|
|
|
|
|
|
|
TVP pracuje nad nowym serialem ,,Chirurdzy"
Telewizja Polska pracuje nad nowym serialem medycznym „Chirurdzy”. Pomysłodawcami produkcji są Iwona Kania i Piotr Poraj Poleski. Premiera odbędzie się pod koniec tego roku w TVP1 lub TVP2 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat rezygnuje z miejsca w MUX-8. Brak zgłoszeń w konkursie KRRiT
Telewizja Polsat zrezygnowała z miejsca dla kanału W24 w MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, na razie do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji nie wpłynął żaden wniosek dotyczący emisji w ósmym multipleksie. Do wzięcia udziału w konkursie przygotowuje się dopiero Red Carpet Media Group.
więcej
|
KRRiT przedłużyła koncesje trzem kanałom należącym do Canal+
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała o przedłużeniu koncesji na nadawanie trzech programów satelitarnych, należących do Canal+ Polska. Są nimi: Canal+ Sport 2, Canal+ Dokument i Canal+ Now.
więcej
|
Znika kanał 13, startują Wakacje.tv
We wtorek członkowie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji zaakceptowali wniosek spółki Astro o zmianę nazwy kanał 13 - na Wakacje.tv. Nowy kanał poświęcony jest wypoczynkowi w Polsce i poza jej granicami, a mają go tworzyć byli pracownicy Telewizji Polskiej. Wystartować ma jesienią.
więcej
|
Skargi do KRRiT na zachowanie Miłosza Kłeczka na antenie TVP Info
W niedzielnym wydaniu programu „Woronicza 17” Miłosz Kłeczek nazwał posła PSL Pawła Bejdę „chamem”. - W tej sprawie do Biura KRRiT wpłynęło 8 skarg. KRRiT podjęła rutynowe działania wyjaśniające - informuje Wirtualnemedia.pl Teresa Brykczyńska, rzecznik prasowy Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.
więcej
|
W programach TVP i TVP Info coraz więcej ataków na uchodźców
W ujęciu miesięcznym, we wrześniu w programach informacyjnych i publicystycznych TVP i TVP Info wzrosła liczba nienawistnych wypowiedzi wymierzonych w uchodźców - wynika z monitoringu stowarzyszenia Otwarta Rzeczpospolita we współpracy z Centrum Badań nad Uprzedzeniami Uniwersytetu Warszawskiego.
więcej
|
Tylko 387 tys. widzów trzeciego sezonu serialu ,,Szadź" w TVN
Trzeci sezon serialu „Szadź” w TVN ogląda średnio 387 tys. widzów, o 418 tys. osób mniej niż pokazywana niemal dwa lata temu druga odsłona produkcji - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Nowy program ,,Bitwa o gości" od 1 października w TVN, emisja przed "Faktami" (wideo)
Od 1 października w niedziele o 17.30 w TVN będzie można oglądać nowy program reality „Bitwa o gości”. Za realizację projektu odpowiada Constantin Entertainment Polska.
więcej
|
Canal+ rezygnuje z jednej z najpopularniejszych lig piłkarskich
Canal+ we Francji pierwszy raz od 1984 roku, czyli od początku działalności, nie ubiega się o prawa do Ligue 1. Professional Football League (LFP) otrzymała pismo od prezesa Canal+, w którym nadawca informuje, że rezygnuje z pokazywania francuskiej ligi.
więcej
|
Karolina Pajączkowska szykuje program internetowy. ,,Nie będzie wojny polsko-polskiej"
Żegnająca się z Telewizją Polską dziennikarka Karolina Pajączkowska ogłosiła, że będzie tworzyć autorski program internetowym o tematyce międzynarodowej. - W moim programie nie będzie wojny polsko-polskiej, nie będzie polityków przekrzykujących się nawzajem. Będą fakty z kraju i ze świata, ciekawostki, rozmowy - wyliczyła
więcej
|
Paramount+ i zagraniczne DAZN w Polsce? Europosłanka PiS zabiega o zniesienie ograniczeń
Jeszcze w tym tygodniu eurodeputowana Prawa i Sprawiedliwości Beata Mazurek przedstawi w Parlamencie Europejskim raport na temat blokowania geograficznego w sektorze audiowizualnym. Europosłanka zabiega o zniesienie ograniczeń. Jeśli to nastąpi, to konsumenci z Unii Europejskiej będą mogli wykupywać m.in. usługi streamingowe dostępne w innych krajach.
więcej
|
249 tys. osób ogląda ,,Damy i wieśniaczki PL 7", cykl podnosi wyniki TTV
Siódmy sezon programu „Damy i wieśniaczki PL 7” ogląda średnio 249 tys. widzów. Produkcja podnosi średnie długookresowe wyniki TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat kręci drugi sezon ,,Teściów". Daniel Olbrychski w obsadzie
Telewizja Polsat rozpoczęła zdjęcia do drugiego sezonu serialu „Teściowie”. W obsadzie nowych odcinków znajdzie m.in. Daniel Olbrychski. Na razie nie wiadomo, kiedy druga seria zostanie pokazana w internecie i w telewizji.
więcej
|
Konfederacja zarzuca Telewizji Polskiej cenzurę. Zniszczono trzy telewizory
Politycy Konfederacji zarzucili Telewizji Polskiej, że od dawana nie zaprasza ich do programów publicystycznych. Na konferencji przed siedzibą nadawcy symbolicznie zniszczyli trzy telewizory z logotypami głównych stacji TVP.
więcej
|
Zmarł bohater serialu ,,Górale" w Polsat Play
Nie żyje pan Staszek z Piwnicznej-Zdroju - jeden z bohaterów serialu dokumentalnego „Górale” emitowanego w Polsat Play.
więcej
|
Precyzyjne targetowanie DOOH w pakietach Digital Business Network od Braughman Group Media W ostatnich miesiącach zaobserwowano wyraźny trend powrotu do biur po okresie pracy zdalnej. Aktualne badania pokazują, iż wiele firm powróciło do stacjonarnych form pracy. W odpowiedzi na ten trend Braughman Group Media właściciel ogólnopolskiej sieć nośników Digital Business Network znajdujących się w najbardziej ekskluzywnych biurowcach, w 6 największych aglomeracjach w Polsce, zaprezentował dedykowany pakiet reklamowy z dotarciem do bardzo precyzyjnie określonej i prestiżowej grupy docelowej – biznes pro. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wulgaryzm na antenie RMF FM. ,,Nasi słuchacze rozumieją konwencję tego programu"
W poniedziałek wieczorem na antenie RMF FM jeden z prowadzących audycję „Puls Tygodnia dla Dorosłych” wypowiedział wulgarne słowo, które nie zostało wypikane. - Jesteśmy przekonani, że nasi słuchacze rozumieją konwencję tego programu i czasami nawet ciut mocniejsze słownictwo nie jest dla nich szokujące - komentuje rzecznik prasowy Grupy RMF.
więcej
|
|
Radosław Gruca skazany. Będzie odwołanie
Sąd ukarał grzywną dziennikarza Radia ZET Radosława Grucę za naruszenie nietykalności cielesnej policjanta. Sprawa dotyczy wydarzeń sprzed dwóch lat. Wyrok jest nieprawomocny. Gruca w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zapowiada odwołanie.
więcej
|
|
Marta Kula znika z anteny Radia 357
Dziennikarka muzyczna Radia 357, Marta Kula od października zniknie z anteny. Poinformowała o tym słuchaczy, wyjaśniając, że powodem jest konieczność podreperowania zdrowia. I zapewniła, że nieobecność jest czasowa: dziennikarka ma wrócić do prowadzenia audycji na początku 2024 roku.
więcej
|
|
Skargi członka KRRiT na rozgłośnie regionalne Polskiego Radia. Opublikowały spoty tylko jednej partii
Prof. Tadeusz Kowalski, opozycyjny członek KRRiT, skierował skargi do przewodniczącego tej instytucji na dwie rozgłośnie regionalne Polskiego Radia - Radio Kielce i Radio Lublin. Zamieściły one w internecie wyłącznie spoty wyborcze Prawa i Sprawiedliwości. Zdaniem Kowalskiego, narusza to ustawę o radiofonii i telewizji, a także Kodeks Wyborczy.
więcej
|
|
Radio Nowy Świat znowu rozszczepia antenę. "Nie gwarantujemy, że stanie się to normą"
W środę, 27 września, słuchacze Radia Nowy Świat będą mogli wybierać między dwoma audycjami: muzyczną lub słowną. O godzinie 19.00 będą mogli się przełączać między dwoma programami, gdyż stacja ponownie rozszczepi swoją antenę na ten czas. Do wyboru będzie „Bon Ton” Agnieszki Lipki-Barnett lub „Bez ogródek” Adama Stasiaka. - Traktujemy ten projekt testowo - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Magda Jethon, szefowa rozgłośni.
więcej
|
|
Katarzyna Piecuch dyrektorką marketingu Grupy Eurozet
Stanowisko dyrektorki marketingu w Grupie Eurozet objęła Katarzyna Piecuch. To nowe stanowisko w połączonych strukturach Grupy Radiowej Agory oraz Eurozetu.
więcej
|
|
Zmiany w Nagrodzie Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego
Radio ZET wprowadza w Nagrodzie Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego istotne zmiany. Konkurs zyskuje swój logotyp, a uzyskanie nominacji stanie się trudniejsze. W tym roku po raz drugi zostanie wręczona statuetka w kategorii "Autor internetowy". Uroczysta gala, na której będą ogłoszeni zwycięzcy, odbędzie się 21 listopada br.
więcej
|
|
RMF FM wyraźnym liderem w Poznaniu. Eska wyprzedziła TOK FM
Pozycję najchętniej słuchanej stacji radiowej w Poznaniu w okresie od marca do sierpnia br. zajęło RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze Eska i TOK FM - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Sigma Bis ze zleceniem resortu rodziny na blisko 1 mln zł
Sigma Bis, agencja mediowa należąca do Orlenu i PZU wygrała przetarg Ministerstwa rodziny i Polityki Społecznej na obsługę mediową jego kampanii - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Spółka Palikota i Wojewódzkiego ogłosiła, jak spłaci długi. Część zamieni na akcje
Manufaktura Piwa Wódki i Wina, której akcjonariuszami są Janusz Palikot i Kuba Wojewódzki, w ramach postępowania układowego chce spłacić 100 proc. wierzytelności, część w formie swoich akcji. Wyłącznie pieniądze dostaną instytucje państwowe i inwestorzy, którzy powierzyli jej do 25,9 tys. zł.
więcej
|
Katarzyna Piecuch dyrektorką marketingu Grupy Eurozet
Stanowisko dyrektorki marketingu w Grupie Eurozet objęła Katarzyna Piecuch. To nowe stanowisko w połączonych strukturach Grupy Radiowej Agory oraz Eurozetu.
więcej
|
Marcin Michalski otworzył agencję Marketing Hackers
Marketing Hackers to nowa agencja strategii digital otworzona przez Marcina Michalskiego, byłego członka zarządu Cube Group. Wśród kluczowych pracowników firmy znalazły się m.in. Martyna Lińska, która we wrześniu odeszła z Havas Media oraz Ewa Bender i Kinga Strzelecka.
więcej
|
Jakub Cieśluk współzarządza Artegence, Mateusz Gaca na czele kreacji
Jakub Cieśluk objął stanowisko co-managing directora w agencji reklamowej Artegence. Mateusz Gaca rozpoczął pracę w agencji jako szef kreacji.
więcej
|
Kancelaria premiera wybrała Sigmę Bis do kampanii w prasie
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów wybrała agencję mediową Sigma Bis, należącą do Orlenu i PZU do obsługi mediowej jej kampanii w prasie - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Michał Koterski w kampanii Snoovio wraca do "Dnia Świra"
Aktor Michał Koterski został twarzą kampanii promującej nową markę Snoovio spółki Ciech Pianki, należącej do Kulczyk Investments.
więcej
|
Agencje Wyraz i Polot pracują dla Froneri Polska
Agencje Wyraz i Polot wygrały przetarg firmy Froneri Polska na obsługę reklamową marki lodów Kaktus.
więcej
|
Sławomir Czarnecki prezesem zarządu Grupy Muszkieterów w Polsce
Sławomir Czarnecki objął stery Grupy Muszkieterów jako prezes zarządu ITM Polska, zastępując tym samym Davida de Bosschère’a.
więcej
|
Producent biżuterii Yes sprzedaje wyborcze przypinki
Pod hasłem "Głosuję. Decyduję" Yes Biżuteria rozpoczyna akcję zachęcającą kobiety do wzięcia udziału w wyborach parlamentarnych. Jednocześnie sprzedaje przypinki zachęcające do głosowania.
więcej
|
Anna Nowosielska head of the learning management and development Luxoft Polska
Anna Nowosielska, dotychczasowa HR director na region Turcji i Egiptu, awansowała w strukturach Luxoft Poland, obejmując stanowisko head of the learning management and development. W firmie pracuje od 12 lat.
więcej
|
Agencja Whites pracuje dla Novo Nordisk
Novo Nordisk, firma z branży opieki zdrowotnej, nawiązała współpracę z agencją Whites w ramach ogólnopolskiej kampanii społecznej „Porozmawiajmy szczerze o otyłości". Ambasadorami kampanii m.in. Aneta Zając i Robert Kudelski.
więcej
|
Chris Wood dyrektorem ds. transformacji marketingu VMLY&R w regionie EMEA
Agencja VMLY&R ogłosiła awans Chrisa Wooda na nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. transformacji marketingu w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka). W nowej roli będzie przewodzić transformacji marketingowej w całej bazie klientów z tego regionu.
więcej
|
Lidia Święcka awansowała w agencji Social Lama
W agencji Social Lama na stanowisko social media specialist awansowała Lidia Święcka.
więcej
|
Fundacja Sukces Pisany Szminką zachęca kobiety do pójścia na wybory kampanią "Wspieram Sukces Kobiet"
Startuje kampania “Wspieram Sukces Kobiet”, której pomysłodawcą jest Fundacja Sukces Pisany Szminką przy wsparciu merytorycznym Uniwersytetu SWPS. Projekt ma na celu zachęcenie kobiet do głosowania w wyborach, a także uświadamianie – zarówno wybierającym, jak i wybieranym – jak istotne jest włączenie kobiet do dyskusji o priorytetach rozwojowych Polski.
więcej
|
Precyzyjne targetowanie DOOH w pakietach Digital Business Network od Braughman Group Media W ostatnich miesiącach zaobserwowano wyraźny trend powrotu do biur po okresie pracy zdalnej. Aktualne badania pokazują, iż wiele firm powróciło do stacjonarnych form pracy. W odpowiedzi na ten trend Braughman Group Media właściciel ogólnopolskiej sieć nośników Digital Business Network znajdujących się w najbardziej ekskluzywnych biurowcach, w 6 największych aglomeracjach w Polsce, zaprezentował dedykowany pakiet reklamowy z dotarciem do bardzo precyzyjnie określonej i prestiżowej grupy docelowej – biznes pro. materiał reklamowywięcej |
|
|
Paramount+ i zagraniczne DAZN w Polsce? Europosłanka PiS zabiega o zniesienie ograniczeń
Jeszcze w tym tygodniu eurodeputowana Prawa i Sprawiedliwości Beata Mazurek przedstawi w Parlamencie Europejskim raport na temat blokowania geograficznego w sektorze audiowizualnym. Europosłanka zabiega o zniesienie ograniczeń. Jeśli to nastąpi, to konsumenci z Unii Europejskiej będą mogli wykupywać m.in. usługi streamingowe dostępne w innych krajach.
więcej
|
WP SportoweFakty z mniejszą przewagą nad Onet Sport, mocno w dół Sport.pl
WP SportoweFakty dalej są liderem zasięgowym wśród witryn sportowych, ale zmalała ich przewaga nad sekcją sportową Onetu. Spory spadek zanotował Sport.pl, za to znacząco wzrosły wyniki serwisu TVP Sport i sekcji sportowej portalu „Super Expressu”.
więcej
|
Orlen Paczka z 10 tys. punktów odbioru. Pozwoli nadawać przesyłki bez etykiet
W ramach usługi Orlen Paczka przesyłki można nadawać i odbierać już w ponad 10 tys. punktów, w tym 3,4 tys. automatów paczkowych. Do końca br. w ramach promocji sprzedawcy na Allegro będą mogli korzystać z bezpłatnych odbiorów kurierskich.
więcej
|
Koniec "Dwóch typów podcast" po ujawnieniu przemocowej relacji współprowadzącego
Bartek Sitek podjął decyzję o końcu "Dwóch typów podcast", audycji, którą tworzył razem z Jakubem Chuptysiem. Stało się to, kiedy światło dzienne ujrzała sprawa przemocowego związku Chuptysia.
więcej
|
Onet i Węglarczyk wygrali w trybie wyborczym z działaczem Suwerennej Polski
Szczeciński sąd oddalił pozew złożony w trybie wyborczym przez Dariusza Mateckiego. Kandydat Suwerennej Polski do Sejmu wytoczył Onetowi i naczelnemu portalu Bartoszowi Węglarczykowi proces za komentarz dziennikarza, w którym padło stwierdzenie, że polityk "wezwał do zabijania ludzi".
więcej
|
Szokujące wyznanie byłej dziewczyny Gargamela. Oskarża influencera o stosowanie przemocy
Była dziewczyna popularnego influencera Jakuba Chuptysia "Gargamela" wyznała na TikToku, że w czasie trwania ich związku stosował wobec niej przemoc fizyczną i psychiczną. Dziewczyna była w tamtym czasie niepełnoletnia. Chuptyś odniósł się do sprawy, tłumacząc się ówczesnymi problemami z nałogiem. "Przepraszam moją byłą dziewczynę i przyznaję się do popełnionych błędów" - napisał Gargamel. więcej
|
Precyzyjne targetowanie DOOH w pakietach Digital Business Network od Braughman Group Media W ostatnich miesiącach zaobserwowano wyraźny trend powrotu do biur po okresie pracy zdalnej. Aktualne badania pokazują, iż wiele firm powróciło do stacjonarnych form pracy. W odpowiedzi na ten trend Braughman Group Media właściciel ogólnopolskiej sieć nośników Digital Business Network znajdujących się w najbardziej ekskluzywnych biurowcach, w 6 największych aglomeracjach w Polsce, zaprezentował dedykowany pakiet reklamowy z dotarciem do bardzo precyzyjnie określonej i prestiżowej grupy docelowej – biznes pro. materiał reklamowywięcej |
|
|
Na kogo zagłosują kobiety w wyborach?
Gdyby o wyniku wyborów 15 października decydowały same kobiety, na większe poparcie mogłyby liczyć: PiS, KO i Lewica. Nieco gorzej wypadłaby zaś Trzecia Droga, a Konfederacja miałaby problem, aby przekroczyć próg wyborczy – wynika z sondażu Instytutu Badań Pollster dla "Super Expressu".
więcej
|
|
|