|
|
|
|
|
|
|
Grzywny za korzystanie z sharingu i pirackich list IPTV także w Polsce
Tylko w 2022 roku odnotowano 469 przestępstw związanych z piractwem płatnej telewizji. Ze statystyk przesłanych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Komendę Główną Policji wynika, że problemy mieli nie tylko właściciele i dystrybutorzy nielegalnych usług. 168 osób było podejrzanych o korzystanie z nich. W takiej sytuacji są nakładane grzywny.
więcej
|
Czeska KRRiT upomniała polskojęzyczny kanał. Poszło o słowo ,,J***ć"
Czeska Rada pro rozhlasové a televizní vysílání na wniosek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji zajmowała się skargą na Comedy Central Polska. Powodem był zwiastun z wulgaryzmem, emitowany popołudniu. Václav Mencl, przewodniczący RRTV informuje Wirtualnemedia.pl, że nadawca polskojęzycznej stacji został upomniany za naruszenie przepisów.
więcej
|
,,Fakty" liderem programów informacyjnych. ,,Teleexpress" stracił prawie 300 tys. widzów
Pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych w lipcu br. zajęły „Fakty” emitowane w TVN i TVN24 BiS. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogły „Wiadomości” TVP1, TVP Info i TVP Polonia, a najwięcej stracił „Teleexpress” TVP1, TVP Info i TVP Polonia - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
TVP kręci nowy serial ,,Profilerka". W obsadzie Wiktoria Gorodecka i Michał Czernecki
Telewizja Polska w okolicach Augustowa rozpoczęła zdjęcia do nowego serialu kryminalnego „Profilerka” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W rolach głównych widzowie zobaczą Wiktorię Gorodecką i Michała Czerneckiego. Serial ma trafić na antenę Jedynki w przyszłym roku.
więcej
|
Polsat złożył kolejny wniosek o przedłużenie koncesji
Telewizja Polsat złożyła wniosek o przedłużenie koncesji satelitarnej dla kanału Polsat News 2 - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. To stacja, która emituje powtórki programów informacyjnych i publicystycznych grupy. Nadawca czeka obecnie też na kilka innych koncesji.
więcej
|
65-calowy telewizor najchętniej kupowany przez Polaków
Według danych firmy badawczej GfK, pięć na dziesięć najchętniej kupowanych przez Polaków telewizorów w czerwcu 2023 roku, wyprodukował Samsung. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, najczęściej wybieranym urządzeniem w tym okresie był 65-calowy model QLED Q77B. Stoi za nim również południowokoreański koncern.
więcej
|
Platforma cyfrowa straciła prawie 300 tys. abonentów
Tylko w II kwartale 2023 roku amerykańska platforma cyfrowa Dish Network straciła 294 tys. abonentów. W tym samym okresie zeszłego roku ubyło ich 257 tys. Wyniki firmy ma poprawić jej fuzja z operatorem satelitarnym EchoStar. Obie spółki należą do Charliego Ergena.
więcej
|
Romanowska i Maserak poprowadzą Festiwal weselnych przebojów 2023. Wystąpią m.in. Boys, Classic, Akcent i Sławomir (wideo)
W weekend 11 i 12 sierpnia w Mrągowie odbędzie się dziewiąta edycja Festiwalu weselnych przebojów. Wystąpią w nim m.in.: Boys, Classic, Akcent, Sławomir, Masters, Weź Nie Pytaj i Daj To Głośniej. Widowisko poprowadzą Elżbieta Romanowska i Rafał Maserak.
więcej
|
Komedia kryminalna ,,Zbrodnie po sąsiedzku" wróciła z trzecim sezonem. Recenzja serialu Disney+ z gościnną rolą Meryl Streep
„Zbrodnie po sąsiedzku” bawią się obsesją na punkcie podcastów true crime. Trójka bohaterów mieszkająca w jednym budynku, zupełnie przypadkowo trafia na ślad morderstwa, a potem drugiego i kolejnego. Wszystko to relacjonują w swoim kryminalnym podcaście. Czy w trzecim sezonie morderczynią będzie Loretta Durkin?
więcej
|
Właściciel MTV i Comedy Central zmniejszył stratę w streamingu
Przychody Paramount Global, właściciela m.in. MTV, Comedy Central i Nickelodeon z usług streamingowych wzrosły o 40 proc. w II kwartale roku. Wpłynęła na to głównie większa sprzedaż reklam na platformach Pluto TV i Paramount+.
więcej
|
Grupa RTL posiada ponad 6 milionów subskrypcji swoich usług streamingowych
Grupa RTL zakończyła pierwsze półrocze 2023 z 6,041 milionami abonentów platformy streamingowej RTL+ w Niemczech i na Węgrzech oraz Videoland w Holandii.
więcej
|
Dokument ,,Boże błogosław Ozzy'ego Osbourne'a" i koncert Black Sabbath ,,The End" w Vodylli (wideo)
W środę, 9 sierpnia w Vodylii zadebiutuje film dokumentalny „Boże błogosław Ozzy’ego Osbourne’a” oraz pożegnalny koncert Black Sabbath „The End”.
więcej
|
Specjalna ramówka TVP Kobieta z okazji 75-lecia zespołu ,,Mazowsze"
Z okazji przypadającego w tym roku 75-lecia „Mazowsza” TVP Kobieta w dniach 19-20 sierpnia wyemituje specjalną ofertę programową przypominającą dorobek artystyczny zespołu.
więcej
|
TVN Media kolejny raz z akcją #opiniejuroraeffie
Po raz siódmy Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media - sponsorem strategicznym konkursu i gali Effie Awards Poland - realizują cykl #opiniejuroraeffie. W ramach tegorocznej edycji projektu ponad 100 jurorów Effie podzieliło się swoimi spostrzeżeniami na temat najbardziej aktualnych i istotnych dla branży zagadnień.
więcej
|
iPhone 13 - kolory dla każdego! iPhone 13, kolory przyciągają klientów, ponieważ są niestandardowe. Kup iPhone'a 13: iPhone 13 Pro, iPhone 13 Pro Max lub iPhone 13 mini do zdjęć, nagrań wideo i korzystania z internetu i social mediów w standardzie 5G. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reklamy piwa Tyskie na Kanale Sportowym. Jest decyzja prokuratury
Prokuratura Rejonowa Warszawa-Śródmieście odmówiła wszczęcia dochodzenia w sprawie reklam piwa Tyskie na Kanale Sportowym, nie dopatrując się „znamion czynu zabronionego” - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. Zawiadomienie dotyczące podejrzenia naruszenia ustawy antyalkoholowej złożył aktywista Jan Śpiewak. Teraz zapowiada: Zwrócimy się do ministerstwa sprawiedliwości, żeby przyjrzało się jeszcze raz tym reklamom.
więcej
|
MullenLowe MediaHub ubyło 20 proc. wpływów i 3 mln zł zysku
Agencja MullenLowe MediaHub w ub.r. zanotowała spadek przychodów o 20,1 proc. do 158,02 mln zł, a jej zysk netto zmalał z 4,89 do 1,89 mln zł.
więcej
|
Exim Tours zatrudnia dentsu X i Must Be Loud
Biuro podróży Exim Tours rozpoczyna współpracę z domem mediowym dentsu X (dentsu Polska) oraz agencją kreatywną Must Be Loud. Agencja dentsu X zajmie się planowaniem i zakupem mediów w kanałach komunikacji online i offline.
więcej
|
Mikołaj Salecki growth directorem w WowMedia&Metrics
Mikołaj Salecki dołączył do domu mediowego WowMedia&Metrics jako growth director. Na nowo utworzonym stanowisku będzie odpowiadał za działania new business, technologiczne oraz budowanie komunikacji marketingowej agencji.
więcej
|
Potrzebna agencja mediowa do kampanii Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej
Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej rozpoczęło przetarg dotyczący zakupu mediów na potrzeby realizowanych przez resort do grudnia br. działań informacyjno-promocyjnych - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Budżet to blisko 1 mln zł
więcej
|
Orlen sponsorem tytularnym Superligi
Koncern paliwowy Orlen został sponsorem tytularnym najwyższego szczebla rozgrywek piłki ręcznej w Polsce – Orlen Superligi i Orlen Superligi Kobiet. Nowa umowa dotyczy trzech najbliższych sezonów i obejmuje szereg świadczeń marketingowych.
więcej
|
Ruszył konkurs na koncepcje kampanii przeciwko utrwalaniu postaw antysemickich w Polsce
Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN ogłosiło konkurs na opracowanie koncepcji idei kreatywnej kampanii społecznej przeciwko utrwalaniu postaw antysemickich w Polsce.
więcej
|
Agata Szymańska brand managerką trzech marek w Danone
Agata Szymańska awansowała na stanowisko brand managerki w firmie Danone Polska. Pracuje w niej blisko 6 lat.
więcej
|
Ekstraklasa wypłaci klubom 20 mln zł więcej. Zmieniono zasady podziału
Spółka zarządzająca piłkarską PKO BP Ekstraklasą w bieżącym sezonie wypłaci swoim udziałowcom ponad 270 mln zł, z czego ok. 260 mln zł zostanie podzielone między 18 grających w niej drużyn.
więcej
|
Maja Bucholc-Kmiecik na nowym stanowisku w McDonald's Polska
Maja Buchoic-Kmiecik objęła stanowisko marketing managerki w McDonald's Polska - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. W firmie pracuje blisko 5 lat.
więcej
|
Mona Lisa na Tinderze. Nowa kampania znanej aplikacji
Popularna aplikacja randkowa Tinder rozpoczęła akcję marketingową, w której pomaga użytkownikom opanować sztukę tworzenia najlepszego profilu. Wykorzystuje do tego najsłynniejsze portrety w historii sztuki.
więcej
|
Wawel prezentuje słodycze bez cukru
Marka Wawel prezentuje zupełnie nową odsłonę linii słodyczy bez dodatku cukru. Opakowania z tej serii zyskały nową szatę graficzną, a do produktów dołączyła nowość – czekolada Gorzka 70% z cząstkami pomarańczowymi.
więcej
|
Jagoda Prętnicka-Markiewicz account directorem w SEC Newgate CEE
Jagoda Prętnicka-Markiewicz dołączyła do zespołu SEC Newgate CEE jako account director. Ostatnio odpowiadała za komunikację agencji reklamowej 180heartbeats + Jung v Matt.
więcej
|
Maspex po przejęciu Żubrówki rusza z nową komunikacją marki
"Odkryj swoją dziką naturę" to nowe hasło marki wódki Żubrówka, należącej do koncernu Maspex.
więcej
|
Produkty polskiej marki Phenomé na pokładach Dreamlinerów PLL LOT
Polskie Linie Lotnicze LOT poinformowały o rozpoczęciu współpracy z kolejną polską firmą przy tworzeniu nowego produktu pokładowego. W klasie biznes na pasażerów Dreamlinerów czekać będą kosmetyczki, które na gościnne pokłady LOT-u dostarczy marka Phenomé.
więcej
|
Lux Med przejmuje platformę założoną przez byłą minister cyfryzacji
Grupa Lux Med kupiła resztę udziałów spółki MC2 Innovations, zarządzającej platformą benefitową Carrotspot. Za platformą stoją była minister cyfryzacji Anna Streżyńska i Arkadiusz Szczebiot.
więcej
|
TVN Media kolejny raz z akcją #opiniejuroraeffie
Po raz siódmy Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR wraz z TVN Media - sponsorem strategicznym konkursu i gali Effie Awards Poland - realizują cykl #opiniejuroraeffie. W ramach tegorocznej edycji projektu ponad 100 jurorów Effie podzieliło się swoimi spostrzeżeniami na temat najbardziej aktualnych i istotnych dla branży zagadnień.
więcej
|
Snapchat - sprawdź, czy jest tam Twoja grupa docelowa? Snapchat to platforma społecznościowa skoncentrowana na aparacie fotograficznym, której celem było stworzenie miejsca odzwierciedlającego sposób, w jaki ludzie komunikują się w prawdziwym życiu. Dlaczego tak angażuje? Snapchat jako pierwszy wprowadził do social mediów rozwiązania z zakresu rozszerzonej rzeczywistości. Soczewki (ang. lenses) to niezmiennie najbardziej angażująca funkcja aplikacji oraz forma reklamy. Prawdopodobnie to dzięki nim, po dwunastu latach istnienia, Snapchat jest ósmą najpopularniejszą platformą na świecie, z 750 milionami aktywnych użytkowników miesięcznie, działającą na 73 rynkach. materiał reklamowywięcej |
|
|
Nadmorskie miasto po 30 latach kończy z zakupem dziennika Polska Press. "Nie będziemy finansowali propagandy"
Burmistrz Darłowa, Arkadiusz Klimowicz, zrezygnował z ratuszowej prenumeraty „Głosu Koszalińskiego” (Polska Press Grupa). – Zrobiłem to, bo coraz mniej o nas piszą, a w dodatku dziennik stał się tubą propagandową rządzącej partii - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl. O swojej decyzji poinformował w mediach społecznościowych. Włodarze innych miast na północy Polski też rezygnują z prenumerat, bądź noszą się z takim zamiarem. - Nie będziemy finansowali propagandy - mówi nam Hanna Pruchniewska, burmistrz Pucka, która zrezygnowała z prenumeraty "Dziennika Bałtyckiego".
więcej
|
Polski ,,Vogue" zapłacił 300 dol. fotografce. Ta żali się na TikToku
Magazyn „Vogue Polska” (Visteria) zapłacił hawajskiej fotografce Roxy Facer 300 dolarów za realizację krótkiego filmu z backstage'u sesji zdjęciowej. Ta po kilku miesiącach poskarżyła się w tiktokowym wideo na kwotę zlecenia. „Vogue” zaznacza, że Facer „nie zgłosiła żadnych zażaleń dotyczących wynagrodzenia naszej produkcji czy bezpośrednim zleceniodawcom, ale po kilku miesiącach postanowiła podzielić się nimi za pomocą platformy TikTok”.
więcej
|
Paramount Global sprzedaje wydawnictwo Simon & Schuster firmie KKR & Co za 1,62 miliarda dolarów
Paramount Global podpisał umowę sprzedaży wydawnictwa Simon & Schuster gigantowi inwestycyjnemu KKR.
więcej
|
|
|
Polski ,,Vogue" zapłacił 300 dol. fotografce. Ta żali się na TikToku
Magazyn „Vogue Polska” (Visteria) zapłacił hawajskiej fotografce Roxy Facer 300 dolarów za realizację krótkiego filmu z backstage'u sesji zdjęciowej. Ta po kilku miesiącach poskarżyła się w tiktokowym wideo na kwotę zlecenia. „Vogue” zaznacza, że Facer „nie zgłosiła żadnych zażaleń dotyczących wynagrodzenia naszej produkcji czy bezpośrednim zleceniodawcom, ale po kilku miesiącach postanowiła podzielić się nimi za pomocą platformy TikTok”.
więcej
|
Spadły wpływy z "podatku od VoD". Za pierwsze półrocze do PISF wpłynęło ponad 18,4 mln zł
W drugim kwartale 20203 roku podmioty nadawcy treści wideo na żądanie wpłacili do Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej 8,96 mln zł, o prawie pół miliona mniej niż kwartał wcześniej - wynika z danych przekazanych portalowi Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Ministerstwo Cyfryzacji: dwuletni okres przejściowy dla przedsiębiorców w związku z ustawą o pornografii
Ministerstwo Cyfryzacji w reakcji na postulaty Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców zapowiedziało, że mikro-, mali i średni przedsiębiorcy będą mieli dwuletni okres przejściowy, w trakcie którego nie będą przeprowadzane kontrole, wynikające z ustawy o ochronie małoletnich przed dostępem do treści nieodpowiednich w internecie.
więcej
|
Grupa CCC dalej pod presją kosztów. eobuwie ze spadkiem, HalfPrice mocno rośnie
Według wstępnych danych w zeszłym kwartale finansowym Grupa CCC zwiększyła wpływy o 2 proc. do 2,42 mld zł, a jej koszty sprzedażowo-administracyjne wzrosły 5 proc. Przychody HalfPrice’a, mającego już 109 sklepów stacjonarnych poszły w górę o 86 proc., natomiast eobuwie.pl zanotowało spadek o 2 proc.
więcej
|
Korzystanie z urządzeń mobilnych negatywnie wpływa na rozwój dzieci
Z badania "Brzdąc w sieci" wynika, że dzieci w wieku przedszkolnym, które korzystają z urządzeń cyfrowych tuż po przebudzeniu i po kolacji, funkcjonują gorzej niż te, które robią to rzadziej – powiedziała psycholog i autorka badań dr Magdalena Rowicka z Akademii Pedagogiki Specjalnej (APS) w Warszawie.
więcej
|
Orange z nową formą rozmów wideo. Bez dodatkowych aplikacji i opłat
Sieć Orange Polska zaoferowała dla niemal wszystkich usługę ViLTE, która umożliwia prowadzenie rozmów wideo za pośrednictwem sieci LTE. Nie trzeba do tego instalować żadnych dodatkowych aplikacji, a korzystanie z technologii ViLTE nie jest związane z żadnymi dodatkowymi opłatami i nie zmniejsza limitu danych internetowych. Obecnie usługa ta działa dla połączeń wewnątrz sieci Orange oraz na styku między siecią Orange i Play.
więcej
|
Twórca Pili Pili "Wojtek z Zanzibaru" z zarzutami udziału w zorganizowanej grupie przestępczej
Gdańska prokuratura wydała listy gończe za twórcą sieci hoteli Pili Pili na Zanzibarze Wojciechem Żabińskim i dwójką współpracowników - Dominikiem Żabińskim oraz Katarzyną Zmarzlik. Cała trójka ma też postawione zarzuty udziału w zorganizowanej grupie przestępczej. Przypomnijmy - bajeczne wakacje "Wojtka z Zanzibaru" promowały znane osoby, m.in. Barbara Kurdej-Szatan, Natalia Kukulska czy Tomasz Ciachorowski.
