|
|
|
|
|
|
|
W trzech polskich miastach mogą pojawić się nowe multipleksy DVB-T2
Odbiorcy naziemnej telewizji cyfrowej z Gdańska, Poznania, Warszawy i okolic tych miast mogą niebawem zyskać dostęp do dodatkowych kanałów. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, Grupa MWE przygotowuje wnioski o emisję multipleksów eksperymentalnych w tych miastach.
więcej
|
Skrót do RSO przy kanałach z MUX-3. ,,Intuicyjny dostęp"
Widzowie naziemnej telewizji cyfrowej z aktywną usługą HbbTV, mogą teraz szybko przejść do Regionalnego Systemu Ostrzegania po uruchomieniu dowolnego kanału Telewizji Polskiej z MUX-3. Nadawca publiczny informuje Wirtualnemedia.pl, że taka zmiana ma ułatwić korzystanie z RSO.
więcej
|
Naziemna telewizja cyfrowa będzie zagłuszana? ,,Kampania dezinformacyjna"
Rosyjskie media informują, że Moskwa może zawiesić udział w umowach międzynarodowych, które regulują podział częstotliwości w regionach przygranicznych. W teorii możliwe jest zakłócanie polskich multipleksów naziemnej telewizji cyfrowej z obwodu królewieckiego. Przedstawicielka Emitela zapewnia Wirtualnemedia.pl, że firma do tych doniesień podchodzi ze spokojem.
więcej
|
TVN zmienia prowadzących "Uwagi!" i formułę programu. Odchodzą Zbigniew Łuczyński i Tomasz Kubat
TVN wprowadza pierwsze od lat spore zmiany w programie „Uwaga!”. Po wakacjach na widzów czekać będą odświeżona formuła magazynu,, nowa czołówka i studio oraz nowy skład prowadzących. Gospodarzami programu przestaną być Zbigniew Łuczyński i Tomasz Kubat. Obok Ryszarda Cebuli program prowadzić będą Daria Górka, Tomasz Patora i Jakub Dreczka.
więcej
|
Serialowe premiery opóźnione z powodu strajku aktorów i scenarzystów. Netflix poszukuje specjalisty od sztucznej inteligencji
Hollywood jest praktycznie zablokowane. Od 13 tygodni trwa strajk scenarzystów, a od 2 tygodni aktorów. Wiadomo już, że kontynuacje seriali będą opóźnione. Dotyczy to wielu popularnych produkcji, jak „Emily w Paryżu” czy „Wiedźmin”. Co o podwójnym strajku mówią eksperci?
więcej
|
Transmisje mszy świętej straciły widzów w TVP1
Codzienne transmisje mszy świętej w TVP1 w tym roku śledzi 323 tys. widzów. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej relacje straciły 48 tys. oglądających, ale wzrosły ich rynkowe udziały - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Właściciel stacji muzycznych kupuje kanały AXN
Sony Pictures Television Network sprzedaje niemieckojęzyczne kanały Sony AXN i Sony Channel. Ich nowy właścicielem ma zostać High View Group, nadawca m.in. stacji muzycznych Deluxe Music. Po transakcji kanały będą działać pod nazwami AXN Black oraz AXN White.
więcej
|
Wokalistka disco polo dołącza do ekipy 4fun Dance. Poprowadzi listę przebojów
Roxana Orłowska, znana bardziej jako RoxaOk, zadebiutuje w sierpniu w roli prezenterki kanału muzycznego 4fun Dance. - Wierzę, że swoje zadanie wykonam w 100 proc. i mnie polubicie - zapowiada wokalista disco polo.
więcej
|
Telewizja Polska kupuje 25 busów
Telewizja Polska zamierza kupić 25 fabrycznie nowych busów do przewozu 9 osób.
więcej
|
TVP sprzedała za granicę 150 tytułów, w tym ,,Filip", ,,Marzec '68", ,,Wojenne dziewczyny", ,,Stulecie Winnych" i ,,Koronę królów"
W pierwszym półroczu br. biuro sprzedaży i współpracy międzynarodowej Telewizji Polskiej udostępniło ponad 150 tytułów w ramach ponad 50 umów licencyjnych z odbiorcami z Europy, Ameryki Północnej i Południowej oraz Azji.
