|
|
|
|
|
|
|
Vectra podwyższa ceny o 15 proc. ,,Trudna decyzja o urealnieniu opłat"
Vectra znowu rozsyła informacje o wyższych opłatach abonamentowych. - Poziom waloryzacji wynika bezpośrednio z podawanego przez GUS półrocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych opublikowanego w dniu 14.07.2023 r. i wynosi 15,0 proc. – informuje Wirtualnemedia.pl operator i zapewnia, że nowe ceny nie obejmą wszystkich klientów.
więcej
|
Ruszył konkurs KRRiT. Do MUX-1 trafi nowy kanał tematyczny
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji rozpoczęła konkurs dotyczący jednego miejsca w MUX-1 naziemnej telewizji cyfrowej. W postępowaniu wyłoniony zostanie kanał wyspecjalizowany, który będzie nadawany w wysokiej rozdzielczości (HD).
więcej
|
Mecz Iga Świątek-Belinda Bencic hitem Wimbledonu 2023
Podczas Wimbledonu 2023 najwyższą widownię zgromadził mecz Igi Świątek z Belindą Bencic, który w Polsacie Sport oglądało 972 tys. widzów. Finał gry mężczyzn przyciągnął 618 tys. widzów, a kobiet - 355 tys. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Wpadka w TVN24. Polska 2050 Szymona Hołowni chce publicznych przeprosin
W poniedziałek w programie "Tak jest" w TVN24 widzowie zobaczyli słupki poparcia dla partii politycznych. Stacja błędnie przypisała Trzeciej Drodze - koalicji Polski 2050 i PSL - logo nacjonalistycznej organizacji o tej samej nazwie. - Takie działanie narusza renomę obu partii, gdyż sugeruje związek z organizacją propagującą ksenofobiczne i rasistowskie treści. Sprawę traktujemy bardzo poważnie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Karpa-Świderek, rzeczniczka prasowa Polski 2050 Szymona Hołowni.
więcej
|
541 tys. widzów szóstego sezonu ,,Sekretów rodziny" w Polsacie
Szósty sezon paradokumentalnego serialu „Sekrety rodziny” gromadzi średnio 541 tys. widzów w Polsacie. Jest to o 191 tys. oglądających mniej, niż miała rok temu piąta odsłona produkcja - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Koncerny farmaceutyczne najaktywniejszymi reklamodawcami w telewizji w I półroczu (raport)
Pierwsze miejsce wśród najatrakcyjniejszych reklamodawców w telewizji w pierwszym półroczu 2023 roku pod względem GRP był Aflofarm. Na podium znalazły się Polpharma i US Pharmacia. - Liderem wzrostów okazał się być P&G (do góry o 24 proc.), który postanowił postawić w tym roku na swoje męskie marki - Gillette i Old Spice - mówi nam Bartosz Zientek, prezes zarządu Media Context.
więcej
|
Podwyżka w Canal+. Do 24 lipca można ich uniknąć
Canal+ online wprowadza podwyżki opłat subskrypcyjnych. Zmieni się cena m.in. pakietu Canal+, który podrożeje z 49 do 54 zł miesięcznie. Wyższe opłaty nie obejmą obecnych subskrybentów i osób, które zdecydują się wykupić usługę do 24 lipca.
więcej
|
ProSiebenSat.1 zwolni 10 proc. pracowników
W czerwcu dyrektor generalny ProSiebenSat.1 zapowiedział, że niemiecki nadawca przygotowuje się do dalszej restrukturyzacji. Teraz wiadomo już, że chodzi o redukcję aż 400 miejsc pracy.
więcej
|
Emitel zapewnił sobie kredytowanie do 1,57 mld zł
Operator m.in. multipleksów naziemnej telewizji cyfrowej Emitel podpisał nową umowę kredytową z konsorcjum banków, w ramach której zapewnił sobie finansowanie do kwoty 1,57 mld zł, uwzględniające kredyt terminowy, kredyt inwestycyjny oraz kredyt rewolwingowy.
