|
|
|
|
|
|
|
Nowy kanał telewizyjny o podróżach zadebiutuje w Polsce
Spółka Astro, znana z produkcji „Familiady” i kanału informacyjnego News 24, złożyła do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji wniosek o zmianę nazwy stacji 13 na Wakacje. W ofercie mają się znaleźć programy poświęcone podróżom i stylowi życia. - To zupełnie inna filozofia niż kanału Podróże TV - zapewnia Wirtualnemedia.pl Ryszard Krajewski, przewodniczący rady nadzorczej Astro.
więcej
|
Operator Plusa zapłaci karę za brak współpracy z UOKiK. Ale mniejszą
W trwającej od ponad dekady batalii sądowej dotyczącej grzywny nałożonej na Polkomtel, operatora sieci Plus (grupa Cyfrowy Polsat), za brak współpracy z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Karę - pierwotnie wynoszącą 130,7 mln zł - obniżono z 4 do 1,2 mln zł.
więcej
|
,,Zawodowa Anka" nowym programem Anny Nowak-Ibisz w TVN Style
Anna Nowak-Ibisz, która przez 24 sezony prowadziła cykl „Pani Gadżet”, wraca na antenę TVN Style. W nowym programie „Zawodowa Anka” ma udowodnić, że żadnej pracy się nie boi.
więcej
|
,,Korona królów. Jagiellonowie" od 28 sierpnia w TVP1, emisja trzy razy w tygodniu (wideo)
Od 28 sierpnia telewizyjna Jedynka pokazywać będzie nowe odcinki serialu „Korona królów. Jagiellonowie”. Produkcja będzie emitowana od poniedziałku do środy o godz. 20.30.
więcej
|
Player z pakietami na trzy miesiące w cenie dwóch
Choć Player wycofał roczne i półroczne pakiety, to wprowadził możliwość wykupienia pakietu z reklamami i bez reklam na trzy miesiące. Osoby, które się na to zdecydują płacą tyle samo, co w przypadku 2-miesięcznej subskrypcji.
więcej
|
Koniec boomu na rynku serwisów streamingowych. Wzrosty wyhamują
W ciągu 6 najbliższych lat wartość amerykańskiego rynku OTT wzrośnie z 74 mld dol. do 82 mld dol. Z prognozy Digital TV Research wynika, że płatne serwisy streamingowe, takie jak Netflix, Amazon Disney+ czy Max, mogą liczyć na nieznaczne wzrosty. W lepszej sytuacji są bezpłatne usługi AVoD i FAST.
więcej
|
Kto pokaże walkę Rakowa o Ligę Mistrzów? ,,Ukłony dla naszych partnerów z Polsatu"
Już tylko dwa mecze dzielą piłkarskiego mistrza Polski od Ligi Mistrzów UEFA. We wtorek 22 sierpnia Raków Częstochowa zagra z FC Kopenhaga, a rewanż z mistrzem Danii odbędzie się 30 sierpnia. Pierwsze spotkanie będzie można oglądać na antenie Polsatu Sport, Polsatu Sport Premium 1 i TVP Sport. TVP kupiła sublicencję niemal w ostatniej chwili.
więcej
|
Stopklatka kręci drugi sezon "To nie ze mną". Tomasz Karolak w roli głównej
Kanał Stopklatka rozpoczął zdjęcia do drugiego sezonu serialu komediowego “To nie ze mną”. W nowych odcinkach do obsady dołączy Tomasz Karolak, który zagra w produkcji główną rolę. Drugi sezon widzowie naziemnego kanału z grupy Kino Polska zobaczą jeszcze w tym roku - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Usługa 30-letniego pirata IPTV docierała do 1,3 mln klientów
Holenderska prokuratura oskarżyła Hichama O. z miasta Almere o obecność w organizacji przestępczej, pranie brudnych pieniędzy i naruszanie praw autorskich. Jego piracka usługa obejmowała m.in. treści wszystkich największych serwisów streamingowych i docierała do ponad 1,3 mln klientów.
