W poniedziałek 30 września br. rusza nowe studio TVP Info, a także nowy program „Dzień w godzinę”. Portal Wirtualnemedia.pl poznał szczegóły serwisu, który ma ukazywać się od poniedziałku do piątku o godz. 16.00.
W poniedziałek odbędzie się strajk ostrzegawczy pracowników Wydawnictwa Bauer i agencji AKPA Press Polska. To skutek braku porozumienia pomiędzy zarządami firm a działającymi w nich związkami zawodowymi.
W ostatnim czasie wielu klientów krytykowało Play za nieoferowanie stacji Canal+ Extra z Ligą Mistrzów. Niektórym abonentom dostęp do tych kanałów mieli obiecywać konsultanci podczas przedłużania czy podpisywania umowy. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, na razie do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynęła jedna skarga w tej sprawie.
Nowy program „Przyjaciele Republiki”, nadawany w porannym paśmie Telewizji Republika, gromadzi średnio 106 tys. widzów. Magazyn notuje wyniki niższy od średniej stacji.
Polska Organizacja Reklamodawców chce rozmawiać z biurami reklamy największych graczy na rynku o zmianach w ich politykach dotyczących reklamy cyfrowej – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. POR oczekuje m.in. dyskusji o większej transparentności w mierzeniu efektywności zlecanych kampanii.
Rada Mediów Narodowych przyjęła uchwałę krytykującą Polskie Radio za plany likwidacji biblioteki. - Pan przewodniczący uzasadniając swój wniosek, użył określenia, że to „powstrzymanie najazdu Barbarzyńców” – relacjonuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Marek Rutka, członek RMN.
Rada programowa Telewizji Polskiej jednogłośnie poparła projekt uchwały w sprawie relacjonowania powodzi przez TVP. Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, na czele prezydium tego gremium po raz kolejny stanął senator Prawa i Sprawiedliwości, a jego zastępcami zostali poseł PiS i była posłanka PiS.
Jesienią na antenie ViDoc TV będzie można oglądać m.in. miniserial „Dzieci Diuny” oraz premierowe odcinki „Kabaretu bez granic”. Stacja niebawem ma trafić na satelitę. - Najprawdopodobniej wystartujemy 1 listopada - mówi Wirtualnemedia.pl Leszek Kułak, przewodniczący rady nadzorczej Red Carpet Media Group.
Program „Tak to leciało” z Kacprem Kuszewskim ogląda w TVP2 średnio 508 tys. widzów - wynika z danych Nielsena. Muzyczne show ma mniej widzów niż poprzedni sezon emitowany w innym paśmie i prowadzony przez duet Sławomira i Kajry.
Do rady nadzorczej Telewizji Republika dołączył Piotr Lisiewicz - szef działu krajowego „Gazety Polskiej”, związany z tą stacją od jej startu w 2013 roku.
Agencja mediowa Value Media, należąca do holdingu Group One, w 2023 roku osiągnęła wzrost przychodów o 2,1 proc., zarabiając na czysto 7,9 mln zł, o 1,4 mln zł więcej niż przed rokiem. Kolejny rok z rzędu wypłaciła dywidendę.
Przepis ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, potwierdzający obowiązek zapłaty wynagrodzenia stanowiącego tzw. tantiemy z internetu, wszedł w życie 20 września. Co oznacza dla polskich twórców filmowych?
Telewizja Polsat, mająca prawa do transmisji piłkarskiej Ligi Konferencji, na razie nie zapowiada transmisji meczów Legii Warszawa i Jagiellonii Białystok w ogólnodostępnej stacji. Szef Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji zapowiada zmianę przepisów w tym zakresie.
Platforma e-commerce eBay wybrała Ogilvy PR na swojego partnera w Polsce. Agencja wesprze platformę w umacnianiu pozycji wśród lokalnych sprzedawców.
Podczas konferencji Meta Connect 2024 Mark Zuckerberg podał nowe informacje o planach platformy względem wykorzystywania sztucznej inteligencji. Już niebawem na tablicach użytkowników mogą pojawiać się posty generowane przez AI.
Platforma q-commerce Lisek.App wprowadza nowe pozycjonowanie marki oraz platformę „Sklep pod ręką”. W nowej komunikacji marka podkreśla, że Lisek to najbliższy klientowi sklep, oferujący najwygodniejsze rozwiązania na codzienne zakupy.
Adam Biegalski zasila dział strategii w agencji mediowej Starcom (Publicis Groupe) i obejmuje stanowisko strategy & innovation managera.
Krótko po globalnej premierze, która odbyła się 19 września w Barcelonie, polski oddział Huawei CBG (Consumer Business Group) ruszył z kampanią promującą najnowsze smartwatche z serii Huawei Wtach GT 5. Do kampanii zostali zaangażowani influencerzy - Karolina Pisarek‑Salla czy Mikołaj Roznerski.
Volkswagen Financial Services ruszył z nową kampanią, w której podkreśla, że najważniejszy w finansowaniu samochodów jest sprawdzony partner.
Eskapady to nowy projekt internetowy Radia Eska (Grupa ZPR Media) poświęcony podróżom po Polsce, zwiedzaniu mniej i bardziej turystycznych zakątków, aktywnemu wypoczynkowi i sposobom na udany relaks.