Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Wtorek 12 Września 2023
 
 
 
Była producentka "Rozmów w toku" wygrała z TVN. "Albo pani akceptuje warunki albo..."
 
Jolanta Hofer, była producentka TVN, wygrała proces ze stacją o ustalenie stosunku pracy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Cieszy mnie ten wyrok, ponieważ sąd wyraźnie pokazał, na podstawie zeznań świadków, również drugiej strony, że to, co robiłam nie było umową o dzieło, lecz stosunkiem pracy - mówi nam była producentka “Rozmów w toku”. więcej
 
 
Rząd PiS szykuje serwis streamingowy mTV. Minister cyfryzacji: Sport i filmy w ofercie
 
Prawo i Sprawiedliwość chce rozszerzyć funkcjonalność aplikacji mObywatel o serwis streamingowy mTV. Minister cyfryzacji Janusz Cieszyński informuje Wirtualnemedia.pl, że można byłoby z niego korzystać na urządzeniach mobilnych. W ofercie znalazłyby się mecze Reprezentacji Polski i filmy, współfinansowane ze środków publicznych. więcej
 
 
Anna Dzierzędzka z PepsiCo prezeską Polskiej Organizacji Reklamodawców, Elżbieta Gorajewska - dyrektorką zarządzającą
 
Polska Organizacja Reklamodawców powołała Annę Dzierzędzką z PepsiCo na prezeskę, a Elżbietę Gorajewską - na dyrektorkę zarządzającą. Na czele rady nadzorczej stanęła z kolei Małgorzata Lubelska z Kompanii Piwowarskiej.  więcej
 
 
Stacje naziemne i TVN24 przyciągają widzów do Sweet.TV. Serwis wprowadzi darmowe kanały FAST
 
Według badania Mediapanelu, w sierpniu serwis streamingowy Sweet.TV zajął 8 miejsce w Polsce, wyprzedzając m.in. Polsat Box Go i SkyShowtime pod względem udziału w czasie oglądania. Klaudia Łyczko-Kuta, executive director i country manager platformy informuje Wirtualnemedia.pl, że w tym okresie największą popularnością cieszyły się stacje oferowane na zasadzie must carry, must offer i TVN24. więcej
 
 
RMF FM liderem, ale traci najwięcej - zyskuje Radio ZET. Przewaga stopniała o 3,8 pkt. proc.
 
W okresie od czerwca do sierpnia br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, ale stacja zanotowała największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskało Radio ZET - raport Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
1277 aplikacji działa na telewizorach LG. Na sprzętach Sony i Philips ponad 10 tys. więcej
 
Sporo dziennikarzy na listach wyborczych do Sejmu i Senatu. Startują z wszystkich partii więcej
 
Prezenterzy programów informacyjnych TVP witają w "polskiej telewizji" więcej
 
Netflix to 56 proc. streamingu w Polsce. Sweet.TV przed Polsat Box Go i SkyShowtime więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Dziennikarz / dziennikarka - prawo INFOR
Dziennikarz Wirtualnemedia.pl
Redaktor działu ,,Sport" Polskie Radio
Specjalista ds. marketingu reklamy INFOR
Specjalista ds. SEO INFOR
Dziennikarz/ Dziennikarka Fakt (Dział Pieniądze-Prawo-Porady) Ringier Axel Springer
News Digital - Ekspert (umowa na zastępstwo) TVN Warner Bros. Discovery
Producent / Producentka Wideo Ringier Axel Springer
Digital Manager, Poland and Central Europe Marine Stewardship Council
Montażysta w dziale Autopromocji Kino Polska TV SA
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 52 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Była producentka "Rozmów w toku" wygrała z TVN. "Albo pani akceptuje warunki albo..."