więcej
|
LG zmienia model biznesowy. Telewizory z płatnymi subskrypcjami i reklamami
LG Electronics chce zarabiać nie tylko na sprzedaży sprzętów elektronicznych, ale uzyskiwać dodatkowe i regularne przychody od klientów. Dyrektor generalny południowokoreańskiej firmy William Cho poinformował, że zmienia ona model biznesowy. Zmiana najpierw obejmie sektor telewizorów. Wiąże się z płatnymi subskrypcjami i reklamami.
więcej
|
Nowe kanały sportowe Warner Bros. Discovery debiutują w Europie
We wtorek w Wielkiej Brytanii i Irlandii kanały BT Sport zostały zastąpione przez stacje TNT Sports. To efekt powołania spółki joint venture przez Warner Bros. Discovery i BT Group. Wcześniej marka TNT Sports była obecna w krajach Ameryki Łacińskiej.
więcej
|
Turniej finałowy Ligi Narodów siatkarzy na żywo w Polsacie Sport
W środę, 19 lipca w Gdańsku rozpocznie się Turniej Finałowy Ligi Narodów siatkarzy, w którym wystąpią: Polacy, Francuzi, Włosi, Słoweńcy, Brazylijczycy, Argentyńczycy, Amerykanie i Japończycy. Sportową imprezę na żywo będzie można oglądać w Polsacie Sport.
więcej
|
Szymon Marciniak reklamuje PKO BP Ekstraklasę w Canal+
Canal+ Polska zaczyna kampanię reklamującą transmisje i programy dotyczące piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy. Bohaterem akcji jest sędzia Szymon Marciniak.
więcej
|
Nowy serial kryminalny ,,Jednostka specjalna Dunaj" od 1 sierpnia w Stopklatce
We wtorek, 1 sierpnia br. Stopklatka rozpocznie emisję nowego serialu kryminalnego „Jednostka specjalna Dunaj”.
więcej
|
Kanały TNT Sports są już dostępne w Wielkiej Brytanii i Irlandii dzięki współpracy z Warner Bros. Discovery
W Wielkiej Brytanii oraz Irlandii kanały TNT Sports zastąpią stację BT Sport po tym jak Warner Bros. Discovery i BT Group postanowiły stworzyć spółkę joint-venture, która ma nadawać sportowy kanał premium.
więcej
|
TVP w dwóch stacjach pokaże dokument ,,Bagno"
We wtorek wieczorem równocześnie w TVP1 i TVP Info zostanie wyemitowany film dokumentalny Mariusza Zielke „Bagno” dotyczący zarzutów pedofilskich wobec muzyka Krzysztofa S. W poniedziałek poinformowano, że prokuratura skierowała do sądu akt oskarżenia przeciw S.
więcej
|
DIGITAL MEDIA FORUM KRYNICA 2023 stawia na FAST TV Dobra wiadomość dla tych, którzy narzekają na zmianę lokalizacji Forum Ekonomicznego. DIGITAL MEDIA FORUM KRYNICA 2023 to odpowiedź na transfer kultowego networku do Karpacza, gdzie impreza powoli się wygasa. Burmistrz Krynicy Zdroju zaprosił do realizacji nowego przedsięwzięcia agencję GAMA International czyli pierwszy globalny hub polskich „Fastów” . materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Polskie Radio zapłaci Emitelowi co najmniej 30 mln zł za emisję w DAB+
Choć otwarcia kopert w przetargu dotyczącym emisji i rozszerzania zasięgu DAB+ dokonano jeszcze w kwietniu, to dotychczas wyłoniono jedynie wykonawcę 7 z 18 zadań. To Emitel, który zyska dzięki temu co najmniej 29,8 mln zł. Monika Kuś, rzecznik prasowy Polskiego Radia informuje Wirtualnemedia.pl, że „aspekt finansowy nie jest jedyną determinantą” zawarcia umów.
więcej
|
|
Mariusz Gzyl wrócił na antenę. Prowadzi autorskie audycje w Radiu Yanosik
Radiowy dziennikarz motoryzacyjny, Mariusz Gzyl, po ponad dwóch latach nieobecności wraca do radia. Od tego tygodnia Gzyl prowadzi kilka audycji w nowo powstałym Radiu Yanosik. Wcześniej przez niemal 22 lata związany był z Polskim Radiem, gdzie zajmował się m.in. bezpieczeństwem na drodze.
więcej
|
|
UOKiK nie zaskarżył wyroku w sprawie przejęcia Eurozetu przez Agorę
Po tym, jak w lutym br. Sąd Apelacyjny prawomocnie uchylił decyzję prezesa UOKiK zabraniającą Agorze przejęcia pozostałych udziałów Eurozetu, prezes Urzędu miał czas do 15 lipca, aby złożyć skargę kasacyjną. Jednak ostatecznie nie złożył jej, nie argumentując podjęcia takiej decyzji. Agora jest więc od połowy lipca prawomocnie właścicielem Eurozetu.
więcej
|
|
Czeskie radio za pomocą sztucznej inteligencji nadaje autobiografię zmarłego Karela Gotta z jego głosem
Czeskie radio publiczne nadaje codziennie w odcinkach autobiografię piosenkarza Karela Gotta, której fragmenty czyta wygenerowany przez sztuczną inteligencję głos artysty. Gott ukończył swoje wspomnienia "Moja droga do szczęścia" kilka tygodni przed śmiercią w 2019 r. Książka od razu stała się bestsellerem.
więcej
|
|
RMF FM bezkonkurencyjne w Aglomeracji Śląskiej w I półroczu. Radio ZET wypadło z podium
Pozycja zdecydowanego lidera rynku radiowego w Aglomeracji Śląskiej w pierwszym półroczu br. należała do RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze AntyRadio i RMF MAXX - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Konflikt PZPN ze sponsorami. Kulesza chce ratować sytuację i tworzy dla nich radę
Polski Związek Piłki Nożnej próbuje naprawić swoje relacje ze sponsorami reprezentacji po tym, jak winą za zaproszenie na mecz Polaków z Mołdawią Mirosława Stasiaka, skazanego za korupcję działacza sportowego, obarczył jednego z partnerów biznesowych kadry. To wywołało oburzenie sponsorów reprezentacji. Teraz związek zdecydował się zaprosić partnerów biznesowych do Rady Sponsorów i Partnerów PZPN.
więcej
|
Dom mediowy Roberta Lewandowskiego: mniejszy zysk na dywidendę, wpływy ponad 40 proc. w górę
Agencja mediowa RL Media, w której jednym z głównym udziałowców jest spółka Roberta Lewandowskiego, zwiększyła przychody o 44,3 proc. do 143,23 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 490,8 do 324,6 tys. zł. Zysk w całości zostanie wypłacony wspólnikom.
więcej
|
Netflix, Google i TVN kojarzone jako marki wspierające społeczność LGBT+
O ile konsumenci jednoznacznie wspierają zaangażowanie marek w ochronę praw dziecka, seniorów czy ekologię, to tęczowy marketing wciąż budzi relatywnie duże kontrowersje nad Wisłą - wynika z badania Wavemaker, agencji GroupM. Najbardziej protęczowi są w Polsce przedstawiciele pokolenia Zet, a najbardziej proekologiczni – Silverzy.
więcej
|
Koncerny farmaceutyczne najaktywniejszymi reklamodawcami w telewizji w I półroczu (raport)
Pierwsze miejsce wśród najatrakcyjniejszych reklamodawców w telewizji w pierwszym półroczu 2023 roku pod względem GRP był Aflofarm. Na podium znalazły się Polpharma i US Pharmacia. - Liderem wzrostów okazał się być P&G (do góry o 24 proc.), który postanowił postawić w tym roku na swoje męskie marki - Gillette i Old Spice - mówi nam Bartosz Zientek, prezes zarządu Media Context.
więcej
|
Papaya Films dalej rośnie, zarobiła na czysto prawie 6 mln zł
Dom produkcyjny Papaya Films, realizujący głównie reklamy i teledyski, w ub.r. osiągnął rekordowe w swojej historii przychody - 143,88 mln zł. Zysk netto spółki wyniósł 5,94 mln zł, z czego 4,7 mln zł zostanie wypłacone jako dywidenda.
więcej
|
Mastermind Media i Havas Media zajmą się obsługą mediową PKP Intercity
Konsorcjum agencji Mastermind Media i Havas Media wygrało przetarg PKP Intercity na obsługę mediową kampanii wizerunkowych i produktowych tej firmy. Budżet to 18,6 mln zł.
więcej
|
Leo Burnett wygrywa przetarg Otodom
Agencja Leo Burnett (Publicis Groupe) po raz kolejny wygrała przetarg na stworzenie strategii oraz kreacji dla serwisu nieruchomości Otodom należącego do Grupy Olx.
więcej
|
Edyta Górniak nauczy, jak ocalić "korzeń duszy". Drogie warsztaty gwiazdy
Edyta Górniak na początku sierpnia będzie specjalnym gościem i trenerką na warsztatach "Emocje i ja", które odbędą się w hotelu pod Londynem. Jak zapowiada gwiazda, na spotkaniu podzieli się wiedzą, "jak podnieść się z traumatycznych doświadczeń bez uszkodzenia korzenia duszy". Czterogodzinne warsztaty z Górniak kosztują niemal tysiąc złotych.
więcej
|
Hot dogi roślinne w ofercie IKEA
Sieć sklepów IKEA znana m.in. także z hot dogów wprowadza do swojej oferty gastronomicznej hot dogi roślinne. Kosztują 3 zł.
więcej
|
Lidl obniżył ceny 100 produktów. Reakcja na ruch Biedronki?
Sieć dyskontów Lidl zdecydowała o obniżeniu od poniedziałku cen 100 produktów marki własnej. Decyzja zapadła po tym jak na podobną obniżkę zdecydowała się Biedronka - w jej przypadku objęła ona 60 artykułów.
więcej
|
Anna E. Dziedzic w zespole Crew United
Do polskiego zespołu Crew United, międzynarodowej platformy networkingowej dla filmowców, dołączyła Anna E. Dziedzic.
więcej
|
Marianna Zydek i Maciej Musiałowski w upalnym spocie Plusa na Kartę
Plus przygotował nowy spot reklamowy promujący ofertę na kartę. Marianna Zydek i Maciej Musiałowski, którzy są twarzami kampanii, przedstawiają w nim najnowszą promocję z 400 GB na początek.
więcej
|
Lukas Podolski twarzą cateringu dietetycznego Body Chief
Lukas Podolski zostaje oficjalnym partnerem cateringu dietetycznego Body Chief, a zarazem jej ambasadorem na rynku niemieckim.
więcej
|
K2 Precise z obsługą marek Seat i Cupra
Volkswagen Group Polska rozpoczął - w wyniku rozstrzygniętego przetargu - współpracę z agencją K2 Precise (Grupa K2) w zakresie optymalizacji digital customer journey dla marek Seat & Cupra.
więcej
|
STS sponsorem Korony Kielce
Firma bukmacherska STS podpisała kontrakt sponsorski z Koroną Kielce. Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2023/2024 z możliwością przedłużenia na kolejne lata. Na jej mocy STS został oficjalnym sponsorem i bukmacherem kieleckiego klubu.
więcej
|
Golfista Jon Rahm globalnym ambasadorem Grupy Santander
Grupa Santander nawiązała współpracę i partnerstwo z Jonem Rahmem, jednym z najlepszych golfistów świata. Logo firmy znajdzie się na wszystkich strojach Rahma, a sam sportowiec będzie brał udział w wydarzeniach i kampaniach marki Santander.
więcej
|
Marek Lipka dyrektorem generalnym Eurocash Franczyza
Marek Lipka obejmuje stanowisko dyrektora generalnego w spółce Eurocash Franczyza w Grupie Eurocash. Będzie odpowiedzialny za rozwój sieci franczyzowej Delikatesy Centrum.
więcej
|
Artur Rojek i bracia Kacperczyk z piosenką "Syn okiennika" w kampanii whisky Grant's
Bracia Kacperczyk i Artur Rojek nagrali wspólny singel "Syn okiennika" w ramach kampanii "Ekipa na Życie" marki whisky Grant's.
więcej
|
Hebe wprowadza aplikację mobilną na dwóch europejskich rynkach
Sieć dorgerii Hebe, należąca do Jeronimo Martins Polska wprowadziła aplikację mobilną na rynki czeski oraz słowacki. Firma podkreśla, że to strategiczne działanie, dzięki któremu marka wzmocni swoją pozycję za granicą.
więcej
|
Miesięcznik ,,Zwierciadło" z najwyższą na rynku sprzedażą w pierwszym kwartale 2023 r. W pierwszym kwartale 2023 roku miesięcznik „Zwierciadło” z wynikiem 77 623 egzemplarzy okazał się numerem 1 na rynku magazynów luksusowych, znacząco wyprzedzając sprzedaż konkurencyjnych tytułów. materiał reklamowywięcej |
|
|
Wydawca naTemat z większymi wpływami i 2,5 mln zł zysku netto
Spółka Glob360 wydająca serwisy naTemat.pl, INNPoland.pl i dadhero.pl, w ub.r. zwiększyła przychody o 15 proc. do 15,77 mln zł, a jej zysk netto wzrósł z 2 do 2,47 mln zł. Jej wspólnicy Tomasz Lis i Robert Jędrzejczyk postanowili pozostawić zysk w firmie.
więcej
|
Zmarł youtuber Rafał "Ravgor" Górecki
Nie żyje Rafał Górecki, youtuber znany jako Ravgor. Zmarł w wieku 35 lat. Od lat zmagał się z depresją, miał też problemy finansowe.
więcej
|
Kolejna duża platforma streamingowa podnosi ceny
Należący do NBCUniversal serwis streamingowy Peacock po raz pierwszy od uruchomienia w 2020 roku podnosi ceny.
więcej
|
Spółka z holdingu Palikota i Wojewódzkiego ma spłacić odsetki do października. ,,Bardzo bym musiał ustąpić w negocjacjach"
Janusz Palikot przyznał, że wbrew swojej deklaracji sprzed kilku dni nie poda konkretnej daty, kiedy spółki z jego holdingu alkoholowego Manufaktura Piwa Wódki i Wina, spłacą zaległe odsetki od pożyczek. Zaznaczył jednak, że nastąpi to najpóźniej do końca października.
więcej
|
Meta i Microsoft zaprezentowali nową generację modelu językowego
Mark Zuckerberg oraz Satya Nadella, dyrektor generalny Microsoft, ogłosili powstanie Llama 2 – nowej generacji modelu językowego typu open source, który Meta bezpłatnie udostępniła do badań i użytku komercyjnego.
więcej
|
Empik w ponad połowie internetowy, ale otwiera kolejne salony. Strata wskutek droższego długu
W ub.r. grupa Empik zwiększyła przychody o 15,5 proc. do 2,45 mld zł, z czego już ponad połowę wypracowano w internecie. Zatrudnienie etatowe w firmie wzrosło do 2,9 tys. pracowników, a jej strata netto w wysokości 14,2 mln zł to głównie skutek wyższych kosztów obsługi zadłużenia sięgającego 0,5 mld zł.
więcej
|
Jak zapłacić mniej, a zyskać więcej przy ubezpieczeniu samochodu? Z LINK4 to możliwe. A dodatkowo do wygrania samochód i bony na paliwo! Na ubezpieczeniu samochodu nie warto oszczędzać, bo poniesiony wydatek zwróci się z nawiązką, kiedy na drodze dojdzie do awarii czy wypadku. Można jednak skomponować sobie tak zakres ubezpieczenia, aby nie był zbytnim obciążeniem dla domowego budżetu, jednocześnie nie rezygnując z rozszerzonej ochrony. Sprawdź, co możesz zyskać z LINK4. materiał reklamowywięcej |
|
|
Netflix, Google i TVN kojarzone jako marki wspierające społeczność LGBT+
O ile konsumenci jednoznacznie wspierają zaangażowanie marek w ochronę praw dziecka, seniorów czy ekologię, to tęczowy marketing wciąż budzi relatywnie duże kontrowersje nad Wisłą - wynika z badania Wavemaker, agencji GroupM. Najbardziej protęczowi są w Polsce przedstawiciele pokolenia Zet, a najbardziej proekologiczni – Silverzy.
więcej
|
|
|