|
|
|
|
|
|
|
Zmiany w ofercie Canal+ online. Drożeje główny pakiet
Tylko do 5 sierpnia pakiet Canal+ w serwisie streamingowym Canal+ online będzie można wykupić za 54 zł. Później będzie drożej. - Planujemy zmiany w ofercie Canal+ online w związku z wprowadzeniem do sprzedaży Ligi Mistrzów UEFA. Szczegóły przekażemy wkrótce - informuje Wirtualnemedia.pl Piotr Kaniowski, rzecznik prasowy Canal+ Polska. więcej
|
Nowa stacja w telewizji naziemnej. Zapowiada ją plansza
Na kanale 52. (LCN) naziemnej telewizji cyfrowej pojawiła się plansza zapowiadająca start stacji wPolsce24. - Już za chwilę będzie tutaj telewizja wPolsce24. Poinformuj innych, żeby nastroili odbiorniki - można przeczytać na ekranie. Start medium związanego z braćmi Karnowskimi powinien nastąpić w najbliższych tygodniach. więcej
|
TV Republika z subskrypcją na YouTubie. Za co trzeba płacić?
Bezpłatne komentowanie na czacie Telewizji Republika na YouTube nie jest już możliwe. Nadawca wprowadził za to opłaty. Zaczynają się od 7,99 zł. - Chcemy rozwijać nasze działania w YouTube i być dostępni w Polsce i za granicą. W tym celu niezbędne jest Wasze wsparcie, dlatego będziemy wdzięczni za polubienia, subskrypcje i Superczaty - wyjaśniła stacja. więcej
|
TV Republika śrubuje rekord oglądalności. ,,Fakty" i ,,19.30" hitami tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły ,,Fakty", ,,19.30" oraz ,,Koło fortuny". Wśród stacji pozycję lidera oglądalności utrzymała TVP1. Rekordowy udział - na poziomie 5,33 proc. zanotowała Telewizja Republika - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Nowy kanał telewizyjny na Pilot WP
Serwis streamingowy Pilot WP wprowadził do oferty łódzką Telewizję Toya. Jagna Wiszniewska, VP of Content w Audioteka Group informuje Wirtualnemedia.pl, że stacja jest dostępna w każdym pakiecie. więcej
|
Tyle kosztują reklamy w Polsacie. Najdrożej przy "Świętokrzyskiej Nocy Kabaretowej"
Biuro reklamy Polsat Media ogłosiło cennik reklamowy na sierpień. Najwyżej wyceniono w nim spoty emitowane przy transmisji z "Świętokrzyskiej Nocy Kabaretowej - Kielce 2024". Kosztują blisko 60 tys. zł. więcej
|
Dawid Kwiatkowski, Doda i bryska na koncercie Radia Zet i Polsatu. Dzień później kabarety
W sobotę 24 sierpnia odbędzie się koncert "Przebój Lata Radia Zet i Polsatu Kielce 2024". Wystąpią na nim m.in. Doda, Julia Wieniawa, Dawid Kwiatkowski i Doda. więcej
|
Trzy serwisy streamingowe w jednym pakiecie. Nowa oferta
Warner Bros. Discovery i Walt Disney Company porozumiały się w sprawie sprzedaży pakietowej treści streamingowych. W Stanach Zjednoczonych uruchomiono łączoną ofertę platform Max, Disney+ oraz Hulu. Na jakie koszty muszą przygotować się widzowie? więcej
|
Konflikt Zendayi i Sama Levinsona. Co z trzecim sezonem ,,Euforii"?
W ostatnich dniach The Hollywood Reporter ujawnił, że Zendaya, niegdyś blisko związana z twórcą ,,Euforii", Samem Levinsonem, przestała entuzjastycznie podchodzić do jego pracy. Powodem jest m.in. kwestia zaangażowania w produkcję serialu żony Levinsona, Ashley. Cała trójka odmówiła amerykańskim mediom komentarza w tej sprawie. więcej
|
Właściciel serwisu Max chce pozwać najlepszą ligę świata. Wybrali ofertę Amazona
Zaproponowana przez Warner Bros. Discovery na ostatnią chwilę oferta wykupu praw do najlepszej koszykarskiej ligi świata została odrzucona przez NBA. Spełnił się tym samym najbardziej prawdopodobny, ale i mocno kontrowersyjny scenariusz. Zamiast tego wybrano propozycję Amazona. Cała sprawa prawdopodobnie skończy się w sądzie. więcej
|
MTV kręci 21. edycję ,,Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy"
Program ,,Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy" ponownie zagości na antenie MTV Polska. Stacja realizuje właśnie zdjęcia do 21. edycji show. Główną lokalizacją tegorocznych nagrań jest Szczecin. W nowym sezonie będzie można oglądać zarówno nowe twarze, jak i weteranów programu. więcej
|
Kultowy serial kryminalny w sierpniu wróci na platformę Max. Nareszcie jest dokładna data
Platforma Max ujawniła teaser 2. sezonu serialu kryminalnego "Odwilż", który zadebiutował pierwotnie na HBO Max. Powrót produkcji zapowiadano od dawna, ale nareszcie poznaliśmy dokładną datę premiery. więcej
|
BBC pod ostrzałem krytyki. Po serii skandali głos zabrał szef największego konkurenta
Brytyjska telewizja BBC po raz kolejny została uwikłana w skandal. Szef publicznego nadawcy musiał przeprosić za brak odpowiednich procedur bezpieczeństwa w programie tanecznym "Strictly Come Dancing", a tymczasem jego stację mocno krytykuje konkurencja. Co miał do powiedzenia dyrektor ds. treści w ITV? więcej
|
TVN ogłasza pełną listę uczestników show ,,Azja Express"
Już jesienią w TVN wystartuje nowa edycja programu "Azja Express". Widzowie wraz z uczestnikami wyruszą w podróż wyspiarskim szlakiem - przez Filipiny do Tajwanu. Stacja właśnie ogłosiła pełny skład szesnastu uczestników. więcej
|
Telewizja kończy z serwisem sportowym. Szef stacji potwierdza
Telewizja WTK przestaje emitować serwis sportowy. Szef stacji Krzysztof Szydłowski uspokaja jednak, że informacje o sporcie nadal będą pojawiać się w ,,Pulsie Dnia". więcej
|
TVP przeprasza aktywistów KOD. Za relacje ,,Wiadomości" o ataku na Ogórek
Telewizja Polska w ostatnich dniach publikuje przeprosiny wobec kolejnych aktywistów, w stosunku do których sąd uznał, że doszło do naruszenia ich dóbr osobistych. Chodzi o materiały sprzed pięciu lat w ,,Wiadomościach" o ataku na Magdalenę Ogórek. więcej
|
Znany dziennikarz rozstaje się z TVP Info
Roch Kowalski rozstaje się ze stacją TVP Info. Informację potwierdził nam sam zainteresowany i przekazał, że zostaje w Polskim Radiu 24. więcej
|
Serial ,,Veep" przeżywa drugą młodość po decyzji Bidena
Serial komediowy HBO pt. ,,Veep" dowodzi, że to życie naśladuje sztukę. Produkcja odnotowuje nagły wzrost oglądalności po ogłoszeniu, że Kamala Harris najprawdopodobniej będzie kandydatką Demokratów na fotel prezydencki, skoro prezydent Joe Biden oświadczył, że rezygnuje z wyścigu i zarekomendował swoją zastępczynię. więcej
|
W TVP Info przypomniano propagandę z czasów PiS. Były dziennikarz chce przeprosin
Bartłomiej Graczak, były reporter ,,Wiadomości" i gospodarz publicystyki w TVP Info, domaga się przeprosin od Telewizji Polskiej za materiał w programie ,,Niebezpieczne związki", w którym jego wizerunek pokazano w kontekście publicznego siania hejtu. - Jako dziennikarz nie odpowiadałem za treść tzw. pasków informacyjnych - tłumaczy. więcej
|
Bank Pekao S.A. partnerem Wielkiej Wyprawy Maluchów dla Dzieci W piątek, 5 lipca rozpoczęła się tegoroczna odsłona Wielkiej Wyprawy Maluchów dla Dzieci. Jednym z partnerów wydarzenia jest Bank Pekao S.A. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Isobar Polska z większą stratą. Coraz mniej z reklam
W 2023 roku przychody agencji Isobar Polska (należącej do koncernu Dentsu) zmalały o 12 proc., a jeszcze mocniej zmniejszyły się wpływy z usług reklamowych. Przy słabszym ograniczeniu kosztów strata spółki pogłębiła się ponad dwukrotnie. więcej
|
Będzie kolejna podwyżka cen reklam w Grupie RMF
Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe na jesień, które obowiązywać będą do 3 listopada. Spoty zdrożeją średnio o 5 proc. więcej
|
Netflix wypromuje na nowo grecką turystykę?
Jak informuje ,,Rzeczpospolita", Grecka Narodowa Organizacja Turystyczna (GNTO) podpisała z Netfliksem deklarację współpracy w zakresie działań mających pokazać mieszkańcom całego globu piękno i kulturę Grecji. więcej
|
Publicis Groupe przejmuje agencję marketingu twórców Influential
Publicis Groupe zgodziła się przejąć agencję marketingu twórców Influential. Dzięki tej akwizycji Publicis zyska dostęp do ponad 3,5 miliona twórców za pośrednictwem platformy opartej na sztucznej inteligencji, która zawiera również dane o 90 proc. twórców z całego świata i ponad 1 milion obserwujących. więcej
|
McCann Worldgroup będzie obsługiwać reklamowo Ferrero
Firma Ferrero wybrała po kilkumiesięcznym przetargu McCann Worldgroup do obsługi kreatywnej marek Kinder i Tic Tac na Bliskim Wschodzie, a także w regionach Afryki, Azji i Pacyfiku oraz Europy. więcej
|
Biedronka na wojnie cenowej z Lidlem. Mniejsze wpływy i zysk
W drugim kwartale 2024 roku sprzedaż porównywalna w sklepach Biedronka była o 5 proc. niższa niż przed rokiem. Zmalała też zyskowność sieci, na koniec czerwca liczącej 3 620 placówek. więcej
|
Ströer Polska partnerem PKOl
Ströer Polska na podstawie podpisanej umowy został partnerem Polskiego Komitetu Olimpijskiego, zapewniając realizację kampanii informacyjnych i promocyjnych na swoich nośnikach reklamy zewnętrznej dotyczących Olimpijskiej Reprezentacji Polski. więcej
|
Kaufland rozwija usługę K-Scan
Sieć sklepów Kaufland rozwija usługę K-Scan. Już w ponad 100 marketach można skanować produkty za pomocą smartfonu. więcej
|
Zaskakujące dane o poparciu zakazu sprzedaży alkoholu w nocy
Aż połowa młodych Polaków popiera postulat Ministerstwa Zdrowia, które chce zakazać sprzedaży alkoholu w nocy na stacjach benzynowych - UCE Research i Grupy Blix. Pomysł mógłby wejść w życie już na początku przyszłego roku. więcej
|
Crunchipsy w opakowaniach autorstwa Jurka Owsiaka
Produkowana przez firmę Lorenz marka Crunchips będzie wspierać tegoroczny Pol'and'Rock Festival. Dodatkowo z tej okazji przygotowany został nowy festiwalowy smak jej edycji limitowanej. więcej
|
Media People i Performance Media pracują dla marki Jumi Jumi
Dom mediowy Media People wraz z Performance Media wygrały przetarg na strategię komunikacji launchu marki napojów Jumi Jumi od Gladio Group. więcej
|
Fake Out Of Home w kampanii Mentosów ,,Yes To Fresh"
Marka Mentos rozpoczęła nową kampanię Yes To Fresh pod hasłem "Dodaj Świeżości do Codzienności". Za działania, wykorzystujące technologię Fake Out Of Home odpowiada agencja Havas Play (Havas Media Network). więcej
|
Feeders Agency dla marki Lipton Ice Tea
Lipton Ice Tea wystartowała z letnią kampanią kierowaną do generacji Zet i młodych konsumentów. Za kreacje i koncept odpowiada Feeders Agency. więcej
|
Z Digitree Group pożegna się większościowy inwestor? Akcje na sprzedaż
Spółka Polinvest 7 wystawia na sprzedaż posiadane 60,5 proc. akcji holdingu technologiczno-marketingowego Digitree Group. Większościowy pakiet jego walorów przejęła ponad sześć lat temu. więcej
|
Trzy nowe osoby w agencji DDOB. Awansowali Piotrowska i Brodowski
Do zespołu agencji influencer marketingowej DDOB dołączyły Magdalena Mazurkiewicz, Klaudia Paszczyk i Zuzanna Karczewska. Natomiast wyższe stanowiska objęli Agnieszka Piotrowska i Adam Brodowski. więcej
|
Back to School - sierpniowy pakiet promocyjny nośników OOH Braughman przy galeriach handlowych Braughman Group Media wprowadza sezonowy pakiet reklamowy "Back to School", który ma na celu dotarcie do konsumentów, odwiedzających największe galerie handlowe w Polsce w okresie sierpień-wrzesień. Ta oferta reklamowa obejmuje strategiczne lokalizacje m.in. w okolicach Złotych Tarasów, Westfield Mokotów, Avenidy, Posnanii, Galerii Katowickiej, Silesia City Center, Galerii Kaskada, Galerii Bałtyckiej, Hali Koszyki, Manufaktury, Galerii Krakowskiej, Galerii Kazimierz czy Wroclavia. materiał reklamowywięcej |
|
|
Agora nie płaci dywidendy. Kolejny chudy rok spółki twórców ,,Gazety Wyborczej"
Ostatni raz Agora wypłaciła dywidendę prze epidemią. W konsekwencji jej główny akcjonariusz Agora-Holding od czterech lat notuje ujemną rentowność. W 2023 roku miała 160 tys. zł straty netto. więcej
|
Lokalni wydawcy chcą podpisu prezydenta. Chodzi o prawo autorskie
W piątek Sejm najpewniej przyjmie nowelizację prawa autorskiego z poprawkami wzmacniającymi polskie media w relacji z big techami. ,,Rada Wydawców Stowarzyszenia Gazet Lokalnych z nadzieją przyjęła poprawki Senatu RP do ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, wzmacniające pozycję wydawców w negocjacjach z big techami" - czytamy w oświadczeniu przesłanym redakcji Wirtualnemedia.pl. Wyrażają też nadzieję na szybkie podpisanie ustawy przez głowę państwa. więcej
|
IMM: Onet nadal liderem rankingu opiniotwórczych mediów, awans ,,Rzeczpospolitej"
Czerwcowe zestawienie najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce autorstwa Instytutu Monitorowania Mediów po raz kolejny otwiera Onet. Na drugie miejsce awansuje ,,Rzeczpospolita", a podium uzupełnia TVN24. więcej
|
Nowy dziennikarz od sierpnia w "Rzeczpospolitej". Wcześniej pracował dla "Uważam Rze" i TOK FM
Dział marketingu i komunikacji "Rzeczpospolitej" poinformował o nowym dziennikarskim transferze. Od sierpnia do redakcji gazety dołączy Maciej Miłosz. Znany ekspert od tematyki obronności prowadzi też podcast na TOK FM. więcej
|
|
|
Grzywna wisi nad Meta Platforms. Wykorzystali do tego Facebooka
Zdaniem osób dobrze zaznajomionych z tematem władze Unii Europejskiej szykują pierwszą grzywnę dla Meta Platforms w związku ze złamaniem przepisów antymonopolowych. Jak donosi Reuters, firma miała wykorzystywać dane uzyskane za pomocą Facebooka, by zapewnić nieuczciwą przewagę swojej usłudze Facebook Marketplace. więcej
|
To koniec oszustw na ,,nigeryjskiego księcia"? Meta interweniuje
Meta przeprowadziła masową akcję likwidacji kont oszustów internetowych, zarejestrowanych w Nigerii. Z Instagrama zniknęło 63 tysięcy kont, a z Facebooka 7 tysięcy. Oszuści używali ich do naciągania internautów na "nigeryjskiego księcia". więcej
|
Nowa platforma twórcy eobuwia z inwestorem. Ile wykłada?
W platformę e-commerce Sportano z odzieżą i sprzętem sportowym inwestuje fundusz bValue Growth. - Chcemy w 2024 osiągnąć sprzedaż o łącznej wartości ponad 300 milionów złotych. Rok do roku rośniemy o 90 proc. - opisuje założyciel Sportano.pl Marcin Grzymkowski, wcześniej twórca i właściciel eobuwia. więcej
|
Konto studenckie to już standard! Jakie wybrać odpowiednie? Konto studenckie ułatwia zarządzanie finansami i umożliwia szybki, wygodny dostęp do środków na korzystnych warunkach. Własny rachunek bankowy to dla studenta poważny krok w stronę samodzielności i odpowiedzialności za swój budżet. Banki dostosowują ofertę kont studenckich do realiów życia akademickiego i specyficznych potrzeb studentów. Sprawdź, który rachunek będzie dla Ciebie najlepszy. materiał reklamowywięcej |
|
|