Jolanta Hofer, była producentka TVN, wygrała proces ze stacją o ustalenie stosunku pracy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Cieszy mnie ten wyrok, ponieważ sąd wyraźnie pokazał, na podstawie zeznań świadków, również drugiej strony, że to, co robiłam nie było umową o dzieło, lecz stosunkiem pracy - mówi nam była producentka “Rozmów w toku”. więcej

Rząd PiS szykuje serwis streamingowy mTV. Minister cyfryzacji: Sport i filmy w ofercie

Prawo i Sprawiedliwość chce rozszerzyć funkcjonalność aplikacji mObywatel o serwis streamingowy mTV. Minister cyfryzacji Janusz Cieszyński informuje Wirtualnemedia.pl, że można byłoby z niego korzystać na urządzeniach mobilnych. W ofercie znalazłyby się mecze Reprezentacji Polski i filmy, współfinansowane ze środków publicznych. więcej

Stacje naziemne i TVN24 przyciągają widzów do Sweet.TV. Serwis wprowadzi darmowe kanały FAST

Według badania Mediapanelu, w sierpniu serwis streamingowy Sweet.TV zajął 8 miejsce w Polsce, wyprzedzając m.in. Polsat Box Go i SkyShowtime pod względem udziału w czasie oglądania. Klaudia Łyczko-Kuta, executive director i country manager platformy informuje Wirtualnemedia.pl, że w tym okresie największą popularnością cieszyły się stacje oferowane na zasadzie must carry, must offer i TVN24. więcej

Związkowa Alternatywa szykuje klipy o referendum jako rządowej hucpie. TVP i Polskie Radio muszą je emitować

Związek zawodowy Związkowa Alternatywa został uznany przez Państwową Komisję Wyborczą za podmiot, który może brać udział w kampanii referendalnej. – Przygotowujemy serię klipów do emisji w mediach publicznych, w których powiemy co myślimy o referendum: że to rządowa hucpa - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Szumlewicz, szef związku. W tej chwili Związkowa Alternatywa czeka na przydział wymiaru antenowego czasu. więcej

Występy biało-czerwonych w eliminacjach do Euro 2024 hitem TVP

Pierwsze pięć eliminacyjnych mecze reprezentacji Polski do Euro 2024 obejrzało średnio 3,50 mln widzów w TVP1. Spotkania nadane w TVP Sport śledzi 1,18 mln osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

593 tys. widzów śledzi ,,Klan" w nowym sezonie

Po dwóch tygodniach emisji kolejny sezon „Klanu” ogląda średnio 593 tys. widzów. Produkcja względem początku poprzedniego sezonu straciła widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Barbie" w Player.pl w cenie 40 zł. Serwis z okazji premiery filmu w różowej oprawie

We wtorek, 12 września do oferty Player.pl trafił film „Barbie”, który w serwisie dostępny jest w cenie 40 zł. Platforma z okazji premiery tytułu zmieniła oprawę na różową. więcej

TVP chce wydać ponad 4 mln zł na loterię. Ma dwie oferty

Telewizja Polska szykuje się do zorganizowania loterii audioteksowej, zamierza wydać na nią 4,18 mln zł. Do obsługi akcji zgłosiły się dwie firmy. więcej

Antena HD wprowadza do ramówki pierwsze dwie autorskie produkcje

W jesiennej ramówce Antena HD pokaże dwie pierwsze autorskie produkcje. Są to programy „77 TV” i „3-2-1”. Stacja planuje produkcję kolejnych projektów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Warsaw Shore 19" od 17 września w MTV Polska

W niedzielę, 17 września MTV Polska rozpocznie emisję 19. odsłony programu „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy”. W nowych odcinkach reality-show pojawi się dwoje nowych uczestników. więcej

Dawne satelity Polsat Box i Canal+ już bez kanałów telewizyjnych

Dwa wysłużone satelity Eutelsata, czyli Hot Bird 13B i Hot Bird 13E zaprzestały nadawania kanałów telewizyjnych, radiowych i usług transmisji danych. Wszystkie wykorzystywane transpondery zakończyły migrację na Hot Birda 13G i Hot Birda 13F. Wśród nich było pasmo używane przez polskie platformy cyfrowe Polsat Box i Canal+. więcej

Kolejny serial Canal+ w ofercie Netfliksa

Na Netfliksie od 30 sierpnia można oglądać serial „Żmijowisko” i „Misję Afganistan”, a wkrótce w ofercie platformy pojawi się kolejna produkcja Canal+. więcej

Były dziennikarz TVP rzecznikiem prasowym Lechii Gdańsk

Stanowisko nowego rzecznika prasowego Lechii Gdańsk objął Mateusz Czerwiński, były dziennikarz Telewizji Polskiej.  więcej

Nowe uniwersum superbohaterów? Amazon zdradza swoje plany

29 września w ofercie Amazon Prime Video pojawi się pierwszy spin-off popularnego serialu „The Boys”. „Gen V” to nowa aktorska produkcja, ale już wcześniej powstał spin-off animowany pt. „The Boys: Diabolical”. Czy fani mogą liczyć na dalszą rozbudowę uniwersum? więcej

Kai Finke: z Netfliksa na chief content officera w SkyShowtime

Kai Finke został mianowany na stanowisko chief content officera platformy streamingowej SkyShowtime. Wcześniej pracował w serwisie Netflix jako director of content w regionie EMEA. więcej

Anna Bogusiewicz prowadzi ,,Plan dnia" w TVP Info

Do prowadzących cykl wywiadów ,,Plan dnia" na antenie TVP Info dołączyła Anna Bogusiewicz (poprzednio Grochowska). Ze stacją jest związana od kilku lat. więcej

Cyfrowy Polsat chce sprzedać obligacje za ok. 400 mln zł

Zarząd Cyfrowego Polsatu zatwierdził projekt warunków emisji obligacji o wartości nominalnej ok. 400 mln zł. Ma je objąć jeden inwestor w ramach oferty prywatnej. więcej

Kto jest uprawiony do bezpłatnej kampanii referendalnej w mediach publicznych

Do bezpłatnej kampanii referendalnej w mediach publicznych uprawnionych zostało 56 podmiotów, w tym: 7 partii politycznych, 25 fundacji i 24 stowarzyszeń - wynika z danych PKW. Audycje referendalne będą rozpowszechniane w TVP i Polskim Radiu od 29 września do 13 października. więcej

Nagrodzona 9 Lwami na Festiwalu w Cannes kampania Gdzie Zamieszkać - video case study

Podczas Cannes Lions International Festival of Creativity 2023, platforma „Gdzie Zamieszkać”/”Where to Settle” – stworzona przez McCANN Poland dla marki Mastercard – została uznana za jedną z najważniejszych kampanii na świecie. Zdobyła nagrodę Titanium, Grand Prix, 2x złoto, 2x srebro oraz 3x brąz, przyczyniając się do otrzymania przez McCANN Poland tytułu globalnej Agencji Roku w Kategorii Cannes Lions for Good. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
RMF FM liderem, ale traci najwięcej - zyskuje Radio ZET. Przewaga stopniała o 3,8 pkt. proc.

W okresie od czerwca do sierpnia br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, ale stacja zanotowała największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskało Radio ZET - raport Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Karina Nicińska rozstaje się z Meloradiem

Karina Nicińska pod koniec września po pięciu latach rozstaje się z Meloradiem (Eurozet), gdzie ostatnio prowadziła audycję „Kwiaty polskie” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Mobbing i cenzura w Radiu Rzeszów? Pracownicy skarżą się na prezesa, jego losy w rękach RMN

Prezes Radia Rzeszów Przemysław Tejkowski miał stosować wobec pracowników rozgłośni mobbing, a także cenzurować treści emitowane przez stację. W rozgłośni ma też obowiązywać nieformalna „czarna lista” artystów, których nie można puszczać na antenie - podał w poniedziałek Onet. Gdy zapytaliśmy w sekretariacie Radia Rzeszów czy prezes może się ustosunkować do zarzutów, usłyszeliśmy: „Nie, bo przez cały tydzień jest w delegacji”. Nie wiadomo, czy sprawą zajmie się we wtorek Rada Mediów Narodowych. więcej

 
Kto jest uprawiony do bezpłatnej kampanii referendalnej w mediach publicznych

Do bezpłatnej kampanii referendalnej w mediach publicznych uprawnionych zostało 56 podmiotów, w tym: 7 partii politycznych, 25 fundacji i 24 stowarzyszeń - wynika z danych PKW. Audycje referendalne będą rozpowszechniane w TVP i Polskim Radiu od 29 września do 13 października. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Anna Dzierzędzka z PepsiCo prezeską Polskiej Organizacji Reklamodawców, Elżbieta Gorajewska - dyrektorką zarządzającą

Polska Organizacja Reklamodawców powołała Annę Dzierzędzką z PepsiCo na prezeskę, a Elżbietę Gorajewską - na dyrektorkę zarządzającą. Na czele rady nadzorczej stanęła z kolei Małgorzata Lubelska z Kompanii Piwowarskiej.  więcej

Kantar Media Reactions: Amazon drugi rok z rzędu preferowaną przez konsumentów platformą reklamową

Amazon po raz kolejny zdobył tytuł najbardziej preferowanej przez konsumentów platformy reklamowej. Według raportu Kantar Media Reactions 2023, większość konsumentów uważa reklamy na Amazon za trafne i przydatne i widzi niewiele cech negatywnych. Nowe badanie Kantar wykazało, że w 2024 roku więcej marketerów ograniczy wydatki reklamowe na X (dawniej: Twitter). więcej

Ipsos zbada wizerunek Warszawy

Firma badawcza Ipsos Polska wygrała przetarg Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy na realizację badań wizerunku stolicy Polski w Europie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

K+PR wygrała przetarg Pepco

Agencja K+PR (dawniej Komunikacja Plus) w następstwie wygranego przetargu zajmie się wsparciem komunikacji sieci dyskontów niespożywczych Pepco - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.  więcej

Śliwka Nałęczowska klientem FCB&theMilkman

Colian wybrał agencję FCB&theMilkman do nowej kampanii wizerunkowej i stałej obsługi marki czekoladek Śliwka Nałęczowska.  więcej

Sebastian Kalmus rozwinie biznes N42

Sebastian Kalmus dołączył do zespołu N42,w roli head of business development. Będzie odpowiedzialny za rozwój biznesu obecnych i nowych klientów agencji. więcej

Martyna Gołębiowska i Sylwia Gilert na nowych stanowiskach Mediahub

Do teamu pracującego w agencji mediowej Mediahub przy obsłudze mediowej ING Banku Śląskiego dołączyły dwie senior digital expertki - Martyna Gołębiowska i Sylwia Gilert. więcej

Gang Mocniaków także w sklepie internetowym Biedronki

Biedronka rozszerza nową akcję lojalnościową Gang Mocniaków na sklep internetowy Biedronka Home.  więcej

Dawid Podsiadło i Robert Makłowicz reklamują rabaty w aplikacji mobilnej Credit Agricole

Bank Credit Agricole prowadzi jesienną kampanię, w której  namawia nowych klientów do przeniesienia kont. Kusi ich rabatami w nowej aplikacji CA24 Mobile.  więcej

Carrefour Polska z zarzutami od UOKiK

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów postawił zarzuty sieci handlowej Carrefour Polska. Chodzi o opłaty pobierane od kontrahentów za transport towarów z magazynu centralnego do sklepów. więcej

Orange Polska z nową kampanią Orange Flex realizowaną przez Value Media, Gong i SalesTube

Orange Polska wraz z początkiem sezonu “back to university” rozpoczął nową kampanię oferty Orange Flex. Jej launch obejmuje szerokie działania w OOH oraz digitalu. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Value Media we współpracy z agencją SalesTube. Koncept kreatywny platformy komunikacyjnej, kreacje wideo i display przygotowała agencja Gong.  więcej

,,W Tobie nadzieja na dopasowanie". DKMS zachęca do rejestracji w bazie dawców szpiku

Spot nowej kampanii społecznej Fundacji DKMS „W Tobie nadzieja na dopasowanie" trafił do emisji w kanałach telewizyjnych. Kampania obejmuje także komunikację w digitalu, outdoorze oraz w social media.  więcej

Rafał Bartoszewicz odpowiada za marketing w Gloselu

Rafał Bartoszewicz został szefem marketingu w platformie handlowej Glosel, do której należą internetowa księgarnia TaniaKsiazka.pl i sklep online z ekologiczną żywnością Bee.pl.  więcej

Ruszyła kampania kredytu gotówkowego VeloBanku

VeloBank rozpoczął telewizyjną i digitalową kampanię reklamową kredytu gotówkowego do 200 tys. zł, który jest dostępny online.  więcej

Cleo i Janek Dąbrowski w kampanii Banku Pekao promują pakiet PeoPay Kids

Ruszyła kampania Banku Pekao z udziałem Cleo i Janka Dąbrowskiego. W digitalowych realizacjach opowiadają o pakiecie PeoPay Kids zwracając uwagę na nowość wprowadzoną przez bank - grę edukacyjną w bankowej aplikacji mobilnej. więcej

Michał Wójcikowski w Papaya Films

Michał Wójcikowski wesprze zespół serwisowy Papaya Films w roli producenta. więcej

Powstała Socialy - agencja marketingowa w modelu subskrypcji

Na rynku debiutuje startup marketingowo-technologiczny Socialy. Oferuje usługi marketingowe w modelu subskrypcji. Na czele Socialy stoi Maksymilian Rybicki. więcej

Spotify - sprawdź, czy tam jest Twoja grupa docelowa?

Spotify to więcej niż tylko platforma muzyczna. To ekosystem, który łączy w sobie pasję, interakcje społecznościowe i potężne narzędzia marketingowe. Dla marketerów, którzy poszukują swojej grupy docelowej, Spotify może być kluczem do sukcesu. Spotify jest już w Polsce medium masowym, umożliwiającym dotarcie do kilkumilionowej publiczności, ale daje też możliwość precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej z uwzględnieniem wielu kryteriów targetowania. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
Ziemkiewicz i Sapkowski wśród nagrodzonych przez ministra kultury

Wśród laureatów tegorocznej edycji Nagród Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego są publicysta i pisarz Rafał Ziemkiewicz oraz pisarz fantasy Andrzej Sapkowski. Za całokształt twórczości nagrodzeni zostali skrzypek, pedagog prof. Roman Lasocki oraz reżyser teatralny, wykładowca Włodzimierz Staniewski. więcej

,,Super Express" przeprasza za błędne zdjęcia przy tekście o zabójstwie niemowlęcia

Na portalu internetowym „Super Express” (Grupa ZPR Media) pojawiły się przeprosiny dla trójki osób, których zdjęcia błędnie pojawiły się przy artykule o zarzutach zabójstwa niemowlaka. więcej

Sakiewicz składa zawiadomienie w prokuraturze. Na celowniku: Trzaskowski

We wtorek rano szef „Gazety Polskiej”, Tomasz Sakiewicz, złożyć ma w Prokuraturze Regionalnej w Warszawie zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez prezydenta Warszawy, Rafała Trzaskowskiego. Chodzi o podejrzewany brak nadzoru nad stołecznym MPO. Załączonym dowodem do wniosku mają być te same dokumenty, które warszawski ratusz dołączył do pozwu przeciw Sakiewiczowi więcej

Zmarł dziennikarz Adam Jóźwiak. Miał 32 lata

W poniedziałek toruński portal Kujawy-pomorze.info poinformował o śmierci swojego dziennikarza, Adama Jóźwiaka. Zanim dołączył do ekipy tego portalu, reporter pracował m.in. dla Meloradia, Radia ZET i Antyradia. Miał 32 lata. więcej

Dziennikarz Andrzej Poczobut nagrodzony Medalem Misji Jana Karskiego

Dziennikarz i działacz mniejszości polskiej na Białorusi Andrzej Poczobut został w niedzielę nagrodzony Medalem 75-lecia Misji Jana Karskiego. Podczas uroczystości wskazano, że w więzieniach i łagrach na Białorusi znajduje się kilkudziesięciu niezależnych dziennikarzy. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Kantar Media Reactions: Amazon drugi rok z rzędu preferowaną przez konsumentów platformą reklamową

Amazon po raz kolejny zdobył tytuł najbardziej preferowanej przez konsumentów platformy reklamowej. Według raportu Kantar Media Reactions 2023, większość konsumentów uważa reklamy na Amazon za trafne i przydatne i widzi niewiele cech negatywnych. Nowe badanie Kantar wykazało, że w 2024 roku więcej marketerów ograniczy wydatki reklamowe na X (dawniej: Twitter). więcej

Jarosław Jakimowicz wraca z nowym programem. Poprowadzi rozmowy na żywo

Jarosław Jakimowicz, celebryta niedawno zwolniony przez TVP, rozpoczął współpracę z serwisem Prawy.pl, gdzie będzie prowadził program z rozmowami na żywo. więcej

Gang Mocniaków także w sklepie internetowym Biedronki

Biedronka rozszerza nową akcję lojalnościową Gang Mocniaków na sklep internetowy Biedronka Home.  więcej

Kai Finke: z Netfliksa na chief content officera w SkyShowtime

Kai Finke został mianowany na stanowisko chief content officera platformy streamingowej SkyShowtime. Wcześniej pracował w serwisie Netflix jako director of content w regionie EMEA. więcej

Orlen Paczka ma już 10 tys. punktów w Polsce

Liczba punktów, w których można skorzystać z usługi Orlen Paczka, przekroczyła już 10 tysięcy. Do końca roku koncern chce rozwinąć sieć automatów paczkowych do cztery tysięcy w kraju.  więcej

InPost postawi Paczkomaty na kolejnych stacjach paliw

Firma logistyczna InPost podpisała umowę dotyczącą instalacji Paczkomatów na stacjach paliw marki Repsol w Hiszpanii. więcej

Spotify - sprawdź, czy tam jest Twoja grupa docelowa?

Spotify to więcej niż tylko platforma muzyczna. To ekosystem, który łączy w sobie pasję, interakcje społecznościowe i potężne narzędzia marketingowe. Dla marketerów, którzy poszukują swojej grupy docelowej, Spotify może być kluczem do sukcesu. Spotify jest już w Polsce medium masowym, umożliwiającym dotarcie do kilkumilionowej publiczności, ale daje też możliwość precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej z uwzględnieniem wielu kryteriów targetowania. materiał reklamowywięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Kantar Media Reactions: Amazon drugi rok z rzędu preferowaną przez konsumentów platformą reklamową

Amazon po raz kolejny zdobył tytuł najbardziej preferowanej przez konsumentów platformy reklamowej. Według raportu Kantar Media Reactions 2023, większość konsumentów uważa reklamy na Amazon za trafne i przydatne i widzi niewiele cech negatywnych. Nowe badanie Kantar wykazało, że w 2024 roku więcej marketerów ograniczy wydatki reklamowe na X (dawniej: Twitter). więcej

Kto wygra wybory? Oto najnowszy sondaż

PiS może liczyć na 33,2 proc. poparcia, KO na 26 proc., Trzecia Droga na 10,3 proc., Lewica na 10,1 proc., a Konfederacja na 9,4 proc. - wynika z sondażu IBRiS dla "Rzeczpospolitej" i radia RMF FM. Pod progiem wyborczym znaleźli się Bezpartyjni Samorządowcy, na których chce głosować 2 proc. badanych. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
K+PR wygrała przetarg Pepco

Agencja K+PR (dawniej Komunikacja Plus) w następstwie wygranego przetargu zajmie się wsparciem komunikacji sieci dyskontów niespożywczych Pepco - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.  więcej

Były dziennikarz TVP rzecznikiem prasowym Lechii Gdańsk

Stanowisko nowego rzecznika prasowego Lechii Gdańsk objął Mateusz Czerwiński, były dziennikarz Telewizji Polskiej.  więcej

Ewelina Gutkowska: z Efigence do ImpactCEE

Ewelina Gutkowska objęła we wrześniu stanowisko communications & PR managera w zespole organizacyjnym eventów biznesowych Impact CEE.  więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Rząd PiS szykuje serwis streamingowy mTV. Minister cyfryzacji: Sport i filmy w ofercie
Aukcja 5G: cztery telekomy w drugim etapie
Minister cyfryzacji wydał już ponad 3,5 mln mDowodów w mObywatelu 2.0
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj