Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Środa 19 Lipca 2023
 
 
 
Vectra podwyższa ceny o 15 proc. ,,Trudna decyzja o urealnieniu opłat"
 
Vectra znowu rozsyła informacje o wyższych opłatach abonamentowych. - Poziom waloryzacji wynika bezpośrednio z podawanego przez GUS półrocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych opublikowanego w dniu 14.07.2023 r. i wynosi 15,0 proc. – informuje Wirtualnemedia.pl operator i zapewnia, że nowe ceny nie obejmą wszystkich klientów.   więcej
 
 
Ruszył konkurs KRRiT. Do MUX-1 trafi nowy kanał tematyczny
 
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozpoczęła konkurs dotyczący jednego miejsca w MUX-1 naziemnej telewizji cyfrowej. W postępowaniu wyłoniony zostanie kanał wyspecjalizowany, który będzie nadawany w wysokiej rozdzielczości (HD). więcej
 
 
Konflikt PZPN ze sponsorami. Kulesza chce ratować sytuację i tworzy dla nich radę
 
Polski Związek Piłki Nożnej próbuje naprawić swoje relacje ze sponsorami reprezentacji po tym, jak winą za zaproszenie na mecz Polaków z Mołdawią Mirosława Stasiaka, skazanego za korupcję działacza sportowego, obarczył jednego z partnerów biznesowych kadry. To wywołało oburzenie sponsorów reprezentacji. Teraz związek zdecydował się zaprosić partnerów biznesowych do Rady Sponsorów i Partnerów PZPN. więcej
 
 
Koniec biznesu książkowego Burdy. Prawa do tytułów przejęło Wydawnictwo Kobiece
 
Należące do Grupy Burdy Wydawnictwo Słowne sprzedało prawa do ponad 120 tytułów książkowych Wydawnictwu Kobiecemu z Białegostoku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To kończy proces wycofywania się Burdy z biznesu książkowego. więcej
 
 
Polskie Radio zapłaci Emitelowi co najmniej 30 mln zł za emisję w DAB+
 
Choć otwarcia kopert w przetargu dotyczącym emisji i rozszerzania zasięgu DAB+ dokonano jeszcze w kwietniu, to dotychczas wyłoniono jedynie wykonawcę 7 z 18 zadań. To Emitel, który zyska dzięki temu co najmniej 29,8 mln zł. Monika Kuś, rzecznik prasowy Polskiego Radia informuje Wirtualnemedia.pl, że „aspekt finansowy nie jest jedyną determinantą” zawarcia umów. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Ruszyła rekrutacja na naczelnego "Faktu". Na giełdzie nazwisk kilka osób więcej
 
Jakimowicz zwolniony z TVP, znika także z programu Rachonia więcej
 
Wizerunkowa zapaść PZPN. Jakie decyzje po Tarczyńskim podejmą kolejni sponsorzy? więcej
 
Radio FM w samolocie, czyli raj dla fanów DX-ingu. Zagraniczne stacje już w pobliżu Łodzi więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
AI Strategy Director Ringier Axel Springer
Redaktor/Redaktorka Naczelny/Naczelna Fakt Ringier Axel Springer
Bezpłatne szkolenie dla dziennikarzy mediów lokalnych Media Forum. Rozwój Lokalny
Redaktor - news Portal PolskieRadio24.pl
Redaktor regionalny - tvn24.pl TVN Warner Bros. Discovery
Account Manager Clear Channel Poland
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Vectra podwyższa ceny o 15 proc. ,,Trudna decyzja o urealnieniu opłat"

Vectra znowu rozsyła informacje o wyższych opłatach abonamentowych. - Poziom waloryzacji wynika bezpośrednio z podawanego przez GUS półrocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych opublikowanego w dniu 14.07.2023 r. i wynosi 15,0 proc. – informuje Wirtualnemedia.pl operator i zapewnia, że nowe ceny nie obejmą wszystkich klientów.   więcej

Ruszył konkurs KRRiT. Do MUX-1 trafi nowy kanał tematyczny

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozpoczęła konkurs dotyczący jednego miejsca w MUX-1 naziemnej telewizji cyfrowej. W postępowaniu wyłoniony zostanie kanał wyspecjalizowany, który będzie nadawany w wysokiej rozdzielczości (HD). więcej