więcej
|
Co wydarzyło się na planie opery mydlanej ,,Dni naszego życia"? Raport NBC i Sony Pictures Television ujawnia kulisy nadużyć
„Dni naszego życia” to amerykańska opera mydlana produkowana nieprzerwanie przez stację NBC i Peacock od 1965 roku. W Polsce nigdy nie była emitowana, ale znana jest widzom dzięki sitcomowi „Przyjaciele”. Joey Tribbiani otrzymał bowiem angaż do roli dr Drake’a Ramoraya w tym serialu. W ostatnich tygodniach wewnętrzny raport stacji i dystrybutora ujawnił wiele nieprawidłowości na planie zdjęciowym „Dni naszego życia”.
więcej
|
Trwają zdjęcia do ,,Kurierów 2", emisja jesienią 2023 roku w Puls 2 (zdjęcia)
Trwają zdjęcia do drugiego sezonu fabularno-dokumentalnego serialu „Kurierzy”. Produkcja będzie emitowana w kanale Puls 2 jesienią 2023 roku.
więcej
|
TVP1 liderem, TVP2 wyprzedziła TVN. Mecz Polska-USA i ,,Fakty" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły mecze siatkarskiej Ligi Narodów Polska-USA i Polska-Brazylia oraz „Fakty” TVN. Wśród stacji pozycję zdecydowanego lidera oglądalności zajęła TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Samsung nawiązuje współpracę w Warner Bros. Efekt: zwiastuny jakości 8K w sklepowych witrynach
Firma Samsung ogłosiła nawiązanie współpracy z Warner Bros. Pictures, dzięki której zwiastuny filmów kinowych trafią na ekrany telewizorów w ponad 65 tys. sklepach na całym świecie. Będzie można oglądać je w rozdzielczości 8K na telewizorach Samsung z serii Excellence Line Neo QLED 8K.
więcej
|
Start rozgrywek ligowych w Belgii i towarzyskie El Clásico w weekend w Eleven Sports
W najbliższy weekend w Eleven Sports będzie można oglądać m.in.: rozgrywki Jupiler Pro League, ligę belgijską, Soccer Champions Tour oraz towarzyskie starcie FC Barcelony z Realem Madryt.
więcej
|
DM BOŚ obniżył wycenę Cyfrowego Polsatu do 16,70 zł
Analitycy DM BOŚ w raporcie z 19 lipca obniżyli wycenę akcji Cyfrowego Polsatu w perspektywie 12 miesięcy o 17 proc., do 16,70 zł (poprzednio 20,2 zł), nie zmieniając dla nich rekomendacji "trzymaj'
więcej
|
,,Zaplątani: serial" od 31 lipca na antenie Disney Channel (wideo)
W poniedziałek, 31 lipca Disney Channel rozpocznie emisję animacji „Zaplątani: serial”.
więcej
|
Zdrowy Kod to nowa kampania No Fluff Jobs. Dla osób, które pracują przy komputerze No Fluff Jobs, serwis z ofertami pracy, w których zawsze publikowane są widełki wynagrodzeń, jest autorem najnowszej kampanii społecznej o nazwie "Zdrowy Kod". O co dokładnie chodzi? materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
W przyszłym roku Polskie Radio wyda więcej na pensje dla pracowników
Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, w 2024 r. wzrosną koszty funkcjonowania Polskiego Radia. Nadawca pisze, że to przez "bardzo wysoką inflację". Znacznie wyższe mają być także przychody spółki. Wynik netto Polskiego Radia ma być jednak zbliżony do zera.
więcej
|
|
Zbiórka na ,,Raport o stanie świata" od roku stoi w miejscu
W maju 2022 roku podcast Dariusza Rosiaka „Raport o stanie świata” przekroczył barierę 100 tys. zł miesięcznego finansowania.Od tego czasu suma wzrosła tylko nieznacznie, pod koniec lipca br. roku było to 105 tys. zł. - Wystarczy. Nie jestem tu po to, żeby zbierać coraz więcej pieniędzy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
RMF FM liderem, ale traci najwięcej w I półroczu. Maryja, Pogoda i SuperNova z największymi wzrostami
W pierwszym półroczu br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, ale stacja zanotowała największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskały ex aequo Maryja, Pogoda i SuperNova - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
RMF FM liderem słuchalności w Bydgoszczy w I półroczu, Eska wyprzedziła Radio ZET
Pozycja lidera rynku radiowego w Bydgoszczy w pierwszym półroczu br. należała do RMF FM. Podium uzupełniają Eska i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
McDonald's rekordowo zyskowny w Polsce, ma ponad 500 lokali
Sieć gastronomiczna McDonald’s w ub.r. zwiększyła sprzedaż w Polsce o 28,4 proc. do 1,99 mld zł i osiągnęła 383,6 mln zł zysku netto. To rekordowe wyniki w jej historii. Firma zatrudnia już ponad 4,3 tys. osób.
więcej
|
GroupM w Polsce wróciła do zysku, ma 60 pracowników więcej
Agencja mediowa GroupM (należy do koncernu WPP) w ub.r. zwiększyła przychody o 19 proc. do 804,87 mln zł, a jej wynik netto poszedł w górę z 2,51 mln zł straty do 19,43 mln zł zysku. Zatrudnia prawie 300 pracowników.
więcej
|
Saatchi&Saatchi IS: ubyło 18 proc. wpływów i prawie połowa zysku
Agencja reklamowa Saatchi&Saatchi IS, należąca do koncernu Publicis Groupe, w ub.r. zanotowała spadek przychodów o 18 proc. do 73,64 mln zł, a przy słabszym zmniejszeniu wydatków jej zysk netto zmalał z 8,93 do 5,1 mln zł.
więcej
|
Piotr Ziarkowski regionalnym marketing managerem w Bolt
Piotr Ziarkowski dołączył do firmy Bolt (aplikacja do zamawiania szybkich przejazdów) obejmując stanowisko regionalnego marketing managera - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Jarek Kacperczyk na czele nowego działu Design Studio w Cape Morris
Jarek Kacperczyk, dotychczasowy head of creation, awansował na stanowisko chief design officer, co związane jest z utworzeniem nowego działu Design. W wyniku tej zmiany agencja rozpoczęła proces rekrutacji na zajmowane przez niego dotychczas stanowisko.
więcej
|
Tobiasz Wybraniec prezesem Euvic 2030
Tobiasz Wybraniec, w przeszłości założyciel agencji GetHero, objął stanowisko prezesa zarządu spółki Euvic 2030, której udziałowcem jest technologiczna grupa Euvic.
więcej
|
Netflix zmienia ceny reklam i umowę z Microsoftem
Najpopularniejszy na świecie serwis streamingowy zdecydował się zmodyfikować swoją umowę z Microsoftem, dotyczącą sprzedaży reklam. Z informacji „Wall Street Journal” wynika też, że Netflix obniża ceny za emisję spotów.
więcej
|
InPost sponsorem strategicznym Polskiego Związku Kolarskiego
Firma InPost została sponsorem strategicznym Polskiego Związku Kolarskiego. Firma wesprze reprezentację Polski między innymi podczas zbliżających się zawodów Tour de Pologne oraz kolarskich mistrzostw świata w Glasgow.
więcej
|
H&M pozywa Shein za kopiowanie jej projektów
Szwedzka sieć sklepów odzieżowych H&M złożyła pozew w sądzie w Hogkongu przeciwko chińskiej platformie Shein oskarżając ją o kopiowanie jej projektów. Chodzi m.in. o stroje kąpielowe i swetry.
więcej
|
Nowe logo Twittera wywołuje u ludzi wstręt
Ludzie ogólnie nie reagują dobrze na logo mediów społecznościowych, ale naprawdę bardzo nie lubią nowego logo Twittera, czyli X - wynika z badania zrealizowanego przez firmę System1 Group zajmującą się testowaniem reklam.
więcej
|
Nusara Chinnaphasaen regionalną szefową strategii McCann Worldgroup w Europie
McCann Worldgroup awansowała Nusarę Chinnaphasaen na stanowisko regionalnej szefowej strategii w Europie. W firmie pracuje od maja ub.r.
więcej
|
Carrefour Polska ze spadkiem sprzedaży. Mniej sklepów Express
Grupa Carrefour podała wyniki za II kwartał 2023 roku. W okresie od kwietnia do czerwca br. sieć zanotowała w Polsce spadek sprzedaży o 0,5 proc. W ciągu roku mocno spadła też liczba franczyzowych placówek francuskiej sieci. więcej
|
Sprzedaż w Biedronce 20 proc. w górę. Remonty w 350 sklepach
W drugim kwartale br. przychody sprzedażowe sieci Biedronka zwiększyły się o 23,1 proc. do 5,47 mld euro, a w złotych wzrost wyniósł 20,3 proc. Na koniec czerwca sieć liczyła 3 432 sklepy, w br. ma zostać otworzonych 130-150 nowych, a ok. 350 wyremontowanych.
więcej
|
Riots w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), dołączył dom produkcyjny RIOTS. To już 26. firma zrzeszona w tej organizacji.
więcej
|
Kosztorys szkody w 30 sekund? To możliwe w LINK4 ze sztuczną inteligencją Tractable Klienci LINK4 mogą już korzystać z nowej aplikacji do wyceny szkody, która wykorzystuje sztuczną inteligencję (AI). Po załączeniu zdjęć uszkodzonego pojazdu klienci średnio w ciągu 30 sekund otrzymują gotowy kosztorys i propozycję zakończenia procesu likwidacji. materiał reklamowywięcej |
|
|
Serialowe premiery opóźnione z powodu strajku aktorów i scenarzystów. Netflix poszukuje specjalisty od sztucznej inteligencji
Hollywood jest praktycznie zablokowane. Od 13 tygodni trwa strajk scenarzystów, a od 2 tygodni aktorów. Wiadomo już, że kontynuacje seriali będą opóźnione. Dotyczy to wielu popularnych produkcji, jak „Emily w Paryżu” czy „Wiedźmin”. Co o podwójnym strajku mówią eksperci?
więcej
|
Co dziesiąty polski użytkownik Netfliksa zobaczył film "Pan Samochodzik i templariusze"
„Pan Samochodzik i templariusze" Netfliksa został obejrzany przez 10 proc. polskich użytkowników platformy - wynika z danych PlumResearch.
więcej
|
Tobiasz Wybraniec prezesem Euvic 2030
Tobiasz Wybraniec, w przeszłości założyciel agencji GetHero, objął stanowisko prezesa zarządu spółki Euvic 2030, której udziałowcem jest technologiczna grupa Euvic.
więcej
|
Wirtualna Polska przejmuje resztę akcji Audioteki za 75 mln zł
Spółki zależne Wirtualna Polska Holding po uzyskaniu zgody prezesa UOKiK przejęły większościowy pakiet akcji Audioteki. Wartość transakcji to 74,64 mln zł.
więcej
|
Netflix zmienia ceny reklam i umowę z Microsoftem
Najpopularniejszy na świecie serwis streamingowy zdecydował się zmodyfikować swoją umowę z Microsoftem, dotyczącą sprzedaży reklam. Z informacji „Wall Street Journal” wynika też, że Netflix obniża ceny za emisję spotów.
więcej
|
Nowość w Google Chrome. Funkcja znana z Apple Safari
W przeglądarce Chrome będzie można podglądać zawartość linków bez konieczności odwiedzania strony. Google właśnie pracuje nad funkcją.
więcej
|
TikTok uruchamia swoje pierwsze centrum handlowe w USA
TikTok uruchamia swoje pierwsze centrum handlowe w Stanach Zjednoczonych. Będzie sprzedawać towary wyprodukowane w Chinach.
więcej
|
Nowe logo Twittera wywołuje u ludzi wstręt
Ludzie ogólnie nie reagują dobrze na logo mediów społecznościowych, ale naprawdę bardzo nie lubią nowego logo Twittera, czyli X - wynika z badania zrealizowanego przez firmę System1 Group zajmującą się testowaniem reklam.
więcej
|
Kosztorys szkody w 30 sekund? To możliwe w LINK4 ze sztuczną inteligencją Tractable Klienci LINK4 mogą już korzystać z nowej aplikacji do wyceny szkody, która wykorzystuje sztuczną inteligencję (AI). Po załączeniu zdjęć uszkodzonego pojazdu klienci średnio w ciągu 30 sekund otrzymują gotowy kosztorys i propozycję zakończenia procesu likwidacji. materiał reklamowywięcej |
|
|
Flying Bisons stałym klientem PR Calling
Po trzymiesięcznej współpracy projektowej do grona stałych klientów PR Calling dołączyła polska firma doradcza Flying Bisons – spółka działająca w obszarze digital, realizująca projekty z zakresu UX i CX Design.
więcej
|
|
|