Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 8 Sierpnia 2023
 
 
 
Multipleks TVP wzmocnił sygnał przy granicy z Niemcami
 
W wykazie Urzędu Komunikacji Elektronicznej pojawiły się nowe pozwolenia dla MUX-3 z głównymi kanałami Telewizji Polskiej w Świnoujściu. Agnieszka Sobucka, p.o. dyrektora biura marketingu i komunikacji, rzecznik prasowy Emitela informuje Wirtualnemedia.pl, że to doświetlenie dla miasta. W zasięgu znalazł się też niemiecki kurort. więcej
 
 
Sukcesy Rakowa Częstochowa. Do Legii czy Lecha daleka jeszcze droga
 
Klub, który jeszcze stosunkowo niedawno grał w IV lidze, w tym roku zdobył piłkarskie Mistrzostwo Polski, które dołożył do dwóch Pucharów i dwóch Superpucharów Polski. Teraz Raków Częstochowa zagra w 3. rundzie eliminacji Ligi Mistrzów, po udanych meczach z azerbejdżańskim Karabachem. - Trudno jednak będzie mu zostać siłą trwale rywalizującą z Lechem czy Legią, najsilniejszymi klubami z największym zapleczem w Polsce. Ich potencjał jest bez porównania większy - uważa jednak Radosław Nawrot. więcej
 
 
Bez transmisji w 4K z Euro 2024. ,,TVP czeka na oficjalnie stanowisko UEFA"
 
Tim Achberger z firmy Sportcast, producenta transmisji z Bundesligi i Bundesligi 2, poinformował, że mecze Euro 2024 nie będą nadawane w jakości 4K. Kontrowersyjną decyzję miała podjąć w tej sprawie UEFA. - Telewizja Polska czeka na oficjalne stanowisko UEFA w tej sprawie - informuje Wirtualnemedia.pl Centrum Informacji TVP. więcej
 
 
Związkowcy z TVP składają zażalenie ws. podwyżek. ,,Pracownicy zostali pokrzywdzeni"
 
Przedstawiciele dwóch związków zawodowych działających w Telewizji Polskiej złożyli prezesowi spółki zażalenie w imieniu pracowników, którzy nie otrzymali podwyżek w wysokości 16 proc. wynagrodzenia zasadniczego. „Zostali niesłusznie pokrzywdzeni” - podkreślają związkowcy. TVP odpowiada: ukształtowanie wzrostu wynagrodzeń musi być dostosowane do możliwości finansowych spółki. Ale związkowcy nie ustępują i domagają się konkretów.   więcej
 
 
Cztery nowe kanały wirtualne TVP. Jeden uderza w TVN
 
W wersji mobilnej aplikacji TVP Go pojawiły się kanały wirtualne: Jak oni kłamią, Reset, ŚDN i Polskie Biesiady.  Pierwsza ze stacji, przez całą dobę emituje w pętli programy uderzające w konkurencyjną stację TVN. Dzięki ŚDN można obejrzeć m.in. archiwalne homilie Jana Pawła II. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Telewizja bez anteny, czyli ponad 60 polskich stacji za darmo i legalnie więcej
 
Sprzedaż ,,Faktu" spadła do 124 tys. ezg. ,,Gazeta Wyborcza" straciła najwięcej więcej
 
Szybka blokada pirackich meczów w Polsce? "Priorytetem minimalizowanie strat" więcej
 
Stare programy odżyją, będą też nowości. Oto co TVN planuje na jesień więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
SENIOR ACCOUNT MANAGER Wydawnictwo TE-JOT
Dyrektor Zarządzający w sieci placówek językowo-przyrodniczo-podróżniczych w Akademii Neli Willson Media
Wydawca/Wydawczyni Paid, Przegląd Sportowy Onet Ringier Axel Springer
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Redaktor /Redaktorka serwisu Plejada.pl Ringier Axel Springer
REDAKTOR NACZELNY serwisu Pacjenci.pl IBERION
Redaktor Naczelny BiznesINFO IBERION
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Multipleks TVP wzmocnił sygnał przy granicy z Niemcami

W wykazie Urzędu Komunikacji Elektronicznej pojawiły się nowe pozwolenia dla MUX-3 z głównymi kanałami Telewizji Polskiej w Świnoujściu. Agnieszka Sobucka, p.o. dyrektora biura marketingu i komunikacji, rzecznik prasowy Emitela informuje Wirtualnemedia.pl, że to doświetlenie dla miasta. W zasięgu znalazł się też niemiecki kurort. więcej