Mecz Iga Świątek-Belinda Bencic hitem Wimbledonu 2023

Podczas Wimbledonu 2023 najwyższą widownię zgromadził mecz Igi Świątek z Belindą Bencic, który w Polsacie Sport oglądało 972 tys. widzów. Finał gry mężczyzn przyciągnął 618 tys. widzów, a kobiet - 355 tys. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Wpadka w TVN24. Polska 2050 Szymona Hołowni chce publicznych przeprosin

W poniedziałek w programie "Tak jest" w TVN24 widzowie zobaczyli słupki poparcia dla partii politycznych. Stacja błędnie przypisała Trzeciej Drodze - koalicji Polski 2050 i PSL - logo nacjonalistycznej organizacji o tej samej nazwie. - Takie działanie narusza renomę obu partii, gdyż sugeruje związek z organizacją propagującą ksenofobiczne i rasistowskie treści. Sprawę traktujemy bardzo poważnie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Karpa-Świderek, rzeczniczka prasowa Polski 2050 Szymona Hołowni. więcej

541 tys. widzów szóstego sezonu ,,Sekretów rodziny" w Polsacie

Szósty sezon paradokumentalnego serialu „Sekrety rodziny” gromadzi średnio 541 tys. widzów w Polsacie. Jest to o 191 tys. oglądających mniej, niż miała rok temu piąta odsłona produkcja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Koncerny farmaceutyczne najaktywniejszymi reklamodawcami w telewizji w I półroczu (raport)

Pierwsze miejsce wśród najatrakcyjniejszych reklamodawców w telewizji w pierwszym półroczu 2023 roku pod względem GRP był Aflofarm. Na podium znalazły się Polpharma i US Pharmacia. - Liderem wzrostów okazał się być P&G (do góry o 24 proc.), który postanowił postawić w tym roku na swoje męskie marki - Gillette i Old Spice - mówi nam Bartosz Zientek, prezes zarządu Media Context. więcej

Podwyżka w Canal+. Do 24 lipca można ich uniknąć

Canal+ online wprowadza podwyżki opłat subskrypcyjnych. Zmieni się cena m.in. pakietu Canal+, który podrożeje z 49 do 54 zł miesięcznie. Wyższe opłaty nie obejmą obecnych subskrybentów i osób, które zdecydują się wykupić usługę do 24 lipca. więcej

ProSiebenSat.1 zwolni 10 proc. pracowników

W czerwcu dyrektor generalny ProSiebenSat.1 zapowiedział, że niemiecki nadawca przygotowuje się do dalszej restrukturyzacji. Teraz wiadomo już, że chodzi o redukcję aż 400 miejsc pracy. więcej

Emitel zapewnił sobie kredytowanie do 1,57 mld zł

Operator m.in. multipleksów naziemnej telewizji cyfrowej Emitel podpisał nową umowę kredytową z konsorcjum banków, w ramach której zapewnił sobie finansowanie do kwoty 1,57 mld zł, uwzględniające kredyt terminowy, kredyt inwestycyjny oraz kredyt rewolwingowy. więcej

LG zmienia model biznesowy. Telewizory z płatnymi subskrypcjami i reklamami

LG Electronics chce zarabiać nie tylko na sprzedaży sprzętów elektronicznych, ale uzyskiwać dodatkowe i regularne przychody od klientów. Dyrektor generalny południowokoreańskiej firmy William Cho poinformował, że zmienia ona model biznesowy. Zmiana najpierw obejmie sektor telewizorów. Wiąże się z płatnymi subskrypcjami i reklamami. więcej

Nowe kanały sportowe Warner Bros. Discovery debiutują w Europie

We wtorek w Wielkiej Brytanii i Irlandii kanały BT Sport zostały zastąpione przez stacje TNT Sports. To efekt powołania spółki joint venture przez Warner Bros. Discovery i BT Group. Wcześniej marka TNT Sports była obecna w krajach Ameryki Łacińskiej. więcej

Turniej finałowy Ligi Narodów siatkarzy na żywo w Polsacie Sport

W środę, 19 lipca w Gdańsku rozpocznie się Turniej Finałowy Ligi Narodów siatkarzy, w którym wystąpią: Polacy, Francuzi, Włosi, Słoweńcy, Brazylijczycy, Argentyńczycy, Amerykanie i Japończycy. Sportową imprezę na żywo będzie można oglądać w Polsacie Sport. więcej

