|
|
|
|
|
|
|
Roszady w TVN. Odchodzi szefowa TVN7
Katarzyna Mazurkiewicz, dyrektorka kanałów TVN7 i TVN Fabuła, odchodzi z TVN Warner Bros. Discovery po sześciu latach pracy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Kierowanie obiema stacjami przejmie Lidia Kazen, od zeszłego roku dyrektorka TVN. więcej
|
Jacek Żakowski chce oddać TVP2 Prawu i Sprawiedliwości. "Nie chcę być okupantem"
Publicysta Jacek Żakowski wywołał burzę w mediach społecznościowych swoją propozycją oddania TVP2 Prawu i Sprawiedliwości. - Fundamentalnie nie zgadzam się z Jackiem. Publiczna telewizja musi być całością, w całości podlegającą prawu oraz regułom przyzwoitości. To nie jest tort, który można rozparcelować i wykrawać z niego kawałki dla poszczególnych partii - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Tomasz Lis. więcej
|
,,Fakty" liderem w listopadzie. ,,Teleexpress" stracił 250 tys. widzów
Pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych w listopadzie zajęły ,,Fakty" emitowane w TVN i TVN24 BiS. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogły ,,Wydarzenia" Polsatu, a najwięcej stracił ,,Teleexpress" - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Z ,,Wiadomości" odszedł wydawca
Z redakcją ,,Wiadomości" TVP pożegnał się Przemysław Wenerski, który przez kilka miesięcy pełnił funkcję wydawcy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wenerski pozostaje szefem magazynu reporterskiego ,,Alarm!", z Telewizją Polską jest związany od połowy 2016 roku. więcej
|
,,Awanse" i ,,degradacja" na liście kanałów platformy cyfrowej Canal+
Platforma cyfrowa Canal+ ,,zdegradowała" stację Super Polsat na liście kanałów. Z 67 pozycji została przeniesiona na 123. ,,Awansowano" za to kilka kanałów telewizyjnych należących do Grupy MWE Michała Winnickiego. więcej
|
2,05 mln widzów serialu ,,Kamerdyner" w TVP1
Nowy serial „Kamerdyner” oglądało średnio w Jedynce 2,05 mln widzów, o 420 tys. osób mniej niż wcześniej w tym paśmie miał „Dewajtis” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
,,MasterChefa 12" w TVN śledziło 1,05 mln osób
Średnia oglądalność 12. edycji „MasterChefa” wyniosła 1,05 mln osób. W porównaniu do poprzedniej serii program stracił 250 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Promocyjny dostęp do Eleven Sports dla abonentów Play i UPC Polska
Play rozsyła abonentom sieci kablowej UPC Polska informację o możliwości skorzystania z promocyjnego dostępu do serwisu streamingowego Eleven Sports Go. W pierwszych dwóch miesiącach usługa kosztuje symboliczną złotówkę. więcej
|
256 tys. widzów ,,Rzeczy, których nie nauczył mnie ojciec 5" w TTV
Piąty sezon programu „Rzeczy, których nie nauczył mnie ojciec” oglądało średnio 256 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Możliwa współpraca dwóch dużych serwisów streamingowych
Koncerny Apple i Paramount Global prowadziły rozmowy na temat współpracy ich serwisów streamingowych. Jak poinformował ,,The Wall Street Journal", dotyczyły m.in. wprowadzenia sprzedaży pakietowej platform Apple TV+ i Paramount+. więcej
|
Rusza nowy serwis streamingowy Canal+. W ofercie produkcje Viaplay
29 stycznia 2024 roku ruszy serwis streamingowy Canal+ w Holandii. W ofercie znajdą się filmy, seriale i linearne kanały telewizyjne. więcej
|
,,Detektyw: Kraina nocy" zadebiutuje 15 stycznia w ofercie HBO Max. Mamy zwiastun
Czwarty sezon kultowego „Detektywa” pojawi się na platformie HBO Max dziesięć lat po premierze pierwszego sezonu, który zachwycił fanów na całym świecie. Czy nowe odcinki z Jodie Foster w roli głównej mają szansę powtórzyć sukces duetu stworzonego przez Matthew McConaugheya i Woody'ego Harrelsona?
więcej
|
Z Playstation znika tysiące odcinków programów Warner Bros Discovery
Sony ogłosiło, że niektóre programy telewizyjne czy seriale, które gracze mogli kupić za pośrednictwem PlayStation, zostaną usunięte z ich bibliotek. Mimo tego, że za nie zapłacili. Chodzi o produkcje Discovery. więcej
|
Sztuczna inteligencja w służbie czytelniczej społeczności i... wskaźników biznesowych Coraz więcej tytułów na półkach, a jednocześnie zdecydowanie za mało czasu na śledzenie nowości i trendów. To rzeczywistość osób zarówno niewyobrażających sobie życia bez literatury, jak i sporadycznie sięgających po książki. Wykorzystując potencjał sztucznej inteligencji poznańskie Legimi kończy prace nad innowacyjnym systemem rekomendacji, bazującym na analizie behawioralnej czytelniczek i czytelników. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ringier Axel Springer Polska z nową strukturą biura reklamy
Ringier Axel Springer Polska od 4 grudnia wprowadza nową strategię biura reklamy. Na czele stanął Mariusz Wąsiński, który objął nowe stanowisko chief revenue officer. więcej
|
Marta Manowska reklamuje kosmetyki marki własnej Biedronki
Do najnowszej kampanii kosmetyków bebeauty dostępnych w sieci sklepów Biedronka zaangażowano prezenterkę telewizyjną Martę Manowską oraz popularne influencerki z branży beauty. więcej
|
Carrefour z pierwszą od lat kampanią wizerunkową
,,Niektóre prezenty zostają z nami na zawsze" - podkreśla Carrefour w pierwszej od sześciu lat kampanii wizerunkowej. Autorem strategii i koncepcji kreatywnej jest agencja Saatchi & Saatchi, która od 2009 roku zajmuje się obsługą komunikacyjną brandów z portfolio Carrefour Polska. więcej
|
Tchibo przedłuża współpracę z OMD Group
Agencje należące do OMD Group: OMD oraz Resolution, będą kontynuowały kompleksową obsługę mediową marki Tchibo. więcej
|
Elektryczne Gitary śpiewają ,,Jedź elektrykiem jak my!" w reklamie Volkswagena
Kultowy zespół Elektryczne Gitary przygotował nową wersję swojego przeboju ,,Włosy" (,,Noś długie włosy jak my"), w której zachęca do jazdy samochodami elektrycznymi. ,,Jedź elektrykiem jak my!" to tytuł piosenki, a zarazem nazwa najnowszej kampanii firmy Volkswagen Financial Services. Kuba Sienkiewicz napisał nowe słowa do swojego przeboju sprzed lat i wraz z całym zespołem wystąpił dla VW FS w teledysku reklamowym i spocie telewizyjnym. więcej
|
McDonald's Polska wybrał domy produkcyjne do współpracy
McDonald's Polska zakończył przetarg, w którym wybrał domy produkcyjne, z którymi będzie współpracował w 2024 roku. więcej
|
Muzyczne marzenie reklamuje kredyt w Alior Banku
Alior Bank rozpoczął bożonarodzeniową kampanię reklamującą kredyt gotówkowy z ratami w stałej wysokości. więcej
|
Agata Patoła odeszła z Feeders Agency
Agata Patoła z końcem listopada pożegnała się z zespołem agencji Feeders, gdzie pracowała przez prawie trzy lata. Specjalistka żegna się także z branżą reklamy internetowej i mediów społecznościowych. więcej
|
Dominika Kulczyk przejmuje poznański Festiwal Malta
Dominika Kulczyk pomyślnie sfinalizowała zakup praw do marki Malta Festival Poznań. Dominantą projektu w jego nowej odsłonie będzie rola kobiety we wszystkich aspektach aktywności, twórczości i wolności. więcej
|
dentsu X szerzej dla Bacardi-Martini
Agencja dentsu X (dentsu Polska) rozszerza współpracę eventową z Bacardi-Martini i odpowiada za obsługę kolejnej marki z portfolio firmy - whisky Aberfeldy. Dotychczas współpraca obejmowała aktywacje dla marek Bacardi, Dewar's i Martini. więcej
|
Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady aukcji w aplikacjach TVP Sport
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej ogłosiło zasady aukcji reklamowych w aplikacjach TVP Sport. Odbędą się one od 12 do 14 grudnia br. więcej
|
GoldenSubmarine z obsługą Tchibo w social mediach
Agencja GoldenSubmarine wygrała przetarg na stałą obsługę profili marki Tchibo i budowę strategii jej obecności w mediach społecznościowych. więcej
|
RTB House wprowadza narzędzie ContentGPT
Firma RTB House zapowiedziała wprowadzenie na rynek ContentGPT - rozwiązania, które ma zrewolucjonizować sposób, w jaki marketerzy badają i angażują użytkowników. więcej
|
Tears of Joy członkiem SAR
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przyjęło nowego członka - agencję social media i influencer marketingu Tears of Joy. więcej
|
Cyfrowa reklama out-of-home chce wspólnego standardu pomiaru (konferencja #DataDrivenDOOH) Zdecydowanie najszybciej rosnącą częścią rynku out-of-home są nośniki cyfrowe. Na konferencji ,,#DataDrivenDOOH" przedstawiciele tego rynku, a także agencji mediowych i firm badawczych, dyskutowali, jak rozwijać jego pomiar. - Wszyscy wskazują, że nadchodzących latach będziemy integrować dane własne, innych operatorów i firm badawczych, aby jak najlepiej, najbardziej precyzyjnie docierać do konsumentów - podkreśliła Małgorzata Augustyniak, wiceprezeska AMS. materiał reklamowywięcej |
|
|
Allegro Lokalnie podnosi opłatę ze dostawy do swoich automatów
Na platformie Allegro Lokalnie, gdzie oferty mogą wystawiać sprzedawcy bez kont firmowych, opłata od sprzedawcy za wysyłkę do automatów One Box wzrosła o złotówkę. więcej
|
Ringier Axel Springer Polska z nową strukturą biura reklamy
Ringier Axel Springer Polska od 4 grudnia wprowadza nową strategię biura reklamy. Na czele stanął Mariusz Wąsiński, który objął nowe stanowisko chief revenue officer. więcej
|
Wirtualna Polska połączyła Audiotekę i operatora Pilota WP
Audioteka, której resztę akcji Wirtualna Polska Holding przejęła w lipcu br., została połączona ze spółką Netwizor zarządzającą platformą Pilot WP. Równocześnie Netwizor zmienił nazwę na Audioteka Group. więcej
|
Prawie 40 proc. nastolatków doświadczyło wyzwisk w internecie
Niemal 40 proc. nastolatków doświadczyło wyzwisk w sieci, a co czwarty (25 proc.) deklaruje, że był ośmieszany i/lub poniżany. Najczęściej wskazywanym przez nastolatki powodem przemocy online jest wygląd fizyczny (51 proc.) - wynika z najnowszego badania NASK "Nastolatki 3.0".
więcej
|
E-mecenat uważany za dobre narzędzie wspierania przedsięwzięć
Prawie 90 proc. twórców uważa e-mecenat za dobre narzędzie wspierania ich przedsięwzięć - wynika z zaprezentowanego w poniedziałek raportu Związku Cyfrowa Polska i Patronite. Według artystów, w obecnym modelu finansowania kultury problemami są m.in. dystrybucja środków i duże obciążenie podatkowe.
więcej
|
Coraz większa dezinformacja w mediach społecznościowych
Trzech na czterech Polaków spotkało się w ciągu ostatniego roku z dezinformacją w mediach społecznościowych; co trzeci badany uważa, że to zjawisko się nasila - poinformowała w poniedziałek firma Deloitte, powołując się na badania „Digital Consumer Trends”.
więcej
|
Znana platforma streamingowa zwolni 1500 osób
Serwis streamingowy audio Spotify ogłosił plan redukcji zatrudnienia, obejmujący 17 proc. załogi. Pracę z powodu konieczności cięcia kosztów straci około 1500 osób. więcej
|
Społeczność TikToka uwielbia Uwielbiam.pl - kulisy sukcesu wejścia Grupy Maspex na TikToka Jak „smacznie” połączyć wiedzę i rozrywkę? Kampania marketingowa profilu Uwielbiam.pl to projekt doceniony w kategorii Greatest Creative podczas ostatniej gali nagród TikTok Ad Awards. Co i kto stoi za sukcesem i jaki jest na niego przepis? materiał reklamowywięcej |
|
|
Prawie 40 proc. nastolatków doświadczyło wyzwisk w internecie
Niemal 40 proc. nastolatków doświadczyło wyzwisk w sieci, a co czwarty (25 proc.) deklaruje, że był ośmieszany i/lub poniżany. Najczęściej wskazywanym przez nastolatki powodem przemocy online jest wygląd fizyczny (51 proc.) - wynika z najnowszego badania NASK "Nastolatki 3.0".
więcej
|
Wybrano Oksfordzkie Słowo Roku 2023
,,Rizz" to słowo roku 2023 według Oxford University Press, wydawcy największego na świecie słownika języka angielskiego. więcej
|
3,1 mln zł wyda Podlaski Instytut Sztuki Filmowej na badania rynku filmowego w Polsce
Polski Instytut Sztuki Filmowej rozstrzygnął przetarg na badania rynku filmowego w Polsce. Do współpracy wybrał firmę Difference - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Coraz większa dezinformacja w mediach społecznościowych
Trzech na czterech Polaków spotkało się w ciągu ostatniego roku z dezinformacją w mediach społecznościowych; co trzeci badany uważa, że to zjawisko się nasila - poinformowała w poniedziałek firma Deloitte, powołując się na badania „Digital Consumer Trends”.
więcej
|
Intensywne ćwiczenia zwiększają ryzyko przeziębienia
Regularna aktywność fizyczna chroni przed infekcjami dróg oddechowych, jak grypa, COVID-19 czy zwykłe przeziębienie. Jednak bardzo intensywne ćwiczenia zwiększają ryzyko tych chorób, gdyż osłabiają układ odporności – wykazało badanie wśród amerykańskich strażaków.
więcej
|
|
|