|
|
|
|
|
|
|
Fuzja Play i UPC Polska pogorszyła jakość usług? Operator twierdzi, że to mit
Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynęły skargi na spadek jakości usług po fuzji Play i UPC Polska. Także nasi czytelnicy narzekają na nasilające się problemy z internetem operatora. - Nie zaobserwowaliśmy, żeby fakt połączenia Play z UPC wpłynął na wzrost ilości skarg klienckich - zapewnia Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Play.
więcej
|
2 mln widzów ogląda obrady Sejmu. Połowa w TVN24
Średnio 2 mln widzów oglądało w ostatnich dniach transmisje obrad Sejmu w czołowych stacjach newsowych. Najwyższe wyniki relacje gromadzą w TVN24 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polsat zdecydował ws. serialu ,,Przyjaciółki"
Telewizja Polsat zimą rozpocznie zdjęcia do 23. sezonu serialu obyczajowego „Przyjaciółki” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl Produkcja nadawana jest w Polsacie od 11 lat, kolejna seria trafi na antenę wiosną przyszłego roku.
więcej
|
Koniec ,,Temptation Island Polska". Tylko 134 tys. widzów
Nowy randkowy program „Temptation Island Polska” oglądało 134 tys. widzów. Pierwsze trzy odcinki pokazane o 20.05 śledziło 399 tys. osób, a kolejne nadane dwie godziny później miały 221 tys. oglądających - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
HBO Polska z koncesją na nadawanie do 2036 roku
Czeska odpowiedniczka Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji przedłużyła o 12 lat koncesję dla kanału filmowego HBO Polska. Dotychczasowa obowiązuje do 2 stycznia 2024 roku. Tym samym stacja Warner Bros. Discovery może nadawać na podstawie nowej licencji do 2036 roku.
więcej
|
Koniec ,,The Real Housewives. Żony Warszawy". Program Polsatu oglądało 265 tys. widzów
Nowy show „The Real Housewives. Żony Warszawy” oglądało 265 tys. widzów. Pierwsze trzy odcinki pokazane o 20.05 śledziło 399 tys. osób, a kolejne nadane dwie godziny później miały 221 tys. oglądających - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Właściciel Canal+ przejął gazety, radia i działające w Polsce sklepy
Vivendi, właściciel m.in. Grupy Canal+, ogłosił sfinalizowanie przejęcia koncernu Lagardère. W jego portfolio są tytuły prasowe, stacje radiowe, wydawnictwa, a przez spółkę Lagardère Travel Retail także sieci sklepów 1 Minute, inmedio i Relay, działające także na polskim rynku.
więcej
|
TVN24 pokonał TVP2 i TVP1. Mecz Polska-Czechy, ,,M jak miłość" i ,,Fakty" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: eliminacyjny mecz Polski z Czechami do Euro 2024, „M jak miłość” oraz „Fakty”. Wśród stacji na pozycję lidera oglądalności awansował informacyjny kanał TVN24, który wyprzedził TVP2 i TVP1- wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Mietczyński i Naukowy Bełkot znów będą komentować skoki w Eurosporcie
Youtuberzy Bartłomiej Szczęśniak (Mietczyński) i Dawid Myśliwiec (Uwaga! Naukowy Bełkot) będą ponownie komentować w Eurosporcie zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich. Pierwsza okazja już w najbliższą sobotę.
więcej
|
Dziennikarz żużlowy przechodzi do Eurosportu. Wcześniej pracował w Canal+ Sport
Dziennikarz specjalizujący się w żużlu Mateusz Kędzierski pożegnał się niedawno ze stacją Canal+ Sport. W czwartek ogłosił, że dołączył do Eurosportu.
więcej
|
Canal+ inwestuje w prawa tenisowe
Grupa Canal+ i Women's Tennis Association (WTA) poinformowały o porozumieniu w sprawie praw do transmisji Hologic WTA Tour na kanałach Canal+ w Czechach i na Słowacji. Pozyskana licencja obowiązuje od stycznia 2024 roku przez pięć sezonów.
więcej
|
Gwiazdor ,,Dwóch i pół" w nowym serialu NBC
Jon Cryer, znany z roli Alana Harpera w kultowym sitcomie „Dwóch i pół”, wystąpi w nowej produkcji komediowej zatytułowanej „Extended Family”. Serial zadebiutuje 23 grudnia w ramówce NBC.
więcej
|
Paweł Domagała odchodzi z show "Twoja twarz brzmi znajomo"
Paweł Domagała, juror w dwóch ostatnich edycjach show Polsatu “Twoja twarz brzmi znajomo”, poinformował, że odchodzi z programu. Chce skupić się na innych wyzwaniach zawodowych.
więcej
|
Cykl ,,Czas na lepsze" w Czwórce, Polsat Play i Super Polsat
Od 25 listopada w Czwórce, Polsat Play i Super Polsat będzie można oglądać nowy program „Czas na lepsze”. Opowiada o marzeniach, które inspirują do zmian.
więcej
|
Dokument ,,Jak wynająć płatnego zabójcę" w Vodylli (wideo)
W czwartek, 23 listopada w Vodylii zadebiutował 2-częściowy film dokumentalny „Jak wynająć płatnego zabójcę”.
więcej
|
PZPN wykreślił z wywiadu z trenerem pytania o aferę alkoholową
Z wywiadu TVP Sport z trenerem piłkarskiej reprezentacji Polski U-17 w ramach autoryzacji wykreślono pytania o aferę alkoholową z udziałem zawodników tej drużyny. Dziennikarze zauważyli, że Prawo prasowe pozwala opublikować dosłowne wypowiedzi, które usunięto przy autoryzacji. więcej
|
Serwis internetowy ,,Vogue Polska" liderem w segmencie portali luksusowych W październiku 2023 roku serwis internetowy „Vogue Polska” był liderem w segmencie portali luksusowych dla kobiet. Tytuł dynamicznie rozwija też program podcastowy na swojej platformie, uruchamiając już czwarty sezon audycji. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
,,Polityka" spodziewa się powrotu reklam spółek państwowych. ,,Bez politycznego bana"
Wydawca tygodnika „Polityka” wierzy, że po zmianie władzy w Polsce wrócą do niego reklamy spółek Skarbu Państwa. - Oczekujemy, że będzie nas się oceniać według normalnych kryteriów marketingowych bez "politycznego bana” - mówi Wirtualnemedia.pl Izabela Kowalczyk-Dudek, dyrektor reklamy w spółce. Podobnie patrzy na to Tygodnik Powszechny. - Żywimy nadzieję, że praktyki wspierania przychodami reklamowymi prasy i mediów przychylnych władzy, tak zwanych "swoich', znikną bezpowrotnie - przyznaje Jacek Ślusarczyk kierujący spółką i wydawnictwem Tygodnika Powszechnego.
więcej
|
"Super Express" straci reklamy spółek Skarbu Państwa? Wydawca: Nie obawiam się, nie jesteśmy "Gazetą Wyborczą"
Czy „Super Express” i inne media z Grupy ZPR stracą wpływy z reklam spółek Skarbu Państwa po zmianie władzy w Polsce? - Nie obawiam się tego. Nie jesteśmy „Gazetą Wyborczą” - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Zbigniew Benbenek, szef ZPR Media.
więcej
|
Biedronka testuje recyklomat, 5 groszy za zwróconą pustą butelkę
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) rozpoczęła testy recyklomatów. Pierwszy z nich pojawił się przy sklepie w Skórzewie. Za każdą zwróconą pustą butelkę klient otrzyma 5 groszy.
więcej
|
Gazeta.pl ,,Reklamodawcą Roku", OMD zwycięża w kategorii agencji mediowej. Rozstrzygnięto Innovation 2023
14 złotych, 28 srebrnych oraz 24 brązowych nagród wręczono w tegorocznej edycji konkursu Innovation 2023. Konkurs rozstrzygnięto w czwartek, nagroda ,,Innovation of the Year" powędrowała dla twórców kampanii ,,Telefon Anki". Po raz pierwszy przyznano też ,,Nagrodę Specjalną: Partner Technologiczny Roku". więcej
|
Grupa Eurozet podnosi ceny reklam
Średnio o 5 proc. wzrosną od 11 grudnia br. ceny reklam w głównych stajach i pakietach Grupy Eurozet. Więcej zapłacą reklamodawcy Radia Zet, Tok FM, Meloradia, Złotych Przebojów i Chillizet.
więcej
|
Kodeks etyki influencer marketingu do końca I kwartału 2024 roku
IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy zaprosiło decydentów z największych platform społecznościowych, największych sieci kanałów oraz największych grup reklamowych do prac w ramach Okrągłego Stołu Influencer Marketingu. Wśród nich są m.in. YouTube, Meta, TikTok, LifeTube, GetHero, Dentsu, GroupM, Group One, Havas, Omnicom i Publicis. Wspólnie mają wypracować podstawowe zasady dla tej części rynku reklamowego. więcej
|
Żabka Polska zmienia dom mediowy i agencję reklamową
Żabka Polska do obsługi zakresie strategii i kreacji ATL wybrała agencję reklamową Gong. Kończy współpracę z agencją Ogilvy, która przygotowała jej komunikację pod hasłem „Uwolnij swój czas”. Natomiast obsługą mediową Żabki od początku przyszłego roku będzie zajmować się Value Media.
więcej
|
Zmiany w Axel Springer Polska. Olga Korolec i Emil Nowiński na nowych stanowiskach
Z początkiem stycznia 2024 r. Olga Korolec zostanie nową dyrektorką zarządzającą Onetu przejmując funkcję i dotychczasowe obowiązki Marty Badurek-Pietniczki, która udaje się na urlop macierzyński. Emil Nowiński, obecnie head of Onet Marketing, od stycznia 2024 r. zostanie dyrektorem marketingu Ringier Axel Springer Polska.
więcej
|
Point One i ImpactCEE nawiązują współpracę w komunikacji Impact'24
Agencja marketingowa Point One i ImpactCEE nawiązały partnerstwo w komunikacji wydarzenia gospodarczo-technologicznego Impact'24.
więcej
|
Polacy mniej otwarci na ukraińskie marki
Rok temu, skutkiem wybuchu wojny na terenie Ukrainy, w Polsce oprócz uchodźców pojawiły się także ukraińskie towary i firmy. Otwartość Polaków na obecność produktów pochodzących od naszych wschodnich sąsiadów była bardzo wysoka. Wystarczyło jednak kilkanaście miesięcy, aby tendencja ta uległa zmianie.
więcej
|
Tomasz Lis skazany za nielegalną reklamę alkoholu w ,,Newsweeku". Wniósł sprzeciw
Sąd pierwszej instancji uznał, że Tomasz Lis jako redaktor naczelny „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) jest winny opublikowania w tygodniku nielegalnej reklamy alkoholu. Dziennikarz ma zapłacić 20 tys. zł grzywny i pokryć koszty procesu. Tomasz Lis wniósł już sprzeciw wobec wyroku. - Jestem absolutnie niewinny - podkreślił.
więcej
|
Jurek Owsiak zaprojektował opakowania Crunchips
Z okazji zbliżającego się 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy powstała wyjątkowa edycja limitowana Crunchips (Lorenz) w opakowaniach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka. Na sklepowych półkach pojawiły się dwa nowe smaki: Bekon i Asian Style.
więcej
|
C&A chce otworzyć 100 nowych sklepów w Europie
W ciągu najbliższych trzech lat C&A planuje otworzyć 100 nowych sklepów w Europie, głównie w centrach miast. Sprzedawca ma nadzieję, że odnowiona koncepcja sklepu zainspiruje klientów. Jednym z głównych rynków zainteresowania firmy jest Polska.
więcej
|
Grupa RMF nie podniesie cen reklamw styczniu i lutym
Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe na styczeń i luty 2024 roku. Ceny reklam w tych miesiącach pozostaną na niezmienionym, obowiązującym obecnie poziomie.
więcej
|
Urszula Żupnik SEO Content team leaderką w MBridge
Agencja MBridge – Marketing Experts rozwija strukturę działu contentu o stanowisko SEO Content Team Leaderki, które objęła Urszula Żupnik.
więcej
|
Kujawsko-pomorskie zapłaci Wizz Air 12 mln zł za promocję
Władze województwa kujawsko-pomorskiego wybrały linie lotnicze Wizz Air do promowania tego regionu. Zapłacą im za to blisko 12,4 mln zł netto.
więcej
|
Hand Made autorem nowego spotu dla Mel Max Actigel
Agencja reklamowa Hand Made po wygranym przetargu przygotowała najnowszą reklamę telewizyjną produktu Mel Max Actigel, produkowano przez Hasco-Lek.
więcej
|
Neonail reklamuje się na kilkunastu rynkach w Europie
Trwa nowa kampania marki Neonail z hasłem przewodnim „Trust Your Glam”. Działania są realizowane na kilkunastu rynkach m.in. w Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiada agencja Walk Creative.
więcej
|
Policjant i taksówkarz rapują w nowej reklamie LINK4
Ruszyła internetowa kampania firmy ubezpieczeniowej LINK4, promująca OC z pakietem pomocy w cenie. Kampania zrealizowana przez Agencję 2012 w żartobliwy sposób nawiązuje do konwencji ulicznego hiphopu, puszczając oko do najbardziej kultowych utworów tego gatunku.
więcej
|
"Słowami kreujemy rzeczywistość" - przekonuje IKEA w nowej kampanii
Sieć sklepów IKEA rozpoczyna w Polsce ogólnopolską kampanię #ZmieniamyNarracje. Wskazuje w niej, że określanie osób “nielegalnymi” jest krzywdzące.
więcej
|
Orlen sponsorem tytularnym skoczni narciarskiej w Niemczech
Spółka zależna Orlenu została sponsorem tytularnym kompleksu skoczni narciarskich w Oberstdorfie, gdzie odbywa się m.in. jeden konkursów Turniej Czterech Skoczni. Umowę zawarto na cztery lata.
więcej
|
Škoda edukuje w Roblox o bezpieczeństwie na drodze
Marka samochodów Škoda ma swoją najnowszą grę w Robloxie. Gra ma edukować nastolatków w zakresie bezpieczeństwa drogowego przez zabawę. Za przygotowanie scenariusza oraz stworzenie gry odpowiedzialna jest agencja Game Changer (Group One). Dentsu Creative odpowiada za pomysł edukacyjnej gry dla dzieci na platformie Roblox i aktywację konkursową.
więcej
|
Piwo z Żubrówką w limitowanej edycji w Wielkiej Brytanii
Do sprzedaży w Wielkiej Brytanii trafiła limitowana edycja piwa rzemieślniczego BEER52 z Żubrówką. Ma 4,2 proc. alkoholu.
więcej
|
Iga Świątek i Kinga Drożdż wśród sportowców promujących Visę przed igrzyskami
Visa nawiązała współpracę marketingową ze 117 sportowcami, którzy mają szanse wystartować w przyszłym roku na igrzyskach olimpijskich i paraolimpijskich w Paryżu. W tym gronie są tenisistka Iga Świątek i uprawiająca szermierkę na wózkach Kinga Drożdż. więcej
|
Bank Pocztowy wprowadza kartę ze skrobi kukurydzianej
Bank Pocztowy rozpoczął wydawanie nowej, ekologicznej, odsłony karty debetowej do rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego. Jest wytwarzana ze skrobi kukurydzianej.
więcej
|
Agnieszka Getler - Kicman, Danone i Żywiec Zdrój: marki przyszłości są blisko konsumentów i chcą zrozumieć ich wartości, styl życia, potrzeby Jesienią najbardziej rozpoznawalny bohater marki w Polsce powrócił w najnowszym spocie Danio, a zaraz potem wystartowała kampania Alpro z hasłem ,,roślinne nie gryzie”. Czy jednoczesne inwestowanie w rozwój produktów mlecznych i ich roślinnych alternatyw się nie wyklucza? Co na to konsumenci i jakie oczekiwania stawiają markom przyszłości? O tym opowiada Agnieszka Getler – Kicman, Dyrektor Marketingu Danone i Żywiec Zdrój. materiał reklamowywięcej |
|
|
,,Polityka" spodziewa się powrotu reklam spółek państwowych. ,,Bez politycznego bana"
Wydawca tygodnika „Polityka” wierzy, że po zmianie władzy w Polsce wrócą do niego reklamy spółek Skarbu Państwa. - Oczekujemy, że będzie nas się oceniać według normalnych kryteriów marketingowych bez "politycznego bana” - mówi Wirtualnemedia.pl Izabela Kowalczyk-Dudek, dyrektor reklamy w spółce. Podobnie patrzy na to Tygodnik Powszechny. - Żywimy nadzieję, że praktyki wspierania przychodami reklamowymi prasy i mediów przychylnych władzy, tak zwanych "swoich', znikną bezpowrotnie - przyznaje Jacek Ślusarczyk kierujący spółką i wydawnictwem Tygodnika Powszechnego.
więcej
|
"Super Express" straci reklamy spółek Skarbu Państwa? Wydawca: Nie obawiam się, nie jesteśmy "Gazetą Wyborczą"
Czy „Super Express” i inne media z Grupy ZPR stracą wpływy z reklam spółek Skarbu Państwa po zmianie władzy w Polsce? - Nie obawiam się tego. Nie jesteśmy „Gazetą Wyborczą” - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Zbigniew Benbenek, szef ZPR Media.
więcej
|
Właściciel Canal+ przejął gazety, radia i działające w Polsce sklepy
Vivendi, właściciel m.in. Grupy Canal+, ogłosił sfinalizowanie przejęcia koncernu Lagardère. W jego portfolio są tytuły prasowe, stacje radiowe, wydawnictwa, a przez spółkę Lagardère Travel Retail także sieci sklepów 1 Minute, inmedio i Relay, działające także na polskim rynku.
więcej
|
Coraz więcej zgłoszeń o nieprawidłowościach w Agorze. ,,Nasze oczekiwania się sprawdzają"
Wiosną Agora wprowadziła nowe procedury zgłaszania wszelkiego rodzaju nieprawidłowości w firmie, m.in. związanych z mobbingiem czy nadużyciami finansowymi. Członkini zarządu Anna Kryńska-Godlewska ocenia: - W największym stopniu sprawdzają się nasze oczekiwania co do tego, jak nowy system powinien wpłynąć na wzrost zgłoszeń nieprawidłowości.
więcej
|
Zmiany w Axel Springer Polska. Olga Korolec i Emil Nowiński na nowych stanowiskach
Z początkiem stycznia 2024 r. Olga Korolec zostanie nową dyrektorką zarządzającą Onetu przejmując funkcję i dotychczasowe obowiązki Marty Badurek-Pietniczki, która udaje się na urlop macierzyński. Emil Nowiński, obecnie head of Onet Marketing, od stycznia 2024 r. zostanie dyrektorem marketingu Ringier Axel Springer Polska.
więcej
|
Tomasz Lis skazany za nielegalną reklamę alkoholu w ,,Newsweeku". Wniósł sprzeciw
Sąd pierwszej instancji uznał, że Tomasz Lis jako redaktor naczelny „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) jest winny opublikowania w tygodniku nielegalnej reklamy alkoholu. Dziennikarz ma zapłacić 20 tys. zł grzywny i pokryć koszty procesu. Tomasz Lis wniósł już sprzeciw wobec wyroku. - Jestem absolutnie niewinny - podkreślił.
więcej
|
Wydawca ,,Do Rzeczy" i ,,Wprost" potroił zysk
W zeszłym kwartale grupa PMPG Polskie Media, wydająca m.in. tygodniki „Do Rzeczy” i „Wprost”, zwiększyła przychody sprzedażowe o 13 proc. do 11,66 mln zł, a jej zysk netto wzrósł z 1,18 do 3,58 mln zł. Firma zwrot 2,8 mln zł, które wcześniej spisała na straty.
więcej
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" uruchamia eDGP PRAWNIK
W ramach budowania silnej marki i doskonalenia produktu, „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor PL) uruchamia cyfrową wersję gazety przeznaczoną dla prawników: eDGP PRAWNIK.
więcej
|
|
|
Pilot WP z opłatą za stacje naziemne z reklamami. Uruchomi nowe kanały FAST
Serwis streamingowy Pilot WP rozsyła do użytkowników informacje o zbliżających się zmianach w ofercie pakietowej. W nowym trybie darmowym będzie tylko 5 oryginalnych kanałów platformy. W przyszłym roku dołączy do nich kolejnych 6. Stacje znane z naziemnej telewizji cyfrowej będą wchodzić w skład nowego odpłatnego pakietu Lajt z reklamami. więcej
|
Netflix bez dyrektorki lokalnych seriali. Anna Nagler odeszła
Anna Nagler, dyrektorka ds. lokalnych seriali oryginalnych w Netfliksa w Europie Środkowo-Wschodniej, rozstała się z firmą - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W zespole platformy pracowała od ponad trzech lat.
więcej
|
Kodeks etyki influencer marketingu do końca I kwartału 2024 roku
IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy zaprosiło decydentów z największych platform społecznościowych, największych sieci kanałów oraz największych grup reklamowych do prac w ramach Okrągłego Stołu Influencer Marketingu. Wśród nich są m.in. YouTube, Meta, TikTok, LifeTube, GetHero, Dentsu, GroupM, Group One, Havas, Omnicom i Publicis. Wspólnie mają wypracować podstawowe zasady dla tej części rynku reklamowego. więcej
|
Sejm ma trzy razy więcej subskrybentów na YouTubie. Hołownia mówi o srebrnym przycisku
Rekordowa oglądalność obrad Sejmu na YouTubie sprawiła, że liczba subskrybentów oficjalnego kanału sejmowego w niecałe dwa tygodnie potroiła się, przekraczając 140 tys. - Demokracja wreszcie schodzi pod strzechy, wreszcie wchodzi do naszych telewizorów, komputerów, smartfonów. Tak powinno być - skomentował marszałek Szymon Hołownia.
więcej
|
Grupa Pracuj chce dalej przejmować. Mniej ogłoszeń w Polsce, Ukraina znów zyskowna
W zeszłym kwartale Grupa Pracuj zwiększyła skonsolidowane przychody o 4,8 proc. do 181,15 mln zł, zarabiając na czysto 50,34 mln zł. W Polsce zanotowała niewielki spadek, za to na Ukrainie znów osiąga zysk przy wzroście kwartalnych wpływów przekraczającym 110 proc.
więcej
|
Dokument ,,Jak wynająć płatnego zabójcę" w Vodylli (wideo)
W czwartek, 23 listopada w Vodylii zadebiutował 2-częściowy film dokumentalny „Jak wynająć płatnego zabójcę”.
więcej
|
TASTErzy - rusza nowa społeczność kulinarna Burda Media Polska Już od 23 listopada fani gotowania i nowinek kulinarnych będą mogli dołączyć do społeczności skupionej wokół serwisu Mojegotowanie.pl. Stworzony przez Burda Media Polska nowy Klub TASTErzy to inicjatywa dla miłośników dobrego jedzenia, entuzjastów nowych smaków i wygodnych rozwiązań w kuchni, którzy dzięki specjalnym przywilejom klubowym będą mogli oprócz uczestnictwa w życiu społeczności testować najnowsze urządzenia i akcesoria kuchenne dostarczone przez wiodących producentów sprzętu AGD. materiał reklamowywięcej |
|
|
Polacy mniej otwarci na ukraińskie marki
Rok temu, skutkiem wybuchu wojny na terenie Ukrainy, w Polsce oprócz uchodźców pojawiły się także ukraińskie towary i firmy. Otwartość Polaków na obecność produktów pochodzących od naszych wschodnich sąsiadów była bardzo wysoka. Wystarczyło jednak kilkanaście miesięcy, aby tendencja ta uległa zmianie.
więcej
|
|
|
Bluerank i Linkleaders strategicznymi partnerami
Agencje Bluerank i Linkleaders nawiązują strategiczne partnerstwo. Współpraca agencji zakłada połączenie potencjałów ich specjalizacji, Linkleaders – w obszarach PR i employer branding oraz Bluerank – marketingu internetowego.
więcej
|
|
|