|
|
|
|
|
|
|
Była producentka "Rozmów w toku" wygrała z TVN. "Albo pani akceptuje warunki albo..."
Jolanta Hofer, była producentka TVN, wygrała proces ze stacją o ustalenie stosunku pracy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Cieszy mnie ten wyrok, ponieważ sąd wyraźnie pokazał, na podstawie zeznań świadków, również drugiej strony, że to, co robiłam nie było umową o dzieło, lecz stosunkiem pracy - mówi nam była producentka “Rozmów w toku”.
więcej
|
Rząd PiS szykuje serwis streamingowy mTV. Minister cyfryzacji: Sport i filmy w ofercie
Prawo i Sprawiedliwość chce rozszerzyć funkcjonalność aplikacji mObywatel o serwis streamingowy mTV. Minister cyfryzacji Janusz Cieszyński informuje Wirtualnemedia.pl, że można byłoby z niego korzystać na urządzeniach mobilnych. W ofercie znalazłyby się mecze Reprezentacji Polski i filmy, współfinansowane ze środków publicznych.
więcej
|
Stacje naziemne i TVN24 przyciągają widzów do Sweet.TV. Serwis wprowadzi darmowe kanały FAST
Według badania Mediapanelu, w sierpniu serwis streamingowy Sweet.TV zajął 8 miejsce w Polsce, wyprzedzając m.in. Polsat Box Go i SkyShowtime pod względem udziału w czasie oglądania. Klaudia Łyczko-Kuta, executive director i country manager platformy informuje Wirtualnemedia.pl, że w tym okresie największą popularnością cieszyły się stacje oferowane na zasadzie must carry, must offer i TVN24.
więcej
|
Związkowa Alternatywa szykuje klipy o referendum jako rządowej hucpie. TVP i Polskie Radio muszą je emitować
Związek zawodowy Związkowa Alternatywa został uznany przez Państwową Komisję Wyborczą za podmiot, który może brać udział w kampanii referendalnej. – Przygotowujemy serię klipów do emisji w mediach publicznych, w których powiemy co myślimy o referendum: że to rządowa hucpa - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Szumlewicz, szef związku. W tej chwili Związkowa Alternatywa czeka na przydział wymiaru antenowego czasu.
więcej
|
Występy biało-czerwonych w eliminacjach do Euro 2024 hitem TVP
Pierwsze pięć eliminacyjnych mecze reprezentacji Polski do Euro 2024 obejrzało średnio 3,50 mln widzów w TVP1. Spotkania nadane w TVP Sport śledzi 1,18 mln osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
593 tys. widzów śledzi ,,Klan" w nowym sezonie
Po dwóch tygodniach emisji kolejny sezon „Klanu” ogląda średnio 593 tys. widzów. Produkcja względem początku poprzedniego sezonu straciła widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Barbie" w Player.pl w cenie 40 zł. Serwis z okazji premiery filmu w różowej oprawie
We wtorek, 12 września do oferty Player.pl trafił film „Barbie”, który w serwisie dostępny jest w cenie 40 zł. Platforma z okazji premiery tytułu zmieniła oprawę na różową.
więcej
|
TVP chce wydać ponad 4 mln zł na loterię. Ma dwie oferty
Telewizja Polska szykuje się do zorganizowania loterii audioteksowej, zamierza wydać na nią 4,18 mln zł. Do obsługi akcji zgłosiły się dwie firmy.
więcej
|
Antena HD wprowadza do ramówki pierwsze dwie autorskie produkcje
W jesiennej ramówce Antena HD pokaże dwie pierwsze autorskie produkcje. Są to programy „77 TV” i „3-2-1”. Stacja planuje produkcję kolejnych projektów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,Warsaw Shore 19" od 17 września w MTV Polska
W niedzielę, 17 września MTV Polska rozpocznie emisję 19. odsłony programu „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy”. W nowych odcinkach reality-show pojawi się dwoje nowych uczestników.
więcej
|
Dawne satelity Polsat Box i Canal+ już bez kanałów telewizyjnych
Dwa wysłużone satelity Eutelsata, czyli Hot Bird 13B i Hot Bird 13E zaprzestały nadawania kanałów telewizyjnych, radiowych i usług transmisji danych. Wszystkie wykorzystywane transpondery zakończyły migrację na Hot Birda 13G i Hot Birda 13F. Wśród nich było pasmo używane przez polskie platformy cyfrowe Polsat Box i Canal+.
więcej
|
Kolejny serial Canal+ w ofercie Netfliksa
Na Netfliksie od 30 sierpnia można oglądać serial „Żmijowisko” i „Misję Afganistan”, a wkrótce w ofercie platformy pojawi się kolejna produkcja Canal+.
więcej
|
Były dziennikarz TVP rzecznikiem prasowym Lechii Gdańsk
Stanowisko nowego rzecznika prasowego Lechii Gdańsk objął Mateusz Czerwiński, były dziennikarz Telewizji Polskiej.
więcej
|
Nowe uniwersum superbohaterów? Amazon zdradza swoje plany
29 września w ofercie Amazon Prime Video pojawi się pierwszy spin-off popularnego serialu „The Boys”. „Gen V” to nowa aktorska produkcja, ale już wcześniej powstał spin-off animowany pt. „The Boys: Diabolical”. Czy fani mogą liczyć na dalszą rozbudowę uniwersum?
więcej
|
Kai Finke: z Netfliksa na chief content officera w SkyShowtime
Kai Finke został mianowany na stanowisko chief content officera platformy streamingowej SkyShowtime. Wcześniej pracował w serwisie Netflix jako director of content w regionie EMEA.
więcej
|
Anna Bogusiewicz prowadzi ,,Plan dnia" w TVP Info
Do prowadzących cykl wywiadów ,,Plan dnia" na antenie TVP Info dołączyła Anna Bogusiewicz (poprzednio Grochowska). Ze stacją jest związana od kilku lat. więcej
|
Cyfrowy Polsat chce sprzedać obligacje za ok. 400 mln zł
Zarząd Cyfrowego Polsatu zatwierdził projekt warunków emisji obligacji o wartości nominalnej ok. 400 mln zł. Ma je objąć jeden inwestor w ramach oferty prywatnej. więcej
|
Kto jest uprawiony do bezpłatnej kampanii referendalnej w mediach publicznych
Do bezpłatnej kampanii referendalnej w mediach publicznych uprawnionych zostało 56 podmiotów, w tym: 7 partii politycznych, 25 fundacji i 24 stowarzyszeń - wynika z danych PKW. Audycje referendalne będą rozpowszechniane w TVP i Polskim Radiu od 29 września do 13 października.
więcej
|
Nagrodzona 9 Lwami na Festiwalu w Cannes kampania Gdzie Zamieszkać - video case study Podczas Cannes Lions International Festival of Creativity 2023, platforma „Gdzie Zamieszkać”/”Where to Settle” – stworzona przez McCANN Poland dla marki Mastercard – została uznana za jedną z najważniejszych kampanii na świecie. Zdobyła nagrodę Titanium, Grand Prix, 2x złoto, 2x srebro oraz 3x brąz, przyczyniając się do otrzymania przez McCANN Poland tytułu globalnej Agencji Roku w Kategorii Cannes Lions for Good. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RMF FM liderem, ale traci najwięcej - zyskuje Radio ZET. Przewaga stopniała o 3,8 pkt. proc.
W okresie od czerwca do sierpnia br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, ale stacja zanotowała największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskało Radio ZET - raport Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Karina Nicińska rozstaje się z Meloradiem
Karina Nicińska pod koniec września po pięciu latach rozstaje się z Meloradiem (Eurozet), gdzie ostatnio prowadziła audycję „Kwiaty polskie” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
|
Mobbing i cenzura w Radiu Rzeszów? Pracownicy skarżą się na prezesa, jego losy w rękach RMN
Prezes Radia Rzeszów Przemysław Tejkowski miał stosować wobec pracowników rozgłośni mobbing, a także cenzurować treści emitowane przez stację. W rozgłośni ma też obowiązywać nieformalna „czarna lista” artystów, których nie można puszczać na antenie - podał w poniedziałek Onet. Gdy zapytaliśmy w sekretariacie Radia Rzeszów czy prezes może się ustosunkować do zarzutów, usłyszeliśmy: „Nie, bo przez cały tydzień jest w delegacji”. Nie wiadomo, czy sprawą zajmie się we wtorek Rada Mediów Narodowych.
więcej
|
|
Kto jest uprawiony do bezpłatnej kampanii referendalnej w mediach publicznych
Do bezpłatnej kampanii referendalnej w mediach publicznych uprawnionych zostało 56 podmiotów, w tym: 7 partii politycznych, 25 fundacji i 24 stowarzyszeń - wynika z danych PKW. Audycje referendalne będą rozpowszechniane w TVP i Polskim Radiu od 29 września do 13 października.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Anna Dzierzędzka z PepsiCo prezeską Polskiej Organizacji Reklamodawców, Elżbieta Gorajewska - dyrektorką zarządzającą
Polska Organizacja Reklamodawców powołała Annę Dzierzędzką z PepsiCo na prezeskę, a Elżbietę Gorajewską - na dyrektorkę zarządzającą. Na czele rady nadzorczej stanęła z kolei Małgorzata Lubelska z Kompanii Piwowarskiej.
więcej
|
Kantar Media Reactions: Amazon drugi rok z rzędu preferowaną przez konsumentów platformą reklamową
Amazon po raz kolejny zdobył tytuł najbardziej preferowanej przez konsumentów platformy reklamowej. Według raportu Kantar Media Reactions 2023, większość konsumentów uważa reklamy na Amazon za trafne i przydatne i widzi niewiele cech negatywnych. Nowe badanie Kantar wykazało, że w 2024 roku więcej marketerów ograniczy wydatki reklamowe na X (dawniej: Twitter).
więcej
|
Ipsos zbada wizerunek Warszawy
Firma badawcza Ipsos Polska wygrała przetarg Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy na realizację badań wizerunku stolicy Polski w Europie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
K+PR wygrała przetarg Pepco
Agencja K+PR (dawniej Komunikacja Plus) w następstwie wygranego przetargu zajmie się wsparciem komunikacji sieci dyskontów niespożywczych Pepco - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Śliwka Nałęczowska klientem FCB&theMilkman
Colian wybrał agencję FCB&theMilkman do nowej kampanii wizerunkowej i stałej obsługi marki czekoladek Śliwka Nałęczowska.
więcej
|
Sebastian Kalmus rozwinie biznes N42
Sebastian Kalmus dołączył do zespołu N42,w roli head of business development. Będzie odpowiedzialny za rozwój biznesu obecnych i nowych klientów agencji.
więcej
|
Martyna Gołębiowska i Sylwia Gilert na nowych stanowiskach Mediahub
Do teamu pracującego w agencji mediowej Mediahub przy obsłudze mediowej ING Banku Śląskiego dołączyły dwie senior digital expertki - Martyna Gołębiowska i Sylwia Gilert.
więcej
|
Gang Mocniaków także w sklepie internetowym Biedronki
Biedronka rozszerza nową akcję lojalnościową Gang Mocniaków na sklep internetowy Biedronka Home.
więcej
|
Dawid Podsiadło i Robert Makłowicz reklamują rabaty w aplikacji mobilnej Credit Agricole
Bank Credit Agricole prowadzi jesienną kampanię, w której namawia nowych klientów do przeniesienia kont. Kusi ich rabatami w nowej aplikacji CA24 Mobile.
więcej
|
Carrefour Polska z zarzutami od UOKiK
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów postawił zarzuty sieci handlowej Carrefour Polska. Chodzi o opłaty pobierane od kontrahentów za transport towarów z magazynu centralnego do sklepów.
więcej
|
Orange Polska z nową kampanią Orange Flex realizowaną przez Value Media, Gong i SalesTube
Orange Polska wraz z początkiem sezonu “back to university” rozpoczął nową kampanię oferty Orange Flex. Jej launch obejmuje szerokie działania w OOH oraz digitalu. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Value Media we współpracy z agencją SalesTube. Koncept kreatywny platformy komunikacyjnej, kreacje wideo i display przygotowała agencja Gong.
więcej
|
,,W Tobie nadzieja na dopasowanie". DKMS zachęca do rejestracji w bazie dawców szpiku
Spot nowej kampanii społecznej Fundacji DKMS „W Tobie nadzieja na dopasowanie" trafił do emisji w kanałach telewizyjnych. Kampania obejmuje także komunikację w digitalu, outdoorze oraz w social media.
więcej
|
Rafał Bartoszewicz odpowiada za marketing w Gloselu
Rafał Bartoszewicz został szefem marketingu w platformie handlowej Glosel, do której należą internetowa księgarnia TaniaKsiazka.pl i sklep online z ekologiczną żywnością Bee.pl.
więcej
|
Ruszyła kampania kredytu gotówkowego VeloBanku
VeloBank rozpoczął telewizyjną i digitalową kampanię reklamową kredytu gotówkowego do 200 tys. zł, który jest dostępny online.
więcej
|
Cleo i Janek Dąbrowski w kampanii Banku Pekao promują pakiet PeoPay Kids
Ruszyła kampania Banku Pekao z udziałem Cleo i Janka Dąbrowskiego. W digitalowych realizacjach opowiadają o pakiecie PeoPay Kids zwracając uwagę na nowość wprowadzoną przez bank - grę edukacyjną w bankowej aplikacji mobilnej.
więcej
|
Michał Wójcikowski w Papaya Films
Michał Wójcikowski wesprze zespół serwisowy Papaya Films w roli producenta.
więcej
|
Powstała Socialy - agencja marketingowa w modelu subskrypcji
Na rynku debiutuje startup marketingowo-technologiczny Socialy. Oferuje usługi marketingowe w modelu subskrypcji. Na czele Socialy stoi Maksymilian Rybicki.
więcej
|
Spotify - sprawdź, czy tam jest Twoja grupa docelowa? Spotify to więcej niż tylko platforma muzyczna. To ekosystem, który łączy w sobie pasję, interakcje społecznościowe i potężne narzędzia marketingowe. Dla marketerów, którzy poszukują swojej grupy docelowej, Spotify może być kluczem do sukcesu. Spotify jest już w Polsce medium masowym, umożliwiającym dotarcie do kilkumilionowej publiczności, ale daje też możliwość precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej z uwzględnieniem wielu kryteriów targetowania. materiał reklamowywięcej |
|
|
Ziemkiewicz i Sapkowski wśród nagrodzonych przez ministra kultury
Wśród laureatów tegorocznej edycji Nagród Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego są publicysta i pisarz Rafał Ziemkiewicz oraz pisarz fantasy Andrzej Sapkowski. Za całokształt twórczości nagrodzeni zostali skrzypek, pedagog prof. Roman Lasocki oraz reżyser teatralny, wykładowca Włodzimierz Staniewski.
więcej
|
,,Super Express" przeprasza za błędne zdjęcia przy tekście o zabójstwie niemowlęcia
Na portalu internetowym „Super Express” (Grupa ZPR Media) pojawiły się przeprosiny dla trójki osób, których zdjęcia błędnie pojawiły się przy artykule o zarzutach zabójstwa niemowlaka.
więcej
|
Sakiewicz składa zawiadomienie w prokuraturze. Na celowniku: Trzaskowski
We wtorek rano szef „Gazety Polskiej”, Tomasz Sakiewicz, złożyć ma w Prokuraturze Regionalnej w Warszawie zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez prezydenta Warszawy, Rafała Trzaskowskiego. Chodzi o podejrzewany brak nadzoru nad stołecznym MPO. Załączonym dowodem do wniosku mają być te same dokumenty, które warszawski ratusz dołączył do pozwu przeciw Sakiewiczowi
więcej
|
Zmarł dziennikarz Adam Jóźwiak. Miał 32 lata
W poniedziałek toruński portal Kujawy-pomorze.info poinformował o śmierci swojego dziennikarza, Adama Jóźwiaka. Zanim dołączył do ekipy tego portalu, reporter pracował m.in. dla Meloradia, Radia ZET i Antyradia. Miał 32 lata.
więcej
|
Dziennikarz Andrzej Poczobut nagrodzony Medalem Misji Jana Karskiego
Dziennikarz i działacz mniejszości polskiej na Białorusi Andrzej Poczobut został w niedzielę nagrodzony Medalem 75-lecia Misji Jana Karskiego. Podczas uroczystości wskazano, że w więzieniach i łagrach na Białorusi znajduje się kilkudziesięciu niezależnych dziennikarzy.
więcej
|
|
|
Kantar Media Reactions: Amazon drugi rok z rzędu preferowaną przez konsumentów platformą reklamową
Amazon po raz kolejny zdobył tytuł najbardziej preferowanej przez konsumentów platformy reklamowej. Według raportu Kantar Media Reactions 2023, większość konsumentów uważa reklamy na Amazon za trafne i przydatne i widzi niewiele cech negatywnych. Nowe badanie Kantar wykazało, że w 2024 roku więcej marketerów ograniczy wydatki reklamowe na X (dawniej: Twitter).
więcej
|
Jarosław Jakimowicz wraca z nowym programem. Poprowadzi rozmowy na żywo
Jarosław Jakimowicz, celebryta niedawno zwolniony przez TVP, rozpoczął współpracę z serwisem Prawy.pl, gdzie będzie prowadził program z rozmowami na żywo.
więcej
|
Gang Mocniaków także w sklepie internetowym Biedronki
Biedronka rozszerza nową akcję lojalnościową Gang Mocniaków na sklep internetowy Biedronka Home.
więcej
|
Kai Finke: z Netfliksa na chief content officera w SkyShowtime
Kai Finke został mianowany na stanowisko chief content officera platformy streamingowej SkyShowtime. Wcześniej pracował w serwisie Netflix jako director of content w regionie EMEA.
więcej
|
Orlen Paczka ma już 10 tys. punktów w Polsce
Liczba punktów, w których można skorzystać z usługi Orlen Paczka, przekroczyła już 10 tysięcy. Do końca roku koncern chce rozwinąć sieć automatów paczkowych do cztery tysięcy w kraju. więcej
|
InPost postawi Paczkomaty na kolejnych stacjach paliw
Firma logistyczna InPost podpisała umowę dotyczącą instalacji Paczkomatów na stacjach paliw marki Repsol w Hiszpanii. więcej
|
Spotify - sprawdź, czy tam jest Twoja grupa docelowa? Spotify to więcej niż tylko platforma muzyczna. To ekosystem, który łączy w sobie pasję, interakcje społecznościowe i potężne narzędzia marketingowe. Dla marketerów, którzy poszukują swojej grupy docelowej, Spotify może być kluczem do sukcesu. Spotify jest już w Polsce medium masowym, umożliwiającym dotarcie do kilkumilionowej publiczności, ale daje też możliwość precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej z uwzględnieniem wielu kryteriów targetowania. materiał reklamowywięcej |
|
|
Kantar Media Reactions: Amazon drugi rok z rzędu preferowaną przez konsumentów platformą reklamową
Amazon po raz kolejny zdobył tytuł najbardziej preferowanej przez konsumentów platformy reklamowej. Według raportu Kantar Media Reactions 2023, większość konsumentów uważa reklamy na Amazon za trafne i przydatne i widzi niewiele cech negatywnych. Nowe badanie Kantar wykazało, że w 2024 roku więcej marketerów ograniczy wydatki reklamowe na X (dawniej: Twitter).
więcej
|
Kto wygra wybory? Oto najnowszy sondaż
PiS może liczyć na 33,2 proc. poparcia, KO na 26 proc., Trzecia Droga na 10,3 proc., Lewica na 10,1 proc., a Konfederacja na 9,4 proc. - wynika z sondażu IBRiS dla "Rzeczpospolitej" i radia RMF FM. Pod progiem wyborczym znaleźli się Bezpartyjni Samorządowcy, na których chce głosować 2 proc. badanych.
więcej
|
|
|