|
|
|
|
|
|
|
Jak radzi sobie serwis Max w Polsce? ,,Migracja się udaje"
- Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego jak wystartował w Polsce Max i z poziomu migracji, który sobie założyliśmy - powiedział Bogdan Czaja, group vice president w Warner Bros. Discovery, podczas debaty na 51. konferencji Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej. więcej
|
Koniec likwidacji TVP i Polskiego Radia? ,,Rzecz jest wieloetapowa"
W piątek Sejm może odwołać Krzysztofa Czabańskiego z Rady Mediów Narodowych. Prawo i Sprawiedliwość straciłoby w tym gremium większość, co otworzyłoby koalicji drogę do wyboru nowych władz TVP i Polskiego Radia. Niezwiązani z PiS-em członkowie RMN w rozmowie z Wirtualnemedia.pl powściągliwie oceniają jednak taki scenariusza. więcej
|
Cyfrowy Polsat informuje abonentów o ważnych zmianach
Cyfrowy Polsat, właściciel platformy cyfrowej Polsat Box, rozsyła do abonentów informacje o zmianach w umowie i regulaminie. Są związane z wejściem w życie Prawa Komunikacji Elektronicznej. Dotyczą m.in. zmian w cenniku, zawieszenia świadczenia usług w przypadku niepłacenia rachunków i reklamacji. więcej
|
TV Republika bez wstępu na konferencje Tuska. Będzie śledztwo prokuratury
Prokuratura Rejonowa Warszawa-Śródmieście wszczęła dochodzenie w sprawie utrudniania krytyki prasowej dziennikarzom TV Republika. Chodzi o niewpuszczanie na wydarzenia organizowane przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów m.in. Michała Rachonia. więcej
|
Kolejny kanał TVP zmieni logo? Na razie w TVP VOD
W serwisie streamingowym TVP VOD kanał TVP Seriale zyskał inny logotyp niż ten widoczny na antenie. Może to oznaczać, że wkrótce przejdzie podobną zmianę, co TVP Info i odświeży wizerunek. Na razie Telewizja Polska nie komentuje kwestii ujednolicenia identyfikacji wizualnej swoich marek. więcej
|
Ilu widzów ogląda program Kasi i Bralczyka w TVP2?
Po miesiącu od premiery program ,,Jak to się mówi, czyli Kasia u Bralczyka" ogląda w Dwójce średnio 208 tys. widzów - wynika z danych Nielsena. więcej
|
Polskie stacje zmieniły pozycję orbitalną
Polskie stacje radiowe nie korzystają już z satelity Astra 3B (pozycja orbitalna Astra 23,5E). Można ich słuchać dzięki emisji na satelicie Eutelsat 16A (pozycja Eutelsat 16E). Zmiana dotyczy Grupy RMF, Grupy ZPR Media i Grupy Radiowej Agory. więcej
|
Warner Bros. Disovery, Canal+, BBC i Dominik Tzimas z nagrodami "Tytanowe Oko"
Podczas odbywającej się w Toruniu 51. konferencji Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej "Złotą PIKE" uhonorowano Jerzego Straszewskiego, wieloletniego prezes PIKE. Wręczono też nagrody "Tytanowego Oka" i nagrody specjalne. więcej
|
Nowy program TVN Style już od listopada
Jagna Niedzielska poinformowała na Instagramie, że nowy program TVN Style ,,Sprytne pomysły Jagny" będzie miał premierę 9 listopada br. więcej
|
Tobias Solorz odwołany z rady nadzorczej Cyfrowego Polsatu
We wtorek Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Cyfrowego Polsatu odwołało wiceprzewodniczącego rady nadzorczej Tobiasa Solorza, syna Zygmunta Solorza. Odwołano także bliskiego współpracownika miliardera, Jarosława Grzesiaka. więcej
|
SkyShowtime wprowadza pakiet Premium. Ile zapłacą polscy subskrybenci?
Na platformie streamingowej SkyShowtime pod koniec października pojawi się nowy pakiet Premium z dodatkowymi opcjami dla subskrybentów. W Polsce jego cena to 49,99 zł miesięcznie. więcej
|
Finalista "Top Model" w nowym programie TVN Style
Poznaliśmy ostatnich prowadzących programu ,,Dobry wieczór", który zadebiutuje na antenie 14 października. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, do Izabelli Krzan i Karola Paciorka dołączy dziennikarka radiowa i influencer znany z programu "Top Model". więcej
|
Giełda nerwowo czeka na walne Cyfrowego Polsatu. Akcje tanieją
Dziś popołudniu odbędzie się Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Cyfrowego Polsatu. Giełda w oczekiwaniu na decyzje w spółce Zygmunta Solorza wycenia jej akcje na 11,75 zł, co oznacza obniżkę o 2,65 proc. Na otwarciu warszawskiego parkietu jedna akcja Cyfrowego Polsatu kosztowała 11,9 zł. więcej
|
Aplikacja Canal+ online w samochodach marki Renault
Grupa Canal+ poinformowała o zawarciu umowy z Renault. Dzięki niej samochody wyposażone w system OpenR Link we Francji, Szwajcarii i Polsce, będą mieć preinstalowaną aplikację My Canal lub Canal+ online. Od 4 października można pobrać aplikację na wcześniej zakupionych kompatybilnych samochodach Renault. więcej
|
,,Raptowne Rozmowy" w telewizji Mixtape TV z drugim sezonem
Z początkiem października wystartował drugi sezonem talk-show "Raptowne rozmowy" Bartosza Boruciaka. Emituje go poświęcony muzyce hiphopowej kanał Mixtape TV (SandBoxMedia). więcej
|
Meta przygotowuje się do szczytu sprzedażowego: ,,W erze AI kreatywność jest motorem efektywności dla reklamodawców" - Nie ma ani jednego produktu Mety, który funkcjonowałby bez bardzo mocnego wsparcia AI - podkreśla Robert Bednarski, country director firmy Meta w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Opisuje, jak sztuczna inteligencja pomaga reklamodawcom efektywniej realizować kampanie i osiągać lepsze efekty, zwłaszcza w gorącym okresie przed świętami. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Koniec likwidacji TVP i Polskiego Radia? ,,Rzecz jest wieloetapowa"
W piątek Sejm może odwołać Krzysztofa Czabańskiego z Rady Mediów Narodowych. Prawo i Sprawiedliwość straciłoby w tym gremium większość, co otworzyłoby koalicji drogę do wyboru nowych władz TVP i Polskiego Radia. Niezwiązani z PiS-em członkowie RMN w rozmowie z Wirtualnemedia.pl powściągliwie oceniają jednak taki scenariusza. więcej
|
|
Zmarła wybitna dziennikarka Radia dla Ciebie
Nie żyje Elżbieta Uzdańska - dziennikarka i reportażystka przez ponad trzy dekady związana z mazowieckim Radiem dla Ciebie. Na antenie rozgłośni prowadziła m.in. audycje ,,Kontrowersje" i ,,Jest sprawa". Miała 77 lat. więcej
|
|
Nowa ramówka Polskiego Radia dla Ukrainy
Polskie Radio dla Ukrainy rusza z nową ramówką. Wprowadza nowe audycje tematyczne, które są od teraz dostępne, także w formie podcastów na platformach streamingowych oraz w serwisach Polskiego Radia. więcej
|
|
Dymisja szefa Radia Plus Gniezno. Prymas nałożył suspensę
Ksiądz Paweł Gronowski został odwołany ze stanowiska proboszcza parafii w Zdziechowie pod Gnieznem i dyrektora Radia Plus Gniezno, a prymas Polski nałożył też na niego karę suspensy. więcej
|
|
Nowości w Polskim Radiu 24. Andrzej Sołtysik o kinie
Na antenie Polskiego Radia 24 pojawia się kilka nowych audycji, m.in. ,,Kierunek kino" prowadzony przez Andrzeja Sołtysika. Jeden z programów rozgłośnia będzie realizować razem z Uniwersytetem Otwartym Uniwersytetu Warszawskiego. więcej
|
|
|
|
|
Reklamy McDonald's i udziały w grupie OMD dają zarobić. DDB Warszawa z rekordowym zyskiem
Agencja reklamowa DDB Warszawa (należy do koncernu Omnicom) w 2023 roku przy wzroście przychodów o 11 proc. zarobiła na czysto 23,5 mln zł. Jej zysk netto podbiły w górę otrzymane dywidendy, przede wszystkim od agencji z grupy OMD. Większość działalności operacyjnej DDB Warszawa stanowi obsługa sieci McDonald's i Pepco. więcej
|
Natalia Szroeder reklamuje biżuterię W.Kruk
Firma biżuteryjna W.Kruk rozpoczęła kampanię najnowszej ambasadorskiej kolekcji biżuterii Follow, która została zaprojektowana przez wokalistkę i kompozytorkę Natalię Szroeder i projektantów marki. więcej
|
Orlen ujawnia, jak wydawano za Objatka. Straty na ponad 5 mld zł
W Orlenie i jego spółkach trwają kontrole i audyty obejmujące okres od stycznia 2016 r. do lutego tego roku. Do tej pory skierowano 8 zawiadomień do prokuratury. Przygotowywane są kolejne. W dwóch z nich zaniechania poprzedniego zarządu spowodowały straty na ponad 5 mld zł - poinformowała spółka. więcej
|
Publicis Groupe Polska wspiera ofiary powodzi
Kampania charytatywna ,,Po powodzi" - zainicjowana i prowadzona pro publico bono przez agencje należące do Publicis Groupe (m.in. Starcom, Zenith, Leon Burnett, Saatchi&Saatchi) ma na celu zebranie funduszy na wsparcie powiatów, które ucierpiały w wyniku ostatniej powodzi. więcej
|
Intermarché rusza z nową platformą komunikacji
Ruszyła nowa platforma komunikacyjna sieci supermarketów Intermarché (Grupa Muszkieterów) pod hasłem ,,Wszystko czego dziś chcę". Motto przewodnie kampanii ma w pełni odzwierciedlać wartości wyróżniające markę na rynku: szeroki asortyment, niskie ceny, przyjazną obsługę oraz bogatą ofertę świeżych produktów, w tym lokalnych specjałów. więcej
|
Euvic Media przygotował kampanię na temat ,,babciowego"
Agencja Euvic Media odpowiada za produkcję spotów informacyjnych programu ,,Aktywny Rodzic", zwanego w mediach ,,babciowym". więcej
|
Serwis MEGOGO z pierwszą kampanią w Polsce
MEGOGO, serwis streamingowy, który wszedł na rynek polski w zeszłym roku, rusza z pierwszą kampanią przeznaczoną specjalnie dla Polaków. Kampanię stworzyła koalicja agencji Grandes x Kalicińscy. więcej
|
LPP ma nową strategię employer brandingową
Firma odzieżowa LPP, do której należą takie marki, jak Mohito, Reserved czy Cropp wprowadza nową strategię employer brandingową. W centrum uwagi znalazły się : produkt i stojący za nim pracownicy, stąd hasło przyświecające kampanii ,,Przyciągamy produktami. Inspirujemy ludźmi". więcej
|
Rolmlecz na jubileusz z kampanią ,,50 lat i zawsze w smak!"
Rolmlecz świętuje pół wieku obecności na polskich stołach kampanią ,,50 lat i zawsze w smak!". Jubileuszowa kampania stanowi kolejny etap współpracy marki z agencjami oS3 i ONE House. więcej
|
"Odetchnij" - namawia so!flow w nowej kampanii
Marka so!flow by Vis Plantis uruchomiła kampanię ,,Odetchnij", skierowaną do kobiet prowadzących aktywny tryb życia, stawiając czoła wyzwaniom codzienności. Projekt ma na celu podkreślenie, jak ważne jest odnalezienie balansu między obowiązkami a chwilami relaksu. więcej
|
Tears of Joy partnerem nowego programu akceleracji TikToka
Agencja social media influencer marketingu Tears of Joy została wybrana przez TikToka do udziału w programie akceleracji twórców i streamerów live tej platformy. Agencja będzie odpowiedzialna za zarządzanie twórcami, ich rozwój oraz edukację. więcej
|
Małgorzata Socha twarzą elektromobilności
Aktorka Małgorzata Socha stała się twarzą elektromobilności w najnowszej kampanii MB Motors, autoryzowanego dealera marki Mercedes-Benz. W serii krótkich filmów opowiada o technologicznych rozwiązaniach, które wspierają kierowców, udowadniając, że motoryzacja to obszar dostępny dla każdego. więcej
|
Wyborowa Pernod Ricard wspiera zróżnicowanie swoich pracowników
Wyborowa Pernod Ricard, producent alkoholi, wystartowała z kampanią ,,Nas różnice inspirują!", w której udział biorą pracownicy. Jej celem jest promowanie wartości firmowych oraz wspieranie różnorodności, a także wzmocnienie i wspieranie zróżnicowanych zespołów. Kampania adresowana jest zarówno do obecnych pracowników, jak i do kandydatów spoza organizacji. więcej
|
Vison Express z konkursem "Dobrze widać, co nas łączy!"
MullenLowe Warsaw zorganizowała konkurs konsumencki dla Vision Express pod hasłem ,,Niezależnie od wieku... dobrze widać, co nas łączy!". więcej
|
Nikodem Sarna pokieruje zespołem MarTech & CX w Altavia Kamikaze + K2
Do zespołu Altavia Kamikaze + K2 dołącza Nikodem Sarna, który ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży marketingowej. Obejmuje w agencji stanowisko head of MarTech & CX. więcej
|
MullenLowe Group partnerem otwarcia Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie powierzyło MullenLowe Group przygotowanie działań marketingowych związanych z otwarciem nowej siedziby Muzeum, które odbędzie się 25 października 2024 roku. więcej
|
Jak dziecko może pożytecznie korzystać z komputera? W dobie technologii komputery i tablety stają się integralną częścią życia dzieci. Nie musisz się jednak tego obawiać. Warto wykorzystać te narzędzia w sposób, który wspiera rozwój i edukację najmłodszych. W tym artykule dowiesz się, jak sprawić, by czas spędzony przed komputerem był nie tylko zabawą, ale również okazją do nauki. materiał reklamowywięcej |
|
|
Znamy szczegóły zmian w ,,Pulsie Biznesu". Podcasty i nowe newslettery
,,Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) przechodzi nie tylko zmiany kadrowe, ale i te dotyczące treści. Redaktor naczelny Marcin Goralewski opowiada nam o nowej ofercie newsletterów, innej wizji portalu oraz wprowadzanych podcastach. więcej
|
Zmiany w serwisach Grupy PTWP. Paweł Zielewski z nową rolą
Grupa PTWP przeprowadza reorganizację w segmencie serwisów internetowych - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. Ma objąć m.in. portale biznesowe. więcej
|
Znika ,,Fronda Lux". Bez dotacji od ministra kultury
Magazyn ,,Fronda Lux" (wcześniej ,,Fronda") nie będzie już ukazywał się w wersji papierowej - zapowiedziała jego redakcja. Spółka wydająca czasopismo w ostatnich latach osiągała zyski, a wydawanie ,,Frondy Lux" wspierał grantami minister kultury. więcej
|
Nowa dziennikarka dołączyła do ,,Pulsu Biznesu"
Magdalena Głowacka przeszła z ,,Wiadomości Handlowych" (Wydawnictwo Gospodarcze) do ,,Pulsu Biznesu" (Bonnier Business Press). Dziennikarka poinformowała o tym na portalu Linkedin. więcej
|
|
|
Na Allegro zdrożeją reklamy
W połowie października Allegro.pl podwyższy stawki minimalne za kliknięcie w ofertę sponsorowaną Allegro Ads i za wyświetlanie reklam graficznych. więcej
|
Rusza plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku 2024
Wydawnictwo Naukowe PWN ogłasza start dziewiątej edycji plebiscytu Młodzieżowe Słowo Roku. W ubiegłym zwycięskie okazało się ,,rel", oznaczające ,,zgadzam się z tobą, popieram cię". więcej
|
Coraz więcej Polaków na Temu. RASP przed Wirtualną Polską
Platforma Temu kolejny raz zwiększyła liczbę swoich użytkowników w Polsce. Ringier Axel Springer Polska pod względem zasięgu wyprzedził zaś Grupę Wirtualna Polska. Które serwisy i aplikacje internetowe są najpopularniejsze w Polsce? więcej
|
Reklamy pod znakiem AI. Jak sztuczna inteligencja i social media zmieniają marketing Sztuczna inteligencja błyskawicznie wkroczyła do branży marketingowej, zwłaszcza w jej najszybciej rosnącym obszarze cyfrowym. Co już zmieniła, a na co jeszcze wpłynie u reklamodawców, firm marketingowych i właścicieli platform internetowych? O obecnym krajobrazie i perspektywach rozwoju marketingu w erze AI i mediów społecznościowych na konferencji Meta Marketing Summit dyskutowali eksperci z branży reklamowej, technologicznej i przedstawiciele biznesu. materiał reklamowywięcej |
|
|