|
|
|
|
|
|
|
TVN24 i TVN24 BiS do wyborów promocyjnie odkodowane, ale nie wszędzie
Do 16 października abonenci platformy cyfrowej Canal+ i sieci kablowych, m.in. Vectra, Multimedia Polska, UPC Polska / Play i Toya z najtańszymi pakietami, uzyskali dostęp do TVN24 i TVN24 BiS. Na promocyjne odkodowanie kanałów informacyjnych TVN Warner Bros. Discovery dla wszystkich abonentów nie zdecydował się Polsat Box.
więcej
|
Kuba Wojewódzki ma nową spółkę. Do inwestycji w nieruchomości?
Kuba Wojewódzki został mniejszościowym udziałowcem nowej spółki Niewinni Czarodzieje Apartamenty. Jego wspólnikiem jest w niej Przemyslaw Stangierski - menedżer od ponad trzech dekad zajmujący się konsultingiem biznesowym.
więcej
|
Cyfrowy Polsat sprzedaje akcje Asseco Poland za 851 mln zł
Asseco Poland w ramach skupu akcji nabędzie 10,64 mln swoich walorów od Cyfrowego Polsatu po 80 zł za sztukę. Cyfrowy Polsat przejął je pod koniec 2019 roku, płacąc za każdy 65 zł.
więcej
|
Canal+ rozpoczął współpracę z Onetem. Pakiet z telewizją i artykułami
Serwis streamingowy Canal+ online rozpoczął sprzedaż pakietu z dostępem do subskrypcji Onet Premium. W przypadku miesięcznego abonamentu, z usługi przez trzy miesiące można korzystać za darmo. Jeśli ktoś zdecyduje się zapłacić za „pół rok z góry”, to może korzystać z dodatkowych treści bezpłatnie do 12 miesięcy.
więcej
|
,,Top model" w nowym paśmie stracił 251 tys. widzów
12. edycję programu „Top model” ogląda w TVN w sobotnie wieczory średnio 584 tys. osób. Show w porównaniu do poprzedniego sezonu nadawanego w środy ma o 180 tys. mniej widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
939 tys. widzów ,,Twoja twarz brzmi znajomo 19". Widownia rośnie z odcinka na odcinek
Pierwsze trzy odcinki 19. sezonu show „Twoja twarz brzmi znajomo” oglądało średnio 939 tys. osób. Program względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 350 tys. widzów, ale jego widownia rośnie z tygodnia na tydzień - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
116 tys. widzów nowego show ,,Para do gara. Ona mówi, on gotuje" w Czwórce
Nowy program Czwórki „Para do gara. Ona mówi, on gotuje” po trzech pierwszych tygodnia emisji ogląda średnio 116 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Show od 16 września nadawany jest w nowym paśmie.
więcej
|
322 tys. widzów śledzi ,,Ślubne pogotowie Izabeli Janachowskiej 2" w Polsacie
Pierwsze trzy odcinki drugiego sezonu programu „Ślubne pogotowie Izabeli Janachowskiej” oglądało w Polsacie średnio 322 tys. widzów. Cykl względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 253 tys. oglądających - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
631 tys. widzów nowego serialu ,,Teściowie" w Polsacie
Nowy serial „Teściowie” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 631 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Otwarcie nowego serialu ,,Dewajtis" hitem TVP1, serial miał 2,25 mln widzów
Pokazany w niedzielę w Jedynce pierwszy odcinek nowego serialu „Dewajtis” oglądało średnio w Jedynce 2,25 mln widzów, o 580 tys. osób więcej niż przed rokiem miało otwarcie „Wojennych dziewczyn 5” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
828 tys. widzów ,,MasterChefa 12" w TVN
Średnia oglądalność początku 12. edycji „MasterChefa” wynosi 828 tys. osób. W porównaniu do poprzedniej serii program stracił 290 tys. widzów. TVN w czasie jego emisji jest trzeci w rynku telewizyjnym - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Startuje piłkarska Liga Mistrzów. Do obejrzenia w Polsat Sport Premium
Dziś rusza Ligi Mistrzów UEFA. Do nowego sezonu przystąpi siedmiu polskich piłkarzy. 32 zespoły podzielone na osiem grup rywalizować będą od 19 września do 13 grudnia. Wszystkie mecze Ligi Mistrzów UEFA, bez reklam i w jakości Super HD, oglądać można w kanałach Polsat Sport Premium, dostępnych także w streamingu Polsat Box Go.
więcej
|
Nadawcy naziemni łączą siły. Powstanie bezpłatna platforma streamingowa
BBC, ITV, Channel 4, Channel 5, czyli czołowi brytyjscy nadawcy, obecni w naziemnej telewizji cyfrowej, w 2024 roku uruchomią serwis streamingowy Freely. Będzie dostępny za darmo, a w jego ofercie znajdą się zarówno kanały linearne, jak i treści wideo na żądanie.
więcej
|
171,4 tys. zł za spot przy meczu Polaków z Wyspami Owczymi w TVP1
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na październik br. Najwyżej - bo na 171,4 tys. zł netto - wyceniono spot przy transmisji eliminacyjnego meczu polskich piłkarzy do Euro 2024, który zostanie rozegrany 12 października br. z reprezentacją Wysp Owczych.
więcej
|
HBO po dwóch sezonach zakończyło produkcję serialu ,,Lakers: Dynastia zwycięzców"
Serial „Lakers: Dynastia zwycięzców” został niespodziewanie zakończony przez HBO, chociaż twórcy mieli plany kontynuacji. Po niedzielnym finale drugiego sezonu Max Borenstein potwierdził tę wiadomość w serwisie X (dawniej Twitter). „Nie było to zakończenie, które mieliśmy na myśli” – napisał. „Ale jesteśmy wdzięczni i szczęśliwi” - dodał.
więcej
|
,,Wiadomości" straszą imigrantami: czołówka jak z horroru
W poniedziałek główne wydanie „Wiadomości” TVP miało nietypową czołówkę: półminutowy klip z muzyką jak z filmu grozy i dodatkowymi efektami wizualnymi pokazywał imigrantów próbujących dostać się do Europy i kilkoro polityków, m.in. polskiej opozycji.
więcej
|
Znany serwis streamingowy z dwoma kanałami HD na satelicie Hot Bird
Abonenci włoskiej platformy cyfrowej Tivùsat mogą oglądać na pozycji orbitalnej Hot Bird 13°E dwa kanały serwisu streamingowego DAZN, specjalizującego się w transmisjach sportowych. Zona DAZN to regularna stacja, a Zona DAZN 2 ma charakter okolicznościowy.
więcej
|
Po premierowym seansie ,,Dewajtis" TVP. Czy serial przyciągnie widownię?
Telewizja Polska w niedzielny wieczór wyemitowała pierwszy odcinek nowego serialu zatytułowanego „Dewajtis”. Jest to ekranizacja powieści Marii Rodziewiczówny osadzona w latach 80. XIX wieku. Przed twórcami stanęło trudne zadanie, aby współczesnemu widzowi przybliżyć twórczość pisarki specjalizującej się w opowiadaniu o Kresach w kontekście rodzinnym, romansowym i patriotycznym. Rodziewiczówna podobnie jak Sienkiewicz pisała „ku pokrzepieniu serc”, a dzisiaj jej literatura zestarzała się i popadła w zapomnienie. Czy serial ma zatem szansę, aby odnieść sukces?
więcej
|
KRRiT: TVN podważała wiarygodność władz ws. informowania o zatruciu Odry
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji opublikowała obszerną analizę materiałów dziennikarskich "Faktów" TVN, dotyczących zatrucia Odry rtęcią oraz “medialno-prawny kontekst ich rozpowszechnienia”.
więcej
|
Płacisz za to, co oglądasz. Cukierkowa oferta telewizyjna Play Marka Play wprowadziła na rynek nowe oferty usług dla domu z Telewizją Nowej Generacji i superszybkim światłowodem oraz abonamenty 5G z dużymi paczkami danych i promocją dla przenoszących numer. - Inwestujemy w nowe technologie, aby na jak najwyższym poziomie dostarczać usługi naszym klientom - komentuje Michał Ziółkowski, dyrektor ds. techniczny i członek zarządu firmy P4 - właściciela marki Play. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
171,4 tys. zł za spot przy meczu Polaków z Wyspami Owczymi w TVP1
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na październik br. Najwyżej - bo na 171,4 tys. zł netto - wyceniono spot przy transmisji eliminacyjnego meczu polskich piłkarzy do Euro 2024, który zostanie rozegrany 12 października br. z reprezentacją Wysp Owczych.
więcej
|
Agencje 19 Południk i Ancymony połączone
Agencje reklamowe 19 Południk i Ancymony połączyły się. Będą funkcjonować pod nazwą tej drugiej. Wszyscy pracownicy 19 Południka dołączyli do zespołu agencji Ancymony.
więcej
|
Streetcom, Fame Shop i Hash.Fm pod wspólną marką InStars
Od teraz społeczności influencerów zrzeszonych w Streetcom, Fame Shop oraz agencji Hash.Fm będą funkcjonować na rynku jako jedna marka InStars.
więcej
|
Emocjonalny i drastyczny apel do kierowców w nowej kampanii Ministerstwa Infrastruktury
Ruszyła kampania społeczna pod hasłem “Inni też popełniają błędy. Zwolnij” realizowana przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i Ministerstwo Infrastruktury. Jej celem jest zwiększenie świadomości kierowców w zakresie prawidłowych wzorców zachowań w określonej sytuacji drogowej.
więcej
|
Coca-Cola wymienia folię z wielopaków na kartonowe uchwyty
Coca Cola HBC wymienia plastikowe wielopaki butelek o pojemności 1,5 litra na kartonowe uchwytami. Nowe rozwiązanie zastępujące jednorazowe plastikowe opakowania zostanie wprowadzone do supermarketów w Austrii we wrześniu 2023 r. Rozwiązanie zostało przygotowane we współpracy z firmą DS Smith.
więcej
|
Kelner Mikołaj Cieślak obsługuje Roberta Górskiego w nowej reklamie Orange
Orange Polska rozpoczął nową odsłonę kampanii promującej ofertę Orange na kartę. W główne role wciela się kabaretowy duet: Mikołaj Cieślak i Robert Górski.
więcej
|
Jimek będzie reklamował odzież Bytom
Kompozytor i producent muzyczny Radzimir Dębski (Jimek) został ambasadorem limitowanej kolekcji odzieży Bytom (produkowanej przez Grupę VRG). Na potrzeby jej komunikacji marketingowej skomponował utwór.
więcej
|
Kamis z loterią ,,Wygraj kuchnię marzeń!"
Marka Kamis uruchomiła loterię z kuchnią w roli głównej. Za organizację odpowiada NAV agency.
więcej
|
Iker Casillas w reklamie XTB
Globalny fintech XTB oferujący dostęp do światowych rynków finansowych, ogłosił start kampanii marketingowej kilkunastu rynkach, w tym polskim. Nowe spoty przenoszą widzów do Uniwersum XTB, którego twarzą jest słynny bramkarz Iker Casillas.
więcej
|
Bartosz Kurek ambasadorem agencji Arskom
Siatkarz Bartosz Kurek, kapitan polskiej reprezentacji została ambasadorem agencji marketingu sportowego Arskom.
więcej
|
FTC zaleca zmiany formatu i nowe ikony w reklamach dla dzieci
Influencerzy w internecie, twórcy gier i inne osoby publikujące reklamy online skierowane do dzieci powinny wdrożyć techniki formatowania, które wyraźnie oddzielają reklamy od otaczającej ich treści - proponuje Federalna Komisja Handlu (FTC) w nowym raporcie.
więcej
|
Uniqa będzie wspierać młodych koszykarzy Legii Warszawa
Ubezpieczyciel Uniqa rozpoczął trzyletnią współpracę z sekcją koszykarską Legii Warszawa.
więcej
|
Spotify - sprawdź, czy tam jest Twoja grupa docelowa? Spotify to więcej niż tylko platforma muzyczna. To ekosystem, który łączy w sobie pasję, interakcje społecznościowe i potężne narzędzia marketingowe. Dla marketerów, którzy poszukują swojej grupy docelowej, Spotify może być kluczem do sukcesu. Spotify jest już w Polsce medium masowym, umożliwiającym dotarcie do kilkumilionowej publiczności, ale daje też możliwość precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej z uwzględnieniem wielu kryteriów targetowania. materiał reklamowywięcej |
|
|
Krzysztof Stanowski znika z Kanału Sportowego? Michał Pol: jest w Barcelonie
Wystarczyła nieobecność Krzysztofa Stanowskiego w dwóch współprowadzonych przez niego programach Kanału Sportowego, żeby w mediach społecznościowych i show-biznesowych pojawiły się pogłoski o jego odejściu z kanału. - Na pytanie „Gdzie jest Krzysztof Stanowski?” odpowiadam: w Barcelonie - stwierdził Michał Pol. Sam Stanowski tego nie komentuje.
więcej
|
Canal+ rozpoczął współpracę z Onetem. Pakiet z telewizją i artykułami
Serwis streamingowy Canal+ online rozpoczął sprzedaż pakietu z dostępem do subskrypcji Onet Premium. W przypadku miesięcznego abonamentu, z usługi przez trzy miesiące można korzystać za darmo. Jeśli ktoś zdecyduje się zapłacić za „pół rok z góry”, to może korzystać z dodatkowych treści bezpłatnie do 12 miesięcy.
więcej
|
Instagram Gifts niebawem w Polsce. Pieniężne prezenty dla influencerów
Już niedługo na kilkunastu rynkach, w tym na polskim, zadebiutują Instagram Gifts - funkcja, która pozwala otrzymywać pieniądze od odbiorców swoich treści. Dotychczas była dostępna tylko w Stanach Zjednoczonych.
więcej
|
Na Kubie aresztowanie redaktora naczelnego opozycyjnego portalu internetowego
Dziennikarze demokratycznych mediów Ameryki Łacińskiej, reprezentowani przez Międzyamerykańskie Stowarzyszenie Prasy (SIP), ogłosili w poniedziałek protest przeciwko „arbitralnemu aresztowaniu” przez kubańską policję redaktora naczelnego niezależnego portalu internetowego „La Hora de Cuba”, Henry’ego Constantina Ferreiry.
więcej
|
Przemysław Barszcz na czele Booksy Polska
Przemysław Barszcz, dotychczasowy head of sales, został country managerem w Booksy Polska. Zastępuje Łukasza Szymaka, który żegna się ze spółką.
więcej
|
Ruszyło Radio Onet na wybory oraz specjalny wyborczy newsletter Onetu
Radio Onet z codzienną ramówką przygotowaną specjalnie z okazji nadchodzących wyborów parlamentarnych, codzienny newsletter wyborczy, a wkrótce także test Latarnika Wyborczego, to najnowsze propozycje z bogatej oferty serwisu Onetu (Ringier Axel Springer Polska) poświęconego nadchodzącym wyborom parlamentarnym.
więcej
|
UOKiK karze serwis udający e-sklep odzieżowy
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył 100,7 tys. zł kary na spółkę Bak Drop, właściciela serwisu arkadie.pl (wcześniej działającego pod nazwą bigotka.pl). Według ustaleń UOKiK witryna wprowadzała klientów, w błąd, udając sklep odzieżowy (w rzeczywistości była pośrednikiem przy zamówieniach z Chin) oraz pokazując licznik czasu do końca promocji, który codziennie zaczynał odliczanie od nowa.
więcej
|
Spotify - sprawdź, czy tam jest Twoja grupa docelowa? Spotify to więcej niż tylko platforma muzyczna. To ekosystem, który łączy w sobie pasję, interakcje społecznościowe i potężne narzędzia marketingowe. Dla marketerów, którzy poszukują swojej grupy docelowej, Spotify może być kluczem do sukcesu. Spotify jest już w Polsce medium masowym, umożliwiającym dotarcie do kilkumilionowej publiczności, ale daje też możliwość precyzyjnego dotarcia do grupy docelowej z uwzględnieniem wielu kryteriów targetowania. materiał reklamowywięcej |
|
|