|
|
|
|
|
|
|
TVP zarabia więcej z reklam. Dostała przelew z budżetu państwa
Likwidator TVP Daniel Gorgosz oraz dyrektor generalny Tomasz Sygut napisali list do pracowników telewizji. - Nikt w TVP nie zarabia już setek tysięcy złotych miesięcznie, że żaden z dyrektorów nie ma dodatkowych umów cywilnoprawnych pozwalających na bezwstydne łupienie telewizji - zapewniają. I informują, że przychody reklamowe TVP w I kwartale br. wzrosły o 10 proc. rok do roku. więcej
|
Będzie druga edycja ,,The Traitors. Zdrajcy". Rusza casting
Telewizja TVN zdecydowała o realizacji drugiego sezonu programu ,,The Traitors. Zdrajcy", który zadebiutował w wiosennej ramówce. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, właśnie ruszył casting do nowej edycji, która ma być realizowana jeszcze w tym roku. więcej
|
Nowy kanał w Play i UPC Polska
Play i UPC Polska dołączyły do oferty kanał ViDoc TV, który dotychczas był dystrybuowany głównie za pośrednictwem MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej. więcej
|
Gołąbek Ziemiec na wylocie ze złotej klatki TVP (felieton)
Wiosna wybuchła na dobre, a przyroda obudziła się do życia z taką mocą, że jej cuda objawiły się także w mediach. Oto głos zabrał redaktor Krzysztof Ziemiec - gołąbek pokoju wypuszczony po kilku latach uwięzienia ze złotej klatki na Woronicza i przy placu Powstańców - pisze w felietonie Tomasz Wojtas. więcej
|
Platforma cyfrowa straciła w Polsce 51 tys. klientów satelitarnych
Dalej spada liczba abonentów satelitarnych Orange Polska. Na koniec I kwartału br. było ich 52 tys. To o 7 tys. mniej niż pod koniec 2023 roku i aż o 51 tys. mniej niż przed rokiem. Mimo spadającej popularności odbioru DTH, ogólna liczba klientów telewizyjnych operatora zwiększyła się. więcej
|
Polka na czele marketingu SPI International
Patrycja Gałązka objęła stanowisko chief marketing & digital officer całej grupy SPI International. Dotychczas była dyrektorką do spraw marketingu i komunikacji w Grupie Kino Polska. więcej
|
Można już kupować spoty wyborcze w TVP
Biuro reklamy Telewizji Polskiej podało zasady emisji spotów wyborczych w związku ze zbliżającymi się wyborami do Parlamentu Europejskiego. Najdroższy spot kosztuje 4,8 tys. zł netto. więcej
|
Max ogłasza datę startu w Polsce. Będą nowe seriale i ponad 25 stacji tv
Warner Bros. Discovery zapowiada, że jego platforma streamingowa Max wystartuje w Polsce 11 czerwca. Jakie filmy, seriale i kanały telewizyjne będzie tam można oglądać? więcej
|
Max będzie współpracować z Canal+ i Amazon Prime Video
We Francji serwis streamingowy Max będzie współpracował m.in. z Canal+ i Amazon Prime Video. W Polsce, gdzie Max zastąpi HBO Max, wciąż nie wiadomo na jakich warunkach dostęp do platformy uzyskają klienci operatorów. - Jest jeszcze zbyt wcześnie na potwierdzanie szczegółów - mówi Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska. więcej
|
TVP nie wykupiła swoich obligacji. ,,Jest w trakcie uzgodnień z BGK"
6 maja upłynął termin, w którym Telewizja Polska powinna wykupić swoje obligacje o wartości nominalnej 550 mln zł. Spółka wciąż tego nie uczyniła. - TVP jest w trakcie uzgodnień z Bankiem Gospodarstwa Krajowego kwestii związanych z wykupem obligacji - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl publiczny nadawca. więcej
|
Kto pokaże w Polsce turniej Copa America 2024?
Viaplay będzie transmitować w naszym kraju turniej Copa America 2024. Impreza startuje już 20 czerwca, a tytułu broni Argentyna. więcej
|
Disney+ zyskał ponad 6 mln klientów. Po podwyżkach pojawił się zysk
W zeszłym kwartale platforma Disney+ zyskała netto 6,3 mln subskrybentów, znacząco zdrożała poza USA i Kanadą. Niesportowe witryny streamingowe Disneya osiągnęły dodatnią rentowność operacyjną, wyraźnie pogorszyły się natomiast wyniki niesportowych stacji telewizyjnych. więcej
|
20 lat temu zginął Waldemar Milewicz (wspomnienie)
We wtorek przypada 20. rocznica śmierci Waldemara Milewicza, dziennikarza Telewizji Polskiej, reportera i korespondenta wojennego, który zginął tragicznie w Iraku. Oto jak wspomina go korespondent PAP Piotr Górecki. więcej
|
Luna nie wystąpi w finale tegorocznej Eurowizji
Reprezentująca Polskę Luna nie wystąpi podczas finału 68. Konkurs Piosenki Eurowizji w szwedzkim Malmö. Piosenkarka nie znalazła się wśród 10 wykonawców, którzy otrzymali najwięcej głosów od widzów we wtorkowym półfinale konkursu. więcej
|
Magdalena Ogórek nie chciała do TV Republika. "Czas na przerwę"
Magdalena Ogórek ujawniła, że otrzymała propozycję pracy w TV Republika. - Bardzo miło podziękowałam - napisała dziennikarka na Instagramie. Na razie Ogórek nie zamierza wracać do telewizji. więcej
|
Jacek Kurski o zniszczeniu pluralizmu TVP przez nowy rząd. ,,Pani Danusiu, symbolicznie dziękuję"
- Mam nadzieję, że kiedyś odpowiedzą za to, co zrobili bezprawnie z Telewizją Polską - stwierdził Jacek Kurski, były prezes TVP, obecnie kandydujący do europarlamentu z listy PiS. W rozmowie z Danutą Holecką na antenie TV Republika podziękował wszystkim osobom, którzy tworzyli TVP za jego prezesury. więcej
|
Akcje promocyjne? To działa! Wystarczy poznać kilka liczb... To koniec przepalonych budżetów, akcji promocyjnych organizowanych bez przygotowania, gdy cała strategia opiera się na "tak mi się wydaje". Wystarczy działań wspierających sprzedaż, które na nikim nie robią wrażenia i przechodzą bez echa czy nietrafionych nagród. W czasach dostępu do sztucznej inteligencji i wiedzy marketingowej opartej na różnych badaniach naukowych - nie ma miejsca na przypadek czy intuicję. A co wybrać w zamian? Liczby i badania sprofilowane pod konkretną grupę docelową. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mandaryna wraca na scenę. W reklamie Żabki
Piosenkarka Marta Mandaryna Wiśniewska wystąpiła w najnowszej reklamie promującej bezalkoholowe piwo Żywiec dostępne obecnie w sieci sklepów Żabka. więcej
|
Jakub Kowalik i Maciej Kraska awansowali w Cut The Mustard
Jakub Kowalik i Maciej Kraska, dotychczas seniorski team kreatywny, od maja obejmują stanowisko creative lead i pokierują pracą zespołów kreatywnych agencji Cut The Mustard. Będą raportować bezpośrednio do Michała Oleksowa, creative directora. Z agencją żegna się z kolei Kuba Kiraga. więcej
|
Śląska gwara w kampanii mBanku na Spotify
mBank rozpoczął nietypową kampanię na platformie muzycznej Spotify. Za logistykę działań w serwisie odpowiada polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph), zaś za koncept kampanii - agencje Dentsu Creative oraz Carat. Kampania potrwa do końca maja, prowadzona jest częściowo w języku śląskim. więcej
|
Dwóch nowych dyrektorów w Bluerank i Full Stack Experts
Tomasz Trzósło oraz Maciej Antczak awansowali na stanowiska odpowiednio marketing analytics director oraz business development director w agencji Bluerank. Obaj pełnią analogiczne role w siostrzanej spółce technologicznej Full Stack Experts. więcej
|
Nowa managerka w Agencji Nie Do Ogarnięcia
Do zespołu Agencji Nie Do Ogarnięcia dołączyła Teresa Skorupa. Objęła stanowisko group account managerki. więcej
|
"O" w nowej komunikacji Orange dla Firm
Orange Polska realizuje wiosenną kampanię Orange dla Firm, którą przygotowała Havas Creative Network. Produkcja powstała w ramach nowej globalnej strategii ,,Orange tu jest", otwierając nowy rozdział formatów komunikacyjnych marki. więcej
|
Agencja Whites tworzy komórkę GEO
Agencja digital marketingowa Whites ogłasza utworzenie nowej komórki specjalizującej się w Generative Engine Optimization (GEO). Kierowanie tym przedsięwzięciem obejmie Krzysztof Kowalczuk-Fijałkowski, który pełnił funkcję innovation lead Whites. więcej
|
Nowa agencja w grupie They.pl, na czele Tobiasz Bierka
Grupa They.pl wyodrębnia w swojej strukturze nową agencję 5Bonsai, która funkcjonuje jako dedykowany podmiot, specjalizujący się w obszarach eCRM i marketing automation. Będzie działać nie tylko w Polsce, ale też na kilku rynkach Europy Zachodniej. Funkcję CEO objął Tobiasz Bierka, który jest związany z grupą od 9 lat. więcej
|
Nowy dział w agencji MBridge
Agencja digital marketingu MBridge wprowadza zmiany w strukturze. Dotychczasowy dział Content funkcjonuje teraz jako Content & Creative Strategy, łącząc kompetencje m.in. z zakresu content marketingu, kampanii kreatywnych i social mediów. więcej
|
Rusza badanie "Pracownicy 50+ w branży reklamowej"
Agencja mediowa Mediahub rozpoczęła realizację badania "Pracownicy 50+ w branży reklamowej". Chce dzięki niemu dowiedzieć się m.in. jak ludzie z tego pokolenia odnajdują się dzisiaj w organizacjach, w których pracują. więcej
|
Animowany spot promuje forBET
Agencja kreatywna N42 odpowiada za kompleksową realizację najnowszego spotu telewizyjnego bukmachera forBET. Przygotowała koncept kreatywny, koordynowała również produkcję i zakup mediów. Spot jest już emitowany przed każdym meczem Ekstraklasy. więcej
|
Animowana torba w kampanii Mamyito.pl
Trwa kampania marki Mamyito.pl - polskiej platformy e-grocery, która oferuje zakupy spożywcze przez internet oraz dostawę prosto do klienta. Główną bohaterką kampanii ,,Twoje większe zakupy z uśmiechem" jest nowa brand hero marki - torba Mamita. więcej
|
Ruszyła kampania promująca bursztyn wśród młodych
Agencja Kerris odpowiada za opracowanie strategii, koncepcji oraz realizację pierwszej kampanii skierowanej do młodego pokolenia, mającej na celu zbudowanie nowoczesnego wizerunku bursztynu wśród tej grupy wiekowej. więcej
|
Octenisept klientem Performance Media
Marka Octenisept, z portfolio Schülke, dołączyła do grona klientów agencji Performance Media. To efekt wygranego przez agencję przetargu. Właśnie wystartowała przygotowana przez agencję kampania w digitalu pod hasłem "Żyj bez obaw o rany!". więcej
|
Pustki w sklepach potężnej sieci supermarketów. Milka i Oreo znikają z półek
Potężny konflikt między producentem takich marek jak TUC, Oreo czy Milka a znaną siecią supermarketów Rewe doprowadził do nagłego pojawienia się pustych półek w niemieckich sklepach. Zarzewiem sporu podobno stały się podwyżki cen, o które zabiega firma Mondelez. więcej
|
Bank Pekao S.A. partnerem wydarzenia Red Bull Konkurs Lotów Po 5 latach przerwy powraca Red Bull Konkurs Lotów, kolejna edycja odbędzie się w sierpniu br. w Gdyni. Partnerem wydarzenia został Bank Pekao S.A. materiał reklamowywięcej |
|
|
Dziennikarz ,,Gazety Wyborczej" odszedł do ,,Newsweeka"
Rafał Wójcik, dziennikarz ,,Gazety Wyborczej" (Agora), rozstał się z redakcją i przeszedł do tygodnika ,,Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska). Jest tam dziennikarzem i wydawcą. więcej
|
,,The New York Times" i ,,The Washington Post" z nagrodami Pulitzera
Dziennikarze amerykańskich ,,The New York Times" i ,,The Washington Post" zdobyli po trzy Nagrody Pulitzera w tegorocznej edycji nagrody. Laureatem trofeum za komentarz został rosyjski opozycjonista Władimir Kara-Murza. więcej
|
Istotne zmiany dla mediów. Weszło w życie Europejskie Prawo o Wolności Mediów
Nowe Europejskie Prawo o Wolności Mediów, które weszło w życie we wtorek, ma m.in. zapewnić dziennikarzom i mediom ochronę przed inwigilacją i naciskami ze strony władz. Impulsem do uchwalenia przepisów była sytuacja mediów w Polsce i na Węgrzech. więcej
|
Nowy redaktor zarządzający Wprost.pl. Przeszedł z Inforu
Z początkiem maja do zespołu redakcyjnego ,,Wprost" (PMPG Polskie Media) dołączyli Bartosz Michalski oraz Martyna Mroczek-Kowalik. Michalski został redaktorem zarządzającym Wprost.pl, a Mroczek-Kowalik objęła podobną funkcję we Wprost Biznes. więcej
|
|
|
Koniec z przeklikami na polskich portalach? Już nie podwyższą wyników
W badaniu Mediapanel mają zostać wprowadzone zmiany, w efekcie których zmuszanie internutów do przeklikiwania np. przez stronę główną, żeby przeczytać właściwy tekst, nie będzie wpływać na wyniki odwiedzalnosci - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Realizująca badanie firma Mediapanel prosi wydawców, żeby nie chwalili się wynikami swoich serwisów ,,podkręconymi" przez takie przeklikiwanie. więcej
|
Meta pomoże reklamodawcom. Ma lepsze narzędzia AI
Meta, do której należą Facebook i Instagram, przedstawiła udoskonalone funkcje Gen AI oraz inne narzędzia, które pomogą w rozwoju reklamodawcom. więcej
|
Netflix zaczyna kręcić drugi sezon ,,Wednesday". Wszystko co wiemy o nowych odcinkach
Netflix ogłosił rozpoczęcie zdjęć do drugiego sezonu serialu ,,Wednesday", równocześnie przedstawiając kilka nowych osób w obsadzie. - Jesteśmy podekscytowani, że od tego sezonu już cała rodzina Addamsów będzie mogła nazwać się uczniami Akademii Nevermore. Wszystko to w otoczeniu znanych już postaci oraz zupełnie nowych twarzy - mówią twórcy serialu, Al Gough i Miles Millar. więcej
|
Teads Outstream przoduje po przyjęciu przez Google standardów IAB Ostatnia deklaracja Google dotycząca przyjęcia przez siebie nowych definicji IAB, odnośnie reklam wideo instream i outstream wzbudziła dyskusje w środowisku reklamowym, sygnalizując także znaczące zmiany w branży. Od 1 kwietnia, Google AdX został zaktualizowany, aby dostosować się do nowych standardów branżowych dotyczących reklam wideo instream i outstream. materiał reklamowywięcej |
|
|