|
|
|
|
|
|
|
2025 rok bez abonamentu RTV, z mniejszą liczbą kanałów TVP i reklam
Obóz rządzący pracuje nad projektem ustawy o nowym sposobie finansowania mediów publicznych. Szef sejmowej komisji kultury Bogdan Zdrojewski informuje Wirtualnemedia.pl, że nowe przepisy mogą wejść w życie z początkiem 2025 roku. TVP i Polskie Radio mają być finansowane z dotacji budżetowej lub opłaty audiowizualnej. więcej
|
W TV Republika sześć razy mniej reklam niż przed bojkotem
Z początkiem lutego br. znacząco spadła liczba reklam na antenie TV Republika - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Jest ich średnio zaledwie ok. 100 dziennie, podczas gdy w listopadzie czy grudniu liczba spotów dochodziła czasem do ponad 600 w ciągu doby. Spoty ze stacji wycofało wiele firm, protestując przeciw mowie nienawiści. więcej
|
Karol Gnat nie znika z TVP, będzie trzeci sezon jego programu. ,,Telewizja jest dla widzów"
Karol Gnat, choć przestał w grudniu ub.r. prowadzić ,,Panoramę" w TVP2, nadal współpracuje z Telewizją Polską. Wiosną Dwójka ma pokazać kolejny sezon produkowanego przez niego cyklu ,,Zrujnowani odbudowani", który dziennikarz też prowadzi. więcej
|
Marcin Prokop w poczwórnej roli w TVN. Po latach wraca jego program
Czwarty sezon ,,Niezwykłych Stanów Prokopa" trafi wiosną br. na antenę TVN i będzie nadawany w niedzielne poranki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Marcin Prokop występuje w nim w roli prowadzącego, producenta, scenarzysty i reżysera. W programie dziennikarz przemierza Stany Zjednoczone, by spotkać się więc z bardzo różnymi bohaterami. więcej
|
"Miasteczka. Nie ufaj nikomu" nowym serialem TV Puls
Kanał TV Puls wiosną wprowadzi do ramówki nowy serial paradokumentalny ,,Miasteczka. Nie ufaj nikomu" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Za jego produkcję wykonawczą odpowiada Constantin Entertainment Polska. więcej
|
KRRiT prowadzi do ,,katastrofy" w TVP i Polskim Radiu? ,,To jest granda"
Były członek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Krzysztof Luft wystosował pismo do przewodniczącego Macieja Świrskiego i pozostałych członków KRRiT. Przestrzega przed ,,katastrofą finansową", do której może doprowadzić nieprzekazywanie TVP, Polskiemu Radiu i rozgłośniom regionalnym pieniędzy z abonamentu RTV. więcej
|
TVN Media będzie licytować czas reklamowy przy topowych programach wiosennej ramówki
Biuro reklamy TVN Media w najbliższy czwartek organizuje pierwszą w tym roku aukcję reklamową przy top formatach TVN oraz najlepszych serialach i filmach. Wśród nich są m.in. "Kuchenne rewolucje", "Mam talent" i "Masterchef Nastolatki". więcej
|
Telewizja publiczna z regularnym kanałem w jakości Ultra HD
Hiszpański nadawca publiczny RTVE uruchomił regularny kanał 4K. W jakości Ultra HD jest dostępny La 1, czyli pierwszy program. Stacja dociera do 99 proc. populacji dzięki emisji w naziemnej telewizji cyfrowej. więcej
|
Canal+ największym udziałowcem Viaplay
Canal+ zwiększył swoje udziały w Viaplay z 12 do 29,33 proc., potwierdzając swoją pozycję największego akcjonariusza. W ramach dokapitalizowania z 6,3 do 29,29 proc. wzrosły też udziały Grupy PPF w skandynawskim serwisie streamingowym. więcej
|
TV Republika liderem mediów na YouTube
Kanał TV Republika zdobył pozycję lidera wśród kanałów mediów na YouTube w styczniu br. - wynika z raportu PSMM Monitoring&More. Wyprzedził kanały "Super Expressu" i Wirtualnej Polski. więcej
|
Kolejny dziennikarz wrócił do TVP Info po 8 latach
Do grona prowadzących pasma informacyjne w TVP Info dołączył Marcin Kowalski. Ze stacją był już związany w latach 2014-16, potem jako doradca ds. komunikacji współpracował m.in. z Nowoczesną. więcej
|
Artur Molęda prowadzącym serwisy w TVN24
Reporter Artur Molęda dołączył do grona prowadzących serwisy informacyjne w TVN24. Będzie w tej roli pojawiać się okazjonalnie, cały czas jako reporter zajmować się będzie tematami dot. wojska i polityki. więcej
|
Były dziennikarz TVP Info zapowiada kanał na YouTubie. ,,Bez cenzury, nagonki i lukru"
Bartłomiej Graczak, w ostatnich latach związany z TVP Info, a wcześniej z TV Republika, zapowiedział, że jego kanał youtube'owy ruszy 1 marca. - Nie chcemy przenosić telewizji do internetu - zapewnia. więcej
|
TV Republika: nasi reklamodawcy z ogromnym wzrostem sprzedaży
Telewizja Republika przekonuje, że emitowane w niej spoty ,,przynoszą reklamodawcom ogromne korzyści". W ostatnich tygodniach reklamy ze stacji wycofało kilkadziesiąt firm, na antenie często pojawiają się spoty autopromocyjne i 3-minutowe klipy z telezakupami. więcej
|
TVP Info bez "Okiem Wiary", Monika Kapinos-Maszenda znika z "Między Ziemią a Niebem"
Program ,,Okiem Wiary" nie wróci do ramówki TVP Info - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Nadawana jest za to nadal audycja ,,Między Ziemią a Niebem" w TVP1, ale z grona prowadzących wypadła Monika Kapinos-Maszenda. więcej
|
Wiceprezes Cyfrowego Polsatu nie nadzoruje już Telewizji Polsat
Z radą nadzorczą Telewizji Polsat pożegnał się Maciej Stec - wiceprezes Cyfrowego Polsatu, zasiadający w radach nadzorczych wielu spółek zależnych holdingu. więcej
|
TVN zmienia pasmo emisji ,,Ukrytej prawdy", premiera 23. sezonu 4 marca
W poniedziałek, 4 marca w TVN pojawią się premierowe odcinki 23. sezonu ,,Ukrytej prawdy". Scripted-docu będzie można oglądać godzinę wcześniej niż dotychczas ze względu na emisję ,,Detektywów" tuż przed ,,Faktami". więcej
|
Nowy kanał i zmiany na multipleksie lokalnym naziemnym telewizji cyfrowej
Do MUX-L7 naziemnej telewizji cyfrowej, który jest dostępny w Lubinie i Głogowie, dołączono kanał EWTN Polska. Zmieniono też parametry nadawania multipleksu, które powinny poszerzyć jego zasięg, przy jednoczesnym obniżeniu pojemności. więcej
|
Kolejne teleturnieje wracają do TVP. Co z prowadzącymi?
Telewizja Polska stopniowo wznawia emisję kolejnych codziennych teleturniejów, którą przerwano na zimę. Już w przyszłym tygodniu wróci ,,Va Banque", a w marcu br. - ,,Koło fortuny" i ,,Jeden z dziesięciu". Zmian prowadzących na razie nie będzie. więcej
|
Nowe programy w TVP Info. Wracają znane formaty
W weekendy w TVP Info pojawią się nowe programy, w tym dwa znane sprzed lat ,,Młodzież kontra.." oraz ,,100 pytań do..." - wynika z ramówki stacji. Już w tę sobotę ruszą z kolei ,,Rozmowy niesymetryczne" prowadzone przez Dorotę Wysocką-Schnepf, które będą nadawana na przemian z "Rozmowami (nie)wygodnymi". więcej
|
Joanna Kurska pozywa TVP i Pawła Płuskę za materiał o zarobkach w "19:30"
Joanna Kurska pozwała TVP i Pawła Płuskę, szefa "19.30". Uważa, że publiczna telewizja podała nieprawdziwe informacje o jej zarobkach, zestawiając je z pensjami posłów i nauczycieli. Domaga się przeprosin i finansowego zadośćuczynienia za "doznaną krzywdę". więcej
|
Red Carpet Media Group przeniesie krajowe stacje do nowej spółki
Zorganizowana część działalności Red Carpet Media Group ma zostać przeniesiona do działającej od jesieni ub.r. jej spółki zależnej Red Carpet TV, która niedawno dostała koncesję na emisję kanału CTV9 w naziemnej telewizji cyfrowej. więcej
|
Nowy dyrektor TVP Rzeszów
Dyrektorem oddziału Telewizji Polskiej w Rzeszowie został wieloletni dziennikarz stacji Marcin Pawlak. Zastąpił Katarzynę Wrzesińską. więcej
|
6,47 mln dolarów za spot przy Super Bowl. W Polsce transmisja w Polsacie
6,47 mln dolarów kosztuje średnio 30-sek. spot przy transmisji finału rozgrywek amerykańskiego futbolu Super Bowl, które odbędą się w najbliższą niedzielę 11 lutego 2024 roku na stadionie Allegiant w Las Vegas w stanie Nevada. Polscy widzowie obejrzą je w Polsacie i Polsacie Sport. więcej
|
Zmarła uczestniczka ,,Gogglebox"
Nie żyje Teresa Orczyk, znana też jako ,,Bunia", przez lata uczestniczka programu ,,Gogglebox" w TTV. więcej
|
Żabka stawia kolejny krok w kierunku społeczności gier Riot Games Sieć sklepów Żabka, mając już doświadczenie w aktywacjach dla fanów gier, stawia kolejne kroki w kierunku społeczności gier Riot Games, angażując się tym razem w zimową edycję festiwalu Meet at Rift. Jako partner wydarzenia, Żabka nie tylko stworzy niezapomnianą atmosferę, lecz także zainicjuje serię aktywacji, skierowanych zarówno do graczy, jak i szerszej publiczności. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ponad 2 mln użytkowników i ponad 6 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
Ponad 50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sebastian Wierciak redaktorem naczelnym Radia Szczecin
Sebastian Wierciak, dotąd związany z Radiem TOK FM (Agora), zostanie nowym redaktorem naczelnym Radia Szczecin - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
|
Pracownicy Radia Kraków nie otrzymają pensji na czas. Na razie dostali "zaliczki"
Radio Kraków ma problemy finansowe, pracownicy nie otrzymają wynagrodzeń na czas. - ,,Zaliczki" zostały już przelane. Wygląda na to, że nikt nie panował nad kosztami w poprzednich latach. Będę upłynniał część majątku radiowego - choćby samochód zakupiony w zeszłym roku za gotówkę dla reporterów - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl likwidator stacji Marcin Pulit. więcej
|
|
Radiowcy protestują, przeciwko łączeniu z telewizją. ,,Staniemy się regionalnym radiowęzłem"
Pracownicy rozgłośni regionalnych polskiego radia domagają się dyskusji i udziału w pracach związanych z przygotowaniem nowej ustawy medialnej. W otwartym liście sprzeciwiają się łączeniu spółek radiowych i ośrodkami telewizji. - Jest sprzeciw, radio tylko na tym straci - podkreśla reportażystka z regionalnej rozgłośni. więcej
|
|
Radio ZET z najwyższą słuchalnością od 10 lat. Tracą RMF FM, TOK FM i Złote Przeboje
W okresie od listopada ub.r. do stycznia br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM, ale stacja zanotowała największy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej zyskało Radio ZET, które zanotowało najwyższy wynik od niemal 10 lat - raport Wirtualnemedia.pl. więcej
|
|
KRRiT prowadzi do ,,katastrofy" w TVP i Polskim Radiu? ,,To jest granda"
Były członek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Krzysztof Luft wystosował pismo do przewodniczącego Macieja Świrskiego i pozostałych członków KRRiT. Przestrzega przed ,,katastrofą finansową", do której może doprowadzić nieprzekazywanie TVP, Polskiemu Radiu i rozgłośniom regionalnym pieniędzy z abonamentu RTV. więcej
|
|
Marek Balawajder odchodzi z RMF FM. ,,Naruszenie kodeksu postępowania"
Prowadzone w dziale informacji RMF FM postępowanie nie potwierdziło zarzutów mobbingu, ale stwierdziło jednak, że miały miejsce zachowania uznane za naruszenie kodeksu postępowania firmy - podała Grupa Bauer Media. W związku z tym z firmą rozstaje się dyrektor działu informacji Marek Balawajder. więcej
|
|
Michał Nogaś wicedyrektorem Trójki. Odszedł z ,,Gazety Wyborczej". Z Radiem Nowy Świat pożegnał się SMS-em
Michał Nogaś został dziś wicedyrektorem Trójki - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Majcher, redaktor naczelny i likwidator Polskiego Radia. Nogaś rozstaje się z ,,Gazetą Wyborczą" oraz internetowym Radiem Nowy Świat. więcej
|
|
Adres:Media będzie współpracować przy badaniu Radio Track
Firma Adres:Media rozpoczęła współpracę z Komitetem Badań Radiowych przy badaniu Radio Track. więcej
|
|
Karolina Głowacka po 17 latach odchodzi z TOK FM
Z Radiem TOK FM (Grupa Radiowa Agory) po 17 latach pracy żegna się dziennikarka Karolina Głowacka. Zamierza skupić się na podcaście Radio Naukowe. więcej
|
|
Zmarła współtwórczyni ,,Matysiaków"
Nie żyje Stanisława Grotowska, realizatorka i reżyserka przez ponad pięć dekad związana z Polskim Radiem. Współtworzyła m.in. słuchowisko ,,Matysiakowie". więcej
|
|
Minister sprawiedliwości tłumaczy zmiany w TVP i Polskim Radiu. ,,Uprawnienia właścicielskie ministra kultury"
Szef resortu sprawiedliwości Adam Bodnar podkreślił, że podstawą prawną do niedawnych zmian władz spółek mediów publicznych ,,uchwała Sejmu w powiązaniu z uprawnieniami właścicielskimi ministra ds. kultury i dziedzictwa narodowego". - Czym innym jest postawienie w stan likwidacji, a czym innym jest trwała likwidacja - zaznaczył. więcej
|
|
Skuteczne
pozycjonowanie w konkurencyjnej branży - działania SEO dla mFinanse - case
study
Branża finansowa jest jednym z najbardziej konkurencyjnych obszarów w SEO.
Mimo to agencja MBridge - Marketing Experts zdobyła widoczność na ponad 500
fraz ofertowych dla mFinanse, w tym na bardzo konkurencyjne frazy związane z
kalkulatorami kredytowymi. W case study przeczytasz o szczegółach współpracy
i poznasz podstawowe elementy zastosowanej strategii. materiał reklamowywięcej
|
|
|
|
Biedronka i Lidl coraz ostrzej walczą w reklamach. ,,Gier o tron" będzie więcej
Dwie największe sieci dyskontowe podnoszą poprzeczkę w kategorii walki o klienta. Biedronka i Lidl na wyścigi przekonują, że to właśnie one są ,,najtańsze na rynku". Kto wyjdzie z tej walki zwycięsko? - Dla polskich klientów percepcja ceny na konkretne produkty wpływa bezpośrednio na zachowania zakupowe, dlatego sieci handlowe podejmują dość radykalne działania - uważa dr inż. Jacek Kotarbiński, ekspert ds. komunikacji marketingowej. więcej
|
W TV Republika sześć razy mniej reklam niż przed bojkotem
Z początkiem lutego br. znacząco spadła liczba reklam na antenie TV Republika - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Jest ich średnio zaledwie ok. 100 dziennie, podczas gdy w listopadzie czy grudniu liczba spotów dochodziła czasem do ponad 600 w ciągu doby. Spoty ze stacji wycofało wiele firm, protestując przeciw mowie nienawiści. więcej
|
Polski rynek reklamy zewnętrznej wart w 2023 roku prawie 650 mln zł
Rok 2023 rynek reklamy zewnętrznej zamyka wzrostem wartości o 16,9 proc. do 648,29 mln zł - wynika z danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej i domu mediowego Starcom (grupa Publicis). więcej
|
TVN Media będzie licytować czas reklamowy przy topowych programach wiosennej ramówki
Biuro reklamy TVN Media w najbliższy czwartek organizuje pierwszą w tym roku aukcję reklamową przy top formatach TVN oraz najlepszych serialach i filmach. Wśród nich są m.in. "Kuchenne rewolucje", "Mam talent" i "Masterchef Nastolatki". więcej
|
Maria Gościniak i Marta Marciniak-Płomińska na czele kreacji FCB&theMilkman
Maria Gościniak i Marta Marciniak-Płomińska przeszły z agencji Przestrzeń do FCB&theMilkman. Zajmą stanowiska dyrektorek kreatywnych. więcej
|
Agnieszka Chylińska reklamuje 5 tys. GB w Play na Kartę
Ruszyła kampania reklamowa Play na Kartę z piosenkarką Agnieszką Chylińską w roli głównej. Wspiera ofertę z dodatkowymi 5 tys. GB pakietu internetowego w ciągu roku. więcej
|
TV Republika: nasi reklamodawcy z ogromnym wzrostem sprzedaży
Telewizja Republika przekonuje, że emitowane w niej spoty ,,przynoszą reklamodawcom ogromne korzyści". W ostatnich tygodniach reklamy ze stacji wycofało kilkadziesiąt firm, na antenie często pojawiają się spoty autopromocyjne i 3-minutowe klipy z telezakupami. więcej
|
Ile kosztuje pojedynczy produkt? Czy w ciągu ostatnich 30 dni był droższy czy tańszy? UOKiK przygląda się sprawie
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi postępowania wyjaśniające, w których sprawdza jak klienci sieci handlowych są informowani o cenach produktów. Chodzi o produkty w promocji w zakresie uwidaczniania cen z ostatnich 30 dni, zgodnie z przepisami unijnej dyrektywy Omnibus, a także sprzedawane w wielopakach. Urząd od początku ub.r. otrzymał ponad 800 skarg na sieci Biedronka, Lidl, Kaufland, Żabka, Dino, Netto, Carrefour i Auchan. więcej
|
Od Dove do Toyoty i Budweisera: jakie reklamy obejrzymy przy Super Bowl
W nocy z niedzieli na poniedziałek czasu polskiego odbędzie się mecz Super Bowl, który co roku jest ważnym wydarzeniem w branży reklamowej. O mistrzostwo NFL zagrają Kansas City Chiefs i San Francisco 49ers, a w przerwie wystąpi Usher. W Polsce mecz będzie transmitowany od północy na antenach Polsatu i Polsatu Sport. Przedstawiamy spoty, które w amerykańskiej telewizji można będzie obejrzeć przy Super Bowl. więcej
|
RMF FM z większym wzrostem reklamowym od Radia ZET. Aflofarm promuje się najmocniej
W 2023 roku marketerzy zwiększyli wydatki na reklamę w radiu o ponad 7 proc. RMF Classic zarobiło na reklamach więcej o jedną trzecią, a Antyradio - o jedną czwartą. Zdecydowanym liderem pozostaje RMF FM, natomiast wśród reklamodawców na czele jest Aflofarm Farmacja Polska przed Lidlem i Euro-netem - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Marka adidas przeciwko presji w sporcie
W najnowszej kampanii adidas, poświęconej walce z presją w sporcie, występują m.in. Lionel Messi, Jude Bellingham i Patrick Mahomes. więcej
|
Mikołaj Piotrowski nie pracuje już w Plum Research
Mikołaj Piotrowski zakończył pracę w polskiej firmy analitycznej Plum Research. Od listopada 2022 roku pełnił tam funkcję wiceprezesa odpowiedzialnego za marketing i komunikację w skali globalnej. więcej
|
Koncerny farmaceutyczne najaktywniejszymi reklamodawcami w telewizji w 2023 roku
Pierwsze miejsce wśród najatrakcyjniejszych reklamodawców w telewizji w 2023 roku pod względem GRP był Aflofarm. Na podium znalazły się US Pharmacia i Polpharma - wynika z analizy Media Context. więcej
|
Awanse i nowe osoby w GetHero
Wrocławska agencja influencer marketingu GetHero awansowała Agnieszkę Bator-Pawłowską, Noemi Skwiercz, Małgorzatę Chmielewicz i Magdalenę Wójcik. Nowymi członkiniami zespołu są Maja Neto i Aleksandra Pacholska. więcej
|
Tauron Dystrybucja edukuje. ,,Bezpieczniki Taurona. Włącz dla dobra dziecka"
Przez kolejne trzy lata NAV agency będzie odpowiedzialna, wspólnie z zespołem Tauron Dystrybucji, za kompleksowy rozwój metodyczny platformy edukacyjnej, której najważniejszym celem jest przekazywanie zasad bezpiecznego korzystania z urządzeń elektrycznych. więcej
|
6,47 mln dolarów za spot przy Super Bowl. W Polsce transmisja w Polsacie
6,47 mln dolarów kosztuje średnio 30-sek. spot przy transmisji finału rozgrywek amerykańskiego futbolu Super Bowl, które odbędą się w najbliższą niedzielę 11 lutego 2024 roku na stadionie Allegiant w Las Vegas w stanie Nevada. Polscy widzowie obejrzą je w Polsacie i Polsacie Sport. więcej
|
iProspect (dentsu Polska) wygrywa przetarg działań performance dla LINK4 Agencja iProspect (dentsu Polska) wygrała przetarg jednego z liderów rynku ubezpieczeń komunikacyjnych – LINK4. Współpraca obejmie obsługę mediową we wszystkich kanałach digitalowych, opracowanie koncepcji strategicznej, planowanie i zakup mediów. iProspect został jednocześnie wyłączną agencją LINK4 odpowiadającą za działania performance w produkcie komunikacyjnym. Umowa ma charakter długofalowy. materiał reklamowywięcej |
|
|
Borek: Kanał Zero to żadna konkurencja dla Kanału Sportowego, zestawianie wyników nieuczciwe
Zdaniem Mateusza Borka Kanał Zero nie jest bezpośrednim konkurentem Kanału Sportowego, ponieważ dotyczy dużo większego obszaru tematycznego, a zestawianie wyników ich obu jest nieuczciwe. - Robimy swoje. Czekają nas ważne ogłoszenia w najbliższych tygodniach - zapowiedział. więcej
|
Temu z kolejnym rekordem, mniej Polaków na Allegro i TikToku
Strony i aplikacje Grupy Polsat-Interia w styczniu br. pierwszy raz w historii miały więcej użytkowników niż te Grupy Wirtualna Polska i Ringier Axel Springer Polska. Platformę temu odwiedziło już 14,9 mln polskich internautów, natomiast spadki zanotowały Grupa Allegro, TikTok i WhatsApp. więcej
|
TV Republika liderem mediów na YouTube
Kanał TV Republika zdobył pozycję lidera wśród kanałów mediów na YouTube w styczniu br. - wynika z raportu PSMM Monitoring&More. Wyprzedził kanały "Super Expressu" i Wirtualnej Polski. więcej
|
Część telewizorów Sony bez Netfliksa i innych funkcji
Posiadacze telewizorów i odtwarzaczy Blu-ray Sony z lat 2011-2013 tylko do końca lutego będą mogli korzystać z aplikacji Netflix. Producent informuje, że gigant streamingu zdecydował się zakończyć wsparcie swojej aplikacji na tych urządzeniach ,,z powodu ograniczeń technicznych". Na niektórych sprzętach przestaną też działać niektóre funkcje związane z EPG. więcej
|
Subskrybenci Prime Video nie chcą płacić za usunięcie reklam
Od poniedziałku w kolejnych krajach Amazon Prime Video jest oferowany z reklamami. Można je wyłączyć za dopłatą. Większość brytyjskich subskrybentów na nią się nie zdecyduje. Takie wyniki przynosi badanie LoopMe, które wykonano przy użyciu sztucznej inteligencji. więcej
|
Krzysztof Stanowski mógłby liczyć na 9,7 proc. głosów w wyborach prezydenckich
Dziennikarz Krzysztof Stanowski jeśli zdecydowałby się na start w przyszłorocznych wyborach prezydenckich mógłby liczyć na 9,7 proc. głosów - wynika z sondażu SW Research dla rp.pl. więcej
|
20 lat Facebooka. ,,To już nie jest medium społecznościowe, ale informacyjno-reklamowe"
Minęło 20 lat od kiedy Facebook zagościł na naszych komputerach, a później i smartfonach. Obecnie korzysta z niego ok. 40 proc. światowej populacji. Eksperci zwracają jednak uwagę, że Facebook ma sporo za uszami. Polaryzacja społeczeństwa, dezinformacja, hejt i problemy psychiczne nie tylko najmłodszych, a ostatnio scam, z którym walka nie idzie mu najlepiej. - Jesteśmy od niego uzależnieni - ocenia Sylwia Czubkowska. więcej
|
Polskie seriale Netfliksa walczą o nagrody. Jak są oglądane?
Koniec ubiegłego roku był dla Netfliksa czasem bardzo owocnym. W ofercie platformy pojawiły się polskie seriale, które zyskały wysokie oceny od widzów i krytyków. Firma PlumResearch na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl przygotowała raport z wynikami oglądalności pięciu najgłośniejszych rodzimych seriali od momentu ich premiery do 28 stycznia 2024. więcej
|
Sylwester Wardęga pierwszym oskarżonym w Pandora Gate
Sylwester Wardęga jest pierwszą osobą oskarżoną w związku z aferą Pandora Gate. Marcin Dubiel oskarżył Wardęgę o zniesławienie. więcej
|
Żabka stawia kolejny krok w kierunku społeczności gier Riot Games Sieć sklepów Żabka, mając już doświadczenie w aktywacjach dla fanów gier, stawia kolejne kroki w kierunku społeczności gier Riot Games, angażując się tym razem w zimową edycję festiwalu Meet at Rift. Jako partner wydarzenia, Żabka nie tylko stworzy niezapomnianą atmosferę, lecz także zainicjuje serię aktywacji, skierowanych zarówno do graczy, jak i szerszej publiczności. materiał reklamowywięcej |
|
|
Biedronka i Lidl coraz ostrzej walczą w reklamach. ,,Gier o tron" będzie więcej
Dwie największe sieci dyskontowe podnoszą poprzeczkę w kategorii walki o klienta. Biedronka i Lidl na wyścigi przekonują, że to właśnie one są ,,najtańsze na rynku". Kto wyjdzie z tej walki zwycięsko? - Dla polskich klientów percepcja ceny na konkretne produkty wpływa bezpośrednio na zachowania zakupowe, dlatego sieci handlowe podejmują dość radykalne działania - uważa dr inż. Jacek Kotarbiński, ekspert ds. komunikacji marketingowej. więcej
|
Madogz wypromuje DKV Mobility
Agencja full service Madogz wygrała międzynarodowy przetarg organizowany przez DKV Mobility na obsługę ramową polskiego oddziału. więcej
|
TV Republika i stacja Karnowskich zarobiły 6 mln zł z reklam Funduszu Sprawiedliwości. Dla Polsatu więcej niż dla TVP
Przez kilka lat resort sprawiedliwości w ramach bezpośrednich umów z nadawcami przeznaczył 5,8 mln zł na działania reklamujące Fundusz Sprawiedliwości w TV Republika i Telewizji wPolsce. Do spółek Plsatu trafiło 1,2 mln zł więcej niż do Telewizji Polskiej. więcej
|
Aleksandra Chalimoniuk szefową komunikacji Ministerstwa Sportu i Turystyki
Aleksandra Chalimoniuk objęła stanowisko szefowej komunikacji Ministerstwa Sportu i Turystyki. Poprzednio pracowała w firmie OTCF, do której należy marka 4F. więcej
|
|
|