Szymon Marciniak reklamuje PKO BP Ekstraklasę w Canal+

Canal+ Polska zaczyna kampanię reklamującą transmisje i programy dotyczące piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy. Bohaterem akcji jest sędzia Szymon Marciniak. więcej

Nowy serial kryminalny ,,Jednostka specjalna Dunaj" od 1 sierpnia w Stopklatce

We wtorek, 1 sierpnia br. Stopklatka rozpocznie emisję nowego serialu kryminalnego „Jednostka specjalna Dunaj”. więcej

Kanały TNT Sports są już dostępne w Wielkiej Brytanii i Irlandii dzięki współpracy z Warner Bros. Discovery

W Wielkiej Brytanii oraz Irlandii kanały TNT Sports zastąpią stację BT Sport po tym jak Warner Bros. Discovery i BT Group postanowiły stworzyć spółkę joint-venture, która ma nadawać sportowy kanał premium. więcej

TVP w dwóch stacjach pokaże dokument ,,Bagno"

We wtorek wieczorem równocześnie w TVP1 i TVP Info zostanie wyemitowany film dokumentalny Mariusza Zielke „Bagno” dotyczący zarzutów pedofilskich wobec muzyka Krzysztofa S. W poniedziałek poinformowano, że prokuratura skierowała do sądu akt oskarżenia przeciw S. więcej

DIGITAL MEDIA FORUM KRYNICA 2023 stawia na FAST TV

Dobra wiadomość dla tych, którzy narzekają na zmianę lokalizacji Forum Ekonomicznego. DIGITAL MEDIA FORUM KRYNICA 2023 to odpowiedź na  transfer kultowego networku do Karpacza, gdzie impreza powoli się wygasa. Burmistrz Krynicy Zdroju zaprosił do realizacji nowego przedsięwzięcia agencję GAMA International czyli pierwszy globalny hub polskich „Fastów” . materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Polskie Radio zapłaci Emitelowi co najmniej 30 mln zł za emisję w DAB+

Choć otwarcia kopert w przetargu dotyczącym emisji i rozszerzania zasięgu DAB+ dokonano jeszcze w kwietniu, to dotychczas wyłoniono jedynie wykonawcę 7 z 18 zadań. To Emitel, który zyska dzięki temu co najmniej 29,8 mln zł. Monika Kuś, rzecznik prasowy Polskiego Radia informuje Wirtualnemedia.pl, że „aspekt finansowy nie jest jedyną determinantą” zawarcia umów. więcej

 
Mariusz Gzyl wrócił na antenę. Prowadzi autorskie audycje w Radiu Yanosik

Radiowy dziennikarz motoryzacyjny, Mariusz Gzyl, po ponad dwóch latach nieobecności wraca do radia. Od tego tygodnia Gzyl prowadzi kilka audycji w nowo powstałym Radiu Yanosik. Wcześniej przez niemal 22 lata związany był z Polskim Radiem, gdzie zajmował się m.in. bezpieczeństwem na drodze.   więcej

 
UOKiK nie zaskarżył wyroku w sprawie przejęcia Eurozetu przez Agorę

Po tym, jak w lutym br. Sąd Apelacyjny prawomocnie uchylił decyzję prezesa UOKiK zabraniającą Agorze przejęcia pozostałych udziałów Eurozetu, prezes Urzędu miał czas do 15 lipca, aby złożyć skargę kasacyjną. Jednak ostatecznie nie złożył jej, nie argumentując podjęcia takiej decyzji. Agora jest więc od połowy lipca prawomocnie właścicielem Eurozetu. więcej

 
Czeskie radio za pomocą sztucznej inteligencji nadaje autobiografię zmarłego Karela Gotta z jego głosem

Czeskie radio publiczne nadaje codziennie w odcinkach autobiografię piosenkarza Karela Gotta, której fragmenty czyta wygenerowany przez sztuczną inteligencję głos artysty. Gott ukończył swoje wspomnienia "Moja droga do szczęścia" kilka tygodni przed śmiercią w 2019 r. Książka od razu stała się bestsellerem. więcej