więcej
|
Walka Zuckerberg - Musk może się odbyć 26 sierpnia
Coraz bardziej prawdopodobna staje się wizja fizycznego starcia pomiędzy dwoma gigantami mediów społecznościowych. Mark Zuckerberg na swoim portalu Threads odpowiedział na zaczepkę Elona Muska. Szef Mety zasugerował nawet termin starcia - 26 sierpnia.
więcej
|
Ponad 107 tysięcy publikacji o Natalii Janoszek w trzy miesiące
W ciągu ostatnich trzech miesięcy, do końca lipca o celebrytce Natalii Janoszek pojawiły się w mediach społecznościowych aż 107 192 wzmianki - pokazuje analiza PSMM Monitoring & More. Media tradycyjne pisały o aktorce nieco ponad 1,2 tys. razy.
więcej
|
Zawalcz o statuetkę YouTube Works. Sprawdź jak zgłosić swoją kampanię do trzeciej edycji konkursu Do 15 września trwają zgłoszenia do YouTube Works Awards 2023. Konkurs wyłoni najbardziej kreatywne i efektywne kampanie na YouTube w Polsce. Sprawdźcie, jak zgłosić swoją kampanię i zawalczyć o statuetkę. materiał reklamowywięcej |
|
|
Korzystanie z urządzeń mobilnych negatywnie wpływa na rozwój dzieci
Z badania "Brzdąc w sieci" wynika, że dzieci w wieku przedszkolnym, które korzystają z urządzeń cyfrowych tuż po przebudzeniu i po kolacji, funkcjonują gorzej niż te, które robią to rzadziej – powiedziała psycholog i autorka badań dr Magdalena Rowicka z Akademii Pedagogiki Specjalnej (APS) w Warszawie.
więcej
|
|
|
Sławomir Nitras ugiął się pod naciskiem #SilnychRazem? "Polityka zakładnikiem najtwardszych elektoratów"
Poseł Platformy Obywatelskiej Sławomir Nitras nazwał hejterem jednego z aktywistów, kojarzonego z nieformalną grupą #SilniRazem popierającą Koalicję Obywatelską w serwisie X (dawniej Twitter). Kiedy zwolennicy PO ostro zaprotestowali, polityk przeprosił internautę. - To pokazuje, że polska polityka coraz bardziej staje się zakładnikiem najtwardszych elektoratów, które zaczynają nadawać ton kampanii - powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Marcin Makowski, dziennikarz tygodnika "Wprost". Innego zdania jest publicysta Tomasz Lis, który docenia gest polityka.
więcej
|
Zmiana na czele komunikacji i mediów w PZPN. Odchodzi była dziennikarka TVP
Nowym dyrektorem departamentu komunikacji i mediów w Polskim Związku Piłki Nożnej został Tomasz Kozłowski, poprzednio w „Fakcie”, zastępując Aleksandrę Kostrzewską (z domu Rosiak), wcześniej m.in. dziennikarkę Telewizji Polskiej.
więcej
|
Jagoda Prętnicka-Markiewicz account directorem w SEC Newgate CEE
Jagoda Prętnicka-Markiewicz dołączyła do zespołu SEC Newgate CEE jako account director. Ostatnio odpowiadała za komunikację agencji reklamowej 180heartbeats + Jung v Matt.
więcej
|
4 Publicity obsługuje eXc mobile
Do grona klientów agencji public relations 4 Publicity dołącza marka eXc mobile. To producent akcesoriów GSM, m.in. kabli do telefonów i tabletów, ładowarek sieciowych i samochodowych, słuchawek bezprzewodowych.
więcej
|
Fest Festival odwołany. Prawnik: mogło dojść do przestępstwa
Tegoroczna edycja Fest Festival została nieoczekiwanie odwołana, a do ostatniej chwili prowadzono sprzedaż biletów. - Dlaczego zatem, w momencie kiedy wiadome stało się, że nie pozwalają one na organizację festiwalu, od razu nie wstrzymano sprzedaży biletów, aby nie narażać kolejnych osób na oczywistą stratę pieniędzy? Podejrzenie o możliwości popełnienia przestępstwa przez osoby odpowiedzialne za decyzję w tym przedmiocie jest uzasadnione - komentuje prawnik Michał Gajda.
więcej
|
|
|