło kilku członków rady programowej TVP, nieoficjalnie wiemy, że z podobnym pomysłem noszą się też niektórzy posłowie PO. Ile skarg wpłynęło na publicznego nadawcę? Takiej informacji KRRiT nam nie udzieliła. więcej

Bogusław Kisielewski po 20 latach odchodzi z Kino Polska TV

Bogusław Kisielewski zrezygnował ze stanowiska prezesa Kino Polska TV i jej spółki zależnej Stopklatka. Z nadawcą był związany przez prawie 20 lat. więcej

Czy ,,Idol" to rzeczywiście porno z torturami? Recenzja nowości HBO Max

O „Idolu” było głośno na długo przed premierą. Magazyn „Rolling Stone” ujawnił kontrowersje związane z nagłą zmianą reżysera i chaos organizacyjny na planie, a także przepisywanie scenariusza w trakcie zdjęć. Czy to największy problem nowego serialu HBO? więcej

Znana stacja poprawiła jakość obrazu w UPC Polska

Abonenci sieci kablowej UPC Polska mogą już oglądać kanał Polonia 1 w wysokiej rozdzielczości (HD). Dotychczas stacja była nadawana jedynie w standardowej rozdzielczości (SD). - Pakietyzacja nie uległa zmianie - jest dostępna w pakietach: Start HD, Select, Max, Max Premium - informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Play i UPC Polska. więcej

YouTube jak Amazon Prime Video. Usługa Primetime Channels w Europie

YouTube na niemieckim rynku wprowadza usługę płatnej telewizji Primetime Channels. Będzie oferowana w podobnym modelu, co Prime Video Channels koncernu Amazon, którego serwis streamingowy Prime Video jest bardzo popularny za Odrą. więcej

Debiut nowego programu ,,Demaskatorzy" śledziło 510 tys. widzów w TVP Info

Pokazany w sobotę w TVP Info pierwszy odcinek nowego cyklu „Demaskatorzy” oglądało średnio 510 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Dlaczego Brian Cox nie obejrzał finału ,,Sukcesji" HBO?

Finał „Sukcesji” HBO już za nami, a okazuje się, że nie wszyscy aktorzy z głównej obsady serialu, obejrzeli ostatni odcinek. Brian Cox, odtwórca roli Logana, czyli głowy rodziny Royów, nie planuje seansu. Dlaczego? więcej

Rada programowa TVP oburzona ,,Wiadomościami". Jest skarga do KRRiT

Pięcioro członków rady programowej TVP złożyło w poniedziałek w KRRiT skargę na „Wiadomości” TVP oraz kanał TVP Info. Powodem są "skrajnie nierzetelne i nieobiektywne" relacje z marszu 4 czerwca. Skarżący uważają, że Telewizja Polska działała w tym przypadku sprzecznie z ustawą o radiofonii i telewizji i domagają się od szefa Rady Macieja Świrskiego ukarania nadawcy. więcej

Siatkarska Liga Narodów w Polsacie Sport

We wtorek, 6 czerwca rozpocznie się tegoroczny sezon Ligi Narodów siatkarzy, od kilku dnia trwa turniej z udziałem kobiet. Sportową imprezę relacjonują kanały sportowe Polsatu oraz serwis Polsat Box Go. więcej

,,TOP 3 Marka Sierockiego" oraz nowe odcinki ,,Fajnej Polski" i ,,Kamperem po Południu" w TVP Polonia

Z okazji nadchodzących wakacji TVP Polonia przygotowała specjalną ofertę programową. Już w czerwcu rusza dziesiąty sezon „Fajnej Polski”, który zabierze widzów w podróż po najpiękniejszych zakątkach naszego kraju. Na antenie pojawi się także cykl „TOP 3 Marka Sierockiego”, poświęcony polskim wykonawcom. W wakacyjnej ramówce nie zabraknie również kolejnych odcinków programu „Kamperem po Południu” oraz teleturnieju „Polacy to wiedzą!”. więcej

,,Wiadomości" bez rzetelnej relacji z marszu 4 czerwca, skupiły się tylko na nienawiści. Reporter ukrył logo TVP

