|
|
|
|
|
|
|
Problemy TVP w 2024 roku. ,,Zaplanowała stratę w wysokości 2,5 mld zł"
Podczas ostatniego posiedzenia Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zaakceptowała plany programowo-finansowe zakładające łączną stratę mediów publicznych w wysokości ponad 3 mld zł. Przeciwko głosował jedynie prof. Tadeusz Kowalski. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl przekonuje, że powinno dojść do ,,urealnienia" wydatków m.in. Telewizji Polskiej. więcej
|
TVP szykuje ,,sukcesję unikatowych kompetencji". Związkowcy obawiają się zwolnień
Telewizja Polska planuje wprowadzić program ,,sukcesJA", w ramach którego doświadczeni pracownicy będą przekazywać kompetencje młodszym osobom. Związki zawodowe krytykują ten pomysł, bo nie wiadomo, kiedy mają być wykonywane dodatkowe obowiązki i czy będzie za nie wyższe wynagrodzenie. więcej
|
TVP 4K wznowi nadawanie w czerwcu. W ofercie m.in. Euro 2024
Zarząd Telewizji Polskiej potwierdził w planach programowo-finansowych przesłanych Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji plany wznowienia emisji kanału TVP 4K. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że stacja ma wrócić w czerwcu przy okazji Euro 2024. Wbrew wcześniejszym doniesieniom, mecze turnieju będą produkowane w jakości Ultra HD. więcej
|
UPC Polska i Play wyłączają analog w kolejnym dużym mieście
Po przejęciu przez Play sieć kablowa UPC Polska przyspiesza rezygnację z oferty analogowej. W tym miesiącu proces migracji do oferty cyfrowej objął stolicę Polski. - Telewizyjna sieć analogowa w Warszawie jest stopniowo wyłączana - informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Play. więcej
|
Wiemy, kto zrobi rewolucję w TVP. To były szef TAI
Tomasz Sygut ma pokierować Telewizyjną Agencją Informacyjną - doniosły media. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, nie jest jeszcze przesądzone, że chodzi o to stanowisko. Pewne jest, że Sygut będzie jedną z kluczowych osób uczestniczących w odbudowie mediów publicznych. Sam zainteresowany nie komentuje doniesień medialnych. więcej
|
Amazon Prime Video rozsyła do polskich użytkowników ważną informację o zmianach
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów interweniował w sprawie regulaminu jednego z globalnych serwisów streamingowych. W efekcie platforma rozesłała do polskich użytkowników e-maila ,,Informacja dotycząca Warunków Amazon Prime oraz Warunków korzystania z Amazon Prime Video". Firma nie będzie stosować niektórych zapisów regulaminu. więcej
|
Wzrosła oglądalność Mikołajkowego Bloku Reklamowego w Polsacie. Ponad 2,2 mln widzów dla chorych dzieci
20. Mikołajkowy Blok Reklamowy pokazany w Polsacie we wtorek 6 grudnia oglądało średnio 3,67 mln widzów, a przynajmniej przez 1 minutę - 4,53 mln. Były to wyraźnie wyższe wyniki niż przed rokiem - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Dzięki transmisji spotów Telewizja Polsat na pomoc chorym dzieciom - podopiecznym Fundacji Polsat - zebrała ponad 2,2 mln zł. więcej
|
Zmarła prezenterka pogody Elżbieta Sommer, słynna Chmurka
Nie żyje Elżbieta Sommer, popularna prezenterka pogody, przez kilka dekad związana z Telewizji Polskiej. Miała 87 lat. więcej
|
TVN24 nowym liderem rynku - wyprzedziła TVP2 i TVP1. ,,M jak miłość" i ,,Fakty" hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: „M jak miłość”, „Fakty” i „Rolnik szuka żony”. Wśród stacji na pozycję lidera oglądalności awansował informacyjny kanał TVN24, który wyprzedził TVP2 i TVP1 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
BBC Player w UPC Polska
Katalog BBC Player jest teraz dostępny także dla abonentów usług telewizyjnych UPC Polska. Wcześniej bibliotekę z produkcjami wideo na żądanie brytyjskiego nadawcy publicznego udostępniono klientom telewizyjnym Play. więcej
|
,,Policjantki i policjanci 19" hitem Czwórki, serial oglądało 727 tys. widzów
Jesienne odcinki serialu „Policjantki i policjanci” oglądało średnio 727 tys. osób. Serial notował wyższe wyniki od średnich długookresowych udziałów Czwórki - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Polo TV liderem kanałów muzycznych
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w listopadzie 2023 roku było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Music Box Polska, a najwięcej straciła stacja Nuta Gold - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
więcej
|
Iwona Jaroszewicz dyrektorem ds. kreacji i rozwoju produkcji w Telewizji Puls
Do zespołu Telewizji Puls dołączyła Iwona Jaroszewicz, obejmując nowoutworzone stanowisko dyrektorki ds. kreacji i rozwoju produkcji. więcej
|
TVP1 pokaże koncert ,,Modlitwa pokoleń. 70 lat Apelu Jasnogórskiego"
W piątek, 8 grudnia TVP1 wyemituje wydarzenie „Modlitwa pokoleń. 70 lat Apelu Jasnogórskiego”. W jasnogórskiej bazylice wystąpią m.in.: Kamil Bednarek, Maja Krzyżewska, Andrzej Lampert, Olek Leon czy Paulini ze Skałki.
więcej
|
Wpadka prezenterki BBC. Pokazała środkowy palec
Kamery uchwyciły, jak prezenterka BBC Maryam Moshiri na początku programu pokazała środkowy palec. Dziennikarka przeprasza za swoje zachowanie, tłumacząc to ,,głupim żartem". więcej
|
Channel 4 stawia na Snapchata
Brytyjski Channel 4 i amerykańska firma Snap Inc. rozszerzyły i udoskonaliły swoją długoterminową współpracę rozpoczętą w 2018 roku. Chcą dostarczać Snapchatterom najlepsze seriale i filmy Channel 4, jednocześnie razem tworząc treści dla Snapa.
więcej
|
TV Puls w wigilię pokaże charytatywny blok reklamowy #TVPulsSeniorom (wideo)
W niedzielę, 24 grudnia o godz. 15.30 TV Puls pokaże charytatywny blok reklamowy #TVPulsSeniorom.
więcej
|
Telewizja FOX przygotowała odcinek specjalny kultowego serialu ,,M*A*S*H"
Amerykańska telewizja FOX ogłosiła, że 1 stycznia 2024 roku wyemituje „M*A*S*H: The Comedy That Changed Television”, czyli dwugodzinny program specjalny zawierający rozmowy z członkami obsady.
więcej
|
Telewizja HBO i platforma Max podpisały nową umowę z amerykańskim studiem A24
Należąca do Warner Bros. Discovery sieć kablowa HBO i platforma streamingowa Max zawarły wieloletnią umowę na wyłączną dystrybucję filmów wyprodukowanych przez niezależne amerykańskie studio A24. Studio w tym roku zasłynęło produkcją popularnego serialu „Awantura” dla Netfliksa i filmu „Wszystko wszędzie naraz”, nagrodzonego siedmioma statuetkami Oscara.
więcej
|
Drugi sezon ,,Jedziemy na wakacje" od 11 grudnia w Telewizji WP
W poniedziałek, 11 grudnia w Telewizji WP zadebiutuje drugi sezon programu „Jedziemy na wakacje”, który ponownie poprowadzą Sonia Szklanowska i Rafał Cieszyński.
więcej
|
Sztuczna inteligencja w służbie czytelniczej społeczności i... wskaźników biznesowych Coraz więcej tytułów na półkach, a jednocześnie zdecydowanie za mało czasu na śledzenie nowości i trendów. To rzeczywistość osób zarówno niewyobrażających sobie życia bez literatury, jak i sporadycznie sięgających po książki. Wykorzystując potencjał sztucznej inteligencji poznańskie Legimi kończy prace nad innowacyjnym systemem rekomendacji, bazującym na analizie behawioralnej czytelniczek i czytelników. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Problemy TVP w 2024 roku. ,,Zaplanowała stratę w wysokości 2,5 mld zł"
Podczas ostatniego posiedzenia Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zaakceptowała plany programowo-finansowe zakładające łączną stratę mediów publicznych w wysokości ponad 3 mld zł. Przeciwko głosował jedynie prof. Tadeusz Kowalski. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl przekonuje, że powinno dojść do ,,urealnienia" wydatków m.in. Telewizji Polskiej. więcej
|
|
Prezydent pomoże nowej koalicji przejąć TVP i Polskie Radio? Konstytucjonalista ma inną receptę na rewolucję w mediach
Jeden z polityków nowej koalicji przekonuje, że możliwe są zmiany w składzie Rady Mediów Narodowych. Jak to zrobić? Wystarczy przekonać prezydenta Andrzeja Dudę do podpisania ustawy. Kartą przetargową może być budżet jego kancelarii, nad którym nowa władza niedługo się pochyli. Jednak konstytucjonalista uważa, że można zmienić zarządy Telewizji Polskiej i Polskiego Radia bez pomocy głowy państwa.
więcej
|
|
Polskie Radio też dało pracownikom więcej pieniędzy na Święta. Tyle samo co TVP
Wszyscy pracownicy etatowi Polskiego Radia dostali po 1,2 tys. zł świadczenia na Boże Narodzenie. Identyczny dodatek przyznał pracownikom prezes Telewizji Polskiej. więcej
|
|
RMF FM zdecydowanym liderem w Olsztynie, Antyradio awansowało na podium
Najchętniej słuchaną stacją radiową w Olsztynie jest RMF FM. Na podium znajdują się jeszcze takie anteny, jak: Antyradio i Eska - wynika z badań słuchalności radia.
więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
PHD przejmuje obsługę mediową Ubera od EssenceMediacom
Firma przewozów osobowych Uber zakończyła przetarg mediowy. W Polsce obsługę swojego budżetu powierzyła agencji PHD - ustalił nieoficjalnie serwis Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Agencje Przestrzeń i VMLYR wygrały przetarg OLX
Agencje Przestrzeń i VMLY&R zostały wybrane przez OLX w przetargu na roczną obsługę kreatywną. Obie będą pracować nad kampaniami dla marki. Dodatkowo agencja Przestrzeń została wybrana do obsługi bieżących działań digitalowych. więcej
|
W 2024 roku globalne wydatki reklamowe mają wzrosnąć o 4,6 proc. W Polsce o 3,2 proc.
Grupa reklamowa Dentsu prognozuje, że globalnie wydatki reklamowe wzrosną w 2024 roku o 4,6 proc., do 752,8 miliarda dolarów. Rynek reklamowy w Polsce ma urosnąć o 3,2 proc., do 10,9 mld zł. Wydatki na reklamę cyfrową w naszym kraju wzrosną o 6,9 proc. i osiągną 46 proc. udziału w ogólnych wydatkach. więcej
|
Zenith obronił budżet mediowy Electroluxa
Electrolux, producent sprzętu AGD rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową. Do współpracy wybrał agencję mediową Zenith, należącą do Publicis Media - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej
|
,,Brzoskwiniowy meszek" kolorem roku 2024 według Pantone
Instytut Kolorów Pantone ogłosił, że kolorem roku 2024 będzie stonowana barwa ,,brzoskwiniowego meszku" (Peach Fuzz). więcej
|
BrandLift wygrywa przetarg Avon i kontynuuje współpracę z marką
Agencja marketingu influencerskiego BrandLift wygrała przetarg i dalej będzie realizować strategię influencerską i tworzyć content na social media prowadzić profile firmy kosmetycznej Avon. więcej
|
PLL LOT zaskakuje nowym safety video. Lektorką Krystyna Czubówna
Polskie Linie Lotnicze LOT zaprezentowały nowy film prezentujący zasady bezpieczeństwa na pokładach samolotów. Zaskakuje jego forma - akcja safety wideo dzieje się w galerii sztuki. więcej
|
Robert Moreń odpowiada za komunikację korporacyjną w Mars Wrigley
Do zespołu koncernu FMCG Mars Wrigley dołączył Robert Moreń, w roli corporate affairs director na Polskę. więcej
|
Synergic ma umowę z władzami Warszawy na 2 mln zł
Władze Warszawy zawarły z firmą Synergic umowę na zakup nośników reklamowych pod Rotundą - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Marketingowe trendy na 2024 według Kantara
Firma badawcza Kantar w raporcie ,,Marketing Trends 2024" wskazuje dziesięć trendów, które będą miały największy wpływ na rynek komunikacji marketingowej w nadchodzącym roku. Wśród nich są m.in. sztuczna inteligencja czy wojny kulturowe. więcej
|
"Rel" Młodzieżowym Słowem Roku 2023
"Rel" - decyzją internautów - zostało Młodzieżowym Słowem Roku 2023. Na plebiscytowym podium znalazły się też "sigma" i "oporowo". Kapituła przyznała dodatkowo nagrodę jury dla słowa "oddaje". więcej
|
BMW reklamuje swój w pełni elektryczny samochód
BMW rozpoczyna kampanię reklamową nowego modelu elektrycznego i5. Działania realizują Media.Monks, Mediaplus, Serviceplan i iProspect. więcej
|
OK Human przejmuje od FCB&theMilkman obsługę strategiczno-kreatywną Clovin
Polski producent chemii gospodarczej Clovin wybrał agencję OK Human. Wcześniej obsługą w tym zakresie zajmowała się FCB&theMilkman. więcej
|
Agencja Zjednoczenie.com wzmacnia dział obsługi klienta
Agencja interaktywna Zjednoczenie.com reorganizuje i wzmacnia dział client service. Awanse otrzymali Agata Hajduk, Joanna Bieniewska oraz Piotr Szuber. więcej
|
Paweł Essel dyrektorem generalnym dyskontów Action w Polsce
Paweł Essel został nowym dyrektorem generalnym sieci dyskontów Action w Polsce. Zastąpił on Sławomira Nitka, który nadal pełni funkcję dyrektora regionalnego Action. więcej
|
Dan Cake zachęca, by w święta sięgnąć po gotowe ciasta
W najnowszej kampanii marka Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane wypieki. Za przygotowanie i obsługę kampanii odpowiadają agencja Ancymony, Key Story oraz Value Media. więcej
|
Kaufland zwiększa wartość bonów świątecznych
Sieć Kaufland zdecydowała o zwiększeniu wartości tegorocznych bonów świątecznych dla każdego z pracowników o 250 zł. Tym samym zatrudnieni w firmie otrzymają z okazji Świąt Bożego Narodzenia bony o wartości między 730 a 750 zł. więcej
|
Heineken Global Shared Services z pierwsza? kampania employer brandingowa? w Polsce
Wystartowała pierwsza kampania wizerunkowa skierowana do pracowników i kandydatów, którą prowadzi polski oddział Heineken Global Shared Services. Celem działań prowadzonych pod hasłem "What Happens in Krakow Goes to the World." jest zwiększenie świadomości istotnej roli, jaką firma odgrywa na rynku usług biznesowych. więcej
|
Amazon z limitowaną edycją świątecznych skarpetek od polskiego producenta
Amazon.pl tworzy limitowaną serię świątecznych skarpetek z polskim producentem Rainbow Socks i przeznacza cały dochód z ich sprzedaży na cele charytatywne więcej
|
Cyfrowa reklama out-of-home chce wspólnego standardu pomiaru (konferencja #DataDrivenDOOH) Zdecydowanie najszybciej rosnącą częścią rynku out-of-home są nośniki cyfrowe. Na konferencji ,,#DataDrivenDOOH" przedstawiciele tego rynku, a także agencji mediowych i firm badawczych, dyskutowali, jak rozwijać jego pomiar. - Wszyscy wskazują, że nadchodzących latach będziemy integrować dane własne, innych operatorów i firm badawczych, aby jak najlepiej, najbardziej precyzyjnie docierać do konsumentów - podkreśliła Małgorzata Augustyniak, wiceprezeska AMS. materiał reklamowywięcej |
|
|
Serwisy Ringier Axel Springer Polska przed Wirtualną Polską. Temu blisko TikToka i WhatsAppa
Witryny i aplikacje Ringier Axel Springer Polska miały w listopadzie więcej użytkowników niż te Grupy Wirtualna Polska. Do czołowej dziesiątki wskoczył wydawca platformy e-commerce Temu, który po kolejnym dużym wzroście odwiedzalności jest zaraz za WhatsAppem i TikTokiem.
więcej
|
Mariusz Max Kolonko groził śmiercią Andrzejowi Dudzie. Prokuratura przesłuchuje świadków
W lipcu br. Mariusz Max Kolonko groził śmiercią prezydentowi Andrzejowi Dudzie. Prokuratura otrzymała zawiadomienia w tej sprawie. Teraz rzecznik prokuratury w rozmowie z Wirtualnemedia.pl informuje, że trwa postępowanie i przesłuchiwani są świadkowie. więcej
|
Channel 4 stawia na Snapchata
Brytyjski Channel 4 i amerykańska firma Snap Inc. rozszerzyły i udoskonaliły swoją długoterminową współpracę rozpoczętą w 2018 roku. Chcą dostarczać Snapchatterom najlepsze seriale i filmy Channel 4, jednocześnie razem tworząc treści dla Snapa.
więcej
|
"Rel" Młodzieżowym Słowem Roku 2023
"Rel" - decyzją internautów - zostało Młodzieżowym Słowem Roku 2023. Na plebiscytowym podium znalazły się też "sigma" i "oporowo". Kapituła przyznała dodatkowo nagrodę jury dla słowa "oddaje". więcej
|
Maciej Dowbor z programem ,,Nauka, co słychać?" w serwisie Geekweek.pl i Interia.pl (wideo)
W piątek, 8 grudnia w serwisach Geekweek.pl i Interia.pl zadebiutuje nowy 10-odcinkowy program „Nauka, co słychać?”, który poprowadzi Maciej Dowbor.
więcej
|
Całodniowa transmisja z 9. Mistrzostw MMA na YouTube, finałowe walki na Kanale Sportowym
W sobotę, 9 grudnia odbędą się 9. Mistrzostwa MMA. Cała impreza będzie relacjonowana na YouTube na kanale Stowarzyszenia MMA Polska, organizatora wydarzenia. Finałowe walki pokaże Kanał Sportowy.
więcej
|
Krzysztof Gonciarz kontra Daria Dąbrowska. Tematem zajmuje się ,,Superwizjer" TVN
Influencerka Daria Dąbrowska w najnowszym filmie odpiera zarzuty Krzysztofa Gonciarza o stalking. Publikuje także nowe rozmowy z byłymi partnerkami youtubera, m.in. z Kasią Mecinski. O Gonciarzu materiał przygotowuje także ,,Superwizjer" TVN - informuje Dąbrowska. więcej
|
Prawie połowa Polaków zrezygnowałoby z mediów społecznościowych, gdyby były one płatne
92 proc. Polaków korzysta obecnie z mediów społecznościowych; 44 proc. zrezygnowałoby, gdyby media społecznościowe były dostępne jedynie w płatnym modelu subskrypcyjnym – wynika z badaniu "Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023".
więcej
|
TFI Allianz Polska ma 5,01 proc. głosów na walnym Wirtualnej Polski
Fundusze zarządzane przez TFI Allianz Polska zwiększyły zaangażowanie w Wirtualną Polskę Holding i mają obecnie 5,01 proc. głosów na jej walnym zgromadzeniu - podała spółka w komunikacie.
więcej
|
Uczestnik ,,Hotel Paradise" w areszcie. Usłyszał sześć zarzutów
Celebryta i zawodnik MMA Łukasz K., znany z programów ,,Hotel Paradise" i ,,Top Model", trafił do aresztu. Prokuratura postawiła mu sześć zarzutów, dotyczących m.in. kradzieży, gróźb karalnych i nękania byłej partnerki. więcej
|
Nowy dziennikarz w Meczykach. Przeszedł z Radia Gdańsk
Do redakcji portalu Meczyki.pl dołączył Tymon Kobiela. - Będzie robił dla nas wywiady wideo - poinformował redaktor naczelny Meczyków Tomasz Włodarczyk. więcej
|
Najlepiej kryjący podkład drogeryjny - 5 produktów specjalnie dla Ciebie
Twoja skóra zasługuje na wszystko, co najlepsze. Dobór kosmetyków do makijażu twarzy jest bardzo istotny. Dobry podkład kryjący nie musi być drogi. Ważne, by spełniał potrzeby Twojej skóry i miał wartościowy skład, który nie powoduje podrażnień oraz nie wysusza. Wybraliśmy dla Ciebie 5 najlepiej kryjących podkładów drogeryjnych, które zachwycają efektem i są łaskawe dla portfela. Jakość może iść w parze z atrakcyjną ceną - przekonaj się o tym na własnej skórze.
więcej
|
Społeczność TikToka uwielbia Uwielbiam.pl - kulisy sukcesu wejścia Grupy Maspex na TikToka Jak „smacznie” połączyć wiedzę i rozrywkę? Kampania marketingowa profilu Uwielbiam.pl to projekt doceniony w kategorii Greatest Creative podczas ostatniej gali nagród TikTok Ad Awards. Co i kto stoi za sukcesem i jaki jest na niego przepis? materiał reklamowywięcej |
|
|
Ponad 330 tysięcy wzmianek medialnych o Szymonie Hołowni. Za taką promocję musiałby zapłacić przeszło pół miliarda złotych
Na temat marszałka Sejmu Szymona Hołowni od 13 listopada do 4 grudnia ukazało się w mediach ponad 330 tysięcy wzmianek - wynika z danych PSMM Monitoring & More. Ekwiwalent reklamowy publikacji na temat polityka po ponad 671,5 mln zł. więcej
|
Robert Moreń odpowiada za komunikację korporacyjną w Mars Wrigley
Do zespołu koncernu FMCG Mars Wrigley dołączył Robert Moreń, w roli corporate affairs director na Polskę. więcej
|
Świat cyfrowy głównym źródłem kryzysów dla firm, spada znaczenie czynników politycznych
Kolejny rok z rzędu utrzymuje się wysoki poziom obaw kryzysowych wśród managerów, dyrektorów ds. komunikacji oraz rzeczników kluczowych polskich firm i instytucji - wynika z badania Kryzysometr, autorstwa Alert Media Communications. Na czele listy potencjalnych kryzysów 2024 po roku przerwy znalazły się problemy wynikające z internetu (wskazane przez 44 proc. badanych), wyprzedzając trudności gospodarcze związane z inflacją na drugim miejscu i problemy generowane przez sytuację polityczną na trzecim. więcej
|
PZPN jednym zdaniem żegna się z rzecznikiem reprezentacji. ,,Opasły i anonimowy komunikat"
Polski Związek Piłki Nożnej w lakonicznym komunikacie potwierdził, że kończy współpracę z Jakubem Kwiatkowskim, rzecznikiem i team managerem naszej reprezentacji. Formę pożegnania z Kwiatkowskim, związanym z PZPN przez 11 lat, skrytykowało wielu dziennikarzy. - Jak dowiedzieliście się wszyscy z opasłego i anonimowego komunikatu PZPN nadszedł dzień, w którym skończyłem swoją niesamowitą przygodę w pracy z reprezentacją - skomentował Kwiatkowski. więcej
|
|
|