|
|
|
|
|
|
|
Cztery nowości jesienią w Polsacie, ramówka startuje 1 września
Telewizja Polsat jesienią pokaże trzy nowe programy: „Doda. Dream Show”, „The Real Housewives. Żony Warszawy” i „Temptation Island Polska” oraz serial „Teściowie”. W ofercie stacji pojawią się także kontynuacje, m.in. „Nasz nowy dom” z nową prowadzącą i „Twoja twarz brzmi znajomo 19”.
więcej
|
Polsat pracuje nad programem śniadaniowym. Dołączą byłe twarze "Dzień Dobry TVN"?
W przyszłym roku na antenie Polsatu może pojawić się program śniadaniowy. - Zastanawiamy się nad jego wymiarem, czy zrobić wersję weekendową czy codzienną - mówi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy i wiceprezes Telewizji Polsat.
więcej
|
Skargi na relacjonowanie przez TVN sprawy Joanny z Krakowa
Do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji trafiły cztery skargi na relacje TVN o sprawie Joanny z Krakowa. Wśród zarzutów wobec stacji jest m.in. nierzetelność informacji na temat interwencji podjętej przez policję. Własne postępowanie w tej sprawie wszczął też szef KRRiT Maciej Świrski.
więcej
|
Czwórka i Szóstka z nowymi logotypami i oprawą. Powstał spot wizerunkowy (wideo)
Stacje TV4 i TV6 od czwartku 3 sierpnia br. mają nowe logotypy i odświeżone oprawy graficzne. To kolejny etap procesu harmonizacji komunikacji całej Grupy Polsat Plus, rozpoczętego w 2021 roku. Jesienną ramówkę Czwórki wspierać będzie też spot ramówkowy.
więcej
|
Gwałtowny spadek widowni tradycyjnej i naziemnej telewizji
Brytyjskie kanały linearne i stacje z naziemnej telewizji cyfrowej zanotowały największy spadek widowni w historii. Z raportu regulatora Ofcom wynika, że trend nie dotyczy już tylko młodych widzów, ale także osób w wieku emerytalnym.
więcej
|
TVN otworzy sezon jesienny w Sopocie. Będzie strefa dla widzów
W środę 23 sierpnia grupa TVN Warner Bros. Discovery otworzy sezon jesienny w trakcie Top of the Top Sopot Festival. Zamiast tradycyjnej konferencji w Warszawie, nadawca zorganizuje spotkanie gwiazd z widzami i dziennikarzami w Sopocie.
więcej
|
,,Diabelnie boskie 2" od 1 września w TTV
Od 1 września w piątkowe wieczory TTV emitować będzie drugi sezon cyklu „Diabelnie boskie” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ofensywa programowa Czwórki. Ma być drugą antenę Grupy Polsat Plus
Telewizja Polsat jesienią br. zainwestuje więcej w ramówkę Czwórki, która zyskała już nową oprawę i logo. Nowością będzie program „Para do gara” oraz seriale „Pomóż mi” i „Krejzi patrol”. Widzowie zobaczą też kolejny sezon „Love Island” i kontynuacje emitowanych od lat pozycji. Do twarzy stacji dołączy Krzysztof Ibisz.
więcej
|
Pierwszy na świecie bezprzewodowy telewizor OLED wchodzi na rynek
Firma LG Electronics wprowadza do sprzedaży pierwszy na świecie bezprzewodowy telewizor OLED, 97-calowy LG Signature OLED M (model 97M3). Urządzenie można już nabyć w Korei Południowej, a do końca roku trafi do sprzedaży także w Ameryce Północnej i Europie.
więcej
|
,,The Voice of Poland" i ,,The Voice Senior" bez Małgorzaty Tomaszewskiej. Program poprowadzi Marta Manowska
Małgorzata Tomaszewska nie pojawi się w 14. edycji „The Voice of Poland” i 7. odsłonie „The Voice Senior”, które TVP2 pokaże odpowiednio jesienią i zimą. Powodem jest ciąża prezenterki, o której Tomaszewska poinformowała w social mediach.
więcej
|
Doda, Romanowska, Ibisz i Wieniawa w spocie jesiennej ramówki Polsatu
Telewizja Polsat w czwartek rozpoczęła emisję wizerunkowego spotu, który promuje jesienną ofertę nadawcy, m.in. trzy nowe programy, nowy serial „Teściowie” oraz znane kontynuacje z głównej anteny.
więcej
|
Drugi sezon ,,Zakupu w ciemno" od 4 września w TTV
W poniedziałek, 4 września TTV rozpocznie emisję drugiego sezonu codziennego reality-show „Zakup w ciemno” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Kanały Polsat Box i Canal+ zmienią satelitę do końca września
Choć Hot Bird 13F został wystrzelony w październiku 2022 roku, to nadal nie trafił na docelową pozycję orbitalną. Eutelsat, właściciel nowego satelity, w raporcie dotyczącym wyników finansowych poinformował, że nastąpi to jeszcze w III kwartale roku.
więcej
|
Zmiana na czele biura dystrybucji w Telewizji Polskiej
Obowiązki dyrektora biura dystrybucji Telewizji Polskiej przejął Sławomir Kurek. Poprzednio to stanowisko zajmował Marcin Klepacki.
więcej
|
Platforma cyfrowa z reklamami na podstawie wyszukiwarek klientów
Sky Media, dział sprzedaży reklam brytyjskiego dostawcy płatnej telewizji, wprowadziła do oferty reklamy adresowalne, uwzględniające hasła wpisywane przez klientów do wyszukiwarek internetowych. Dzięki temu rozwiązaniu na przykład spot biura podróży, będzie mógł być wyświetlony tylko osobom planującym urlop.
więcej
|
Trzy nowe seriale w Polsat Box Go. W tym dwa mroczne thillery
Polsat Box GO jesienią br., tak jak dotąd, w każdym miesiącu będzie mieć jedną polską premierę serialową. Widzowie mogą liczyć na komediowo-obyczajowy serial „Rafi”, thriller psychologiczny „Krew” oraz adaptację bestselerowego thrillera holenderskiego „Grzechy sąsiadów”. Będą też kolejne sezony „Swatów” i „Rodziny na Maxa”.
więcej
|
TVP pokaże koncert ,,Łączy nas Bałtyk". Na scenie m.in. Maryla Rodowicz i Edyta Górniak
W piątek, 4 sierpnia na placu Dome w Rydze odbędzie się koncert „Łączy nas Bałtyk”. Telewizja Polska jest jego organizatorem, ale także będzie transmitowała to wydarzenie. Na scenie wystąpią m.in.: Edyta Górniak, Maryla Rodowicz, Halina Mlynkova oraz Tautumeitas z Łotwy, Alika z Estonii i The Visitors – a Tribute to ABBA ze Szwecji. Transmisja równoległa - na antenach TVP1 i TVP Wilno.
więcej
|
Nadawca News24 znów chce wyemitować akcje, żeby zmniejszyć zadłużenie
Spółka Astro, nadawca stacji News24 i E-Sport oraz producent „Familiady”, zamierza przeprowadzić kolejną emisję akcji, na które zostanie przekonwertowana część jej zadłużenia.
więcej
|
Polsat z pierwszą ramówką Edwarda Miszczaka. "Odkryłem świetnych ludzi"
- Jestem bardzo zbudowany odkryciem w Polsacie świetnych ludzi. Mam w swoim zespole znakomite postaci, których mi brakowało w poprzedniej pracy. Nie wiedziałem, że one są na tak wysokim poziomie. Trzeba było im to uświadomić - mówi w rozmowie Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy i wiceprezes Polsatu. W rozmowie opowiada o jesiennej ramówce Polsatu, dalszych planach i zmianach na rynku.
więcej
|
HBO Max i discovery+ tracą subskrybentów
W zeszłym kwartale koncern Warner Bros. Discovery, do którego należy m.in. TVN, przy spadku pro forma przychodów o 4 proc. do 10,36 mld dolarów zmniejszył stratę netto z 1,86 do 1,24 mld dolarów. Platformy HBO Max i discovery+ straciły przez kwartał 1,8 mln klientów, ale zanotowały jedynie 3 mln dolarów skorygowanej straty EBITDA.
więcej
|
TVP1 liderem, Polsat wyprzedził TVP2 i TVN. ,,Fakty" i ,,Wiadomości" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „Fakty”, „Wiadomości” oraz „Festiwal Kabaretu Koszalin 2023”. Wśród stacji pozycję lidera oglądalności zajęła TVP1, a Polsat wyprzedził TVP2 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Xena - wojownicza księżniczka" od 7 sierpnia w TVC
W poniedziałek, 7 sierpnia kanał TVC rozpocznie emisję kultowego serialu „Xena - wojownicza księżniczka”.
więcej
|
Nowy program ,,Brudne domy" od 26 września w TVP Kobieta
We wtorek, 26 września TVP Kobieta rozpocznie emisję nowego cyklu „Brudne domy”.
więcej
|
Zbigniew Ziobro składa skargę na TVN do KRRiT
Minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro zdecydował się złożyć skargę na TVN do Krajowej Rady Radiodonii i Telewizji. Zdaniem polityka nadawca łamie zasadę bezstronnego relacjonowania wydarzeń o charakterze przestępczym. więcej
|
iPhone 13 - kolory dla każdego! iPhone 13, kolory przyciągają klientów, ponieważ są niestandardowe. Kup iPhone'a 13: iPhone 13 Pro, iPhone 13 Pro Max lub iPhone 13 mini do zdjęć, nagrań wideo i korzystania z internetu i social mediów w standardzie 5G. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,I Want Your Sex" w katolickim radiu z Małopolski
Katolickie Radio Ain Karim nadające z miejscowości Skomielna Czarne w Małopolsce puściło piosenkę George’a Michaela „I Want Your Sex”. Według ustaleń Wirtualnemedia.pl utwór omyłkowo znalazł się w playliście.
więcej
|
|
Bartłomiej Graczak żegna się z radiową Trójką
Dziennikarz Telewizji Polskiej Bartłomiej Graczak zakończył współpracę z Programem III Polskiego Radia. W rozgłośni prowadził wywiady o tematyce politycznej.
więcej
|
|
Radio Nowy Świat udostępnia patronom 4 nowe pasma w podcastach. 900 nowych patronów w miesiąc
Od piątku, 4 sierpnia Radio Nowy Świat umożliwia patronom odsłuchiwanie czterech pasm w podcastach. To „Nowy Świt”, „W środku dnia”, „Nowy Świat po południu” oraz weekendowa poranna audycja „Sobotni brzask”. Wszystko to za sprawą osiągniętego kolejnego celu na Patronite - kwoty 725 tys. złotych. Rozgłośnia chwali się też, iż w urodzinowym miesiącu zyskała 900 nowych patronów.
więcej
|
|
Małgorzata Bugaj po pięciu latach odeszła z RMF Classic
Autorka podcastu internetowego „Lepiej nie mówić”, Małgorzata Bugaj, po pięciu latach współpracy pożegnała się z anteną RMF Classic. Prowadziła tam program pt. „Spis treści”.
więcej
|
|
Rekord FM liderem słuchalności w Radomiu, Radio ZET wypadło z podium
Pozycję nowego lidera rynku radiowego w Radomiu w pierwszym półroczu br. zajęło Rekord FM. Podium uzupełniają RMF FM i Eska - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Tarczyński sponsorem PZPN do 2024 roku. Nie będzie zerwania umowy
Producent wyrobów mięsnych Tarczyński pozostanie tylko do 2024 roku sponsorem Polskiego Związku Piłki Nożnej, mimo deklaracji zerwania współpracy po skandalu z Mirosławem Stasiakiem w Mołdawii - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Po analizie prawnej umowy nie jesteśmy w stanie skutecznie wypowiedzieć jej w trybie natychmiastowym - mówi nam Jakub Głogowski - communication manager spółki Tarczyński.
więcej
|
Change Serviceplan z mniejszym zyskiem
W ub.r. przychody agencji reklamowej Change Serviceplan (należy do holdingu Group One) zwiększyły się o 3,5 proc. do 27,78 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 522,5 do 130,2 tys. zł.
więcej
|
Doda, Romanowska, Ibisz i Wieniawa w spocie jesiennej ramówki Polsatu
Telewizja Polsat w czwartek rozpoczęła emisję wizerunkowego spotu, który promuje jesienną ofertę nadawcy, m.in. trzy nowe programy, nowy serial „Teściowie” oraz znane kontynuacje z głównej anteny.
więcej
|
Platforma cyfrowa z reklamami na podstawie wyszukiwarek klientów
Sky Media, dział sprzedaży reklam brytyjskiego dostawcy płatnej telewizji, wprowadziła do oferty reklamy adresowalne, uwzględniające hasła wpisywane przez klientów do wyszukiwarek internetowych. Dzięki temu rozwiązaniu na przykład spot biura podróży, będzie mógł być wyświetlony tylko osobom planującym urlop.
więcej
|
Starachowice mają nową identyfikacją wizualną
Miasto Starachowice prezentuje nowy system identyfikacji wizualnej. Nowa komunikacja ujednolica miejską identyfikację i będzie stosowana zarówno w działaniach wewnętrznych Urzędu Miasta, a także w materiałach promocyjnych. Projekt przygotowała agencja Aplan Media.
więcej
|
89 proc. dyrektorów marketingu uważa nowatorskie rozwiązania za kluczowy czynnik sukcesu firmy
89 proc. dyrektorów działów marketingu wskazało, że zdolność do wspierania nowatorskich rozwiązań stanowi kluczowy czynnik długofalowego sukcesu firmy – wynika z raportu "2023 Global Marketing Trends".
więcej
|
Joanna Parczyńska dyrektorką ds. marketingu Cinema City Poland
W sierpniu Joanna Parczyńska objęła stanowisko dyrektor ds. marketingu w Cinema City Poland.
więcej
|
Magdalena Kowalczyk dołącza do Moliera2
Magdalen Kowalczyk w sierpniu rozpoczęła pracę na stanowisku head of e-commerce content & PIM w spółce Moliera2, oferującej odzież premium.
więcej
|
Karolina Martyniuk w zespole marketingu IKEA
Karolina Martyniuk objęła stanowisko regional marketing leader w polskim oddziale IKEA.
więcej
|
Enea dalej sponsorem koszykarzami z Zielonej Góry
W nadchodzącym sezonie 2023/2024 Enea będzie sponsorem strategicznym drużyny koszykarskiej Enea Zastal BC Zielona Góra. Koncern energetyczny od ponad ośmiu lat wspiera drużynę, a od 2018 roku nieprzerwanie w roli sponsora tytularnego.
więcej
|
Reklamy behawioralne tylko za zgodą użytkowników na Facebooku i Instagramie
Meta Platforms, właściciel serwisów Facebook i instagram, ogłosił nowe zasady targetowania przez reklamodawców reklam behawioralnych. Platforma zamierza poprosić użytkowników w Unii Europejskiej o zgodę na kierowanie takich reklam. To element dostosowania się do regulacji unijnych.
więcej
|
Bohater memów "Panie Areczku" ma dość internetowej sławy i idzie do sądu
Podlaski polityk Stanisław Derehajło zyskał mimowolnie sławę za sprawą internetowych memów z tekstem "panie Areczku...". Działacz chce teraz iść do sądu z producentami w magnesów z jego zdjęciem, które można kupić nadmorskich kurortach. Uważa, że to kradzież wizerunku. więcej
|
Circle K otworzyło stację numer 400. przy autostradzie A1
Sieć Circle K z końcem lipca otworzyła swój 400. punkt w Woźnikach przy autostradzie A1. Na najbliższe lata firma ma w planach dalszą ekspansję w Polsce i kolejne otwarcia stacji własnych i franczyzowych. więcej
|
Snapchat - sprawdź, czy jest tam Twoja grupa docelowa? Snapchat to platforma społecznościowa skoncentrowana na aparacie fotograficznym, której celem było stworzenie miejsca odzwierciedlającego sposób, w jaki ludzie komunikują się w prawdziwym życiu. Dlaczego tak angażuje? Snapchat jako pierwszy wprowadził do social mediów rozwiązania z zakresu rozszerzonej rzeczywistości. Soczewki (ang. lenses) to niezmiennie najbardziej angażująca funkcja aplikacji oraz forma reklamy. Prawdopodobnie to dzięki nim, po dwunastu latach istnienia, Snapchat jest ósmą najpopularniejszą platformą na świecie, z 750 milionami aktywnych użytkowników miesięcznie, działającą na 73 rynkach. materiał reklamowywięcej |
|
|
Sprzedaż ,,Faktu" spadła do 124 tys. ezg. ,,Gazeta Wyborcza" straciła najwięcej
W drugim kwartale br. liderem średniej sprzedaży wydania wśród dzienników ogólnopolskich był „Fakt”. Większość tytułów zanotowała spadki, a na czele pod tym względem znalazła się „Gazeta Wyborcza”. Zyskały tylko „Przegląd Sportowy” i „Puls Biznesu” - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Tygodnik Powszechny" odświeżył swój serwis internetowy
„Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny) w czwartek zaprezentował serwis internetowy w zmienionej, nowoczesnej szacie graficznej oraz z nowymi funkcjonalnościami, które ułatwią dostęp do treści pisma. To pierwsza część projektu pod nazwą rE-medium, realizowanego przez Fundację Tygodnika Powszechnego.
więcej
|
Sobieraj-Ziółek za Dyakowską dyrektorką artystyczną ,,Pani"
Z początkiem sierpnia Joanna Sobieraj-Ziółek zastąpiła Annę Dyakowską w roli dyrektor artystycznej miesięcznika „Pani” (Wydawnictwo Bauer). Dyakowska zdecydowała się odejść z firmy.
więcej
|
Awanse w dziale Organic Growth Wyborcza.pl
Z początkiem sierpnia Beata Salonek objęła stanowisko team leaderki zespołu social media w dziale Organic Growth Wyborcza.pl (Agora), a Michał Szaflarski został team leaderem zespołu SEO w tym dziale.
więcej
|
Sąd Najwyższy w Rosji odrzucił apelację i utrzymał w mocy wyrok 22 lat więzienia dla dziennikarza Iwana Safronowa
Sąd Najwyższy Rosji odrzucił w środę apelację skazanego za „zdradę stanu” dziennikarza Iwana Safronowa, utrzymując w mocy wyrok 22 lat więzienia. Reporter nie był obecny na rozprawie.
więcej
|
|
|