 
RMF FM bezkonkurencyjne w Aglomeracji Śląskiej w I półroczu. Radio ZET wypadło z podium

Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej w pierwszym półroczu br. należała do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze AntyRadio i RMF MAXX - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Konflikt PZPN ze sponsorami. Kulesza chce ratować sytuację i tworzy dla nich radę

Polski Związek Piłki Nożnej próbuje naprawić swoje relacje ze sponsorami reprezentacji po tym, jak winą za zaproszenie na mecz Polaków z Mołdawią Mirosława Stasiaka, skazanego za korupcję działacza sportowego, obarczył jednego z partnerów biznesowych kadry. To wywołało oburzenie sponsorów reprezentacji. Teraz związek zdecydował się zaprosić partnerów biznesowych do Rady Sponsorów i Partnerów PZPN. więcej

Dom mediowy Roberta Lewandowskiego: mniejszy zysk na dywidendę, wpływy ponad 40 proc. w górę

Agencja mediowa RL Media, w której jednym z głównym udziałowców jest spółka Roberta Lewandowskiego, zwiększyła przychody o 44,3 proc. do 143,23 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 490,8 do 324,6 tys. zł. Zysk w całości zostanie wypłacony wspólnikom. więcej

Netflix, Google i TVN kojarzone jako marki wspierające społeczność LGBT+

O ile konsumenci jednoznacznie wspierają zaangażowanie marek w ochronę praw dziecka, seniorów czy ekologię, to tęczowy marketing wciąż budzi relatywnie duże kontrowersje nad Wisłą - wynika z badania Wavemaker, agencji GroupM. Najbardziej protęczowi są w Polsce przedstawiciele pokolenia Zet, a najbardziej proekologiczni – Silverzy. więcej

Koncerny farmaceutyczne najaktywniejszymi reklamodawcami w telewizji w I półroczu (raport)

Pierwsze miejsce wśród najatrakcyjniejszych reklamodawców w telewizji w pierwszym półroczu 2023 roku pod względem GRP był Aflofarm. Na podium znalazły się Polpharma i US Pharmacia. - Liderem wzrostów okazał się być P&G (do góry o 24 proc.), który postanowił postawić w tym roku na swoje męskie marki - Gillette i Old Spice - mówi nam Bartosz Zientek, prezes zarządu Media Context. więcej

Papaya Films dalej rośnie, zarobiła na czysto prawie 6 mln zł

Dom produkcyjny Papaya Films, realizujący głównie reklamy i teledyski, w ub.r. osiągnął rekordowe w swojej historii przychody - 143,88 mln zł. Zysk netto spółki wyniósł 5,94 mln zł, z czego 4,7 mln zł zostanie wypłacone jako dywidenda. więcej

Mastermind Media i Havas Media zajmą się obsługą mediową PKP Intercity

Konsorcjum agencji Mastermind Media i Havas Media wygrało przetarg PKP Intercity na obsługę mediową kampanii wizerunkowych i produktowych tej firmy. Budżet to 18,6 mln zł. więcej

Leo Burnett wygrywa przetarg Otodom

Agencja Leo Burnett (Publicis Groupe) po raz kolejny wygrała przetarg na stworzenie strategii oraz kreacji dla serwisu nieruchomości Otodom należącego do Grupy Olx. więcej

Edyta Górniak nauczy, jak ocalić "korzeń duszy". Drogie warsztaty gwiazdy

Edyta Górniak na początku sierpnia będzie specjalnym gościem i trenerką na warsztatach "Emocje i ja", które odbędą się w hotelu pod Londynem. Jak zapowiada gwiazda, na spotkaniu podzieli się wiedzą, "jak podnieść się z traumatycznych doświadczeń bez uszkodzenia korzenia duszy". Czterogodzinne warsztaty z Górniak kosztują niemal tysiąc złotych. więcej

Hot dogi roślinne w ofercie IKEA

Sieć sklepów IKEA znana m.in. także z hot dogów wprowadza do swojej oferty gastronomicznej hot dogi roślinne. Kosztują 3 zł.   więcej

Lidl obniżył ceny 100 produktów. Reakcja na ruch Biedronki?