więcej
|
Sieć kablowa rezygnuje z własnej usługi na rzecz TV Smart Go Vectry
Tylko do końca sierpnia działać będzie usługa Elsat Go. Od 1 września abonenci sieci kablowej Elsat, dostępnej na Śląsku, będą mogli korzystać tylko z serwisu streamingowego i aplikacji TV Smart Go, stworzonej przez Vectrę. Wcześniej w podobny sposób zlikwidowano Multimedia Go.
więcej
|
W TVN najwięcej kosztuje reklama przy "Faktach"
W opublikowanym właśnie przez biuro reklamy TVN Media cenniku reklamowym na wrzesień br. najwyżej wyceniono reklamy emitowane przy serwisie informacyjnym "Fakty" - za 30 -sek. spot trzeba zapłacić 84,2 tys. zł netto.
więcej
|
Viaplay jak Canal+ Sport: skróty meczów i magazyny na YouTubie
Polski oddział platformy streamingowej Viaplay uruchomił kanał youtube’owy, na którym zamieszcza m.in. skróty wybranych meczów oraz dwa magazyny piłkarskie.
więcej
|
Spadła oglądalność dziennika ,,Express" w TTV
W tym roku wydania „Expressu” w TTV o godz. 9.45 śledzi 143 tys. widzów, o 15.45 - 202 tys., o 17.45 - 218 tys. o 19.45 - 194 tys., a o 21.45 - 295 tys. Wszystkie wydania serwisu informacyjnego mają niższą widownię niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,The Voice of Poland 14" od 2 września w TVP2, nowe zasady w programie
Od 2 września Dwójka emitować będzie 14. edycję „The Voice of Poland”, w której trenerami będą Lanberry, Justyna Steczkowska, Marek Piekarczyk oraz Tomson i Baron z zespołu Afromental. Program będzie miał nieco inne zasady niż w poprzednich edycjach.
więcej
|
Ruszył darmowy kanał sportowy LaLiga+
Hiszpańska liga piłkarska LaLiga uruchomiła swój kanał FAST LaLiga+ na platformach FAST we współpracy z The Channel Store, firmą zajmującą się tworzeniem, dystrybucją i monetyzacją darmowych kanałów w streamingu.
więcej
|
Telewizja Puls jesienią stawia na kontynuacje seriali, w październiku nowy program ,,Hit Kabaret Show" w Puls 2 (wideo)
W jesiennej ramówce TV Puls i Puls 2 - która zadebiutuje 4 września - znajdą się kolejne sezony seriali „Lombard. Życie pod zastaw” „Kurierzy” i „Dzielnica strachu”. W październiku odbędzie się premiera nowego programu „Hit Kabaret Show”.
więcej
|
Uwaga od września ważne zmiany w przepisach dotyczących punktów karnych! Zaledwie dwa niewłaściwe ruchy za kierownicą i już możesz stanąć w obliczu utraty prawa jazdy. Sprawdź 21 wykroczeń, za które przyznawane jest aż 15 punktów karnych. Do tego musisz pamiętać, że najcięższe przewinienia drogowe obciążone są surowymi mandatami, które w przypadku recydywy liczone są podwójnie. Choć kara może być surowa, istnieje sposób, aby nie tylko uniknąć mandatów, ale jeszcze dodatkowo zdobywać nagrody za przestrzeganie przepisów. Kasa Wraca z LINK4 to narzędzie, które wspiera nas w utrzymaniu bezpieczeństwa w trasie i daje szansę na oszczędności oraz dodatkowe korzyści. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
W TVN najwięcej kosztuje reklama przy "Faktach"
W opublikowanym właśnie przez biuro reklamy TVN Media cenniku reklamowym na wrzesień br. najwyżej wyceniono reklamy emitowane przy serwisie informacyjnym "Fakty" - za 30 -sek. spot trzeba zapłacić 84,2 tys. zł netto.
więcej
|
MullenLowe Warsaw z mniejszą stratą, wpływy ponad 10 proc. w górę
W ub.r. przychody agencji reklamowej MullenLowe Warsaw wzrosły o 12,8 proc. do 19,61 mln zł, a jej strata netto zmalała z 328,2 do 192,8 tys. zł. Na koniec ub.r. agencja miała na rachunkach bankowych 4,29 mln zł, wobec 3,59 mln zł przed rokiem.
więcej
|
Frisco zamyka program lojalnościowy
Tylko do 18 września br. potrwa aktualna edycja programu lojalnościowego Frisco Frends supermarketu internetowego Frisco.
więcej
|
Daniel Białoszewski zajmie się pozyskiwaniem nowego biznesu w FCB&theMilkman
Daniel Białoszewski dołączył do agencji reklamowej FCB&theMilkman jako business and communication manager.
więcej
|
9 ofert w przetargu na obsługę mediową i public relations PARP
W odpowiedzi na przetarg Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości dotyczącym obsługi mediowej i public relations wpłynęło 9 ofert - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. Złożyły je m.in. takie agencje, jak Sigma Bis, Komunikacja Plus Group, Media Group i Partner of Promotion.
więcej
|
Fabryka Marketingu kupi reklamy w internecie do kampanii o podwyżce 500+
Fabryka Marketingu wygrała przetarg Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej na obsługę mediową w internecie działań promujących podwyżkę 500+ - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowak-Ibisz, Stolarz, Ekskluzywny Menel w kampanii "Uff! Dobry wybór na lata!" Porta
Producent drzwi Porta prowadzi kampanię reklamową pod hasłem „Uff! Dobry wybór na lata”. Do akcji zaproszono influencerów: Darka Stolarza, Marikę Jóźwiak, Annę Nowak Ibisz, Ann Living, Ekskluzywnego Menela oraz Michalinę Grzesiak.
więcej
|
Kaufland z ofertami skrojonymi pod znaki zodiaku klientów
Oryginalny system rekomendacji zakupowych przyjął rumuński oddział sieci supermarketów Kaufland. Przedstawia swoim klientom oferty wedle ich znaków zodiaku.
więcej
|
CCC i HalfPrice ze wspólną kartą podarunkową
CCC i HalfPrice (obie marki z Grupy CCC) wprowadzają multibrandową kartę podarunkową.
więcej
|
Bank Pekao na powrót do szkoły proponuje Konto Przekorzystne dla dziecka
Ruszyła promocja Banku Pekao, w ramach której rodzice mogą na promocyjnych warunkach założyć dziecku Konto Przekorzystne. Dodatkowo zarówno dzieci, jak i dorośli mogą zyskać nawet 300 zł i skorzystać z wysokiego oprocentowania 7 proc. na kontach oszczędnościowych.
więcej
|
Osoby w wieku powyżej 60 lat stanowią zaledwie 4 proc. bohaterów globalnych reklam
Według badania przeprowadzonego przez kreatywną platformę danych CreativeX, tylko 4 proc. osób pojawiających się w globalnych reklamach ma ponad 60 lat. Według firmy marki ignorują "lukratywną" publiczność.
więcej
|
Digitree Group ze stratą, wpływy 19 proc. w górę
Według wstępnych, szacunkowych danych Digitree Group w pierwszym półroczu osiągnęła wzrost skonsolidowanych przychodów sprzedażowych o 19,1 proc. do 44,68 mln zł, a jej wynik netto poszedł w dół ze 111 tys. zł zysku do 838 tys. zł straty.
więcej
|
Pierwsza kampania muralowa Pepsi Space - realizacja Braughman Group Media W lipcu i sierpniu 2023 w Warszawie oraz Gdańsku Braughman Group Media zrealizowała dwa, dwuetapowe murale promujące konkurs Pepsi Space, w którym młodzi ludzie mieli szansę na prezentację swojej twórczości na spektakularnych wielkoformatowych powierzchniach, które marka Pepsi udostępniła im na czas trwania projektu. Ambasadorami kampanii są: Bedoes2115, Nowciax oraz Nita. materiał reklamowywięcej |
|
|
Tomasz Jażdzyński w Burda Media Polska
Z początkiem września Tomasz Jażdzyński, do niedawna prezes Gremi Media, obejmie nowo utworzone stanowisko wiceprezesa ds. operacyjnych w Burda Media Polska. Ma zająć się wsparciem dalszej ekspansji cyfrowej firmy. - W 2023 roku ponad 65 proc. przychodów i zdecydowana większość zysków Burdy w Polsce będzie pochodziła z działalności digital i e-commerce - mówi Wirtualnemedia.pl Maciej Klepacki, CEO Burda Media Polska.
więcej
|
Agora może wydzielić ,,Wyborczą" i Gazeta.pl do spółek. Zmiany zarejestrował sąd
Krajowy Rejestr Sądowy zatwierdził zmiany w statucie Agory przegłosowane przez jej akcjonariuszy pod koniec czerwca. Stanowią one, że firma może przenieść do osobnych spółek kilka obszarów działalności, m.in. „Gazetę Wyborczą”, Gazeta.pl i wydawnictwo książkowo-płytowe.
więcej
|
Sławomir Kowalski szefem rozrywki w Polska Press
Sławomir Kowalski objął stanowisko szefa rozrywki w Polska Press Grupie. Odpowiada za serwisy Shownews.pl i Telemagazyn.pl.
więcej
|
Kolejna rezygnacja z Campus Polska Przyszłości. ,,Triumfuje mentalny dziadocen"
Karolina Korwin-Piotrowska to kolejna osoba, która zrezygnowała z uczestnictwa w wydarzeniu Campus Polska Przyszłości po tym, jak organizatorzy poprosili Marcina Mellera o prowadzenie panelu bez Grzegorza Sroczyńskiego. „Wygląda na to, że grupka kolegów i koleżanek spod jednego podobno słusznego hashtagu z TT rządzi częścią debaty publicznej w PL” - skomentowała dziennikarka.
więcej
|
|
|
9 ofert w przetargu na obsługę mediową i public relations PARP
W odpowiedzi na przetarg Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości dotyczącym obsługi mediowej i public relations wpłynęło 9 ofert - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. Złożyły je m.in. takie agencje, jak Sigma Bis, Komunikacja Plus Group, Media Group i Partner of Promotion.
więcej
|
FleishmanHillard: 20 proc. więcej wpływów, zmalał zysk
Agencja public relations FleishmanHillard w ub.r. zwiększyła przychody o 19,8 proc. do 18,13 mln zł, a jej zysk netto spadł z 1,07 mln do 858,7 tys. zł.
więcej
|
Umiarkowany optymizm i obawy o rosnące koszty w branży PR
Z pierwszej edycji badania „Barometr nastrojów w branży usług PR” autorstwa Stowarzyszenia Agencji Public Relations wynika, że w branży public relations w Polsce można mówić o umiarkowanym optymizmie w ocenie przyszłości. Wskazanie Barometru na poziomie 59,6 pkt. oznacza, że zarządzający polskimi firmami PR spodziewają się poprawy wyników w 2023, mimo obaw dotyczących rosnących kosztów działalności.
więcej
|
Znamy jury konkursu Złote Spinacze 2023
Przewodniczącą Jury 21. edycji Złotych Spinaczy została Marta Jóźwiak, dyrektorka ds. komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej, Google. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Aleksandra Chalimoniuk (OTCF), Anita Ryng (IKEA Retail), Alicja Wysocka-Świtała (Clue PR), Maciej Lasoń (Unilever), Arkadiusz Mierzwa (Jeronimo Martins Polska) oraz Grzegorz Szczepański (Hill+Knowlton Strategies Poland). Po raz kolejny w jury zasiądzie Justyna Dąbrowska-Cydzik z Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
|