|
|
|
|
|
|
|
Nowy kanał dla kobiet ma ruszyć w Polsce już jesienią. Spoza Polski
Ubiegająca się o koncesję na MUX-8 węgierska firma TV2 Media Group zatrudniła agencję PR. W przesłanym Wirtualnemedia.pl komunikacie firma poinformowała, że kanał PTV ma mieć charakter rozrywkowo-lifestylowy i być skierowany przede wszystkim do kobiet. więcej
|
"Pytanie na śniadanie" będzie miało nowe studio i cykle. Znamy szczegóły
,,Pytanie na śniadanie" czekają kolejne zmiany. Szefowa programu Kinga Dobrzyńska w rozmowie z Wirtualnemedia.pl opowiada o nadchodzącej przeprowadzce, nowych cyklach i planach na wakacje. więcej
|
Serwis Max w ofercie Polsat Box. Do jakiego pakietu trafią klienci?
Platforma cyfrowa Polsat Box rozsyła do abonentów informacje o debiucie serwisu streamingowego Max, który zastąpi HBO Max. Olga Zomer, rzeczniczka prasowa Cyfrowego Polsatu informuje Wirtualnemedia.pl, że na początku wszyscy klienci zyskają dostęp do paczki z treściami w jakości 4K. więcej
|
Studio ,,Wiadomości" TVP ma nowe życie. Nadaje stamtąd inny kanał
Od kilku dni programy informacyjne Telewizja Biełsat są nadawane z dawnego studia ,,Wiadomości", zlokalizowanego w budynku Telewizji Polskiej przy Placu Powstańców Warszawy. - Na Białorusi i w Rosji to studio z niczym się na szczęście nie kojarzy - napisał na Facebooku Aleks Dzikawicki, p.o. dyrektora Biełsatu. więcej
|
Spada liczba płacących abonament RTV. Robi to tylko jedna czwarta zobowiązanych
Na koniec 2023 roku opłaty abonamentowe uregulowało tylko 0,7 mln zobowiązanych (26,7 proc. ) - poinformowała w sprawozdaniu z działalności za 2023 rok Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Przed rokiem było to 828 tys. (34,7 proc.), a dwa lata temu nieco ponad 900 tys. W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy liczba płacących spadła więc o blisko 128 tys. więcej
|
Operatorzy piszą do KRRiT. Obawiają się masowej rezygnacji klientów
Organizacje zrzeszające dostawców płatnej telewizji zwróciły się do przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o pilne podjęcie decyzji w sprawie przedłużenia koncesji dla TVN Style. Z pism, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl wynika, że operatorzy obawiają się zniknięcia stacji. Wielu klientów będzie mogło wówczas wypowiedzieć umowy. więcej
|
Nowy serial ,,Matylda" hitem TVP1, produkcję oglądało 1,86 mln widzów
Nadawany w niedzielne wieczory w Jedynce nowy serial ,,Matylda" okazał się wielkim hitem dla Telewizji Polskiej. Fabularny program oglądało średnio 1,86 mln widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Koncert z Dodą i Margaret hitem festiwalu Polsatu. Jaka była widownia?
Polsat Hit Festiwal oglądało w tym roku 1,15 mln widzów. Widownia imprezy była zdecydowanie niższa rok temu, ale głównie dlatego, że tym roku nie obejmowała kabaretonu. Największą popularnością cieszył się koncert Radiowy Przebój Roku. więcej
|
Nowy kanał w Canal+, UPC Polska, Orange, Play i CDA Premium
Firma Viasat World, nadawca kilku kanałów tematycznych działających m.in. na polskim rynku, ogłosiła start nowego kanału telewizyjnego o tematyce kryminalnej. Viasat True Crime zadebiutuje na polskim rynku we współpracy z Canal+ Polska. więcej
|
Czy powstanie piąty sezon ,,Emily w Paryżu"? W Cannes wybuchła afera
Podczas Festiwalu Filmowego w Cannes, rola w piątym sezonie hitu Netfliksa zatytułowanym ,,Emily w Paryżu", została wystawiona na aukcję. Mimo to Netflix nie potwierdza informacji o kontynuacji produkcji. więcej
|
Nadchodzi trzeci sezon serialu ,,The Bear" Disney+. Mamy zwiastun
Trzeci sezon serialu ,,The Bear", który opowiada losy pracowników pewnej chicagowskiej knajpki, ma już wyznaczoną amerykańską datę premiery. Kiedy nowe odcinki obejrzą polscy widzowie? więcej
|
Nowy sobotni program w TVP1. Prowadząca niedawno wróciła na Woronicza
TVP1 oferuje nowy program ,,Przed ekranem". Prowadzącą została Katarzyna Burzyńska-Sychowicz, która niedawno wróciła do telewizji publicznej. więcej
|
Nowy dziennikarz w TV Republika. Przeszedł z Salon24
Związany do niedawna z Salonem24 dziennikarz Marcin Dobski dołączył do zespołu TV Republika. więcej
|
W portalu TVP Info były dziennikarz Money.pl i naTemat
Do zespołu portalu internetowego TVP Info dołączył dziennikarz Krzysztof Majdan. Poprzednio pracował w agencji Innve Value, a wcześniej m.in. w Money.pl, Business Insider Polska i naTemat.pl. więcej
|
Bankowość w czasach big data, AI i TikToka: szybciej i bardziej technologicznie (debata) W debacie na konferencji Impact'24 przedstawiciele czołowych instytucji finansowych zastanawiali się, jak bankowość zmieni się w najbliższych latach w odpowiedzi na rewolucję technologiczną i nowe potrzeby klientów. - Musimy się przygotować na to, że z naszym bankiem będą kontaktowali się i rozmawiali o swoich potrzebach nie tylko ludzie, lecz także ich czaty generatywne - uważa Łukasz Gradowski z Banku Pekao S.A. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie będzie audytu działań marketingowych i PR CPK
Nie będzie na razie audytu działań marketingowych i public relations Centralnego Portu Komunikacyjnego - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Play daje w prezencie pakiet kanałów sportowych. W reklamie wystąpił znany piłkarz
Sieć komórkowa Play ruszyła z kampanią promującą ofertę, w ramach której oferuje m.in. pakiet kanałów sportowych w prezencie i rabat 700 zł na zakup telewizora LG. Jej bohaterem jest piłkarz Jakub Błaszczykowski. więcej
|
Mroczna wizja Polski w spocie Akcji Demokracja. Jak z filmu sensacyjno-wojennego
Akcja Demokracja w nowym spocie profrekwencyjnym pokazuje mroczną wizję Polski. Ma uświadomić Polkom i Polakom, że wybory 9 czerwca do Parlamentu Europejskiego są bardzo ważne. więcej
|
Nowa książka prof. Philipa Kotlera o marketingu już w sprzedaży
Prof. Philip Kotler, światowej sławy ekonomista z USA, legendarny guru marketingu i autor uznawanych za biznesowe publikacje wszech czasów wydawnictw, wydał kolejną książkę - tym razem skupiającą się na polskim rynku biznesu. "Podstawy nowoczesnego marketingu" są już w sprzedaży na polskim rynku. Patronem medialnym książki są Wirtualnemedia.pl. więcej
|
LOT Aircraft Maintenance Services szuka firmy marketingowej
LOT Aircraft Maintenance Services, firma zajmująca się kompleksowymi usługami serwisowymi samolotów szuka firmy, która zajmie się dla niej doradztwem strategicznym i marketingowym - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Sales Intelligence reklamuje e-sklep Bieronki
Trwają działania reklamujące platformę e-commerce'ową Biedronki. Odpowiada za nie agencja Sales Intelligence należąca do Digitree Group. więcej
|
Ekipa Friza bez dywidendy. Szykuje film fabularny o maturzystach
Spółka zależna Ekipa Holding przygotowuje się do produkcji pełnometrażowego filmu fabularnego z udziałem influencerów, opowiadającego o życiu maturzystów. Ekipa Holding, której głównym akcjonariuszem jest Karol Wiśniewski (Friz) zamierza nie wypłacać dywidendy z zeszłorocznego zysku. więcej
|
UOKiK podejmie decyzję ws. konsolidacji dużych sieci sklepów. Chcą razem działać przez 10 lat
Jak podano w oficjalnym komunikacie nadanym do mediów w poniedziałek, Auchan Polska i Intermarche utworzyły sojusz zakupowy. Obie spółki chcą stworzyć wspólne struktury zakupowe na najbliższe 10 lat. W tym celu wystąpiły do prezesa UOKiK z prośbą o zgodę na konsolidację. więcej
|
Payback rusza w sklepach Carrefour. Promocja na start
Carrefour Polska dołącza do programu lojalnościowego Payback. Punkty w nim będą mogli zbierać klienci blisko 250 hiper- i supermarketów tej sieci. więcej
|
Ministerstwo Spraw Zagranicznych promuje znane Polki. Wiemy, kogo wybrano
Ministerstwo Spraw Zagranicznych rozpoczęło drugą odsłonę kampanii "Outstanding Polish Women" poświęconej historiom dziesięciu wybitnych Polek. Za jej oprawę wizualną odpowiada agencja kreatywna MUFU, która w ramach akcji przygotowała także projekt wystawy plenerowej dla polskich ambasad na całym świecie. więcej
|
Biedronka promuje swoją platformę e-commerce
Firma Sales Intelligence nawiązała strategiczną współpracę z Jerónimo Martins Polska, właścicielem sieci Biedronka, w celu promocji nowej platformy e-commerce zakupy.biedronka.pl. Platforma ta umożliwia wygodne zamawianie produktów spożywczych przez internet z dostawą bezpośrednio do domu. Usługa obecnie działa na terenie Warszawy. więcej
|
Coca-Cola Services Polska z nowym dyrektorem generalnym
Stanowisko dyrektora generalnego Coca-Cola Services Polska i Kraje Bałtyckie objął Thomas Oth. Zastąpi na tym stanowisku Natalię Stroe, która po ponad trzech latach w regionie, będzie się dalej rozwijać jako dyrektor generalna Coca-Cola Services Belgia i Luksemburg. więcej
|
Znana kawowa marka wprowadza subskrypcję dla kawoszy
Tchibo w odpowiedzi na potrzeby współczesnych konsumentów wprowadza na polski rynek usługę subskrypcji kawy. Zapewnia ona stały dostęp do kawy, zamawianej bezpośrednio do domu, z możliwością personalizacji dostaw. Rozwiązanie sprawdziło się już m.in. na rynku niemieckim. więcej
|
Bank Pocztowy z kampanią do tych, którzy planują wakacje lub remont
Bank Pocztowy rozpoczyna nową kampanię radiową mającą na celu zachęcenie klientów do odwiedzin strony internetowej oraz placówek Banku Pocztowego i Poczty Polskiej. więcej
|
Haier oficjalnym partnerem Roland Garros 2024, Ana Ivanović ambasadorką
Marka AGD Haier została oficjalnym partnerem turnieju Roland Garros, który rozgrywa się od 26 maja do 9 czerwca 2024 roku. więcej
|
Była dziennikarka Agory w El Padre
Do zespołu El Padre, po zakończonym pomyślnie okresie próbnym, dołącza Malwina Pająk, obejmując nowo utworzone stanowisko communication manager. Ostatnio pracowała w Agorze. więcej
|
Kaufland ponownie wybiera The Media Insight
W ramach wygranego przetargu, agencja The Media Insight ponownie będzie odpowiadać za obsługę mediową Kaufland Polska. więcej
|
Wspólna kampania wizerunkowa Polenergii i Clear Channel Poland
Polenergia łączy siły z siecią nośników cyfrowych Clear Channel Poland. Wspólne spoty wizerunkowe obu firm są emitowane na ponad 200 ekranach digitalowych zlokalizowanych w całym kraju. więcej
|
Communication Unlimited wprowadza na rynek markę Archicom Collection
Agencja zintegrowanego marketingu Communication Unlimited wprowadza na polski rynek nową markę premium - Archicom Collection. Debiutanckim projektem marki jest ekskluzywny apartamentowiec M7, będący częścią osiedla Towarowa 22 na warszawskiej Woli. więcej
|
Mural Perwoll: Contextual Advertising Placement w wykonaniu Braughman Group Media przy ul. Mokotowskiej Kampanie reklamowe nieustannie ewoluują, starając się dotrzeć do swojej docelowej grupy odbiorców w jeszcze bardziej kreatywny i skuteczny sposób. Jednym z dominujących trendów w tej dziedzinie jest wykorzystanie murali jako nośników reklamowych, szczególnie w kontekście miejsc związanych z profilem produktu. Przykładem udanej kampanii tego typu jest realizacja Braughman Group Media dla marki Perwoll przy ulicy Mokotowskiej w Warszawie. materiał reklamowywięcej |
|
|
Wydawca ,,Do Rzeczy" chce wejść na giełdę
Spółka Orle Pióro, wydająca tygodnik ,,Do Rzeczy" i miesięcznik ,,,,Historia Do Rzeczy", planuje debiut giełdowy. Niedawno przekształciła się w spółkę akcyjną, obecnie 81 proc. jej walorów należy do PMPG Polskie Media. więcej
|
Nowy naczelny "EVO Magazine". Odchodzi Adam Kornacki
Nowym redaktorem naczelnym dwumiesięcznika motoryzacyjnego ,,EVO Magazine" (Monza Publishing Polska) został Michał Sztorc. Adam Kornacki, dotychczas pełniący tę funkcję, pozostanie w redakcji. więcej
|
|
|
Co obejrzymy w czerwcu na Netfliksie? Nowy film ze Stuhrem
Dla fanów rodzimych produkcji serwis przygotował ,,Spadek" z Maciejem Stuhrem w roli głównej, a także finał 3. sezonu ,,Bridgertonów" oraz ,,Sprawę rodzinną" z Zackiem Efronem i Nicole Kidman w rolach głównych. Z kolei miłośnicy kina akcji mogą liczyć na wielki powrót Jessiki Alby w filmie ,,Weteranka". Na lubiących sport czeka drugi sezon dokumentu ,,Tour de France: W sercu peletonu". więcej
|
Czy powstanie piąty sezon ,,Emily w Paryżu"? W Cannes wybuchła afera
Podczas Festiwalu Filmowego w Cannes, rola w piątym sezonie hitu Netfliksa zatytułowanym ,,Emily w Paryżu", została wystawiona na aukcję. Mimo to Netflix nie potwierdza informacji o kontynuacji produkcji. więcej
|
Wiceszef Magazynu WP zwolniony z Wirtualnej Polski
Z Wirtualną Polską w ramach zwolnień grupowych żegna się Michał Gostkiewicz, wicenaczelny Magazynu WP. W firmie pracował prawie sześć lat. więcej
|
Najgorszy początek kinowego lata od 29 lat. Wakacyjny hit to melodia przeszłości
Początek letniego okresu w amerykańskim box office przypada zwyczajowo w ostatni weekend maja w związku z obchodzeniem poniedziałkowego święta Memorial Day. Wakacyjny blockbuster to coraz wyraźniej melodia przeszłości, ale tegoroczny wynik jest najgorszy od niemal 30 lat. Zawiodła przede wszystkim "Furiosa". więcej
|
Ted Sarandos żałuje swojego porównania Netfliksa do HBO. Wyjaśnił też, dlaczego ,,Reniferek" odniósł sukces
Dyrektor generalny Netfliksa, Ted Sarandos, w ostatnim wywiadzie ujawnił, dlaczego nie jest zainteresowany biznesem newsowym, a także odniósł się do swojej wypowiedzi z 2012 roku, kiedy stwierdził, że Netflix stanie się HBO, zanim HBO stanie się Netfliksem. Co dokładnie miał na myśli? więcej
|
TikTok ogranicza u siebie działalność mediów państwowych
Profile mediów, które TikTok oznacza jako powiązane z władzami państwowymi, a które podejmą próby docierania do społeczności poza swoim domowymi rynkami, przestają być wyświetlane w kanałach "Dla Ciebie". W ciągu najbliższych kilku tygodni zablokowana zostanie możliwość płatnej promocji dla tych kanałów poza granicami swojego kraju. więcej
|
Wirtualna Polska wprowadza rozwiązanie, które zastąpi internetowe "ciasteczka"
Wirtualna Polska podała w specjalnym komunikacie, że wprowadza wyjątkowe rozwiązanie, które pozwoli na identyfikację użytkowników bez udziału tzw. third-party cookies. Co to jest identyfikator CEEId i na czym polega jego działanie? więcej
|
200 zł kieszonkowego i 7 proc. na koncie oszczędnościowym na Dzień Dziecka od Banku Pekao W Banku Pekao S.A. rozpoczęła się promocja, w której dzieci i nastolatkowie mogą otrzymać 200 zł kieszonkowego na start oraz 7 proc. na koncie oszczędnościowym Mój Skarb. Oferta obejmie również rodziców, którzy będą mieli możliwość zyskania 8 tys. punktów w programie Mastercard Bezcenne Chwile. materiał reklamowywięcej |
|
|
Połowa Polaków przeciw przyjęciu euro
Zdaniem 49 proc. badanych Polska w ogóle nie powinna przyjmować euro - wynika z sondażu CBOS dla Polskiej Agencji Prasowej. Według 13 proc. ankietowanych Polska powinna przyjąć euro w ciągu kolejnych 3 lat, w ocenie 22 proc. - w ciągu kolejnych 10 lat, a według 10 proc. - jeszcze później. więcej
|
|
|
Pyszne.pl nowym klientem Walk PR
W wyniku wygranego przetargu do grona klientów agencji Walk PR dołącza serwis do zamawiania jedzenia online Pyszne.pl (Just Eat Takeaway.com). więcej
|
Kancelaria prawna łączy się z agencją PR
Grupa RK Legal, w skład której wchodzą m.in. spółki wspierające przedsiębiorców w kwestiach prawnych do swojego portfolio dodaje RK Communication - agencję wyspecjalizowaną w obsłudze komunikacyjnej biznesu, na czele której stoi Elwira Jastrzębska. więcej
|
|
|