W niedzielnych „Wiadomościach” pojawiły się dwa materiały o marszu 4 czerwca zorganizowanym przez opozycję, w obu skupiono się jedynie na nienawistnych hasłach i wypowiedziach, nie przekazując podstawowych informacji o wydarzeniu. Adrian Borecki zbierał wypowiedzi uczestników marszu, korzystając z mikrofonu bez kostki z logo Telewizji Polskiej. więcej

Odchodzi szef Viaplay Group. Firma obniża prognozy, bo inflacja szkodzi streamingowi

Z Viaplay Group żegna się CEO Anders Jensen, jego stanowisko przejmuje Jorgen Madsen Lindemann. Firma obniża swoje prognozy co do przychodów i rentowności w całym br., platforma Viaplay na koniec czerwca ma mieć 7,7 mln subskrybentów. Na giełdzie akcje spółki staniały natychmiast o 60 proc. więcej

Zhakowano telewizję na Krymie. Puszczono wideo o ukraińskiej armii

Na anektowanym Krymie ktoś zhakował kilka kanałów telewizyjnych i puścił nagranie o ukraińskich siłach zbrojnych - poinformował w niedzielę rzecznik odeskiej administracji Serhij Bratczuk. więcej

Bank Pekao S.A. wprowadza pierwsze Family Office w banku w Polsce

Family Office to wsparcie przy kompleksowym zarządzaniu prywatnymi majątkami rodzinnymi. Ułatwia m.in. przekazywanie firm kolejnym pokoleniom oraz powoływanie fundacji rodzinnych. Pekao S.A. jako pierwszy bank w Polsce wprowadza tę usługę dla klientów bankowości prywatnej i firm rodzinnych. Wyróżnikiem oferty są narzędzia do nowoczesnego zarządzania filantropią pozwalającą na budowanie silnej marki w obszarze dobroczynności. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
RMF Classic bez 416 tys. zł zysku, koszty 22 proc. w górę

Spółka Opera FM nadająca RMF Classic w ub.r. zwiększyła przychody o 13,9 proc. do 8,89 mln zł. Natomiast przy wzroście kosztów operacyjnych o 21,9 proc. jej zysk netto zmalał z 1,17 mln do 753,1 tys. zł. więcej

 
Marin Alsop nową dyrektor artystyczną Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach

Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia z siedzibą w Katowicach wraz z początkiem sezonu 2023/2024 będzie miała nową dyrektor artystyczną, a jednocześnie pierwszą dyrygentkę: to dyrygentka wiedeńskiej orkiestry radiowej, Marin Alsop. Teraz Aslop będzie łączyła funkcje w obu orkiestrach. więcej

 
RMF FM liderem słuchalności w Częstochowie. Duży spadek udziału Radia Jura

Liderem rynku radiowego w Częstochowie jest RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Radio ZET i RMF Classic - wynika z badań słuchalności radia za okres od listopada ub.r. do kwietnia br. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Rekordowe 300 mln zasięgu marszu 4 czerwca w social mediach. "PO osiągnęła maksymalny efekt skali"

W polskich mediach społecznościowych zasięg dotarcia marszu 4 czerwca to około 300 mln - wynika z danych profilu Polityka w Sieci, które poznał portal Wirtualnemedia.pl. To niekwestionowany rekord w polskiej infosferze, przebijający zasięgi Strajków Kobiet z 2020 roku. - PO osiągnęła komunikacyjnie maksymalny efekt skali - przez cały dzień partii jako brandowi udało się zapełnić przestrzeń mediów społecznościowych w stu procentach - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Michał Fedorowicz z Polski w Sieci oraz Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych. więcej

Ilona Kachniarz szefową zespołu prasowego w PKN Orlen

Ilona Kachniarz objęła stanowisko kierowniczki zespołu prasowego koncernu PKN Orlen - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Poprzednio pracowała w Polskiej Grupie Zbrojeniowej. więcej

Rafineria Gdańska nie wybrała agencji PR, postępowanie bez rozstrzygnięcia

Spółka Rafineria Gdańska zakończyła postępowanie na wybór agencji do obsługi public relations, nie wyłaniając zwycięzcy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.  więcej

Apple zaprezentowało okulary AR

W poniedziałek Apple zaprezentowało gogle rozszerzonej rzeczywistości Vision Pro. Do sprzedaży w USA trafią na początku 2024 roku, ich cena to 3499 dolarów. więcej

Adam Zdeb dyrektorem kreacji w Brain, Jakub Kamiński - CEO

Do zespołu kreacji agencji reklamowej Brain dołączył Adam Zdeb jako dyrektor kreacji. Dotychczasowy szef kreacji i współwłaściciel agencji Jakub Kamiński został jej CEO. więcej

Warszawa chce się promować w sklepach RTV/AGD i siłowniach, szuka agencji

Władze Warszawy wybierają w przetargu agencje, które zajmą się obsługą mediową kampanii stolicy w sieciach sklepów RTV/AGD, siłowniach i klubach fitness - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

PKO Bank Polski chce przyspieszyć rozwój w Metaverse

PKO Bank Polski chce pojawić się na platformach gamingowych oraz rozwinąć aktywność na platformach klasy Metaverse. W związku z tym poszukuje firm, które posiadają doświadczenie technologiczne i podejmą współpracę w zakresie projektowania oraz utrzymania wirtualnych przestrzeni. więcej

Milena Walczak-Czarnecka: z MediaHub do Value Media

Milena Walczak-Czarnecka, po blisko 6 latach pracy w domu mediowym MediaHub Polska przeszła do agencji Value Media należącej do Group One. więcej

Świat oczami młodych w globalnej kampanii LinkedIn

Biznesowy serwis społecznościowy LinkedIn rozpoczął globalną kampanię reklamową „Find your in”, przygotowaną przez Droga5. więcej

Żabka i woshwosh wyczyszczą i naprawią buty Polaków

Sieć sklepów Żabka rozszerza portfolio oferowanych usług o naprawę i czyszczenie obuwia. Od 5 czerwca usługi są realizowane wspólnie z woshwosh, firmą zajmującą się cyrkularnością obuwia, która współpracuje z lokalnymi szewcami. więcej

Męska historia miłosna w reklamie brytyjskiej loterii narodowej

Brytyjska państwowa loteria narodowa zaprezentowała spot reklamowy pokazujący, jak jeden los towarzyszy w życiu parzę zakochanych mężczyzn. więcej

Sportfive ma wyłączność na sprzedaż oficjalnego programu Hospitality UEFA Euro 2024

Fortius i agencja Sportfive ogłosiły powołanie spółki joint venture 2024 Hospitality Experience AG, która przygotowała koncepcję i zapewnia dystrybucję programu Hospitality na UEFA Euro 2024 w Niemczech na wszystkie 51 meczów turnieju. więcej

Farby Dekoral Effect 3in1 w reklamie ,,Odporne na niespodzianki, które przynosi życie"

Marka Dekoral ruszyła z kampanią promującą nową farbę do ścian i sufitów - Dekoral Effect 3in1. Hasło akcji to „Odporna na niespodzianki, które przynosi życie”. więcej

Hand Made promuje produkty Rossmanna

Agencja reklamowa Hand Made odpowiada za kreację i nadzór produkcyjny najnowszego spotu reklamowego marki Babydream z portfolio Rossmanna. więcej

Biedronka wydłuża godziny otwarcia sklepów przed długim weekendem

Ponad 2,7 tys. sklepów sieci Biedronka w rozpoczynającym się tygodniu przed Bożym Ciałem i długim weekendem będzie pracowało do godz. 23:30. Dodatkowo w godzinach wieczornych będzie można szukać dodatkowych rabatów na wybrane produkty. więcej

Peppermint przygotowała koncepcję graficzną loterii Toffifee

Agencja Peppermint w ramach współpracy z firmą Storck Polska przygotowała kreacje graficzne promujące nową loterię konsumencką marki Toffifee. więcej

Emblemat.Com zajmuje się obsługą kreatywną trzech lokalnych centrów handlowych

Specjalizująca się w obsłudze centrów handlowych agencja marketingowa Emblemat.com wygrała przetarg na kompleksową obsługę graficzną Focus Mall Zielona Góra, Focus Mall Piotrków Trybunalski i Galerii Tomaszów. Centra handlowe należą do grupy NEPI Rockcastle. więcej

Bracia Kacperczyk reklamują okulary Carrera

Marka okularów Carrera wybrała braci Kacperczyk na swoich ambasadorów w Polsce. - Wyjątkowy duet, ze swoim innowacyjnym brzmieniem i bezprecedensowym stylem reprezentuje nowy punkt widzenia na polskiej scenie muzycznej i doskonale ucieleśnia ducha Carrery: śmiałość i odważną postawę, zawsze wyróżniającą się z tłumu - przekonuje marka. więcej

"Zakupy last minute" w nowej kampanii platformy Klarna

Internetowa platforma finansowa Klarna wystartowała z wakacyjną akcją pod hasłem „Zakupy last minute. Płatność na spokojnie”. Działania komunikacyjne przygotowano z wybranymi partnerami marki, m.in. Ray Ban, Kubota, House, eZebra,  God Save Queens, Surf Inc oraz Grail Point. więcej

Bank Pekao na trzecie urodziny PeoPay Kids przedstawia grę edukującą o finansach

Aplikacja bankowa dla dzieci PeoPay Kids Banku Pekao ma już trzy lata. Z tej okazji bank prezentuje raport poświęcony edukacji finansowej oraz prezentuje nową funkcjonalność - grę edukacyjną z elementami grywalizacji.  Gra wesprze dzieci w odkrywaniu i zrozumieniu skomplikowanego świata finansów, nauczy oszczędzania i zarządzania wydatkami. PeoPay Kids Banku Pekao promuje nowa linia komunikacyjna z claimem "Jak nie teraz, to kiedy". materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Połowa Polaków czerpie informacje z telewizji, z prasy tylko 1 proc.

49 proc. Polaków czerpie informacje przede wszystkim z telewizji - wynika z badania CBOS. 37 proc. w tym celu zagląda do internetu. Połowa elektoratu Konfederacji nie ogląda telewizji, dla 70 proc. wyborców PiS głównym źródłem wiadomości są programy TVP, a dla sympatyków KO – TVN i TVN24. więcej

,,Dziennik Wschodni" bez 15 proc. wpływów, mocno wzrosła strata

Wydająca „Dziennik Wschodni” spółka Corner Media w ub.r. zanotowała spadek przychodów o 15,4 proc. do 2,27 mln zł, a jej strata netto pogłębiła się z 13,7 do 873,7 tys. zł. więcej

Karol Gruszka: z Polska Press Grupy do Time

Karol Gruszka dołączył do zespołu spółki Time SA należącej do grupy ZPR Media. Przeszedł z Polska Press Grupy, w której pracował ponad 5 lat. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Viaplay z zadyszką i wymienia szefa. Spółka przeceniona o 60 proc. ,,Musi uciekać do przodu"

Właściciel platformy streamingowej Viaplay zmienił szefa i obniżył swoje tegoroczne prognozy finansowe, przyznając, że trudniej o wzrosty w obecnym otoczeniu gospodarczym. Kurs akcji spółki runął w poniedziałek o ponad 60 proc. - Każda platforma streamingowa musi mierzyć się z coraz większym nasyceniem rynku. Mówiąc wprost, nie można rosnąć w nieskończoność - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Michał Kozicki, były prezes HBO Polska. więcej

Rekordowe 300 mln zasięgu marszu 4 czerwca w social mediach. "PO osiągnęła maksymalny efekt skali"

W polskich mediach społecznościowych zasięg dotarcia marszu 4 czerwca to około 300 mln - wynika z danych profilu Polityka w Sieci, które poznał portal Wirtualnemedia.pl. To niekwestionowany rekord w polskiej infosferze, przebijający zasięgi Strajków Kobiet z 2020 roku. - PO osiągnęła komunikacyjnie maksymalny efekt skali - przez cały dzień partii jako brandowi udało się zapełnić przestrzeń mediów społecznościowych w stu procentach - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Michał Fedorowicz z Polski w Sieci oraz Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych. więcej

Połowa Polaków czerpie informacje z telewizji, z prasy tylko 1 proc.

49 proc. Polaków czerpie informacje przede wszystkim z telewizji - wynika z badania CBOS. 37 proc. w tym celu zagląda do internetu. Połowa elektoratu Konfederacji nie ogląda telewizji, dla 70 proc. wyborców PiS głównym źródłem wiadomości są programy TVP, a dla sympatyków KO – TVN i TVN24. więcej

Koniec Netfliksa na czyimś koncie. Platforma blokuje polskich użytkowników

Netflix zaczął blokować w Polsce dostęp użytkownikom, którzy korzystali z kont subskrybentów z innych gospodarstw domowych. Jeśli subskrybent dalej chce udostępniać swoje konto, musi płacić dodatkowo 9,99 zł miesięcznie. więcej

YouTube jak Amazon Prime Video. Usługa Primetime Channels w Europie

YouTube na niemieckim rynku wprowadza usługę płatnej telewizji Primetime Channels. Będzie oferowana w podobnym modelu, co Prime Video Channels koncernu Amazon, którego serwis streamingowy Prime Video jest bardzo popularny za Odrą. więcej

Zasięgi jak na Time Square. Rusza Onet Ads, narzędzie do tworzenia kampanii video

Ringier Axel Springer wprowadza na rynek innowacyjny produkt reklamowy Onet Ads. Dzięki niemu markterzy tworzący kampanie video już za 5 tys. zł mogą dotrzeć do milionów użytkowników Onetu i serwisów RASP. więcej

Relacja win-win między markami a graczami

Po złapaniu postcovidowej równowagi marketing powoli wraca do formy, a wraz z nim obserwujemy, które działania reklamowe najlepiej zwracają wydane złotówki. Eventy gamingowe to przestrzeń, gdzie dobra zabawa wpływa na budowanie love brandów i przekłada się na wysokie efekty względem określonych KPI, a co za tym idzie - ta zabawa się opłaca. materiał reklamowywięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Połowa Polaków czerpie informacje z telewizji, z prasy tylko 1 proc.

49 proc. Polaków czerpie informacje przede wszystkim z telewizji - wynika z badania CBOS. 37 proc. w tym celu zagląda do internetu. Połowa elektoratu Konfederacji nie ogląda telewizji, dla 70 proc. wyborców PiS głównym źródłem wiadomości są programy TVP, a dla sympatyków KO – TVN i TVN24. więcej

Dźwięki odpowiadają za dobre samopoczucie w kontakcie z naturą

Dźwięki natury w największym stopniu przyczyniają się do dobrego samopoczucia, którego ludzie doświadczają podczas spacerów w lesie – wynika z międzynarodowego badania, którym objęto również uczestników z Polski. Pracę na ten temat zamieszcza czasopismo “Forests”. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Rekordowe 300 mln zasięgu marszu 4 czerwca w social mediach. "PO osiągnęła maksymalny efekt skali"

W polskich mediach społecznościowych zasięg dotarcia marszu 4 czerwca to około 300 mln - wynika z danych profilu Polityka w Sieci, które poznał portal Wirtualnemedia.pl. To niekwestionowany rekord w polskiej infosferze, przebijający zasięgi Strajków Kobiet z 2020 roku. - PO osiągnęła komunikacyjnie maksymalny efekt skali - przez cały dzień partii jako brandowi udało się zapełnić przestrzeń mediów społecznościowych w stu procentach - ocenia dla Wirtualnemedia.pl Michał Fedorowicz z Polski w Sieci oraz Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych. więcej

Były szef informacji TVP został rzecznikiem prasowym Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej

Były dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej Jarosław Olechowski od wtorku, 6 czerwca, będzie rzecznikiem prasowym Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Informację tę w poniedziałek wieczorem potwierdziła nam Rusłana Krzemińska, dotychczasowa pełnomocniczka zarządu PAŻP ds. komunikacji i kontaktu z mediami.  więcej

Ilona Kachniarz szefową zespołu prasowego w PKN Orlen

Ilona Kachniarz objęła stanowisko kierowniczki zespołu prasowego koncernu PKN Orlen - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Poprzednio pracowała w Polskiej Grupie Zbrojeniowej. więcej

Rafineria Gdańska nie wybrała agencji PR, postępowanie bez rozstrzygnięcia

Spółka Rafineria Gdańska zakończyła postępowanie na wybór agencji do obsługi public relations, nie wyłaniając zwycięzcy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.  więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Play zamyka salony UPC Polska. ,,Optymalizujemy połączoną sieć"
Koniec Netfliksa na czyimś koncie. Platforma blokuje polskich użytkowników
YouTube idzie śladem Netflksa. Walka ze współdzieleniem kont
Apple zaprezentowało okulary AR
PKO Bank Polski chce przyspieszyć rozwój w Metaverse
Play kupił kablówkę z 3 tys. km światłowodów
Zhakowano telewizję na Krymie. Puszczono wideo o ukraińskiej armii
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj