|
|
|
|
|
|
|
Multipleks TVP wzmocnił sygnał przy granicy z Niemcami
W wykazie Urzędu Komunikacji Elektronicznej pojawiły się nowe pozwolenia dla MUX-3 z głównymi kanałami Telewizji Polskiej w Świnoujściu. Agnieszka Sobucka, p.o. dyrektora biura marketingu i komunikacji, rzecznik prasowy Emitela informuje Wirtualnemedia.pl, że to doświetlenie dla miasta. W zasięgu znalazł się też niemiecki kurort.
więcej
|
Bez transmisji w 4K z Euro 2024. ,,TVP czeka na oficjalnie stanowisko UEFA"
Tim Achberger z firmy Sportcast, producenta transmisji z Bundesligi i Bundesligi 2, poinformował, że mecze Euro 2024 nie będą nadawane w jakości 4K. Kontrowersyjną decyzję miała podjąć w tej sprawie UEFA. - Telewizja Polska czeka na oficjalne stanowisko UEFA w tej sprawie - informuje Wirtualnemedia.pl Centrum Informacji TVP.
więcej
|
Związkowcy z TVP składają zażalenie ws. podwyżek. ,,Pracownicy zostali pokrzywdzeni"
Przedstawiciele dwóch związków zawodowych działających w Telewizji Polskiej złożyli prezesowi spółki zażalenie w imieniu pracowników, którzy nie otrzymali podwyżek w wysokości 16 proc. wynagrodzenia zasadniczego. „Zostali niesłusznie pokrzywdzeni” - podkreślają związkowcy. TVP odpowiada: ukształtowanie wzrostu wynagrodzeń musi być dostosowane do możliwości finansowych spółki. Ale związkowcy nie ustępują i domagają się konkretów.
więcej
|
Cztery nowe kanały wirtualne TVP. Jeden uderza w TVN
W wersji mobilnej aplikacji TVP Go pojawiły się kanały wirtualne: Jak oni kłamią, Reset, ŚDN i Polskie Biesiady. Pierwsza ze stacji, przez całą dobę emituje w pętli programy uderzające w konkurencyjną stację TVN. Dzięki ŚDN można obejrzeć m.in. archiwalne homilie Jana Pawła II.
więcej
|
Kanały 4fun.tv, 4fun Kids i 4fun Dance nie zostaną zakodowane na satelicie
Przejęte przez Telewizję Polsat muzyczne stacje 4fun.tv, 4fun Kids i 4fun Dance nie zostaną zakodowane na satelicie. Grupie Polsat Plus zależy przede wszystkim na tym, by dzięki nim mieć większy udział w rynku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nadawca publiczny rozpocznie przejście na DVB-T2 w styczniu
Jeden z multipleksów naziemnej telewizji cyfrowej włoskiego nadawcy publicznego Rai musi do 10 stycznia 2024 roku przejść na standard DVB-T2. Decyzję w tej sprawie ogłosił minister przedsiębiorczości Adolfo Urso.
więcej
|
Seriale Canal+ ,,Żmijowisko" i ,,Misja Afganistan" w Netfliksie. ,,Budujemy zasięg"
W środę 30 sierpnia w serwisie Netflix pojawi się wyprodukowany przez Canal+ serial „Żmijowisko”. W najbliższym czasie na platformie mają zadebiutować także inne tytuły Canal+, w tym „Misja Afganistan” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - W ten sposób budujemy zasięg i poszerzamy widownię naszych produkcji w serwisach i na kanałach innych dostawców - mówi nam Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska.
więcej
|
Były szef oddziału IPN zaczął kierować TVP3 Olsztyn
Były szef gdańskiego oddziału IPN Paweł Warot pełni od poniedziałku funkcję szefa TVP3 Olsztyn. Poprzedni dyrektor Igor Gumiński został odwołany z funkcji na początku lipca br.
więcej
|
Maciej Stuhr powróci do Playera. Zaczęto kręcić czwarty sezon ,,Szadzi"
Serwis Player rozpoczął zdjęcia do czwartego sezonu serialu „Szadź” z Maciejem Stuhrem i Aleksandrą Popławską w roli głównej. Ma to być ostatnia seria. Produkcja ma trafić do serwisu najwcześniej w przyszłym roku.
więcej
|
Rynek reklamowy urósł o ponad 4 proc. Coraz większe wydatki spółek państwowych
Wydatki na reklamę telewizyjną w Polsce wzrosły w I połowie br. względem tego samego okresu roku ubiegłego o 4,1 proc. - wynika z raportu o rynku reklamy opracowanego przez Publicis Groupe. Na wzrost rynku istotny wpływ mają wydatki spółek z udziałem Skarbu Państwa.
więcej
|
Dodatkowy kanał w ogólnopolskim MUX-6
Kanał TVP ABC trafił do MUX-6 naziemnej telewizji cyfrowej. Adresowana do dzieci stacja Telewizji Polskiej wchodzi też w skład ogólnopolskiego MUX-1, ale decyzja rezerwacyjna dotycząca tej emisji wygasa 3 września.
więcej
|
Nowy satelita obejmie zasięgiem cały kontynent
Francuski operator satelitarny Eutelsat i tajski Thaicom porozumiały się w sprawie wspólnego satelity telekomunikacyjnego. Trafi na pozycję orbitalną 119,5° wschód i swoim zasięgiem ma objąć całą Azję. Trafi na orbitę w 2027 roku.
więcej
|
Polo TV najchętniej oglądanym kanałem muzycznym. Nuta Gold z największym wzrostem
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w lipcu 2023 roku było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Nuta Gold, a najwięcej straciła stacja Vox Music TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Prezes UOKiK stawia zarzuty UPC naruszenia zbiorowych interesów konsumentów
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów postawił zarzuty UPC Polska. Podejrzewa, że operator w ramach opcji „Więcej korzyści dla Ciebie” pobierał opłaty za dodatkowe stacje telewizyjne i wyższą prędkość internetu, chociaż klienci nie zamawiali tych usług.
więcej
|
,,Belfer 3" od 8 września, Canal+ pokazuje zwiastun
Trzeci sezon serialu kryminalnego „Belfer” pojawi się na antenie Canal+ Premium i platformie Canal+ online 8 września. Nadawca udostępnił plakat i zwiastun produkcji, w której tytułową rolę znów zagra Maciej Stuhr.
więcej
|
Ofcom, brytyjski organ kontrolujący rynek mediów, prowadzi cztery nowe dochodzenia w sprawie stacji GB News
Ofcom, czyli brytyjski organ powołany do kontroli rynku mediów i telekomunikacji potwierdził, że bada cztery skargi dotyczące łamania zasady bezstronności przez stację GB News.
więcej
|
Film "Barbie" przekroczył miliard dolarów przychodów
Kinowy blockbuster "Barbie" zarobił w ciągu trzech tygodni ponad miliard dolarów. Film nadal utrzymuje się na pierwszym miejscu listy najchętniej oglądanych w kinach produkcji - poinformowała agencja AP. Film Grety Gerwig jest najbardziej kasowym dziełem wyreżyserowanym przez kobietę.
więcej
|
iPhone 13 - kolory dla każdego! iPhone 13, kolory przyciągają klientów, ponieważ są niestandardowe. Kup iPhone'a 13: iPhone 13 Pro, iPhone 13 Pro Max lub iPhone 13 mini do zdjęć, nagrań wideo i korzystania z internetu i social mediów w standardzie 5G. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Agnieszka Ogrodowczyk nie kieruje już departamentem strategii KRRiT. Znamy następcę
Po 12 latach Agnieszka Ogrodowczyk przestała kierować departamentem strategii Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, wynika z informacji przekazanych przez biuro prasowe regulatora. Pełniącym obowiązki szefa tego departamentu jest teraz Patryk Juhre, jednak ta sytuacja jest najprawdopodobniej tymczasowa, dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Kamil Baleja po sześciu latach odchodzi z Radia Złote Przeboje
„Dziękuję, że byliście częścią mojej radiowej opowieści, której kolejny rozdział rozpocznie się niebawem” – tymi słowami Kamil Baleja, dziennikarz i prezenter Radia Złote Przeboje, w piątek pożegnał się z słuchaczami. Po sześciu latach pracy w rozgłośni odchodzi z niej, ale ma pozostać w Grupie Eurozet.
więcej
|
|
RMF FM liderem w I półroczu, Radio Szczecin na drugim miejscu
Liderem rynku radiowego w Szczecinie w okresie pierwszym półroczu br. było RMF FM. Na podium znalazły się jeszcze Radio Szczecin i Radio ZET - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Sukcesy Rakowa Częstochowa. Do Legii czy Lecha daleka jeszcze droga
Klub, który jeszcze stosunkowo niedawno grał w IV lidze, w tym roku zdobył piłkarskie Mistrzostwo Polski, które dołożył do dwóch Pucharów i dwóch Superpucharów Polski. Teraz Raków Częstochowa zagra w 3. rundzie eliminacji Ligi Mistrzów, po udanych meczach z azerbejdżańskim Karabachem. - Trudno jednak będzie mu zostać siłą trwale rywalizującą z Lechem czy Legią, najsilniejszymi klubami z największym zapleczem w Polsce. Ich potencjał jest bez porównania większy - uważa jednak Radosław Nawrot.
więcej
|
Agencja Isobar Polska ograniczyła stratę, koszty 19 proc. w dół
W ub.r. strata netto agencji reklamowej Isobar Polska (należącej do koncernu Dentsu) skurczyła się z 10,7 do 1,35 mln zł. Spółka przy spadku wpływów o 6 proc. ograniczyła wydatki operacyjne o 18,8 proc.
więcej
|
Polska marka wymyśliła lody ze sztuczną inteligencją. Trafiły do sprzedaży w znanej sieci
Rodzinna firma Willisch z Wągrowca przygotowała lody stworzone we współpracy ze sztuczną inteligencją. Można je kupić w sklepach Lidl Polska.
więcej
|
Tyskie odpowiada Łomży: "Przejdźmy na Ty, panie Łomżunia"
Po tym, jak marka piwa Łomża (Van Pur) nawiązała w swojej reklamie do komunikacji piwa Tyskie Kompania Piwowarska) z hasłem "Przejdźmy na Ty", ta druga włączyła się do gry i w zaczepny sposób jej odpowiedziała swoją nową reklamą.
więcej
|
Enea planuje przetarg na kompleksową obsługę reklamowa
Spółka energetyczna Enea planuje przetarg dotyczący wyboru agencji do kompleksowej obsługi reklamowej w latach 2024-2026 - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Spółka sonduje rynek pod jego kątem.
więcej
|
Marcin Sienkowski szefem marketingu e-sklepu Łazienka Plus
Były CMO platformy e-commerce OLX Marcin Sienkowski objął w sierpniu stanowisko head of marketing communication w Łazienka Plus.
więcej
|
1,67 mld zł wydatków na reklamę online w pierwszym kwartale 2023 r.
Po pierwszym kwartale 2023 roku wydatki na reklamę online wzrosły o ponad 200 mln zł w ujęciu rok do roku. Wartość rynku reklamowego online wyniosła dzięki temu 1,667 mld zł z dynamiką wzrostu na poziomie 13,7 proc. - wynika z badania IAB AdEx.
więcej
|
Porsche wymazało Jezusa z reklamy. Teraz przeprasza
Marka samochodów Porsche w odpowiedzi na krytykę internautów zmieniła reklamę kultowego modelu 911, w której pierwotnie usunęła postać Jezusa.
więcej
|
Brodka, Król, Igo i Miuosh z nową wersją hitu o miłości promują Tymbark
Rusza kampania reklamowa marki napojów Tymbark (należącej do Maspex Wadowice) oparta na nowej wersji piosenki „Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał”, którą przygotowali Brodka, Król, Igo i Miuosh. Dwa lata wcześniej inną wersję tego przeboju zaśpiewali Sanah, Artur Rojek, Vito Bambino i Kwiat Jabłoni.
więcej
|
Kultowa zabawka wraca na polski rynek
Jeszcze w sierpniu tego roku Furby nowej generacji pojawi się w polskich sklepach. To kultowa zabawka firmy Hasbro, za którą od szalały miliony dzieci na całym świecie.
więcej
|
Film "Barbie" przekroczył miliard dolarów przychodów
Kinowy blockbuster "Barbie" zarobił w ciągu trzech tygodni ponad miliard dolarów. Film nadal utrzymuje się na pierwszym miejscu listy najchętniej oglądanych w kinach produkcji - poinformowała agencja AP. Film Grety Gerwig jest najbardziej kasowym dziełem wyreżyserowanym przez kobietę.
więcej
|
Bartosz Ostałowski twarzą kampanii Q Service Castrol
Sieć warsztatów samochodowych Q Service Castrol ruszyła z nową kampanią wizerunkową, z drifterem Bartoszem Ostałowskim, ambasadorem marki w roli głównej. Działania wideo udostępniane w mediach społecznościowych marki oraz publikowane w ramach kampanii online i social media (Facebook, Instagram, YouTube).
więcej
|
Powerbike z nową strategią komunikacji marek Rebelhorn i Broger
Firma Powerbike, właściciel marek odzieży motocyklowej Rebelhorn i Broger, rozpoczyna wdrożenie nowej strategii komunikacji w social mediach, przygotowanej przez poznańską agencję strategiczno-kreatywną Chapter1.
więcej
|
Wyjątkowy Prezent klientem N42
Agencja N42 zajmuje się prowadzeniem działań z obszaru social media marketingu dla Wyjątkowego Prezentu.
więcej
|
Manufaktura Piwa Wódki i Wina chce układu z wierzycielami i rozmawia z inwestorami. Palikot: zamówienia są rekordowe
Holding alkoholowy Manufaktura Piwa Wódki i Wina składa do sądu wniosek o uruchomienie postępowania układowego, ponieważ jeden z inwestorów zawnioskował o postępowanie sanacyjne i upadłość. - Liczba i wartość zamówień są na rekordowych poziomach, co pokazuje nasz potencjał. dzięki wpływom ze sprzedaży mamy pieniądze na podtrzymanie działalności produkcyjnej i regulowanie części istniejących zobowiązań, zwłaszcza wobec pracowników - podkreśla Janusz Palikot, prezes MPWiW.
więcej
|
Branża reklamowa ma 98 mln zł długów. Mniej zleceń od klientów, cięcia wydatków na promocję
Według danych Krajowego Rejestru Długów firmy z branży kreatywnej mają ponad 118,6 mln zł długów, ale kontrahenci są im winni jeszcze więcej, bo niemal 126 mln zł. Najbardziej zadłużone są małe firmy.
więcej
|
Enea poszerza współpracę sponsorską z Radomiakiem Radom
Spółka Enea Wytwarzanie, należąca do państwowego holdingu Enea, przedłużyła o trzy lata kontrakt sponsorski z klubem piłkarskim Radomiak Radom. Umowa zakłada szersza świadczenia niż dotychczas.
więcej
|
Snapchat - sprawdź, czy jest tam Twoja grupa docelowa? Snapchat to platforma społecznościowa skoncentrowana na aparacie fotograficznym, której celem było stworzenie miejsca odzwierciedlającego sposób, w jaki ludzie komunikują się w prawdziwym życiu. Dlaczego tak angażuje? Snapchat jako pierwszy wprowadził do social mediów rozwiązania z zakresu rozszerzonej rzeczywistości. Soczewki (ang. lenses) to niezmiennie najbardziej angażująca funkcja aplikacji oraz forma reklamy. Prawdopodobnie to dzięki nim, po dwunastu latach istnienia, Snapchat jest ósmą najpopularniejszą platformą na świecie, z 750 milionami aktywnych użytkowników miesięcznie, działającą na 73 rynkach. materiał reklamowywięcej |
|
|
,,Fakt" z kolejną podwyżką ceny
Wzrosła cena czterech wydań tygodniowo dziennika „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska). W kwietniu zdrożały jego dwa inne wydania.
więcej
|
Michał Frontczak po 28 latach odchodzi z Polska Press. Był wiceprezesem łódzkiego oddziału
Z Polska Press Grupą pożegnał się w poniedziałek Michał Frontczak, wiceprezes łódzkiego oddziału wydawcy, szef biura reklamy Makroregionu Centrum, dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Z firmą związany był niemal przez 28 lat. Z naszych informacji wynika, że powodem odejścia jest to, iż dostał inną propozycję pracy. „Pojawiają się w innych miejscach nowe perspektywy, rozwój, po prostu robienie lepszego jutra” – skomentował na Facebooku Frontczak.
więcej
|
Samorządowa gazeta ,,Łódzkie.pl" kosztowała już 1,2 mln zł
„Łódzkie.pl”, bezpłatny miesięcznik dostępny w pociągach łódzkiej kolei aglomeracyjnej i placówkach tamtejszego Urzędu Marszałkowskiego, od początku 2020 roku kosztował budżet województwa prawie 1,18 mln zł. Jak zwraca uwagę radny Paweł Drążczyk, na łamach pisma dominują politycy związani z rządzącego sejmikiem województwa klubem PiS. Marszałek odpowiada, że statystyk w tym zakresie redakcja nie prowadzi.
więcej
|
30 lat temu ukazał się ostatni numer "Świata Młodych"
30 lat temu, 7 sierpnia 1993 r., ukazał się ostatni numer czasopisma "Świat Młodych". "To było najpopularniejsze pismo wśród młodzieży szkolnej. Od lat 70. ukazywało się trzy razy w tygodniu, było chętnie kupowane, nawet trudno je było dostać w kiosku, oraz naprawdę czytane" - powiedział socjolog i historyk komiksu Adam Rusek.
więcej
|
|
|
Wirtualna Polska, TikTok i Netflix ze spadkami, Interia urosła w mobile'u (Mediapanel z lipca)
W lipcu witryny i aplikacje Grupy Google odwiedziło 97 proc. polskich internautów. Spore spadki liczby użytkowników zanotowały Wirtualna Polska i TikTok, a przeglądarkowa Interia wyprzedziła Onet. Z internetu korzysta 29,5 mln Polaków.
więcej
|
1,67 mld zł wydatków na reklamę online w pierwszym kwartale 2023 r.
Po pierwszym kwartale 2023 roku wydatki na reklamę online wzrosły o ponad 200 mln zł w ujęciu rok do roku. Wartość rynku reklamowego online wyniosła dzięki temu 1,667 mld zł z dynamiką wzrostu na poziomie 13,7 proc. - wynika z badania IAB AdEx.
więcej
|
Lepsza jakość wideo dla użytkowników YouTube Premium
YouTube rozpoczął udostępnianie użytkownikom płacącym za opcję Premium lepszej jakości obrazu 1080p na laptopach i urządzeniach stacjonarnych. Jako pierwsi otrzymali ją w kwietniu korzystający z systemu operacyjnego iOS.
więcej
|
Startuje anglojęzyczna wersja Zrzutka
Ruszyła platforma 4fund.com - anglojęzyczna wersja serwisu finansowania społecznościowego Zrzutka.pl.
więcej
|
Koniec spersonalizowanych reklam dla nastolatków na TikToku
W ramach wdrożenia unijnych zasad Digital Services Act (DSA) użytkownicy TikToka będą mieli m.in. więcej możliwości zgłaszania niepożądanych treści. Natomiast osoby z Europy, w wieku 13-17 lat, nie będą widzieć na platformie spersonalizowanych reklam.
więcej
|
Niemiecki organ nadzorczy BLM sprawdzał, czy Twiiter/X spełnia wymogi niemieckiego prawa medialnego
Niemiecki urząd ds. kontroli mediów BLM nie podejmie działań regulacyjnych przeciwko Twitterowi (obecnie X) mimo podejrzeń dotyczących manipulowania algorytmem w celu zwiększenia zasięgów tweetów właściciela serwisu, Elona Muska.
więcej
|
Musk twierdzi, że zawalczy w klatce z Zuckerbergiem, transmisja na X/Twitterze
Elon Musk ogłosił, że jego walka z Markiem Zuckerbergiem odbędzie się w Las Vegas, a transmisję będzie można zobaczyć na platformie X (Twitter). Meta ani jej szef nie komentują tych doniesień.
więcej
|
Zawalcz o statuetkę YouTube Works. Sprawdź jak zgłosić swoją kampanię do trzeciej edycji konkursu Do 15 września trwają zgłoszenia do YouTube Works Awards 2023. Konkurs wyłoni najbardziej kreatywne i efektywne kampanie na YouTube w Polsce. Sprawdźcie, jak zgłosić swoją kampanię i zawalczyć o statuetkę. materiał reklamowywięcej |
|
|
Agata Staniszewska: z Agory na dyrektorkę działu komunikacji w Teva Pharmaceuticals
Agata Staniszewska, dotąd kierująca komunikacją Agory, od sierpnia została dyrektorką działu komunikacji na Polskę i Europę Środkowo-Wschodnią w firmie Teva Pharmaceuticals.
więcej
|
LoveBrands Medical w przetargu zdobywa obsługę La Roche-Posay
LoveBrands Medical, dywizja spółki LoveBrands Group, specjalizująca się w strategicznej komunikacji dla branży farmaceutycznej i medycznej, stała się głównym partnerem marki La Roche-Posay w zakresie medical PR.
więcej
|
K+Group rozszerza współpracę z Canon Polska
K+Group rozszerza dotychczasową współpracę z Canon Polska, lokalnym przedstawicielstwem globalnego dostawcy technologii i usług z zakresu obrazowania. Dotychczas firmy współpracowały w obszarze brand PR.
więcej
|
SoftServe wybiera Linkleaders
Do grona klientów praktyki tech & services agencji PR i EB Linkleaders dołącza SoftServe, firma konsultingu IT. Linkleaders odpowiada za działania media relations i public relations, których głównych celem jest budowanie marki pracodawcy.
więcej
|
Branża reklamowa ma 98 mln zł długów. Mniej zleceń od klientów, cięcia wydatków na promocję
Według danych Krajowego Rejestru Długów firmy z branży kreatywnej mają ponad 118,6 mln zł długów, ale kontrahenci są im winni jeszcze więcej, bo niemal 126 mln zł. Najbardziej zadłużone są małe firmy.
więcej
|
|
|