Sieć dyskontów Lidl zdecydowała o obniżeniu od poniedziałku cen 100 produktów marki własnej. Decyzja zapadła po tym jak na podobną obniżkę zdecydowała się Biedronka - w jej przypadku objęła ona 60 artykułów. więcej

Anna E. Dziedzic w zespole Crew United

Do polskiego zespołu Crew United, międzynarodowej platformy networkingowej dla filmowców, dołączyła Anna E. Dziedzic. więcej

Marianna Zydek i Maciej Musiałowski w upalnym spocie Plusa na Kartę

Plus przygotował nowy spot reklamowy promujący ofertę na kartę. Marianna Zydek i Maciej Musiałowski, którzy są twarzami kampanii, przedstawiają w nim najnowszą promocję z 400 GB na początek. więcej

Lukas Podolski twarzą cateringu dietetycznego Body Chief

Lukas Podolski zostaje oficjalnym partnerem cateringu dietetycznego Body Chief, a zarazem jej ambasadorem na rynku niemieckim. więcej

K2 Precise z obsługą marek Seat i Cupra

Volkswagen Group Polska rozpoczął - w wyniku rozstrzygniętego przetargu - współpracę z agencją K2 Precise (Grupa K2) w zakresie optymalizacji digital customer journey dla marek Seat & Cupra. więcej

STS sponsorem Korony Kielce

Firma bukmacherska STS podpisała kontrakt sponsorski z Koroną Kielce. Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2023/2024 z możliwością przedłużenia na kolejne lata. Na jej mocy STS został oficjalnym sponsorem i bukmacherem kieleckiego klubu. więcej

Golfista Jon Rahm globalnym ambasadorem Grupy Santander

Grupa Santander nawiązała współpracę i partnerstwo z Jonem Rahmem, jednym z najlepszych golfistów świata. Logo firmy znajdzie się na wszystkich strojach Rahma, a sam sportowiec będzie brał udział w wydarzeniach i kampaniach marki Santander. więcej

Marek Lipka dyrektorem generalnym Eurocash Franczyza

Marek Lipka obejmuje stanowisko dyrektora generalnego w spółce Eurocash Franczyza w Grupie Eurocash. Będzie odpowiedzialny za rozwój sieci franczyzowej Delikatesy Centrum. więcej

Artur Rojek i bracia Kacperczyk z piosenką "Syn okiennika" w kampanii whisky Grant's

Bracia Kacperczyk i Artur Rojek nagrali wspólny singel "Syn okiennika" w ramach kampanii "Ekipa na Życie" marki whisky Grant's. więcej

Hebe wprowadza aplikację mobilną na dwóch europejskich rynkach

Sieć dorgerii Hebe, należąca do Jeronimo Martins Polska wprowadziła aplikację mobilną na rynki czeski oraz słowacki. Firma podkreśla, że to strategiczne działanie, dzięki któremu marka wzmocni swoją pozycję za granicą. więcej

Miesięcznik ,,Zwierciadło" z najwyższą na rynku sprzedażą w pierwszym kwartale 2023 r.

W pierwszym kwartale 2023 roku miesięcznik „Zwierciadło” z wynikiem 77 623 egzemplarzy okazał się numerem 1 na rynku magazynów luksusowych, znacząco wyprzedzając sprzedaż konkurencyjnych tytułów. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Koniec biznesu książkowego Burdy. Prawa do tytułów przejęło Wydawnictwo Kobiece

Należące do Grupy Burdy Wydawnictwo Słowne sprzedało prawa do ponad 120 tytułów książkowych Wydawnictwu Kobiecemu z Białegostoku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. To kończy proces wycofywania się Burdy z biznesu książkowego. więcej

Do sądu trafił akt oskarżenia przeciwko Tomaszowi Lisowi. Chodzi o nielegalną reklamę alkoholi

Akt oskarżenia przeciwko Tomaszowi Lisowi, byłemu redaktorowi naczelnemu tygodnika "Newsweek", został skierowany do sądu. Ma to związek z zamieszczoną w dodatku do tygodnika reklamą alkoholi. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Wydawca naTemat z większymi wpływami i 2,5 mln zł zysku netto

Spółka Glob360 wydająca serwisy naTemat.pl, INNPoland.pl i dadhero.pl, w ub.r. zwiększyła przychody o 15 proc. do 15,77 mln zł, a jej zysk netto wzrósł z 2 do 2,47 mln zł. Jej wspólnicy Tomasz Lis i Robert Jędrzejczyk postanowili pozostawić zysk w firmie. więcej

Zmarł youtuber Rafał "Ravgor" Górecki

Nie żyje Rafał Górecki, youtuber znany jako Ravgor. Zmarł w wieku 35 lat. Od lat zmagał się z depresją, miał też problemy finansowe. więcej

Kolejna duża platforma streamingowa podnosi ceny

Należący do NBCUniversal serwis streamingowy Peacock po raz pierwszy od uruchomienia w 2020 roku podnosi ceny. więcej

Spółka z holdingu Palikota i Wojewódzkiego ma spłacić odsetki do października. ,,Bardzo bym musiał ustąpić w negocjacjach"

Janusz Palikot przyznał, że wbrew swojej deklaracji sprzed kilku dni nie poda konkretnej daty, kiedy spółki z jego holdingu alkoholowego Manufaktura Piwa Wódki i Wina, spłacą zaległe odsetki od pożyczek. Zaznaczył jednak, że nastąpi to najpóźniej do końca października. więcej

Meta i Microsoft zaprezentowali nową generację modelu językowego

Mark Zuckerberg oraz Satya Nadella, dyrektor generalny Microsoft, ogłosili powstanie Llama 2 – nowej generacji modelu językowego typu open source, który Meta bezpłatnie udostępniła do badań i użytku komercyjnego. więcej

Empik w ponad połowie internetowy, ale otwiera kolejne salony. Strata wskutek droższego długu

W ub.r. grupa Empik zwiększyła przychody o 15,5 proc. do 2,45 mld zł, z czego już ponad połowę wypracowano w internecie. Zatrudnienie etatowe w firmie wzrosło do 2,9 tys. pracowników, a jej strata netto w wysokości 14,2 mln zł to głównie skutek wyższych kosztów obsługi zadłużenia sięgającego 0,5 mld zł. więcej

Jak zapłacić mniej, a zyskać więcej przy ubezpieczeniu samochodu? Z LINK4 to możliwe. A dodatkowo do wygrania samochód i bony na paliwo!

Na ubezpieczeniu samochodu nie warto oszczędzać, bo poniesiony wydatek zwróci się z nawiązką, kiedy na drodze dojdzie do awarii czy wypadku. Można jednak skomponować sobie tak zakres ubezpieczenia, aby nie był zbytnim obciążeniem dla domowego budżetu, jednocześnie nie rezygnując z rozszerzonej ochrony. Sprawdź, co możesz zyskać z LINK4. materiał reklamowywięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Netflix, Google i TVN kojarzone jako marki wspierające społeczność LGBT+

O ile konsumenci jednoznacznie wspierają zaangażowanie marek w ochronę praw dziecka, seniorów czy ekologię, to tęczowy marketing wciąż budzi relatywnie duże kontrowersje nad Wisłą - wynika z badania Wavemaker, agencji GroupM. Najbardziej protęczowi są w Polsce przedstawiciele pokolenia Zet, a najbardziej proekologiczni – Silverzy. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Anna Zając dyrektorem zarządzającym Linkleaders

Anna Zając awansowała na stanowisko dyrektora zarządzającego Linkleaders. Ina Martela objęła funkcję head of employer branding, a Kinga Gierosz awansowała na nowe stanowisko art director. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
LG zmienia model biznesowy. Telewizory z płatnymi subskrypcjami i reklamami
Klienci operatorów komórkowych przemieści w drugim kwartale 350 tys. numerów. Najwięcej stracił Plus, zyskuje Play
Meta i Microsoft zaprezentowali nową generację modelu językowego
Czeskie radio za pomocą sztucznej inteligencji nadaje autobiografię zmarłego Karela Gotta z jego głosem
Internet mobilny w czerwcu: T-Mobile najszybszy w LTE, Plus - w 5G
Teleskop Kosmiczny Webba mógł dostrzec gwiazdy z ciemnej materii
Francuskie miasto pobiera próbki śliny psów, by identyfikować ich opiekunów, którzy nie sprzątają po pupilach
Hebe wprowadza aplikację mobilną na dwóch europejskich rynkach
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj