|
|
|
|
|
|
|
Walne w firmach Solorza bez dziennikarzy. ,,Mogliby zakłócić prawidłowy przebieg"
Na niedawnych posiedzeniach walnych zgromadzeń Cyfrowego Polsatu i ZE PAK, podczas których z rad nadzorczych odwołano m.in. synów Zygmunta Solorza, nie mogli być obecni dziennikarze. Spółki przekonują, że obecność przedstawicieli mediów ,,mogłaby zakłócić prawidłowy przebieg obrad". więcej
|
Zmiany w ,,The Voice of Poland". Wraca dawna zasada
Muzyczna rywalizacja w ,,The Voice of Poland" wkracza na nowy etap. W najbliższych odcinkach show TVP2 widzowie zobaczą pierwsze bitwy uczestników, które w tym sezonie będą mieć inny przebieg niż dotychczas. Wszystko za sprawą powrotu dawnej zasady - "kradzieży uczestników". więcej
|
Nowa dziennikarka Republiki. Jest także piosenkarką
Współpracę z Telewizją Republika zaczęła dziennikarka Aleksandra Gołda, wcześniej przez kilka lat związana z TVP3 Warszawa. więcej
|
Syn Zygmunta Solorza pozostanie szefem Polsatu? Dymisja nie taka prosta
Spór Zygmunta Solorza z jego dziećmi wywołał pytanie o przyszłość Piotra Żaka, syna miliardera, jako prezesa Telewizji Polsat. Czy może stracić fotel prezesa? Tak, ale nie w tym momencie - informuje w czwartek Business Insider Polska. więcej
|
Trzeci sezon serialu ,,Życie seksualne studentek" już w listopadzie w serwisie Max
Produkcja Mindy Kaling zatytułowana ,,Życie seksualne studentek" wraca z trzecim sezonem. więcej
|
Marta Piasecka w kolejnym programie telewizji wPolsce24
Na antenie telewizji wPolsce24 (Fratria) do grona gospodarzy porannego programu dołączyła Marta Piasecka. W stacji prowadzi też serwisy informacyjne, m.in. ,,Wiadomości", oraz pasma informacyjno-publicystyczne. więcej
|
Nowość w ,,Kuchennych rewolucjach". Magda Gessler pierwszy raz z rewolucją w takim miejscu
W czwartek 10 października br. w ,,Kuchennych rewolucjach" TVN (Warner Bros. Discovery) Magda Gessler pierwszy raz zajmie się restauracją typu food truck. Premiera nowego odcinka o godz. 21.30. więcej
|
Meta przygotowuje się do szczytu sprzedażowego: ,,W erze AI kreatywność jest motorem efektywności dla reklamodawców" - Nie ma ani jednego produktu Mety, który funkcjonowałby bez bardzo mocnego wsparcia AI - podkreśla Robert Bednarski, country director firmy Meta w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Opisuje, jak sztuczna inteligencja pomaga reklamodawcom efektywniej realizować kampanie i osiągać lepsze efekty, zwłaszcza w gorącym okresie przed świętami. materiał reklamowywięcej |
|
|
|
Miesięcznie ok. 3 mln użytkowników i ponad 15 mln odsłon.
|
|
|
Ponad 255 tys. obserwujących w social media.
|
|
|
50 tys. czytelników newslettera.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Żabka warta ponad 20 mld zł. Ustalono cenę akcji
Cenę akcji Grupy Żabka w ofercie pierwotnej ustalono na 21,5 zł, czyli maksymalną kwotę z proponowanego przedziału. Do inwestorów giełdowych trafią walory za minimum 6,5 mld zł. więcej
|
dr Maciej Kawecki ambasadorem nowego Mitsubishi ASX
Maciej Kawecki, wykładowca, dziennikarz technologiczny, popularyzator nowych technologii został ambasadorem nowego modelu Mitsubishi ASX (Astara). więcej
|
Sante nowym klientem agencji Insignia
Insignia przygotowała kampanię dla marki Lovege, należącej do Sante, jej nowego klienta. Kampania jest prowadzona pod hasłem ,,Nawiń swój freestyle z Lovege". Osią działań jest konkurs, którego twarzą jest raper i autor tekstów piosenek - Liber (Marcin Piotrowski). więcej
|
PZU zachęca do zabezpieczenia życia i zdrowia
,,A co, jeśli...?" - pod takim hasłem firma ubezpieczeniowa PZU wystartowała z kampanią produktową promującą indywidualne ubezpieczenia na życie i zdrowie. więcej
|
Jesień ze Śliwką Nałęczowską. Startuje kampania
Wystartowała jesienna edycja kampanii marki Śliwka Nałęczowska, należącej do portfolio firmy Colian. Hasłem przewodnim jest ,,Śliwka Nałęczowska inspiruje wszystkie zmysły". więcej
|
OLX w reklamach ,,łączy nas"
Pod hasłem ,,Łączy nas OLX" rozpoczęła się kampania reklamowa platformy OLX. Odpowiadają za nią firmy marketingowe F25, VML i Mindshare. więcej
|
Siła. Elegancja. Wydajność. I.N.O.X. kontynuuje swoją podróż Po niedawnej premierze I.N.O.X. Chrono Victorinox rozszerza swoją popularną kolekcję zegarków o modele o mniejszym rozmiarze i z naciągiem automatycznym. Wszystkie modele charakteryzują wyraziste i geometryczne kształty, innowacyjne materiały, szwajcarska precyzja oraz nawiązujące do industrialnych korzeni firmy wygrawerowane kody przemysłowe. Wszystko to pozwala zapanować nad czasem - w każdej chwili. materiał reklamowywięcej |
|
|