|
|
|
|
|
|
|
Play rozpoczyna wymianę sprzętów abonentów UPC Polska
Konsultanci Play telefonują do klientów przejętej sieci kablowej UPC Polska. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, proponują im między innymi migrację do Play. Wiąże się ona przeważnie z wymianą routerów i nieco wyższymi opłatami. W zamian abonenci otrzymują trochę szybszy internet.
więcej
|
Będzie więcej bezpłatnych kanałów telewizyjnych w Pilot WP. Debiut nowej stacji w modelu FAST
W serwisie streamingowym Pilot WP można już oglądać kanał Patronite Podróże. Stacja jest oferowana w modelu FAST, czyli za darmo z reklamami. W jej ofercie są materiały youtuberów, którzy korzystają ze wsparcia użytkowników patronite.pl. Przedstawiciel Pilot WP zapewnia Wirtualnemedia.pl, że kanały FAST to jeden z kierunków rozwoju platformy.
więcej
|
Spór o wyrok sądu ws. Michała Adamczyka. Były minister sprawiedliwości: sąd uznał winę, ale go nie skazał
Po tekście Onetu opisującym proces sądowy sprzed 20 lat, w którym dyrektor TAI Michał Adamczyk był oskarżony o przemoc wobec byłej partnerki, w mediach społecznościowych rozgorzał spór o to, czy warunkowe umorzenie postępowania karnego wobec dziennikarza oznacza, że był on niewinny. Takich wątpliwości nie ma prof. Zbigniew Ćwiąkalski, karnista. - W sentencji wyroku nie ma przypisania winy, ale musi być jej uznanie, bo inaczej nie można by jej warunkowo umorzyć. Przy braku winy musi być uniewinnienie - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl były minister sprawiedliwości.
więcej
|
Były dziennikarz ,,Faktów": TVN nie wykonuje prawomocnego wyroku. Zaległe składki wyegzekwuje ZUS
Mimo uzyskania prawomocnego wyroku, były dziennikarz TVN Robert Jałocha nadal nie może doczekać się jego wykonania, czyli zapłacenia przez nadawcę zaległych składek ZUS. - Mijają dwa tygodnie, a składek nie ma - rozkłada ręce Jałocha. TVN miał siedem dni na wykonanie wyroku. Jak ustaliliśmy, teraz to ZUS - w imieniu Roberta Jałochy - będzie występował o uregulowanie wszystkich zaległości.
więcej
|
TVP w programach informacyjnych i publicystyce najczęściej atakuje uchodźców i Niemców
W programach informacyjnych i publicystycznych TVP i TVP Info zdecydowanie najczęstszym obiektem mowy nienawiści spośród mniejszości są uchodźcy, rzadziej Niemcy, w nielicznych przypadkach Rosjanie - wynika z monitoringu stowarzyszenia Otwarta Rzeczpospolita.
więcej
|
775 tys. widzów ,,Jaka to melodia?". Show Rafała Brzozowskiego straciło prawie 300 tys. widzów
Po ponad dwóch tygodniach teleturniej „Jaka to melodia?” w sezonie 2023/2024 ogląda średnio 775 tys. osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Skarga członka KRRiT na ,,Wiadomości". Zarzuca im manipulację ws. imigrantów
Prof. Tadeusz Kowalski, członek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, złożył we wtorek skargę w biurze regulatora na „Wiadomości” TVP. Chodzi mu o informacje na temat imigrantów, które zdaniem Kowalskiego zostały podane w sposób zmanipulowany. - Wobec przytoczonych argumentów proszę o wszczęcie postępowania skargowego - czytamy we wniosku.
więcej
|
"Twoja twarz brzmi znajomo" w ogniu krytyki za blackface. Właściciel producenta przeprowadzi "wewnętrzne dochodzenie"
Brytyjski "The Guardian" skrytykował Polsat za kojarzoną na Zachodzie z rasizmem charakteryzację w "Twoja twarz brzmi znajomo". Prestiżowy tytuł wytknął programowi tzw. blackface w występach Kuby Szmajkowskiego i Poli Gonciarz. “Trwa wewnętrzne dochodzenie i zostaną podjęte odpowiednie środki” - powiedział amerykańskiemu Variety przedstawiciel Banijay, firmy, w skład której wchodzi producent show Endemol Shine Polska.
więcej
|
Nowa szefowa TVP3 Kielce
Podczas wtorkowego posiedzenia Rada Mediów Narodowych zatwierdziła powołanie na stanowisko dyrektor TVP3 Kielce Katarzyny Bernat. Kieruje ona ośrodkiem Telewizji Polskiej w stolicy województwa świętokrzyskiego od kwietnia 2023 roku.
więcej
|
Mecz Igi Świątek z Darią Saville hitem US Open 2023 w Eurosporcie
Tegoroczny turniej US Open w Eurosporcie 1 oglądało średnio 92 tys. widzów, o 15 tys. osób więcej niż rok temu. Najwięcej widzów zgromadził mecz Igi Świątek z Darią Saville - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowy muzyczny show ,,Rytmy Dwójki" od piątku w TVP2
W piątek, 15 września telewizyjna Dwójka rozpocznie emisję nowego programu „Rytmy Dwójki”. Wystąpią w nim: Edyta Górniak, Natasza Urbańska, Alicja Węgorzewska, Lanberry, Tomson i Baron, Marek Piekarczyk, Tomasz Szczepanik i Rafał Brzozowski.
więcej
|
TVP Sport liderem w sierpniu, Eurosport 1 z największym wzrostem
W sierpniu 2023 roku najchętniej oglądanym kanałem sportowym był TVP Sport. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Eurosport 1, a najwięcej straciły Eleven Sports 2 i Extreme Sports - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Spięcie Kłeczka i posła PSL w studiu TVP Info. ,,Pan prowadzi program w stylu buraka pastewnego"
W poniedziałkowym wydaniu cyklu ,,Za czy przeciw?" w TVP Info prowadzący Miłosz Kłeczek sprzeczał się z politykiem PSL Dariuszem Klimczakiem. Polityk nazwał Kłeczka pseudodziennikarzem i ocenił, że prowadzi program ,,w stylu buraka pastewnego", obaj nawzajem wypraszali się ze studia. więcej
|
Płacisz za to, co oglądasz. Cukierkowa oferta telewizyjna Play Marka Play wprowadziła na rynek nowe oferty usług dla domu z Telewizją Nowej Generacji i superszybkim światłowodem oraz abonamenty 5G z dużymi paczkami danych i promocją dla przenoszących numer. - Inwestujemy w nowe technologie, aby na jak najwyższym poziomie dostarczać usługi naszym klientom - komentuje Michał Ziółkowski, dyrektor ds. technicznych i członkiem zarządu firmy P4 - właściciela marki Play. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lidl Polska odpowiada na paragonową kampanię Biedronki
Lidl Polska prowadzi kampanię, w której podkreśla, że jest najtańszym sklepem wśród dyskontów. Choć nie przyznaje tego wprost, nietrudno zauważyć, że w ten sposób odpowiada na reklamy sklepów Biedronka z koszykiem zakupowym.
więcej
|
Tauron wybiera agencje kreatywne do dwuletniej współpracy
Spółka Tauron Sprzedaż rozpoczęła przetarg na kompleksową obsługę kreatywną - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wybierze w nim maksymalnie cztery agencje, z którymi będzie pracować przez dwa lata. Budżet, jaki na to przeznaczy wynosi 6,5 mln zł.
więcej
|
Orlen w reklamie podkreśla, że ,,Lotos nie został sprzedany"
Nowa kampania wizerunkowa Orlenu, prowadzona pod hasłem „Zmieniamy się dla Polski”, dotyczy przede wszystkim warunków fuzji z Grupą Lotos.
więcej
|
Sigma Bis ma zlecenie Narodowego Centrum Kultury za 1 mln zł
Agencja mediowa Sigma Bis, należąca do Orlenu i PZU wygrała przetarg Narodowego Centrum Kultury na realizację kampanii dotyczącej projektów realizowanych w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0. Budżet tych działań to 1 mln zł.
więcej
|
Garden Gourmet buduje wizerunek kampanią ,,Ale smaczne! Zakład?"
Nestle Polska powierzyła agencji Unique One w wyniku wygranego przetargu przygotowanie kampanii wizerunkowej pod hasłem „Ale smaczne! Zakład?”. dla marki produktów roślinnych Garden Gourmet.
więcej
|
McCann tworzy globalne studio treści społecznościowych i twórców
Sieć reklamowa McCann tworzy McCann Content Studios. Nowe centrum oferuje zintegrowane rozwiązania strategiczne w social mediach i tworzeniu treści, łącząc je pod tym samym „parasolem”.
więcej
|
Coca-Cola przedstawia limitowaną edycję inspirowaną sztuczną inteligencją
Coca-Cola Zero Cukru 3000 to limitowana edycja Coca-Coli, która właśnie trafia do sprzedaży w sklepach Żabka.
więcej
|
Mindspot prowadzi działania na TikTok dla marki Stiga
Agencja Mindspot Communication & Media rozpoczęła działania dla marki Stiga, producenta sprzętu do pielęgnacji terenów zielonych na TikToku.
więcej
|
Tom di Sapia global chief strategy officerem w Mindshare
Tom di Sapia objął stanowisko global chief strategy officera w Midnshare (Groupm/WPP). Poprzednio pracował w agencji mediowej UM (IPG Mediabrands).
więcej
|
CEO Pepco Group ustępuje ze stanowiska
Trevor Masters ze skutkiem natychmiastowym zrezygnował ze stanowiska dyrektora generalnego spółki Pepco Group, do której należy m.in. sieć dyskontów niespożywczych Pepco i wielobranżowych Dealz - podano w komunikacie giełdowym. więcej
|
Marka piwa Żubr na ratunek zagrożonym wilkom i niedźwiedziom
Fundusz Żubra i Fundacja Dziedzictwo Przyrodnicze łączą siły w projekcie dedykowanym wilkom i niedźwiedziom. Jego celem jest zwrócenie szczególnej uwagi na potrzeby i prawa zwierząt, które mimo ścisłej ochrony są wciąż zagrożone. Priorytetem wspólnych działań jest pomoc prawna w sytuacjach kryzysowych wilków i niedźwiedzi - najczęściej wycinki drzew powodującej niszczenie siedlisk drapieżników.
więcej
|
Spotify - sprawdź, czy tam jest Twoja grupa docelowa? Spotify to więcej niż tylko platforma muzyczna. To ekosystem, który łączy w sobie pasję, interakcje społecznościowe i potężne narzędzia marketingowe. Dla marketerów, którzy poszukują swojej grupy docelowej, Spotify może być kluczem do sukcesu. Spotify jest już w Polsce medium masowym, umożliwiającym dotarcie do kilkumilionowej publiczności, ale daje też możliwość precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej z uwzględnieniem wielu kryteriów targetowania. materiał reklamowywięcej |
|
|
Zmarła Izabela Cieplińska z "Vogue Polska"
Redakcja "Vogue Polska" poinformowała o śmierci Izabeli Cieplińskiej, szefowej działu uroda magazynu.
więcej
|
,,Kobieta i Życie" najchętniej kupowanym miesięcznikiem w II kwartale, ,,Inżynier Budownictwa" na podium (top 56)
W drugim kwartale br. pozycję lidera średniej sprzedaży wydania wśród wszystkich miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”, a drugie miejsce należało do „Poradnika 50+”. Na podium awansował „Inżynier Budownictwa” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
NBP ogłasza kolejną edycję Konkursu im. Grabskiego. W pula nagród 100 tys. zł
Narodowy Bank Polski we wtorek poinformował o ogłoszeniu XXI edycji Konkursu im. Władysława Grabskiego. Wyłoniony zostanie w nim najlepszy „Dziennikarz Ekonomiczny 2023 roku" oraz najlepsza „Redakcja 2023 roku". Zgłoszenia można nadsyłać do 10 października.
więcej
|
Laureatka pokojowej nagrody Nobla uniewinniona z zarzutu oszustw podatkowych
Filipińska dziennikarka Maria Ressa, laureatka pokojowej nagrody Nobla z 2021 r., została we wtorek uniewinniona przez sąd w Manili z zarzutu oszustw podatkowych, kolejnego już tego rodzaju, wytoczonych przeciwko niej za rządów poprzedniego prezydenta kraju Rodriga Duterte.
więcej
|
|
|
Trzy nowe osoby zarządzają polską spółką Amazona
Do zarządu spółki Amazon Fulfillment Poland, zarządzającej centrami logistycznymi Amazona w naszym kraju, dołączyli Tomasz Michalski, Tomasz Orszak i Hanna Ziarkowska.
więcej
|
Agnieszka Sztyler-Turovsky redaktor naczelną Pacjenci.pl. To kolejny transfer z Onetu do Iberionu
Stanowisko redaktor naczelnej serwisu Pacjenci.pl (należącego do Iberionu) niebawem obejmie Agnieszka Sztyler-Turovsky, wcześniej związana m.in. z „Gazetą Wyborczą”, Medonetem i „Elle”.
więcej
|
Pomponik zwiększył przewagę nad Pudelkiem, Plotek przed Plejadą
Liderem zasięgowym wśród witryn o tematyce show-biznesowej pozostaje Pomponik, wzrosła jego przewaga w tej statystyce nad Pudelkiem, który przyciąga internautów na ponad dwa razy dłużej. Mocno zmalała odwiedzalność działów show-biznesowych o2.pl i portalu Radia ZET. więcej
|
Rośnie zysk operacyjny Brand24. 2,7 mln zł EBIT w pierwszym półroczu 2023 r.
O 95 proc. zwiększył się w pierwszym półroczu 2023 r. zysk operacyjny Brand24. Według szacunkowych danych za ten okres spółka wypracowała tym samym 2,7 mln zł EBIT wobec 1,4 mln zł w pierwszym półroczu 2022 r.
więcej
|
Mikołaj Kunica i Marcin Lis poprowadzą program ,,Onet Rano Finansowo powered by BI"
W Onecie (Ringier Axel Springer Polska) rusza program „Onet Rano Finansowo powered by BI”, propozycja programowa w ramach cyklu „Onet Rano”. Odcinki programu, który przygotowuje redakcja Business Insider Polska, będą emitowane w każdą środę o godz. 10. Premiera 13 września po programie Onet Rano.
więcej
|
Z Allegro odchodzi chief commercial officer
Z członkostwa w zarządzie Allegro zrezygnował Alvise Favara, pełniący funkcję chief commercial officera. Z firmą był związany przez półtora roku.
więcej
|
Mattel nawiązuje współpracę w zakresie sprzedaży reklam w YouTube ze względu na rosnące obawy dotyczące bezpieczeństwa dzieci
Firma Mattel rozszerza współpracę ze studiem Pocket.watch, przyznając mu wyłączne prawa do sprzedaży zasobów reklamowych na YouTuba w kanałach takich marek, jak Barbie, Hot Wheels i American Girl.
więcej
|
Spotify - sprawdź, czy tam jest Twoja grupa docelowa? Spotify to więcej niż tylko platforma muzyczna. To ekosystem, który łączy w sobie pasję, interakcje społecznościowe i potężne narzędzia marketingowe. Dla marketerów, którzy poszukują swojej grupy docelowej, Spotify może być kluczem do sukcesu. Spotify jest już w Polsce medium masowym, umożliwiającym dotarcie do kilkumilionowej publiczności, ale daje też możliwość precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej z uwzględnieniem wielu kryteriów targetowania. materiał reklamowywięcej |
|
|
Ile wydamy na dokształcanie zawodowe
Co trzeci Polak zamierza w najbliższych miesiącach zdobywać nowe kompetencje zawodowe. Spośród tych, którzy chcą skorzystać z płatnych form dokształcania się, ponad połowa planuje przeznaczyć na ten cel do 3000 zł - wynika z badania "Polaków Portfel Własny: edukacja przyszłości".
więcej
|
|
|