Bez transmisji w 4K z Euro 2024. ,,TVP czeka na oficjalnie stanowisko UEFA"

Tim Achberger z firmy Sportcast, producenta transmisji z Bundesligi i Bundesligi 2, poinformował, że mecze Euro 2024 nie będą nadawane w jakości 4K. Kontrowersyjną decyzję miała podjąć w tej sprawie UEFA. - Telewizja Polska czeka na oficjalne stanowisko UEFA w tej sprawie - informuje Wirtualnemedia.pl Centrum Informacji TVP. więcej

Związkowcy z TVP składają zażalenie ws. podwyżek. ,,Pracownicy zostali pokrzywdzeni"

Przedstawiciele dwóch związków zawodowych działających w Telewizji Polskiej złożyli prezesowi spółki zażalenie w imieniu pracowników, którzy nie otrzymali podwyżek w wysokości 16 proc. wynagrodzenia zasadniczego. „Zostali niesłusznie pokrzywdzeni” - podkreślają związkowcy. TVP odpowiada: ukształtowanie wzrostu wynagrodzeń musi być dostosowane do możliwości finansowych spółki. Ale związkowcy nie ustępują i domagają się konkretów.   więcej

Cztery nowe kanały wirtualne TVP. Jeden uderza w TVN

W wersji mobilnej aplikacji TVP Go pojawiły się kanały wirtualne: Jak oni kłamią, Reset, ŚDN i Polskie Biesiady.  Pierwsza ze stacji, przez całą dobę emituje w pętli programy uderzające w konkurencyjną stację TVN. Dzięki ŚDN można obejrzeć m.in. archiwalne homilie Jana Pawła II. więcej

Kanały 4fun.tv, 4fun Kids i 4fun Dance nie zostaną zakodowane na satelicie

Przejęte przez Telewizję Polsat muzyczne stacje 4fun.tv, 4fun Kids i 4fun Dance nie zostaną zakodowane na satelicie. Grupie Polsat Plus zależy przede wszystkim na tym, by dzięki nim mieć większy udział w rynku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Nadawca publiczny rozpocznie przejście na DVB-T2 w styczniu

Jeden z multipleksów naziemnej telewizji cyfrowej włoskiego nadawcy publicznego Rai musi do 10 stycznia 2024 roku przejść na standard DVB-T2. Decyzję w tej sprawie ogłosił minister przedsiębiorczości Adolfo Urso. więcej

Seriale Canal+ ,,Żmijowisko" i ,,Misja Afganistan" w Netfliksie. ,,Budujemy zasięg"

W środę 30 sierpnia w serwisie Netflix pojawi się wyprodukowany przez Canal+ serial „Żmijowisko”. W najbliższym czasie na platformie mają zadebiutować także inne tytuły Canal+, w tym „Misja Afganistan” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - W ten sposób budujemy zasięg i poszerzamy widownię naszych produkcji w serwisach i na kanałach innych dostawców - mówi nam Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska. więcej

Były szef oddziału IPN zaczął kierować TVP3 Olsztyn

Były szef gdańskiego oddziału IPN Paweł Warot pełni od poniedziałku funkcję szefa TVP3 Olsztyn. Poprzedni dyrektor Igor Gumiński został odwołany z funkcji na początku lipca br. więcej

Maciej Stuhr powróci do Playera. Zaczęto kręcić czwarty sezon ,,Szadzi"

Serwis Player rozpoczął zdjęcia do czwartego sezonu serialu „Szadź” z Maciejem Stuhrem i Aleksandrą Popławską w roli głównej. Ma to być ostatnia seria. Produkcja ma trafić do serwisu najwcześniej w przyszłym roku. więcej

Rynek reklamowy urósł o ponad 4 proc. Coraz większe wydatki spółek państwowych

Wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce wzrosły w I połowie br. względem tego samego okresu roku ubiegłego o 4,1 proc. - wynika z raportu o rynku reklamy opracowanego przez Publicis Groupe. Na wzrost rynku istotny wpływ mają wydatki spółek z udziałem Skarbu Państwa. więcej

Dodatkowy kanał w ogólnopolskim MUX-6

Kanał TVP ABC trafił do MUX-6 naziemnej telewizji cyfrowej. Adresowana do dzieci stacja Telewizji Polskiej wchodzi też w skład ogólnopolskiego MUX-1, ale decyzja rezerwacyjna dotycząca tej emisji wygasa 3 września. więcej

Nowy satelita obejmie zasięgiem cały kontynent

Francuski operator satelitarny Eutelsat i tajski Thaicom porozumiały się w sprawie wspólnego satelity telekomunikacyjnego. Trafi na pozycję orbitalną 119,5° wschód i swoim zasięgiem ma objąć całą Azję. Trafi na orbitę w 2027 roku. więcej

Polo TV najchętniej oglądanym kanałem muzycznym. Nuta Gold z największym wzrostem

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w lipcu 2023 roku było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Nuta Gold, a najwięcej straciła stacja Vox Music TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Prezes UOKiK stawia zarzuty UPC naruszenia zbiorowych interesów konsumentów

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów postawił zarzuty UPC Polska. Podejrzewa, że operator w ramach opcji „Więcej korzyści dla Ciebie” pobierał opłaty za dodatkowe stacje telewizyjne i wyższą prędkość internetu, chociaż klienci nie zamawiali tych usług. więcej

,,Belfer 3" od 8 września, Canal+ pokazuje zwiastun

Trzeci sezon serialu kryminalnego „Belfer” pojawi się na antenie Canal+ Premium i platformie Canal+ online 8 września. Nadawca udostępnił plakat i zwiastun produkcji, w której tytułową rolę znów zagra Maciej Stuhr. więcej

Ofcom, brytyjski organ kontrolujący rynek mediów, prowadzi cztery nowe dochodzenia w sprawie stacji GB News

Ofcom, czyli brytyjski organ powołany do kontroli rynku mediów i telekomunikacji potwierdził, że bada cztery skargi dotyczące łamania zasady bezstronności przez stację GB News. więcej

Film "Barbie" przekroczył miliard dolarów przychodów

Kinowy blockbuster "Barbie" zarobił w ciągu trzech tygodni ponad miliard dolarów. Film nadal utrzymuje się na pierwszym miejscu listy najchętniej oglądanych w kinach produkcji - poinformowała agencja AP. Film Grety Gerwig jest najbardziej kasowym dziełem wyreżyserowanym przez kobietę.  więcej

iPhone 13 - kolory dla każdego!

iPhone 13, kolory przyciągają klientów, ponieważ są niestandardowe. Kup iPhone'a 13: iPhone 13 Pro, iPhone 13 Pro Max lub iPhone 13 mini do zdjęć, nagrań wideo i korzystania z internetu i social mediów w standardzie 5G. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Agnieszka Ogrodowczyk nie kieruje już departamentem strategii KRRiT. Znamy następcę

Po 12 latach Agnieszka Ogrodowczyk przestała kierować departamentem strategii Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, wynika z informacji przekazanych przez biuro prasowe regulatora. Pełniącym obowiązki szefa tego departamentu jest teraz Patryk Juhre, jednak ta sytuacja jest najprawdopodobniej tymczasowa, dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Kamil Baleja po sześciu latach odchodzi z Radia Złote Przeboje

„Dziękuję, że byliście częścią mojej radiowej opowieści, której kolejny rozdział rozpocznie się niebawem” – tymi słowami Kamil Baleja, dziennikarz i prezenter Radia Złote Przeboje, w piątek pożegnał się z słuchaczami. Po sześciu latach pracy w rozgłośni odchodzi z niej, ale ma pozostać w Grupie Eurozet. więcej

 
RMF FM liderem w I półroczu, Radio Szczecin na drugim miejscu

Liderem rynku radiowego w Szczecinie w okresie pierwszym półroczu br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Szczecin i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Sukcesy Rakowa Częstochowa. Do Legii czy Lecha daleka jeszcze droga

Klub, który jeszcze stosunkowo niedawno grał w IV lidze, w tym roku zdobył piłkarskie Mistrzostwo Polski, które dołożył do dwóch Pucharów i dwóch Superpucharów Polski. Teraz Raków Częstochowa zagra w 3. rundzie eliminacji Ligi Mistrzów, po udanych meczach z azerbejdżańskim Karabachem. - Trudno jednak będzie mu zostać siłą trwale rywalizującą z Lechem czy Legią, najsilniejszymi klubami z największym zapleczem w Polsce. Ich potencjał jest bez porównania większy - uważa jednak Radosław Nawrot. więcej

Agencja Isobar Polska ograniczyła stratę, koszty 19 proc. w dół

W ub.r. strata netto agencji reklamowej Isobar Polska (należącej do koncernu Dentsu) skurczyła się z 10,7 do 1,35 mln zł. Spółka przy spadku wpływów o 6 proc. ograniczyła wydatki operacyjne o 18,8 proc. więcej

Polska marka wymyśliła lody ze sztuczną inteligencją. Trafiły do sprzedaży w znanej sieci

Rodzinna firma Willisch z Wągrowca przygotowała lody stworzone we współpracy ze sztuczną inteligencją. Można je kupić w sklepach Lidl Polska. więcej

Tyskie odpowiada Łomży: "Przejdźmy na Ty, panie Łomżunia"

Po tym, jak marka piwa Łomża (Van Pur) nawiązała w swojej reklamie do komunikacji piwa Tyskie Kompania Piwowarska) z hasłem "Przejdźmy na Ty", ta druga włączyła się do gry i w zaczepny sposób jej odpowiedziała swoją nową reklamą. więcej

Enea planuje przetarg na kompleksową obsługę reklamowa

Spółka energetyczna Enea planuje przetarg dotyczący wyboru agencji do kompleksowej obsługi reklamowej w latach 2024-2026 - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Spółka sonduje rynek pod jego kątem. więcej

Marcin Sienkowski szefem marketingu e-sklepu Łazienka Plus

Były CMO platformy e-commerce OLX Marcin Sienkowski objął w sierpniu stanowisko head of marketing communication w Łazienka Plus.    więcej

1,67 mld zł wydatków na reklamę online w pierwszym kwartale 2023 r.

Po pierwszym kwartale 2023 roku wydatki na reklamę online wzrosły o ponad 200 mln zł w ujęciu rok do roku. Wartość rynku reklamowego online wyniosła  dzięki temu 1,667 mld zł z dynamiką wzrostu na poziomie 13,7 proc. - wynika z badania  IAB AdEx.  więcej

Porsche wymazało Jezusa z reklamy. Teraz przeprasza

Marka samochodów Porsche w odpowiedzi na krytykę internautów zmieniła reklamę kultowego modelu 911, w której pierwotnie usunęła postać Jezusa. więcej

Brodka, Król, Igo i Miuosh z nową wersją hitu o miłości promują Tymbark

Rusza kampania reklamowa marki napojów Tymbark (należącej do Maspex Wadowice) oparta na nowej wersji piosenki „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”, którą przygotowali Brodka, Król, Igo i Miuosh. Dwa lata wcześniej inną wersję tego przeboju zaśpiewali Sanah, Artur Rojek, Vito Bambino i Kwiat Jabłoni. więcej

Kultowa zabawka wraca na polski rynek

Jeszcze w sierpniu tego roku Furby nowej generacji pojawi się w polskich sklepach. To kultowa zabawka firmy Hasbro, za którą od szalały miliony dzieci na całym świecie. więcej

Film "Barbie" przekroczył miliard dolarów przychodów

Kinowy blockbuster "Barbie" zarobił w ciągu trzech tygodni ponad miliard dolarów. Film nadal utrzymuje się na pierwszym miejscu listy najchętniej oglądanych w kinach produkcji - poinformowała agencja AP. Film Grety Gerwig jest najbardziej kasowym dziełem wyreżyserowanym przez kobietę.  więcej

Bartosz Ostałowski twarzą kampanii Q Service Castrol

Sieć warsztatów samochodowych Q Service Castrol ruszyła z nową kampanią wizerunkową, z drifterem Bartoszem Ostałowskim, ambasadorem marki w roli głównej. Działania wideo udostępniane w mediach społecznościowych marki oraz publikowane w ramach kampanii online i social media (Facebook, Instagram, YouTube). więcej

Powerbike z nową strategią komunikacji marek Rebelhorn i Broger

Firma Powerbike, właściciel marek odzieży motocyklowej Rebelhorn i Broger, rozpoczyna wdrożenie nowej strategii komunikacji w social mediach, przygotowanej przez poznańską agencję strategiczno-kreatywną Chapter1. więcej

Wyjątkowy Prezent klientem N42

Agencja N42 zajmuje się prowadzeniem działań z obszaru social media marketingu dla Wyjątkowego Prezentu. więcej

Manufaktura Piwa Wódki i Wina chce układu z wierzycielami i rozmawia z inwestorami. Palikot: zamówienia są rekordowe

Holding alkoholowy Manufaktura Piwa Wódki i Wina składa do sądu wniosek o uruchomienie postępowania układowego, ponieważ jeden z inwestorów zawnioskował o postępowanie sanacyjne i upadłość. - Liczba i wartość zamówień są na rekordowych poziomach, co pokazuje nasz potencjał. dzięki wpływom ze sprzedaży mamy pieniądze na podtrzymanie działalności produkcyjnej i regulowanie części istniejących zobowiązań, zwłaszcza wobec pracowników - podkreśla Janusz Palikot, prezes MPWiW. więcej

Branża reklamowa ma 98 mln zł długów. Mniej zleceń od klientów, cięcia wydatków na promocję

Według danych Krajowego Rejestru Długów firmy z branży kreatywnej mają ponad 118,6 mln zł długów, ale kontrahenci są im winni jeszcze więcej, bo niemal 126 mln zł. Najbardziej zadłużone są małe firmy. więcej

Enea poszerza współpracę sponsorską z Radomiakiem Radom

Spółka Enea Wytwarzanie, należąca do państwowego holdingu Enea, przedłużyła o trzy lata kontrakt sponsorski z klubem piłkarskim Radomiak Radom. Umowa zakłada szersza świadczenia niż dotychczas. więcej

Snapchat - sprawdź, czy jest tam Twoja grupa docelowa?

Snapchat to platforma społecznościowa skoncentrowana na aparacie fotograficznym, której celem było stworzenie miejsca odzwierciedlającego sposób, w jaki ludzie komunikują się w prawdziwym życiu. Dlaczego tak angażuje? Snapchat jako pierwszy wprowadził do social mediów rozwiązania z zakresu rozszerzonej rzeczywistości. Soczewki (ang. lenses) to niezmiennie najbardziej angażująca funkcja aplikacji oraz forma reklamy. Prawdopodobnie to dzięki nim, po dwunastu latach istnienia, Snapchat jest ósmą najpopularniejszą platformą na świecie, z 750 milionami aktywnych użytkowników miesięcznie, działającą na 73 rynkach.  materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
,,Fakt" z kolejną podwyżką ceny

Wzrosła cena czterech wydań tygodniowo dziennika „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska). W kwietniu zdrożały jego dwa inne wydania. więcej

Michał Frontczak po 28 latach odchodzi z Polska Press. Był wiceprezesem łódzkiego oddziału

Z Polska Press Grupą pożegnał się w poniedziałek Michał Frontczak, wiceprezes łódzkiego oddziału wydawcy, szef biura reklamy Makroregionu Centrum, dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z firmą związany był niemal przez 28 lat. Z naszych informacji wynika, że powodem odejścia jest to, iż dostał inną propozycję pracy. „Pojawiają się w innych miejscach nowe perspektywy, rozwój, po prostu robienie lepszego jutra” – skomentował na Facebooku Frontczak. więcej

Samorządowa gazeta ,,Łódzkie.pl" kosztowała już 1,2 mln zł

„Łódzkie.pl”, bezpłatny miesięcznik dostępny w pociągach łódzkiej kolei aglomeracyjnej i placówkach tamtejszego Urzędu Marszałkowskiego, od początku 2020 roku kosztował budżet województwa prawie 1,18 mln zł. Jak zwraca uwagę radny Paweł Drążczyk, na łamach pisma dominują politycy związani z rządzącego sejmikiem województwa klubem PiS. Marszałek odpowiada, że statystyk w tym zakresie redakcja nie prowadzi. więcej

30 lat temu ukazał się ostatni numer "Świata Młodych"

30 lat temu, 7 sierpnia 1993 r., ukazał się ostatni numer czasopisma "Świat Młodych". "To było najpopularniejsze pismo wśród młodzieży szkolnej. Od lat 70. ukazywało się trzy razy w tygodniu, było chętnie kupowane, nawet trudno je było dostać w kiosku, oraz naprawdę czytane" - powiedział socjolog i historyk komiksu Adam Rusek. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Wirtualna Polska, TikTok i Netflix ze spadkami, Interia urosła w mobile'u (Mediapanel z lipca)

W lipcu witryny i aplikacje Grupy Google odwiedziło 97 proc. polskich internautów. Spore spadki liczby użytkowników zanotowały Wirtualna Polska i TikTok, a przeglądarkowa Interia wyprzedziła Onet. Z internetu korzysta 29,5 mln Polaków. więcej

1,67 mld zł wydatków na reklamę online w pierwszym kwartale 2023 r.

Po pierwszym kwartale 2023 roku wydatki na reklamę online wzrosły o ponad 200 mln zł w ujęciu rok do roku. Wartość rynku reklamowego online wyniosła  dzięki temu 1,667 mld zł z dynamiką wzrostu na poziomie 13,7 proc. - wynika z badania  IAB AdEx.  więcej

Lepsza jakość wideo dla użytkowników YouTube Premium

YouTube rozpoczął udostępnianie użytkownikom płacącym za opcję Premium lepszej jakości obrazu 1080p na laptopach i urządzeniach stacjonarnych. Jako pierwsi otrzymali ją w kwietniu korzystający z systemu operacyjnego iOS.  więcej

Startuje anglojęzyczna wersja Zrzutka

Ruszyła platforma 4fund.com - anglojęzyczna wersja serwisu finansowania społecznościowego Zrzutka.pl.  więcej

Koniec spersonalizowanych reklam dla nastolatków na TikToku

W ramach wdrożenia unijnych zasad Digital Services Act (DSA) użytkownicy TikToka będą mieli m.in. więcej możliwości zgłaszania niepożądanych treści. Natomiast osoby z Europy, w wieku 13-17 lat, nie będą widzieć na platformie spersonalizowanych reklam.   więcej

Niemiecki organ nadzorczy BLM sprawdzał, czy Twiiter/X spełnia wymogi niemieckiego prawa medialnego

Niemiecki urząd ds. kontroli mediów BLM nie podejmie działań regulacyjnych przeciwko Twitterowi (obecnie X) mimo podejrzeń dotyczących manipulowania algorytmem w celu zwiększenia zasięgów tweetów właściciela serwisu, Elona Muska. więcej

Musk twierdzi, że zawalczy w klatce z Zuckerbergiem, transmisja na X/Twitterze

Elon Musk ogłosił, że jego walka z Markiem Zuckerbergiem odbędzie się w Las Vegas, a transmisję będzie można zobaczyć na platformie X (Twitter). Meta ani jej szef nie komentują tych doniesień. więcej

Zawalcz o statuetkę YouTube Works. Sprawdź jak zgłosić swoją kampanię do trzeciej edycji konkursu

Do 15 września trwają zgłoszenia do YouTube Works Awards 2023. Konkurs wyłoni najbardziej kreatywne i efektywne kampanie na YouTube w Polsce. Sprawdźcie, jak zgłosić swoją kampanię i zawalczyć o statuetkę. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Agata Staniszewska: z Agory na dyrektorkę działu komunikacji w Teva Pharmaceuticals

Agata Staniszewska, dotąd kierująca komunikacją Agory, od sierpnia została dyrektorką działu komunikacji na Polskę i Europę Środkowo-Wschodnią w firmie Teva Pharmaceuticals. więcej

LoveBrands Medical w przetargu zdobywa obsługę La Roche-Posay

LoveBrands Medical, dywizja spółki LoveBrands Group, specjalizująca się w strategicznej komunikacji dla branży farmaceutycznej i medycznej, stała się głównym partnerem marki La Roche-Posay w zakresie medical PR.  więcej

K+Group rozszerza współpracę z Canon Polska

K+Group rozszerza dotychczasową współpracę z Canon Polska, lokalnym przedstawicielstwem globalnego dostawcy technologii i usług z zakresu obrazowania. Dotychczas firmy współpracowały w obszarze brand PR.  więcej

SoftServe wybiera Linkleaders

Do grona klientów praktyki tech & services agencji PR i EB Linkleaders dołącza SoftServe, firma konsultingu IT. Linkleaders odpowiada za działania media relations i public relations, których głównych celem jest budowanie marki pracodawcy. więcej

Branża reklamowa ma 98 mln zł długów. Mniej zleceń od klientów, cięcia wydatków na promocję

Według danych Krajowego Rejestru Długów firmy z branży kreatywnej mają ponad 118,6 mln zł długów, ale kontrahenci są im winni jeszcze więcej, bo niemal 126 mln zł. Najbardziej zadłużone są małe firmy. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Cztery nowe kanały wirtualne TVP. Jeden uderza w TVN
Polska marka wymyśliła lody ze sztuczną inteligencją. Trafiły do sprzedaży w znanej sieci
Nowy satelita obejmie zasięgiem cały kontynent
Prezes UOKiK stawia zarzuty UPC naruszenia zbiorowych interesów konsumentów
Koniec spersonalizowanych reklam dla nastolatków na TikToku
Niemiecki organ nadzorczy BLM sprawdzał, czy Twiiter/X spełnia wymogi niemieckiego prawa medialnego
Musk twierdzi, że zawalczy w klatce z Zuckerbergiem, transmisja na X/Twitterze
Minister cyfryzacji o aplikacjach nt. Barbie: użytkownicy bez zastanowienia przekazują szereg danych wrażliwych
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj