Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Piątek 24 Listopada 2023
 
 
 
,,Polityka" spodziewa się powrotu reklam spółek państwowych. ,,Bez politycznego bana"
 
Wydawca tygodnika „Polityka” wierzy, że po zmianie władzy w Polsce wrócą do niego reklamy spółek Skarbu Państwa. - Oczekujemy, że będzie nas się oceniać według normalnych kryteriów marketingowych bez "politycznego bana” - mówi Wirtualnemedia.pl Izabela Kowalczyk-Dudek, dyrektor reklamy w spółce. Podobnie patrzy na to Tygodnik Powszechny. - Żywimy nadzieję, że praktyki wspierania przychodami reklamowymi prasy i mediów przychylnych władzy, tak zwanych "swoich', znikną bezpowrotnie - przyznaje Jacek Ślusarczyk kierujący spółką i wydawnictwem Tygodnika Powszechnego. więcej
 
 
"Super Express" straci reklamy spółek Skarbu Państwa? Wydawca: Nie obawiam się, nie jesteśmy "Gazetą Wyborczą"
 
Czy „Super Express” i inne media z Grupy ZPR stracą wpływy z reklam spółek Skarbu Państwa po zmianie władzy w Polsce? - Nie obawiam się tego. Nie jesteśmy „Gazetą Wyborczą” - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Zbigniew Benbenek, szef ZPR Media. więcej
 
 
Fuzja Play i UPC Polska pogorszyła jakość usług? Operator twierdzi, że to mit
 
Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynęły skargi na spadek jakości usług po fuzji Play i UPC Polska. Także nasi czytelnicy narzekają na nasilające się problemy z internetem operatora. - Nie zaobserwowaliśmy, żeby fakt połączenia Play z UPC wpłynął na wzrost ilości skarg klienckich - zapewnia Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Play. więcej
 
 
Pilot WP z opłatą za stacje naziemne z reklamami. Uruchomi nowe kanały FAST
 
Serwis streamingowy Pilot WP rozsyła do użytkowników informacje o zbliżających się zmianach w ofercie pakietowej. W nowym trybie darmowym będzie tylko 5 oryginalnych kanałów platformy. W przyszłym roku dołączy do nich kolejnych 6. Stacje znane z naziemnej telewizji cyfrowej będą wchodzić w skład nowego odpłatnego pakietu Lajt z reklamami.  więcej
 
 
2 mln widzów ogląda obrady Sejmu. Połowa w TVN24
 
Średnio 2 mln widzów oglądało w ostatnich dniach transmisje obrad Sejmu w czołowych stacjach newsowych. Najwyższe wyniki relacje gromadzą w TVN24 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Warner Bros. Discovery stawia na polski kontent. Start Maxa w przyszłym roku więcej
 
UOKiK bez zastrzeżeń wobec Radio Track. Polskie Radio dalej nie chce wyników więcej
 
Obrady Sejmu hitem na YouTubie. "Lepsze niż patostreamy" więcej
 
Zmiany w Polsacie. Justyna Kulka zajmie się nadzorem nad ramówką więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
WYDAWCA-REDAKTOR serwisu Lelum IBERION
Product Growth Specialist Ringier Axel Springer
Direct Sales Manager Screen Network
Praca/Płatny Staż dla Studentów - Redaktor w Grupie Iberion IBERION
Koordynator produkcji autopromocji TV Kino Polska TV SA
Senior Data Analyst Gemius
Quality checking & Content operations Technician Kino Polska TV SA
GRAFIK/MONTAŻYSTA - PROMOCJA I OPRAWA STACJI STUDIOMED TV
MANAGER DS. SPRZEDAŻY REKLAMY i SPONSORINGU STUDIOMED TV
Montażysta / Montażystka w dziale autopromocji Kino Polska TV SA
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 2 000 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 47 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
Fuzja Play i UPC Polska pogorszyła jakość usług? Operator twierdzi, że to mit

Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynęły skargi na spadek jakości usług po fuzji Play i UPC Polska. Także nasi czytelnicy narzekają na nasilające się problemy z internetem operatora. - Nie zaobserwowaliśmy, żeby fakt połączenia Play z UPC wpłynął na wzrost ilości skarg klienckich - zapewnia Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Play. więcej

2 mln widzów ogląda obrady Sejmu. Połowa w TVN24

Średnio 2 mln widzów oglądało w ostatnich dniach transmisje obrad Sejmu w czołowych stacjach newsowych. Najwyższe wyniki relacje gromadzą w TVN24 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Polsat zdecydował ws. serialu ,,Przyjaciółki"

Telewizja Polsat zimą rozpocznie zdjęcia do 23. sezonu serialu obyczajowego „Przyjaciółki” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl Produkcja nadawana jest w Polsacie od 11 lat, kolejna seria trafi na antenę wiosną przyszłego roku. więcej

Koniec ,,Temptation Island Polska". Tylko 134 tys. widzów

Nowy randkowy program „Temptation Island Polska” oglądało 134 tys. widzów. Pierwsze trzy odcinki pokazane o 20.05 śledziło 399 tys. osób, a kolejne nadane dwie godziny później miały 221 tys. oglądających - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

HBO Polska z koncesją na nadawanie do 2036 roku

Czeska odpowiedniczka Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji przedłużyła o 12 lat koncesję dla kanału filmowego HBO Polska. Dotychczasowa obowiązuje do 2 stycznia 2024 roku. Tym samym stacja Warner Bros. Discovery może nadawać na podstawie nowej licencji do 2036 roku.  więcej

Koniec ,,The Real Housewives. Żony Warszawy". Program Polsatu oglądało 265 tys. widzów

Nowy show „The Real Housewives. Żony Warszawy” oglądało 265 tys. widzów. Pierwsze trzy odcinki pokazane o 20.05 śledziło 399 tys. osób, a kolejne nadane dwie godziny później miały 221 tys. oglądających - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

Właściciel Canal+ przejął gazety, radia i działające w Polsce sklepy

Vivendi, właściciel m.in. Grupy Canal+, ogłosił sfinalizowanie przejęcia koncernu Lagardère. W jego portfolio są tytuły prasowe, stacje radiowe, wydawnictwa, a przez spółkę Lagardère Travel Retail także sieci sklepów 1 Minute, inmedio i Relay, działające także na polskim rynku. więcej

TVN24 pokonał TVP2 i TVP1. Mecz Polska-Czechy, ,,M jak miłość" i ,,Fakty" hitami

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: eliminacyjny mecz Polski z Czechami do Euro 2024, „M jak miłość” oraz „Fakty”. Wśród stacji na pozycję lidera oglądalności awansował informacyjny kanał TVN24, który wyprzedził TVP2 i TVP1- wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej

Mietczyński i Naukowy Bełkot znów będą komentować skoki w Eurosporcie

Youtuberzy Bartłomiej Szczęśniak (Mietczyński) i Dawid Myśliwiec (Uwaga! Naukowy Bełkot) będą ponownie komentować w Eurosporcie zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich. Pierwsza okazja już w najbliższą sobotę.  więcej

Dziennikarz żużlowy przechodzi do Eurosportu. Wcześniej pracował w Canal+ Sport

Dziennikarz specjalizujący się w żużlu Mateusz Kędzierski pożegnał się niedawno ze stacją Canal+ Sport. W czwartek ogłosił, że dołączył do Eurosportu.  więcej

Canal+ inwestuje w prawa tenisowe

Grupa Canal+ i Women's Tennis Association (WTA) poinformowały o porozumieniu w sprawie praw do transmisji Hologic WTA Tour na kanałach Canal+ w Czechach i na Słowacji. Pozyskana licencja obowiązuje od stycznia 2024 roku przez pięć sezonów.  więcej

Gwiazdor ,,Dwóch i pół" w nowym serialu NBC

Jon Cryer, znany z roli Alana Harpera w kultowym sitcomie „Dwóch i pół”, wystąpi w nowej produkcji komediowej zatytułowanej „Extended Family”. Serial zadebiutuje 23 grudnia w ramówce NBC. więcej

Paweł Domagała odchodzi z show "Twoja twarz brzmi znajomo"

Paweł Domagała, juror w dwóch ostatnich edycjach show Polsatu “Twoja twarz brzmi znajomo”, poinformował, że odchodzi z programu. Chce skupić się na innych wyzwaniach zawodowych.  więcej

Cykl ,,Czas na lepsze" w Czwórce, Polsat Play i Super Polsat

Od 25 listopada w Czwórce, Polsat Play i Super Polsat będzie można oglądać nowy program „Czas na lepsze”. Opowiada  o marzeniach, które inspirują do zmian. więcej

Dokument ,,Jak wynająć płatnego zabójcę" w Vodylli (wideo)

W czwartek, 23 listopada w Vodylii zadebiutował 2-częściowy film dokumentalny „Jak wynająć płatnego zabójcę”. więcej

PZPN wykreślił z wywiadu z trenerem pytania o aferę alkoholową

Z wywiadu TVP Sport z trenerem piłkarskiej reprezentacji Polski U-17 w ramach autoryzacji wykreślono pytania o aferę alkoholową z udziałem zawodników tej drużyny. Dziennikarze zauważyli, że Prawo prasowe pozwala opublikować dosłowne wypowiedzi, które usunięto przy autoryzacji. więcej

Serwis internetowy ,,Vogue Polska" liderem w segmencie portali luksusowych

W październiku 2023 roku serwis internetowy „Vogue Polska” był liderem w segmencie portali luksusowych dla kobiet. Tytuł dynamicznie rozwija też program podcastowy na swojej platformie, uruchamiając już czwarty sezon audycji. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Oto zwycięzcy w Konkursie Polskich Reportażystów ,,Melchiory 2023"

Ogłoszono nazwiska polskich reportażystów nagrodzonych w konkursie „Melchiory 2023”, a także laureatów Ogólnopolskiego Konkursu Twórczości Radiowej w dziedzinie reportażu o Grand Prix KRRiT. Odbyło się to w czwartek podczas gali w Studium Muzycznym Polskiego Radia im. Agnieszki Osieckiej w Warszawie. więcej

 
Grupa Eurozet podnosi ceny reklam

Średnio o 5 proc. wzrosną od 11 grudnia br. ceny reklam w głównych stajach i pakietach Grupy Eurozet. Więcej zapłacą reklamodawcy Radia Zet, Tok FM, Meloradia, Złotych Przebojów i Chillizet.  więcej

 
Grupa RMF nie podniesie cen reklamw styczniu i lutym

Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe na styczeń i luty 2024 roku. Ceny reklam w tych miesiącach pozostaną na niezmienionym, obowiązującym obecnie poziomie. więcej

 
RMF FM liderem w Poznaniu. Antyradio ostro do góry

Pozycję najchętniej słuchanej stacji radiowej w Poznaniu w okresie od maja do października br. zajęło RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze TOK FM i Eska - wynika z badań słuchalności radia. więcej

 
Skuteczne pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case study

Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO. Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500 fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
,,Polityka" spodziewa się powrotu reklam spółek państwowych. ,,Bez politycznego bana"

Wydawca tygodnika „Polityka” wierzy, że po zmianie władzy w Polsce wrócą do niego reklamy spółek Skarbu Państwa. - Oczekujemy, że będzie nas się oceniać według normalnych kryteriów marketingowych bez "politycznego bana” - mówi Wirtualnemedia.pl Izabela Kowalczyk-Dudek, dyrektor reklamy w spółce. Podobnie patrzy na to Tygodnik Powszechny. - Żywimy nadzieję, że praktyki wspierania przychodami reklamowymi prasy i mediów przychylnych władzy, tak zwanych "swoich', znikną bezpowrotnie - przyznaje Jacek Ślusarczyk kierujący spółką i wydawnictwem Tygodnika Powszechnego. więcej

"Super Express" straci reklamy spółek Skarbu Państwa? Wydawca: Nie obawiam się, nie jesteśmy "Gazetą Wyborczą"

Czy „Super Express” i inne media z Grupy ZPR stracą wpływy z reklam spółek Skarbu Państwa po zmianie władzy w Polsce? - Nie obawiam się tego. Nie jesteśmy „Gazetą Wyborczą” - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Zbigniew Benbenek, szef ZPR Media. więcej

Biedronka testuje recyklomat, 5 groszy za zwróconą pustą butelkę

Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) rozpoczęła testy recyklomatów. Pierwszy z nich pojawił się przy sklepie w Skórzewie. Za każdą zwróconą pustą butelkę klient otrzyma 5 groszy. więcej

Gazeta.pl ,,Reklamodawcą Roku", OMD zwycięża w kategorii agencji mediowej. Rozstrzygnięto Innovation 2023

14 złotych, 28 srebrnych oraz 24 brązowych nagród wręczono w tegorocznej edycji konkursu Innovation 2023. Konkurs rozstrzygnięto w czwartek, nagroda ,,Innovation of the Year" powędrowała dla twórców kampanii ,,Telefon Anki". Po raz pierwszy przyznano też ,,Nagrodę Specjalną: Partner Technologiczny Roku".  więcej

Grupa Eurozet podnosi ceny reklam

Średnio o 5 proc. wzrosną od 11 grudnia br. ceny reklam w głównych stajach i pakietach Grupy Eurozet. Więcej zapłacą reklamodawcy Radia Zet, Tok FM, Meloradia, Złotych Przebojów i Chillizet.  więcej

Kodeks etyki influencer marketingu do końca I kwartału 2024 roku

IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy zaprosiło decydentów z największych platform społecznościowych, największych sieci kanałów oraz największych grup reklamowych do prac w ramach Okrągłego Stołu Influencer Marketingu. Wśród nich są m.in. YouTube, Meta, TikTok, LifeTube, GetHero, Dentsu, GroupM, Group One, Havas, Omnicom i Publicis. Wspólnie mają wypracować podstawowe zasady dla tej części rynku reklamowego.  więcej

Żabka Polska zmienia dom mediowy i agencję reklamową

Żabka Polska do obsługi zakresie strategii i kreacji ATL wybrała agencję reklamową Gong. Kończy współpracę z agencją Ogilvy, która przygotowała jej komunikację pod hasłem „Uwolnij swój czas”. Natomiast obsługą mediową Żabki od początku przyszłego roku będzie zajmować się Value Media. więcej

Zmiany w Axel Springer Polska. Olga Korolec i Emil Nowiński na nowych stanowiskach

Z początkiem stycznia 2024 r. Olga Korolec zostanie nową dyrektorką zarządzającą Onetu przejmując funkcję i dotychczasowe obowiązki Marty Badurek-Pietniczki, która udaje się na urlop macierzyński. Emil Nowiński, obecnie head of Onet Marketing, od stycznia 2024 r. zostanie dyrektorem marketingu Ringier Axel Springer Polska. więcej

Point One i ImpactCEE nawiązują współpracę w komunikacji Impact'24

Agencja marketingowa Point One i ImpactCEE nawiązały partnerstwo w komunikacji wydarzenia gospodarczo-technologicznego Impact'24. więcej

Polacy mniej otwarci na ukraińskie marki

Rok temu, skutkiem wybuchu wojny na terenie Ukrainy, w Polsce oprócz uchodźców pojawiły się także ukraińskie towary i firmy. Otwartość Polaków na obecność produktów pochodzących od naszych wschodnich sąsiadów była bardzo wysoka. Wystarczyło jednak kilkanaście miesięcy, aby tendencja ta uległa zmianie. więcej

Tomasz Lis skazany za nielegalną reklamę alkoholu w ,,Newsweeku". Wniósł sprzeciw

Sąd pierwszej instancji uznał, że Tomasz Lis jako redaktor naczelny „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) jest winny opublikowania w tygodniku nielegalnej reklamy alkoholu. Dziennikarz ma zapłacić 20 tys. zł grzywny i pokryć koszty procesu. Tomasz Lis wniósł już sprzeciw wobec wyroku. - Jestem absolutnie niewinny - podkreślił. więcej

Jurek Owsiak zaprojektował opakowania Crunchips

Z okazji zbliżającego się 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy powstała wyjątkowa edycja limitowana Crunchips (Lorenz) w opakowaniach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka. Na sklepowych półkach pojawiły się dwa nowe smaki: Bekon i Asian Style. więcej

C&A chce otworzyć 100 nowych sklepów w Europie

W ciągu najbliższych trzech lat C&A planuje otworzyć 100 nowych sklepów w Europie, głównie w centrach miast. Sprzedawca ma nadzieję, że odnowiona koncepcja sklepu zainspiruje klientów. Jednym z głównych rynków zainteresowania firmy jest Polska.   więcej

Grupa RMF nie podniesie cen reklamw styczniu i lutym

Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe na styczeń i luty 2024 roku. Ceny reklam w tych miesiącach pozostaną na niezmienionym, obowiązującym obecnie poziomie. więcej

Urszula Żupnik SEO Content team leaderką w MBridge

Agencja MBridge – Marketing Experts rozwija strukturę działu contentu o stanowisko SEO Content Team Leaderki, które objęła Urszula Żupnik. więcej

Kujawsko-pomorskie zapłaci Wizz Air 12 mln zł za promocję

Władze województwa kujawsko-pomorskiego wybrały linie lotnicze Wizz Air do promowania tego regionu. Zapłacą im za to blisko 12,4 mln zł netto.  więcej

Hand Made autorem nowego spotu dla Mel Max Actigel

Agencja reklamowa Hand Made po wygranym przetargu przygotowała najnowszą reklamę telewizyjną produktu Mel Max Actigel, produkowano przez Hasco-Lek. więcej

Neonail reklamuje się na kilkunastu rynkach w Europie

Trwa nowa kampania marki Neonail z hasłem przewodnim „Trust Your Glam”. Działania są realizowane na kilkunastu rynkach m.in. w Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiada agencja Walk Creative. więcej

Policjant i taksówkarz rapują w nowej reklamie LINK4

Ruszyła internetowa kampania firmy ubezpieczeniowej LINK4, promująca OC z pakietem pomocy w cenie. Kampania zrealizowana przez Agencję 2012 w żartobliwy sposób nawiązuje do konwencji ulicznego hiphopu, puszczając oko do najbardziej kultowych utworów tego gatunku. więcej

"Słowami kreujemy rzeczywistość" - przekonuje IKEA w nowej kampanii

Sieć sklepów IKEA rozpoczyna w Polsce ogólnopolską kampanię #ZmieniamyNarracje. Wskazuje w niej, że określanie osób “nielegalnymi” jest krzywdzące.  więcej

Orlen sponsorem tytularnym skoczni narciarskiej w Niemczech

Spółka zależna Orlenu została sponsorem tytularnym kompleksu skoczni narciarskich w Oberstdorfie, gdzie odbywa się m.in. jeden konkursów Turniej Czterech Skoczni. Umowę zawarto na cztery lata. więcej

Škoda edukuje w Roblox o bezpieczeństwie na drodze

Marka samochodów Škoda ma swoją najnowszą grę w Robloxie. Gra ma edukować nastolatków w zakresie bezpieczeństwa drogowego przez zabawę. Za przygotowanie scenariusza oraz stworzenie gry odpowiedzialna jest agencja Game Changer (Group One). Dentsu Creative odpowiada za pomysł edukacyjnej gry dla dzieci na platformie Roblox i aktywację konkursową. więcej

Piwo z Żubrówką w limitowanej edycji w Wielkiej Brytanii

Do sprzedaży w Wielkiej Brytanii trafiła limitowana edycja piwa rzemieślniczego BEER52 z Żubrówką. Ma 4,2 proc. alkoholu.  więcej

Iga Świątek i Kinga Drożdż wśród sportowców promujących Visę przed igrzyskami

Visa nawiązała współpracę marketingową ze 117 sportowcami, którzy mają szanse wystartować w przyszłym roku na igrzyskach olimpijskich i paraolimpijskich w Paryżu. W tym gronie są tenisistka Iga Świątek i uprawiająca szermierkę na wózkach Kinga Drożdż. więcej

Bank Pocztowy wprowadza kartę ze skrobi kukurydzianej

Bank Pocztowy rozpoczął wydawanie nowej, ekologicznej, odsłony karty debetowej do rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego. Jest wytwarzana ze skrobi kukurydzianej.  więcej

Agnieszka Getler - Kicman, Danone i Żywiec Zdrój: marki przyszłości są blisko konsumentów i chcą zrozumieć ich wartości, styl życia, potrzeby

Jesienią najbardziej rozpoznawalny bohater marki w Polsce powrócił w najnowszym spocie Danio, a zaraz potem wystartowała kampania Alpro z hasłem ,,roślinne nie gryzie”. Czy jednoczesne inwestowanie w rozwój produktów mlecznych i ich roślinnych alternatyw się nie wyklucza? Co na to konsumenci i jakie oczekiwania stawiają markom przyszłości? O tym opowiada Agnieszka Getler – Kicman, Dyrektor Marketingu Danone i Żywiec Zdrój. materiał reklamowywięcej

 
 
 
PRASA
 
,,Polityka" spodziewa się powrotu reklam spółek państwowych. ,,Bez politycznego bana"

Wydawca tygodnika „Polityka” wierzy, że po zmianie władzy w Polsce wrócą do niego reklamy spółek Skarbu Państwa. - Oczekujemy, że będzie nas się oceniać według normalnych kryteriów marketingowych bez "politycznego bana” - mówi Wirtualnemedia.pl Izabela Kowalczyk-Dudek, dyrektor reklamy w spółce. Podobnie patrzy na to Tygodnik Powszechny. - Żywimy nadzieję, że praktyki wspierania przychodami reklamowymi prasy i mediów przychylnych władzy, tak zwanych "swoich', znikną bezpowrotnie - przyznaje Jacek Ślusarczyk kierujący spółką i wydawnictwem Tygodnika Powszechnego. więcej

"Super Express" straci reklamy spółek Skarbu Państwa? Wydawca: Nie obawiam się, nie jesteśmy "Gazetą Wyborczą"

Czy „Super Express” i inne media z Grupy ZPR stracą wpływy z reklam spółek Skarbu Państwa po zmianie władzy w Polsce? - Nie obawiam się tego. Nie jesteśmy „Gazetą Wyborczą” - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Zbigniew Benbenek, szef ZPR Media. więcej

Właściciel Canal+ przejął gazety, radia i działające w Polsce sklepy

Vivendi, właściciel m.in. Grupy Canal+, ogłosił sfinalizowanie przejęcia koncernu Lagardère. W jego portfolio są tytuły prasowe, stacje radiowe, wydawnictwa, a przez spółkę Lagardère Travel Retail także sieci sklepów 1 Minute, inmedio i Relay, działające także na polskim rynku. więcej

Coraz więcej zgłoszeń o nieprawidłowościach w Agorze. ,,Nasze oczekiwania się sprawdzają"

Wiosną Agora wprowadziła nowe procedury zgłaszania wszelkiego rodzaju nieprawidłowości w firmie, m.in. związanych z mobbingiem czy nadużyciami finansowymi. Członkini zarządu Anna Kryńska-Godlewska ocenia: - W największym stopniu sprawdzają się nasze oczekiwania co do tego, jak nowy system powinien wpłynąć na wzrost zgłoszeń nieprawidłowości. więcej

Zmiany w Axel Springer Polska. Olga Korolec i Emil Nowiński na nowych stanowiskach

Z początkiem stycznia 2024 r. Olga Korolec zostanie nową dyrektorką zarządzającą Onetu przejmując funkcję i dotychczasowe obowiązki Marty Badurek-Pietniczki, która udaje się na urlop macierzyński. Emil Nowiński, obecnie head of Onet Marketing, od stycznia 2024 r. zostanie dyrektorem marketingu Ringier Axel Springer Polska. więcej

Tomasz Lis skazany za nielegalną reklamę alkoholu w ,,Newsweeku". Wniósł sprzeciw

Sąd pierwszej instancji uznał, że Tomasz Lis jako redaktor naczelny „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) jest winny opublikowania w tygodniku nielegalnej reklamy alkoholu. Dziennikarz ma zapłacić 20 tys. zł grzywny i pokryć koszty procesu. Tomasz Lis wniósł już sprzeciw wobec wyroku. - Jestem absolutnie niewinny - podkreślił. więcej

Wydawca ,,Do Rzeczy" i ,,Wprost" potroił zysk

W zeszłym kwartale grupa PMPG Polskie Media, wydająca m.in. tygodniki „Do Rzeczy” i „Wprost”, zwiększyła przychody sprzedażowe o 13 proc. do 11,66 mln zł, a jej zysk netto wzrósł z 1,18 do 3,58 mln zł. Firma zwrot 2,8 mln zł, które wcześniej spisała na straty. więcej

,,Dziennik Gazeta Prawna" uruchamia eDGP PRAWNIK

W ramach budowania silnej marki i doskonalenia produktu, „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor PL) uruchamia cyfrową wersję gazety przeznaczoną dla prawników: eDGP PRAWNIK. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Pilot WP z opłatą za stacje naziemne z reklamami. Uruchomi nowe kanały FAST

Serwis streamingowy Pilot WP rozsyła do użytkowników informacje o zbliżających się zmianach w ofercie pakietowej. W nowym trybie darmowym będzie tylko 5 oryginalnych kanałów platformy. W przyszłym roku dołączy do nich kolejnych 6. Stacje znane z naziemnej telewizji cyfrowej będą wchodzić w skład nowego odpłatnego pakietu Lajt z reklamami.  więcej

Netflix bez dyrektorki lokalnych seriali. Anna Nagler odeszła

Anna Nagler, dyrektorka ds. lokalnych seriali oryginalnych w Netfliksa w Europie Środkowo-Wschodniej, rozstała się z firmą - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W zespole platformy pracowała od ponad trzech lat. więcej

Kodeks etyki influencer marketingu do końca I kwartału 2024 roku

IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy zaprosiło decydentów z największych platform społecznościowych, największych sieci kanałów oraz największych grup reklamowych do prac w ramach Okrągłego Stołu Influencer Marketingu. Wśród nich są m.in. YouTube, Meta, TikTok, LifeTube, GetHero, Dentsu, GroupM, Group One, Havas, Omnicom i Publicis. Wspólnie mają wypracować podstawowe zasady dla tej części rynku reklamowego.  więcej

Sejm ma trzy razy więcej subskrybentów na YouTubie. Hołownia mówi o srebrnym przycisku

Rekordowa oglądalność obrad Sejmu na YouTubie sprawiła, że liczba subskrybentów oficjalnego kanału sejmowego w niecałe dwa tygodnie potroiła się, przekraczając 140 tys. - Demokracja wreszcie schodzi pod strzechy, wreszcie wchodzi do naszych telewizorów, komputerów, smartfonów. Tak powinno być - skomentował marszałek Szymon Hołownia. więcej

Grupa Pracuj chce dalej przejmować. Mniej ogłoszeń w Polsce, Ukraina znów zyskowna

W zeszłym kwartale Grupa Pracuj zwiększyła skonsolidowane przychody o 4,8 proc. do 181,15 mln zł, zarabiając na czysto 50,34 mln zł. W Polsce zanotowała niewielki spadek, za to na Ukrainie znów osiąga zysk przy wzroście kwartalnych wpływów przekraczającym 110 proc. więcej

Dokument ,,Jak wynająć płatnego zabójcę" w Vodylli (wideo)

W czwartek, 23 listopada w Vodylii zadebiutował 2-częściowy film dokumentalny „Jak wynająć płatnego zabójcę”. więcej

TASTErzy - rusza nowa społeczność kulinarna Burda Media Polska

Już od 23 listopada fani gotowania i nowinek kulinarnych będą mogli dołączyć do społeczności skupionej wokół serwisu Mojegotowanie.pl. Stworzony przez Burda Media Polska nowy Klub TASTErzy to inicjatywa dla miłośników dobrego jedzenia, entuzjastów nowych smaków i wygodnych rozwiązań w kuchni, którzy dzięki specjalnym przywilejom klubowym będą mogli oprócz uczestnictwa w życiu społeczności testować najnowsze urządzenia i akcesoria kuchenne dostarczone przez wiodących producentów sprzętu AGD. materiał reklamowywięcej

 
 
 
BADANIA MARKETINGOWE
 
Polacy mniej otwarci na ukraińskie marki

Rok temu, skutkiem wybuchu wojny na terenie Ukrainy, w Polsce oprócz uchodźców pojawiły się także ukraińskie towary i firmy. Otwartość Polaków na obecność produktów pochodzących od naszych wschodnich sąsiadów była bardzo wysoka. Wystarczyło jednak kilkanaście miesięcy, aby tendencja ta uległa zmianie. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Bluerank i Linkleaders strategicznymi partnerami

Agencje Bluerank i Linkleaders nawiązują strategiczne partnerstwo. Współpraca agencji zakłada połączenie potencjałów ich specjalizacji, Linkleaders – w obszarach PR i employer branding oraz Bluerank – marketingu internetowego.  więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
Pracownicy OpenAI ostrzegają przed sztuczną inteligencją zagrażającą ludzkości
Huuuge miał w III kw. 27 mln USD skor. EBITDA, wobec 26,7 mln USD konsensusu
Pobyt w kosmosie może zwiększyć ryzyko zaburzeń erekcji
Škoda edukuje w Roblox o bezpieczeństwie na drodze
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj