|
|
|
|
|
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Igor Kaleński odchodzi z Molecular Worldwide
Igor Kaleński odchodzi ze stanowiska CEO & global e-commerce lead agencji Molecular Worldwide (Omnicom Europe). Był z nią związany od 8 lat. więcej
|
Kandydaci do Parlamentu Europejskiego wydali na promocję w sieci ponad cztery miliony złotych
Polscy kandydaci do Parlamentu Europejskiego i organizacje społeczne wydały co najmniej cztery miliony złotych na kampanię wyborczą w sieci - pokazuje raport Obserwatorium Demokracji Cyfrowej. Najwięcej środków na promocję przeznaczyli kandydaci PiS, KO i Lewicy. - Warto zachować czujność w ostatnich dniach kampanii. Wtedy zachodzi największe prawdopodobieństwo zmasowanych akcji perswazyjnych oraz dezinformacji - mówi Jakub Szymik, założyciel Fundacji Obserwatorium Demokracji Cyfrowej. więcej
|
Czy kawa wypłukuje magnez? - Co jest faktem, a co mitem? Kawa to jeden z najpopularniejszych napojów na świecie. Statystycznie każdy Polak rocznie wypija kawę przygotowaną z ponad 2 kg ziaren. Czy Ty też należysz do osób, które nie wyobrażają sobie poranka bez kawowego pobudzenia? materiał reklamowywięcej |
|
|
Jak wykorzystać potencjał CTV. Studium przypadku kampanii dla Fundacji SEXEDPL Marketerzy muszą upewnić się, że docierają do swoich odbiorców tam, gdzie ci spędzają najwięcej czasu. Zmiana preferencji konsumentów na treści na żądanie powoduje wzrost liczby urządzeń connected TV w domach. Odbiorcy coraz częściej wybierają platformy takie jak Disney+, Netflix, Player czy Viaplay, co stwarza dla reklamodawców wyjątkową okazję do dotarcia do swojej publiczności w sposób bardziej angażujący i przyjemny, korzystając z nowych kanałów komunikacji. materiał reklamowywięcej |
|
|
Kandydaci do Parlamentu Europejskiego wydali na promocję w sieci ponad cztery miliony złotych
Polscy kandydaci do Parlamentu Europejskiego i organizacje społeczne wydały co najmniej cztery miliony złotych na kampanię wyborczą w sieci - pokazuje raport Obserwatorium Demokracji Cyfrowej. Najwięcej środków na promocję przeznaczyli kandydaci PiS, KO i Lewicy. - Warto zachować czujność w ostatnich dniach kampanii. Wtedy zachodzi największe prawdopodobieństwo zmasowanych akcji perswazyjnych oraz dezinformacji - mówi Jakub Szymik, założyciel Fundacji Obserwatorium Demokracji Cyfrowej. więcej
|
|
|